Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Mart 2015, 20:42
#5101
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
İrfan usta ile telefonda konuştum. İlk fırsatta gidon yükseltme aparatı da yapacakmış. Bekleyeceğiz artık, başka çaremiz yok
Benim baya ihtiyacım var o aparata. Motorun tam enduro kullanımına dönüşeceğini ve çok rahatlayacağımı düşünüyorum. Kısmet.
Takipteyim .
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Reklamlar
-
09 Mart 2015, 15:12
#5102
Arkadaşlar bu motorun neden sıfırından çok ikinci eli var, sıfır aldığı motoru insan neden 300-500 km de satarki?
-
09 Mart 2015, 15:22
#5103
harung adlı üyeden alıntı
Motor yagina sogukken bakılmaz..
rebelin dediği gibi motor sicakken düz bir zemin bul 5 dk dinlendir yağ suzulsun motoru orta sehpaya al veya biri dik tutsun alt ve üst çizgi arasında olması gerekiyor..
Ben motorun yagina sogukken baktigimda daha az gosteriyor.bu nasil oluyor anlamis degilim
-
09 Mart 2015, 16:28
#5104
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Motor optimum sıcaklığa ulaştıktan sonra 5 dakika kadar soğumaya bırakın. Düz bir zeminde, motorunda tam olarak düz olduğundan emin olduktan sonra bakın
Aynen bunu yaptım ve sonuç;
-
09 Mart 2015, 16:37
#5105
ellaksakir adlı üyeden alıntı
Seviye normal ama kopurme fazla gibi sanki??
-
09 Mart 2015, 16:39
#5106
yasin06 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motorun neden sıfırından çok ikinci eli var, sıfır aldığı motoru insan neden 300-500 km de satarki?
Yeni zam geldi,bu vesileyle insanlar zarar etmeden satmayı düşünüyorlar bence
sbr adlı üyeden alıntı
Seviye normal ama kopurme fazla gibi sanki??
Biraz salladım motoru
-
09 Mart 2015, 17:10
#5107
yasin06 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motorun neden sıfırından çok ikinci eli var, sıfır aldığı motoru insan neden 300-500 km de satarki?
Sıfırından çok ikinci eli var sözü nasıl bir söz çözemedim motoru birisi alınca direk ikinci el olmuş oluyor zaten bi de önyargılı yaklaşmışsın kardeşim. Demek istediğini tabiki anladım ama bu söylemek istediğin ciddi anlamda önyargılı bir düşünce. Çünkü bu motor 2000 adetin üzerinde satıldı. Toplam satılan motorla ikinci el olarak satılmak istenen motor oranına baktığımız zaman çok da büyük bir oran çıkmıyor karşımıza
-
09 Mart 2015, 23:47
#5108
yasin06 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motorun neden sıfırından çok ikinci eli var, sıfır aldığı motoru insan neden 300-500 km de satarki?
Bu durum beni de düşündürüyor. Bir insan 70 km de 200 km de 700 km de neden satar aldığı motorunu?
-
09 Mart 2015, 23:59
#5109
Valla beyler geçen sene pulsar gibi piyasaya giren yamaha mt-07'dé daha çok 2.el ilanı var.bu mantık ile mt07 pulsar dan daha sıkıntılı makine ki satılığa çıkarmışlar.Benim gördüğüm ilanların yarısından çoğu firsatci ilanı.Satılacağı düşünmüyorum o fiyatlara.makul fiyat verenlerin 2 günde sattığınà şahit oldum. (Ornek:ben).öncelikle motor konforsuz milletin bu sebepten sattığını düşünüyorum.ben maddi imkansizliktan satmistim,durumum iyileşti sonra tekrar aldım.
-
10 Mart 2015, 00:33
#5110
Arkadaşlar zincir yağı ve temizleyici sprey olarak ne kullanıyorsunuz. Wruth başarılı galiba araştırdığım kadarıyla. Yalnız temizleyici yağın kendisinden daha pahalı. O kafama takıldı. Siz ne kullanıyorsunuz?
Not: gazyagi yöntemini duydum ama şu acemilik zamanları ona pek girmek İstemiyorum.
-
10 Mart 2015, 00:47
#5111
çakal satıcılar var fiyatı yükselince 3-5 kar ederim diye hemen ilan açıyorlar cbr250 lerde öyle mesela geçen gördüm 2013 model 12 binde 13 bin tl ye satıyor tabi sıfırı 14 bin olduya o da o kadar eder düşüncesiyle hareket ediyorlar çok paragöz milletimiz.
-
10 Mart 2015, 01:08
#5112
noob adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar zincir yağı ve temizleyici sprey olarak ne kullanıyorsunuz. Wruth başarılı galiba araştırdığım kadarıyla. Yalnız temizleyici yağın kendisinden daha pahalı. O kafama takıldı. Siz ne kullanıyorsunuz?
Not: gazyagi yöntemini duydum ama şu acemilik zamanları ona pek girmek İstemiyorum.
Gaz yağı. Zincirdeki yağı çözer direk. Fırça ile temizleyip sonra bezle kurutup sonra yagliyorum 10 numara oluyor.
altın elbiseli adam zincir bakımı yazın youtube â çok güzel anlatıyor...
-
10 Mart 2015, 01:08
#5113
hamzarat adlı üyeden alıntı
Valla beyler geçen sene pulsar gibi piyasaya giren yamaha mt-07'dé daha çok 2.el ilanı var.bu mantık ile mt07 pulsar dan daha sıkıntılı makine ki satılığa çıkarmışlar.Benim gördüğüm ilanların yarısından çoğu firsatci ilanı.Satılacağı düşünmüyorum o fiyatlara.makul fiyat verenlerin 2 günde sattığınà şahit oldum. (Ornek:ben).öncelikle motor konforsuz milletin bu sebepten sattığını düşünüyorum.ben maddi imkansizliktan satmistim,durumum iyileşti sonra tekrar aldım.
Bu konforsuzluk sadece sele sertliğinden mi kaynaklanıyor yoksa başka faktörler de mi var acaba?
Eğer sadece sert seleden dolayı ise hem sürücü hem de artçı için jel sele attırsak faydası olurmu?
-
10 Mart 2015, 01:12
#5114
reverse adlı üyeden alıntı
Bu konforsuzluk sadece sele sertliğinden mi kaynaklanıyor yoksa başka faktörler de mi var acaba?
Eğer sadece sert seleden dolayı ise hem sürücü hem de artçı için jel sele attırsak faydası olurmu?
En büyük etken selenin sertliği. Onun dışında oturuş pozisyonu rahat.
artçı için daha konforsuz. Hem küçük hem sert sele. Hem de artci titreşim hissediyor biraz.
-
10 Mart 2015, 01:23
#5115
Maksadım karalamak kesinlikle değil. Busezon 200-250cc bir motorla girmek istiyorum. Pulsarda hem tip, hem teknik veriler hemde 7900tl fiyatıyla makul. İçimi gıcıklandıran tek mesele 1000 km yi bile görmeden bazı insanların motorunu satılığa çıkarması...
-
10 Mart 2015, 02:08
#5116
MD.Murat adlı üyeden alıntı
En büyük etken selenin sertliği. Onun dışında oturuş pozisyonu rahat.
artçı için daha konforsuz. Hem küçük hem sert sele. Hem de artci titreşim hissediyor biraz.
Peki bahsettigim gibi jel sele vs uygulamalar olayı kurtarır mı? Ben eşimle binip gezecegim genelde. Onun haricinde hep şehir içi ise eve filan sıkıntı olmaz.
İnazuma f benim icin biçilmiş m kaftan ama o da malum 15 bin papel.
-
10 Mart 2015, 05:14
#5117
reverse adlı üyeden alıntı
Peki bahsettigim gibi jel sele vs uygulamalar olayı kurtarır mı? Ben eşimle binip gezecegim genelde. Onun haricinde hep şehir içi ise eve filan sıkıntı olmaz.
İnazuma f benim icin biçilmiş m kaftan ama o da malum 15 bin papel.
Geçtiğimiz pazar gezisi dönüşü bi kayıt aldım kız arkadaşımda artçım belki fikir edine bilirsiniz. Duraksız 1 saat kullanımdan sonra bacaklarda uyuşma hissedebilirsiniz , artçı konforu için artçı selesine extra sünger attırın maliyeti 15 tl ve iş görüyor ayrıca artçı ayaklıklarına lastik takos vidalayabilirsiniz tabi şekil verdikten sonra .
-
10 Mart 2015, 09:36
#5118
seleyi yaptırmak bukadar zor bir işlem degil ben on arka seleyi istanbulda moto ay da 70 tl ye yaptırmıstım.cok cok rahat etmek istersen 3mm jel degilde 5mm jel kullanıdırsın.artçı içinde sünger artı jel yaptırdım. kendi koltugumdan daha rahat oldu
-
10 Mart 2015, 09:48
#5119
Ben de öyle düşünmüştüm.
Sonuçta sele sertliği dert edilecek birsey değil. Çözümü ucuz ve basit.
-
10 Mart 2015, 10:05
#5120
Sele sertliği benim dediğim.Ayrıca amortisörde çok sert.motorun karakteri sert bi kere,onu düşünüp alın.Çok konforunda düşkün adama tavsiye etmiyorum.cbf150 alabilirsiniz sürekli artçı ile gezecekseniz.ama arada performans olarak uçurum var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)