Ah Pulsar ah ne olurdu sanki tas gibi olsan, herkesin hayalini gerceklestirsen 7300tl sagladigin beygir kadar, tork kadar saglamliginlada yuzumuzu guldursen...
Ah Pulsar ah ne olurdu sanki tas gibi olsan, herkesin hayalini gerceklestirsen 7300tl sagladigin beygir kadar, tork kadar saglamliginlada yuzumuzu guldursen...
arkadaslar yapmayın pulsar kotu bır makıne degıl artıları cok eksılerı var ama cok buyuk problemler degıl ve kuralkan problemlerı cozuyor ... her aracın sıkıntısı olabılır daha oncede demıstım mekanık ve elektronık parcalar yıgını ve kul yapımı, hata veya arıza olabılır, onemlı olan sorun cozuluyormu cozulmuyormu ... belkı bılırsınız 2014 de BMW R 1200 RT modelını makyajladı ve bırcok parcasını yenıledı fakat urettıgı butun aracları gbazı sıkıntılar yuzunden gerı cagırdı beyler konusu gecen arac BMW bu ısın zırvesı bır marka ve konuu gecen arac 85 bın tl ne yanı sımdı bu problem BMW yı kalıtesız veya dandık bır marka mı yapıyor tabıkı kocaman bır hayır o yuzden bırcok artı ve eksıyı degerlendırıp cozum uretılıyormu uretılmıyormu ona bakalım hemen karalamıyalım markayı ve aracı... fıyatı performans aracı dıyede bu sıkıntılara katlanmıyoruz ayrıca bunu da yazıım dedım cunku herkez kesesıne gore yasar adam yukarda ornek verdıgım araca 85bın tl verır sıkıntı cıkabılıyor demekkı
Arkadaşlar 192 cm 93 kiloyum bajaj pulsar sizce görüntü ve kullanım olarak bana sıkıntı yaratırmı ?
Iyide akü jelli kuru akü değil mi?
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Aküyle ilgili böyle bir risk varsa ben olsam alır almaz jel akü ile değiştitirim. Jel akününü performansı soğuktan da pek etkilenmiyor. Böyle bir sorunun olmaması gerekir ama yapacak bir şey yok. Şahsen hortum takmak gibi çözümleri hiçbir zaman uygulama taraftarı değilim. Bunlara firmanın çözüm bulması gerekir.
Pulsar'da yaşanan aks mili dışındaki ses problemlerini ben motorun titreşimine bağlıyorum. Bakın egsozu değiştirilen motorun videosunda, gaz verildiğinde oradaki bir pimin titreşimden kendiliğinden dönmeye başladıdğı görülüyor. Belirli bir noktadan fazla olan titreşim sürüş anında çok rahatsız etmeyebilir ama bütün aksamlarda uzun vadede yıpratıcı etki yapıyor. Bu etki arızaya sebebiyet vermese de zamanla gevşemelere ve seslere sebep olabiliyor. Bu tip bir titreşimi motorun çalışma sesinden bile anlayabiliyorsunuz. Umarım Bajaj ilerki yıllarda bu motorun üzerinde çalışıp biraz daha sarsıntısız hale getirir. Gerçi KTM Duke 200'de belki bunun fazlası bile var. Titreşim yönünden motor CBF 150 gibi olsa bugün benimkini satıp alırdım. Bu sebepten daha az titreşimli olacağı umuduyla Hero Karizma ZMR'nin gelmesini hala bekliyorum ama Thriller ve Glamour'un titreşimlerini gördükten sonra onu da test etmeden asla almam.
Dün depoyu doldurdum 45 TL aldı 420 KM yol yapmışım. Benzinin litresi 4,91. Buda yaklaşık 9,16 Litre yapar. Yani işin özü 100KM de 2,11 Litre yakan ve şekli görüntüsü yerinde, gidişi duruşu tatminkar bir motorun götü başı ötse ne olur depodan zırıltı gelse ne olur. Hangi marka bu paraya bu performansı ekonomi ile sunabiliyor. bence önce işe burdan bakın. Tamam eksiklikleri yok değil balata ötüyo lastikler kötü denge sensörü zırıldıyor ama 45 liraya 420 km yol dan bahsediyorum ya bırak ötsün ben duymuyorum kaskın içinde onu şaka bi yana hkn34 dediği gibi artıları çok eksileri kapatıyor bence veya kapatılmayacak eksiler değil.
TVS apache de hint malı ama pulsardaki gibi bu kadar arızalar başgöstermemişti, şekli güzeldi pulsarın, keşke kaliteside aynı olsaydı.
Mrb arkadaslar iyisiyle kotusuyle birazcikta tedirginlikle motoru alcam ne olursa olsun. Yalniz daha oncede bu aku suyunun akmasi basima gelmisti motoru cok kotu yapiyor. Bu dediginiz pulsara gore olan jel akunun fiyati nedir servislerde varmidir? Yada pulsara tam uyumlu intten siparis verebilecegimiz bir link paylasabilirmisiniz? Cunku pulsari almaya gidince servise orjinal aku yerine jel akunun takilmasini isteyecegim.
SORUN VAR!
Motorsikletim 158 km yi geçmiyor :( ne yaptıysam 11.000 deviri geçemedim.
Yan ayaklık açıkken viteste motor stop ediyor bir türlü çalıştıramıyorum.
Işıklarda beklerken ve yahut motor rolantide çalışırken stop etmiyor, daha önce kullandığım bir çok motorda bu sorun ile karşılaştım bi sorun var..
Sabahları tek marşta çalışıyor ve bu benim sinirimi bozuyor ne vardı yani biraz uğraştırsaydı beni, jikle felan olsaydı çekip öyle çalışsa ve ısınmasını bekleseydim.
Motorsikletimi yayla yollarında katırların bile zor hareket ettiği yollarda kullanmama rağmen 9.000km oldu hala lastik patlamadı,
9.000 km ye geldi yağ değişimi dışında hiç bir masrafım olmadı bu çok garip geldi bana, ortada ters giden birşeyler var.
Bu hafta sonu mersin'e yaptığımız 600km lik gezide motor 140-150 arası hızda (dik şekilde oturarak) sürekli gitti ve hiç birşey olmadı, oysaki ben bekliyordum ne zaman patlayacak havaya uçacağız diye...
Hatay'ımızın güzelim yayla yollarında canını çıkarırcasına langur lungur giderkene ha şimdi bir yerleri dökülecek, birşeyler elimde kalacak endişesi vardı ama olmadı kesin bir sıkıntı var
Bahsi geçen disklerden gelen ses ve akü sorunları BENİM MOTORSIKLETİMDE NEDEN YOK!!! Bu haksızlık...
Bu ay içerisinde 2.000km lik Hatay-Afyonkarahisar (gidiş-dönüş) gezisi yaptım. Yanıma lastik bakım tüpü, halat, vb. uzun yolda gerekli elzem şeyleri almadım. Amacım 2.000km lik bir eziyet çekmekti ama her ne hikmetse hiç bir sorun çıkmadan gezimi tamamladım, yok yok kesin allahın sevdiği kuluyum...
motorun beni delirten tek şeyi depo yanlarında ki pulsar kabartmaları. afedersiniz kalitesi bok gibi. delirdiğim bir gün ikisinide sökücem ama bakalım hayırlısı. yerine bir şey uyduramadım henüz.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
yakıt ekonomisine bu kadar iyimser bakma bence, bu motor hiçte ekonomik az yakan bir motor değil emin ol. Kaç km ile gidiyorsun bilmiyorum ama 3 arkadaşımda var ve 3 üde normal kullanımda dahi 3 lt nin üzerinde bahsediyorlar, kaldı ki böyle bir motor alırsam otobanda işe giderken gideceğim hız 110 nun altı olmaz üstü olacaktır, bu hızlarda bu motor 3.5 lt yaklaşır hatta geçer diyorum ve araştırmalarıma göre de görüyorum ki öyle. Şimdi sen diyeceksinki 200cc lik bir motor ne bekliyorsun yakıt olarak. öyle değil işte. Sizin yaktığınız yakıtı ben tahmin ediyorum ki 80 - 90 km hızlarda yakıyorsunuz. 110 120 de gördüğünüz oluyordur eminim ama kısa süreliğinedir. İnanın o kadar düşük hızlarda apaçi al ne kadar az yaktığına inanamazsın. o yüzden sizin dediklerinize pek katılamayacağım, az yakmıyor yakmadığı içinde çok sorun olması göze alınamaz, bende yakında alıcam tabi kısmet olursa ama bunları göze alıp alacağız tabi. Gerçekleri görmezden gelmeyeceğim.
Ağustos ayında bursa dan burdura dönüşte rüzgarın zorlamadığı sakin bir yolculuk yaptım.450 km yol katettim. 345 km de benzin göstergesi boş olan yedek işareti yanıp sönmeye başladı. 15 km sonra benzin istasyonuna uğrayarak 360 km de depoyu fulledim. 9,58 lt benzin aldı. Yani 2,66lt/100km yakıt tüketimine ulaştım.Tek başıma toplamda çanta ile birlikte 80 kg la bu değere ulaştım.Yolun 250 kmsini 90km/hız ile 110 kmsini 110km/hız ile bu şekilde tamamladım.Motorumdan denge sensörünün zırıltısı haricinde en ufak bir sorunum yok dediklerinize harfiyen katılıyorum. Bundan önceki cbf 150imde de ufak tefek sorunlar oluyordu bunlar halledilemeyecek sıkıntılar değil cbf 150 ile 110 km hızla gitmek için hem yakıt tüketiminden fedakarlık etmek gerekecekti hemde zorlamak gerekecekti. Fuellog diye bir program indirdim. Son 1700 km içinde karışık ortalama 3,11lt/100km yakıt tüketimim var. Tamamen şehiriçi 1.2.3.vitesler hırçın kullanım ile 3,86lt/100 km değerine ulaştım. Merak ettiğim için soruyorum 100 kmde 2,11 lt yakmayı hangi koşullarda şehiriçi şehirler arası ve hangi devir aralıklarında nasıl bir metod ile başardınız Bende uygulamak isterim.
dostum güzel soru ! şimdi herkesin herşeyin bir hesabı olduğu gibi benimde hesaplarım vardı. Cbr yaptığım yol itibari ile çok yakıyordu, neredeyse 20 kr. yaklaşan yakıt tüketimim vardı. üstelik araştırmalarıma göre uzun ömürlü değildi ki, 60.000 km nin üzerinde göremedim, senede 30.000 km lere yakın değerler yaptığım için ve 250cc sınıfında en az yakan motor ve seramik silindiri ile uzun ömürlü olduğu için wolfe geçme kararı aldım, üstelik iyikide geçmişim benim tarzım naked' miş. Yalnız uzun yıllar hiçbir sorun çıkmayan wolfte, bende birkaç sorunla karşılaşınca motordan soğudum, ama yinede mükemmel işimi gören sürüşü çok zevkli bir motordu. Fabrikası motorun arkasında durmasına rağmen eşimin hamileliğinden mecbur sattım araba almam gerekti, araç piyasasını araştırdım maalesef motor parası ile çokta iyi olmayan araçlar alınabiliyordu, bende araç bütçemi düşürüp üzerine biraz zorlayıp pulsar almaya karar verdim, neden karar verdim dersen şu anda 150 rks motorum var, gerçekten güzel motor yalnız benim yol sürüşüme göre 17.18 kr yakıyor, maalesef denediğim 150 cc likler benim sürüşüme göre bu değerleri yakıyor hepsi. Madem öyle dedim uygun fiyatı ile pulsar alırım, 100 110 u çok geçmem, geçsemde 150 cclik motor kadar yakacağını düşünerek bir risk almak istedim. olay bu
Sakin kullanımda ne yakıyor 5.000 - 6.000 devir sakin sayılabilecek bir devir 6.000 devirdede 100 yapıyormuş mantık güzel 100-110 la gideyim 150 lik kadar yakayım 150 liklere görede daha torklu olayım iyi tespit cbr 250 o kadar yakıyorsa cbr yerinede 600 cc ye binmek gerekir
Benim mesajıma bir gönderme var sanırım burada.
Aynısını ben de zaman zaman cb125 başlığında yapıyordum. Ama inanın ki orada gerçekten sorunsuz bir motosiklete yapılan haksız eleştirilere karşı çıkmaya çalışıyordum.
Burada ise durum farklı. Ben insanların yaşadığı sorunlara işaret ederek bunları yazdım.
Sizin motorda bir sıkıntı çıkmamasına inanın ben de çok sevindim. Keşke herkesin motoru böyle olsaydı da bir pulsar da ben alsaydım. Motor henüz Türkiye'ye gelmeden önce takip etmeye başladım. Geldi, takip etmeye devam ettim. Heves edip gidip denedim ve gerçekten çok beğendim. Kesin olarak almaya karar da vermiştim. Hatta neredeyse gidip kapora vererek sıraya da girecektim. Sonra düğün masrafları vs. düşünüp kendimi zor durdurdum.
Pulsarı en az sizin kadar sevdim.
Ama gözler önündeki bir gerçeği de yok saymayalım. Bir istatistik çıkaramayız ama piyasada şu anda sorunlu pulsar hayli fazla.
Aküden asit sızması ne demek arkadaş?
Arka tekerden milden ses gelmesi sıfır km motorda?
Denge sensörü zırıltısı?
Başka aklıma gelmeyen bir şey var mı bilmiyorum.
Yoksa ben sorun var deyip de sele sertliğinden titreşimden bahsetmiyorum. Bunlar bana göre bir motosikletin karakteristik özellikleri.
Altın elbiseli adam KTM rc 390'ı test etmiş, selesi için yolda üzerinden geçtiğiniz en ufak nesneyi bile hissedebileceğiniz kadar sert dedi. Bu, o motoru sorunlu bir motor mu yapıyor? Hayır. Titreşim? 2 günlük motosiklet tecrübemle artık tek silindirli bir motorun ama az ama çok titreyeceğini biliyorum. Sıkıntı yok.
Bir arkadaşım da BMW'den örnek vermiş. Doğrudur, belki sorunlu bir modeli geri çağırmışlardır. İşte BMW'yi büyük marka yapan şey.
Şimdiye kadar bunca şikayete karşılık Bajaj'ın bir inceleme yapıp yapmadığını bilmiyoruz. Yarın bir gün bajaj pulsarları servislere çağırıp hatalarını kabul ederek ücretsiz tüm sorunların çözümünü sağlarlarsa ne ala. Ama karşımızda parça değişimi onaylanmamış arkadaşlarımız var. Bu ne demek bir düşünelim.
Burada yazılıp çizilen bazı şeylere istinaden hala motorun fiyat/performansının yüksek olduğundan bahsediliyor. Kendi klasmanında rakibinin olmadığından da. Ya da yakıt ekonomisinden. Tasarımından.
Ben ağız tadıyla binemedikten sonra bunların hiçbirinin önemi yok ağalar.
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)