merhaba arkadaşlar benim boyum 1.85 85 kilodayım bnde mh drift var lakin bu hafta satıyorum aklımda pulsar 200ns ve megelli 250r var artı eksileri nedir?
eğitime davet eden bir arakadaşın verdiği taktik de şahaser şimdi konu siz fren sıkmayı bilmiyorsunuz / kombine yapılacak / limon sıkılacak / lara gelecek rahmiyi kendi haline bırakın.
2. el pahalılığı ile alaklı bazı durumlar var.
şimdi ben motoru almışım, 500 tl ye lastik takımı, 500 tl ye çanta takımı ve 200 de öyle haybeden masraf yapmışım.. satarken bunları hediye mi vereceğim?
o zaman bu extra taktıklarımı gidin bayii den isteyin bakalım nasıl ellerini avuçluyor. motoru aldığım bayiiden eldiven alıyım dedim 70tl dedi, kilit alıyım dedim 50tl dedi,
aynı ürünleri %50 daha ucuz piyasadan aldım. hemde aynı marka. 40tl ye aldığım brandayı bile 75 dedi.
2. el düşük km deki motor sıfırından pahalı olabilir çünkü aksesuarlar pahalı
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
Merhaba hocam. Benimde boyum 1.86 ve 81 kiloyum pulsar 200 ns kullanıcısıyım memlunum ama boy uzun sanki artık motor küçük geliyor gibi hissediyorum ama yinede memlunum. Pulsar alırsan ilk işin birçift lastik almak olsun başkada problem olup canını sıkıcak eksisi yok bana kalırsa.
iki teker candır can
bende tam o noktada kararsızım hangisini alsam :D
İkinci elde Çanta ve aparatları hariç diğer tüm ekstralar ilk sahibin keyfi harcamaları motor alacak diye onlarıda almak zorunda değiller.
İkinci el ancak ve ancak üretici firmanın üretimi durdurma kararı almasında sonra mantıklı olabilir. Diğer tüm durumlarda satıcılar kazık atma para kazanma derdindedir.
İkinci el motor isterse altın kaplama olsun sıfırından fazla para vermem. Psikolojik bir şey bu, benim içim acır vereceğim paraya. Ha motorun km'si 500 falan olursa düşünürüm yoksa 4000 km'deki motor sıfırından en %20 aşağıda olmazsa dönüp bakmam bile...
Selam Pulsar ailesi,
Motoru alalı 4 ay oldu fakat rodajı tamamlayacak km yapamadım. Malum iş, hava şartları vs. anca 460km oldu. Rodajın böyle uzaması problem yaratır mı?
bir problem yaratmaz fakat arkadaşa cbf150 almıştık 7-8 ayda 600 km yaptı rodajı bir türlü bitiremedi. yetkili servis 1000 civarı çağırmasına ragmen rodaj yagını 6 ayı geçtiği için değiştirdi.
km yapamasanda rodaj gibi hassas dönemde yağı içinde uzun süre tutma. özelliğini yitirir motora zarar verir.
tescil işlemleri dahilinde öncelikle sigorta yaptırmak için bi kaç sigortacıya fiyat çıkarttım,şokkkkk 200tl ile 300tl arası fiyat verdiler,en son ergo sigortadan 57,5 tl fiyat çıkardı bi sigortacı bende hemen sigortamı yaptırdım,eleman dosyanıda hazırlayım dedi 20tlye dedim tamam hazırla,toplam sigorta+dosya 77.5 tl ye hallettim,trafiğe de 180 gidiyomuş,20 kusur lirada plaka basım ücreti varmış toplam 280 tl tutacak plaka tescil masrafları,kütahyada
Trafik sigortasında tutturabildiklerine geçiriyorlar. Halbu ki kasko değil ki bu, nerede en uygun çıkarsa orada yaptırın tabiki. BEn sigortacının birine trafiksigortası için gittiğimde "niye bu kadar fiyat çeşitliliği var?" diye sormuştum, başlamıştı hizmet içeriğine falan, adam bildiğin kaskoyu anlatıyo, beni yemeye çalışıyo. Dedim "iyi de sen kaskoyu diyorsun, ben trafik sigortasını soruyorum!!?" , "Haa.." diyip kalmıştı. Araştırıp gitmiştim tabi ki, bilmesek bizi kekleyecekti.
Arkadaslar oncelikle herkese iyi geceler. Bende yaklasik 3 hafta once araniza katildim. Uzun yillar Scooter kullandiktan sonra pulsara terfi ettim. Teknik anlamda pek bi bilgim yok.Motorum suan 185 kmde 5000 deviri ve 50-60 km hizi gecmemeye ozen gosteriyorum. Fakat yaklasik 3 gundur bi problemim var motor belli hizi gectikten (30 kmh vs) sonra bi vizildama sesi basliyor suratlendikce cogaliyor. Bu sekilde problem yasayan varmidir bilgilendirirseniz sevinirim. Ayrica vites gecisleri biraz daha sertlesmeye basladi bunda benim bi kusurummu vardir yoksa normalmidir cevaplarsaniz sevinirim ..
öncelikle aramıza hoş geldin. Bende 330 km de yim ve senin gibi benimde vızıldama 180-200 km lerden sonra başladı. sanırım forumda da bahsedilen denge sensörü zırıltısı. cuma günü servise gidip göstereceğim bende emin olmak için. kafaya takacak bir durum değil. vites geçişlerindeki sertliğin ilk bakımdan sonra motor yağının değişmesiyle düzeleceği söylendi forumlarda. ama öyle aman aman bir sertlik olmaması lazım. rodajdaki motosikletini ilk çalıştırmadan sonra hemen yürüme motor yağı bütün parçaları bir yağlasın. sonra mümkün olduğunca şehir içinde (dur kalklar kavşaklar olması açısndan) rodajını tamamlamaya çalış sık sık vites değiştir frenleme talimi yap lastiklere çok güvenmeden virajlarda mümkün olduğunca yat. Bildiğin üzere rodaj sadece motorun alıştırılması değil lastiklerin alıştırılması ve senin motosiklete alışma sürecini kapsar. Tekerin düz bassın pulsarla keyifli sürüşler.
The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)