Arkadaslar soylebi göz gezdirdimde uyelik tarihine hep bajaji ovenler bajaj icin savasanlar yeni uye sanki bi entrika donuyo gibi
Evet arkadaş hakli biz hepimiz bajaj tr ye girmeden yıllar önce üyelik açtık ekrem abi yokken bu isin başında nasıl olsa işe girer diye üyelikleri aldık bekledik.
Merak ediyorum bu kadar kafaniz calisiyodu madem bu araştırmacı kişiliğini zi motoru alırken neden kullanmadiniz .
Bu kafayla bu şekilde bozuk yada hasarlı garantisiz motoru size rahatca satabilmeleri zaten oldukça normal görünüyor. Hatta size pulsar diye sattıklarını motorun Küba yada mondial çıkmadığına şükredin .Ondan sonrada millete anlayamadığınız için yazıyorum aptal bilmemne yaziyosun bide kimin ne olduğu kelimelerinden belli .
Ben Bursa dan Ali pulsari bu hafta aldım. Alanya nin 50 km Ilerisinden Gazipaşa dan aldım. 130 km deydi. Saat 13 te yola koyuldum
Isparta ya doğru baraj gölunde mola verdim. Buraya gelene kadar rodaj da olduğundan 8000 devri geçirmedim.
Burdan sonra tünelleri geçtim ve ızdırap başladı. Yagmurluklari giyene kadar kar bastırdı. Kar ve yağmur tipi şeklinde hep yağdı. Dinar a yaklaştığımda el ve ayaklarım sızlamaya başladı ve durdum. 1 saat te kuzine sobada Üst baş kuruyunca yine yola çıktım yol daha da kötülesti yolu tuzlamIslar Tuzun üzerinde gidiyorum, Yanlarda 1 karış kar var yol sulu kar. Afyon a yaklaştığımda yine sızlamalar başladı. Afyon'da bir otele saat 23 te durdum ve geceyi orda geçirdim. Yağışta sürekli 6. Vites 60-80 km arası gittim.
Perşembe sabahından foto. Sabah 9 ve yola çıkıyorum. Bu gün zaman sikintisida var.
Yagis daha az di dune gore. Saat 14 te çok şükür sağ salim Evimdeydim. Yarım saat sonra ise gittim. Isparta dan sonra bütün yolu bu tipte geldim
700 km yol geldim
Artık motorum 840 km de
Denge sensörü ziriltisini hiç duymadım. Hiç stop etmedi. Hiç kaymadi. Maşallah.
Mezitler bitene kadar hep karşıdan rüzgar yedim. Rüzgara karşı 6. Vites gitmiyo. 5 le de 8000 i geçmediğim için hizlanabildigim yerleri en fazla 100 le geldim, yolun büyük kısmını. Elimden geldiği kadar şartları anlatmaya çalıştım. Soğukla mücadele verdigimden motorla ilgilenmedim O da sorun çıkartmadi çok şükür.
Stop etme sorunu yaşayan arkadaşlar: aracınızın enjeksiyon yakıt sistemini gözden geçirin, büyük olasılıkla motorun rölanti benzin ayarı yapılması veya yazılım yeniden yüklenmesi lazım. Boxer karburatörlü olduğu için 2 ayar yeri var rölanti yanında birtane ayarı yeri daha olması lazım. Sorunun buji veya kablo sorunu olduğunu düşünmüyorum. Şu anda kullandığımız araçta aynı şekilde stop ediyordu ordan deneyimim
Arkadaşlar merhaba.Benim bir sorum olacak.Bugün motoru silerken radyatörün arkasından bloğun önünden inen bir ince hortum gördüm. ucu boşta.Bilgisi olan varmı.konu hakkında bilgi veren olursa sevinirim.Ayrıyetten yan kapak nasıl çıkarılıyor.Teşekkürler
endişe edilecek birşey yok merak etme her motorda olur o
tahliye borusudur kendileri akü veya benzin
yan kapak çıkmaz depo komple
sbr
önümüzdeki hafta pulsar 200 ns almayı pilanlıyorum. kredi onayını bekliyorum. motora bakmaya beraber gidebilirmiyiz. senin pulsar tecrüben var.artısını eksisini daha iyi görürsün.bizim çelikatlı nihatada da ulaşıcam. müsayitse oda gelir heralde.efsane geri dönüyor nihayet.hanımı ikna ettim.
Fatih bey tesekkurler.motorun birde ayak marsi olsaydi iyi olurdu.Atilla bey hayirli olsun..Buda benimki bakalim begenecekmisiniz.
Bu motor Cbr125'den daha iyi performans veriyo mu gerçekten ? malum ikisinin de fiyatı aynı.
Duke 200 bloğu kullandığına göre havada karada vermesi gerekmez mi?
CBR düz yolda çok görse 120-130 görür. Bu da o kadar görür ancak devir daha düşük olacağı için daha komforlu olur.
Hakikaten, düz yolda, sabit en fazla kaç km hız ile tutunabiliyor? Anlık çıktığı hızlar değil, mesela sabit 145 ile gidebiliyor mu?
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)