Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Eylül 2014, 12:37
#3521
selenin kendi süngeri kılıf ile presli birleşik, onun da altına 2 cm sünger attırdım arkadaşlar çok iyi oldu amortisorlerin hissiyatı bile biraz fark etti.
istanbuldaki arkadaşlar Kadıkoy Güler Oto Döşeme'de yaptırabilirler.
bunun haricinde motordan gelen seslerden ben de şikayetçiyim, şişli motoser de deponun altına bakmamız lazım dedi
yeşilyurt'a gittim 2 dk baktı normal bu bişey yok dedi yolladı, konu yine aynı yere geliyor haliyle ne yapacağız?
Reklamlar
-
23 Eylül 2014, 13:58
#3522
tubeless lastiklerin özellikle ön lastigin havasını kontrol edin
düşük havalı lastiklerle viraja falan girmeyin
birisi lastik yüzünden kaza yapmış
başka motor ile
virajda düşük havalı lastigin kenardan acilip hızla hava kaybetme ihtimali yüksek
-
23 Eylül 2014, 17:32
#3523
Bu kadar kafa karışıklığının sebebi sanırım bazı arkadaşların Pulsarlarında ufak tefekte olsa bazı sıkıntılar ile karşılaşmaları. Balata/ Disk sesi, stabilite vs vs. Ben daha öncede belirtmiştim KTM dediğimiz marka bile Bajaj ın ürettiği motorları tekrar test sürecinden geçiriyor. Buda montaj kalitesi ile ilgili bazı sıkıntıların olabileceğini otomatik olarak düşündürüyor. Yaşanan buna benzer tüm sıkıntıların büyük bölümünün montaj kalitesi ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Evet Pulsarda kronik bir problem yok zaten bu da yaşanan sorunların montaj dan kaynaklı olabileceğinin önemli bir ispatı.
Gerçekçi olmak lazım montaj ve üretim kalitesini bir Japon ve/veya Avusturya/Alman ile kıyaslamak doğru olmaz. İlk etapta gözle görülebilecek ve en kolay hissedilecek sorun Fren Balata sürtmesi , stabilite sorunu gibi sürüşü etkileyen unsurlar olacak.
Burada dikkat edilmesi gereken asıl mesele şudur. Mevcut teknik herhangi bir soruna hangi uzmanlık/bilirkişilik seviyesinde ve hangi kalitede servis hizmetinin verileceğidir. Kullanıcıyı en çok rahatsız eden konunun bu olduğunu düşünüyorum.
Bir diğer husus şu ki, bir motorun kronik arızasının olmaması satın alma nedeni olamaz. Örn. Bir cep telefonu markasının pili 100.000 de bir patlıyordur. Siz o markanın telefonunu almak istemezsiniz çünkü kronik olmamasına rağmen bu bir sorundur olumsuz bir etkidir ve can sıkıcıdır. Kendi klasmanında karşılaştırıldığı diğer marka motorlarda bu ve buna benzer sorunlar yok ise buda ayrıca önemli bir sorundur.
Pulsarda bu meydana gelen ve genel olarak birden fazla vukuu bularak tekrarlanan teknik arızaların giderilmesine yönelik montaj aşamasından ürünün detaylı testine kadar gidebilecek bir prosesi Kuralkan Merkez ve/veya yetkili servislerinin uygulamasında fayda var diye düşünüyorum. 2001 yılında ülkemizde çok satılan bir markanın aracının fren disklerinin hatalı üretildiğini şahsen biliyorum. Teknik olarak hata ihtimali her zaman vardır çözüm yöntemi ve metodolojisi önemlidir her yıl Honda / BMW binlerce arabasını geri çağırıyor.
Müşteri / Sürücü yeni satın aldığı bir ürün için her zaman gerçekleşmiş olaylardan etkilenir 2 yıl sonra başına gelseydi kimse bu kadar sorun etmezdi zaten..
-
23 Eylül 2014, 19:15
#3524
İki haftadır motorumu aktif olarak kullanmaktayım. Motor her çalıştırmada saatini resetleyerek hata kodu vermekte ve gösterge paneli çalışma esnasında ikinci bir selamlama yapmakta... ayrıca ilk hafta aküden sızan asit nedeniyle egzoz üstünde ve arka maşa üzerinde oksitlenme oluştu, yıkama sonrasında da bu bölgedeki boya söküldü. Paslanma olmasın diye sprey boyayla boyasamda boya sökülüyor...
Sıkıntı şu ki, ilk bakımda akü ile ilgili sıkıntımı söyledim ve kendilerine de gösterdim. Daha sonra gittiğimde akü değişimi için onay verilmediğini ve bir firma yetkilisinin Aksaray servisine geleceğini onun onayıyla akü değişimi yapılabileceği söylendi. Firma yetkilisi Ahmet bey cuma günü benim motorumdaki sıkıntıyı ve o an serviste bulunan bir diğer pulsarın sıkıntısını gördü. Akü ve egzoz değişimi için servise onay verdi. Bugün servise gittiğimde değiştirilsin denilen parçaların isteği reddedilmiş. Servis iyi niyetiyle yardım etmeye çalışırken, değişimi istenen parçalara onayı vermeyen vatandaş yüzünden bu motorun sıfırı da ikinci eli de beş para etmez hale gelicek. Bazı firma çalışanlarının bunu göz önünde bulundurması lazım. Ekrem bey dışında karşılaştığımız sorunlarla ilgilenen kimse yok.
-
23 Eylül 2014, 19:53
#3525
astbiker adlı üyeden alıntı
İki haftadır motorumu aktif olarak kullanmaktayım. Motor her çalıştırmada saatini resetleyerek hata kodu vermekte ve gösterge paneli çalışma esnasında ikinci bir selamlama yapmakta... ayrıca ilk hafta aküden sızan asit nedeniyle egzoz üstünde ve arka maşa üzerinde oksitlenme oluştu, yıkama sonrasında da bu bölgedeki boya söküldü. Paslanma olmasın diye sprey boyayla boyasamda boya sökülüyor...
Sıkıntı şu ki, ilk bakımda akü ile ilgili sıkıntımı söyledim ve kendilerine de gösterdim. Daha sonra gittiğimde akü değişimi için onay verilmediğini ve bir firma yetkilisinin Aksaray servisine geleceğini onun onayıyla akü değişimi yapılabileceği söylendi. Firma yetkilisi Ahmet bey cuma günü benim motorumdaki sıkıntıyı ve o an serviste bulunan bir diğer pulsarın sıkıntısını gördü. Akü ve egzoz değişimi için servise onay verdi. Bugün servise gittiğimde değiştirilsin denilen parçaların isteği reddedilmiş. Servis iyi niyetiyle yardım etmeye çalışırken, değişimi istenen parçalara onayı vermeyen vatandaş yüzünden bu motorun sıfırı da ikinci eli de beş para etmez hale gelicek. Bazı firma çalışanlarının bunu göz önünde bulundurması lazım. Ekrem bey dışında karşılaştığımız sorunlarla ilgilenen kimse yok.
http://www.youtube.com/watch?v=9EiUx...ature=youtu.be
Benim motorum da subap kestiğinde aynı hatayı ekranda veriyordu internette ne kadar araştırsamda bulamadım. Benimde motorum şuan serviste yatıyor 1 haftadır, 5 gün önce sipariş geçildi hafta sonuna denk geldi 10 farklı parçadan 6 sı fabrikadan çıkış yapmış gerisi kim bilir ne zaman gelir. Çok can sıkıcı bir durum araçsız kalmak. Umarım en yakın zamanda sizin sorununuz çözülür.
-
23 Eylül 2014, 20:26
#3526
conmech adlı üyeden alıntı
Benim motorum da subap kestiğinde aynı hatayı ekranda veriyordu internette ne kadar araştırsamda bulamadım. Benimde motorum şuan serviste yatıyor 1 haftadır, 5 gün önce sipariş geçildi hafta sonuna denk geldi 10 farklı parçadan 6 sı fabrikadan çıkış yapmış gerisi kim bilir ne zaman gelir. Çok can sıkıcı bir durum araçsız kalmak. Umarım en yakın zamanda sizin sorununuz çözülür.
Teşekkür ederim, sizede geçmiş olsun. Motora binmeye başladığım günden itibaren motor bu şekilde ;) Sorunun çözümü basit; bayilerin diğer motorları satamamaları endişesiyle fiyatı yükseltilen bu motora, arızalanan parçaları da cebimizden alacağız. Soranlarada verilecek güzel bi cevabımız olacak elbette.
-
23 Eylül 2014, 21:40
#3527
hkn34 adlı üyeden alıntı
arkadaslar o zaman bu bır fabrıkasyon serı uretım hatası asagı yukarı herkezde bu ses mevcud ıse ya jant yamuk yada dısk cunku ben gecen hafta servıste balatanın dıske surten yerını hafıften traslattım sorun balatanın o surten yerının koselı olmasından yapıyordur deyıp bıraz ovallestırmıstık ama olmadı ses 1 gunlugune kayboldu ama sonra yıne basladı ben pzt sı bunun ıcın gereklı ıslemlere baslııcam gerekırse artık nerde hata varsa jantta veya dıskte garantıden degısme talebınde bulunucam...
sn pulsar kullanıcıları hayırlı akşamlar.istanbul 4.levent bajaj yetkili servisi olarak sizlere tavsiyem arka frenden ses problemi yaşayan arkadaşlarımız bulundukları bölgedeki servislerden arka teker aks milini değiştirerek arızayı gidermesini söylemeniz yeterli olucaktır.bizim tespitimiz bu şekilde olduğu için sizlere yardımcı olmak adına yazıyoruz.
-
23 Eylül 2014, 22:31
#3528
kayalarmotor adlı üyeden alıntı
sn pulsar kullanıcıları hayırlı akşamlar.istanbul 4.levent bajaj yetkili servisi olarak sizlere tavsiyem arka frenden ses problemi yaşayan arkadaşlarımız bulundukları bölgedeki servislerden arka teker aks milini değiştirerek arızayı gidermesini söylemeniz yeterli olucaktır.bizim tespitimiz bu şekilde olduğu için sizlere yardımcı olmak adına yazıyoruz.
bizde serviste (baymoto) kuralkanı aradık onlarda aynı seyı soyledı fabrıkadan aksmılı talebınde bulunduk garantıden degısecek fakat 4 gun sonra gelıcegını soyledı servıs yetkılısı bu arada tabı ben kullanmaya devam edıyorum aracı, merak ettıgım konu bu aks mılındekı egıklık sonucu cıkan ses nerden gelıyor ve bu sekılde kullanmak baska bır yerde arızaya sebep olurmu yanı mılın gectıgı yerlerde bır sıkıntı olurmu bılgısı olan arkadaslar yardımcı olursa sevınırım...
-
23 Eylül 2014, 22:47
#3529
astbiker adlı üyeden alıntı
İki haftadır motorumu aktif olarak kullanmaktayım. Motor her çalıştırmada saatini resetleyerek hata kodu vermekte ve gösterge paneli çalışma esnasında ikinci bir selamlama yapmakta... ayrıca ilk hafta aküden sızan asit nedeniyle egzoz üstünde ve arka maşa üzerinde oksitlenme oluştu, yıkama sonrasında da bu bölgedeki boya söküldü. Paslanma olmasın diye sprey boyayla boyasamda boya sökülüyor...
Sıkıntı şu ki, ilk bakımda akü ile ilgili sıkıntımı söyledim ve kendilerine de gösterdim. Daha sonra gittiğimde akü değişimi için onay verilmediğini ve bir firma yetkilisinin Aksaray servisine geleceğini onun onayıyla akü değişimi yapılabileceği söylendi. Firma yetkilisi Ahmet bey cuma günü benim motorumdaki sıkıntıyı ve o an serviste bulunan bir diğer pulsarın sıkıntısını gördü. Akü ve egzoz değişimi için servise onay verdi. Bugün servise gittiğimde değiştirilsin denilen parçaların isteği reddedilmiş. Servis iyi niyetiyle yardım etmeye çalışırken, değişimi istenen parçalara onayı vermeyen vatandaş yüzünden bu motorun sıfırı da ikinci eli de beş para etmez hale gelicek. Bazı firma çalışanlarının bunu göz önünde bulundurması lazım. Ekrem bey dışında karşılaştığımız sorunlarla ilgilenen kimse yok.
http://www.youtube.com/watch?v=9EiUx...ature=youtu.be
pulsar alma arefesinde olarak bu konu hakkında sizden geri dönüş bekleyeceğim, bu gibi sorunlara fabrikanın yaklaşımı benim için önemli unsurlardandır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
hkn34 adlı üyeden alıntı
bizde serviste (baymoto) kuralkanı aradık onlarda aynı seyı soyledı fabrıkadan aksmılı talebınde bulunduk garantıden degısecek fakat 4 gun sonra gelıcegını soyledı servıs yetkılısı bu arada tabı ben kullanmaya devam edıyorum aracı, merak ettıgım konu bu aks mılındekı egıklık sonucu cıkan ses nerden gelıyor ve bu sekılde kullanmak baska bır yerde arızaya sebep olurmu yanı mılın gectıgı yerlerde bır sıkıntı olurmu bılgısı olan arkadaslar yardımcı olursa sevınırım...
şimdi şöyle bişey var bu arka aks mili bir demir bildiğim kadarı ile, uzun bir demir. Eğer bu demir sıfır motorda eğilip ses yapmasına neden oluyorsa, değişse bile tekrar bir süre sonra eğilecek demektir. Bunun neden olduğu asıl şeyi bulmak gerekir bence, ayrıca bu demiri yapmak zor olmasa gerek, sağlam bir tornacıda en sağlamından üretilebilirse sorun giderilebilir mi acaba.
-
23 Eylül 2014, 22:54
#3530
agrasiwe adlı üyeden alıntı
pulsar alma arefesinde olarak bu konu hakkında sizden geri dönüş bekleyeceğim, bu gibi sorunlara fabrikanın yaklaşımı benim için önemli unsurlardandır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
şimdi şöyle bişey var bu arka aks mili bir demir bildiğim kadarı ile, uzun bir demir. Eğer bu demir sıfır motorda eğilip ses yapmasına neden oluyorsa, değişse bile tekrar bir süre sonra eğilecek demektir. Bunun neden olduğu asıl şeyi bulmak gerekir bence, ayrıca bu demiri yapmak zor olmasa gerek, sağlam bir tornacıda en sağlamından üretilebilirse sorun giderilebilir mi acaba.
bende sana katılıyorum dostum. bu mil kolay kolay eğilecek bir şey olmaamsı gerekir. eğilmesinin sebebi nedir acıklar mısınız??
-
23 Eylül 2014, 23:09
#3531
sbr adlı üyeden alıntı
bende sana katılıyorum dostum. bu mil kolay kolay eğilecek bir şey olmaamsı gerekir. eğilmesinin sebebi nedir acıklar mısınız??
mıl sanırsam sonradan egılmedı arkadaslar bence bastan berı egıktı yanı uretım hatası cunku ses en basından berı vardı ılk onceler azdı sonradan belırgın bır artıs oldu...
-
23 Eylül 2014, 23:13
#3532
hkn34 adlı üyeden alıntı
mıl sanırsam sonradan egılmedı arkadaslar bence bastan berı egıktı yanı uretım hatası cunku ses en basından berı vardı ılk onceler azdı sonradan belırgın bır artıs oldu...
tamam bak bu dediğin olabilir. fakat kullandıkça eğilen birşey ise bu motoru kullanmak başlıca saçmalık.
-
23 Eylül 2014, 23:16
#3533
Akü suyunun egsoza akıp mahvetmesini daha önce yazmıştım. Bazılarıda bu dertten muzdarip olmuş. Biz servisle görüşerek kendimizce olayı hallettik. Akü kutusunun altında 4 delik var. 3 ünü kapatıp birine hortum bağlayıp aşağı verdik ucunu. Sorun halloldu.
-
23 Eylül 2014, 23:27
#3534
sbr adlı üyeden alıntı
tamam bak bu dediğin olabilir. fakat kullandıkça eğilen birşey ise bu motoru kullanmak başlıca saçmalık.
+ süprizli Risk demek...
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ...
Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
-
23 Eylül 2014, 23:32
#3535
adem80 adlı üyeden alıntı
Akü suyunun egsoza akıp mahvetmesini daha önce yazmıştım. Bazılarıda bu dertten muzdarip olmuş. Biz servisle görüşerek kendimizce olayı hallettik. Akü kutusunun altında 4 delik var. 3 ünü kapatıp birine hortum bağlayıp aşağı verdik ucunu. Sorun halloldu.
anlamadığım akünün suyu neden akar ?
-
23 Eylül 2014, 23:34
#3536
agrasiwe adlı üyeden alıntı
pulsar alma arefesinde olarak bu konu hakkında sizden geri dönüş bekleyeceğim, bu gibi sorunlara fabrikanın yaklaşımı benim için önemli unsurlardandır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
şimdi şöyle bişey var bu arka aks mili bir demir bildiğim kadarı ile, uzun bir demir. Eğer bu demir sıfır motorda eğilip ses yapmasına neden oluyorsa, değişse bile tekrar bir süre sonra eğilecek demektir. Bunun neden olduğu asıl şeyi bulmak gerekir bence, ayrıca bu demiri yapmak zor olmasa gerek, sağlam bir tornacıda en sağlamından üretilebilirse sorun giderilebilir mi acaba.
Sorun olduğunda muhattabımız servis. Adam sorunlu parçayı sistemden istek yapıyor, isteği onaylayan kişi reddediyor. Servisin de yapabileceği birşey kalmıyor haliyle. Ekrem bey dışında müşteriyi düşünen, bizzat ilgilenen bir firma yetkilisi yok. Bunun haricinde hala motoruma keyifle biniyorum, 200-250cc motorlar içinde bundan mantıklı bir seçim yok. Bu hacimde motora 10 lira üzerinde para bağlamak da bence akıl işi değil. Zamanla düzelme olacaktır. Sattık bitti mantığıyla gidilirse, seneye yeni modeli alacak müşteri de bulamazlar.
agrasiwe adlı üyeden alıntı
anlamadığım akünün suyu neden akar ?
Akü, kapaklar üzerine yatık olduğu için akması muhtemel. Sulu asitli akü.
-
23 Eylül 2014, 23:46
#3537
astbiker adlı üyeden alıntı
Akü, kapaklar üzerine yatık olduğu için akması muhtemel. Sulu asitli akü.
arkadaş onu düşünememişler mi ya, yatık akü akar tabi çözümü orasını burasını delip hortum mu bağlamakmış.
-
23 Eylül 2014, 23:51
#3538
agrasiwe adlı üyeden alıntı
arkadaş onu düşünememişler mi ya, yatık akü akar tabi çözümü orasını burasını delip hortum mu bağlamakmış.
Benimki poşedin içine koyulmuştu.
-
24 Eylül 2014, 00:18
#3539
Bu kronik sorun meselesi kafamı karıştırdı. Şurada kaç kişi akü akması ve arka tekerden gelen ses ile ilgili şikayet belirtiyor ve bunlar kronik sorun olmuyor öyle mi?
-
24 Eylül 2014, 00:44
#3540
Şu durumda; ''bu fiyata böyle motor yok'' görüşü de bir şey ifade etmemeye başlayacak gibi görünüyor.
Bazı arkadaşlar şiddetle karşı çıkacaktır belki ama son gidişata bakılırsa motorların geneli problemli gibi.
Belki ilk başlardaki hevesle kimse sorunu olduğunu açıklamak istemedi ama birileri ''sorun var!'' demeye başladıkça, sorun yaşıyorum diyen kişilerin sayısı teker teker çoğaldı.
Pulsar benim de bütçeme uyan bir modeldi ve gerçekten çok heveslenmiştim ama görüyorum ki alırsam aynı hevesle bu motora binmem şansa kalmış bir şey.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)