Valla lastikler de motorla birlikte geldiği için henüz kullanma test etme imkânımız olmadı . ama eski lastiklerden iyi olduğu kesin bence
Valla lastikler de motorla birlikte geldiği için henüz kullanma test etme imkânımız olmadı . ama eski lastiklerden iyi olduğu kesin bence
Bugün yağmurlu havada 8 motosikletli arkadaş la bitlikte gezi yapalım dedik inanılmaz bi kaza atlattim lastikler yüzünden bütün parami motor alırken biraktim şuan nakitim yok ama napip edip Allahin izniyle lastik alacagim borç harç demeden.
poyi kardeş anlattıklarının aynısı bendede var 2700 km oldu motorum servise söyledim deneme sürüşü ypıyorlar birşey yok diyip gönderiyorlar çünki ilk 1 km arası oluyor zaten, tekrar çalıştırıp deniyorum aynı şekilde, tık yok canavar gibi,galiba beyinden olabilirmi, birçok arkadaşta var bu sorun ama kimseden çözüm çıkmadı, bende alıştım 2700 km oldu zaten..
Stop etme sorunu maalesef bendede var, bahsedildiği üzere kullanıcı hatası olduğunu düşünmüyorum. Çok sıklıkla yapmıyor ama son defasında beni çok tehlikeye soktu. Kır gezisi tabir edilecek grup gezisi sırasında dağ yolundan aşağı inerken keskin rampa aşağı dönüş esnasında stop etti. Gaz vererek toparlamam gereken sorunu frene basıp salavat getirerek çözdüm @emc2 de hemen arkamdaydı ve diğer 4 arkadaşta yol boyunca sorun olmazken bende 2 sefer stop etti. Servis denge sensöründen olabileceğini söyledi fakat çözümü hakkında onların da bir bilgisi yok sanırım. şunu da ekleyeyim debriyaj sonuna kadar basılı değildi yarım debriyaj+gaz kontrolüyle dönüyordum. Aynı gezide ilk sorunu rampa aşağı yolda dere geçişi için sıra beklerken yaşadım. Önümdeki arkadaş dereden geçerken hazırlanmak için 1'e taktım tam hareket edecekken stop etti. Hiçbir hamle yapmamıştım (gaz verme, debriyaj salma gibi) fakat stop etti. Neden bunları yazdığıma gelince, her sıkıntı yaşayan arkadaş farklı yer ve zamanlarda aynı şekilde yaşamış. Toplamda analiz edersek rölantiden değil, kullanıcı hatası değil (ki herkes aynı şekilde kulanmıyordur). Eğer denge sensörü yada bujilerin ateşlemesine bağlı beyin tabir edilen elektronik aksamda ise sorun kronik denebilir. Her motorda rastlanmaması da eklenince "sorun belli bir bantta üretilen motorlarda mı yaşanıyor" sorusu geliyor akla. Ben Ağustos ayında aldım ama üretim tarihine nereden bakılır bilmiyorum. Şasi numarasından kaydına ulaşılabilir mi? Velhasıl bende bir Pulsar kullanıcısıyım ve çok memnunum. Kötülemek karalamak niyetim yok ama böyle bir sorun varsa çözümü de bulunmalı. 2-3 sayfada bir benim motor da stop ediyor diyen arkadaşlar var. Sebebini araştırıp bulabilirsek bu konuda firmayı da bilgilendirerek garanti kapsamında onarımını sağlayabiliriz.
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
Ekrem bey illaki bu sorunu daha önce duymuş en azından buradan takip edip araştırmıştır sanırım. ama bireysel olarak bu tarz sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımız bir mail ile kuralkan a ulaşabilirler sanırım. böylelikle onlarda bir analiz yapabilirler. karşılaşılan sorunlar bir partiye mi ait yoksa homojen mi kullanıcı hatası mı gibi gibi bir sürü parametre cevap bulabilir. gerçi kuralka nın bajaj servislerinden günlük bilgi aldığını hangi motosikletin ne kadar süre hangi arızadan serviste beklediğini takip ettiğini biliyorum buradan yola çıkılarak bile bir sonuca varılır. ancak memleketimizdeki servise gitme kültürünü onun dışında servislerimizin de kültürünü biliyorsunuzdur. çıkmadık candan umut kesilmez insanımız top yekün bir eğitim, sorumluluk bilinci, tüketici bilinci inkişafı içine derhal girmelidir. konunun özüde bdur bence herşey kitabına göre işlerse tüm sorumlularda çarkı çevirmek için üzerine düşen yükümlülüğü yerine getirir kanımca.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
biliyorsunuz bazı arkadaşlar önce burada sorununa çözüm arayıp sonra servisin yolunu tutuyor yada tamircinin.
Denge sensörü nü iptal ettirip bir müddet kullandıktan sonra yine stop ediyor mu diye deneyen yok mu?
Metzeller 130 -80-17 mez 2 65H 10. ay 2013 sıfır lastik. İhtiyacı olan varsa 350 tl sadece 2 adet var . Bana özelden yazabilirsiniz.
Kazasız sürüşler.
ayzek; hayır etmiyor 1,deyken yapıyor çünki stop .Bazende c05 diye bir yazı çıkıyor ekranda neyinnesidir bilmiyorum hata kodumu acaba..
O yazi bendede cikiyordu sanirim hata kodu o hepsinde oluyo benim sorun ortadan kalkti muhtemel arkadasa ona benzer birsey olmus ozet geceyim motor calisirken akuden besleniyor ve aku biterse istop ediyor resetliyor kendini benim aku kuru akuyle degistirildi ondan bu yana bir kere hava cok soguktu zayifladi heralde soguktan o zaman yapti ondan beride allaha sukur bir sikintisi yok keretanin bu arada 1 videste motor freniyle neden gidiyorsunuz belki zorlanip resetliyorda olabilir emin degilim ama ben yokus inerken hep 2 le iniyorum motor frwninede bindirmiyorum hafif frenlede besliyorum bir sorun yasamadim simdiye kadar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
Birak sicak havayi falan bir an once sana tavsiyem degistirmen yonunde olur soguk,islak veya yagmurlu hava,çamur favorimdir,mıcır hemen hemen hepsinde ayni olabilir ama taşlı yol da efsane sayılır sakin ola ne hiz yap nede hizli gir baya vasat ama asfaltta guzel ama bu zaten bizi yaniltiyor risk e degmez
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Sizlere bir sorum olacak abilerim bu motor için en uygun lastik sizce hangisi diablo rosso 2 haricinde michelin pilot street mi?
Arkadaslar daha oncede belirttim bir arkadasimiz stop etme sorununun marj motorunu degisince halloldugunu belirtmisti, ayni arkadas burda ise suanki durumu hakkinda bilgi verebilir. Ve benimde dusuncem kullanici hatasi olmadigi, buyuk bir sorunda olmadigi ama yinede halledilirse faydali olabilicek bir sorun oldugudur. Dedigim gibi mars motorunu degisip deneyin.
Sorun belirli bir batta üretilen motorlarda değildir çünkü büyük ihtimalle bunların hepsi aynı banttan çıkıyor. Bajaj bir noktadan sonra sorunu çözmüştür. Sorunlu olan veya olmayan motorların üretim tarihlerine bakılsa muhtemelen sorunsuz olanların çoğu daha ileri tarihli çıkarlar. Diğerleri de rastlantısal olarak sorunludurlar. Firmalar böyle problemleri bilirler ve bazılarını servise çağırarak, bazılarını da çaktırmadan çözerler. Bajaj bu motoru ilk kez Türkiye için enjeksiyonlu olarak ürettiğinden, bunların olması normal karşılanabilir, yeter ki çözümü olsun. Bir sene sonra hiçbir sıkıntısı kalmaz. Belki 2015'lerde bile hiçbir sorun çıkmayacaktır.
Stop etme denge sensörü ile alakalı değil. Denge sensörü iptal edile bilir mi? hayır, nedeni ise denge sensörü beyin üzerinden sinyal ile çalışıyor. Beyin sinyali görmediği zaman sürekli arıza ışığı yakıyor. Konu ile alakalı fabrikada yetkili arkadaşlar inceleme ve araştırma yapıyor. Elinde bu anı video ile yakalayan bir arkadaşımız var ise kuralkana ulaştırırsa çok iyi olur. Hintli yetkililer doğru tespitte bulunur.
Bana göre ihtimaller şunlar :
1 - Denge sensörünü kendisi arızalı
2 - Denge sensörünün, bağlantı yerindeki duruş açısı yüzünden motoru zaman zaman yatmış sanması. Belki birkaç derece dönük dursa hiç sorun olmayacak. Titreşimden gevşeyip sallanarak yanlış sinyaller gönderiyor da olabilir. Ya da sağa sola değil, öne ve arkaya doğru eğilmelerde de (yokuş iniş ve çıkışlar) motoru durduruyor olabilir.
3 - Sensörden okuma yapan yazılımın aşırı sıkı değerlerde çalışması. Az bir yatmada motoru durduruyor (yazılım hatası).
4 - Bu sensör ile diğer sensörlerden gelen bilgilerin rastlantısal olan denk gelen belirli değerlerde doğru yorumlanamaması (yazılım hatası).
selam arkadaşlar bende pulsarı ilk alanlardanım ve bu problemle (stop etme)hiç karşılaşmadım ama bir önceki sayfada arkadaşlarımızdan biri bunun aküden kaynaklandığını söylemiş bence da sorun aküden olabilir .sorunu aşan arkadaşlar buraya yazarsa hepimiz seviniriz.saygılarımla herkese iyi sürüşler.
Kontagi ac gostergede 2 tane kontrol dugmesi var ayni an bas 8 saniye kadar bekle saat ayarlama konuma gelicek soldaki dugme saati sagdaki dakkayi ayarliyor ayarlamani yaptikdan sonra 2 dugmeye 3-4 saniye kadar ayni anda basili tut saatin ayarlandi
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------
Benim sorunum giderken olmustu yani gazi sabitlemis hic biseyle.isim yokken 3 - 4 kez gelmisti basima ucuz atlatmis her seferinde sonra serviste sagolsunlar tepeden tirnaga ilgilendiler aku degisti simdilik sorunum yok parcalardan kaynakli arzalari beyin kayit ediyor serviste bakiyor ama uku gorunmuyor buda sunu dusundurebilir beyinde arza kaydi olmamasi akuyu degerlendirmeye almamizi dusundurebilir bir arkadas ilk bir kac kilometre araliginda yapiyor demisti aku zayiflamis olabilir ondan dolayi olabilir yada sivi aku yokus asagi egimde sorun teskil ediyor olabilir tabiki bunlar varsayimlar gene kesin cozum serviste sagolsun ustalar tepeden tirnaga didik didik ettiler sorun halloldu kayalar servise birkez daha tesekkur ederim
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)