Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Kasım 2014, 18:15
#4041
MFTaşkıran adlı üyeden alıntı
Bilgi için teşekkürler. Ben de ki durum motor sıcakken oldu ve 100 km'nin üzerindeydi debriyajı çektim yavaşlamak için dokundum frenlere sustu motor. İlginç olan kapatıp açıyorsun tek seferde çalışıyor alet. Fakat bu durum kalabalık bir trafikte yaşanırsa bizim genel olarak anlayışsız otomobil şoförlerimiz bizi zor duruma da sokabilir buna bir çözüm bulmak gerek. Gerekirse Hindistan'a kadar gideriz yani :D
Bu dediğin bana her şartta defalarca oldu diyebilirim.
Hızlı giderken
Yavaş giderken
Işıkta beklerken
Aragaz verirken
Bayır aşağı giderken (En çok bu oldu)
Motor sıcakken
Motor soğukken
Şimdi azaldı ama olduğu zamanlar o kadar çok stop ediyor du ki artık alışmıştım. Hiç durmadan marşa basıp devam ediyordum. Motor 4400km ye geldi, en az 30 defa olmuştur bana. Belki inanmazsınız.. Ne zaman olacağını bile kestiriyodum artık :D
Servise dedik bu sorunu. Herhalde oda bir haber bu konudan. "Getir bakalım. Belki enjektöre pislik gelmiştir. Ondan yapıyodur." dedi.
Varsa şunun çözümünü bulan Allah aşkına paylaşsın bizimle.
Reklamlar
-
06 Kasım 2014, 18:38
#4042
mesmeyut adlı üyeden alıntı
Bu dediğin bana her şartta defalarca oldu diyebilirim.
Hızlı giderken
Yavaş giderken
Işıkta beklerken
Aragaz verirken
Bayır aşağı giderken (En çok bu oldu)
Motor sıcakken
Motor soğukken
Şimdi azaldı ama olduğu zamanlar o kadar çok stop ediyor du ki artık alışmıştım. Hiç durmadan marşa basıp devam ediyordum. Motor 4400km ye geldi, en az 30 defa olmuştur bana. Belki inanmazsınız.. Ne zaman olacağını bile kestiriyodum artık :D
Servise dedik bu sorunu. Herhalde oda bir haber bu konudan. "Getir bakalım. Belki enjektöre pislik gelmiştir. Ondan yapıyodur." dedi.
Varsa şunun çözümünü bulan Allah aşkına paylaşsın bizimle.
İyi güldüm
-
06 Kasım 2014, 20:46
#4043
volkansacar adlı üyeden alıntı
Bende de pulsar orjinal lastikler var.
alýr almaz deðiþtirdiðim için lastikler sýfýr gibidir. Sadece 100 km binilmiþtir. isteyen olursa uygun fiyata vericem.
Kaca vermeyi dusunuyorsun?
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
06 Kasım 2014, 20:46
#4044
Bodrum da ki servisi aradım bana "benzinle alakalı olabilir eğer benzin pis ise benzini yakamadığı zaman motoru korumak için stop ediyor olabilir" dedi. Çünkü bu durum yaşandığında hiç bir hata göstergesi çıkmıyor garip bir durum yani.
-
06 Kasım 2014, 22:20
#4045
MFTaşkıran adlı üyeden alıntı
Bodrum da ki servisi aradım bana "benzinle alakalı olabilir eğer benzin pis ise benzini yakamadığı zaman motoru korumak için stop ediyor olabilir" dedi. Çünkü bu durum yaşandığında hiç bir hata göstergesi çıkmıyor garip bir durum yani.
Servis resmen saçmalamış.!
MFTaşkıran adlı arkadaş demiş ki: debriyajı çektiğimde ve frene bastığımda stop ediyor.!
her iki mekanizmadada müşürler var. bu müşürlerin ikisi aynı anda devreye giren bir arıza söz konusu.
Kesinlikle elektironik bir arıza olduğunu düşünüyorum.
motorun beyininden, motor elektirik tesisatından yada herhangi bir roleden kaynaklanabilir.
ben oto motor ustasıyım.
yakıtla alakalı bir sorun olsa: yakıtta pislik var ise: motor gaz yemez boğuk çalışır.!
-
06 Kasım 2014, 23:23
#4046
Bu sorun bana da oldu bir kaç kez, ama hızlı giderken felan olmadı hiç bende hep 2 den 1 inerken yapıyor, debriyajda full sıkılı olduğu halde, frene basmayla alakası varmı hiç dikkat etmedim ama olabilir, büyük ihtimal elektronik sensör felan olabilir, nadir yapıyor stop etme sorunu bende.
-
06 Kasım 2014, 23:36
#4047
Arkadaşlar: yukardaki sorun motoru yıkadıktan sonramı kendini gösteriyor. takip edin bakalım belli edecektir.
motor yıkamada en önemli unsur, yıkama sonrası: hava tabancası ile hava tutmanız şart.!
ileriye yönelik, elektironik arızalar baş göstersin istemiyorsanız, her yıkama sonrası abartılı bir şekilde hava tutmanızı ısrarla öneriyorum.!
tüm oto yıkamacılarda hava sistemi mevcuttur.
kendininz yıkama zorunda kalırsanız, elektirik tesisatı gösterge vs gibi yerlere su gelmemesine dikkat edin.!
Hani derlerya eğitim şart :D
bende diyorumki, her yıkama sonrası, kontağı açmadan hava tutulması şarttır.!
-
06 Kasım 2014, 23:51
#4048
[![image](http://i.hizliresim.com/jY7A9j.jpg)](http://hizliresim.com/jY7A9j)
Selam arkadaşlar bende pulsiye zam gelmeden alayim dedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
-
07 Kasım 2014, 01:00
#4049
pulsarı aldım ve izlenimlerimi sizlerle paylaşayım bu motor titriyor sürüş pozisyonundan ötürü bileklere baskı yapıyor ve ağrı yapıyor boş nerde ince ayarla bulunuyor lastikler kötü değil daha kötülerini gördüm yakıtı 100km de 3 lt civarı şehir içi karışık boğaz köprüsünden geçmesi zevkli rüzgar savurmuyor motor stop etmiyor gerçi daha önceki mondial motorlarımda etmiyordu bu motorsiklet te neyi başarmışlar bu fiyata gerçekten iyi fiyat türkiye gerçeklerine göre yazıyorum öyle bir ülkede yaşıyoruzki çalışmıyan adamdan sağlık sigorta pirimi haracı kesiyorlar sahte diplomalı 3.sınıf dolandırıcı kahvede okey masasına tost yancısı kenyada %52 ile büyuk baş oluyor siz hala kuralkan zam yapmış diyorsunuz honda cbr 250 14000tl cbf 6000 tl bu motorun cbr250 ye yakın performansı var ve sakin kullanımda az yakıyor eğer fiyatı çok uçmaz ise cbf150 efsanesi dönemi kapanmıştır yeni bir fenomen doğuyor allah hepinize bu güzel motoru hayırlısı ile kullanmayı nasip eylesin.
-
07 Kasım 2014, 01:48
#4050
Bende 2 yıllık Apache deneyimime gore karsilastirma yaparsam negatif olarak koltuklar berbat ve çukur ve kasislerde baya zıplatıyor onun haricinde titreşim pulsar da mevcut Apache de titreşim yoğunluk olarak artçının ayaklarında idi pulsar da artçının poposunda titreşim var
-
07 Kasım 2014, 02:40
#4051
Benim 4-5 defa başıma geldi. Hemde 2 defa Tem de 110 km hızla giderken öndeki araçlar yavaşlamaya başlayınca debriyaja bastım 2 sn demedi küt stop etti. Mübarek kendi ivmesiylede pek gitmiyor hemen yavaşlıyor o yüzden arkadaki kamyon kıyameti kopardı çalıştırıp devam ettik tabii. Ama 100 km hızlarda olunca helede yağışlı havalarda biraz riskli. Motorun ısınması ilede alakası yok. 10 km 120 ile gitmiş motor soğuk olamaz.
Ne gül olmak kolay ne de bülbül!Bülbül olmayı istersen bir ömür boyu yanacaksın!Gül olmayı seçtiysen bir ömür boyu solacaksın
-
07 Kasım 2014, 02:43
#4052
storm35 adlı üyeden alıntı
Servis resmen saçmalamış.!
MFTaşkıran adlı arkadaş demiş ki: debriyajı çektiğimde ve frene bastığımda stop ediyor.!
her iki mekanizmadada müşürler var. bu müşürlerin ikisi aynı anda devreye giren bir arıza söz konusu.
Kesinlikle elektironik bir arıza olduğunu düşünüyorum.
motorun beyininden, motor elektirik tesisatından yada herhangi bir roleden kaynaklanabilir.
ben oto motor ustasıyım.
yakıtla alakalı bir sorun olsa: yakıtta pislik var ise: motor gaz yemez boğuk çalışır.!
Yanlış belirttiğim için kusura bakmayın. Debriyajı çektim stop etti ve ön freni sıktım hafif bir şekilde. Sonrasında arka frene dokunmadım. Şimdi benzini bitirmeyi bekliyorum. En son kalitesiz olduğunu düşündüğüm bir yerden almak zorunda kalmıştım. Yine aynı sorun devam ederse çözülmesi umuduyla servise gideceğim.
-
07 Kasım 2014, 03:26
#4053
nokiaxxx adlı üyeden alıntı
pulsarı aldım ve izlenimlerimi sizlerle paylaşayım bu motor titriyor sürüş pozisyonundan ötürü bileklere baskı yapıyor ve ağrı yapıyor boş nerde ince ayarla bulunuyor lastikler kötü değil daha kötülerini gördüm yakıtı 100km de 3 lt civarı şehir içi karışık boğaz köprüsünden geçmesi zevkli rüzgar savurmuyor motor stop etmiyor gerçi daha önceki mondial motorlarımda etmiyordu bu motorsiklet te neyi başarmışlar bu fiyata gerçekten iyi fiyat türkiye gerçeklerine göre yazıyorum öyle bir ülkede yaşıyoruzki çalışmıyan adamdan sağlık sigorta pirimi haracı kesiyorlar sahte diplomalı 3.sınıf dolandırıcı kahvede okey masasına tost yancısı kenyada %52 ile büyuk baş oluyor siz hala kuralkan zam yapmış diyorsunuz honda cbr 250 14000tl cbf 6000 tl bu motorun cbr250 ye yakın performansı var ve sakin kullanımda az yakıyor eğer fiyatı çok uçmaz ise cbf150 efsanesi dönemi kapanmıştır yeni bir fenomen doğuyor allah hepinize bu güzel motoru hayırlısı ile kullanmayı nasip eylesin.
Motorun titredigi dogru ama cbr 250 sym wolf ve bircok motor kullanmis olarak bu motor onlara gore cok cok az titriyor. Ayrica arkadasta ninja 300 var o pulsardan daha fazla titriyor emin olabilirsiniz.
-
07 Kasım 2014, 07:29
#4054
stop etme sorunu vico da da vardi
demek ki kronik bir sorun
-
07 Kasım 2014, 11:13
#4055
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
[/COLOR]
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Kaca vermeyi dusunuyorsun?
150 tl olur bro
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
dostlarım bu stop etme olayı bence oksijen ve hava sensoru ile alakalıdır, motora fazla oksijen girmesi nedeni ile olusuyor. ustaya gidip oksijen hava ayarı yapmasını soyleyin. izmirde bahri ustaya gittigimde sorun buydu ve ayarlarını yaptı ve iyileşti motorum.. müşürlerle falan alakası yok yani
-
07 Kasım 2014, 11:51
#4056
kronikliği tartışılır. 3 5 kişide oldu diye kronik sınıfına girmez bence. ben 4 aydır kullanıyorum hiç böyle stop etme olayı yaşamadım. sürekli görüştüğüm 4 5 arkadaşımdan 1 tanesi yaşadı onun da kullanım tarzından kaynaklandığını tespit etti. şu an da stop etme sorunu yaşamıyoruz hiçbirimiz
-
07 Kasım 2014, 12:51
#4057
AYNEN KRONİK HASTALIK DEGİL
-
07 Kasım 2014, 12:59
#4058
hava ayar civatası bulursan yaparsın ) motor ful enjeksiyonludur.! hiç bir şekilde oynama şansın yok.!
ayarları yazılım ile olur, diyognoz cihazı şart .
-
07 Kasım 2014, 13:14
#4059
volkansacar adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
[/COLOR]
150 tl olur bro
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
dostlarım bu stop etme olayı bence oksijen ve hava sensoru ile alakalıdır, motora fazla oksijen girmesi nedeni ile olusuyor. ustaya gidip oksijen hava ayarı yapmasını soyleyin. izmirde bahri ustaya gittigimde sorun buydu ve ayarlarını yaptı ve iyileşti motorum.. müşürlerle falan alakası yok yani
O nasıl oluyor ?
-
07 Kasım 2014, 14:42
#4060
Stop etme sorunu bana göre ürkütücü bir sorun. Viraj alırken olursa çok kötü durumlara düşersin. Bu motorun sele konforunun neden bu kadar kötü olduğunu çözdüm arkadaşlar. Bana göre öyle yani... Geçen gün SS200'ün sele konforunu araştırırken, klasik olarak Pulsar NS200 ile KTM Duke 200 karşılaştırmasına denk geldim. Karşılaştırmayı yapan Hintli şahıs motorun sele konforunun çok iyi olduğunu ve KTM'deki gibi rahatsız edici olmadığını söylüyordu. Artık biz bunun üzerine de desek boş, Hint standartlarına göre bu sele konforluymuş. SS200'deki daha rahat diye okumuştum, umarım öyledir. Fuarda göreceğiz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)