Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4481

    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    İnazuma
    kdiner, MFTaşkıran ilginiz için teşekkürler..

    pulsar'ın sele yüksekliğini bilen var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4482

    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    83 cm diye hatırlıyorum.

  3. #4483
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    İyi akşamlar arkadaşlar.Bende on yıl kullandığım YBR'mden sonra pulsar aldım.Paylaşımları takip ediyorum,Ankara'dayım.Kazasız belasız emniyetli sürüşler dilerim.

    Benim pulsarda durdurma esnasında sele altında yada bloktan gelen bir yanık kokusu var.Böyle bir sorunla karşılaşan oldumu.Kablo yanığı gibi.

  4. #4484
    hamzarat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW F700GS
    çok yorum yapılıyor bu motora.haliyle geçmişteki gönderiler pek okunmuyor.son sayfalar da 2 soru dikkatimi çekti cevap vereyim dedim.

    1-sele yüksekliğini mezura ile ölçmedim ama 80-81 cm civarı.kısa boylu arkadaşlar sorun yaşarmıyım diye dert ediyor, etmesin.nitekim ben 165cm boyla,çok çok rahat bir şekilde, istanbulun en yoğun semtlerinde, mesai saati bitiminde kullandım,sorun olmadı.hee yeni başlayan arkadaşlar merak ediyorsa etmesinler,çünkü 70cm sele yüksekliği olan motorları da her türlü yan yatıracaklar dengelerini sağlayamayıp.acı ama gerçek bu

    2-ben bu motor, 1500km'de iken istanbul-sinop arası 750 git 750 gel 1500km kullandım.performans olarak gözünüz hiç arkada kalmasın anasını ağlatır yolun.130km sabit hızla e-85 otoyolunda yol aldım.motorun şahsen bu konuda arkasındayım.amaaaa! bu motor uzun yol motoru değil işte.bir kere sele taş gibi,süspansiyon sert ve öne 10-15 derece eğimli oturuyorsunuz.bu da her türlü yorulmanıza sebebiyet verecek ve dinlenme ihtiyacı hissedeceksiniz.sele kısmını kısmen halledebilirsiniz döşemecide,ben öyle yapmıştım gelirken,biraz rahat ettim.netice de uzun yola çıkmak kişiye kalıyor bu modelde.ben çıktım,olsa çıkarmıyım gene,kesinlikle çıkarım.'uzun yolda rahatsız bu motor, alınmaz.' diyenleri kaale almayın.çünkü bu motor şehiriçi kullanım için yapılmış ve iyi bir sürücü olup ona göre kullanın..

  5. #4485
    DNGe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Merhaba arkadaşlar motorum 4.000 km de genel olarak çok memnunum,yalnız motor soğukken zor çalışıyor gaz açmadan çalıştıramıyorum..

    Sizde durum nasıl ?

  6. #4486

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı DNGe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar motorum 4.000 km de genel olarak çok memnunum,yalnız motor soğukken zor çalışıyor gaz açmadan çalıştıramıyorum..

    Sizde durum nasıl ?
    Soru'nun cevabı Rebel_Punto abimizde....
    DNGe ve rebel_punto bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  7. #4487
    harung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Alıntı DNGe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar motorum 4.000 km de genel olarak çok memnunum,yalnız motor soğukken zor çalışıyor gaz açmadan çalıştıramıyorum..

    Sizde durum nasıl ?
    Kullanıcı kitabında hava sogukken 1\4 oranında gaz acarak çalıştırın yazıyor yani sorun yok ;)

  8. #4488
    DNGe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Dyavol-77, Cevabı gördüm eyvallah.

    Harung , o kullanıcı kitabının karbüratörlü modelden çevrildiğini sanıyorum,bir daha bakayım.

  9. #4489

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Rölantinin oynaması ve soğukta tek marşta gaz vermeden çalışmama, enjeksiyonlu bir motorda asla olmaması gereken şeyler...
    dyavol-77, DNGe ve maktama bunu beğendiler.

  10. #4490
    online253 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha R25 2021
    Ankara'daki pulsar kullanıcıları özelden mesaj atabilir mi havalar düzeldiğinde toplanıp gazlayalım

  11. #4491
    DNGe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Seko , Banada öyle geliyor. o halde enjeksiyon da bir sıkıntı var yada subap ayarı gereklyor diye düşünüyorum

  12. #4492
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar arkadaşlar.Bende on yıl kullandığım YBR'mden sonra pulsar aldım.Paylaşımları takip ediyorum,Ankara'dayım.Kazasız belasız emniyetli sürüşler dilerim.

    Benim pulsarda durdurma esnasında sele altında yada bloktan gelen bir yanık kokusu var.Böyle bir sorunla karşılaşan oldumu.Kablo yanığı gibi.
    İlk başlarda bende de vardı o koku şuan o kokuyu hissetmiyorum, bir parçanın alışma surecinde gelen bir koku sanırsam. Veya ben öyle düşünüyorum.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  13. #4493

    Üyelik
    06 Aralık 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Sele yüksekliği 84 cm.

  14. #4494

    Üyelik
    09 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB650F
    Arkadaşlar sele yüksekliği hakkında çok çok rahat kullanıyorum demişler ama bana kalırsa sele yüksek özellikle yeni başlayan kısa boylular için sorun olur, sele yüksekliğinden ziyade kısa boylu iseniz dik oturamazsınız biraz eğimli kullanırsınız motoru. Benim boy 1,72 sorunsuz kullanıyorum ama çok da rahat basamıyorum yere, en azından önceki motorum cb125e'den çok daha yüksek selesi.

  15. #4495
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk başlarda bende de vardı o koku şuan o kokuyu hissetmiyorum, bir parçanın alışma surecinde gelen bir koku sanırsam. Veya ben öyle düşünüyorum.
    aynen o koku burnumda tütüyor
    yok yok şaka degil kokuyu çok sevmiştim
    MFTaşkıran bunu beğendi.

  16. #4496
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soru'nun cevabı Rebel_Punto abimizde....
    Enjeksiyonlu motor marşa basıldığında, karbıratörlü motorda olduğu gibi gaz istemez; istememesi lazım.

    Beni yanlış anlamayın motor tercübesi olarak kendimi iyi bulmuyorum ama motor üstünde 17 yıl - 8 motosiklet - 100bin küsür km geçmiş. Kazamızda oldu, biraz benim biraz da yayanın yola fırlamasından dolayı panik frenle kayıp düştüğümzde oldu... Hiçbir zaman hatayı motosiklette aramadım. Kendi hatam dedim ve ders çıkarmaya çalıştım.

    Bu noktada Pulsar ı savunuyorum gibi görünmesin. Hanım ı ikna eder etmez ( tabiki pulsar400 veya yamaha mt25 i alınır fiyata getirirse ) anında satarım pulsarı.

    Ama kendi adıma konuşayım bu fiyata alınabilecek en iyi motor olarak pulsar ı görüyorum.
    tekoklava bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  17. #4497

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı DNGe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seko , Banada öyle geliyor. o halde enjeksiyon da bir sıkıntı var yada subap ayarı gerekiyor diye düşünüyorum
    Olabilir bilemiyorum. Bana da üç bujinin ateşleme zamanlamalarıyla ilgili olabilir gibi geliyor. Kuralkan'ın bunları Bajaj'a bildirip 2015 modellerde çözdürmesi gerekir. Aslında keşke motor yağ gibi tireşimsiz olsa da 20 Bg olsa, bir de rahat sele koysalar mükemmel olacak. Bu tarz titreşim başta sürüş keyfinden dolayı kendini unuttursa da bir zaman sonra göze batmaya başlıyor ve seviyesi de artabiliyor. Bakın motorun titreşiminden rahatsız olanlar çoğalmaya başladı. Motorlar 100 bin km'ye de gelseler, o titreşim orada duracak malesef...

  18. #4498
    Ümit IŞIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2012
    Şehir
    Edremit
    Boyum 170, sele yüksekliğini 80 diye biliyorum. Benim iki ayağım yere tam değmiyor, bi tarafa az eğince ancak tek ayak tam basıyor.

  19. #4499

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    E-bay'den şu linkten aldığım ayna uzatmaları sadece 6 günde elime ulaştı. kargo dahil 35 TL'ye geldi, Tayvan'dan, Tayvan üretimi. Bugün de taktım, cuk oturdu, aliminyum malzeme. Bunun gibi çeşitli satıcılarda bulabilirsiniz, dikkat etmeniz gereken 10luk vida olması (bunun 8'liği de var) ve hem aparatın hem de vidanın birinin ters yivli(reverse thread , tightens going anti-clockwise) olması,sıkıştırmak için saat yönünün tersine çeviriyorsunuz. Diğeri normal yivli oluyor, sıkıştırmak için saat yönüne çeviriyorsunuz. Ters olan sağ aynaya oluyor, normal olan sol aynaya.

    Türkiye'de bu parçayı yapan arkadaş da var, forumda da yazılmıştı, face grubunda da bilgi vermişti, ancak 50 Tl + kargo fiyatı. Arz-talep meselesi demişti. Ben de alternatif buldum kendimce.
    yeniii bunu beğendi.

  20. #4500
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Bence aparata gerek yok ben Apache Rtr aynası aldım 40 TL te sorunu çözdüm


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)