Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mart 2015, 15:29
#5341
ayak parmaklarının arkasıyla peglere basmaya çalış böylelikle dizlerinide amortisör olarak kullanmış olur, belini zorlamazsın. oturuş pozisyonunda dik değil çuval gibi olmalı ne çok kambur ne dik. boyuna göre gidonu tuttuğunda da dirsekten bükülü olan kolların mümkün olduğunca yola paralel olmalı. pulsarlarımız bir sport motosiklet kadar olmasa da nispeten eğik oturuşa sahip. tabi biraz da boyunla alakalı. koltuk konforunu artırmaya yönelik uygulamalar sadece totonun ağrımasını engeller. (tavsiye ederim.) amortisör ayarlarınında çok bir etkisi yok, karakter olarak motosikletimiz biraz sert süspansiyona sahip. birde bel ağrısından kurtulmak istiyorsan bellik tavsiye ederim. sır kısmı sert bellikler otomobildeki bel destek ayarı vazifesi görüyor faydası oluyor. ben kullanıyorum böylelikle hem olası kaza anında omuriliğini korurusun hemde böbreğini rüzgardankorumuş olursun. boydan boya uzun olan korumalardan 2-3 dilimli olanlara kadar rahat edebileceğin uzunlukta olanını tercih edebilirsin. bunun dışında pulsar şöyle pulsar böyle diyebilecek bir durum yok. tamamen oturuş pozisyonu yola hakimiyet, gözlem, çukur ve tümseklerden kaçış manevraları ile çözülebilecek bir durum bahsettiğin süspansiyon olayı.
Reklamlar
-
28 Mart 2015, 15:49
#5342
bugun. 1 saat once bajaj bayisi de binme firsatim oldu ustune cok guzel birde alttaraftaki servisinde elcik korumaliklarla tam endrou motora benzemisti cok hosuma gitti evegeldik anneme gosterdimguel dedi sonra bjcbr degil dedim yokcbr daha guzel bu 200 cc. Oyuzden istemiyolar. Sanirsam
-
28 Mart 2015, 16:25
#5343
Uzerine 2 kisi bindiginde yokusta cekmediginde 200 cc yi hatirlarsin hayirli olsun simdiden
-
28 Mart 2015, 16:31
#5344
200 cc mi alim. Cbr 125 imi alim anladim :'( abilerim ikna edebilirim belki :'( lutfen. Bu kardesinize yardim
-
28 Mart 2015, 20:24
#5345
umuterdogdu adlı üyeden alıntı
200 cc mi alim. Cbr 125 imi alim anladim :'( abilerim ikna edebilirim belki :'( lutfen. Bu kardesinize yardim
sen cbr al. bu kadar önyargılı birine pulsar al demek olmaz. yarın bir gün şanssızlık eseri bi sorun yaşarsın sonra bize yardırırsın. sen 125lik cbr al pulsar mulsar uğraşma kafanı da yorma öğrenci adamsın dersine yor kafanı
-
28 Mart 2015, 20:55
#5346
Akü sıvısı aktı akü bozuk diye değiştirdik iyi tamam güzel sorun yok simdi ama akü sıvısının aktığı yerleri her ne kadar yikadiysakta bol su ile egzoza değip aktığı yerlerde beyazlasmalar olmuş .sıfır motor daha 100 mt yol gitti gitmedi egzozun sağı solu beyaz beyaz lekeler . sabır Yarabbi sabır
-
28 Mart 2015, 21:09
#5347
enescanatar adlı üyeden alıntı
sen cbr al. bu kadar önyargılı birine pulsar al demek olmaz. yarın bir gün şanssızlık eseri bi sorun yaşarsın sonra bize yardırırsın. sen 125lik cbr al pulsar mulsar uğraşma kafanı da yorma öğrenci adamsın dersine yor kafanı
Hay allah razı olsun enes kardeş. Ayrıca yaş kaç, ehliyet var mı, kilometre olarak tecrüben ne kadar, ekipmanın tamam mı, kaçıncı motorun? Bunları da söyleyiversen de insanlar daha rahat cevaplasa sorularını
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
29 Mart 2015, 02:34
#5348
Yokuş aşağı inerken debriyaj çekince zaman zaman motorum stop ediyor, bir de motor marş alırken bazen gaz vermeden çalışmıyor. Daha önce de forumda bahsedilmiş. Motorumun KM'si 3000. Rolantide dalgalanma mevzusu bende de var, bu da etkiliyor olabilir diye düşünüyorum. Stop etme olayının videosunu aşağıda paylaştım. Belki de hata bendedir, bilemedim .
https://youtu.be/L9weXu9X5UU
-
29 Mart 2015, 04:22
#5349
poyi adlı üyeden alıntı
Yokuş aşağı inerken debriyaj çekince zaman zaman motorum stop ediyor, bir de motor marş alırken bazen gaz vermeden çalışmıyor. Daha önce de forumda bahsedilmiş. Motorumun KM'si 3000. Rolantide dalgalanma mevzusu bende de var, bu da etkiliyor olabilir diye düşünüyorum. Stop etme olayının videosunu aşağıda paylaştım. Belki de hata bendedir, bilemedim
.
https://youtu.be/L9weXu9X5UU
Şimdi bu kronik sorun değilmi sizce arkadaşlar? Kaç kişinin pulsarında var bu sorun. Bendede vardı. Ama hala kronik değil diye idda edenler var. Daha ne diyelim. Bayır aşağı stop ediyor işte alet. Video kayıtları var.
-
29 Mart 2015, 04:38
#5350
Bajaj Pulsar RS Hindistan'da 200 Yorum. Bisiklet sadece orada başlattı var. Bu daha ilk binmek gibi.
http://motoroctane.com/reviews/11232-bajaj-pulsar-rs-200-review
-
29 Mart 2015, 05:32
#5351
PulsarFreak adlı üyeden alıntı
CS400 Naked ? Hindistan'dan haber varmı ? CS400 için?
Any news for CS400 naked version? , and drive/performance video (is not,fair/commercial , real cs400 test video?) thank you.
-
29 Mart 2015, 09:02
#5352
PulsarFreak adlı üyeden alıntı
Bajaj Pulsar RS Hindistan'da 200 Yorum. Bisiklet sadece orada başlattı var. Bu daha ilk binmek gibi.
http://motoroctane.com/reviews/11232-bajaj-pulsar-rs-200-review
We know this machine bro. First launch is in turkey.. We have seen it before;)
İts me
-
29 Mart 2015, 11:25
#5353
hayırlı günler bende pulsarıma bugün kavuştum.bir sorum olacak arkadaşlar öncelikle formu araştırdım bulamadımmotor yağ seviyesini kontrol ettiğimde o yuvarlak camda görünen yağ miktarı camın yarısına kadar geliyor bu normal seviyesimi.
-
29 Mart 2015, 11:46
#5354
Kavşaklarda stop etmesinin birkaç nedeni var.Rölanti düşüktür gazı kesince istop ediyordur,Veya ilk çalıştırmada biraz bekleyip motoru ısıtmazsanızda yapar bu sorunu benim şuanda karbüratörlü hava soğutmalı motorum var ve aynı sorunu yaşıyorum kırmızı ışıkta beklerken yeşil yandığı zaman olmayacak yerde tak diye istop ediyor.Trafiğin yoğun olduğu yerlerdede başıma geldi allahtan kaçacak yerim vardı yoksa yolun ortasında kala kalıyorsunuz
-
29 Mart 2015, 13:28
#5355
almpoz adlı üyeden alıntı
Kavşaklarda stop etmesinin birkaç nedeni var.Rölanti düşüktür gazı kesince istop ediyordur,Veya ilk çalıştırmada biraz bekleyip motoru ısıtmazsanızda yapar bu sorunu benim şuanda karbüratörlü hava soğutmalı motorum var ve aynı sorunu yaşıyorum kırmızı ışıkta beklerken yeşil yandığı zaman olmayacak yerde tak diye istop ediyor.Trafiğin yoğun olduğu yerlerdede başıma geldi allahtan kaçacak yerim vardı yoksa yolun ortasında kala kalıyorsunuz
Zaten enjeksiyonlu olmasının sebebi böyle sıkıntılar yaşamamamız için değil mi? Kaldı ki motor yaklaşık 7-8 dakikadır çalışıyordu, sıcaktı yani. Hareket etme halinde stop etme olayı şimdiye kadar 3-4 kere oldu. Beşincide bu kadar rahat kurtaramayabilirim. Bu arada Pulsar'dan genel olarak gayet memnunum sakın ola motoru yermek gibi bir niyetimin olduğu düşünülmesin. Yazdıklarım dışında bir sıkıntısı yok keratanın.
-
29 Mart 2015, 14:15
#5356
poyi adlı üyeden alıntı
Zaten enjeksiyonlu olmasının sebebi böyle sıkıntılar yaşamamamız için değil mi? Kaldı ki motor yaklaşık 7-8 dakikadır çalışıyordu, sıcaktı yani. Hareket etme halinde stop etme olayı şimdiye kadar 3-4 kere oldu. Beşincide bu kadar rahat kurtaramayabilirim. Bu arada Pulsar'dan genel olarak gayet memnunum sakın ola motoru yermek gibi bir niyetimin olduğu düşünülmesin. Yazdıklarım dışında bir sıkıntısı yok keratanın.
Servisi ile görüştünüzmü o ne diyor bu durum hakkında ?
Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
-
29 Mart 2015, 18:11
#5357
Herkese merhaba. Nisan ayı içerisinde ben de pulsar 200 ns almayı düşünüyorum. Bu sıralar 2014 modelleri bitirme peşindeler ve fiyat avantajı sağlayabiliyorlar. Sorum ise 2015 modellerin 2014 modellere göre avantajları nelerdir ? Motor üzerinde neler değişti ?
Teşekkürler.
-
29 Mart 2015, 18:43
#5358
2015 lerde lastikler değişik dostum mrf marka hoş desenli lastikler var başkada bir fark yok
-
29 Mart 2015, 18:58
#5359
bu mrf marka lastikler 2014 modellerdeki lastikler gibi derhal değiştirilecek kadar kötü mü ? Sıcak yaz aylarında idare eder mi ?
-
29 Mart 2015, 19:24
#5360
AydınOğlu09 adlı üyeden alıntı
Servisi ile görüştünüzmü o ne diyor bu durum hakkında ?
Rolantide devir dalgalanmasını sormuştum, normal demişlerdi. Stop etme olayını ise henüz sormadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)