Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3781

    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Kocaeli/Karamürsel
    Motosikleti
    Bajaj-Pulsar 200 NS
    Alıntı netwera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben coocase (astra ledli renkli kapak) 48lt aldım. Kargo dahil 267TL. reklam olmasın diye link vermiyorum. İsteyenlere özelden yazabilirim. Biraz büyük gibi durdu ama benim seyehat planım 2 kişilik yapacak bir şey yok.


    http://i.hizliresim.com/lzqg6b.jpg

    http://i.hizliresim.com/Vy9JJn.jpg

    http://i.hizliresim.com/G1mrl2.jpg
    hayırlı olsun topcase.güzel durmuş.seyahat iki kişilik demişsiniz,bu motordaki topcase ile kişi seyahat olurmu ?
    arka seleye doğru fazla içerde gibi geldi, rahatsız edebilir uzun yolda.iki kişi denediyseniz sıkıntı yok .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3782
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı canmuhabbet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun topcase.güzel durmuş.seyahat iki kişilik demişsiniz,bu motordaki topcase ile kişi seyahat olurmu ?
    arka seleye doğru fazla içerde gibi geldi, rahatsız edebilir uzun yolda.iki kişi denediyseniz sıkıntı yok .

    iki kişi denedik. Problem yok

  3. #3783

    Üyelik
    21 Eylül 2014
    Merhabalar,
    Muhtemelen sifir bir pulsar alacagim. Orta sehpa ve topcase demirini nasil elde edebilirim. Ilk motorum olacagi icin bilgi eksikligim cok. Bir de disk kilidi, zincir kilit vs. tavsiyeniz olursa memnun olurum.
    Tesekkurler arkadaslar.

  4. #3784

    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    Elazığ/Merkez
    Motosikleti
    KAWASAKİ-BAJAJ PULSAR 200NS 24HP
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önceki sayfalarda bahsedilmişti denge senseründen ses geliyor diye bugün bende 5000 devirde motordan gelen sesin değişik olduğunu farkettim. Benim motordan gelen ses denge sensörü kaynaklımı yoksa farklı bir arızayımı haber veriyor? http://www.youtube.com/watch?v=6_NAv6PqZGQ
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=6_NAv6PqZGQ[/url]
    http://www.youtube.com/watch?v=6_NAv6PqZGQ
    Kardeş bahsettiğin ses motorun altındaki egsozun parçalarını birleştiren kelepçeden geliyor o kelepçenin belli bi ayarı var çok sıkı yada çok gevşek olursa ses yapıyor butun pulsarlarda kronik

  5. #3785
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    İyi akşamlar bende ybr kullanıcısı olarak bu motorla ilgileniyorum.Ybr kullanıcıları pulsar hakında bilgi paylaşırlarsa sevinirim.Ayrıyetten arka milden gelen ses,motor bloğunda terleme,arka plakalığın çamurluğu çizmesi konusunda bajaj yetkilileri ne gibi tavır sergilediler.Bu konuda kuralkan temsilcisi Ekrem ATA bey de bilgi verebilirlerse sevinirim.Bilgiler için şimdiden teşekkürler.Saygılar selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

    İzmir de pulsar deneme şansımız varmı?selamlar.
    YBR SÜVARİSİ

  6. #3786
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    herkese iyi akşamlar arkadaşlar bugün rks titanic 150 motorumu sattım uzun zamandır araştırdıgım pulsarı bu hafta almak istiyorum ama yorumlardaki sorunlar kafamı kurcalıyor arka milden gelen ses-5000 devirdeki zırıltı-75 kmde kafa sallama olayı-yag sızıntısı-ne bilim daha bi çok Problem ve motor piyasaya yeni çıkmış olmasına ragmen ikinci eldeki artış bakıyorum hep düşük km ler satılığa çıkmış ben çok hassas biriyim bi sorunda motordan hemen sogurum ne yapıcam bilmiyorum kafam çok karışık. Bu arada iskenderundayım bu motoru tufanlardan alan arkadaş varmı servisin ilgisi durumu nasıl bilgi verirlerse sevinirim

  7. #3787
    denizhan_d - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    75 km de kafa sallama sorunu tekerdeki balanstan olabilir benım motorla bir kere 147 gördüm limitöre girmeden bıraktım onun harici uzun yolda hep 120 130 civarı gittim ip gibi gidiyordu düşük hızlarda elimi salıp normal virajlara bile girebiliyordum 4 gün önce abım motoru arabanın birine kafadan çarptı maşada, gidonda, jantta ve galiba ön fren diskinde yamukluk var benımkı şu an elimi saldığımda motor hemen sağa dönüyor ve 50 den sonra kafa sallıyor sizinki yine iyiymiş

  8. #3788

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Nerdeyse bütün yorumları hızlı bi şekilde okudum keşke okumasamıydım acaba hep bi problem....?

  9. #3789
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ENİGMA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerdeyse bütün yorumları hızlı bi şekilde okudum keşke okumasamıydım acaba hep bi problem....?
    Bir problem yok. Abartı var, iki çinli parası verip, her anlamda BMW performansı beklemek var. Kıskançlık var.
    Almayı düşünürsen dikkat etmen en önemli şey işini iyi yapan bir servis

  10. #3790

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    asıl sorun orda zaten problem her motorda vardır olmasa bile olacaktır bi gün iyi bi servisin olduktan sonra kafaya takmazsın ama buradan okuduğuma göre servis ayrı bi sorun motorun sorunları ayrı bi sorun en endişe yaratanda kronikleşmesi.Yorumları okurken 15 sayfa falan sonra aynı şeyleri okumaya başladım dedim acaba ben dönüp durup aynı kişinin yorumlarını mı okuyorum dedim çünkü farklı kişiler aynı sorunlar.Bilmiyorum tam alma arifesindeyken olmadı bu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

    İnternette pulsarın tanıtım videolarını izlerken bu sorun bi kullanıcının daha başına gelmiş ve motoru aldığı günden beri gidon deniyo sanırım direksiyonun orta kısmında bi yer var kontağın altında galiba o sıkılmamış onu sıktırmış eleman sorun düzelmişti..

  11. #3791

    Üyelik
    29 Ekim 2012
    Motoru genelde 70-90 km arası hızlarda Tem ve E5 de kullanıyorum (kendi çapımda 6000-6500 devir i mümkün mertebe geçmeden rodaj yapıyorum). Şehir içerisinde trafiğe takıldığım da çok oldu.

    Bu güne kadar toplam 130tl lik benzin aldım ve motorum şu an 1000 km de benzin uyarı sembolü yanıp sönmeye başladı.

    Motoru ilk aldığımda debriyaj ve vites geçişleri çok sertti. Motoru boşa geçirmek çok zor olduğundan ışıklarda debriyajı tutmam gerekiyordu. İlk 15 km sonrasında eve vardığımda kolumun ağrıdığını fark ettim. Ev biraz daha uzak olsa herhalde gidemezdim.

    İlk bakımdan sonra vites geçişleri biraz daha rahatladı. Debriyaj, ya biraz yumuşadı, ya da kas yaparak alıştım. Şu an için kullanımı gayet rahat. Boş vitese atmak için hala biraz uğraşıyorum. Memlekette mondial vulture motorum var 7000 km de. Aldığımdan beri shell tam sentetik yağ kullanıyorum geçenlerde kullandığımda pulsar a göre vites geçişlerinin çok daha rahat şıkır şıkır tabir edilen şekilde olduğunu fark ettim. Ancak performans ve diğer unsurlarda pulsar ın çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Gerçi vulture ın da yeri ayrı, hakkını yemeyelim. Kullanımı ve yapısı gereği ayrı zevk veriyor.

    Çok şükür forumda bahsedilen problemlerin hiç birini yaşamadım. Aynalar da abartı iyi olmasa da işimi görmekte. Pulsar diğer motoruma göre nedense çok dengeli geliyor. Bu durum lastik boyutu ya da ağırlık merkezinin konumu ile alakalı olabilir.

    Sıkıntı çektiğim tek konu, daha önce başka bir arkadaşın da bahsettiği gibi tasarım olarak ağırlık merkezinin öne yakın olmasından, arka tekerin aşırı kayma eğiliminde olması. Şimdilik takip mesafesini iyi ayarlamaya çalışarak eğlenceli bir şekilde motoru kaydırıyorum ancak önümüzdeki sezon mutlaka, en azından, arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Denemediğim için bilemiyorum ama tahminim artçılı kullanımda çok daha iyi bir frenleme olacağı yönünde.

    Son olarak da şunu söylemek istiyorum. İlk motorumu 2 yıl kadar önce almadan büyük cc bir motor almayı düşünüyordum. Daha önce hiç motora binmediğinizde, imkan da varsa, araba mantığı ile güçlü olanı alıp uzun süre kullanmak mantıklı geliyor. Daha sonra, bu ilk motorum olacak, ya motora binmeyi sevmezsem, diyerek ucuz bir alternatife yönelip 14hp gücündeki ilk motorumu aldım ve ilk zamanlar gücü beni çok etkilemişti. Bu zamana kadar da zevkle kullandım ve memlekette hala kullanıyorum. 600cc ile başlayanları hayal bile edemiyorum. 14hp motor bile kalkışta tekere geliyor 100km üzeri sürat e çıkıyorsa... Pulsar ı almadan önce de gaza gelip fiyat avantajı da olduğundan mt-07 ye yönelmiştim. Artık motor kullanmaya alıştığımdan 24hp in yetmeyeceğini düşünüyordum ama yanılmışım. Bir tanıdığın xj6 diversion 84hp motoru ile dolaşmaya çıktığımda, 3 viteste daha gazı yarım açtığımda ibrenin 140 olduğunu gördüm, hemen kenara çektim motoru ve Pulsar almaya karar verdim. Pulsar dan sonra eski motorumu kullandığımda aradaki o 10hp bile çok fark ediyormuş onu gördüm. Motorumu ulaşım aracı olarak kullansam da halen her seferde zevkle kullanıyorum.

    Hem güvenlik, hem de motor kullanım zevki açısından, maddi imkanı olsa da herkese motorlarını adım adım yükseltmelerini tavsiye ediyorum.
    AttilaXtreme, agrasiwe, hamzarat ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #3792
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı erman374 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru genelde 70-90 km arası hızlarda Tem ve E5 de kullanıyorum (kendi çapımda 6000-6500 devir i mümkün mertebe geçmeden rodaj yapıyorum). Şehir içerisinde trafiğe takıldığım da çok oldu.

    Bu güne kadar toplam 130tl lik benzin aldım ve motorum şu an 1000 km de benzin uyarı sembolü yanıp sönmeye başladı.

    Motoru ilk aldığımda debriyaj ve vites geçişleri çok sertti. Motoru boşa geçirmek çok zor olduğundan ışıklarda debriyajı tutmam gerekiyordu. İlk 15 km sonrasında eve vardığımda kolumun ağrıdığını fark ettim. Ev biraz daha uzak olsa herhalde gidemezdim.

    İlk bakımdan sonra vites geçişleri biraz daha rahatladı. Debriyaj, ya biraz yumuşadı, ya da kas yaparak alıştım. Şu an için kullanımı gayet rahat. Boş vitese atmak için hala biraz uğraşıyorum. Memlekette mondial vulture motorum var 7000 km de. Aldığımdan beri shell tam sentetik yağ kullanıyorum geçenlerde kullandığımda pulsar a göre vites geçişlerinin çok daha rahat şıkır şıkır tabir edilen şekilde olduğunu fark ettim. Ancak performans ve diğer unsurlarda pulsar ın çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Gerçi vulture ın da yeri ayrı, hakkını yemeyelim. Kullanımı ve yapısı gereği ayrı zevk veriyor.

    Çok şükür forumda bahsedilen problemlerin hiç birini yaşamadım. Aynalar da abartı iyi olmasa da işimi görmekte. Pulsar diğer motoruma göre nedense çok dengeli geliyor. Bu durum lastik boyutu ya da ağırlık merkezinin konumu ile alakalı olabilir.

    Sıkıntı çektiğim tek konu, daha önce başka bir arkadaşın da bahsettiği gibi tasarım olarak ağırlık merkezinin öne yakın olmasından, arka tekerin aşırı kayma eğiliminde olması. Şimdilik takip mesafesini iyi ayarlamaya çalışarak eğlenceli bir şekilde motoru kaydırıyorum ancak önümüzdeki sezon mutlaka, en azından, arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Denemediğim için bilemiyorum ama tahminim artçılı kullanımda çok daha iyi bir frenleme olacağı yönünde.

    Son olarak da şunu söylemek istiyorum. İlk motorumu 2 yıl kadar önce almadan büyük cc bir motor almayı düşünüyordum. Daha önce hiç motora binmediğinizde, imkan da varsa, araba mantığı ile güçlü olanı alıp uzun süre kullanmak mantıklı geliyor. Daha sonra, bu ilk motorum olacak, ya motora binmeyi sevmezsem, diyerek ucuz bir alternatife yönelip 14hp gücündeki ilk motorumu aldım ve ilk zamanlar gücü beni çok etkilemişti. Bu zamana kadar da zevkle kullandım ve memlekette hala kullanıyorum. 600cc ile başlayanları hayal bile edemiyorum. 14hp motor bile kalkışta tekere geliyor 100km üzeri sürat e çıkıyorsa... Pulsar ı almadan önce de gaza gelip fiyat avantajı da olduğundan mt-07 ye yönelmiştim. Artık motor kullanmaya alıştığımdan 24hp in yetmeyeceğini düşünüyordum ama yanılmışım. Bir tanıdığın xj6 diversion 84hp motoru ile dolaşmaya çıktığımda, 3 viteste daha gazı yarım açtığımda ibrenin 140 olduğunu gördüm, hemen kenara çektim motoru ve Pulsar almaya karar verdim. Pulsar dan sonra eski motorumu kullandığımda aradaki o 10hp bile çok fark ediyormuş onu gördüm. Motorumu ulaşım aracı olarak kullansam da halen her seferde zevkle kullanıyorum.

    Hem güvenlik, hem de motor kullanım zevki açısından, maddi imkanı olsa da herkese motorlarını adım adım yükseltmelerini tavsiye ediyorum.
    Çok teşekkür ederim. Bu burada okuduğum en akıllı yazılardan birisi.
    Tasarım konusuna gelince haklısınız. Bu motor aslında her şeyi ile stunt motoru olarak planlanmış. Arka tekerlek konusunda da haklısınız ama imkanınız olursa ön-arkayı birlikte değiştirirseniz daha iyi olur. İki kişi ile fren güvenliği harika ve bir kişi sürerken çok akıllı olmak lazım.
    Saygılar ve tekrar teşekkürler.
    trcn bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  13. #3793
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Görüyorum ki bazı arkadaşlar, yaşanılan sorunlardan motoru alıp almamada kararsız kalmışlar. Kendilerine şöyle bir şey örneklemek istiyorum;

    Pulsardan iki önceki motorumu sıfır wolf almıştım, almadan önce inanın 4 motoru test etmiştim güzelce, haftalarca internette araştırma yapmıştım, en ufak soruna rastlamamıştım, gittik 5 arkadaş sıfır olarak satın aldık, aldık almasına da, 1800 de 2500 de debriyaj tası değişimi, arka amortisör değişimi, ibre çatlaması, sağa çekmesi felan illalah ettirmişti, parçalarıda ucuz değildi bide, şimdi ben bu motoru almadan önce inanın tek sorun görmedim, ben sorunları yazmaya başladım, herkes patır patır döküldü, sonunda sattım motoru ara iki motordan sonra pulsar aldım, ben şöyle düşünüyorum, bu sorunlar inanın ufak tefek sornlar, vidaların gevşek olmasından yağ kaçıranlar olmuştur, balanstan kafa sallayanlar olmuştur, denge sensörü zırıltısı olmuştur ki bunların hepsi iki üç hamlede halledilecek şeylerdir. Bence dua edinki insanlar bu sorunları dile getiriyor, ben 2000 km yi geçtim, yaklaşık 1000 km dedir de üst limitlerde kullanıyorum, 120 140 arasında kullanıyorum, bir kez hafif eğimli yolda 155 te kesiciye bile girdim, sadece yüksek hızlarda sekme var onun dışında en ufak sorunum yok şimdilik tabi denge sensörünü saymıyorum bu paraya inanın bu çok iyi bir cihaz, hızı torku, yakıtı bir nebze ideal yani cbf ye apaçiye 1000 2000 aşşa verip alacağıma bu motor çok ideal sağlam bir motor bence. Hiç düşünmeyin alın.
    denizhan_d ve tekoklava bunu beğendiler.

  14. #3794
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüyorum ki bazı arkadaşlar, yaşanılan sorunlardan motoru alıp almamada kararsız kalmışlar. Kendilerine şöyle bir şey örneklemek istiyorum;

    Pulsardan iki önceki motorumu sıfır wolf almıştım, almadan önce inanın 4 motoru test etmiştim güzelce, haftalarca internette araştırma yapmıştım, en ufak soruna rastlamamıştım, gittik 5 arkadaş sıfır olarak satın aldık, aldık almasına da, 1800 de 2500 de debriyaj tası değişimi, arka amortisör değişimi, ibre çatlaması, sağa çekmesi felan illalah ettirmişti, parçalarıda ucuz değildi bide, şimdi ben bu motoru almadan önce inanın tek sorun görmedim, ben sorunları yazmaya başladım, herkes patır patır döküldü, sonunda sattım motoru ara iki motordan sonra pulsar aldım, ben şöyle düşünüyorum, bu sorunlar inanın ufak tefek sornlar, vidaların gevşek olmasından yağ kaçıranlar olmuştur, balanstan kafa sallayanlar olmuştur, denge sensörü zırıltısı olmuştur ki bunların hepsi iki üç hamlede halledilecek şeylerdir. Bence dua edinki insanlar bu sorunları dile getiriyor, ben 2000 km yi geçtim, yaklaşık 1000 km dedir de üst limitlerde kullanıyorum, 120 140 arasında kullanıyorum, bir kez hafif eğimli yolda 155 te kesiciye bile girdim, sadece yüksek hızlarda sekme var onun dışında en ufak sorunum yok şimdilik tabi denge sensörünü saymıyorum bu paraya inanın bu çok iyi bir cihaz, hızı torku, yakıtı bir nebze ideal yani cbf ye apaçiye 1000 2000 aşşa verip alacağıma bu motor çok ideal sağlam bir motor bence. Hiç düşünmeyin alın.
    pulsarı beğeniyorum güzel motor ancak, pulsarı övüp sym'yi yermek enteresan olmuş :D ben de 16bin'de wolf aldım şuan 20bin'de sadece yağını değiştirdim, kesiciyle de aram çok iyidir napıcaz şimdi ?
    agrasiwe bunu beğendi.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  15. #3795

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Castrol Power 1 Racing 10w40 ve 10w50 var ikiside API SL ve JASO MA sizce hangisini seçmeliyim yaşadığım iklim genelde sıcak Cevabınız için teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Castrol Power 1 Racing 10w40 ve 10w50 var ikiside API SL ve JASO MA sizce hangisini seçmeliyim yaşadığım iklim genelde sıcak Cevabınız için teşekkürler

    Ayrıca 10w50 olan yağ Sentetik yağ diğeri yarı sentetik.

  16. #3796
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsarı beğeniyorum güzel motor ancak, pulsarı övüp sym'yi yermek enteresan olmuş :D ben de 16bin'de wolf aldım şuan 20bin'de sadece yağını değiştirdim, kesiciyle de aram çok iyidir napıcaz şimdi ?
    wolfü asla yermem hocam, sen 16 binde almışsın Allah kaza bela vermesin güle güle bin yalnız söylediklerim örnekleme açısındandı, ve tüm söylediklerim en ufak noktasına kadar doğrudur. Ben wolfü 5. ayda felan aldım arkadaşlar ile birlikte ve ben sattığım halde satmayan arkadaşlarım var, aynı sorunları yaşıyorlar ve yine yaşayacaklar. Allahtan garantiden çıkarmadım motoru yoksa 670 lira arka amortisöre veremezdim, yada 370 370 iki debriyaj tasına da veremezdim. satarken bile 3. kez debriyaj tasım ötüyordu, öter kardeşim. Sen sorun yaşamıyor olabilirsin ama biz beş kişi yaşadık ve face grubunda da aptal saptal yorumlarla muhatap olmak zorunda kaldık, keşke bu sorunları ben almadan önce insanlar bahsetse idi benim örnekleme verdiğim durum budur.

    Dipnot: Pulsarı övmedim hocam, her sorana facede de burda da ilk önce sorunlrını yazıyorum, karşılaşacağı sorunları ve çözümü olup olmadığını yazıyorum. Neden yazıyorum çünkü ben Wolf alırken kimse söylememişti bu sorunları.
    hamzarat ve abeciMotoru bunu beğendiler.

  17. #3797

    Üyelik
    28 Ekim 2009
    Şehir
    Antalya
    Arkadaşlar antalya da bu motoru kullanan biri bana ulaşabilir mi ? Servisten memnun mu burada ? Özelden mesaj atarsa sevinirim

  18. #3798

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Öncesi muhtelif motorlar :) Şuan Yamaha YZF R 25
    Adana ve Mersinde ki arkadaşlar.. Pazar günü Pozantı / BELEMEDİK sürüş yapacağız katılmak isteyen olursa detaylar aşağıdaki linkte..

    https://www.facebook.com/events/1487022928242225/?fref=ts

  19. #3799
    Bilinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Kartal, Istanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    arkadaslar kaza yapmistim onceki sayfalarda da bildirmistim

    asagidaki gibi masraflar cikti normal midir


  20. #3800
    MKAYHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2011
    Motosikleti
    XT 1200 Z
    Arkadaşlar ön cam almak istiyorum acaba
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-bajaj-pulsar-200ns-oncam-182661691/detay
    bu nasıldır bundan alan kullanan oldu mu hiç


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)