Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Şubat 2015, 11:10
#4981
Marka fanatiği değilim, iki tekere bağımlıyım diyebilirim. Uzun yıllar tek beygire (bisiklet ) bindim ve ilk motorum olarak Pulsar'ı seçtim. Sanayii sokaklarında tur attırıp motordan soğutmadı, alırken kesemi boşalatmadı, istediğim her yere gittim benzin ışığı yanmadı. Ben de kendime 10000-15000 aralığında bir bütçe ayırmıştım ama Pulsar'ı seçtim. 10,000 tl'ye hem motosiklet hemde kendime ve eşime ekipman aldım. İlk motorunu alacak adam nedense bu tür masrafları hesaba katmıyor, üstüne plaka ruhsat 500 diyip kestirip atıyor. Motoru alıp kafalarına yoğurt kabı geçirip geziyorlar. Ben arttırdığım 5000 tl ile antalya-marmaris arasında güzel bir tatil yaptım, sen kenara koyar motoru yükseltirsin bir diğeri başka türlü değerlendirir. Pulsar alırkenki fiyat çok daha uygundu tabi ama şunu açık yüreklilikle söyleyebilirim şimdi olsa yine alırdım. Hala 8500 Tl ile şu piyasa şartlarında en alınabilecek başlangıç motoru benim kanımca.
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
Reklamlar
-
19 Şubat 2015, 13:20
#4982
2-3 ayda iki kere üst üste zam yiyip 1000 tl fiyati artiyor motorun. Ama maşallah millet toz kondurmuyor firmayaBU topicte öyle adamlar varki motorun fiyatini 10bin tl cekseler,olsun motor hakediyor diyecekler.
-
19 Şubat 2015, 13:35
#4983
karmenn adlı üyeden alıntı
2-3 ayda iki kere üst üste zam yiyip 1000 tl fiyati artiyor motorun. Ama maşallah millet toz kondurmuyor firmaya
BU topicte öyle adamlar varki motorun fiyatini 10bin tl cekseler,olsun motor hakediyor diyecekler.
motor altında olunca millet fiyatı artsın, 2. elde değer kazansın ister, burası neresi
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
19 Şubat 2015, 14:08
#4984
Bu kadar mevzu edilip, okudugunu anlamayip, s.dik yaristirir gibi motor yaristiranlar neyin kafasindalar anlamak mumkun degil. Burada gelip herhangibir markanin silahsorlugunu yapan adamin, iki aksesuar bi lastik ucuza aliyim diye herhangibir bayinin totosunda ucusan sinekten farki yoktur. Bu gune kadar ornekleri oldu. Ben kendi adima elestiriyorum. Ama yazdiklarimda hicbir zaman bu motor kotu demedim. Diyemeyiz de.Kullanmadigim icin gorsel olarak guzel. Teknik olarak bilseydim, binseydim yada sahibi olsaydim o zaman yorum yapabilirdim. O yuzden tecrube etmemis arkadaslar da lutfen bilmediginiz hususta yorum yapmayin. Benim gibi fiyat politikasini elestirenleri tenzi ediyorum.
Kullanici da hakli. Adam motordan memnunum derken begeniyorum derken birinin cikip yaramaz etmez demesi haksizlik oluyor.Kullanicinin benden cok soz hakki vardir.Neden cunku adam hergun tecrube ediyor. Bu gune kadar da okuduklarimdan cikardigim kimsenin basini agritacak bir derdi olmamis. Hic olmazsa bugune kadar olmamis. Kalp kirmak iyi bisersey degil. Bu baglamda benim gibi bilmeyen kullanmayan arkadaslar yada almak isteyenler fiyat vb. komular uzerine gorus belirtin. Sahip olanlara da acizane tavsiyem kendi ayaginiza kursun sıkmayın. Soyledigimizden uzdugumuz kirdigimiz olduysa affola. Selametle.
-
19 Şubat 2015, 14:17
#4985
polo34 adlı üyeden alıntı
motor altında olunca millet fiyatı artsın, 2. elde değer kazansın ister, burası neresi
sen ıstemezmısın kullandıgın aracın prım yapmasını. cebıne mı dusmansın. anlamıyorum ben bu dusunceyı yahu yanı bızler kullanıcıları olarak motor prım yaptı vah vah kımse alamıycak dıye uzulelım mı yanı acık sozlulukle soyluyorum ne alırsam alııyım prım yaparsa sevınırım cunku hesabıma bakarım kardesım hesabına bakmayan da yanılır bu zamanda , buna kımse bencıllık demesın cunku boyle bısey yok.
-
19 Şubat 2015, 15:14
#4986
Mevzu buraya geldi ise ben de kendi adıma düşüncelerimi yazayım.
Ekrem abi kusura bakmasın motorun kısa aralıklarla iki defa zam görmesi şık olmadı. Nasıl bir hesap hatası yaptılar bilmiyorum ama sonuçta keyif kaçırdı.
Bana gelince motorumun prim yapması gibi bir derdim yok. Çünkü diyelim prim yaptı diye satsam bile yerine hangi motoru koyacağım? Zaten bunu bile bin bir zorlukla aldım ve ödüyorum. Burayı takip eden arkadaşlar biliyor, bankadan 24 ay vadeli kredi alarak sahip olabildim motora. Ayrıca günde en az 50 kilometre yol yapıyorum ve bana günlük maliyeti 10 lira. Önceki bir yazımda hesabını anlatmıştım. Hatta aceleden bir şeyi yanlış yazmışım, bu arada onu da düzelteyim. Evimden işyerime 25 kilometrenin minibüs-metrobüs-minibüs geliş gidiş maliyeti 14 lira. Yolda kaybettiğim zaman ise cabası. Kısacası bu motor ile oğlumun günlük harçlığını üstüne 1 lira koyarak neredeyse bedavaya getiriyorum.
Parası olan arkadaşlara bir sözüm yok. Allah onlara daha çok versin ama benim gibi kıt kanaat geçinip motoru aslında ekmek parasının kayığı olarak kullananların tek hesabı piyasadaki en ekonomik ve güçlü motora en uygun koşulda sahip olmak.
Bir de; Lütfen saygısızlık olarak algılamayın ama burası Türkiye. Ne döviz yerinde durur, ne de kapitalist insana acır. Hızla bankadan kredi bulup bu motora bir an evvel sahip olmaya çalışmamın ve insanları buradan uyarmamın nedeni neydi sanıyorsunuz! Doğrusu dövizin yükselmesi çok akla yakındı ve motor tutulunca kapitalist şansını zorlayacaktı. Hayatın olağan akışına çok uygun olanlar sonuçta.
Gelelim sonuca;
Bir daha; Parası olan arkadaşlara sözüm yok. Onlar dilediğini yapabilir.
Kıt kanaat iyi güçlü ve ekonomik bir motor sahibi olmak isteyen için hala bu motorun altenatifi yok. Umarım olur ama malesef yok.
Son;
Buralara yazan herkes sonuçta motorsever. Bir motorsever olarak sizin motorunuza olmadık şeyler söylense hoşunuza gider mi? Dolayısı ile incitici cümleler zor bela motor sahibi olmuş Pulsar'cının kalbini kırıyor. Ciddi ve kapsamlı eleştirilere hiç sözüm yok ama motor ve kyafetleri ailemden sonra sahip olabildiğim en güzel şeyler. Uydurma şeyler yerine ciddiye alınacak şeyler yazılırsa tabi ki saygı ile karşılanıp kaale alınır. Yoksa parazite neden olmakta.
Saygılarımla
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
19 Şubat 2015, 15:31
#4987
merhaba arkadaslar benım anlamadıgım 7 bın tlden motoru satılırken sıkıntı yok,zam gelınce sıkıntı var ben bu zıhnıyetı anlamıyorum 7bın kusur tlye piyasada bu özellıklerde baska hangı motor vardı,su anda 8500 tlye fırlamıs tmm arda arda zam gelmesı hos bır durum degıl ancak 8500 tyle bu özellıklerde pıyasada su anda megelli 250 naked modelı var oda titreme manyagı kalitesiz bir motor,AEA videolarından megellıyı biliyoruz zaten,Ayrı olarak burda Ekrem bey ve ekıbıne su görev dusuyor bence bu kadar para ıstenılen bır motora duzgun servis işçiliği,uygun fiyatlı yedek parça ve büyük modern servis ve ARGE çalışması yapmak gibi motor satıldıktan sonra ortaya cıkan bu faktörlerı sağlamak kalıyor motor 500-1000 tl fazla olmus cok önemı yok,önemlı olan satıs sonrası destek sağlayabılmek bu konuda eksiklikler var özellikLe arge konusunda o kadar pulsar satıldı,kaç bin km yol yapıldı kullanıcılar tarafından daha hıc su parçasında da su sorun var degıstırelım veya bızım yollarımızda su oluyor kullanıcılarımıza sunu önerıyoruz vs gibi bir arge calısması göremedım önemlı olan bunlar bence motorun fıyatı artmıs azalmıs cok önemı yok.
-
19 Şubat 2015, 16:52
#4988
@karmenn;
Bir yorumumda söylediğine yakın bir kelam etmiştim fakat anlatmak istediğim Pulsar kullanıcılarının motorlarından ne kadar memnun olduğuydu.
@polo34;
Geçen sene evlendim, burası "Türkiye" olduğu ve adet böyle süregeldiği için iyi kötü takı taktılar. Ama hiç kuyumcuya gidip biz aldığımızda bu kadar pahalı değildi üstünü istemiyoruz demedim Ayrıca samimiyetle söylüyorum Pulsar'ın 1200 TL'ye yaklaşan zammı beni olumlu etkilemedi. Geçiş yapmayı düşündüğüm motorlar da aynı oranda zam yaptı.
Yeni alacaklar için konuşacak olursak;
(Genelleme yapmadan bireysel yorumumu katıyorum)
-Piyasaya çıkalı 1 yıl olmuş ve hala tam anlamıyla kendini kanıtlamamış bir motora 8500 TL vermek beni düşündürür.
-Hemen alternatif bakmaya, (bütçeme göreyse fiyattan zevkime göreyse motorun özelliklerinden) başlarım.
-Sonuç?? 3,000-6,000 TL bütçeme uygun motor buldum - 12,000-15,000 TL arası kalitesi güzel ve zevkime uygun motor buldum.
Şu an tam anlamıyla bu karamboldeyiz ve doğal olarak tüm tüketiciler olarak sinirliyiz. Pulsar işte bu aralıkta kendini gösterdi ve benim tercihim bu yönde oldu. Altını çizerek söylüyorum, marka fanatiği değilim, ama bu boşlukta alınabilecek en iyi motorun hala Pulsar olduğunu düşünüyorum. Sayın Atilla Abi; yukarıdaki yorumumu tekrar okudum kendimi biraz zengin göstermişim . Ben de kredi borcuna girerek aldım Pulsar'ı. Ama başlangıç motoru olarak gördüğüm için fiyat-performans değerlendirmesi yaparak bunu aldım. Allah hepimize daha iyilerini nasip etsin. Fakat yine söylüyorum bu şartlarda bana alınabilecek başka bir marka-model gösterin fikrim değişsin?? Her motor sevdalısı gibi ben de 1000CC+ bir japona binmek isterim ama gücüm yetmez.
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
-
19 Şubat 2015, 22:30
#4989
Evet, Türkiyeye özel motor üretiyorlar, araba üretiyorlar. Almanyada arkadaş var, sen burdaki focusların donanımını, boyasını falan bir görmelisin diyor. O bindiğin burda tofaş gibi birşey diyor. Turizmle uğraştığım, rent a car yaptığım bir dönem kiraya verdiğimiz clioları görünce fransız bir turist bu clio falan değil diye itiraz etmişti. Malzemeden çalıyorlar, donanımdan çalıyorlar. Her şeyden çalıyorlar. ABD'ye AB ülkelerinden bazılarına motor satıyormuş regal raptor. Aranızda oraya da ceset markalı karton teker ile ihraç ettiklerine inan var mı?
Hindistanı falan bilmem ben, 2014 yılında satışa girmiş bir motordan bahsederken 30 binler 50 binler telafhuz edilmiş. Bir hesap yaparmısın?50 bin km 60 km ortalama sürat olsa 833 saat yapar. O da geceli gündüzlü hiç üzerinden inmeden 34,7 gün yapar. Yani yılda 12 ay motora binebildiğimizi varsayarsak yılın % 9 unu başka bir hesapla "her gün" 2 buçuk saat motor üzerinde geçirmek gerekir. Bu dediğiniz için ise kuryeden başka mantıklı açıklama bulamıyorum. Günde 8 saat uyusak, 10 saat çalışsak, 1 saat yesek, 1 saat telefon bilgisayar, 1 saat tuvalet duş vb. desek geriye kalan bütün zamanımızı motor üzerinde geçirmemiz ve aynı hesapla günde 150 km motor sürmemiz gerekiyor. Bunu hesaplarken yılın 365 günü motora bindiğimizi ve ortalama süratimizin 60 km/h olduğunu varsaydık. Bu mudur yani?
Evet diyorsan ve kurye değilsen helal olsun, ben öyle bir tempo düşünemiyorum. Az önce arkadaşlarla haftalık çay buluşmamız 3 saat sürdü.
NOT: Günlük motor sürme ihtiyacı 2 saat ile 2 buçuk saat arasıdır, orayı hesaplamaya matematiğim yetmedi.
-
20 Şubat 2015, 01:06
#4990
Motora arka çanta alacağım shad SH40 düşünüyorum. Sizce motorda nasıl durur büyük dururmu ne gibi eksileri olur. Yardımcı olabilir misiniz? çanta indirimde gözüküyor. fırsatıda kaçırmak istemiyorum. Önerebileceğin farklı çantalar varsa öneriyede açığım.
-
20 Şubat 2015, 01:40
#4991
Al. hiç düşünme. ben kullanıyorum. ve oldukça memnunum. motomax da indirim vaar 218 TL
-
20 Şubat 2015, 01:53
#4992
efendy06 adlı üyeden alıntı
Evet, Türkiyeye özel motor üretiyorlar, araba üretiyorlar. Almanyada arkadaş var, sen burdaki focusların donanımını, boyasını falan bir görmelisin diyor. O bindiğin burda tofaş gibi birşey diyor. Turizmle uğraştığım, rent a car yaptığım bir dönem kiraya verdiğimiz clioları görünce fransız bir turist bu clio falan değil diye itiraz etmişti. Malzemeden çalıyorlar, donanımdan çalıyorlar. Her şeyden çalıyorlar. ABD'ye AB ülkelerinden bazılarına motor satıyormuş regal raptor. Aranızda oraya da ceset markalı karton teker ile ihraç ettiklerine inan var mı?
Hindistanı falan bilmem ben, 2014 yılında satışa girmiş bir motordan bahsederken 30 binler 50 binler telafhuz edilmiş. Bir hesap yaparmısın?50 bin km 60 km ortalama sürat olsa 833 saat yapar. O da geceli gündüzlü hiç üzerinden inmeden 34,7 gün yapar. Yani yılda 12 ay motora binebildiğimizi varsayarsak yılın % 9 unu başka bir hesapla "her gün" 2 buçuk saat motor üzerinde geçirmek gerekir. Bu dediğiniz için ise kuryeden başka mantıklı açıklama bulamıyorum. Günde 8 saat uyusak, 10 saat çalışsak, 1 saat yesek, 1 saat telefon bilgisayar, 1 saat tuvalet duş vb. desek geriye kalan bütün zamanımızı motor üzerinde geçirmemiz ve aynı hesapla günde 150 km motor sürmemiz gerekiyor. Bunu hesaplarken yılın 365 günü motora bindiğimizi ve ortalama süratimizin 60 km/h olduğunu varsaydık. Bu mudur yani?
Evet diyorsan ve kurye değilsen helal olsun, ben öyle bir tempo düşünemiyorum. Az önce arkadaşlarla haftalık çay buluşmamız 3 saat sürdü.
NOT: Günlük motor sürme ihtiyacı 2 saat ile 2 buçuk saat arasıdır, orayı hesaplamaya matematiğim yetmedi.
Okuduğum en güzel yorumlardan biriydi.
-
20 Şubat 2015, 10:12
#4993
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Okuduğum en güzel yorumlardan biriydi.
))) ) ) ) )
+1
The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.
-
20 Şubat 2015, 14:35
#4994
merhaba arkadaslar pulsarımı bugun calıstırdım,gaz verırken egzoz kısmına bakarken egzonun altında bir delık gördüm ordanda az bısı egzo gazı dısarıya atılıyordu.ayrıca sanırım delıkten yere sıvı damlıyordu aralıklarla bu delık orjınalde de mı var yoksa egzoz mu delındı,yardımınızı rica ediyorum,delık resimde görüldüğü üzre sol tarafta simsiyah olan yuvarlak kısım
-
20 Şubat 2015, 14:40
#4995
Normal merak etme. Yogunlasan siviyi disari atmak icin. Motor isininca keser damlamayi.
-
20 Şubat 2015, 14:56
#4996
atii
shad sh40 canta ben kullanıyorum motora oldukça yakışıyor, özellikle üst kargo nedeni ile almıştım. Yalnız motora bağlantı aparatı ile çanta arasında biraz boşluk var bu boşluk nedeni ile kilit sistemi ilerleyen zamanda problem görme ihtimali olabilir. Ben şimdilik arasına sert singer sıkıştırarak çözüm ürettim.
-
20 Şubat 2015, 16:37
#4997
atii adlı üyeden alıntı
Motora arka çanta alacağım
shad SH40 düşünüyorum. Sizce motorda nasıl durur büyük dururmu ne gibi eksileri olur. Yardımcı olabilir misiniz? çanta indirimde gözüküyor. fırsatıda kaçırmak istemiyorum. Önerebileceğin farklı çantalar varsa öneriyede açığım.
SH39 kullanıyorum hem yakışıyor hemde gayet kullanışlı tavsiye edebilirim.
To live is to die...
Youtube : Gaan Ylmz
-
20 Şubat 2015, 19:34
#4998
ismo61 adlı üyeden alıntı
atii
shad sh40 canta ben kullanıyorum motora oldukça yakışıyor, özellikle üst kargo nedeni ile almıştım. Yalnız motora bağlantı aparatı ile çanta arasında biraz boşluk var bu boşluk nedeni ile kilit sistemi ilerleyen zamanda problem görme ihtimali olabilir. Ben şimdilik arasına sert singer sıkıştırarak çözüm ürettim.
_kaan_ adlı üyeden alıntı
SH39 kullanıyorum hem yakışıyor hemde gayet kullanışlı tavsiye edebilirim.
Önerileriniz için teşekkürler SH40 ın siparişini verdim.İnşallah gelen ürün sıkıntılı çıkmaz.Takmak için arka çanta demiride alıcam. Araştırmayada başladım fuar da yada mart ayı içinde de alır uzun yol için hazırlıklıklarımın önemli bir kısmını tamamlamış olurum.
http://www.kalyoncumotor.com/bajaj-p...a-demiri-takim
http://www.n11.com/bajaj-pulsar-200-...miri-P42462417
http://www.irfmotor.com/urunler/arka...i#!prettyPhoto
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...00779267/detay
-
22 Şubat 2015, 00:22
#4999
Sağolsun pulsar psikolojik sınırı aşmamı sağladı. İlk zamdan sonra mt-125 düşündüm. Mt 2000 lira zam yedi. Yine pulsara döndüm pulsar ikinci zammı yedi. İnşallah Honda meseleye uyanmazda cbr250'ye bineriz.
-
22 Şubat 2015, 13:49
#5000
selam arkadaslar, yogun karin ilk gununde yolda yakalandik, yenikapi sahil dolaylarinda dustuk ayna, sinyal, koruma demiri kirdik vs. Kayalarda yaptirdik.
Sorum su, simdi de km gostergesi "sifir"da duruyor, trip1 trip2 onlar da oyle... ve katalizor konvektor isigi yaniyor, once aralikli yola cikinca surkli yaniyor. Hani su musluk vanasi gibi olan turuncu isik.
Var mi tecrube eden daha once? Servise de goturecegim de yine de burada paylasmak istedim.
Saygilar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)