Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Nisan 2015, 16:22
#5661
akviran adlı üyeden alıntı
hadi hayırlı ugurlu olsun motor arıza lambasıda yandı artık 4 bın devırde kesiyo gazı artık servisede gitmez bunu tamir edebilecek kadar elektrikden anlayan bi usta varmı kalıtelı tamırcı ankarada
Arkadaşım, kusura bakma da hala aranıyorsun sen. Zaten motoru alırken maldan kazığı yemişsin, götürüp adam gibi yetkili serviste baktıracağına burada servis soruyorsun. Motorun ilk sahibi kimse canını çıkarmış, senin yapman gereken şey, yetkili servise bırakıp artık ne masraf çıkaracaksa tamir etmelerini istemek olmalı. Mutlaka düzeltirler.
Bu arada Bajaj servisleri belki hala istenen kıvama gelmemiş olabilir ama yetkili servise götürülmeyen bir motorun halini görünce aslında yetkili servislere biraz haksızlık ettiğimizi de anlıyoruz.
Reklamlar
-
23 Nisan 2015, 16:45
#5662
-
23 Nisan 2015, 17:27
#5663
Arkadaşlar servis mervis dinlemeyin kimsenin gözünün yaşına bakmayın. Siz para veriyorsunuz karşılığını isteyin. Motorunuz arıza mi yaptı gidin servise kardeşim motorum şöyle arıza yaptı deyin arıza kaydı tutturun eğer sevisteki usta istediğiniz gibi kayıt tutmuyorsa hic ugrasmayin arayın polisi gelsin olayı izah edin. 3 kere tekrarlarsa gidip verin dilekçeyi parayı geri isteyin bu kadar basit burada aglamaniza gerek yok bu sizin hakkiniz ve kullanın.
Avrupadan akrabalarım geliyor ve hayret ediyorum adamlar haklarının o kadar farkında ki kiskaniyorum bazen. 3 kuruş verdiği maldan bile en yuksek performansi bekliyor en ufak bir şeyde hemen polisi aramaya kalkıyor. Adamlar neyin ne olduğunun farkında. Siz bu motorlara para verdiniz. Ben bu motoru almış olsaydım ve motorum stop etme problemini yaşasaydı direk giderdim servise motor stop ediyor yapın bunu derdim. Sonra binerdim üstüne 100 metre geçmeden yine mi stop etti yine giderdim hemen servise yapın bunu derdim. 3. Kere aynısını yaparsa alin bu motoru bana paramı verin derdim. Sizde yapın arkadaşlar. Kimse parasıyla rezil olmak istemez.
-
23 Nisan 2015, 17:45
#5664
Alp Er Timur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar servis mervis dinlemeyin kimsenin gözünün yaşına bakmayın. Siz para veriyorsunuz karşılığını isteyin. Motorunuz arıza mi yaptı gidin servise kardeşim motorum şöyle arıza yaptı deyin arıza kaydı tutturun eğer sevisteki usta istediğiniz gibi kayıt tutmuyorsa hic ugrasmayin arayın polisi gelsin olayı izah edin. 3 kere tekrarlarsa gidip verin dilekçeyi parayı geri isteyin bu kadar basit burada aglamaniza gerek yok bu sizin hakkiniz ve kullanın.
Avrupadan akrabalarım geliyor ve hayret ediyorum adamlar haklarının o kadar farkında ki kiskaniyorum bazen. 3 kuruş verdiği maldan bile en yuksek performansi bekliyor en ufak bir şeyde hemen polisi aramaya kalkıyor. Adamlar neyin ne olduğunun farkında. Siz bu motorlara para verdiniz. Ben bu motoru almış olsaydım ve motorum stop etme problemini yaşasaydı direk giderdim servise motor stop ediyor yapın bunu derdim. Sonra binerdim üstüne 100 metre geçmeden yine mi stop etti yine giderdim hemen servise yapın bunu derdim. 3. Kere aynısını yaparsa alin bu motoru bana paramı verin derdim. Sizde yapın arkadaşlar. Kimse parasıyla rezil olmak istemez.
Geçtiğimiz yaz Mersin Tarsus'ta otobanda 2 araç birbirine daldı. Arabanın birinden 2 tane sarhoş birisinden 2 çocuk 1 kadın çıktı. Polisi aradım, yaralamalı ağır kaza var dedim. O zaman 112'yi arayacaksın dediler. Otobanın ortasında kaza var dedim, "ölü var mı ?" diye sordular. Yok diyince, o zaman biz gelmez zorunda değiliz dediler.
Sen kalkmış servis rapor tutmuyorsa polisi arayın diyorsun. Ekran kartının çipseti yanan laptopumu servise yolladım, değiştirdiler ama gelen raporda müşteri isteği üzerine bakım yapılmıştır yazıyordu
Bu adamlar yalanı kitabına uydurmada o.os.u olmuşlar, sen kiminle aşık atacağını sanıyorsun arkadaşım? Arıza durumunda rapor tutacak herhangi bir bajaj servisi olduğuna ihtimal dahi vermiyorum. KEza honda ve yamaha için de durum aynı. Belki Suzuki servislerinde tutturabilirsin. Zaten o servis öyle bir raporun varlığından ve nasıl tutulduğundan bile habersiz.
Böyle durumlar için yol haritasını yazayım size.
Motorun serviste tamir gördüğünü kanıtlayacak bir arkadaş ile Tüketici Mahkemesine dava açacaksınız.
Senin yazdığın dilekçeye karşı taraf savunma yazacak falan filan derken tam 5-6 ay boyunca sadece bekleyeceksin.
Sonra dosya esastan görülmeye başlayacak. Bajaj ilk olarak bilir kişi talep edecek, yaklaşık 2 ay bilirkişi atanmasını bekleyeceksin, 2 ay bilirkişinin senin yanına gelmesini bekleyeceksin, 2 ay da bilirkişinin raporunun mahkemey intikal etmesini bekleyeceksin.
Şimdiden 1 yılı geçti, eğer davayı kaybedersen, hakim senin maldan yararlanma menfaatinin ihlal edildiğine kanaat getirmezse ki ( karşında koca bir firma var, 1 şişe rakıya giden davalar var bu ülkede ) yaklaşık olarak 2000-3000 lira mahkeme masrafı, bilirkişi masrafı, harç , pul, falan , fistak ve bajaj avukatlarının parasını vereceksin. KAzanırsan, 2 yıl sonra motorunu değiştirirler.
Şimdi varsa yüreğin ara polisi.
-
23 Nisan 2015, 18:01
#5665
Yüreğin varsa ne demek kardesim . sen burada kimi savunuyorsun onu soylesene bi. Bajaji mi yoksa tüketicileri mi.
Davayi kimin kazanacağı belli. Kanun belirtmiş. Kanunun çizdiği sınırlar içerisinde kalırsanız hakim taktir yetkisini kullanmaz. Bir rakı şişesine kaybedilen dava diye bir şey yoktur. Abartmayalim. Motorunun kronik sorunlarını iddia edenler olursa gitsin servise eğer hakkının ihlal edildiğini düşünüyorsa arasın polisi. Bu kadar basit. Sizi gören de memlekette polis yok sanacak. Ayrıca otobanda ki kaza sonucuna gelecek olursak. Bir kere otobanda bir kaza olduğunda teknik olarak polisin intikal etmemesi imkânsız. Size ölü bar mi diye sormuşlar 112 yi arayın demişler zaten 112 ile polisler entegre çalışır. Biz geliyoruz derken o kaza yerine polis gelmeyecek anlamında söylememiştir buna eminim.
-
23 Nisan 2015, 18:12
#5666
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Geçtiğimiz yaz Mersin Tarsus'ta otobanda 2 araç birbirine daldı. Arabanın birinden 2 tane sarhoş birisinden 2 çocuk 1 kadın çıktı. Polisi aradım, yaralamalı ağır kaza var dedim. O zaman 112'yi arayacaksın dediler. Otobanın ortasında kaza var dedim, "ölü var mı ?" diye sordular. Yok diyince, o zaman biz gelmez zorunda değiliz dediler.
Sen kalkmış servis rapor tutmuyorsa polisi arayın diyorsun. Ekran kartının çipseti yanan laptopumu servise yolladım, değiştirdiler ama gelen raporda müşteri isteği üzerine bakım yapılmıştır yazıyordu
Bu adamlar yalanı kitabına uydurmada o.os.u olmuşlar, sen kiminle aşık atacağını sanıyorsun arkadaşım? Arıza durumunda rapor tutacak herhangi bir bajaj servisi olduğuna ihtimal dahi vermiyorum. KEza honda ve yamaha için de durum aynı. Belki Suzuki servislerinde tutturabilirsin. Zaten o servis öyle bir raporun varlığından ve nasıl tutulduğundan bile habersiz.
Böyle durumlar için yol haritasını yazayım size.
Motorun serviste tamir gördüğünü kanıtlayacak bir arkadaş ile Tüketici Mahkemesine dava açacaksınız.
Senin yazdığın dilekçeye karşı taraf savunma yazacak falan filan derken tam 5-6 ay boyunca sadece bekleyeceksin.
Sonra dosya esastan görülmeye başlayacak. Bajaj ilk olarak bilir kişi talep edecek, yaklaşık 2 ay bilirkişi atanmasını bekleyeceksin, 2 ay bilirkişinin senin yanına gelmesini bekleyeceksin, 2 ay da bilirkişinin raporunun mahkemey intikal etmesini bekleyeceksin.
Şimdiden 1 yılı geçti, eğer davayı kaybedersen, hakim senin maldan yararlanma menfaatinin ihlal edildiğine kanaat getirmezse ki ( karşında koca bir firma var, 1 şişe rakıya giden davalar var bu ülkede ) yaklaşık olarak 2000-3000 lira mahkeme masrafı, bilirkişi masrafı, harç , pul, falan , fistak ve bajaj avukatlarının parasını vereceksin. KAzanırsan, 2 yıl sonra motorunu değiştirirler.
Şimdi varsa yüreğin ara polisi.
bu ulkede gercekden adalet kavramı daha gelişmemiş dogdugum gunden berı ezılmeye alısmıs halk olarak hak aramak yerıne cozumaramaya bakıyorum cozmezsen zararı cekmek zorundasın ben kaza yaptım tam sabah 9 da aksam 5 de geldı trafık polısı vardya cıkısı tc de işler boyle yuruyo
-
23 Nisan 2015, 18:27
#5667
Benmi yanlış anladım yoksa bu anlatılanlar sadece boş konuşmaktanmı ibaret ?
Sen git nerde napıldığı belli olmayan garanti kapsamından çıkmış motoru bilerek al sonrada gel günlerdir bajaj böyle servisler şöyle bi sürü laf yap en sonunada benim motorum garanti dışı yaz . ben bajajda yetkili biri olsam daha senin motorunu değil tamir etmek servisin önüne bastırmam hemşerim . Ayıptır ya.birde video çekmişsin koymuşsun buyrun bakın diye . arkadaşım burada yazdıklarının tek muhatabı senin motoru aldığın ve garanti kapsamı dışında bırakan kişidir . iyi sen götür 10 lira cebinde kalacak die ne olduğu kim olduğu belli olmayan elektrikçiye sucuya motor yaptır sonrada gel bajaj yapmıyor bajaj malın arkasında durmuyor .birdaha söylüyorum ben Ekrem beyin yerinde olim sana dava bile açarım hemşerim burda yerli yersiz insanlara neyin ne olduğunu bilmeden etmeden motoru kötülüyorsun markaya laf yetiştiriyorsun . sana insanlar defalarca yazdı götür servise yapılmıyorsa yenisini vermek değiştirmek zorundalar diye sense motorunun garanti dışı kaldığını bilmem kaç mesaj sonra yazıyosun ayıp bari insanların yüreğini tüketme . git kime yaptırıyorsan yaptır .
-
23 Nisan 2015, 18:59
#5668
[/COLOR]alan olursa ben bu sorunu cozerım dıyen olursa 7000 bın tl ye bırakıyorum ön camı arka canta demiri alarmı fln var iste onlarıda yanında verecm[/QUOTE]
dostum sana benden tavsiye daha 1200 küsür km de olan garanti dışı kalmış rodajının ne düzeyde yapılıp yapılmadığı bile bilinmeyen arzalı bir motora kimse 7000 tl vermez ben 5000 tl bile vermem satan adam seni kafalamış ve motoru kakalamış ben söyle düşünürüm daha rodajı bile bitmemiş motoru okadar para verip alıp 90 - 100 liradan kaçıp baska yerlerde yaptırıp garanti dışı bırakacağı sanmam benim şahsi düşüncem motorun için en mantıklı senaryo şu şekilde adam motoru alır rodaj modaj dinlemez hor kullanır tapa gaz gider ve duramayıp bir yere girer yada virajda yatar bir şekilde kaza yapar servise götürse servis kayıtlarında çıkacağı için merdiven altı bir tamirhanede motoru toparlar ardından satışa çıkartır böylelikle motor garanti dışı kalır sanada yağını falan ben değiştirdim diyip yemi yutturmak kalır götür servise arza neyse 300 - 500 artık ne masraf cıkarırsa yaptır kullan bu şekilde kimse almaz o motoru zaten
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
23 Nisan 2015, 19:24
#5669
Alp Er Timur adlı üyeden alıntı
Yüreğin varsa ne demek kardesim . sen burada kimi savunuyorsun onu soylesene bi. Bajaji mi yoksa tüketicileri mi.
Davayi kimin kazanacağı belli. Kanun belirtmiş. Kanunun çizdiği sınırlar içerisinde kalırsanız hakim taktir yetkisini kullanmaz. Bir rakı şişesine kaybedilen dava diye bir şey yoktur. Abartmayalim. Motorunun kronik sorunlarını iddia edenler olursa gitsin servise eğer hakkının ihlal edildiğini düşünüyorsa arasın polisi. Bu kadar basit. Sizi gören de memlekette polis yok sanacak. Ayrıca otobanda ki kaza sonucuna gelecek olursak. Bir kere otobanda bir kaza olduğunda teknik olarak polisin intikal etmemesi imkânsız. Size ölü bar mi diye sormuşlar 112 yi arayın demişler zaten 112 ile polisler entegre çalışır. Biz geliyoruz derken o kaza yerine polis gelmeyecek anlamında söylememiştir buna eminim.
Bilmediğin meseleler hakkında fazla eminsin.
1 saat 45 dakika boyunca kaza mahalinde bekledim. Sarhoş olan elemanlar 2 araç dolusu arkadaş çağırdılar, istanbul pilakalı jeep'in sahibine zorla senet imzalatmaya çalıştılar. Sonra Jeep'in sahibinin karısının mersinli akrabaları da 2 araçla geldi. 6 araç otoban ortasında gece saat 2 den, 4 e kadar yolda kaldılar. Tabi bu akrabalar olay yerine intikal edene kadar en azından çocukları ve kadını korumak namına yoldan geçen arabaları durdurup, kavgayı ayırmalarını istedim. Kadını ve çocukları başka bir araçla olay yerinden uzaklaştırmak istedim, kabul etmediler. Jeep'in sahibine kilitle arabayı, git buradan nasıl olsa kaskon var dedim, dinlemedi. En son akrabalar gelince senet sepet işi tarihe karışarak kavga büyüdü ve ben iç çamaşırıma kadar yağmurda ıslanıp otoban gişelerinin altına saklandım en son. Ha, ben mersinli de değilim, turdan dönerken sadece geçerken dördüm.
Polise olayı anlattım, zorla araç sahibine senet imzalayacaksın diyorlar dedim, polis biz gelmek zorunda değiliz dedi. Kendi aralarında tutanak tutacaklar dedi.
Benim babam emekli başkomiser, ben polisiin oraya gelmek zorunda olduğunu zaten biliyorum, ancak gece saat 2 de gelmedi işte polis arkadaş. Ya orada o adama veya kadına zarar verselerdi? O adamı hangi mahkeme geri getirebilirdi? Olay hakkında bilgisi olmadan fikri olan sensin, başkalarını abartmakla, daha Türkçe'si yalancılıkla suçlamadan evvel sözlerine dikkat edeceksin.
Davayı kimin kazanacağı belli lafına sadece gülüyorum, HAkimin önünde onlarca yasa, tüzük, yönetmelik ve insiyatif vardır. Hakim istediği kararı vermekte %51 özgürdür. Sonra itiraz edersin başka hakim başka karar verir orası ayrı.
Şu anda yönetmelikte kabak gibi yazdığı halde bende bir resmi kuruma karşı dava açtım. 15 gün içerisinde sonuçlanacak. Bak dikkatini çekerim, yönetmelik direk olarak ben ne söylüyorsam onu söylüyor, ancak 15 gün sonra açıklanacak ön kararı ve ağustos gibi açıklanacak olan esas kararını da sana söyleceğim, bakalım kaç rakı şişesine gidiyormuş davalar.
Sen hayatında anlaşılan sadece GTA oynamışsın, orada bir olay olunca polis hemen geliyordu ve BUSTED yazıyordu. Gerçek hayatta ne mahkemeler ne ede polis senin ianndığın gibi işlemiyor maalesef.
Çok emin olduğun şey vardı ya, 1 saat 45 dakikada gelmedi işte polis. 01 pilakalı bir araç ile ki sanıyorum kadının akrabasıydı, ağzından kanlar gelen kadın hastahaneye götürüldü.
-
23 Nisan 2015, 19:25
#5670
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
Benmi yanlış anladım yoksa bu anlatılanlar sadece boş konuşmaktanmı ibaret ?
Sen git nerde napıldığı belli olmayan garanti kapsamından çıkmış motoru bilerek al sonrada gel günlerdir bajaj böyle servisler şöyle bi sürü laf yap en sonunada benim motorum garanti dışı yaz . ben bajajda yetkili biri olsam daha senin motorunu değil tamir etmek servisin önüne bastırmam hemşerim . Ayıptır ya.birde video çekmişsin koymuşsun buyrun bakın diye . arkadaşım burada yazdıklarının tek muhatabı senin motoru aldığın ve garanti kapsamı dışında bırakan kişidir . iyi sen götür 10 lira cebinde kalacak die ne olduğu kim olduğu belli olmayan elektrikçiye sucuya motor yaptır sonrada gel bajaj yapmıyor bajaj malın arkasında durmuyor .birdaha söylüyorum ben Ekrem beyin yerinde olim sana dava bile açarım hemşerim burda yerli yersiz insanlara neyin ne olduğunu bilmeden etmeden motoru kötülüyorsun markaya laf yetiştiriyorsun . sana insanlar defalarca yazdı götür servise yapılmıyorsa yenisini vermek değiştirmek zorundalar diye sense motorunun garanti dışı kaldığını bilmem kaç mesaj sonra yazıyosun ayıp bari insanların yüreğini tüketme . git kime yaptırıyorsan yaptır .
pekı sana suunu sorıyım sen motorunu garantılı aldın 2 yıl sonra garantisi bitti ve bu arızayı yaşadın servise gittin ve servis senın motorunun onune bastırmadı bıle ne yaparsın ben benden para ıstedıler demıyorum ve motoru aldıgımda saglamdı ben bu motorla aldıgım gun 500 km yol gıttım bu arıza 3 gun ıcınde belırdı ve hızla kullnılmaz hale geldı servisin ne işe yaradıgını bıldıgınızden supe edıyorum ben
-
23 Nisan 2015, 19:26
#5671
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
Benmi yanlış anladım yoksa bu anlatılanlar sadece boş konuşmaktanmı ibaret ?
Sen git nerde napıldığı belli olmayan garanti kapsamından çıkmış motoru bilerek al sonrada gel günlerdir bajaj böyle servisler şöyle bi sürü laf yap en sonunada benim motorum garanti dışı yaz . ben bajajda yetkili biri olsam daha senin motorunu değil tamir etmek servisin önüne bastırmam hemşerim . Ayıptır ya.birde video çekmişsin koymuşsun buyrun bakın diye . arkadaşım burada yazdıklarının tek muhatabı senin motoru aldığın ve garanti kapsamı dışında bırakan kişidir . iyi sen götür 10 lira cebinde kalacak die ne olduğu kim olduğu belli olmayan elektrikçiye sucuya motor yaptır sonrada gel bajaj yapmıyor bajaj malın arkasında durmuyor .birdaha söylüyorum ben Ekrem beyin yerinde olim sana dava bile açarım hemşerim burda yerli yersiz insanlara neyin ne olduğunu bilmeden etmeden motoru kötülüyorsun markaya laf yetiştiriyorsun . sana insanlar defalarca yazdı götür servise yapılmıyorsa yenisini vermek değiştirmek zorundalar diye sense motorunun garanti dışı kaldığını bilmem kaç mesaj sonra yazıyosun ayıp bari insanların yüreğini tüketme . git kime yaptırıyorsan yaptır .
Arkadaş motorun bozulmasının suçlusu BAJAJ'dır demiyor.
Benim elimde bulunan bozuk motoru BAJAJ TAMİR EDEMİYOR diyor.
Nesini anlamadınız? Servis motorun sıkıntısı çözemiyor diyor, parasını ben vereceğim diyor. Adam zaten garantiden bişey beklemiyor ki.
-
23 Nisan 2015, 19:32
#5672
sizin bılmedıgınızı dusunerek sıze ögretıyorum yetkili servis demek fırmanın urettıgı urunun servıs hızmetını yurutecek kişi ve kişiler demektir garantili veya garantisiz malın tamir ve bakımını yapmak zorundadır bu motor varsayalım kaza yaptı ve ben perte cıkartmadım bunu toplayacak olan servıstır bu hondada boylşedır bu yamahadada boyledır garanti kullanıcı hatası olusmayacak sekılde kullanımda cıkan sorunlardan kullanıcının ücret ödemeden yararlanması demektır garantı bozuldugu an ürünün sadece degişimi ve ucretsız tamiri yapılmaz gerıye kalan hersey ucrete tabiidir yag deyısımı balata lastık degısımı far lambası değişimi gaz teli sızın aptal oldugunuzu varsayarak tektek yazdım benım sorunum garanti değil veya servisin benden para istemesiş değil servisin sorunumu çözmeden beni geçiştirmesi ve daha 1200 kmrede motorun boyle buyuk arızalar vermesı hiç bir honda ve eş deger fırmaların motorlarında bu km red boyle sorunlar goremezsın olsada 1 tanesınde olur 3-5-10 tanesınde olmaz servisin ne oldugunu ogrendıyesenız artık konumuza donebılırız ve şundanda eminim oraya mt 07 veya bi hornet ile gitsem bu muameleyı gormezdım servıs bıle kendı sattıgı markaya itibar göstermıyo sen burada insanların bajaja itibar etmesini istiyosun
-
23 Nisan 2015, 19:49
#5673
Eminim çünkü biliyorum. Hakimler ne zamanntaktir yetkilerini kullanırlar. Cevap kanun ve hukuk boşluğu olduğu durumlarda. Bizim konuştuğumuz durum nedir. Bir motorsiklet firmasının garanti kapsamında olan sorunlara çözüm getirememesi. Dikkatini çekerim burada mevzu bahis olan konu kanunlarla çevrelenmiştir ve hakim taktir yetkisini kullanamaz. Çünkü kanun ne derse onu yapmak durumundadır. Tekrar söylüyorum eğer firmadan kaynaklanan sorun var ise ve bu durum 3 kere nuks etmişse hakim zorunlu olarak iade kararı vermek zorundadır çünkü kanunlar bunu emreder. Sen hic bir hakimin kanuna aykırı karar aldığını duydum mu. Duyamazsin çünkü olamaz. Ornegin. Bir adam bir bayanı gasp etti. Gaspin cezası kanunlarca belirlenmiştir ama hakim buna rağmen ben bu adamı serbest bırakıyorum kararını veremez. O yüzden anayasa diye bir kanunlar toplulugu var kardeşim.
Simdi gelelim polis olayına. Polis çağırılan her olaya intikal etmek durumundadır. Sizde dediniz polis gelmek zorundaydı diye. O hun polis gelmemiş olabilir bu o polisin sucu. Şikayet etseydiniz cezası neyse alırdı. Hele hele otoyolda trafik kazası olacak sizin dediğinize gore 2saat arabalar orada duracak akrabalar gelecek olay çıkacak polis gelmeyecek öyle mi bu asla olmaması gereken bir olay.
Bakin yanlış anlamayin size yalancı filan demiyorum ama bunlar olmasi gereken şeyler.
-
23 Nisan 2015, 19:49
#5674
akviran adlı üyeden alıntı
sizin bılmedıgınızı dusunerek sıze ögretıyorum yetkili servis demek fırmanın urettıgı urunun servıs hızmetını yurutecek kişi ve kişiler demektir garantili veya garantisiz malın tamir ve bakımını yapmak zorundadır bu motor varsayalım kaza yaptı ve ben perte cıkartmadım bunu toplayacak olan servıstır bu hondada boylşedır bu yamahadada boyledır garanti kullanıcı hatası olusmayacak sekılde kullanımda cıkan sorunlardan kullanıcının ücret ödemeden yararlanması demektır garantı bozuldugu an ürünün sadece degişimi ve ucretsız tamiri yapılmaz gerıye kalan hersey ucrete tabiidir yag deyısımı balata lastık degısımı far lambası değişimi gaz teli sızın aptal oldugunuzu varsayarak tektek yazdım benım sorunum garanti değil veya servisin benden para istemesiş değil servisin sorunumu çözmeden beni geçiştirmesi ve daha 1200 kmrede motorun boyle buyuk arızalar vermesı hiç bir honda ve eş deger fırmaların motorlarında bu km red boyle sorunlar goremezsın olsada 1 tanesınde olur 3-5-10 tanesınde olmaz servisin ne oldugunu ogrendıyesenız artık konumuza donebılırız ve şundanda eminim oraya mt 07 veya bi hornet ile gitsem bu muameleyı gormezdım servıs bıle kendı sattıgı markaya itibar göstermıyo sen burada insanların bajaja itibar etmesini istiyosun
şimdi arkadaşım sen seninle aynı düşünceye sahip olmayan insanlara saygı duymak zorundasın madem bu saydığın şeyleri biliyordunda formun başında söyleseydin ona göre yol çizilirdi madem bu kadar insan aptal doğrusu (apdal) sen çok zeki olduğun içinmi aldın o haldeki garantisiz motoru kimsenin seni itin g... sokup çıkardığı yok ama söylediklerin yenilir yutulur şeylerde değil
-
23 Nisan 2015, 19:53
#5675
ayzek adlı üyeden alıntı
şimdi arkadaşım sen seninle aynı düşünceye sahip olmayan insanlara saygı duymak zorundasın madem bu saydığın şeyleri biliyordunda formun başında söyleseydin ona göre yol çizilirdi madem bu kadar insan aptal doğrusu (apdal) sen çok zeki olduğun içinmi aldın o haldeki garantisiz motoru kimsenin seni itin g... sokup çıkardığı yok ama söylediklerin yenilir yutulur şeylerde değil
yahu servisin yapmamasının garantı kapsamında olmamasıyla ne alakası var
-
23 Nisan 2015, 20:02
#5676
akviran adlı üyeden alıntı
yahu servisin yapmamasının garantı kapsamında olmamasıyla ne alakası var
iyide sana kimse bu yönde eleştiri yapmadı sadece bir arkadaşımız günlerdir yazıyon firmayı lekeliyorsun bajaj söyle böyle de sonra bugün motor garanti dışı başkaları yapmış ben olsam servisin önüne koydurmam seni gibisinden yorum yaptı ben servisin sorunu çözeceğine inanıyorum orası olmasada başka bir servis çözecektir hatta sorun 15 - 20 liralık bujiden kaynaklıysa vay haline derim okadar verdin veriştirdin
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
23 Nisan 2015, 20:02
#5677
Alp Er Timur adlı üyeden alıntı
Eminim çünkü biliyorum. Hakimler ne zamanntaktir yetkilerini kullanırlar. Cevap kanun ve hukuk boşluğu olduğu durumlarda. Bizim konuştuğumuz durum nedir. Bir motorsiklet firmasının garanti kapsamında olan sorunlara çözüm getirememesi. Dikkatini çekerim burada mevzu bahis olan konu kanunlarla çevrelenmiştir ve hakim taktir yetkisini kullanamaz. Çünkü kanun ne derse onu yapmak durumundadır. Tekrar söylüyorum eğer firmadan kaynaklanan sorun var ise ve bu durum 3 kere nuks etmişse hakim zorunlu olarak iade kararı vermek zorundadır çünkü kanunlar bunu emreder. Sen hic bir hakimin kanuna aykırı karar aldığını duydum mu. Duyamazsin çünkü olamaz. Ornegin. Bir adam bir bayanı gasp etti. Gaspin cezası kanunlarca belirlenmiştir ama hakim buna rağmen ben bu adamı serbest bırakıyorum kararını veremez. O yüzden anayasa diye bir kanunlar toplulugu var kardeşim.
Simdi gelelim polis olayına. Polis çağırılan her olaya intikal etmek durumundadır. Sizde dediniz polis gelmek zorundaydı diye. O hun polis gelmemiş olabilir bu o polisin sucu. Şikayet etseydiniz cezası neyse alırdı. Hele hele otoyolda trafik kazası olacak sizin dediğinize gore 2saat arabalar orada duracak akrabalar gelecek olay çıkacak polis gelmeyecek öyle mi bu asla olmaması gereken bir olay.
Bakin yanlış anlamayin size yalancı filan demiyorum ama bunlar olmasi gereken şeyler.
Aynı şeyi söylüyorum işte bende,
Firmanın tutanak tutması lazım her arıza için. Tutar mı tutmaz? 2500 Dolar vererk aldığım bilgisayarım ekran kartını firma bedavaya değiştirdi ama tuttukları tutanağa müşteri talebi üzerine bakım yazmışlar. Aynı olay olacak diyorum, Bir arıza yüzünden motoru servise götürünce kime tutanak tutmuşlar?
Hakim olayına gelince, Isparta Yalvaçta kendisine tecavüz eden adamı önce av tüfeği ile vuran sonra başını kesen kadın serbest bırakıldı. Neden? İnsan öldürmek suç değil mi? Hemde önce vurup sonra baş kesmek tasarlayarak adam öldürmeye girer, sonucu müebbete kadar gider. Ancak kadın daha sonradan serbest bırakıldı. Niye? Hakim cinayetin ağır tahrik altında işlendiğine, bir meşru müdafaa olduğuna kanaat getirdi.
Bizim yasalarımız birbiri ile çelişiyor, hakim canı hangisini isterse onu kullanıyor. Kadın olayında meşru müdafaa dedi ki, hadi müdafaa için vurdun kadasını niye kestin, benim davamda ise hakim yönetmelik çok açık olduğu halde, idari kurum tarafından maruz kaldığım durumun "menfaatler kısıtlaması çok ağır olmadığı için" kabak gibi yönetmeliği görmezden geldi.
Türkçesi, bir memur bir ilde en fazla 5 yıl görev yapar diye yazıyordu, ben 7 yıldır görev yapıyorum, tain istedim çıkmadı, mahkemeye başvurdum, hakimin kararı ise şöyle." Aman canım, ne olacak ha hakkari ha ardahan, bu vatan bizim değil mi?" oldu. Yine tekrar ediyorum. Olması gereken ve doğru olan bizim ülkemizde örtüşmüyor. Tabi bu arada Bajaj konusunu hiç etmiş bulunduk
-
23 Nisan 2015, 20:08
#5678
ayzek adlı üyeden alıntı
iyide sana kimse bu yönde eleştiri yapmadı sadece bir arkadaşımız günlerdir yazıyon firmayı lekeliyorsun bajaj söyle böyle de sonra bugün motor garanti dışı başkaları yapmış ben olsam servisin önüne koydurmam seni gibisinden yorum yaptı ben servisin sorunu çözeceğine inanıyorum orası olmasada başka bir servis çözecektir hatta sorun 15 - 20 liralık bujiden kaynaklıysa vay haline derim okadar verdin veriştirdin
eger teknık bı sorun degılse bujıdır kaplodur roledır gıbı bıseyse burda defalarca özur mesajı yazacam ekrem beyın verdıgı adrese gıdıp bırakacam motoru nekadar zaman ıstıyolarsa kalsın bakalım ne cıkacak
-
23 Nisan 2015, 20:29
#5679
Valla hocam ne diyecegimi bilmiyorum artik. Ben olması gerekeni söylüyorum sen olanları söylüyorsun sonuç olarak hic olan bajaj konusu degil biziz hic ettiler bizi hichic
-
23 Nisan 2015, 20:40
#5680
Türkiye de motosiklet icin servis olayı gerçekten yerlerde, ne zaman ki otomobil servislerinin yarı kalitesine yetisiriz o zaman hak arayabiliriz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)