Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Şubat 2015, 14:47
#5001
fthaltan adlı üyeden alıntı
selam arkadaslar, yogun karin ilk gununde yolda yakalandik, yenikapi sahil dolaylarinda dustuk
ayna, sinyal, koruma demiri kirdik vs. Kayalarda yaptirdik.
Sorum su, simdi de km gostergesi "sifir"da duruyor, trip1 trip2 onlar da oyle... ve katalizor konvektor isigi yaniyor, once aralikli yola cikinca surkli yaniyor. Hani su musluk vanasi gibi olan turuncu isik.
Var mi tecrube eden daha once? Servise de goturecegim de yine de burada paylasmak istedim.
Saygilar.
Ön tekerleğin sol göbeğinde plastik yuvarlak "kilometre tahrik mekanizması" var, ya onun kablosunda ya da kendisinde bir bozukluk olmuştur. Kendisindeki bozukluk:içinde 2 tane plastik tırnak var, onlar kırılmış olabilir. Açılıp bakılması gerek, tırnaklar kırıldıysa parmağınızla plastiğin içini söyle bir gezdirirseniz tırnaklar elinize gelicektir. en, boy, kalınlık olarak 1cm X 0.5cm X 0.3 cm gibi bir büyüklüğü var plastiklerin.
Reklamlar
-
22 Şubat 2015, 15:24
#5002
fthaltan adlı üyeden alıntı
selam arkadaslar, yogun karin ilk gununde yolda yakalandik, yenikapi sahil dolaylarinda dustuk
ayna, sinyal, koruma demiri kirdik vs. Kayalarda yaptirdik.
Sorum su, simdi de km gostergesi "sifir"da duruyor, trip1 trip2 onlar da oyle... ve katalizor konvektor isigi yaniyor, once aralikli yola cikinca surkli yaniyor. Hani su musluk vanasi gibi olan turuncu isik.
Var mi tecrube eden daha once? Servise de goturecegim de yine de burada paylasmak istedim.
Saygilar.
Musluk vanası işareti katalizör konvektör için değil, Enjeksiyon arıza ışığı'dır.
-
22 Şubat 2015, 16:58
#5003
@dyavol-77 tesekkurler, var mi bir malumatin bu konuda. Enjeksiyon arizasi ile ilgili.
@Maktama sen de sagol, servise baktiricam artik.
-
22 Şubat 2015, 18:46
#5004
fthaltan adlı üyeden alıntı
@dyavol-77 tesekkurler, var mi bir malumatin bu konuda. Enjeksiyon arizasi ile ilgili.
@Maktama sen de sagol, servise baktiricam artik.
@fthaltan aynı olay benim başıma geldi onun için biliyorum. Lastik değiştirdikten sonra eve giderken farkettim, döndüm geriye lastikçiye, sendeki sorunun aynısını anlattım, ön lastiği ve km tahrik mekanizmasını söktüler, km tahrik mekanizmasının içindeki takarken yerine oturtamayıp kırdıkları tırnakları elime verdiler. "serviste falan hallettirirsiniz" diye de yorum yaptı iyi aile çocuğu usta. Müdürlerine de söyledim, adam da beni 15 dakka ayakta beklettikten sonra arkadaşlarını bir yere götürmek amacıyla (sanırım) arabaya atladı gitti.
Devir saati çalışır, km göstergesi ve trip'ler çalışmaz, dururken motor/krank gibi bir simge var sarı(sizin musluk dediğiniz sanırım) sol altta o yanar-söner, gitmeye başladığınızda hep yanar vaziyete gelir. Sende ki sorun da aynısı sanırım. Servise ilk önce km tahrik mekanizmasını kontrol ettir.
-
23 Şubat 2015, 12:25
#5005
şöyle bi kaç sayfa geri baktım konulardan geri kalmayayım diye.
- pulsar 10.000 km yi görsün diyenler var, neredeyse bir sene olmak üzere, 40.000 kmyi geçen onlarca kurye ve kullanıcı var, 4 ay önce 30.000 kmde kurye ile bizzat konuşmuştum. şimdi kaç kmde allah bilir !
- pulsar zamlandı herkes prim yapmasını ister diyen arkadaşlara katılmıyorum. Şu anda pulsarım var, ekonominin avrupa standartlarına gelmesi için motorunuzun prim yapmaması lazım arkadaşlar, avrupada 1000 euro ya aldığınız bmw ler ülkemizde 18.000.-20.000 tl den satılırken bu duruma kar ettim diye sevinirken, aslında ne kadar berbat bir durum içinde olduğumuz farkedememek ne acı, neredeyse dünyanın hiçbir yerinde motorlu araçlar sıfır alınıp kar edilip satılmaz, böyle bir mantık ekonominin ne kadar berbat olduğu ülkelerde işler... Motorumu sıfır olarak 7350 tl ye aldım ama karsız satmazsam ülkeme zarar vermiş olağım, yazıktır günahtır.. bu kadar zama bu kadar enflasyona rağmen buna nasıl sevinebiliyoruz aklım almıyor.
-
23 Şubat 2015, 17:04
#5006
-
23 Şubat 2015, 20:39
#5007
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
Kaç para bunlar be dayı
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
23 Şubat 2015, 20:53
#5008
Beyler selam. Pulsar in serviste çözülemeyen problemi kaldı mı stop etme dışında. Arka frenden vonk vonk ses gelmesi ve zirilti vardı hatırladığım kadarıyla kroniklerden. Bu aralar tekrar pulsar düşünmeye başladım ve merak ettim son durumları. Eski fiyattan ilanlar var. Değerlendirmek faydalı olabilir.
-
23 Şubat 2015, 21:14
#5009
-
24 Şubat 2015, 08:59
#5010
Bajaj pulsar 200 Ns düşünüyorum fakat bir japon kadar kaliteli olmadığı tartışılıyor.
Çinliden iyi ama japon kadar iyi değil sözlerine çok rastlar oldum.
Burada kullananlar var ise bilgi almak istiyorum.
Kalite açısından verdiğimiz paraya değer mi ?
Birde kronik hatalardan söz edilmiş sahibinden.com'da bir ilanda da gördüm kişi almış 3.000 TL masraf etmiş silindirpiston şanzuman vb. Bunlar kronik bir problem mi acaba ?
-
24 Şubat 2015, 09:38
#5011
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsar 200 Ns düşünüyorum fakat bir japon kadar kaliteli olmadığı tartışılıyor.
Çinliden iyi ama japon kadar iyi değil sözlerine çok rastlar oldum.
Burada kullananlar var ise bilgi almak istiyorum.
Kalite açısından verdiğimiz paraya değer mi ?
Birde kronik hatalardan söz edilmiş sahibinden.com'da bir ilanda da gördüm kişi almış 3.000 TL masraf etmiş silindirpiston şanzuman vb. Bunlar kronik bir problem mi acaba ?
Benim ve buradaki birkaç arkadaşın stop etme sorunu oldu, onun dışında bildiğim bir kronik sorunu yok. Sondan başa doğru okursan sana daha faydalı olur ayrıca buradaki arkadaşlar da kendini tekrar etmek zorunda kalmaz.
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
-
24 Şubat 2015, 09:54
#5012
Niye artistlik yapıyorsun ki ? Soru sormakta suç oldu.
251 Sayfanın hangi birini okuyayım ? Çok boş vaktim olsa okurdum zaten ama bir soru sorduk diye böyle terslemeniz hoş değil.Gerçi her insanda medeniyetli ve karakterli olacak diye bir kural yok sende haklısın birader.
-
24 Şubat 2015, 10:02
#5013
Güzel kardeşim terslemedim, açıkladım gördüğün gibi. Yanlız "karaktersiz" kelimesi hiç hoş değil! Burada seninle tartışma yaratmaya çalışmıyorum fakat sondan başa doğru okursan 250 sayfa okuman gerekmez yaklaşık 3-4 sayfa önce bahsedildi. O yüzden öyle yazdım. Benim gibi her gün forumu takip eden birçok arkadaşım var ve aynı sorular defalarca soruluyor ve aynı şeyleri okuyup duruyoruz. Bize de hak vermelisin. Tavrım sert geldiyse kusura bakma tekrar.
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
-
24 Şubat 2015, 10:02
#5014
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Niye artistlik yapıyorsun ki ? Soru sormakta suç oldu.
251 Sayfanın hangi birini okuyayım ? Çok boş vaktim olsa okurdum zaten ama bir soru sorduk diye böyle terslemeniz hoş değil.Gerçi her insanda medeniyetli ve karakterli olacak diye bir kural yok sende haklısın birader.
bu kelimelerinle sen artistlik yapıyorsun , başlık altındaki mesajları oku veya arama yoluyla bulabilirsin.
Son 10 sayfayı okusan bile ,bir fikir sahibi olursun.
Şayet motosiklet alacaksan , bu yazıları oku, inanki sorduğun sorular haricindede bir çok bilgiye sahip olacaksın.
Passionately in love with Motorcycle
-
24 Şubat 2015, 10:17
#5015
turkish39 adlı üyeden alıntı
Kaç para bunlar be dayı
Merhaba,
sana özel fiyat ara görüşelim
-
24 Şubat 2015, 11:22
#5016
Şuan km 2600 de maşallah bir problem çıkarmadı, ara yağ değişimi yapacağım. Genelde servis hataları yuzune problem yaşıyan arkadaşlar oldu motor kontrolunun ıyı yapılmaması, gereklı yerlerın ıyı sıkılmaması, akü sıvısının yanlış doldurulup şarj edilmesi. Genelde motor arızası yaşıyan arkadaşlar ve bılgı almak isteyen arkadaşlar formda paylasım yapıyor. En sık duyulan problem denge sensorunden gelen ses, ben o problemı yasamadım ınşanlahta yasamam, olursada servisler problemı cözuyor. Ayrıca stop etme problemı yasıyan bır kac arkadas var ben henuz kendım yasamadım cevremde de duymadım, on gun üzerine bıle soguk havada tek marsla calıstı. Eğer ki ekonomik olmak istiyorsan, az yaksın yedek parcası ucuz olsun performansıda ıyı olsun dıyorsan ve redline girmeden 130 km hızda bana yeter dıyorsan motoru almalısın (28hp 250cc motorlarla mukayese edip tercih yapabılırsın ve budurumda her acıdan pulsar önde oluyor yalnız ornegın 250cc yamaha R25 36hp gıbı karsılastırma yapamassın cunku motor gaz acınca ıyı gıdıyor tabı ıyıde yakıyor.) Motor amörsitöri cok sert stabilize yola bozuk yola pek gelmiyor motor ayrıca kullanıcı hatası veya fabrıka uretım hatası istisnai olarak problem yaşıyan bazı arkadaslar oldu. Birazda nasıp işi bazen bir malı 200 kişi alır problem yaşamaz 201. kişi alır başına sıkıntı alır. Bilgi almak isteyen arkadaşlara umarım yardımcı olmuştur.
-
24 Şubat 2015, 13:10
#5017
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsar 200 Ns düşünüyorum fakat bir japon kadar kaliteli olmadığı tartışılıyor.
Çinliden iyi ama japon kadar iyi değil sözlerine çok rastlar oldum.
Burada kullananlar var ise bilgi almak istiyorum.
Kalite açısından verdiğimiz paraya değer mi ?
Birde kronik hatalardan söz edilmiş sahibinden.com'da bir ilanda da gördüm kişi almış 3.000 TL masraf etmiş silindirpiston şanzuman vb. Bunlar kronik bir problem mi acaba ?
Biz memnun olduğumuzu yazdığımızda bizi marka fanatiği olarak etiketliyorlar. O yüzden de baştan sona okuman faydalı olacaktır.
ismo61 adlı üyeden alıntı
Şuan km 2600 de maşallah bir problem çıkarmadı, ara yağ değişimi yapacağım. Genelde servis hataları yuzune problem yaşıyan arkadaşlar oldu motor kontrolunun ıyı yapılmaması, gereklı yerlerın ıyı sıkılmaması, akü sıvısının yanlış doldurulup şarj edilmesi. Genelde motor arızası yaşıyan arkadaşlar ve bılgı almak isteyen arkadaşlar formda paylasım yapıyor. En sık duyulan problem denge sensorunden gelen ses, ben o problemı yasamadım ınşanlahta yasamam, olursada servisler problemı cözuyor. Ayrıca stop etme problemı yasıyan bır kac arkadas var ben henuz kendım yasamadım cevremde de duymadım, on gun üzerine bıle soguk havada tek marsla calıstı. Eğer ki ekonomik olmak istiyorsan, az yaksın yedek parcası ucuz olsun performansıda ıyı olsun dıyorsan ve redline girmeden 130 km hızda bana yeter dıyorsan motoru almalısın (28hp 250cc motorlarla mukayese edip tercih yapabılırsın ve budurumda her acıdan pulsar önde oluyor yalnız ornegın 250cc yamaha R25 36hp gıbı karsılastırma yapamassın cunku motor gaz acınca ıyı gıdıyor tabı ıyıde yakıyor.) Motor amörsitöri cok sert stabilize yola bozuk yola pek gelmiyor motor ayrıca kullanıcı hatası veya fabrıka uretım hatası istisnai olarak problem yaşıyan bazı arkadaslar oldu. Birazda nasıp işi bazen bir malı 200 kişi alır problem yaşamaz 201. kişi alır başına sıkıntı alır. Bilgi almak isteyen arkadaşlara umarım yardımcı olmuştur.
ismo61 iyi özetlemiş. Sadece denge sensörü zırıltısı sorunu yaşadım. Sensör zırıldaya zırıldayta içeride bir yere sıkıştı galiba kendi kendine düzeldi. Diğer sorunların hiç birini yaşamadım.
Bence en önemlisi motorun ilk bakımı ve sonraki bakımlarını çevrendeki en iyi serviste yaptırmandır. Denge sensörü dışındaki sorunların servis kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tabi şans faktörü de var.
-
24 Şubat 2015, 15:27
#5018
noob adlı üyeden alıntı
Beyler selam. Pulsar in serviste çözülemeyen problemi kaldı mı stop etme dışında. Arka frenden vonk vonk ses gelmesi ve zirilti vardı hatırladığım kadarıyla kroniklerden. Bu aralar tekrar pulsar düşünmeye başladım ve merak ettim son durumları. Eski fiyattan ilanlar var. Değerlendirmek faydalı olabilir.
En son dün Kayalar serviste motora yaptırdıklarımı ve maliyeti yazıyorum:
- Zinciri gerdirdim, ayarını yaptırdım ve yağlattım
- Sol sinyal değişti.(karda düşmüştüm)
- Sol koruma demiri değişti.
- Debriyaj yamulmuştu, düzellttirdim.
- Bacak örtüsü aldım, hani kuryelerin kullandığı
- Kullanılmış bir elcik aldım (yağmurdan eldivenlerim ıslaktı) ücretsiz olarak verdiler sağolsunlar.
- Zincir sprey
- Zincir temizleme sprey
- Balata temizleme sprey
Tüm bunlar işçilik dahil 250 TL. Motorum 7200km de, stop ediyor arasıra bir o var kronik olarak. Onun dışında nazar değmesin bir sıkıntı yok. En son karın içinden, öyle böyle değil bildiğin karın içinden (düştüğüm gece) tam 3 saat boyunca motorla yol yaptım (40 km). Tekleme, tıksırma, öksürme vs olmadı.
artı km göstergesi bozuldu "sıfır" da kalmıştı. Kayalar servise gittim, açtılar, kablolar hasar görmüş (kopmuş veya çıkmış vs)düştüğümden sanırım , yaptılar onun ücretini de yazıyorum "bedava". Her şey para değil orada, elciği de parasız aldım vs. Yani ticaret yapıyor adamlar ama insanlık da ölmemiş hala, ufak tefek bir şeyler de yapıyorlar.
Gelelim japon kadar kaliteli olmamamsı. Evet değil, zaten olmadığını bilerek aldım Sen yukarda saydıklarımı KTM veya Honda veya BMW veya Suzuki bayisinden kaç paraya yaptırırdın bir düşün. Duke 200 ün standart bakımı 250 tl, standart Ve 38tl lik benzinle 300km şehir içi yol yaptım. Veriler çok sağlıklı olmasa da hemen hemen bu kadar yani. 300 olmasın 290, olmadı 280 olsun, yine iyi bence.
Uyguna bulduysan Bismillah de al bence. Çok fazla kıyas yapma o zaman aklın karışır. Daha iyisi de var daha kötüsü de.
Hadi iyi forumlar.
Kazasız sürüşler.
-
24 Şubat 2015, 16:33
#5019
-
24 Şubat 2015, 20:23
#5020
Kayalar motor çok iyi dediginiz gibi hersey para değil orada. Böyle esnaflar çok kıymetli
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)