Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mart 2015, 14:19
#5141
ayzek adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese merhabalar benim yaşamış olduğum sıkıntıya tecrübeli arkadaşlar bir çare bulurlarsa çok sevinirim 24 şubatta 200 NS aldım bayide saat ayarı falan yapıldı neyse çıktık yola o gün biraz kullandım sonra farkettimki saati geri kalıyor ayarlıyorum geri kalıyor 2-3 gün bu böyle devam etti akabinde sol gidonun oynadığını fark ettim servise gittim lastikli olduğundan normal olduğunu söylediler saatin geri kaldığını söylediğimde beyin değişebilir dendi 2 ci vitesle tam dönüş yapacaktım motor bir anda arka tekeri kitledi ve stop etti az daha düşüyorduk zor bela toparladık sonra fark ettim ki saat 9:30 1:00 a geçmiş gene bundan birkaç gün sonra gösterge kapanıp açıldı ve ekrana H.05 DT li bi kod geldi ve saat gene 1:00 oldu bir kaç defa kapanıp açıldıktan sonra düzeldi daha sonra e5 te ortalama 45-50km hızla giderken artık allahın hikmetimi nedir bilinmez göstergeye bakmamla kapandı ve kapanır kapanmaz debriyajı sıktım eğer o hızda teker kitlenseydi allah korusun buyuk bir kaza yapmış olacaktım neyse ekrana gene kod geldi bu arada ne sağa kaçabildim nede sola orta şeritte kalakaldım motor yarım saat çalışmadı kontağı açıyorum kod geliyor ne marş alıyor nede başka birşey ne sağdan nede soldan yol veren var arkamdaki arabada yürüsene kardeşim diye şıkıştırıyor zor bela altık kenara çalıştığında servise götürdüm ne hikmetse geri kalan saati canavar gibi çalışmaya başlamış bilgisayardan bakılmış bir problem yokmuş motor hala serviste almadım elbet yapacaktır arza neyse çok sık olan birşey değil heralde ama servis herşey normal diyor kendimi ifade edemiyorum sorun yok diye bana motoru bir iki gün sonra teslim edecekler ve ben o motora nasıl güvenip de kullanabileyim ekrem bey her konuyla detaylı bir şekilde ilgileniyor bunada el atsın istiyorum çünkü motor daha 260 km de ve motorumu çok severek ve isteyerek aldım sorun beyindense değiştirilsin yoksa yarın öbürgün bu arza yüzünden canımızdan bile olabikliriz ve sonra derlerki motor kazası bu farklı birşey şimdiden herkese teşekkürler
Allah(cc) yardımcı olsun, cansıkıcı bir durum. Attilla abinin dediği gibi amortisörler sert ama hamdolsun bir sıkıntı yaşamadım.
Bu arada arka amortisörü yumaşatacağım diye yumuşak ayarına getirmektense bir tık sert ayarlayın. Çünkü amartisir zaten yumuşak, üstüne oturunca esneme payı iyice azalıyor. Tecrübe ile sabittir.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Reklamlar
-
11 Mart 2015, 14:24
#5142
ben de yolda çukur görünce kaçmaya çalışmam kolay kolay. yol boş ise ancak o zaman kaçarım. sağımda solumda önümde arkamda herhangi bir araç varsa kesinlikle kaçmam girerim çukura. çukurdan kaçacağım diye kaza yapmak istemem. yaptığım ne derece doğrudur sizce bilemem ama ben böyle düşündüğüm için kaçmıyorum dalıyorum çukura 6500 kmdeyim keçe meçe bi sıkıntı olmadı allaha şükür
-
11 Mart 2015, 14:34
#5143
Rebel punto Bunun benim sorunumla alakasını anlamadım yardım edecek biri yokmu?
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
11 Mart 2015, 14:39
#5144
enescanatar adlı üyeden alıntı
ben de yolda çukur görünce kaçmaya çalışmam kolay kolay. yol boş ise ancak o zaman kaçarım. sağımda solumda önümde arkamda herhangi bir araç varsa kesinlikle kaçmam girerim çukura. çukurdan kaçacağım diye kaza yapmak istemem. yaptığım ne derece doğrudur sizce bilemem ama ben böyle düşündüğüm için kaçmıyorum dalıyorum çukura
6500 kmdeyim keçe meçe bi sıkıntı olmadı allaha şükür
Yaptığın doğru. sakın vazgeçme. Zamanla üzerinde çukura karşı önlem alarak kullanmaya alışırsın zaten. En kötü ihtimalle motora bişey olsun kullanıcıya bişey olmasın. Bir sürü ahmak araba sürücüsü var. Çukurdan kaçayım derken onlardan birisi alıverir altına Allah korusun.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
11 Mart 2015, 15:13
#5145
ayzek adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese merhabalar benim yaşamış olduğum sıkıntıya tecrübeli arkadaşlar bir çare bulurlarsa çok sevinirim 24 şubatta 200 NS aldım bayide saat ayarı falan yapıldı neyse çıktık yola o gün biraz kullandım sonra farkettimki saati geri kalıyor ayarlıyorum geri kalıyor 2-3 gün bu böyle devam etti akabinde sol gidonun oynadığını fark ettim servise gittim lastikli olduğundan normal olduğunu söylediler saatin geri kaldığını söylediğimde beyin değişebilir dendi 2 ci vitesle tam dönüş yapacaktım motor bir anda arka tekeri kitledi ve stop etti az daha düşüyorduk zor bela toparladık sonra fark ettim ki saat 9:30 1:00 a geçmiş gene bundan birkaç gün sonra gösterge kapanıp açıldı ve ekrana H.05 DT li bi kod geldi ve saat gene 1:00 oldu bir kaç defa kapanıp açıldıktan sonra düzeldi daha sonra e5 te ortalama 45-50km hızla giderken artık allahın hikmetimi nedir bilinmez göstergeye bakmamla kapandı ve kapanır kapanmaz debriyajı sıktım eğer o hızda teker kitlenseydi allah korusun buyuk bir kaza yapmış olacaktım neyse ekrana gene kod geldi bu arada ne sağa kaçabildim nede sola orta şeritte kalakaldım motor yarım saat çalışmadı kontağı açıyorum kod geliyor ne marş alıyor nede başka birşey ne sağdan nede soldan yol veren var arkamdaki arabada yürüsene kardeşim diye şıkıştırıyor zor bela altık kenara çalıştığında servise götürdüm ne hikmetse geri kalan saati canavar gibi çalışmaya başlamış bilgisayardan bakılmış bir problem yokmuş motor hala serviste almadım elbet yapacaktır arza neyse çok sık olan birşey değil heralde ama servis herşey normal diyor kendimi ifade edemiyorum sorun yok diye bana motoru bir iki gün sonra teslim edecekler ve ben o motora nasıl güvenip de kullanabileyim ekrem bey her konuyla detaylı bir şekilde ilgileniyor bunada el atsın istiyorum çünkü motor daha 260 km de ve motorumu çok severek ve isteyerek aldım sorun beyindense değiştirilsin yoksa yarın öbürgün bu arza yüzünden canımızdan bile olabikliriz ve sonra derlerki motor kazası bu farklı birşey şimdiden herkese teşekkürler
Servise ekranda şu hata göründü diye belirttiniz mi?
En yakın zamanda bir action cam bulup durumu kayda alın bence tekrar gerçekleştirse. Tabi kaza falan olmaz umarım durum tekrar ortaya çıkarsa.
-
11 Mart 2015, 16:02
#5146
evet yeni konumuz hayırlı olsun
(((amortisör yağ kaçırma)))
1 1.5 haftadan beri sıkılmıştık zaten
not=bende kaçırma maçırma hoplama zıplama 100km hızda tekerin dönmesi zırırtı falan filan yok şükürler olsun
gecen gün farkettim bu arada benim motor önden çekiyor artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
ayzek adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese merhabalar benim yaşamış olduğum sıkıntıya tecrübeli arkadaşlar bir çare bulurlarsa çok sevinirim 24 şubatta 200 NS aldım bayide saat ayarı falan yapıldı neyse çıktık yola o gün biraz kullandım sonra farkettimki saati geri kalıyor ayarlıyorum geri kalıyor 2-3 gün bu böyle devam etti akabinde sol gidonun oynadığını fark ettim servise gittim lastikli olduğundan normal olduğunu söylediler saatin geri kaldığını söylediğimde beyin değişebilir dendi 2 ci vitesle tam dönüş yapacaktım motor bir anda arka tekeri kitledi ve stop etti az daha düşüyorduk zor bela toparladık sonra fark ettim ki saat 9:30 1:00 a geçmiş gene bundan birkaç gün sonra gösterge kapanıp açıldı ve ekrana H.05 DT li bi kod geldi ve saat gene 1:00 oldu bir kaç defa kapanıp açıldıktan sonra düzeldi daha sonra e5 te ortalama 45-50km hızla giderken artık allahın hikmetimi nedir bilinmez göstergeye bakmamla kapandı ve kapanır kapanmaz debriyajı sıktım eğer o hızda teker kitlenseydi allah korusun buyuk bir kaza yapmış olacaktım neyse ekrana gene kod geldi bu arada ne sağa kaçabildim nede sola orta şeritte kalakaldım motor yarım saat çalışmadı kontağı açıyorum kod geliyor ne marş alıyor nede başka birşey ne sağdan nede soldan yol veren var arkamdaki arabada yürüsene kardeşim diye şıkıştırıyor zor bela altık kenara çalıştığında servise götürdüm ne hikmetse geri kalan saati canavar gibi çalışmaya başlamış bilgisayardan bakılmış bir problem yokmuş motor hala serviste almadım elbet yapacaktır arza neyse çok sık olan birşey değil heralde ama servis herşey normal diyor kendimi ifade edemiyorum sorun yok diye bana motoru bir iki gün sonra teslim edecekler ve ben o motora nasıl güvenip de kullanabileyim ekrem bey her konuyla detaylı bir şekilde ilgileniyor bunada el atsın istiyorum çünkü motor daha 260 km de ve motorumu çok severek ve isteyerek aldım sorun beyindense değiştirilsin yoksa yarın öbürgün bu arza yüzünden canımızdan bile olabikliriz ve sonra derlerki motor kazası bu farklı birşey şimdiden herkese teşekkürler
dostum geçmiş olsun sorun beyinden kaynaklanıyor büyük ihtimal
keşke foto çekip servis ustasına gösterseydin
-
11 Mart 2015, 16:05
#5147
noob adlı üyeden alıntı
Servise ekranda şu hata göründü diye belirttiniz mi?
En yakın zamanda bir action cam bulup durumu kayda alın bence tekrar gerçekleştirse. Tabi kaza falan olmaz umarım durum tekrar ortaya çıkarsa.
servise ilettim sağolsun dinledi beni anlattım ve motoru bıraktım dün aradım 2 gündür bakıyoruz birşeyi yok diyorlar kodu tam alamadım o panikle resimde çekemedim gösteriyim adama ama beyinde bence sorun saat faalan nasıl geri kalabilirki
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
11 Mart 2015, 16:15
#5148
-
11 Mart 2015, 22:16
#5149
ayzek kardeş saat geri kalmıyor her stop ettiğinde motor kendiliğinden, tekrardan gelince gösterge, saate bakıyorum 1:00 olmuş, durum bu.Bende çok kaza atlattım bu şekilde, servise söylediğimde buna yapıcak birşey yok dediyor, tam olarak arızası belli deyil çünkü, ben alıştım zaten ilk çalıştırmada 500 km mesafe aralığında oluyor genelde,oluş şeklide yavaşlamak için vites düşürüyorum, debriyajı 3 saniye felan basılı kalırsan frene dokunuyorum hop motor kapanıp açılıyor nedendir bilmem,dikkatli olmak lazım bu konuda..
-
11 Mart 2015, 22:41
#5150
gelebek adlı üyeden alıntı
ayzek kardeş saat geri kalmıyor her stop ettiğinde motor kendiliğinden, tekrardan gelince gösterge, saate bakıyorum 1:00 olmuş, durum bu.Bende çok kaza atlattım bu şekilde, servise söylediğimde buna yapıcak birşey yok dediyor, tam olarak arızası belli deyil çünkü, ben alıştım zaten ilk çalıştırmada 500 km mesafe aralığında oluyor genelde,oluş şeklide yavaşlamak için vites düşürüyorum, debriyajı 3 saniye felan basılı kalırsan frene dokunuyorum hop motor kapanıp açılıyor nedendir bilmem,dikkatli olmak lazım bu konuda..
iyide benim vitesle debriyajla işim yokken oldu bu sorun ilkinde 2 vitesle hızımda 22 km felan hafif viraja girdim gaz sabit frenleme yok tın tın giderken bir anda oldu ve düşüyordum 2 ci den gelişide sans eseri göstergeye bakmasam yola baksam aynaya baksam o anda 45 - 50 km hızla kaza kaçınılmaz olurdu yarım saat motoru çalıştıramadım ve şimdi servis hiç birşeyi yok diyor deliricem resmen kredi çektim aldım daha yeni ilk taksidini ödedim parası pulu neyse salla diyeceğim ama öte yandan hayati tehlike arz ediyor ben buna bu şekilde binememki yusufu iliklerime kadar hissettim bir kere buna bir şekilde çözüm bulmalılar yada iade almalılar 10.000 çektim 13.000 ödeyeceğim sonuç binemeyeceğim bir motoramı o kadar para verdim net olarak söylüyorum bu şekilde binmem ben ona çözüm bulunmalı hemde acilen 4 gündür serviste bakalım ne olacak usta bugun aküden süphelendim diyor ama ben alakalı olduğunu sanmıyor aküde sorun yok
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
12 Mart 2015, 01:21
#5151
gelebek adlı üyeden alıntı
ayzek kardeş saat geri kalmıyor her stop ettiğinde motor kendiliğinden, tekrardan gelince gösterge, saate bakıyorum 1:00 olmuş, durum bu.Bende çok kaza atlattım bu şekilde, servise söylediğimde buna yapıcak birşey yok dediyor, tam olarak arızası belli deyil çünkü, ben alıştım zaten ilk çalıştırmada 500 km mesafe aralığında oluyor genelde,oluş şeklide yavaşlamak için vites düşürüyorum, debriyajı 3 saniye felan basılı kalırsan frene dokunuyorum hop motor kapanıp açılıyor nedendir bilmem,dikkatli olmak lazım bu konuda..
arkadaşım motorda şürüş anında beyin resetliyor anlaşılan
bu servis ustaları zaten birşeyden çaktıkları yok
bunların kafasına kafasın vuracan öyle anlıcaklar
eminim motoru bırakıyon aleti takıyorlar 2 dakka bekleyip tamam birşey yok deyip insanı mağdur ediyorlar
-
12 Mart 2015, 01:40
#5152
tekoklava adlı üyeden alıntı
arkadaşım motorda şürüş anında beyin resetliyor anlaşılan
bu servis ustaları zaten birşeyden çaktıkları yok
bunların kafasına kafasın vuracan öyle anlıcaklar
eminim motoru bırakıyon aleti takıyorlar 2 dakka bekleyip tamam birşey yok deyip insanı mağdur ediyorlar
Aynen öyle olay giderken gerceklesiyor ama simdi ne satin aldigim bayiye nede servisine su esnada birsey diyemem guzel insanlar kenan usta bakiyor kontrol ediyorum ara ara suruse cikiyorum bilgisayarda degerler normal diyor adamda gordugu soyluyor sans bu ya adamda yapmaz simdi bir defa yapsa oda anlayacak ama bana yaklasimi ustanin ben yalan soyluyormusum gibi kesinlikle degildi bugunde konustuk onlarda ilk defa karsilastiklarini dile getirdi valla hevesim mevesim hepsi kacti gitti anne zaten karsiydi hanımı zar zir ikna ettik bu durum cikti karsimiza bu seye benzedi cep telefonu kasar surekli donar servise goturursun duzgun calisir yada disin agrır disciye gidersin agrisi kesilir bunun gibi oldu kismet diyelim bu gidisle çölde kutup ayilariyla selamlaşırız artık
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
12 Mart 2015, 01:43
#5153
St Rootless adlı üyeden alıntı
Kullanım klavuzunda yazanlara göre; rodajda (2000km) artçı (yük) ile sürüş yapılmaması ve uyulması gereken viteslere göre rpm ve hız sınırları belirtilmiş. 'İki bin km boyunca 50 km geçmeyecek miyiz yani!' Geçmeyeceksin. Bir kuryenin 2000 km rodajda işini yapması mümkün değil bana göre. Bu da keçeleri ve conta yanığının nedenini açıklar nitelikte.
Herkesin bildiği üzere çok kaliteli bir motor değil pulsar, zaten fiyatı da bu yüzden bu kadar uygun.
Konu boyunca kullanım klavuzundaki rodaj ile ilgili bölümü ciddiye alan pek arkadaş göremedim, en azından burda yazılanlara göre. Bosch marka kombiyi vestel kombinin kavuzuna göre kullanamazsınız. Demek istediğim başka motorlarda tecrübeleriniz olabilir ama bu motorun üreticileri diyor bunlara dikkat edin diye bu da motorun kullanım süresini ve sorunsuz kullanımını uzatır diye düşünüyorum.
İlk motorum olacak yakın bir zamanda pulsar. Motorla birlikte ben de rodajımı yapacağım için çok büyük sorunlar yaşayacağımı düşünmüyorum sık sık düşmeler dışında. Şehir içinde ve orta-uzun mesafeli gezilerde beni uzun yıllar taşıyacağını düşünüyorum
Bu arada bajaj discover modelini getirdi kuryeler için*. Ben söylemiyorum hintler söylüyordu fuarda. Ben hiç duke 200 veya superduke kullanan bir kurye görmedim. Pulsar da yapı itibarı ile bu yükü kaldırmak için tasarlanmış bir motor değil.
O kadar emin olma....Uçanteneke (Mustafa abi)...geçen yıl aldığı (KTM Duke 200 abs) ile bu işi yapıyor...Tüm m.kurye camiası cbf,ybr,tvs kullanmıyor, cbf600,mt-07,xj600 diversion,vfr800x,v-strom 650 ile kurye yapan tanıdıklar var..
-
12 Mart 2015, 03:26
#5154
ayzek adlı üyeden alıntı
Aynen öyle olay giderken gerceklesiyor ama simdi ne satin aldigim bayiye nede servisine su esnada birsey diyemem guzel insanlar kenan usta bakiyor kontrol ediyorum ara ara suruse cikiyorum bilgisayarda degerler normal diyor adamda gordugu soyluyor sans bu ya adamda yapmaz simdi bir defa yapsa oda anlayacak ama bana yaklasimi ustanin ben yalan soyluyormusum gibi kesinlikle degildi bugunde konustuk onlarda ilk defa karsilastiklarini dile getirdi valla hevesim mevesim hepsi kacti gitti anne zaten karsiydi hanımı zar zir ikna ettik bu durum cikti karsimiza bu seye benzedi cep telefonu kasar surekli donar servise goturursun duzgun calisir yada disin agrır disciye gidersin agrisi kesilir bunun gibi oldu kismet diyelim bu gidisle çölde kutup ayilariyla selamlaşırız artık
Geçmiş olsun, servis eğer sorun yok diyorsa bunu anlamanın tek yolu var, sorunu olmayan başka bir motorun komple gösterge kafa beyin kısmını senin motorla değişsinler(nasıl olsa bozuk değil diyorlar ya), sen motorunu kullanmaya devam et, onlarda kullansınlar, eğer sende tekrar sorun çıkarsa, o zaman mesele akü veya diğer elektrik aksamında olabilir, onlarda sorun çıkarsa beyin bozuk demektir.Yoksa bu sorun seni rahat bırakmaz, sakın peşlerini bırakma , aletin bozuk olduğunu en azından sen iyi biliyorsun, servisin bozuk değil demesine güvenme ona göre davran, sonuna kadar mücadele et.
-
12 Mart 2015, 11:52
#5155
Sorunun oldugu anla ilgili birsey bulamadim ama yarım saat buna benzer sekilde calismadi ama bende mars falan basmadi kontagi actigimda ekrana kod geliyordu ne mars ne baska birsey ac kapa yapapa yapa sonradan geldi kendine video
http://youtu.be/6RGMFz0-w8I
-
12 Mart 2015, 12:09
#5156
ayzek adlı üyeden alıntı
Sorunun oldugu anla ilgili birsey bulamadim ama yarım saat buna benzer sekilde calismadi ama bende mars falan basmadi kontagi actigimda ekrana kod geliyordu ne mars ne baska birsey ac kapa yapapa yapa sonradan geldi kendine video
http://youtu.be/6RGMFz0-w8I
http://youtu.be/6RGMFz0-w8I
Motoru basınçlı su ve köpük ile yıkadıktan sonra aynısı başıma geldi. Bu videodaki gibi marş basmadı. Ustamın tavsiyesi üzerine motoru vurdurarak çalıştırdım. Ve servise götürdüm. Kutup başlarını ıslatmışım. O günden beri motoru dikkatli yıkıyorum. Senin probleminde böyle bir şey olabilir.
-
12 Mart 2015, 12:18
#5157
arkadaşım sorunun için geçmiş olsun. inşallah en kısa zamanda çözülür. senden ricam sorunun çözüldükten sonra mutlaka çözüldüğünü buraya büyük harflerle yazman. çünkü bir çok kişi buraya sorunu olduğunu yazıyor. çözüldükten sonra uğramıyor bile. o sorun da hala varmış gibi kalıyor
-
12 Mart 2015, 12:44
#5158
enescanatar adlı üyeden alıntı
arkadaşım sorunun için geçmiş olsun. inşallah en kısa zamanda çözülür. senden ricam sorunun çözüldükten sonra mutlaka çözüldüğünü buraya büyük harflerle yazman. çünkü bir çok kişi buraya sorunu olduğunu yazıyor. çözüldükten sonra uğramıyor bile. o sorun da hala varmış gibi kalıyor
Önemli bir detay,ne marka olursa olsun.Boş yere marka fanatikliği yaygarası yapmaya herkes hevesli,ama bir marka bu şekilde sorunları halledince kimse dile getirmiyor.Yiğidi öldür,hakkını yeme
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
12 Mart 2015, 13:02
#5159
netwera adlı üyeden alıntı
Motoru basınçlı su ve köpük ile yıkadıktan sonra aynısı başıma geldi. Bu videodaki gibi marş basmadı. Ustamın tavsiyesi üzerine motoru vurdurarak çalıştırdım. Ve servise götürdüm. Kutup başlarını ıslatmışım. O günden beri motoru dikkatli yıkıyorum. Senin probleminde böyle bir şey olabilir.
Motoru daha hic yikamadim yagmurda falan da kullanmadim brandasiyla kapalı korudum zaten 5 gundur serviste 10 gunde 5 kere falan kullanmisimdir sorunla ilgili arastirmalara devam ediyorum colombia ve india forumlarinda arastirma yapiyorum 1 kisi ayni sorundan muzdarip anladigim kadariyla kontrol kutusunda sorun varmis bu beyinde olabilir sigortada Dt 8 li bir kod aliyorum demistim bu sanirim kablo oluyor oyle belirtmis bir arkadasta bastan asagiya kablolar falan kontrolden gecirilsin demis tuzladaki fabrikayi ariyorum hic birsekilde yardimci olmadi teldeki arkadas biz servisle muhattabiz dedi ne bi ilgilenme soz konusu degil kestirip atti lafida agzima tikadi bilmiyorum ne yapilmali bayiye gidebilirsem bugun gorusucem birdaha
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
12 Mart 2015, 13:05
#5160
ayzek adlı üyeden alıntı
Motoru daha hic yikamadim yagmurda falan da kullanmadim brandasiyla kapalı korudum zaten 5 gundur serviste 10 gunde 5 kere falan kullanmisimdir sorunla ilgili arastirmalara devam ediyorum colombia ve india forumlarinda arastirma yapiyorum 1 kisi ayni sorundan muzdarip anladigim kadariyla kontrol kutusunda sorun varmis bu beyinde olabilir sigortada Dt 8 li bir kod aliyorum demistim bu sanirim kablo oluyor oyle belirtmis bir arkadasta bastan asagiya kablolar falan kontrolden gecirilsin demis tuzladaki fabrikayi ariyorum hic birsekilde yardimci olmadi teldeki arkadas biz servisle muhattabiz dedi ne bi ilgilenme soz konusu degil kestirip atti lafida agzima tikadi bilmiyorum ne yapilmali bayiye gidebilirsem bugun gorusucem birdaha
Geçmiş olsun. Ekrem Bey imdadına yetişecektir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)