The Power of The Dreams.
bu konuda fabrika ile görüştünüz mü ?
servisle yetinmeyin bence
bende de bir iki kez motor soğukken stop etme sorunu oldu.
Bu arada bajaj küçük bir firma değil arkadaşlar dünyanın en büyük motosiklet üretici firmalarından biridir.
böyle bir kusuru örtpas etmezler edemezler.
Pulsar'ı 7300'e almadığıma çok pişmanım ama 2014 modeller tırt çıktı gibi zaten motorun yanına gidip incelediğimde mevcut mondial motorumdan daha kısa bir motorla karşılaştım uzun yol veya hız motoru değil pek. Selesi de çok rahatsız. Şu stop etme konusu çok önemli kendi motorumda da rölantide stop etme var subabından karbüratörüne herşeyini defalarca ayarlasam da. Pulsarda da bu sorunla karşılaşmak hoş olmazdı.
firmaya ulaşsam nediyecemki motorum bozuk desem servise götür düyecek servisde bu konu ilgimizi cekmiyo diyecek artık motosikletden sogudum şu bajaj olayını çöziyim artık motora binmeyeceğim bi hayat biçmi olusturacam kendıme bu arada ben karda yagsa motora bınen bırıyım kar buz yıldırmadı ama bu pulsar helal olsun yıldırdı
Sadece gülüyorum artık oynanan tiyatroya
Akviran arkadaşımızın motoruyla yaşadığı problem can sıkıcı ancak bu problemin genel bir problem olmadığını diğer pulsar kullanıcılarından aynı problemi yaşayan başka biri olmadığını olsa bile 3-5 kişiyi geçmeyeceğini düşünüyorum ancak şu anda Türkiyede satılan 200 cc motorların içinde bu fiyata sıfır daha iyi bir motosiklet seçeneğide bulunmuyor pulsarın sıfır satış fiyatınını üstüne şu kadar ekleyip daha iyisi şunu alırsın mantığınıda mantıksız buluyorum çünkü biraz daha para ekleyip alacağın motor için bir başkası şu kadar daha ekleseydin daha iyisin alırdın diyebilir bunun sonu yok Türkiyeye getirilen motor seçenekleride kısıtlı olduğu için elden gelen birşey yok.
Malesef iş KTM ya da Honda almakta değil.Hiç baktın mı Duke 200 sayfasına bilmiyorum ama oradada birçok sorun var. Şunun ayrımını iyi yapman lazım her üründe hata olabilir ama bu o ürün tamamen hatalıdır anlamına gelmez.Pulsar'ın sorunu yok mu tabi ki var.Mesela stop etme sorunu. Ancak bu "Keşke şu markayı alsaydım en azından kafam rahat olurdu" olmamalı.Her markanın kendine göre sorunları var.
yarın motoru eve cıkarıp devır kesıcı sensorun baglantısını kesecem bajkalım duzelecekmı nede olsa her hallukarda masraf bana gırecek
Adam motor bozuk arizali kullanamiyorum diyor hala 3 5 tane motorda vardir diyosunuz arkadas.Bir tane motorda bile olsa bu onemli bir sorun giderilmesi gerekir.Basindan beri diyoruz bir kurumun cozum uretme kabiliyeti o markanin kaderini belirler.
Tv de discover 150 nin reklami var.Bajaj bu reklami bosa veriyor bence bu butcenin cok daha azina su 3 5 motorun arizasini giderebilirdi.
Ekrem Bey burayi takip ediyor bu arkadasin motorunda sorun var bir gunde diyinki bu sorun markanin sorunudur mal ayipli geri alalim yada alalim sirun giderilene kadar ne gerekiyorsa yapalim.Ama yok boyke seyler.
Acikcasi Hyosungun kadeti neyse Bajaj inda kaderi o olur bu gidisle.
Gecen sene iyi fiyatla pulsar satildi ama bu sene daha cok ilgi yine japonlara kaydi forumda da oyke gorunuyor.Aradan 1 yil gecmis hala stop eden motorun sorununa cozum yoksa kim ne diye gidip 9 bin liraya surpriz bir urunu alsin.Ya cijarsa diyemi?
Burda ciddi bir sorun var. Bunu servis nasil kabul etmez. Ekrem bey ile iletisime gectiniz mi ?
Değerli newmoto 76;
Öncelikle hayırlı geceler diliyorum. Açık söylemem gerekirse sizin yorum ve değerlendirmelerinizin forum sayfalarının içinde çoğu zaman sektör ile ilgili esaslı değerlendirmeler içerdiğini görüyorum ve bunlardan istifade ediyorum. Eminim birçok arkadaşım da böyledir. Ama konu Bajaj olunca ön yargılarınızın olduğunu görüyorum. Mutlaka bir sebebi vardır ama açıkçası bunlara takılmıyorum. Zira şahsınızda doğruları tüm arkadaşlara anlatmanın bir görev olduğunu biliyorum. Kısa satırbaşları halinde yazmam gerekirse;
1. Eskisi gibi forumu takipte zamanım yok. Elimden geldiğince izliyorum. Bajaj pazarlama müdürlüğü görevi ile beraber satış müdürlüğü görevini de icra ediyorum. Aslında yatmak üzere iken (saat 01.58) sizin yorumunuzu görünce son bir gayret ile yazmak ihtiyacını hissettim. Zira bir saat kadar önce Samsun’dan uçakla geldim ve eve girdim. Bugün bölge bayilerimizin eğitimini samsun’da icra etmiştik,
2. Tüm geri bildirimler hep vurgu yaptığınız kurumsal yapı üzerinden yürütülüyor. Aksi halde benim forumdaki sorulara cevap vererek işlerin yürütülmesi gibi bir uygulamanın imkan dâhilinde olmayacağı açıktır. Bu foruma girdiğim ilk günden itibaren bunu vurguladım ve yeni bir markanın yetkili bir ismi tarafından doğru bilgileri duymanız faydalı olur gayemi de tüm arkadaşlara ilettim. Bunun çok faydasını gördük ve birçok değerli arkadaşım ile özelden de yazışma halinde sıcak ilişkilerimiz devam ediyor.
3. Bugün bajaj servis sayısı 145 olmuştur. Hepsi de yöresinin seçkin tamircileri olup bajaj standartlarında eğitim aldıktan sonra servisimiz olmaya hak kazanmaktadır. Zaman zaman askıya alınan, iptal edilen servisler elbette oluyor ve olacak. Ama serviste alınan mesafe çok önemlidir. Bazı kesit resimleri aşağıda foruma koyuyorum. Bu konuda gizli müşteri gibi servislere girip yaşadıklarınızı, gördüklerinizi açıkça paylaşmanızdan mutlu olurum,
4. Tek tek her arıza ile servislerin vasıtası ile firmamıza geri bildirimler akıyor ve ayrıntılı değerlendirmelere tabi tutuluyor. Her sorun için istisnasız bu durum yaşanıyor. Eğer fabrikaya gelme imkânınız olursa size bu geri bildirimlerin nasıl bir akış halinde yapıldığını izah ederim. Bundan mutlu olurum. BAJAJ servis ordusu gece gündüz çalışıyor. Buna emin olun.
5. Discover 150f reklamı TV’lerde dönüyor. Bunun yerine 3-5 motorun arızası ile uğraşılsaydı gibi bir değerlendirmenizi doğru bulmuyorum. Ayrı konulardır ve hepsi aynı anda yürümek zorundadır. Pulsar 200 NS modelinde segment lideri olduğumuz gibi commuter segmentinde de segment lideri olmak hedefindeyiz. Hem discover 125 ve hem discover 150 ile yıla çok iyi bir giriş yaptık. İnşallah hedefimize ulaşmak için elimizden gelen gayreti göstereceğiz,
6. ‘Gecen sene iyi fiyatla pulsar satildi ama bu sene daha cok ilgi yine japonlara kaydi forumda da oyle gorunuyor’ değerlendirmeniz nereye dayanıyor bilmiyorum. Bu değerlendirmenize iki cevabım var;
a. Pulsar 200 ns piyasaya ilk girdiğinde 3.380 usd civarında parekende fiyatından satıldı. Şu andaki fiyatı 3.320 usd civarındadır. Yani geçen seneki fiyatından daha ucuza satılıyor. Fark kurdan kaynaklanıyor. İlave olarak artan maliyetleri belirtmeden fiyat net bu şekildedir. Bütün firmalar kurlara dayanmaya çalışıyor, bunu böyle bilin.
b. Pulsar 200 NS satışı hiç durmadı. Açık söyleyeceğim 2015 yılında 3 ncü parti ürünü bu hafta sevk ettik ve stoklarımızda hiç ürün yok. Özellikle bazı yenilemeler ve iyileştirmeler ile beraber bayilerimizin yoğun talebi devam ediyor. Ben fiyat ve kalite performansı ile Pulsar 200 NS modelimizin sınıfında en iyisi olduğunu iddia ediyorum.
Biraz uzun oldu ama verebileceğim cevaplar bunlar. Eğer adresinizi verirseniz sizlere çıkarmış dergiyi göndermek istiyorum. Bajaj’ın bir yıllık Türkiye serüvenini, nereden nereye gelindiğini görmenizi isterim.
Sizlere bazı resimleri de sunuyorum.
Hepinizi seviyorum. Bu vesile ile Regaip Kandilinizi ve 3 aylarınızı tebrik ediyorum.
Saygılarımla…
Ekrem bey açıkçası bos bir yazı olmuş. Musterilerinizin sorunlarına dair çözüm göremedim ben. Servislerden merkeze bilgi aktığını soylemissiniz ama o bilgiyi nasıl işlediğinizi nasıl degerlendirdiginizi nasıl dönüş yaptığınızı soylememissiniz. Sonuç olarak musterileriniz bazı kronik sorun olduğunu söylemekte bu sorunlara karşı yol haritaniz eylem planiniz nedir.
Eski kanuni servislerinin tabelası döküldü, yerine bajaj yazıldı.
Servislere ilgili şikayetleri duymaktan memnun olurum diyip, yazınca da ben polemiğe girmem demek ayrı bir ironi olsa gerek. Bugün Ankara ulustaki bajaj servisine bir gidin allah aşkına. Çin malı akülü bisikletten mondiale, skygo dan bajaja kadar tam 15 markanın tabelası asılı.
Her servis başvuru formu doldurana bu iş verilmemelidir dedik. 150 tane servis var demekle olmaz. 9000 liralık enjeksyonlu motosiklet satıyorsan eğer hiç değilse Diagnostik cihazların olacak.
Açık yağ ve şampiyon marka buji takip 90 _100 lira bakım parası almakla serviscilik olmaz dedik.
Geçen sene bajaj in yediği hurmalar şimdi başladı işte tirmalamaya. Millet yavaş yavaş dökülüyor. Istanbulda 3 tane seçilmiş bayi resimlerinden kapak yapmakla olmaz. Bu arızalara ivedilikle çözüm bulunması lazım. Biz en başından dedik ki kuralkan zihniyetindeki servislere olmaz bu iş. 15 tane firmanın servisliği nedir arkadaş. Sadece yağ ve buji değişmekle bakım olmaz. Havalı tabanca ile var olan tüm vidalar çatlama kadar sıkmak olmaz.
Son olarak 3230 dolar işine gelelim. Bu konununda şahsi takipçisi olacağım. . Gün gelecek ve dolar 2 liranın altina düşecek. Bakalım o zamanki kura göre bu motor 4250 dolardan mi satılacak yoksa yeniden 3300 dolara göre fiyat ayarlaması yapılacak mi.
Unutmadan, ben sektördeki diğer bir firmanın satış pazarlama sorumluSuyuM, yazdığım her şey her zamanki gibi yalan yanlış ve karalamalar ile doludur. Çünkü Bana bajajı karalama görevi verildi. Ekmeğini peşindeyiz yani. Mazur görün.
değerli newmoto76 arkadaşım 3-5 tane motorda vardır dememdeki kasıt genel bir problem olmadığını ifade etmek içindir tabiki önemli bir problem giderilmesi gerekir bende aksini yazmadım zaten...
Karalama degilki seninki dogru soyluyosun buyuk sehorlerde alirsin honda gibi bi 3 katli bina en iyi servis uzmanlarini koyarsin hem satar hemde arkasinda durursun malinin bajaj alacaklara acik ve net soyluyorum cuma gunu seladan sonra fatiha ile motorunuzu teslim alin cunki tamamen isiniz sansa kalmis eger arizali olan denkgelirse iste ozaman yandiniz servisler klasik servis sadece vida sikmayi biliyolar bajaj alip basinizi yakmayin diger bi gorusum bu olay bende az az cikti sonradan cogaldi yani onumuzdeki sene benim gorusum servisler isyan edecek servise gittigimde adamlar birbirine bakiyo aciyo kitaba bakiyo ne icin suspansiyonun vidasini nasil sokecegini ogrenmek icin verin ben aciyim diyecektim artik
Bajaj Pulsar 200NS Türkiye'ye geldiğinde almayı düşünmemekle birlikte sevinmiştim. Çünkü eski bir CBF150 kullanıcısı olarak Hondanın bu model ile haksız kazanç sağladığını düşünüyordum. Bajaj Pulsar 220F gibi motorların Türkiye'ye getirilmesinin bu durumu değiştireceğini düşünüyordum. Sonunda Bajaj Pulsar 200NS Türkiye'ye getirildi. Piyasadaki yerini hak etmeyen CBF150'ye sıkı bir rakip geldiğini düşünmüştüm. Fakat, şirketlerin kolay para kazanma alışkanlıklarını unutmuşum. Yapılan zamlar Pulsar'ı CBF150'den çok çok farklı konumlara getirdi. Ve şimdi @akviran gibi sorun yaşayan Bajaj müşterilerini Kuralkan'ın ve Bajaj Pulsar kullanıcılarının kaale almadığını görmekteyim. Hep aynı filmi izliyoruz galiba...
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)