Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ekim 2014, 00:03
#3721
EKONOMÝ adlı üyeden alıntı
gecmis olsun ALLAH Sifalar versin amin
kaza raporu bölümüne konu acmani oneririm
maalesef motosiklet kaza halinde kullanicisina hic de dost deðil
1 ay once de ben ciddi bir kaza yaptým
yayladan inerken sag virajda panik fren sonucu arka tekeri kaydýrýp karsi seritten gelen aracin sol ön tamponuna yerde kayarak carptim
sað omzumda supraspinatus tendonunda parsiyel yirtik teþhisi kondu emar sonucuna göre
rebel puntonun pulsarini sollamistim en son
onume viraj cikti pat diye baktim karþýdan araba geliyor ftene basayim derken iiiiiiiiiio pat fisssss güm
çýkardýðým sonuçlara gelince
1 uzun yolda motosiklet hic mantikli deðil evet kral çýplak motosiklet guvenli deðil abs olmayan motorumla 2 kaza yaptým
2 NYLON lastiklerini deðiþtirenler enayi degil 1 karis once durdursa bile ki 2 3 metre bile farkedebilir önceden bahsetmistim hatýrlarsanýz
3 mont alanlar enayi deðil 1 ayda ancak iyilesti omzumdaki yýrtýk kastaki cekilmeler feryat ettiriyordu ALLAH diye bagiriyordum evin içinde isyan yok tabi þükür var canýmýz sag diye elhamdülillah
vücut zirhim vardi kazadan sadece birkac gun once kaybetmiþtim yoksa robocop gibi gezerdi uzun yolda
araba sahibi tuttu 10 bin tl hasar çýkardý
birsürü rezillik
sakat kalma korkusu
emmimin oglu da kaza yaptý yeni lerde
bayramda ziyaretine gittim
yasi benden büyük
þimdiye kadar rastladigi motor kazalarini anlatti bana
carpip bacagi kopan
beyni firlayan
kaza yapip ölen
o saydý ben saydým
ama motoru yaptýrdý gene biniyor
motor iþi sakat hacý
"kaporta sensin" derler
kafanda kask da olsa çelik bariyere vurup boynu kýrýlan ve olen mi dersin
mont oldugu halde sadece motordan duserek koprucuk kemigi kirilani mi dersin
nerdeyse arabanin altina giriyordum
hatta ayaklarim carpmanin etkisiyke girmisti bile
düþünün taþýnýn kontaðý takip motoru calistirirken iki kere düþünün
motor sevgisi sizin saçýnýzýn telinden daha kiymetli olmamali
yazýlacak cok sey var aslýnda
kaza raporu bolumu icin konu hazirladim da titiz bir calisma olmasi için henuz yayinlamadim
Salı gelim de seni pulsar la biraz gezdirim.
Bir gaza gelmeyeceksin
Iki ilk maddeyi düstur edinip aklından çıkarmayacaksin.
Bunu punto ile takla atıp, belini kıran 2 yıldır acısını çeken Ben söylüyorum.
Herkese hayırlı bayramlar.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Reklamlar
-
06 Ekim 2014, 07:42
#3722
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Salı gelim de seni pulsar la biraz gezdirim.
Bir gaza gelmeyeceksin
Iki ilk maddeyi düstur edinip aklından çıkarmayacaksin.
Bunu punto ile takla atıp, belini kıran 2 yıldır acısını çeken Ben söylüyorum.
Herkese hayırlı bayramlar.
sali günü bayramın 4. günü
yollar kalabalik olabilir
risk almaya gerek yok
punto kazasinda ayrintilara inelim istersen
lastikler michelin enercy saver marka. hani şu cok guvendigimiz markanin lastiği
punto 2003-2006 kullanıcıları 1. sayfasindaki testi yapanin yorumu "önden kayma eğiliminde" (onemli yorumlar)
abs var evet puntoda
asr virajda savrulmayi onleyen sistem yok
spin atmayi falan engellemiyor
grande puntoda vardı sanırım
emniyet kemerin bağlı degildi
ortak ders çıkarmamız gereken maddeler şunlar
1 virajda ve kavsaklarda yol ayrimlarinda hiz azaltmak azaltmak azaltmak viraja girmeden hizi kontrol altında almak gerek
2 guvenlik ekipmanlarina gereken yatırımı yapmak
3 durabilecegin kadar hizli gidilmeli
guvenlik yatirimini da guvenli surusle tamamlamak
emmimin oğlu da yılların motosiklet kullanicisi
80 90 hizla giderken ( sehiricinde)
araba aniden yola cikip U dönüşü yapmaya çalışmış
on fren kampana lastikler nylon
korumalik sadece kask
kolunun ic kısmına yakin yerini ve ayağının asagiya yakin yerine darbe almış
kol dirsek korumasi da olsa buraları korumuyor dedim
bot olsa ayağa faydasi olabilirdi
montun korumaları biraz daha genis olabilir belki ic kisimlar genelde korumasiz
motorda hasar 400 tl
ayni gün hemen yaptırıyor motoru
ee kendine 400 tl koruma alsan
cene kapali kask alsana 140 tl
150 200 tl mont
dizlik 40 tl
lastikler on arka değişimi 50 + 55 tl + işçilik
yavas surmekte cok fayda var
korna sellektor ikilisini cekinmeden bol bol kullanmak lazım
-
06 Ekim 2014, 10:09
#3723
o kronik arıza falan diyenleri yolda gazlarken görüyorum,hallerinden de memnunlar.memnun olmayanlar 7 bine pulsar alacaklarına 6 bine e cbf alsınlar ,üstüne kalan paraya da güzel bi takım elbise aldıktan sonra atlasınlar performans makinesi cbf lerine bayram ziyaretine gitsinler...
-
06 Ekim 2014, 10:41
#3724
Herkese iyi bayramlar arkadaslar.
Pulsarlari ile bazi kazalari atlatan arkadaslara gecmis olsun diliyorum.Ozellikle basiniza gelen ikk motosiklelt kazasi ise bu son olmayacak bunu bilerek kulllanin diyorum ben.
Uzun zaman bu forumda 250 cc bu ulkede baslangic motoru olmaz diyordum burasi ne italya nede ispanya..Pulsarda guc/kg dengesi acisindan acemi surucu icin son derece tehlikeli motor.İstediginiz kadar kask , mont vs koruma alin yuksek suratlerde onlar hic bir ise yaramiyor..
Acemi surucu sadece yeni motosiklet kullanana denmez..Km deneyiminiz olsa bile motosiklet surus teknigi denen bisey var defalarca soyledim burdan gidin prof.egitim alin honda ve yamaha veriyor bunu kuralkanda verecekmis neden gitmezsiniz buraya anlamis degilim.Motosikletin uzerinde durunca kullanmismi oluyorsunuz?
Motosikleti japon muhendislerden dinleyin diyirki adamlar fizik ve surus dinamikleri tekerlekli olmasina ragmen ucaga cok benzer arabaya hic benzemez..Madem boyle motosiklet surusu kesinlikle teknik surus egitimi gerektirir.Caninizi tehlikeye atiyorsunuz bu ozguveniniz kotu bi kazadan sonra yerle bir olur belirteyim..
Pulsar bu agirlik guc dengesiyle acemi icin tehlikeli motor sonuclar ortada 125 ile baslayin 150 km.hiz yapmak marifet degil..
CBF 150 o hizi yapmaz ama motosikletin ne olup olmadigini anlamak icin uygun motordur hata affeder..Yumusak motordur.Pulsar oyle degil hata yapmaya uygun bir motor hafif ve agresif..
Buyuk cc ve motor tecrubem olmama ragmen ben Runner 200 u kullanirken ne kadar farkli ve performansli bir alet kullandigimi anladim zaten o motoru kolay kullanirim diye satin alip asfalti goren cok arkadas oldu.Ben deneyimsiz olsa idim ayni seyi kesin yasardim.
Ozeti su her motorun farkli karakteri var ve o surus dinamigini anlamak icin gercrkten onemli bir teknik deneyime ihtiyac var..Bumu gozardi etmek cahillikten baska birsey olamaz..
Pulsar deneyim isteyen bir motor bu belli bu nedenle ya prof egitim alin ve bunu gelistirin yada Pulsar vb guclu bir motor almayin sevdiklerinizide kendinizide uzmeyin..Bu motora hakim olamiyorsaniz kullanmayin bu ayip degil..Henuz kaza yaomayanlara soyluyorum kaza yapacaksiniz onemli olan o anda nasil bir surus reflexi icinde oldugunuz..
Motosiklet guzel birsey ancak can ve insan daha degerli ve onemlidir.Herkese hayirli gunler iyi bayramlar dilerim.
-
06 Ekim 2014, 13:15
#3725
tekoklava adlı üyeden alıntı
polemik yaratmak istemiyorum dedim ama malesef yazmadan edemiyorum
bakın ana sayfadan bir örnek daha vereyim
Yamaha MT-09 modelleri far bağlantı sorunu nedeniyle geri çağırılıyor
buda link
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/136926-yamaha-mt-09-modelleri-far-baglanti-sorunu-nedeniyle-geri-cagiriliyor.html
işte buda bir kronik sorundur
bakın %10 %20 degil bütün modellerde
hatta bu modeli barkın inceleme yapmıştı gecen sene
onunda dikkatini cekmişti gidon sol tarafa zor dönüyor diye
nasıl anlatacam şaşırdım
bir örnek daha vereyim ben bilgisayarcıyım (donanım tamir prog)
HP nin dv6 ve dv6000 serisi vardır bu modellerin %95 nin chipset arızası ve menteşe kırılma sorunu vardır
buda bir kronik sorundur
yani bu olay bence KRONİKTİR demekle olmuyor
izmir pulsar grubu toplanmıştık 15 motor civarı
kimse demedi benim böyle bir sorunum var diye
pulsarın bütün sayfalarını takip ederim
içiniz rahat olsun
neyse daha kronik arızası olan birçok örnek verirdim
kafanıza göre takılın
Anlıyorum ama benim fikrim kronik olacağı yönünde, araştırma yapılmadan kesin bişey söyleyemeyiz. inşallah ciddi bir sorunda yoktur. Amacım polemik yapmak yada karalamamak değil. Kısa mesafede olsa pulsar kullandım. tahmin ettiğimden daha da hoşuma gitti. Güç olarak şuab için bana fazla geleceğinden kısa süre içinde discover almayı düşünüyorum. İnşallah bajaj hepimize hayırlı olur ve ülkemizde hakettği yerlere gelir. hayırlı bayramlar
أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمد رسول الله
-
07 Ekim 2014, 00:41
#3726
Vico mesaj attım. Geçmiş olsun. Hayırlı bayramlar.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
07 Ekim 2014, 00:42
#3727
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Vico mesaj attım. Geçmiş olsun. Hayırlı bayramlar.
tsk ettım sagolasın, hayırlı bayramlar..
-
07 Ekim 2014, 01:27
#3728
vico adlı üyeden alıntı
arkadaslar ekrem ata bey ın telefon numarası olan varsa bana yazarmısınız,kendısıyle gorusup bayramdan sonra halledelım ıns su ısı,
arkadasim kafa sallanma olayi belli bir hizin uzerinde oluyorsa on jantinda balans vardir bende honda 125 lik vardi ayni sorun vardi belli bir hizin uzerine cikinca on direksiyon titreme yapiyodu ellerimi birakinca sallaniyordu goturdum balans var dedim biraz surdu servis yok dediler bende kizdim hizli git anlarsin diyince bakti varmis sonra olcum yapti on jantta baya bir balans olusmus mecbur garantiden degistiler senin motordada muhtemelen ayni sorun vardir on jantta olan balansin derecesine gore belli bir hizin ustunde sallanma hissedilir sallantinin gecesinin tek yolu jantini degistirmektir umari yardimci olabilmisimdir
-
07 Ekim 2014, 05:07
#3729
slm gençler
şimdi bende de var pulsar 450 kmde henüz, bu denge sensörü fena bir zırıltı yapıyor, mekanik bir vidanın sanki pulu gevşemişte sürekli zırıl zırıl ediyor duruyor, bunun yanında arıza lambası yandı, faceden bir arkadaşımız sensör bozulduğu için yanmıştır dedi. sizde de oldu mu acaba böyle şeyler, sensörden midir yanması, motorda herhangi bir sorun yok şu anda başka. Birde sensör değişip tekrar bozulanınız oldumu. Değişecezde yeniden bozulacaksa işimiz var demektir çünkü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
birde sormak istediğim bişey daha var, bazı pulsarlarda ibrede sol altta kawasaki bajaj yazısı neden hepsinde yok acaba ?
-
07 Ekim 2014, 11:15
#3730
agrasiwe adlı üyeden alıntı
slm gençler
şimdi bende de var pulsar 450 kmde henüz, bu denge sensörü fena bir zırıltı yapıyor, mekanik bir vidanın sanki pulu gevşemişte sürekli zırıl zırıl ediyor duruyor, bunun yanında arıza lambası yandı, faceden bir arkadaşımız sensör bozulduğu için yanmıştır dedi. sizde de oldu mu acaba böyle şeyler, sensörden midir yanması, motorda herhangi bir sorun yok şu anda başka. Birde sensör değişip tekrar bozulanınız oldumu. Değişecezde yeniden bozulacaksa işimiz var demektir çünkü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
birde sormak istediğim bişey daha var, bazı pulsarlarda ibrede sol altta kawasaki bajaj yazısı neden hepsinde yok acaba ?
Dostum sensorun ses yapmasi bozuk oldugu anlamina gelmez. Dolayisiyla ariza lambasi yakmaz.Ben garantiden degistirdim. Ses hala devam ediyor. Oktay ustaya git sensoru iptL etsin. Bazi arkadaslarin stop etme sorunlari da bu sensorden kaynakli bence.
-
07 Ekim 2014, 11:32
#3731
sbr adlı üyeden alıntı
Dostum sensorun ses yapmasi bozuk oldugu anlamina gelmez. Dolayisiyla ariza lambasi yakmaz.Ben garantiden degistirdim. Ses hala devam ediyor. Oktay ustaya git sensoru iptL etsin. Bazi arkadaslarin stop etme sorunlari da bu sensorden kaynakli bence.
Sagol yine moralimi bozdun
Ayrica bu servislerin bu kadar tatil meraklisi olmasinida anlamiyorum acikcasi. Daha yarin acacakmis servis bakalim.
-
07 Ekim 2014, 11:53
#3732
agrasiwe adlı üyeden alıntı
Sagol yine moralimi bozdun
Ayrica bu servislerin bu kadar tatil meraklisi olmasinida anlamiyorum acikcasi. Daha yarin acacakmis servis bakalim.
len adamların bir bayramı var bırakta tatil yapsınlar
-
07 Ekim 2014, 12:21
#3733
Slm arkadaşlar öncede yazmistim şu anki sorum şöle stil farkini biliyorum ama yükü spitzer 250 ile pulsar arasında kadim hangisini ne sebeple tercih edersiniz siz olsaydiniz bnm için parca temini sağlamlık ve uzun ömürlü olusu önemli .??
-
07 Ekim 2014, 12:49
#3734
anlar1 adlı üyeden alıntı
Slm arkadaşlar öncede yazmistim şu anki sorum şöle stil farkini biliyorum ama yükü spitzer 250 ile pulsar arasında kadim hangisini ne sebeple tercih edersiniz siz olsaydiniz bnm için parca temini sağlamlık ve uzun ömürlü olusu önemli .??
uzun ömürlülük ve parça önemli ise pulsar tercih et. ayrıca pulsar dediğin motor, yukinin içinden geçer. cc ye aldanma
-
07 Ekim 2014, 15:00
#3735
"agresiwe" arıza ışığı 400 km civarı servis zamanı geldi anlamında yanıyor sorun etmene gerek yok
"anlar1" dostum ben 2005 yılından bu yana çin malı kullandım bakımlarını hiç aksatmadan yaptırdım sürekli sağını solunu kontrol ettim yağ zamanı gelmeden yağını değiştirdim ve hiç bir sorun yaşamamıştım taki yuki alana kadar 11 ay kullandım illalah ettirdi sağını yaptırıyorum solu bozuluyor solunu yaptırıyorum önü bozuluyor en sonunda sattım kurtuldum sakın bulaşma o motora
-
07 Ekim 2014, 18:44
#3736
baran79 adlı üyeden alıntı
arkadasim kafa sallanma olayi belli bir hizin uzerinde oluyorsa on jantinda balans vardir bende honda 125 lik vardi ayni sorun vardi belli bir hizin uzerine cikinca on direksiyon titreme yapiyodu ellerimi birakinca sallaniyordu goturdum balans var dedim biraz surdu servis yok dediler bende kizdim hizli git anlarsin diyince bakti varmis sonra olcum yapti on jantta baya bir balans olusmus mecbur garantiden degistiler senin motordada muhtemelen ayni sorun vardir on jantta olan balansin derecesine gore belli bir hizin ustunde sallanma hissedilir sallantinin gecesinin tek yolu jantini degistirmektir umari yardimci olabilmisimdir
Bir arkadasimdada vardi bu sorun ondada on duzende bilye degistirildi ve duzeldi bilmiyorum bilyeden mi balastan mi motora dogru duzgun bakan bi servis bulsam..
-
07 Ekim 2014, 19:34
#3737
slm arkadaslar (400-750) motorun ilk bakim zamani geldiginde servis ucreti nekadar verdiniz?
-
07 Ekim 2014, 19:44
#3738
ismo61 adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar (400-750) motorun ilk bakim zamani geldiginde servis ucreti nekadar verdiniz?
90 tl. Pazarlığa açık ve kesinlikle castrol power 1 10-40 sentetik yağ tavsiye ederim. Yağ filtresinin değişmesi gerektiği ve yağ süzgecinin güzelce temizlenmesini söylemeye gerek yok diye düşünüyorum.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
07 Ekim 2014, 20:24
#3739
denizhan_d adlı üyeden alıntı
"agresiwe" arıza ışığı 400 km civarı servis zamanı geldi anlamında yanıyor sorun etmene gerek yok
"anlar1" dostum ben 2005 yılından bu yana çin malı kullandım bakımlarını hiç aksatmadan yaptırdım sürekli sağını solunu kontrol ettim yağ zamanı gelmeden yağını değiştirdim ve hiç bir sorun yaşamamıştım taki yuki alana kadar 11 ay kullandım illalah ettirdi sağını yaptırıyorum solu bozuluyor solunu yaptırıyorum önü bozuluyor en sonunda sattım kurtuldum sakın bulaşma o motora
Dostum anahtar isareti zaten cikiyor onu demiyorum, solda sari motor ariza isareti yaniyor.
-
07 Ekim 2014, 20:30
#3740
dün e-5 te ben arabada 140 la giderken yanımdan uçarak geçen beyaz pulsarlı arkadaşı tebrik ederim güzel pilotaj sergileyip bir anda ufukta kayboldu...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)