Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4821

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    türkiyede 3 katına satılıyor demek sanki biraz sallama gibi geldi. hangi fiyata göre 3 katı? delhi kentindeki pulsar fiyatı 91470 rupee. türk lirası olarak karşılığı(8 şubat kurlarına göre) 3647 tl yapıyor. bunu 3 ile çarptığımda 10941 tl yapar. 10941=7930 :S


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4822
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayni motora biri lpg takmıştı nette fotolari vardı



    bajaj firması da lpg li discover 100 çıkarsa fena olmaz hani
    ön freni de disk isteriz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------



    eleştiri demek istedin sanırım;
    daha iyiye gitmek için sorunları tespit edip çözümü için caba sarfetmek "kin" mi oluyor.

    sana eksikliğini söyleyen senin dostundur
    dusmanin değil
    dost acı söyler derler

    Mondinin rx3 ü aklımdaki fiyata gelsin, benim pulsar ı sana uygun fiyata vereceğim söz. Kullanınca ( dene sürüşü demiyorum - sahibi olunca ) fikrin değişecek eminim.

    Pulsar ı neden seviyorum:

    * ilk marşla çelışması ve ben istemedikçe susmaması
    * ister 2bin devirde fıtı fıtı; istersen 10bin devirde sportif sürüşü
    * her aksamının ( fren, şanıman vs ) sorunsuz olması
    * agresif görüntüsü ( her gören detaylı inceliyor )
    * Ekrem ATA gibi bir muhatabın olması ( başka hiç bir firmada yok. Varsa söyleyin bilelim )

    Eksi olarak (bana göre)

    İki kişi ( hanımla beraber ) artçının rahat edememesi. Sırf bu yüzden 2 motor olarak uygun yollu sisbarlı bir curuzer veya mondi rx3 ü bekliyorum.
    ismo61, netwera, katilkoala ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  3. #4823
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Çok enterasan ya bu model piyasaya gireli nerdeyse 1 yıl olacak ve hala ilk günkü ön yargılar ve asagilayici yorumlar devam ediyor.Yepyeni bir marka Tr piyasasına giriyor tabi eksiklikler olacak yıllardır laf ettirmediginiz Honda da yedek parca beklemediginizi mi saniyorsunuz.En çok satan pcx ve Cbr 250 de bile grenaji aylarca bekliyorsunuz.Hangi firma da satıştan sonra muhattap bulup direk ilk ağızdan cevap alıp sorununuz cözülüyor.Bajaj hariç, Şahsen ben bu modeli Tr girmeden takip ediyordum ama Ülkemize gelmez diye düşünüyordum ama sagolsunlar ki bu markayı bizlere sundular.
    ellaksakir bunu beğendi.

  4. #4824

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı piyanist_irf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alt sakal olayını düşünüyoruz lakin önce diğerlerini bir sonuca vardıralım nasip kısmet inşallah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

    bu arada irfan usta iyiki varsın diyelerin sayısı her ecen gün artıyor bajaj pulsar için , arka çanta,orta sehpa,ön cam,yan çanta,şu an üzerinde çalştığımız sis farlanı montajlama olanağı sunan kafa bağlantı aparatları, tur camının hemen dibine düğme ve usb şarj konumlandırmak için konsol çalışmalar arasında pulsar çok farklı bir karaktere bürünecek kazasız sürüşler arkadaşlar.




    http://i.hizliresim.com/bjMG7V.jpg



    http://i.hizliresim.com/md7kAV.jpg




    http://i.hizliresim.com/vm8pvR.jpg





    http://i.hizliresim.com/nkmW3l.jpg







    http://i.hizliresim.com/XyqXrR.jpg
    Ustam harika olmuş bu çalışmalar. Pulsarın imajı değişmiş resmen. Yan çantalar da çok güzel durmuş. Tebrik ediyorum.

  5. #4825
    rebelrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2012
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ninja 300
    slm arkadaşlar motosikletm satılık detaylar linkte
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3201743/detay/
    2006 mondial mct 250 2009 hyosung gtr 250r 2010 kawasaki ninja 250r 2012 kawasaki ninja 250r

  6. #4826
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondinin rx3 ü aklımdaki fiyata gelsin, benim pulsar ı sana uygun fiyata vereceğim söz. Kullanınca ( dene sürüşü demiyorum - sahibi olunca ) fikrin değişecek eminim.

    Pulsar ı neden seviyorum:

    * ilk marşla çelışması ve ben istemedikçe susmaması
    * ister 2bin devirde fıtı fıtı; istersen 10bin devirde sportif sürüşü
    * her aksamının ( fren, şanıman vs ) sorunsuz olması
    * agresif görüntüsü ( her gören detaylı inceliyor )
    * Ekrem ATA gibi bir muhatabın olması ( başka hiç bir firmada yok. Varsa söyleyin bilelim )

    Eksi olarak (bana göre)

    İki kişi ( hanımla beraber ) artçının rahat edememesi. Sırf bu yüzden 2 motor olarak uygun yollu sisbarlı bir curuzer veya mondi rx3 ü bekliyorum.
    artcinin rahat edememesi durumunu yasarsan daha net yorumlar yaparsın emin ol. hic rahat değil şanzıman hareketlerini direkt hissediyorsun kahvehane taburesi gibi küçücük artci selesi var zaten.

    her motor gibi cukurda ayaga kalkmak gerekiyor yoksa beline darbe geliyor araba gibi değil amortisörler

    on amortisör cok sert

    motor ağır ;şehiriçi 3.5 yakıyor ki benim motor 2.5-2.7 civari seyrediyor.uzun yola da her zaman cikilmiyor.+ depoyu fulledin desek bi de onun ağırlığı olacak

    vergisi var yıllık 112 tl

    sürücü ayak koyma yeri katlanıyor kaza aninda ayakları koruma durumu pek olasi görünmüyor. motor koruma demiri adi üstünde anca motoru koruyor cg lerdeki gibi büyük koruma demiri yok maalesef.ama takilirsa olur

    kazadan sonra trafik sigortasi 300 e firlayinca motorun cazibesi kalmadi onceden 130 idi durumu kurtariyordu.

    yilda 5.000 km yapsam arabaya göre 1000 km de 100 lira daha az yaksa sehiricinde.
    5.000 km de 500 lira cepte.
    300 sigortaya gitti kaldi 200 tl.
    bakımı; yagi bujisi 5 tl
    yağ 1000-2000 km de 15 lira civarı
    hava filtresi 2.5 tl
    kilit 9 tl
    alarmli disk kilit 40 50 tl
    alarm 30 40 tl
    kask 100 tl
    dizlik dirseklik

    zaten ruhsat plaka vs. 160 lira da ona gitti
    durmadan kitle kitle geri kilitleri aç

    yakinda muayene de kapida

    kaza yapınca zaten gordugun fiziki zararin haddi hesabi yok
    kolunu 20-25 gün kaldiramamak acisini cekmenin bedeli cok cok fazla

    abs yok bastin mi cirrrrr yerdesin
    istedigin kadar ayarla iyi sür, sakin sür, bir viraj bi çamur hoop yerdesin.motor yeterince guvenli değil. kaporta sensin! klasik söz.

    biryere gideceksin uzaylı gibi dizlik dirseklik body armor takip gidiyorsun tak çıkar birsürü işkence

    michelin lastik taksak 240 tl ; satarken aliciya hediye olay bu

    abs montaj etsek hadi motora 600-1000 lirayi bulacak cikma falan o da.cikmalarin çalıntı motordan olmadığına da emin olamayacaksin.

    motor arabanin yaninda fazla özetle bu
    sigorta düşük olsaydı durum belki kurtarirdi

    seneye sigorta düşerse durumu biraz kurtarır yoksa suanki durumda karlı durmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

    97 cc de durum buyken pulsara gecersem kullu zarar
    yatırım maliyeti isletme maliyeti oohooooo

    tamam motor sürmek keyifli de
    acıları da büyük

    motor sesi uzun vadede kulakta KALICI ISITME KAYBINA neden olabiliyor

  7. #4827
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı EKONOMÝ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artcinin rahat edememesi durumunu yasarsan daha net yorumlar yaparsýn emin ol. hic rahat deðil þanzýman hareketlerini direkt hissediyorsun kahvehane taburesi gibi küçücük artci selesi var zaten.

    her motor gibi cukurda ayaga kalkmak gerekiyor yoksa beline darbe geliyor araba gibi deðil amortisörler

    on amortisör cok sert

    motor aðýr ;þehiriçi 3.5 yakýyor ki benim motor 2.5-2.7 civari seyrediyor.uzun yola da her zaman cikilmiyor.+ depoyu fulledin desek bi de onun aðýrlýðý olacak

    vergisi var yýllýk 112 tl

    sürücü ayak koyma yeri katlanýyor kaza aninda ayaklarý koruma durumu pek olasi görünmüyor. motor koruma demiri adi üstünde anca motoru koruyor cg lerdeki gibi büyük koruma demiri yok maalesef.ama takilirsa olur

    kazadan sonra trafik sigortasi 300 e firlayinca motorun cazibesi kalmadi onceden 130 idi durumu kurtariyordu.

    yilda 5.000 km yapsam arabaya göre 1000 km de 100 lira daha az yaksa sehiricinde.
    5.000 km de 500 lira cepte.
    300 sigortaya gitti kaldi 200 tl.
    bakýmý; yagi bujisi 5 tl
    yað 1000-2000 km de 15 lira civarý
    hava filtresi 2.5 tl
    kilit 9 tl
    alarmli disk kilit 40 50 tl
    alarm 30 40 tl
    kask 100 tl
    dizlik dirseklik

    zaten ruhsat plaka vs. 160 lira da ona gitti
    durmadan kitle kitle geri kilitleri aç

    yakinda muayene de kapida

    kaza yapýnca zaten gordugun fiziki zararin haddi hesabi yok
    kolunu 20-25 gün kaldiramamak acisini cekmenin bedeli cok cok fazla

    abs yok bastin mi cirrrrr yerdesin
    istedigin kadar ayarla iyi sür, sakin sür, bir viraj bi çamur hoop yerdesin.motor yeterince guvenli deðil. kaporta sensin! klasik söz.

    biryere gideceksin uzaylý gibi dizlik dirseklik body armor takip gidiyorsun tak çýkar birsürü iþkence

    michelin lastik taksak 240 tl ; satarken aliciya hediye olay bu

    abs montaj etsek hadi motora 600-1000 lirayi bulacak cikma falan o da.cikmalarin çalýntý motordan olmadýðýna da emin olamayacaksin.

    motor arabanin yaninda fazla özetle bu
    sigorta düþük olsaydý durum belki kurtarirdi

    seneye sigorta düþerse durumu biraz kurtarýr yoksa suanki durumda karlý durmuyor.

    ---------- Mesajlar birleþtirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamaný 08:33 ----------

    97 cc de durum buyken pulsara gecersem kullu zarar
    yatýrým maliyeti isletme maliyeti oohooooo

    tamam motor sürmek keyifli de
    acýlarý da büyük

    motor sesi uzun vadede kulakta KALICI ISITME KAYBINA neden olabiliyor
    Sen motosikleti sadece araç olarak goruyorsun. Gel gezelim diyorum dolmuşla geliyorsun, araba ile geliyorsun.

    Burdaki bir çok arkadaş gibi ben motosiklete gezme - zevk amaçlı biniyorum.

    Arabanin borcu bitsin xj6 f, gözümü karartirsam da cbr650f aklimdaki motor.

    Ama sana hayatta gelmez. 6 litre benzin, bakımı 5bin km de 400 lira, 210 kg motor.

    Bak yanlış anlama sen mondi yi sat sarjlı al.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  8. #4828
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artcinin rahat edememesi durumunu yasarsan daha net yorumlar yaparsın emin ol. hic rahat değil şanzıman hareketlerini direkt hissediyorsun kahvehane taburesi gibi küçücük artci selesi var zaten.

    her motor gibi cukurda ayaga kalkmak gerekiyor yoksa beline darbe geliyor araba gibi değil amortisörler

    on amortisör cok sert

    motor ağır ;şehiriçi 3.5 yakıyor ki benim motor 2.5-2.7 civari seyrediyor.uzun yola da her zaman cikilmiyor.+ depoyu fulledin desek bi de onun ağırlığı olacak

    vergisi var yıllık 112 tl

    sürücü ayak koyma yeri katlanıyor kaza aninda ayakları koruma durumu pek olasi görünmüyor. motor koruma demiri adi üstünde anca motoru koruyor cg lerdeki gibi büyük koruma demiri yok maalesef.ama takilirsa olur

    kazadan sonra trafik sigortasi 300 e firlayinca motorun cazibesi kalmadi onceden 130 idi durumu kurtariyordu.

    yilda 5.000 km yapsam arabaya göre 1000 km de 100 lira daha az yaksa sehiricinde.
    5.000 km de 500 lira cepte.
    300 sigortaya gitti kaldi 200 tl.
    bakımı; yagi bujisi 5 tl
    yağ 1000-2000 km de 15 lira civarı
    hava filtresi 2.5 tl
    kilit 9 tl
    alarmli disk kilit 40 50 tl
    alarm 30 40 tl
    kask 100 tl
    dizlik dirseklik

    zaten ruhsat plaka vs. 160 lira da ona gitti
    durmadan kitle kitle geri kilitleri aç

    yakinda muayene de kapida

    kaza yapınca zaten gordugun fiziki zararin haddi hesabi yok
    kolunu 20-25 gün kaldiramamak acisini cekmenin bedeli cok cok fazla

    abs yok bastin mi cirrrrr yerdesin
    istedigin kadar ayarla iyi sür, sakin sür, bir viraj bi çamur hoop yerdesin.motor yeterince guvenli değil. kaporta sensin! klasik söz.

    biryere gideceksin uzaylı gibi dizlik dirseklik body armor takip gidiyorsun tak çıkar birsürü işkence

    michelin lastik taksak 240 tl ; satarken aliciya hediye olay bu

    abs montaj etsek hadi motora 600-1000 lirayi bulacak cikma falan o da.cikmalarin çalıntı motordan olmadığına da emin olamayacaksin.

    motor arabanin yaninda fazla özetle bu
    sigorta düşük olsaydı durum belki kurtarirdi

    seneye sigorta düşerse durumu biraz kurtarır yoksa suanki durumda karlı durmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

    97 cc de durum buyken pulsara gecersem kullu zarar
    yatırım maliyeti isletme maliyeti oohooooo

    tamam motor sürmek keyifli de
    acıları da büyük

    motor sesi uzun vadede kulakta KALICI ISITME KAYBINA neden olabiliyor
    iki gozum aylardir pulsar icin cikardigin yaygaranin sebebi bunlarmiydi. sen yanlis gelmissin dostum. sen bisikilete bi mumkunse 3 tekerli olsun. ha bide gunes paneli taktir pedal cevirmekten ayaklarin yorulmasin.. hey Allahim ya nelerle ugrasiyoruz.
    Yurdukoru, tekoklava ve meki 60 bunu beğendiler.
    The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.

  9. #4829
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen motosikleti sadece araç olarak goruyorsun. Gel gezelim diyorum dolmuşla geliyorsun, araba ile geliyorsun.

    Burdaki bir çok arkadaş gibi ben motosiklete gezme - zevk amaçlı biniyorum.

    Arabanin borcu bitsin xj6 f, gözümü karartirsam da cbr650f aklimdaki motor.

    Ama sana hayatta gelmez. 6 litre benzin, bakımı 5bin km de 400 lira, 210 kg motor.

    Bak yanlış anlama sen mondi yi sat sarjlı al.
    iyi de motosiklet zaten sadece bir araç
    A noktasından B noktasına en ucuz yollu gitmeye yarıyor
    ha bir de asfaltla yakin temasa yarıyor

    büyük motor bana gelmez 97 cc bile bana fazla
    2 kişi motorla gezince acayip gaza geliyorum şehiriçi sehir disi ALLAH ne verdiyse ıniş asagi da olsa basasi geliyor insanin
    ikarus sendromu

    son kazada sarjli motor olsaydi 10 bin lira cebimden çıkardı
    veya 3-5 bine yapılırdı sanayide

    400 lira mı ?
    garanti deme kendin yap bence
    qq ninkini cignedin bunu da cigne
    vidayi cevir yag aksın
    üstten huni ucuna hortum tak yağı doldur geri kapat islem tamam

    bi de yag filtresini değiş olay bu

  10. #4830
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Anladığım kadarı ile "EKONOMİ" nikli arkadaşımız.. sadece ekonomik açıdan olaya yaklaşıyor. Ekonomik olarak açıklama yapıyor.. Ama işin birde motosikletin keyif için sürüldüğü durumu var.. Trafikte sağladığı avantaj var..

    Benim kullandığım motosiklet 125 cc yıllık vergisi 112 TL, yıllık sigorta 184 TL, 100km ortalama yakıt 2,60-2,90 arası... günlük yaptığım yol minimum 25-30 km arası... bu haliyle otobüsle aynı fiyata gelse bile..

    Motordan aldığım zevk için kıyafetleri hergün giyer, çıkartırım..( Bu arada o kıyafetler hersene alınmıyor arada eskiyen, zarar gören varsa değiştirmek gerekir..

    Yoğun trafikte sağladığı zaman artısı günlük 1,5 saat.. bu zaman zarfında kıyafetleri giy, çıkar, motosikleti aç, kilitle... desen ki 30 dk..(o kadar sürmez bile) hala bana kızımla geçireceğim ekstra 1 saat sağlıyor.. Bunun içinde ekstradan Günlük 1 TL-2 TL versem ne olucak..

    Sonuç olarak, Motosikletin sürüş keyfini ve sağladığı ekstra zamanı çok seviyorum ve bunun için bu masraflara katlanmak hiç sorun değil..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  11. #4831
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı emc2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki gozum aylardir pulsar icin cikardigin yaygaranin sebebi bunlarmiydi. sen yanlis gelmissin dostum. sen bisikilete bi mumkunse 3 tekerli olsun. ha bide gunes paneli taktir pedal cevirmekten ayaklarin yorulmasin.. hey Allahim ya nelerle ugrasiyoruz.
    bisiklet aldim, tavsiyen için sağol
    km de 10 kuruş tasarruf etsek
    2.500 km de 250 tl eder
    bisikletin parasi çıkar
    cikma yag var zaten zincirleri bol bol yaglarim

    o da bir spor sonuçta

    fazla kilolari yakıt olarak kullanirim böylece
    fit ve ekonomik

    3 teker fazla yakar surtunme arttigi için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------


  12. #4832
    kittyhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    yilda 5.000 km yapsam arabaya göre 1000 km de 100 lira daha az yaksa sehiricinde.
    5.000 km de 500 lira cepte.
    Bu cümlene takıldım. 1000km de 100 lira daha az yaksa demişsin. Kısa bir matematik hesabı yapalım, hem nickine de uygun olur. 1000km de 100lira, 100km de 10lira fazla yakar bu mantığa göre değilmi? 10tl bugünkü benzin fiyatına göre 2,32 lt benzin yapar. sen şehir içinde 3.5L yakıyor demişsin. Üzerine 2.32lt yi ekleyelim 5.82lt yaptı 100km de. Bana şehir içinde 100km de 5.82lt yakıcak araba bul hemen alayım.
    tekoklava bunu beğendi.

  13. #4833
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bisiklet aldim, tavsiyen için sağol
    km de 10 kuruş tasarruf etsek
    2.500 km de 250 tl eder
    bisikletin parasi çıkar
    cikma yag var zaten zincirleri bol bol yaglarim

    o da bir spor sonuçta

    fazla kilolari yakıt olarak kullanirim böylece
    fit ve ekonomik

    3 teker fazla yakar surtunme arttigi için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

    http://www.5shobi.com/media/catalog/...ia_gallery.jpg
    takdir ettim. keske herkes senin gibi olsada bu dunya hep yesil kalsa. ama bunlari konusacagin platform burasi degil sanirim. motorlu ulasim araclari içinde en cevreci araclari kullaniyoruz motosiklet camiasi olarak. ben binek otomobil ve 65 model 4x4 sahibiyim ayni zamanda keske bu yazdiklarini o platformlarda yazsanda genel bir algida farkindalik ortaya koysan. bir markanin modeline sarip sakiz cigner gibi.... ortaligi bulandirmasan. cunku savundugun tezler pulsara ozel degil tum 100 cc uzeri motosikletleri ilgilendiriyor sanirim
    katilkoala, srtcgkts, tekoklava ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.

  14. #4834
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı kittyhawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cümlene takıldım. 1000km de 100 lira daha az yaksa demişsin. Kısa bir matematik hesabı yapalım, hem nickine de uygun olur. 1000km de 100lira, 100km de 10lira fazla yakar bu mantığa göre değilmi? 10tl bugünkü benzin fiyatına göre 2,32 lt benzin yapar. sen şehir içinde 3.5L yakıyor demişsin. Üzerine 2.32lt yi ekleyelim 5.82lt yaptı 100km de. Bana şehir içinde 100km de 5.82lt yakıcak araba bul hemen alayım.
    al tabi
    fiat punto 1.3 multijet
    sehirdisi 3.5 litre motorin
    şehiriçi 5.5 litre motorin

    http://www.arabalar.gen.tr/fiat-punt...asy-i3103.html
    http://www.fiat.com.tr/modeller/sayf...TO/Teknik.aspx

    suan yol bilgisayarım 6.5 litre şehiriçi gösteriyor
    ama hep 0.5 litre fazla gosteriyor depo olcumune göre
    bi de kisa mesafe dur kalk cok fazla surusumde

  15. #4835
    kittyhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    al tabi
    fiat punto 1.3 multijet
    sehirdisi 3.5 litre motorin
    şehiriçi 5.5 litre motorin

    http://www.arabalar.gen.tr/fiat-punt...asy-i3103.html
    http://www.fiat.com.tr/modeller/sayf...TO/Teknik.aspx

    suan yol bilgisayarım 6.5 litre şehiriçi gösteriyor
    ama hep 0.5 litre fazla gosteriyor depo olcumune göre
    bi de kisa mesafe dur kalk cok fazla surusumde
    Daha önce 1.3 Multijet araç kullandım. Sadece punto için değil tüm arabalar için şu bir gerçektir ki fabrika yakıt tüketim oranlarına ulaşamazsın. O oranlar optimum koşullarda test edilerek ölçülüyor. Kendin de söylemişsin benim araba 6.5 gösteriyor diye ki 6.5 bile 1.3 multijet için iyi bir rakam.

    Neyse benim o karşılaştırmayı yapmamdaki amaç gerçekten de o arabayı alırım demek değildi. Hiç bir zaman bindiğim arabada da yakıt benim için 1. planda olmadı. Hele ki motosiklet gibi keyif almak amacıyla bineceğim bir makinada, hem de 3L civarında yakıt tüketimi olan bir makinada asla yakıt düşünmem.

    Bence burda önemli olan senin önceliklerin. Amaç az tüketimse, düşük maliyetse ona göre bir motor seçeceksin. İstediğin her şey hiç bir zaman tek bir motorda olmaz. Önemli olan isteklerinin hangileri senin için daha önemli onu seçmek.
    ..Carmentality.. ve kazım kazım bunu beğendiler.

  16. #4836

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ekonomi arkadaşım,

    O kadar çok şey yazdın ki hangisinden başlayayım bilmiyorum :

    - Motosiklet A noktasından B noktasına en ucuz yollu gitme aracı değildir. Motosiklet o iki nokta arasını "motosiklet sürerek" geçmeye yarar.

    - Bajaj iligli olarak ortaya sanal problemler yaratıyorsun. Yok direksiyonun fiyatı şu kadar, yok lastik değişmek gerekiyor, falan filan... Bu söylediklerini yapmayı gerektirmeyecek örnek bir model var mı piyasada ? Bugün bu sınıftaki hatta 250 cc'ye kadar hangi modeli alırsan al, lastik değiştirmek gerekir, bakım ücretleri bu kadardır, çoğunun yedek parçaları bundan pahalıdır. CG'nin direksiyonu 13 TL, Bajaj'ınki 33 TL diyorsun. Mesela Tofaş Linea'nın direksiyonu 300 TL, BMW X5'in direksiyonu 3000 TL demek gibi bir şey bu. Senin bakış açınla "o da direksiyon, bu da direksiyon" olsa da aslında öyle değil. Saydığın ve sorun olarak göstermeye çalıştığın şeylerin hiçbiri Pulsar'a özgü değil. Kendi motorunla da kıyaslama, çünkü ne sınıfları ne de kaliteleri aynı...

    - Kaza yaparsan kaça malolur hesapları yapıyorsun. Motosiklet alırken en son düşüneceğim şeydir. Sen sana o kadar masraf çıkaracak kazadan sağ kurtulduğunda şükret, sonra işin ekonomisine girersin. Kaldı ki Bajaj'ın yedek parça fiyatları son derece uygun. Yok robocop gibi giyinmek lazım, yok düştün mü kolunu kaldıramıyorsun. Seni motor koruma demiri mi koruyacak ? Motor koruma demirinin büyüklüğüne göre mi motor seçelim yani ? Bu kadar çok kaza tehlikesi hissediyorsan bence sürüşünü geliştir, bahane üretmeye çalışma.

    - Motor kaç tane sattı diye sorup duruyorsun ? Kaç tane sattığını ne yapacaksın merak ettim ? Az satsa ne olur, çok satsa ne olur ? "Ekrem Bey bize yalan söylüyor" demeye getirmeye çalışıyorsan, "Ekrem Bey'in bize yalan borcu mu var da bu konuda yalan söylesin ?" diye sorarlar adama...

    - Hala motorun fiyatı konuşuluyor. Bunda da fiyatı Bajaj'ın bizzat kendisinin belirlediğini Ekrem Bey defalarca söylemişti. Mal bu, fiyat bu ve üstelik ederinin çok üzerinde bir fiyat da değil. Bak SS modeli için bunu söyleyebilirsin ama bu motor belki olması gerekenden %10 pahalı o kadar. 3000 TL olsa alır mıydın merak ettim ?

    - Tork anahtarı konusunda haklısın, mutlaka servislerde olmalı ve kullanılmalı...

    - İşin ekomisini bu kadar kurcalayıp, sinekten yağ çıkarmak marifet değil, şark kurnazlığıdır. Motosikleti seversen binersin gider, fazla düşünmeye gerek yok.

    - Konfor konusunda da haklısın, bu motor yerine CBF almamın tek sebebidir.

    Son olarak da bu yazdıkların bana "Dizel motorlu otmobil mi almalı yoksa benzinli mi ?" sorusunu ve bu soruya cevap veren senin düşünce tarzındaki arkadaşları getirdi. Onlar derler ki "Yılda falanca km sürmeyeceksen dizel almanın anlamı yok". Bunu hemen herkes onaylar, ne akıllı adam falan derler. Ben de ona şu üç soruyu sorarım :

    - Ben dolmuş işletmiyorum, yılda kaç km yapacağımı nereden bileyim ?
    - Ticari amaçlı kullanmayacaksam otomobili kaç yıl kullanıp satacağımı nereden bilebilirim ? (Ekonomik durumum her zaman değiştirmeye müsait olmayabilir. Maaşlı elemanım sonuçta..)
    - 1.6 litre 150 Nm torku olan benzinlinini yanında 1.6 litre 300 Nm torklu turbodizel otomobilin sürüş zevkinin farkı kaç TL ediyor ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

    Son eklenen yakıt tüketimleriyle alakalı olarak, benzinli aracın tüketimini turbodizel araçla kıyaslayamazsınız.

  17. #4837
    kittyhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekonomi arkadaşım,

    O kadar çok şey yazdın ki hangisinden başlayayım bilmiyorum :

    - Motosiklet A noktasından B noktasına en ucuz yollu gitme aracı değildir. Motosiklet o iki nokta arasını "motosiklet sürerek" geçmeye yarar.

    - Bajaj iligli olarak ortaya sanal problemler yaratıyorsun. Yok direksiyonun fiyatı şu kadar, yok lastik değişmek gerekiyor, falan filan... Bu söylediklerini yapmayı gerektirmeyecek örnek bir model var mı piyasada ? Bugün bu sınıftaki hatta 250 cc'ye kadar hangi modeli alırsan al, lastik değiştirmek gerekir, bakım ücretleri bu kadardır, çoğunun yedek parçaları bundan pahalıdır. CG'nin direksiyonu 13 TL, Bajaj'ınki 33 TL diyorsun. Mesela Tofaş Linea'nın direksiyonu 300 TL, BMW X5'in direksiyonu 3000 TL demek gibi bir şey bu. Senin bakış açınla "o da direksiyon, bu da direksiyon" olsa da aslında öyle değil. Saydığın ve sorun olarak göstermeye çalıştığın şeylerin hiçbiri Pulsar'a özgü değil. Kendi motorunla da kıyaslama, çünkü ne sınıfları ve kaliteleri aynı...

    - Kaza yaparsan kaça malolur hesapları yapıyorsun. Motosiklet alırken en son düşüneceğim şeydir. Sen sana o kadar masraf çıkaracak kazadan sağ kurtulduğunda şükret, sonra işin ekonomisine girersin. Kaldı ki Bajaj'ın yedek parça fiyatları son derece uygun. Yok robocop gibi giyinmek lazım, yok düştün mü kolunu kaldıramıyorsun. Seni motor koruma demiri mi koruyacak ? Motor koruma demirinin büyüklüğüne göre mi motor seçelim yani ? Bu kadar çok kaza tehlikesi hissediyorsan bence sürüşünü geliştir, bahane üretmeye çalışma.

    - Motor kaç tane sattı diye sorup duruyorsun ? Kaç tane sattığını ne yapacaksın merak ettim ? Az satsa ne olur, çok satsa ne olur ? "Ekrem Bey bize yalan söylüyor" demeye getirmeye çalışıyorsan, "Ekrem Bey'in bize yalan borcu mu var da bu konuda yalan söylesin ?" diye sorarlar adama...

    - Hala motorun fiyatı konuşuluyor. Bunda da fiyatı Bajaj'ın bizzat kendisinin belirlediğini Ekrem Bey defalarca söylemişti. Mal bu, fiyat bu ve üstelik ederinin çok üzerinde bir fiyat da değil. Bak SS modeli için bunu söyleyebilirsin ama bu motor belki olması gerekenden %10 pahalı o kadar. 3000 TL olsa alır mıydın merak ettim ?

    - Tork anahtarı konusunda haklısın, mutlaka servislerde olmalı ve kullanılmalı...

    - İşin ekomisini bu kadar kurcalayıp, sinekten yağ çıkarmak marifet değil, şark kurnazlığıdır. Motosikleti seversen binersin gider, fazla düşünmeye gerek yok.

    - Konfor konusunda da haklısın, bu motor yerine CBF almamın tek sebebidir.

    Son olarak da bu yazdıkların bana "Dizel motorlu otmobil mi almalı yoksa benzinli mi ?" sorusunu ve bu soruya cevap veren senin düşünce tarzındaki arkadaşları getirdi. Onlar derler ki "Yılda falanca km sürmeyeceksen dizel almanın anlamı yok". Bunu hemen herkes onaylar, ne akıllı adam falan derler. Ben de ona şu üç soruyu sorarım :

    - Ben dolmuş işletmiyorum, yılda kaç km yapacağımı nereden bileyim ?
    - Ticari amaçlı kullanmayacaksam otomobili kaç yıl kullanıp satacağımı nereden bilebilirim ? (Ekonomik durumum her zaman değiştirmeye müsait olmayabilir. Maaşlı elemanım sonuçta..)
    - 1.6 litre 150 Nm torku olan benzinlinini yanında 1.6 litre 300 Nm torklu turbodizel otomobilin sürüş zevkinin farkı kaç TL ediyor ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

    Son eklenen yakıt tüketimleriyle alakalı olarak, benzinli aracın tüketimini turbodizel araçla kıyaslayamazsınız.
    Dizel-Benzinli araç kıyaslaman dışında tüm yazdıklarına aynen katılıyorum Kıyaslama açısından 1.4TSI 160ps 240nm torklu benzinli bir Scirocco kullanmanı tavsiye ederim

  18. #4838

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Benzinli turbo olunca iş değişir ama yakıt tüketim farkından dolayı yine de dizeli seçerdim herhalde.
    kittyhawk bunu beğendi.

  19. #4839
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    ekonomi rumuzlu kardesımızın tuketım degerlerı ve motosıklet kullanmanın malıyetlerı ıle ılgılı yazdıklarını okuyunca kardes payı dızısındekı muhasebecı oguzhan karakterı canlandı gözümde birdenbire gercek hayatta varmıs la bu oguzhanlardan dedım hehehe.
    tekoklava, denizhan_, SpiderF ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #4840

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı kittyhawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dizel-Benzinli araç kıyaslaman dışında tüm yazdıklarına aynen katılıyorum Kıyaslama açısından 1.4TSI 160ps 240nm torklu benzinli bir Scirocco kullanmanı tavsiye ederim
    Scirocco örneği çok açıklayıcı oldu.
    hemen gidip bitane alır arkadaş,
    dolmuş olarak kullanır.
    tekoklava bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)