Merhabalar,
Muhtemelen sifir bir pulsar alacagim. Orta sehpa ve topcase demirini nasil elde edebilirim. Ilk motorum olacagi icin bilgi eksikligim cok. Bir de disk kilidi, zincir kilit vs. tavsiyeniz olursa memnun olurum.
Tesekkurler arkadaslar.
İyi akşamlar bende ybr kullanıcısı olarak bu motorla ilgileniyorum.Ybr kullanıcıları pulsar hakında bilgi paylaşırlarsa sevinirim.Ayrıyetten arka milden gelen ses,motor bloğunda terleme,arka plakalığın çamurluğu çizmesi konusunda bajaj yetkilileri ne gibi tavır sergilediler.Bu konuda kuralkan temsilcisi Ekrem ATA bey de bilgi verebilirlerse sevinirim.Bilgiler için şimdiden teşekkürler.Saygılar selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
İzmir de pulsar deneme şansımız varmı?selamlar.
YBR SÜVARİSİ
herkese iyi akşamlar arkadaşlar bugün rks titanic 150 motorumu sattım uzun zamandır araştırdıgım pulsarı bu hafta almak istiyorum ama yorumlardaki sorunlar kafamı kurcalıyor arka milden gelen ses-5000 devirdeki zırıltı-75 kmde kafa sallama olayı-yag sızıntısı-ne bilim daha bi çok Problem ve motor piyasaya yeni çıkmış olmasına ragmen ikinci eldeki artış bakıyorum hep düşük km ler satılığa çıkmış ben çok hassas biriyim bi sorunda motordan hemen sogurum ne yapıcam bilmiyorum kafam çok karışık. Bu arada iskenderundayım bu motoru tufanlardan alan arkadaş varmı servisin ilgisi durumu nasıl bilgi verirlerse sevinirim
75 km de kafa sallama sorunu tekerdeki balanstan olabilir benım motorla bir kere 147 gördüm limitöre girmeden bıraktım onun harici uzun yolda hep 120 130 civarı gittim ip gibi gidiyordu düşük hızlarda elimi salıp normal virajlara bile girebiliyordum 4 gün önce abım motoru arabanın birine kafadan çarptı maşada, gidonda, jantta ve galiba ön fren diskinde yamukluk var benımkı şu an elimi saldığımda motor hemen sağa dönüyor ve 50 den sonra kafa sallıyor sizinki yine iyiymiş
Nerdeyse bütün yorumları hızlı bi şekilde okudum keşke okumasamıydım acaba hep bi problem....?
asıl sorun orda zaten problem her motorda vardır olmasa bile olacaktır bi gün iyi bi servisin olduktan sonra kafaya takmazsın ama buradan okuduğuma göre servis ayrı bi sorun motorun sorunları ayrı bi sorun en endişe yaratanda kronikleşmesi.Yorumları okurken 15 sayfa falan sonra aynı şeyleri okumaya başladım dedim acaba ben dönüp durup aynı kişinin yorumlarını mı okuyorum dedim çünkü farklı kişiler aynı sorunlar.Bilmiyorum tam alma arifesindeyken olmadı bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
İnternette pulsarın tanıtım videolarını izlerken bu sorun bi kullanıcının daha başına gelmiş ve motoru aldığı günden beri gidon deniyo sanırım direksiyonun orta kısmında bi yer var kontağın altında galiba o sıkılmamış onu sıktırmış eleman sorun düzelmişti..
Motoru genelde 70-90 km arası hızlarda Tem ve E5 de kullanıyorum (kendi çapımda 6000-6500 devir i mümkün mertebe geçmeden rodaj yapıyorum). Şehir içerisinde trafiğe takıldığım da çok oldu.
Bu güne kadar toplam 130tl lik benzin aldım ve motorum şu an 1000 km de benzin uyarı sembolü yanıp sönmeye başladı.
Motoru ilk aldığımda debriyaj ve vites geçişleri çok sertti. Motoru boşa geçirmek çok zor olduğundan ışıklarda debriyajı tutmam gerekiyordu. İlk 15 km sonrasında eve vardığımda kolumun ağrıdığını fark ettim. Ev biraz daha uzak olsa herhalde gidemezdim.
İlk bakımdan sonra vites geçişleri biraz daha rahatladı. Debriyaj, ya biraz yumuşadı, ya da kas yaparak alıştım. Şu an için kullanımı gayet rahat. Boş vitese atmak için hala biraz uğraşıyorum. Memlekette mondial vulture motorum var 7000 km de. Aldığımdan beri shell tam sentetik yağ kullanıyorum geçenlerde kullandığımda pulsar a göre vites geçişlerinin çok daha rahat şıkır şıkır tabir edilen şekilde olduğunu fark ettim. Ancak performans ve diğer unsurlarda pulsar ın çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Gerçi vulture ın da yeri ayrı, hakkını yemeyelim. Kullanımı ve yapısı gereği ayrı zevk veriyor.
Çok şükür forumda bahsedilen problemlerin hiç birini yaşamadım. Aynalar da abartı iyi olmasa da işimi görmekte. Pulsar diğer motoruma göre nedense çok dengeli geliyor. Bu durum lastik boyutu ya da ağırlık merkezinin konumu ile alakalı olabilir.
Sıkıntı çektiğim tek konu, daha önce başka bir arkadaşın da bahsettiği gibi tasarım olarak ağırlık merkezinin öne yakın olmasından, arka tekerin aşırı kayma eğiliminde olması. Şimdilik takip mesafesini iyi ayarlamaya çalışarak eğlenceli bir şekilde motoru kaydırıyorum ancak önümüzdeki sezon mutlaka, en azından, arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Denemediğim için bilemiyorum ama tahminim artçılı kullanımda çok daha iyi bir frenleme olacağı yönünde.
Son olarak da şunu söylemek istiyorum. İlk motorumu 2 yıl kadar önce almadan büyük cc bir motor almayı düşünüyordum. Daha önce hiç motora binmediğinizde, imkan da varsa, araba mantığı ile güçlü olanı alıp uzun süre kullanmak mantıklı geliyor. Daha sonra, bu ilk motorum olacak, ya motora binmeyi sevmezsem, diyerek ucuz bir alternatife yönelip 14hp gücündeki ilk motorumu aldım ve ilk zamanlar gücü beni çok etkilemişti. Bu zamana kadar da zevkle kullandım ve memlekette hala kullanıyorum. 600cc ile başlayanları hayal bile edemiyorum. 14hp motor bile kalkışta tekere geliyor 100km üzeri sürat e çıkıyorsa... Pulsar ı almadan önce de gaza gelip fiyat avantajı da olduğundan mt-07 ye yönelmiştim. Artık motor kullanmaya alıştığımdan 24hp in yetmeyeceğini düşünüyordum ama yanılmışım. Bir tanıdığın xj6 diversion 84hp motoru ile dolaşmaya çıktığımda, 3 viteste daha gazı yarım açtığımda ibrenin 140 olduğunu gördüm, hemen kenara çektim motoru ve Pulsar almaya karar verdim. Pulsar dan sonra eski motorumu kullandığımda aradaki o 10hp bile çok fark ediyormuş onu gördüm. Motorumu ulaşım aracı olarak kullansam da halen her seferde zevkle kullanıyorum.
Hem güvenlik, hem de motor kullanım zevki açısından, maddi imkanı olsa da herkese motorlarını adım adım yükseltmelerini tavsiye ediyorum.
Çok teşekkür ederim. Bu burada okuduğum en akıllı yazılardan birisi.
Tasarım konusuna gelince haklısınız. Bu motor aslında her şeyi ile stunt motoru olarak planlanmış. Arka tekerlek konusunda da haklısınız ama imkanınız olursa ön-arkayı birlikte değiştirirseniz daha iyi olur. İki kişi ile fren güvenliği harika ve bir kişi sürerken çok akıllı olmak lazım.
Saygılar ve tekrar teşekkürler.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Görüyorum ki bazı arkadaşlar, yaşanılan sorunlardan motoru alıp almamada kararsız kalmışlar. Kendilerine şöyle bir şey örneklemek istiyorum;
Pulsardan iki önceki motorumu sıfır wolf almıştım, almadan önce inanın 4 motoru test etmiştim güzelce, haftalarca internette araştırma yapmıştım, en ufak soruna rastlamamıştım, gittik 5 arkadaş sıfır olarak satın aldık, aldık almasına da, 1800 de 2500 de debriyaj tası değişimi, arka amortisör değişimi, ibre çatlaması, sağa çekmesi felan illalah ettirmişti, parçalarıda ucuz değildi bide, şimdi ben bu motoru almadan önce inanın tek sorun görmedim, ben sorunları yazmaya başladım, herkes patır patır döküldü, sonunda sattım motoru ara iki motordan sonra pulsar aldım, ben şöyle düşünüyorum, bu sorunlar inanın ufak tefek sornlar, vidaların gevşek olmasından yağ kaçıranlar olmuştur, balanstan kafa sallayanlar olmuştur, denge sensörü zırıltısı olmuştur ki bunların hepsi iki üç hamlede halledilecek şeylerdir. Bence dua edinki insanlar bu sorunları dile getiriyor, ben 2000 km yi geçtim, yaklaşık 1000 km dedir de üst limitlerde kullanıyorum, 120 140 arasında kullanıyorum, bir kez hafif eğimli yolda 155 te kesiciye bile girdim, sadece yüksek hızlarda sekme var onun dışında en ufak sorunum yok şimdilik tabi denge sensörünü saymıyorum bu paraya inanın bu çok iyi bir cihaz, hızı torku, yakıtı bir nebze ideal yani cbf ye apaçiye 1000 2000 aşşa verip alacağıma bu motor çok ideal sağlam bir motor bence. Hiç düşünmeyin alın.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Castrol Power 1 Racing 10w40 ve 10w50 var ikiside API SL ve JASO MA sizce hangisini seçmeliyim yaşadığım iklim genelde sıcak Cevabınız için teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------
Ayrıca 10w50 olan yağ Sentetik yağ diğeri yarı sentetik.
wolfü asla yermem hocam, sen 16 binde almışsın Allah kaza bela vermesin güle güle bin yalnız söylediklerim örnekleme açısındandı, ve tüm söylediklerim en ufak noktasına kadar doğrudur. Ben wolfü 5. ayda felan aldım arkadaşlar ile birlikte ve ben sattığım halde satmayan arkadaşlarım var, aynı sorunları yaşıyorlar ve yine yaşayacaklar. Allahtan garantiden çıkarmadım motoru yoksa 670 lira arka amortisöre veremezdim, yada 370 370 iki debriyaj tasına da veremezdim. satarken bile 3. kez debriyaj tasım ötüyordu, öter kardeşim. Sen sorun yaşamıyor olabilirsin ama biz beş kişi yaşadık ve face grubunda da aptal saptal yorumlarla muhatap olmak zorunda kaldık, keşke bu sorunları ben almadan önce insanlar bahsetse idi benim örnekleme verdiğim durum budur.
Dipnot: Pulsarı övmedim hocam, her sorana facede de burda da ilk önce sorunlrını yazıyorum, karşılaşacağı sorunları ve çözümü olup olmadığını yazıyorum. Neden yazıyorum çünkü ben Wolf alırken kimse söylememişti bu sorunları.
Arkadaşlar antalya da bu motoru kullanan biri bana ulaşabilir mi ? Servisten memnun mu burada ? Özelden mesaj atarsa sevinirim
Adana ve Mersinde ki arkadaşlar.. Pazar günü Pozantı / BELEMEDİK sürüş yapacağız katılmak isteyen olursa detaylar aşağıdaki linkte..
https://www.facebook.com/events/1487022928242225/?fref=ts
arkadaslar kaza yapmistim onceki sayfalarda da bildirmistim
asagidaki gibi masraflar cikti normal midir
Arkadaşlar ön cam almak istiyorum acaba
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-bajaj-pulsar-200ns-oncam-182661691/detay
bu nasıldır bundan alan kullanan oldu mu hiç
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)