Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Mart 2015, 13:06
#5161
turkish39 adlı üyeden alıntı
Önemli bir detay,ne marka olursa olsun.Boş yere marka fanatikliği yaygarası yapmaya herkes hevesli,ama bir marka bu şekilde sorunları halledince kimse dile getirmiyor.Yiğidi öldür,hakkını yeme
Sorunun neden kaynakli oldugu daha tespit edemedik cozuldugu taktirde memnuniyetle yazarim ben motordan cok memnundum buru sorun cozulurse ayni sekilde devam edecek sadece biraz uzucu oldu
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
-
12 Mart 2015, 13:22
#5162
ayzek adlı üyeden alıntı
Sorunun neden kaynakli oldugu daha tespit edemedik cozuldugu taktirde memnuniyetle yazarim ben motordan cok memnundum buru sorun cozulurse ayni sekilde devam edecek sadece biraz uzucu oldu
Video'da bir şey fark ettim kontağı kapatsanız, bile motor arıza ışığı yanık kalıyo kısık bir şekilde, bu normal bir durummu yoksa, bir sorun olduğuna dahil bir işaret olabilirmi
-
12 Mart 2015, 13:29
#5163
Öncelikle arıza yaşayan arkadaşımıza geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda sorunu çözülür.
Şuna da değinmek isterim;
İnsanlar her başı sıkıştığında hemen buradan yazmaya başlıyor. Konu ile alakalı sırasıyla, ilgili servis, İthalatçı firma sorun çözülmedi ise tüketici haklarına şikayet edersin. Bu süreçten sonra ürün ayıplı kabul edilir buradan paylaşımda bulunursun.
Biz doğmamış çocuğa isim bulma derdindeyiz.
Forum sayfası! Ekrem Ata'ya, Ahmet'e, Mehmet'e seslenme sayfası değildir. Kişilerin iletişim bilgileri mevcut oradan ulaşın.
Bu tarz yazılar tüm forum sayfalarında devamında 3-5 sayfa gereksiz yazıya neden oluyor.
Lütfen yazı yazarken biraz daha duyarlı olalım.
Olumlu olumsuz gerekli olan bilgileri paylaşalım okuyan arkadaşlarımız faydalansın.
Cümleten Saygılar
-
12 Mart 2015, 14:31
#5164
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
Öncelikle arıza yaşayan arkadaşımıza geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda sorunu çözülür.
Şuna da değinmek isterim;
İnsanlar her başı sıkıştığında hemen buradan yazmaya başlıyor. Konu ile alakalı sırasıyla, ilgili servis, İthalatçı firma sorun çözülmedi ise tüketici haklarına şikayet edersin. Bu süreçten sonra ürün ayıplı kabul edilir buradan paylaşımda bulunursun.
Biz doğmamış çocuğa isim bulma derdindeyiz.
Forum sayfası! Ekrem Ata'ya, Ahmet'e, Mehmet'e seslenme sayfası değildir. Kişilerin iletişim bilgileri mevcut oradan ulaşın.
Bu tarz yazılar tüm forum sayfalarında devamında 3-5 sayfa gereksiz yazıya neden oluyor.
Lütfen yazı yazarken biraz daha duyarlı olalım.
Olumlu olumsuz gerekli olan bilgileri paylaşalım okuyan arkadaşlarımız faydalansın.
Cümleten Saygılar
Böyle bir uyarıyı admin veya moderatör yapabilir. Siz hangi sıfatla, mesajımın nasıl olup olamamasına karar veriyorsunuz.
-
12 Mart 2015, 14:43
#5165
netwera adlı üyeden alıntı
Böyle bir uyarıyı admin veya moderatör yapabilir. Siz hangi sıfatla, mesajımın nasıl olup olamamasına karar veriyorsunuz.
İzlenmesi gereken yolu göstermek için sıfat sahibi olmak gerekmiyor. Moderatör olmak hiç gerekmiyor.
-
12 Mart 2015, 14:51
#5166
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
İzlenmesi gereken yolu göstermek için sıfat sahibi olmak gerekmiyor. Moderatör olmak hiç gerekmiyor.
Gereksiz sayfaların oluşması hususunda, bir sıfatınız olmadan eleştiremezsiniz. Bende pulsar sahibi olarak arkadaşa yardımcı olmak istiyorum. Sizin izlediğiniz yol ile sonuç almak en az 3 ay sürer. Benim önerim ile 2 gün.
-
12 Mart 2015, 15:22
#5167
VE KENAN USTAM ARIZAYI TESPİT ETMİŞ
Şimdi gelelim neden kaynaklandığına sorun öncelikle aküden kaynaklıymış düzensiz akım gönderdiği için düşük yada yüksek akım bundan dolayi beyin kendini resetliyormuş beyin arzası falan söz konusu değil şimdi yeni akü hazırlanıyormuş akşama kısmetse alıcam bu arada ekrem bey bircok konuyla ilgilenmiş ve yardimci olmuş bu konu hakkinda kimse net birsey söyleyemiyor bu hata kodunun anlamı ne bu anlamda el atması gerektiğini hala düşünmekteyim benim sorunumu gene servis cözdü nitekim bir arkadaşada olmuş ve nedenini bulamamışlar yazdıkda kötümü olmuş seni burda 3-5 sayfa rrahatsız etmis ben bütün sayfalari teker teker okudum ne kaybettim bir sürü bilgi edinmiş oldum benim başıma gelen sorunu bir başkası gordüğünde az cok bir yere varacaktir ilgilenen ve özel mj la iyi niyetlerini ileten dostlara teşekkürü borç bilirim..
http://hizliresim.com/EVN9Ag
-
12 Mart 2015, 15:30
#5168
Şimdi gelelim neden kaynaklandığına sorun öncelikle aküden kaynaklıymış. Düzensiz akım gönderdiği için düşük yada yüksek akım bundan dolayı beyin kendini resetleniyormuş beyin arızası falan söz konusu değil şimdi yeni akü hazırlanıyormuş.
Bakın arkadaşlar başına böyle bir gelenler bunu görsün, (o yüzden büyüttüm)
-
12 Mart 2015, 15:34
#5169
tesekkur ettim ben beceremedim iyi oldu boyle
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
12 Mart 2015, 15:59
#5170
ayzek adlı üyeden alıntı
VE KENAN USTAM ARIZAYI TESPİT ETMİŞ
Şimdi gelelim neden kaynaklandığına sorun öncelikle aküden kaynaklıymış düzensiz akım gönderdiği için düşük yada yüksek akım bundan dolayi beyin kendini resetliyormuş beyin arzası falan söz konusu değil şimdi yeni akü hazırlanıyormuş akşama kısmetse alıcam bu arada ekrem bey bircok konuyla ilgilenmiş ve yardimci olmuş bu konu hakkinda kimse net birsey söyleyemiyor bu hata kodunun anlamı ne bu anlamda el atması gerektiğini hala düşünmekteyim benim sorunumu gene servis cözdü nitekim bir arkadaşada olmuş ve nedenini bulamamışlar yazdıkda kötümü olmuş seni burda 3-5 sayfa rrahatsız etmis ben bütün sayfalari teker teker okudum ne kaybettim bir sürü bilgi edinmiş oldum benim başıma gelen sorunu bir başkası gordüğünde az cok bir yere varacaktir ilgilenen ve özel mj la iyi niyetlerini ileten dostlara teşekkürü borç bilirim..
http://hizliresim.com/EVN9Ag
merhabalar
Bence arızanız akü kaynaklı değil, tahminimce bir süre sonra aynı hata yı tekrar alacaksınız. servis te ecu kontrol cihazıyla arıza kodunu silecekler. herşey iyi derken bir gün yine aynı sorunu yaşayacaksınız. (inş. bunlar olmaz)
araçlarda (motorlu taşıtlarda) kullanılan ecular (elektronik kontrol ünitesi yada beyin) kolay kolay arıza yapacak devreler değildir. ecu arıza kodunu arıza meydana geldikçe sürekli ram' a (hafizaya) kayıt eder. bir süre sonra da arıza kodunu yada hatayı size bildirir ekranda uyarı vererek. fakat çok riskli bir durum olduğunda motoru bloke edebilir(belirli devirler de sabit çalışma gibi). bence arızanın ana kaynağı kablolardan birinde, motorunuzda immobilizer varmı bilmiyorum ama, ecu istediği sinyali alamadığı durumda gücenlik aşamasına geçiyor. Tüm ecu bağlatı kabloları multimetre ile kısa devre yada kopukluk kontrolü yapılması gerekir. derim ama elektronik bu yanılabirim de.. kendi aracımda başıma geldi ve oto eletronik ihtisas alanım..
saygılar
-
12 Mart 2015, 16:09
#5171
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
Öncelikle arıza yaşayan arkadaşımıza geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda sorunu çözülür.
Şuna da değinmek isterim;
İnsanlar her başı sıkıştığında hemen buradan yazmaya başlıyor. Konu ile alakalı sırasıyla, ilgili servis, İthalatçı firma sorun çözülmedi ise tüketici haklarına şikayet edersin. Bu süreçten sonra ürün ayıplı kabul edilir buradan paylaşımda bulunursun.
Biz doğmamış çocuğa isim bulma derdindeyiz.
Forum sayfası! Ekrem Ata'ya, Ahmet'e, Mehmet'e seslenme sayfası değildir. Kişilerin iletişim bilgileri mevcut oradan ulaşın.
Bu tarz yazılar tüm forum sayfalarında devamında 3-5 sayfa gereksiz yazıya neden oluyor.
Lütfen yazı yazarken biraz daha duyarlı olalım.
Olumlu olumsuz gerekli olan bilgileri paylaşalım okuyan arkadaşlarımız faydalansın.
Cümleten Saygılar
Buna malesef katılamayacağım saygıdeğer agacım.Biliyorsunuzki Kuralkanın ve benzer firmaların bundan önceki tutumları facia idi.Ben sattım sen nabarsan yap politikası vardı.Bajajında üretiminde katkısı oldğu KTM dük 200 e bir de yakından bakın.Sürekli biryerlerde yazılan çizilen eleştirileri adamlar cani gönülden dikkate alıp hemen o sorunu veya şikâyeti çözüyor adamlar.Kaldı ki KTM kendini çoktaaaaan ispatlamış bir firma.Adam,ben motoru yaptım böyle satarım,işine gelirse demiyor,amortisör sıkıntısımı var,sele mi sert vs. bir sonraki partide bunları göremiyorsunuz.Bu ciddiyetle çalışan bir firma biz de neden olmasın.Bi taraflarımızı yırtarak Ekrem Baba gibi birinin dikkatini çekmişken bırakmaya hiç niyetimiz yok.Hem biz,hem onlar kazanır.Tabi bu durum bazı bayii ve servislerin hoşuna gitmese de olması gereken zaten bu.Birebir çözüm bulmak varken neden başka bir kuruluşu araya sokalım ki?
Bazen bende kızıyorum saçma sapan şikayetler var,bu da sorulurmu diyorum ama bunlar da lâzım.Bu sektör bizde çok geri ama parada o kadar kolay kazanılmıyor.İnsanlar artık aptal değil.2004-2006 dönemindeki facia motorlardan herkes nasibini aldı,bunu devam ettirmenin alemi yok.Darısı geçmişte canımızı yakan bütün firmaların başına,bizi kazanmaları kolay değil.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
12 Mart 2015, 17:00
#5172
netwera adlı üyeden alıntı
Gereksiz sayfaların oluşması hususunda, bir sıfatınız olmadan eleştiremezsiniz. Bende pulsar sahibi olarak arkadaşa yardımcı olmak istiyorum. Sizin izlediğiniz yol ile sonuç almak en az 3 ay sürer. Benim önerim ile 2 gün.
Anlaşılan yazdığım yazının içeriğinde sizinle aynı noktada buluşamadık. Benimle alakalı bir şikayetin varsa modlara şikayet edersin. Sende kendi sıfatınla beni eleştiremezsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
turkish39 adlı üyeden alıntı
Buna malesef katılamayacağım saygıdeğer agacım.Biliyorsunuzki Kuralkanın ve benzer firmaların bundan önceki tutumları facia idi.Ben sattım sen nabarsan yap politikası vardı.Bajajında üretiminde katkısı oldğu KTM dük 200 e bir de yakından bakın.Sürekli biryerlerde yazılan çizilen eleştirileri adamlar cani gönülden dikkate alıp hemen o sorunu veya şikâyeti çözüyor adamlar.Kaldı ki KTM kendini çoktaaaaan ispatlamış bir firma.Adam,ben motoru yaptım böyle satarım,işine gelirse demiyor,amortisör sıkıntısımı var,sele mi sert vs. bir sonraki partide bunları göremiyorsunuz.Bu ciddiyetle çalışan bir firma biz de neden olmasın.Bi taraflarımızı yırtarak Ekrem Baba gibi birinin dikkatini çekmişken bırakmaya hiç niyetimiz yok.Hem biz,hem onlar kazanır.Tabi bu durum bazı bayii ve servislerin hoşuna gitmese de olması gereken zaten bu.Birebir çözüm bulmak varken neden başka bir kuruluşu araya sokalım ki?
Bazen bende kızıyorum saçma sapan şikayetler var,bu da sorulurmu diyorum ama bunlar da lâzım.Bu sektör bizde çok geri ama parada o kadar kolay kazanılmıyor.İnsanlar artık aptal değil.2004-2006 dönemindeki facia motorlardan herkes nasibini aldı,bunu devam ettirmenin alemi yok.Darısı geçmişte canımızı yakan bütün firmaların başına,bizi kazanmaları kolay değil.
Aynı konudan bahsediyoruz. İnşallah böyle devam etmesini bende temenni ediyorum.
-
12 Mart 2015, 17:38
#5173
ayzek adlı üyeden alıntı
VE KENAN USTAM ARIZAYI TESPİT ETMİŞ
Şimdi gelelim neden kaynaklandığına sorun öncelikle aküden kaynaklıymış düzensiz akım gönderdiği için düşük yada yüksek akım bundan dolayi beyin kendini resetliyormuş beyin arzası falan söz konusu değil şimdi yeni akü hazırlanıyormuş akşama kısmetse alıcam bu arada ekrem bey bircok konuyla ilgilenmiş ve yardimci olmuş bu konu hakkinda kimse net birsey söyleyemiyor bu hata kodunun anlamı ne bu anlamda el atması gerektiğini hala düşünmekteyim benim sorunumu gene servis cözdü nitekim bir arkadaşada olmuş ve nedenini bulamamışlar yazdıkda kötümü olmuş seni burda 3-5 sayfa rrahatsız etmis ben bütün sayfalari teker teker okudum ne kaybettim bir sürü bilgi edinmiş oldum benim başıma gelen sorunu bir başkası gordüğünde az cok bir yere varacaktir ilgilenen ve özel mj la iyi niyetlerini ileten dostlara teşekkürü borç bilirim..
http://hizliresim.com/EVN9Ag
geçmiş olsun arkadaşım umarım birdaha bu tür sorunlar yaşamazsın
-
12 Mart 2015, 17:49
#5174
tekoklava adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun arkadaşım umarım birdaha bu tür sorunlar yaşamazsın
İnsallah diyelim arza aküdendir ve başka sorunlar çıkmaz ilerleyen günlerde belli edecektir zaten kendisi deneyip göreceğiz
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
12 Mart 2015, 17:51
#5175
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
Anlaşılan yazdığım yazının içeriğinde sizinle aynı noktada buluşamadık. Benimle alakalı bir şikayetin varsa modlara şikayet edersin. Sende kendi sıfatınla beni eleştiremezsin.
Tartışmayı başlatan sensin. Ben seni durduk yere eleştirmedim.
-
13 Mart 2015, 12:45
#5176
ayzek adlı üyeden alıntı
VE KENAN USTAM ARIZAYI TESPİT ETMİŞ
Şimdi gelelim neden kaynaklandığına sorun öncelikle aküden kaynaklıymış düzensiz akım gönderdiği için düşük yada yüksek akım bundan dolayi beyin kendini resetliyormuş beyin arzası falan söz konusu değil şimdi yeni akü hazırlanıyormuş akşama kısmetse alıcam bu arada ekrem bey bircok konuyla ilgilenmiş ve yardimci olmuş bu konu hakkinda kimse net birsey söyleyemiyor bu hata kodunun anlamı ne bu anlamda el atması gerektiğini hala düşünmekteyim benim sorunumu gene servis cözdü nitekim bir arkadaşada olmuş ve nedenini bulamamışlar yazdıkda kötümü olmuş seni burda 3-5 sayfa rrahatsız etmis ben bütün sayfalari teker teker okudum ne kaybettim bir sürü bilgi edinmiş oldum benim başıma gelen sorunu bir başkası gordüğünde az cok bir yere varacaktir ilgilenen ve özel mj la iyi niyetlerini ileten dostlara teşekkürü borç bilirim..
http://hizliresim.com/EVN9Ag
Öncelikle geçmiş olsun umarım o sorunu bir daha yaşamazsınız.
Şu başlığın üstüne istatistik koyma şansımız varsa güzel olur ;
Problem : 10
çözülen : 9 gibi birşey..
hiç değilse burada ufak tefek okudukları soruları bile dışarda "ya bajaj pulsar çok kötüymüş forumda herkes şikayetçi" gibi lafları duymaktan kurtuluruz.
"Bildiğini sandığın bir şeyi asla öğrenemezsin."
Epiktetos
-
14 Mart 2015, 01:28
#5177
-
14 Mart 2015, 02:40
#5178
Doslar dün sorunun aküden kaynaklı olduğunu söylemistik ortalama 2 saat kadar sürdüm sorun çıkarmadı fakat bügün gene aynı sorunla karşılaştım ve tekrar servis yolu göründü motor baştan aşağıya her aksamınakadar kontrol edildi ve dün takilan akü kuru aküyle değiştirildi birde böyle deneyeceğiz ortalama 70 km yol yaptım şu anlık bir sorun yok gelişmelerden haberdar edeceğim bu arada bajaj kayalar servisine teşekkürürü borç bilirim okadar itinayla her yerini didik didik ettiler sağolsunlar elleri dert görmesin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
harung adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmiş olsun umarım o sorunu bir daha yaşamazsınız.
Şu başlığın üstüne istatistik koyma şansımız varsa güzel olur ;
Problem : 10
çözülen : 9 gibi birşey..
hiç değilse burada ufak tefek okudukları soruları bile dışarda "ya bajaj pulsar çok kötüymüş forumda herkes şikayetçi" gibi lafları duymaktan kurtuluruz.
Aynen hocam ben hala tavsiye ederim pulsarı guzel motor sorunlar illaki her araçta çıkacaktır gerek fabrikasyon gerek sistemsel gerekse kullanici hatası olarak burda önemli bir kısım var göz ardı edilmemeli servisin canla başla çalışıp sorunu çözmeye yönelik olan tutumu ve bir sey söylediğinizde gerçekten dinliyor olmalari
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
14 Mart 2015, 20:22
#5179
Arkadaşlar zincir yağlama periyodu ne olmalı? Haftada 1 mi?
-
14 Mart 2015, 20:36
#5180
Arkadaşlar motora dolar kurundan dolayı tekrardan zam yapılacağı söylentisi var . bu konuda fikri olan varmı zam gelirmi sizcede
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)