Ekonomi kardesim!
ne alıp veremediğini var pulsarla..
Hem begenmiyorsun hem bu sayfadan cikmiyorsun ..
Ekonomi kardesim!
ne alıp veremediğini var pulsarla..
Hem begenmiyorsun hem bu sayfadan cikmiyorsun ..
Pulsarı prince ile kıyaslıyor
Sanki ikiside aynı malzemeye aynı performansa donanıma sahipmiş gibi bu paraya beklentin nedir olmadı inazuma al cbr 250 al en iyisi olacak bide en ucuzu en ucuzununde ucuzu olacak 8.000 tllik pulsarda abs eps sps bekliyor
Sayın EKONOMİ rumuzlu arkadaş, yazı dilinden de anlaşılan boş bir insan değilsin, kelimelerini düzgün seçip kullanıyorsun. Herhangi bir saygısızlık da sezilmiyor yazılarında. Fakat anlamadığım neden PULSAR'la bu kadar uğraşıyorsun? Burada yazmak açıklamak zorunda değilsin ama ben meraktan soruyorum, mesleğin yaşın nedir? İlgi alanında olmayan bir motorun kullanıcı paylaşımı sayfasında neden bu kadar zaman geçiriyorsun? Farklı bir firma ile bağlantın mı var? Yada masonluk CİA FBİ ... ? Çok enteresan geliyor burada bu kadar gereksiz bilgiler paylaşman. Fiat Punto (ki kendisi bir arabadır) ile Pulsar neden kıyaslanıyor? Bu sayfayı her gün takip edenlerdenim ve açık söylemek gerekirse vaktimi çalıyorsun. Ben sahip olduğum motor ile ilgili bilgi-paylaşım-öneri okumaya çalışırken senin mesajların arasında kendimi kaybediyorum. Lütfen sempatizanı yada kullanıcısı değilsen konuyu meşgul etme. Şimdiden teşekkürler. ( Talat, Antalya, Kamu kurumunda çalışıyor,yaş 32)
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
Bu başlıkta ne sorduysam fırça yer gibi cevaplandım.Yarın motoru alıyorum, bilgi yerine fırça atan arkadaşlara selam...
Bu problemden dolayi yolda kaldigini sanmiyorum. Baska birsey olabilir. Birde şunu farkettim cok dik bir yokusu birinci viteste hic gaz vermeden 6000 ve ustu devirlerde inerken debriyaji sıktigimda stop ediyor. Ama stop etmesi icin en az 10 saniye gaz vermeden inmem gerekli.
TRANSALP XL700
Arkadaşlar stop etme sorunu bende de var. Saçma gelebilir fakat bahsettiğiniz koşullarda debriyajı sonuna kadar sıktığımda stop etme sorununu yaşıyordum, daha sonra racing stili 2 parmakla kavramaya çok yakın bir düzeyde (şanzımana zarar vermeyecek ayarda) 2 parmakla sıkarak vites değiştimeye başladım ve artık hiç yapmıyor. Sanırım kavrama birden boşalınca yapıyor. Ben kendime has yöntemimle sorunu ortadan kaldırdım tamamen deneme yanılma yöntemiyle oldu yanlız Bir yardımı olursa yada bir fikir yaratırsa diye paylaşmak istedim. Saçma olabilir ama işe yaradı bende )
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
Yakıtı bende shellden alıyorum
Elimi hangi motora atsam alamadan zam yiyor.8.450tl olmuş fiyati
Nerde gördün 8.450 TL yi. Sitesinde hala 7.930 TL.
Sanırım sahibinden de görmüşsün
Daha iki gün önce bir bayiyle konuştum. Aynı fiyat demişti 2015 için. Fuarda alış verişimiz olacaktı büyük ihtimal ama artık değil Alana hayırlı olsun.
zaten dogru ve seri vites degisimi debriyaj i kavradigi yere kadar sıkıp vites gecisini gerceklestirmektir. vitesi sonuna kadar sikmanin hic bir avantaji yoktur. zaman kaybidir. buna ragmen stop etmesinin ise debriyajin sonuna kadar sıkılması sonucu olmasi hakikaten irdelenmesi gereken bir konu. cunku dusuk hozlarda trafikte gerektiginde debriyaj yarim d3gil tam sikilabiliyor.
2014 modeli eski fiyattan satan bayiler var. Nakitte indirim bile yapabiliyorlar.
Değerli arkadaşlar;
Pazartesi gününden itibaren bajaj ürünlerinin fiyatı aşağıdaki gibi olacaktır;
1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL
Sitemizdeki güncelleme hafta başında yapılacaktır.
Saygılarımla...
Hayırlara vesile olsun diyelim. Dolar başını alıp giderken dolarla alınan ürünlerin aynı kalması beklenemezdi zaten.
Bana Hayırlı olsun o zaman.. Pulsarı da almaktan vazgeçtim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)