Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Şubat 2015, 15:00
#4841
Seko adlı üyeden alıntı
CG'nin direksiyonu 13 TL, Bajaj'ınki 33 TL diyorsun. Kendi motorunla da kıyaslama, çünkü ne sınıfları ne de kaliteleri aynı...
yanlış anlaşılmış seko arkadaşım
kendi motorumla kanuni bs100 modelinin direksiyon fiyatlarını karşılaştırdım
kanuni bs100 direksiyon 33 tl civarı
benim parçacıdan aldığım direksiyon fiyatı 13 tl
ikisi de çin
kanuni sıradan bir parçacıdan çoook daha ucuza temin ediyordur aynı parçayı
Reklamlar
-
10 Şubat 2015, 15:05
#4842
-
10 Şubat 2015, 15:10
#4843
Len varya polemik diye ölüyorsunuz.
Lafım ortaya beğenen alir beğenmeyen gider
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
10 Şubat 2015, 15:10
#4844
Seko adlı üyeden alıntı
Sen sana o kadar masraf çıkaracak kazadan sağ kurtulduğunda şükret, sonra işin ekonomisine girersin.Yok robocop gibi giyinmek lazım, yok düştün mü kolunu kaldıramıyorsun. Seni motor koruma demiri mi koruyacak ? Motor koruma demirinin büyüklüğüne göre mi motor seçelim yani ?
kazadan sağ kurtuldum sonra da işin ekonomisine girdim dediğin gibi yapıyorum zaten,
bahsettiğim şey şu:
pulsarın motor koruma demiri ÇOK KISA
Yere karton koyup denedi rebel punto sağolsun; motor anca kendini kurtarıyor.kullanıcının dizini ayağını korurum derdi yok.üstelik de sürücü ayaklığı katlanıyor bu çok önemli bir dezavantaj.
önerim:Koruma demiri daha uzun yapılmalı
sürücü ayaklığı sabit hale getirilmeli veya onun yerine geçebilecek motor sürtünme takozları eklenmeli
cbr250 kazasında bir kullanıcının (rebel punto iyi tanır kendisini) motor devrilmesi nedeniyle ayak kemiklerinde kırık/veya çatlak oluşmuştu üstelik de bu kişi korumalı motosiklet botu giydiği halde.
koruma demirleri az daha uzatılarak daha güvenli hale getirilmeli
-
10 Şubat 2015, 15:10
#4845
kittyhawk adlı üyeden alıntı
ben de espri yaptım ya.
sürüş zevki kısmı çok karışık. mesele sadece sürüş zevki olursa konu çok dallanır budaklanır.
-
10 Şubat 2015, 15:21
#4846
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
ben de espri yaptım ya.
sürüş zevki kısmı çok karışık. mesele sadece sürüş zevki olursa konu çok dallanır budaklanır.
kesinlike.. biz gene pulsar'a devam edelim ki ben daha onun sürüş zevkinden mahrumum malesef. İnşallah 1 ay içerisinde o konuda bir fikrim olucak
-
10 Şubat 2015, 15:23
#4847
Seko adlı üyeden alıntı
- Motor kaç tane sattı diye sorup duruyorsun ? Kaç tane sattığını ne yapacaksın merak ettim ? Az satsa ne olur, çok satsa ne olur ? "Ekrem Bey bize yalan söylüyor" demeye getirmeye çalışıyorsan, "Ekrem Bey'in bize yalan borcu mu var da bu konuda yalan söylesin ?" diye sorarlar adama...
Söylemediğim şeyleri söylediğimi farzederek ithamda bulunuyorsun
motorun kaç tane sattığını sormakla birini yalancılıkla itham etmiş olmak arasında bağlantı kuramadım
adı geçen şahsı yalancılıkla itham etmedim
sadece zam yok dediniz zam yapıldı dedim
bu tutarsızlığı kamuoyuna huzurunda hatırlattım/sordum
belki bu durumu kastetmiş olabilirsiniz
1600 satması başarı değil
hem de hiçbir şekilde
oran verilerek başarılı gösteriliyor
asıl satış rakamı birşey ifade etmiyor
mondialin sadece bir ildeki ana bayisine gidip sorun yılda kaç motor satıyorsunuz diye durum daha net anlaşılır
veya varsa tüik verileri de iş görür
-
10 Şubat 2015, 16:35
#4848
Değerli Ekonomi rumuzlu arkadaşım; sorduğun her soruya yeterince cevap verdiğimi biliyorsunuz. Ama ısrar ile bazı başarıları küçük görmek, ya da olduğundan farklı göstermek niçin? Hakikaten yakışık kalmıyor. Pulsar sayfasında Kanuni Mondial yedek parça fiyat mukayesesi yapıyorsunuz? Gene bu sayfada motosiklete binmektense araca binmek daha tasarrufludur gibi ifadelerde bulunuyorsunuz. Eğer zamanınız müsait olur beni ziyaret ederseniz merak ettiğiniz her soruya yeteri kadar cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
Ayrıca Pulsar 200 NS satış rakamı ile ilgili yapmış olduğunuz kıyası da anlamak güç. Kaldı ki yaptığınız kıyasın doğru olmadığını eminim siz de biliyorsunuz. Her ürünün satış rakamı kendi sınıfında değerlendirilir. Daha önce de bahsettiğim gibi HONDA CBR250, SUZUKİ 250 İNAZUMA, YAMAHA YZF R 125, HYSOUNG GT250R, SYM WOLF 250 gibi sport segmentindeki ürünlerin arasında PULSAR 200 NS % 30’u geçen Pazar payı ile 2014’ü lider bitirmiştir. Onlarca ulusal basında haberi oldu. Bu haberler bir veriye dayanmadan sunulabilir mi? Mondial 125 cc drift modeli ya da Kanuni Breton 125 modeli PULSAR 200 NS’den daha fazla satış yaptı ise bu kıyasın doğru olmadığını biliyorsunuz.
Her ne ise…
Ben de bu vesile ile bazı gelebilecek soruları da cevaplamış oluyorum. Bajaj Türkiye’ye girişte tüm dünyada olduğu gibi önemli bir iddiada bulunmuştu ve kaliteye çok para vermeden de ulaşabileceksiniz demişlerdi. Bunu inşallah değerli motorsever arkadaşlarımız gösterdikleri teveccüh ile teyit etti.
Sezon başlıyor. Daha sürprizlerimiz devam edecek inşallah…
Saygılarımla…
-
10 Şubat 2015, 17:30
#4849
Ekrem Abi,
Ben Bajaj kullanicisi olmasam da simdilik nezdinde emegi gecenleri takdir ediyorum.Yolunuz acik olsun.
Bu surprizlerin icinde Ss ABS li versiyonu olabilir mi
-
10 Şubat 2015, 18:41
#4850
1600 tane satması neden başarı olmuyor anlamadım ? Fiyatı ortalama 7500 TL olan Hint malı bir ürünün bu kadar markacı ve önyargılı" müşteri kitlesi içersinde 1600 tane satması bana göre başarıdır.
-
10 Şubat 2015, 19:39
#4851
sbr adlı üyeden alıntı
Senin bahsettigin durum ile burda tartisilan stop etme sorunu cok farkli. Senin yasadigin olay motosikletin mekanik yapisi geregi her motorda olur ama burda anlatilan durum farkli. Benim basima stop etme durumu cok geliyor. Acemi bir kullanicida degilim. Ama herzaman ayni durumda ayni yerde stop ediyor. Sorunun kaynagini cozecegim aarastirmalarim devam ediyor. Sizde yorum yapabilirsiniz.. Soguk motoru calistirip 100 metre duz yolda devam edip dik bir yokus iniyorum. vitesim 3te drvam ediyorum.150 metre yokus indikten sonra ufak bir kasis oluyor. Hizim 60km hizdan biraz yavaslayip debriyaji siktigim anda kasisten gecmis oluyorum ve motor stop ediyor.. Surekli bu sekilde deniyorum. %70 oraninda stop ediyor.. Ayni kasisi hiz kesmeden gecersem problem yok. Yada daha onceden debriyaji sikip kasise oyle girersem yine problem yok.
Aynı sorun bende var çalışmıyor yolda kaldım serviste bişeyler yaptılar olmadı şimdi bir parça daha bekliyorum gelsin bakalım ne olacak
-
10 Şubat 2015, 20:24
#4852
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
Söylemediğim şeyleri söylediğimi farzederek ithamda bulunuyorsun
motorun kaç tane sattığını sormakla birini yalancılıkla itham etmiş olmak arasında bağlantı kuramadım
adı geçen şahsı yalancılıkla itham etmedim
sadece zam yok dediniz zam yapıldı dedim
bu tutarsızlığı kamuoyuna huzurunda hatırlattım/sordum
belki bu durumu kastetmiş olabilirsiniz
1600 satması başarı değil
hem de hiçbir şekilde
oran verilerek başarılı gösteriliyor
asıl satış rakamı birşey ifade etmiyor
mondialin sadece bir ildeki ana bayisine gidip sorun yılda kaç motor satıyorsunuz diye durum daha net anlaşılır
veya varsa tüik verileri de iş görür
Ekonomi kardeşim
yeter bu fesatlık kin nefret senin her bajaj sayfasında kin nefret fesat çıkarma yazılarını okumaktan bıktım usandım
yazdıkların eleştiri boyutlarını çok geçti artık
bak yüce ALLAHIMIZ ne güzel diyor
Hem onlara: "Yeryüzünde fesat çıkarmayın." denildiğinde: "Biz ancak ıslah edicileriz." derler.
İyi bilin ki, onlar ortalığı bozanların ta kendileridir, fakat anlamazlar.
-
10 Şubat 2015, 20:30
#4853
Ekrem bey çok sabırlı adam "Ekonomi" işin zevk ve pratiklik yönünü geçmiş paradan puldan bahsediyor Ekrem abide hala cevaplıyor ben 12 yıldır esnafım çok kıytırık sebeplerden ötürü müşteriyi terslediğim oluyor işine gelmiyorsa alma der döner giderim. bende 2 tane otomobil var birini yeğenim kullanır diğeri haftada 1 gün 10 dakika rolantide çalışır işim olmadığı sürece yerinden kımıldamaz, otomobil ile trafiğe çıksan sinir sahibi olursun, hele birde şehir içinde oturuyorsan 1 saat park yeri ararsın vs. vs.sorun üstüne sorun ama motor her zaman pratiktir ve otomobilden kat ve kat zevkli yolculuk edersin. Bu arada motora binen kişi düşmeyi kalkmayı göze almıştır bence, ha kolum bacağım kırılır diye çok korkuyorsa dediğiniz gibi gidip 4 tekere binebilir.
-
10 Şubat 2015, 22:55
#4854
7 BİN KÜSÜR TL'YE SU SOĞUTMALI NİTROX AMÖRTİSÖRLÜ 3 BUJİLİ 4 VALFLİ 200 CC ÇAPINDA BYBRE(BREMBO) FREN SİSTEMLİ 24 BEYGİR 0-60 3 SANIYE OLAN İNAZUMA İLE YANYANA GELDIGI ZAMAN ONDAN DAHA YAKISIKLI DURAN BİR MOTOR ALABİLDİĞİMİZ İÇİN EKREM BEYE TESEKKUR ETMELİYİZ BENCE.BİZİ ENJEKSİYON İŞİN İÇİNE GİRİNCE FİYATI 12-13 DEN BASLAYAN JAPON MOTORLARINDAN KURTARDI.GEÇEN AYAKLIGINI KIRDIM MOTORUMUN KAYALAR MOTORA GİTTİM 10 TLYE TAKTILAR BÖLE BİŞİ HANGİ MOTOSİKLET FİRMASINDAN VAR?
-
10 Şubat 2015, 23:02
#4855
Hımmm! Buraları okuyunca salak olduğumun farkına vardım.
Şimdi; bana göre de motor öncelikle araç. Binmekten keyif aldığımı saklamayacağım ama öncelikle araç.
Ben işçi adamım ve ekonomik koşullarım gereği hep alt gelir seviyesine uygun muhitlerde oturmak zorunda kaldım. Emeğini satarak yaşayınca şöyle bir problemle karşı karşıya kalıyorsun. Oturduğun muhit fakir muhit olduğu için işgücünü ucuza satmak zorunda kalıyorsun. Örneğin Esenyurt'ta iş bulmanın zorluklarının yanı sıra en baba 900-1000 TL kazanabilecek iken Bakırköy Kadıköy veya Tuzla'da işgücümü daha fazla fiyata satma imkanı buluyorum.
Hepsini geçtim evden işe yürüme mesafesinde iş bulsam bile sabah işe akşam eve dolap beygirine dönüyorum. Ayrıca motorun kendisi ile bile iş bulma imkanım var. Örneğin cep telefonları Türkiye'ye ilk geldiğinde Topkap'daki Şemistanın kuryesiydim ve parayı koyacak yer bulamıyordum.
Neyse tekrar başa dönersek fakir muhitteki evime 25-50-100 kilometre uzaklıkta emeğimi en az iki katına satabileceğim bir iş bulduğumda motorum olmasa bu sefer ömrümün çoğu yollarda geçiyor ve şu an çalıştığım işyeri uzaklığı 25 kilometrenin metrobüs vs ile bana gidiş geliş masrafı günlük asgari 10 TL. Bunun yanı sıra sabah evden erken çıkıp en azından çekmece sahilinde bir çay içmek işin zevki. Yani beni dolap beygiri olmaktan kurtaran şey.
Bu arada beni süratli arabalardan kurtaracak bir motor can simidim. Pulsar bu işe de yarıyor ve günlük masrafı 10 TL. Ayrıca trafiğe takılmadan evime ve çocuklarıma erken kavuşmamı da sağlıyor.
Hımmm! Şimdi bu hesabın neresi yanlış ve ben nerede hata yapıyorum onu çözemedim!
Onu bunu bilmem, emeğini satarak yaşayan insan için motor candır. Hele PULSAR gibi bir motor canandır. Allah icad edenden getirenden satandan milyon kere razı olsun.
Saygılarımla.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
11 Şubat 2015, 00:26
#4856
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Hımmm! Buraları okuyunca salak olduğumun farkına vardım.
Şimdi; bana göre de motor öncelikle araç. Binmekten keyif aldığımı saklamayacağım ama öncelikle araç.
Ben işçi adamım ve ekonomik koşullarım gereği hep alt gelir seviyesine uygun muhitlerde oturmak zorunda kaldım. Emeğini satarak yaşayınca şöyle bir problemle karşı karşıya kalıyorsun. Oturduğun muhit fakir muhit olduğu için işgücünü ucuza satmak zorunda kalıyorsun. Örneğin Esenyurt'ta iş bulmanın zorluklarının yanı sıra en baba 900-1000 TL kazanabilecek iken Bakırköy Kadıköy veya Tuzla'da işgücümü daha fazla fiyata satma imkanı buluyorum.
Hepsini geçtim evden işe yürüme mesafesinde iş bulsam bile sabah işe akşam eve dolap beygirine dönüyorum. Ayrıca motorun kendisi ile bile iş bulma imkanım var. Örneğin cep telefonları Türkiye'ye ilk geldiğinde Topkap'daki Şemistanın kuryesiydim ve parayı koyacak yer bulamıyordum.
Neyse tekrar başa dönersek fakir muhitteki evime 25-50-100 kilometre uzaklıkta emeğimi en az iki katına satabileceğim bir iş bulduğumda motorum olmasa bu sefer ömrümün çoğu yollarda geçiyor ve şu an çalıştığım işyeri uzaklığı 25 kilometrenin metrobüs vs ile bana gidiş geliş masrafı günlük asgari 10 TL. Bunun yanı sıra sabah evden erken çıkıp en azından çekmece sahilinde bir çay içmek işin zevki. Yani beni dolap beygiri olmaktan kurtaran şey.
Bu arada beni süratli arabalardan kurtaracak bir motor can simidim. Pulsar bu işe de yarıyor ve günlük masrafı 10 TL. Ayrıca trafiğe takılmadan evime ve çocuklarıma erken kavuşmamı da sağlıyor.
Hımmm! Şimdi bu hesabın neresi yanlış ve ben nerede hata yapıyorum onu çözemedim!
Onu bunu bilmem, emeğini satarak yaşayan insan için motor candır. Hele PULSAR gibi bir motor canandır. Allah icad edenden getirenden satandan milyon kere razı olsun.
Saygılarımla.
Noktayı koymuş abimiz. Saygılar...
-
11 Şubat 2015, 13:05
#4857
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
kazadan sağ kurtuldum sonra da işin ekonomisine girdim dediğin gibi yapıyorum zaten,
bahsettiğim şey şu:
pulsarın motor koruma demiri ÇOK KISA
Yere karton koyup denedi rebel punto sağolsun; motor anca kendini kurtarıyor.kullanıcının dizini ayağını korurum derdi yok.üstelik de sürücü ayaklığı katlanıyor bu çok önemli bir dezavantaj.
önerim:Koruma demiri daha uzun yapılmalı
sürücü ayaklığı sabit hale getirilmeli veya onun yerine geçebilecek motor sürtünme takozları eklenmeli
cbr250 kazasında bir kullanıcının (rebel punto iyi tanır kendisini) motor devrilmesi nedeniyle ayak kemiklerinde kırık/veya çatlak oluşmuştu üstelik de bu kişi korumalı motosiklet botu giydiği halde.
koruma demirleri az daha uzatılarak daha güvenli hale getirilmeli
Parmağını kıran kardeşim olur. Yalnız cbr ile değil BMW 1200 GS ile taksinin sıkıştırması sonucu oldu kaz. GS de koruma demiri vardı. Ama koruma demirine güvenerek yol alınmaz, kazaya göğüs gerilmez. Öncelikle gaza gelmeyeceksin. Başkaları ile sdik yarıştırmaya çalışmayacaksın.
Çok çabuk gaza geliyorsun. 25 hp motorla senin 100 lük mondiyi yakalamakta zorlanıyorum. Niye mi? Şehir içinde araba aralarına giriyorsun veya yayla yolunda çıktığın viteste inmiyorsun.
Kask dizlik dirseklik bady armor devasa koruma demiri bunlar seni kazadan korumaz. Kazadan korunmak için yolu okumalısın, gaza gelmeyeceksin, bolca pratik ile kendinin ve motorunun limitlerini bileceksin.
En basitinden bakıyorum asfalt güzel ama ıslak. Hemen panik fren çalışması yapıyorum. Aynı şekilde yerler çamur yine fren çalışıyorum. Piste yarışa girdiğimiz yok. Benim viraj çalışmazı yapmam çok işime yaramaz ama panik fren kontra vs daha çok işime yarar, yeri gelir hayat kurtarır.
Bu çalışmaları yapıyorum belki ihtiyacın yok 18 yıldır motor üstündesin diyebilirsin. Ama fiat punto ile yaptığım kaza attığım takla sonucu, tamam artık arabanın piri oldum, sözüm tokat gibi patladı bana.
Sana tavsiyem kaza yaparım diye aklına gelmesin - hoş, aklına geldiğini de sanmjyorum; çünkü çok ağresif kullanıyorsun. Sadece sür. Nasıl zevk alıyorsan öyle sür. Ekonomi yap mutlu ol.
Aslında herkesin hayali 1 lt ile 100km gitmek. Ama gerçek hayatta öyle birşey yok.
En az yakıtla maksimum yol denelerim:
89 model pejo ile 40km/h ort ile 1 lt ile 35km
2001 honda titan 60km/h ort ile 1 lt ile 38km
Ybr ile 60km/h ile 1 lt ile 45km
Cbr250 80km/h ile 1 lt 37km
Vstrom 100km/h ile 1lt 25km
Pulsar 80km/h ile 1 lt 40km yol gidiyor.
Sen 100lük mondi ile 80km/h ort hız ile 1 lt ile ne kadar yol gidiyorsun
Veya ybr ile kıyaslayalım 60km/h ile 1 lt 45km gidebilir misin?
Ekonomi yapacağım diye badyarmorunun başına gelenleri de yaz. Ekonomi işi sağlık üstüne yapılmaz. Eee arabanın kaportası var, motosikletin kaportası biziz. O zaman ekonomimizin el verdiği en iyi motora binip, en iyi koruma ekipmanlarını almalıyız. Bolca pratik yapmalıyız.
Tüm bu sözlerim önce kendi nefsime. Kırılmaca darılmaca yok.
Drift
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
11 Şubat 2015, 19:03
#4858
puntoyla yaklaşık 8 sene
tecruben var
abs var ebd var
virajda veya ani manevrada savrulmayi önleyen ESP ESP yok
netteki punto incelemesinde de "önden kayma eğilimli" "direksiyonu hissizligiyle elestirilerimizi alıyor" kelimeleri durumu özetliyor.teknik bir problem mi sebep oldu bir de o durum var mesela direksiyon sertleşmesi problemi var nadir de olsa oluyor.kontak kapat geri aç geciyor.aracın kullanma klavuzunda da var bu durumun açıklaması.
prince ile düz yolda
60 km sabit hizla
1 litreyle 45 km gittim
15 50 yag vardı (biraz kalın)
10 40 yag belki daha az yaktirirdi
bir de motor henüz 5-10 bin olmadı ki açılmış diyelim
o da yakıtı etkileyebilir
-
11 Şubat 2015, 19:17
#4859
geriye dönük bütün mesajlara baktım göremedim veya gözden kaçırdım bu motora kaç litre yağ koyulur numarası nedir bakım aralığı kaç km dir ?
www.youtube.com Pegasus MT KANALI Facebook Pegasus MT KANALI bu kanallardan video resim takibi yapa bilirsiniz beğenin paylaşın yorum yapın iyi eğlenceler.
-
11 Şubat 2015, 19:29
#4860
Ben 10/50 kışın 15/50 yazın katıyorum. 1.4 litre alıyor. Bakım aralığı 5000 km ancak ben 1500-2000 km arasında yağ değiştiriyorum. Castrol Racing tam sentetik yağ kullanıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)