Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3521
    Bilinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Kartal, Istanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    selenin kendi süngeri kılıf ile presli birleşik, onun da altına 2 cm sünger attırdım arkadaşlar çok iyi oldu amortisorlerin hissiyatı bile biraz fark etti.

    istanbuldaki arkadaşlar Kadıkoy Güler Oto Döşeme'de yaptırabilirler.

    bunun haricinde motordan gelen seslerden ben de şikayetçiyim, şişli motoser de deponun altına bakmamız lazım dedi

    yeşilyurt'a gittim 2 dk baktı normal bu bişey yok dedi yolladı, konu yine aynı yere geliyor haliyle ne yapacağız?
    gelebek bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3522
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    tubeless lastiklerin özellikle ön lastigin havasını kontrol edin
    düşük havalı lastiklerle viraja falan girmeyin

    birisi lastik yüzünden kaza yapmış
    başka motor ile
    virajda düşük havalı lastigin kenardan acilip hızla hava kaybetme ihtimali yüksek

  3. #3523

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu kadar kafa karışıklığının sebebi sanırım bazı arkadaşların Pulsarlarında ufak tefekte olsa bazı sıkıntılar ile karşılaşmaları. Balata/ Disk sesi, stabilite vs vs. Ben daha öncede belirtmiştim KTM dediğimiz marka bile Bajaj ın ürettiği motorları tekrar test sürecinden geçiriyor. Buda montaj kalitesi ile ilgili bazı sıkıntıların olabileceğini otomatik olarak düşündürüyor. Yaşanan buna benzer tüm sıkıntıların büyük bölümünün montaj kalitesi ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Evet Pulsarda kronik bir problem yok zaten bu da yaşanan sorunların montaj dan kaynaklı olabileceğinin önemli bir ispatı.

    Gerçekçi olmak lazım montaj ve üretim kalitesini bir Japon ve/veya Avusturya/Alman ile kıyaslamak doğru olmaz. İlk etapta gözle görülebilecek ve en kolay hissedilecek sorun Fren Balata sürtmesi , stabilite sorunu gibi sürüşü etkileyen unsurlar olacak.

    Burada dikkat edilmesi gereken asıl mesele şudur. Mevcut teknik herhangi bir soruna hangi uzmanlık/bilirkişilik seviyesinde ve hangi kalitede servis hizmetinin verileceğidir. Kullanıcıyı en çok rahatsız eden konunun bu olduğunu düşünüyorum.

    Bir diğer husus şu ki, bir motorun kronik arızasının olmaması satın alma nedeni olamaz. Örn. Bir cep telefonu markasının pili 100.000 de bir patlıyordur. Siz o markanın telefonunu almak istemezsiniz çünkü kronik olmamasına rağmen bu bir sorundur olumsuz bir etkidir ve can sıkıcıdır. Kendi klasmanında karşılaştırıldığı diğer marka motorlarda bu ve buna benzer sorunlar yok ise buda ayrıca önemli bir sorundur.

    Pulsarda bu meydana gelen ve genel olarak birden fazla vukuu bularak tekrarlanan teknik arızaların giderilmesine yönelik montaj aşamasından ürünün detaylı testine kadar gidebilecek bir prosesi Kuralkan Merkez ve/veya yetkili servislerinin uygulamasında fayda var diye düşünüyorum. 2001 yılında ülkemizde çok satılan bir markanın aracının fren disklerinin hatalı üretildiğini şahsen biliyorum. Teknik olarak hata ihtimali her zaman vardır çözüm yöntemi ve metodolojisi önemlidir her yıl Honda / BMW binlerce arabasını geri çağırıyor.

    Müşteri / Sürücü yeni satın aldığı bir ürün için her zaman gerçekleşmiş olaylardan etkilenir 2 yıl sonra başına gelseydi kimse bu kadar sorun etmezdi zaten..
    hak_anm ve gelebek bunu beğendiler.

  4. #3524

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    İki haftadır motorumu aktif olarak kullanmaktayım. Motor her çalıştırmada saatini resetleyerek hata kodu vermekte ve gösterge paneli çalışma esnasında ikinci bir selamlama yapmakta... ayrıca ilk hafta aküden sızan asit nedeniyle egzoz üstünde ve arka maşa üzerinde oksitlenme oluştu, yıkama sonrasında da bu bölgedeki boya söküldü. Paslanma olmasın diye sprey boyayla boyasamda boya sökülüyor...
    Sıkıntı şu ki, ilk bakımda akü ile ilgili sıkıntımı söyledim ve kendilerine de gösterdim. Daha sonra gittiğimde akü değişimi için onay verilmediğini ve bir firma yetkilisinin Aksaray servisine geleceğini onun onayıyla akü değişimi yapılabileceği söylendi. Firma yetkilisi Ahmet bey cuma günü benim motorumdaki sıkıntıyı ve o an serviste bulunan bir diğer pulsarın sıkıntısını gördü. Akü ve egzoz değişimi için servise onay verdi. Bugün servise gittiğimde değiştirilsin denilen parçaların isteği reddedilmiş. Servis iyi niyetiyle yardım etmeye çalışırken, değişimi istenen parçalara onayı vermeyen vatandaş yüzünden bu motorun sıfırı da ikinci eli de beş para etmez hale gelicek. Bazı firma çalışanlarının bunu göz önünde bulundurması lazım. Ekrem bey dışında karşılaştığımız sorunlarla ilgilenen kimse yok.

    agrasiwe, Felis Leo ve ellaksakir bunu beğendiler.

  5. #3525

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı astbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İki haftadır motorumu aktif olarak kullanmaktayım. Motor her çalıştırmada saatini resetleyerek hata kodu vermekte ve gösterge paneli çalışma esnasında ikinci bir selamlama yapmakta... ayrıca ilk hafta aküden sızan asit nedeniyle egzoz üstünde ve arka maşa üzerinde oksitlenme oluştu, yıkama sonrasında da bu bölgedeki boya söküldü. Paslanma olmasın diye sprey boyayla boyasamda boya sökülüyor...
    Sıkıntı şu ki, ilk bakımda akü ile ilgili sıkıntımı söyledim ve kendilerine de gösterdim. Daha sonra gittiğimde akü değişimi için onay verilmediğini ve bir firma yetkilisinin Aksaray servisine geleceğini onun onayıyla akü değişimi yapılabileceği söylendi. Firma yetkilisi Ahmet bey cuma günü benim motorumdaki sıkıntıyı ve o an serviste bulunan bir diğer pulsarın sıkıntısını gördü. Akü ve egzoz değişimi için servise onay verdi. Bugün servise gittiğimde değiştirilsin denilen parçaların isteği reddedilmiş. Servis iyi niyetiyle yardım etmeye çalışırken, değişimi istenen parçalara onayı vermeyen vatandaş yüzünden bu motorun sıfırı da ikinci eli de beş para etmez hale gelicek. Bazı firma çalışanlarının bunu göz önünde bulundurması lazım. Ekrem bey dışında karşılaştığımız sorunlarla ilgilenen kimse yok.

    http://www.youtube.com/watch?v=9EiUx...ature=youtu.be
    Benim motorum da subap kestiğinde aynı hatayı ekranda veriyordu internette ne kadar araştırsamda bulamadım. Benimde motorum şuan serviste yatıyor 1 haftadır, 5 gün önce sipariş geçildi hafta sonuna denk geldi 10 farklı parçadan 6 sı fabrikadan çıkış yapmış gerisi kim bilir ne zaman gelir. Çok can sıkıcı bir durum araçsız kalmak. Umarım en yakın zamanda sizin sorununuz çözülür.

  6. #3526

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorum da subap kestiğinde aynı hatayı ekranda veriyordu internette ne kadar araştırsamda bulamadım. Benimde motorum şuan serviste yatıyor 1 haftadır, 5 gün önce sipariş geçildi hafta sonuna denk geldi 10 farklı parçadan 6 sı fabrikadan çıkış yapmış gerisi kim bilir ne zaman gelir. Çok can sıkıcı bir durum araçsız kalmak. Umarım en yakın zamanda sizin sorununuz çözülür.
    Teşekkür ederim, sizede geçmiş olsun. Motora binmeye başladığım günden itibaren motor bu şekilde ;) Sorunun çözümü basit; bayilerin diğer motorları satamamaları endişesiyle fiyatı yükseltilen bu motora, arızalanan parçaları da cebimizden alacağız. Soranlarada verilecek güzel bi cevabımız olacak elbette.

  7. #3527

    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar o zaman bu bır fabrıkasyon serı uretım hatası asagı yukarı herkezde bu ses mevcud ıse ya jant yamuk yada dısk cunku ben gecen hafta servıste balatanın dıske surten yerını hafıften traslattım sorun balatanın o surten yerının koselı olmasından yapıyordur deyıp bıraz ovallestırmıstık ama olmadı ses 1 gunlugune kayboldu ama sonra yıne basladı ben pzt sı bunun ıcın gereklı ıslemlere baslııcam gerekırse artık nerde hata varsa jantta veya dıskte garantıden degısme talebınde bulunucam...
    sn pulsar kullanıcıları hayırlı akşamlar.istanbul 4.levent bajaj yetkili servisi olarak sizlere tavsiyem arka frenden ses problemi yaşayan arkadaşlarımız bulundukları bölgedeki servislerden arka teker aks milini değiştirerek arızayı gidermesini söylemeniz yeterli olucaktır.bizim tespitimiz bu şekilde olduğu için sizlere yardımcı olmak adına yazıyoruz.
    AttilaXtreme, tekoklava, hkn34 ve 6 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #3528
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı kayalarmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sn pulsar kullanıcıları hayırlı akşamlar.istanbul 4.levent bajaj yetkili servisi olarak sizlere tavsiyem arka frenden ses problemi yaşayan arkadaşlarımız bulundukları bölgedeki servislerden arka teker aks milini değiştirerek arızayı gidermesini söylemeniz yeterli olucaktır.bizim tespitimiz bu şekilde olduğu için sizlere yardımcı olmak adına yazıyoruz.
    bizde serviste (baymoto) kuralkanı aradık onlarda aynı seyı soyledı fabrıkadan aksmılı talebınde bulunduk garantıden degısecek fakat 4 gun sonra gelıcegını soyledı servıs yetkılısı bu arada tabı ben kullanmaya devam edıyorum aracı, merak ettıgım konu bu aks mılındekı egıklık sonucu cıkan ses nerden gelıyor ve bu sekılde kullanmak baska bır yerde arızaya sebep olurmu yanı mılın gectıgı yerlerde bır sıkıntı olurmu bılgısı olan arkadaslar yardımcı olursa sevınırım...

  9. #3529
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı astbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İki haftadır motorumu aktif olarak kullanmaktayım. Motor her çalıştırmada saatini resetleyerek hata kodu vermekte ve gösterge paneli çalışma esnasında ikinci bir selamlama yapmakta... ayrıca ilk hafta aküden sızan asit nedeniyle egzoz üstünde ve arka maşa üzerinde oksitlenme oluştu, yıkama sonrasında da bu bölgedeki boya söküldü. Paslanma olmasın diye sprey boyayla boyasamda boya sökülüyor...
    Sıkıntı şu ki, ilk bakımda akü ile ilgili sıkıntımı söyledim ve kendilerine de gösterdim. Daha sonra gittiğimde akü değişimi için onay verilmediğini ve bir firma yetkilisinin Aksaray servisine geleceğini onun onayıyla akü değişimi yapılabileceği söylendi. Firma yetkilisi Ahmet bey cuma günü benim motorumdaki sıkıntıyı ve o an serviste bulunan bir diğer pulsarın sıkıntısını gördü. Akü ve egzoz değişimi için servise onay verdi. Bugün servise gittiğimde değiştirilsin denilen parçaların isteği reddedilmiş. Servis iyi niyetiyle yardım etmeye çalışırken, değişimi istenen parçalara onayı vermeyen vatandaş yüzünden bu motorun sıfırı da ikinci eli de beş para etmez hale gelicek. Bazı firma çalışanlarının bunu göz önünde bulundurması lazım. Ekrem bey dışında karşılaştığımız sorunlarla ilgilenen kimse yok.

    http://www.youtube.com/watch?v=9EiUx...ature=youtu.be

    pulsar alma arefesinde olarak bu konu hakkında sizden geri dönüş bekleyeceğim, bu gibi sorunlara fabrikanın yaklaşımı benim için önemli unsurlardandır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizde serviste (baymoto) kuralkanı aradık onlarda aynı seyı soyledı fabrıkadan aksmılı talebınde bulunduk garantıden degısecek fakat 4 gun sonra gelıcegını soyledı servıs yetkılısı bu arada tabı ben kullanmaya devam edıyorum aracı, merak ettıgım konu bu aks mılındekı egıklık sonucu cıkan ses nerden gelıyor ve bu sekılde kullanmak baska bır yerde arızaya sebep olurmu yanı mılın gectıgı yerlerde bır sıkıntı olurmu bılgısı olan arkadaslar yardımcı olursa sevınırım...
    şimdi şöyle bişey var bu arka aks mili bir demir bildiğim kadarı ile, uzun bir demir. Eğer bu demir sıfır motorda eğilip ses yapmasına neden oluyorsa, değişse bile tekrar bir süre sonra eğilecek demektir. Bunun neden olduğu asıl şeyi bulmak gerekir bence, ayrıca bu demiri yapmak zor olmasa gerek, sağlam bir tornacıda en sağlamından üretilebilirse sorun giderilebilir mi acaba.
    sbr bunu beğendi.

  10. #3530
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsar alma arefesinde olarak bu konu hakkında sizden geri dönüş bekleyeceğim, bu gibi sorunlara fabrikanın yaklaşımı benim için önemli unsurlardandır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------



    şimdi şöyle bişey var bu arka aks mili bir demir bildiğim kadarı ile, uzun bir demir. Eğer bu demir sıfır motorda eğilip ses yapmasına neden oluyorsa, değişse bile tekrar bir süre sonra eğilecek demektir. Bunun neden olduğu asıl şeyi bulmak gerekir bence, ayrıca bu demiri yapmak zor olmasa gerek, sağlam bir tornacıda en sağlamından üretilebilirse sorun giderilebilir mi acaba.
    bende sana katılıyorum dostum. bu mil kolay kolay eğilecek bir şey olmaamsı gerekir. eğilmesinin sebebi nedir acıklar mısınız??
    agrasiwe bunu beğendi.
    TRANSALP XL700

  11. #3531
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende sana katılıyorum dostum. bu mil kolay kolay eğilecek bir şey olmaamsı gerekir. eğilmesinin sebebi nedir acıklar mısınız??
    mıl sanırsam sonradan egılmedı arkadaslar bence bastan berı egıktı yanı uretım hatası cunku ses en basından berı vardı ılk onceler azdı sonradan belırgın bır artıs oldu...
    sbr ve agrasiwe bunu beğendiler.

  12. #3532
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mıl sanırsam sonradan egılmedı arkadaslar bence bastan berı egıktı yanı uretım hatası cunku ses en basından berı vardı ılk onceler azdı sonradan belırgın bır artıs oldu...
    tamam bak bu dediğin olabilir. fakat kullandıkça eğilen birşey ise bu motoru kullanmak başlıca saçmalık.
    agrasiwe bunu beğendi.
    TRANSALP XL700

  13. #3533
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Akü suyunun egsoza akıp mahvetmesini daha önce yazmıştım. Bazılarıda bu dertten muzdarip olmuş. Biz servisle görüşerek kendimizce olayı hallettik. Akü kutusunun altında 4 delik var. 3 ünü kapatıp birine hortum bağlayıp aşağı verdik ucunu. Sorun halloldu.

  14. #3534
    Adventure58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2014
    Şehir
    Zeytinburnu
    Motosikleti
    haojue 135S
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam bak bu dediğin olabilir. fakat kullandıkça eğilen birşey ise bu motoru kullanmak başlıca saçmalık.
    + süprizli Risk demek...
    Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ... Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik

  15. #3535
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü suyunun egsoza akıp mahvetmesini daha önce yazmıştım. Bazılarıda bu dertten muzdarip olmuş. Biz servisle görüşerek kendimizce olayı hallettik. Akü kutusunun altında 4 delik var. 3 ünü kapatıp birine hortum bağlayıp aşağı verdik ucunu. Sorun halloldu.
    anlamadığım akünün suyu neden akar ?

  16. #3536

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsar alma arefesinde olarak bu konu hakkında sizden geri dönüş bekleyeceğim, bu gibi sorunlara fabrikanın yaklaşımı benim için önemli unsurlardandır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------



    şimdi şöyle bişey var bu arka aks mili bir demir bildiğim kadarı ile, uzun bir demir. Eğer bu demir sıfır motorda eğilip ses yapmasına neden oluyorsa, değişse bile tekrar bir süre sonra eğilecek demektir. Bunun neden olduğu asıl şeyi bulmak gerekir bence, ayrıca bu demiri yapmak zor olmasa gerek, sağlam bir tornacıda en sağlamından üretilebilirse sorun giderilebilir mi acaba.
    Sorun olduğunda muhattabımız servis. Adam sorunlu parçayı sistemden istek yapıyor, isteği onaylayan kişi reddediyor. Servisin de yapabileceği birşey kalmıyor haliyle. Ekrem bey dışında müşteriyi düşünen, bizzat ilgilenen bir firma yetkilisi yok. Bunun haricinde hala motoruma keyifle biniyorum, 200-250cc motorlar içinde bundan mantıklı bir seçim yok. Bu hacimde motora 10 lira üzerinde para bağlamak da bence akıl işi değil. Zamanla düzelme olacaktır. Sattık bitti mantığıyla gidilirse, seneye yeni modeli alacak müşteri de bulamazlar.

    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlamadığım akünün suyu neden akar ?
    Akü, kapaklar üzerine yatık olduğu için akması muhtemel. Sulu asitli akü.
    agrasiwe bunu beğendi.

  17. #3537
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı astbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Akü, kapaklar üzerine yatık olduğu için akması muhtemel. Sulu asitli akü.
    arkadaş onu düşünememişler mi ya, yatık akü akar tabi çözümü orasını burasını delip hortum mu bağlamakmış.

  18. #3538

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş onu düşünememişler mi ya, yatık akü akar tabi çözümü orasını burasını delip hortum mu bağlamakmış.
    Benimki poşedin içine koyulmuştu.

  19. #3539
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Bu kronik sorun meselesi kafamı karıştırdı. Şurada kaç kişi akü akması ve arka tekerden gelen ses ile ilgili şikayet belirtiyor ve bunlar kronik sorun olmuyor öyle mi?
    reverse, dyavol-77 ve kara_kule bunu beğendiler.

  20. #3540
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Şu durumda; ''bu fiyata böyle motor yok'' görüşü de bir şey ifade etmemeye başlayacak gibi görünüyor.
    Bazı arkadaşlar şiddetle karşı çıkacaktır belki ama son gidişata bakılırsa motorların geneli problemli gibi.
    Belki ilk başlardaki hevesle kimse sorunu olduğunu açıklamak istemedi ama birileri ''sorun var!'' demeye başladıkça, sorun yaşıyorum diyen kişilerin sayısı teker teker çoğaldı.
    Pulsar benim de bütçeme uyan bir modeldi ve gerçekten çok heveslenmiştim ama görüyorum ki alırsam aynı hevesle bu motora binmem şansa kalmış bir şey.
    dyavol-77 ve agrasiwe bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)