Ya Ankara ekibi!! uyuyor'muyuz bakın Hatay'da arkadaşlar gezi falan planlıyor ben yalnız geze geze sıkıldım yokmu Ankara'da sezon sonu geldi bu aydan sonra artık motora binmek zor olur,yapalım son bir çıkışta biz be yahu hem tanışır kaynaşırız.
Ya Ankara ekibi!! uyuyor'muyuz bakın Hatay'da arkadaşlar gezi falan planlıyor ben yalnız geze geze sıkıldım yokmu Ankara'da sezon sonu geldi bu aydan sonra artık motora binmek zor olur,yapalım son bir çıkışta biz be yahu hem tanışır kaynaşırız.
Hocam yapalım bir şeyler, Ankara'da nerelere gidilir çok bilmiyorum ,ama öğreniriz işte, arkadaşlar bi liste çıkarmıştı bana gitmem için, BEypazarı falan. Ama tek olunca gidilmiyor, sıkıntı çıkarsa uğraş dur sonra. Daha bu motorla uzun yol planlarım var gelecek seneye, deneyim kazanmak gerek.
Mrb arkadaslar bu ayin sonunda bu moru alacakken hatta İrfan Beyden arka canta demiri almisken; topcase ve yeni kaskimi belirlemis siparise hazirlanirken nerden cikti bu problem. Gercekten Turkiyedeki 200-250cc araligindaki motorlar arasinda pek farki olmayan hatta benim gozumde tekerleri birazdaha kalin olsa gorunus olarakta en ust sirada yer alacak motor. Benim su anda teretdut yasamamin sebebi hadi denge sonsorunu filan gectik ama bu arka tekerden cikan ses ve firen-jant ayarsizligi (yada tam olarak nasil adlandirmak gerekiyor bilmiyorum, motorun iskeletindeki olculendirme hatisi sebebiyle arka jant ve frenin birbirine tam olarak uyum sagliyamamasi mi desek yani belkide jant ve frenden degil iskeletle alakali daha buyuk bir problem olabilir mi?) Bu problemi herkes yasiyor mu? Cok buyuk ikilemde kaldim. Bu konu hakkinda bilgilerinizi paylasirmisiniz ne yapmam gerekiyor bana yardimci olurmusunuz? Siz degerli arkadaslarimdan abilerimden yorumlarinizi bekliyorum.
Evet, Hakanları karıştırmış Lastromantic, burnumda tüttüğü memleketimden Adanalı kardeşim...
Belli ki kızmış bana, "Biz Ekrem Beyi değil Pulsar'ı satın aldık" yorumuma.
Polemik yapmayı istemediğimi en başta belirtmiştim. Siz bir yorum/tespit yaptınız, ben de karşı yorum/tespit yaptım.
Size hakaret veya rencide edici hiçbir cümle kurmadım.
Yorumumu beğenmeyebilirsiniz, katılmayabilirsiniz. Siz görüşünüzü yazdınız ben de kendi görüşümü yazdım. Hakaretamiz cümleler kullanmadan.
Ama siz, sizin tespitinize yaptığım yoruma "saçma sapan" tanımlaması yaparak rencide ediyorsunuz beni.
Ekrem bey ile ilgili görüşlerinizde hem fikir olduğumu zaten belirttim. Benim takıldığım nokta her sorunda Ekrem Beyin kapısını mı çalacağız, oldu.
Siz, motorun arkasında Ekrem bey var, bu kadar telaş etmeyin dediniz. Ben ise hala yedek parça sorunu yaşanan ve iyi bir servis
bulma telaşında pek çok arkadaşın olduğu gerçekle Ekrem bey rahatlığının anlamsız olduğunu vurgulamaya çalıştım.
Söyler misiniz? Saçmalık bunun neresinde!
Benim de şikayet ettiğim arka fren balatasından gelen ses sorunu var... Kaç sayfadır arkadaşlar bunu yazıyor. Hatta hakkımızı arayalım, Kuralkan'a bildirelim diyen var.
Demekki Ekrem beyinde yetemediği yerler varmış dedim, saçmalık bunun neresinde?
Aralıksız 16 yıllık motorculuğumla, 150.000+km sürüş deneyimimle diyorum ki, Ben Pulsar'ı satın aldım, Ekrem beyi değil.
Sizin Ekrem bey dediğiniz Kuralkan üzerindeki olumsuz imajı silmek ve bunu da Pulsar ile yapmaya çalışan bir pazarlama müdürü. Adı üzerinde "Pazarlama Müdürü" Pazar yaratmak ve pazarı dinamik tutmak adına tabi ki markasına gereken desteği ve önemi vermek zorunda. kuralkan'ın zamanında yediği hurmalar yüzünden Pulsar'ı pazarda tutundurmak zorundalar.
Seni beni, kullanıcıları düşündüklerinden değil güzel kardeşim...
Pazarlamanın öz mantığı müşterine yardımcı ve ilgili göründüğün hissini vermektir. Bundan da kasıt pazarını korumak ve yeni pazarlar yaratmaktır.
Ekrem beyde bunu çok güzel yaptı ve bizlerin taktirini kazandı.
Peki bunca yaşanan sorunları ne yapacağız: Artık ufakta olsa görünen bazı kronik sorunlarımızı, servis ve yedek parça sıkıntımızı nereye koyacağız.
Henüz sorun yaşamadık diye Pulsar çok harika olabilir ama ya olduğunda! Nasıl olsa Ekrem bey mi var diyeceğiz?
Peki özel sektör mantığı içerisinde Ekrem bey duygusal ve/veya başka nedenlerle Kuralkan'dan ayrılırsa...?
Söylermisin hemşerim saçma sapanlık bunun neresinde?
Siz kullandığınız cep telefonu/laptop vb eşyalarınızın arkasında servis ve hizmet desteği olduğu için mi satın alıyorsunuz
yoksa pazarlama müdürünün her soruna yetişmeye çalıştığı için mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
Sevgili dostum, motosiklette ciddi bir kusur olduğunu düşünmüyorum.
Zırıltı veya arka diskten gelen sesin de sorun olduğunu da düşünmüyorum. Çözümü olan hiçbir sorunun sorun olamayacağını düşünüyorum.
Sorun: satış sonrası hizmetler... Bir gün mutlaka ihtiyaç duyacağınız şeyler.
sizin en çok dikkat etmeniz gereken şeyler bence.
Kuralkan'ın da bu konuda epeyce uğraş verdiğini düşünüyorum.
Düzelecektir. Düzelmek zorunda. Yoksa yeni pazarlar yaratamazlar.
Motosikletin ergonomisi gayet iyi. Teker aralıkları, ön arka frenaj mantığı gayet uyumlu. Yol tutuşu, şehir içi ve şehir dışı kullanımı sevmesi, ivmelenmesi... Yani bu fiyata göre gayet tatminkar.
Çinli gibi kalitesiz değil belki ama Japon gibi de kaliteli değil. Bu gerçeği gözardı etmeyin. Mekanik olarak gayet iyi gibi görünüyor. Ama diğer aksamlarda kalite biraz gözardı edilmiş. Kullanıcının bireysel çabası ve ek maliyetle bu sorunda halledilebilir görünüyor.
Sonuçta bu fiyata alınabilecek en iyi ve doğru seçim motor gibi görünüyor.
Senin kullandığın motorunda bir sorunun varsa elbetteki yaz paylaş herkes bilsin duysun ama sırf eleştirmek içinde yazı yazmanın bir anlamı yok , sayfalardır kanuni böyle kuralkan böyle yazısı yazılıyor çiziliyor bunu uzatmak anlamsız geçmişte hatalar olmuş olabilir ama ortada bunu düzeltmeye yeni bir satış servis imajı yaratmaya çalışan bir yönetim var bu yanlızca ekrem beyin şahsıyla alakalı bir durum değil. tamam yanlış varsa elbetteki eleştirilsin geçmişte olmuş konuşulsun unutulmasın ama şuan bajaj türkiye yönetimininde yapmaya çalıştıkları çabalarıda göz ardı edilmesin .motorların fren balatalarından ses geliyor diyor arkadaşlar soruyorum acaba kaçınız balata temizleme ürünü kullanıyorsunuz yada kullandınız bu motorlarda ? motor binmek sadece parayı bayılıp gazı açmakla olmuyor motorcu adam sesin geldiği yeri biliyosa az çok neden kaynaklandığınıda bilmeli bence . biz parayı verdik pulsarı aldık hiç bakmadık motora zinciri yağlamadık balata spreyi kullanmadık yağına suyuna bakmadık olmadı pulsar iyi motor değil . bu şartlarda hayabusada iyi bir motor değil size göre o zaman kimse kusura bakmasın .yada sizin aradığınız kriterlerde bir motor daha imal edilmedi belkide ! bu bakım ürünlerini kullanmıyorsanız motorunuza bakmıyorsanız sadece bakım zamanı yapılanlar yeterli servis baktı işte düşünceniz varsa kafanızda bence sorun ne bajajda ne kanunide sorun birazda bizim motorculuğumuzla alakalı .
Değerli arkadaşlar;
Hayırlı pazarlar diliyorum...
Bugün "BAJAJ GÜVENLİ SÜRÜŞ EĞİTİM AKADEMİSİ" nin açılışını yaptık ve ilk kursiyerlerimize katılım belgelerini takdim ettik. İnşallah bundan sonra İstanbul Tuzla ana merkez fabrikamızda Değerli Hocamız Murat DENİZHAN sevk idaresinde belirli periyotlarla bu eğitime devam edeceğiz.
Epey zamandır sizlere cevaplar yazamadım. Sayfaları takip eden değerli arkadaşlarım bilirler bunun mümkün olamayacağını, zaman içinde buna gerek de kalmayacağını ifade etmiştim. Ancak bir şekilde sizlerle gönül bağımızı hiç koparmama gayreti içinde olacağım. Bazı yorumlara açıklık getirmek açısından bir kaç detay sizlerle paylaşmam uygun olabilir diye düşündüm;
1. Bütün Pulsar sahibi ya da satın almayı düşünen arkadaşlarım bilsinler ki çok değerli bir ürün ve markayı satın aldınız/alıyorsunuz. Size her türlü desteği vermeye hazır bir marka ve ekip iş başında, buna emin olabilirsiniz. Benim şahsi olarak şu ana kadar ön planda görünmem tamamen kişisel bir kararımdır ve yeni bir marka ve ürünün doğru anlaşılması için birinci ağızdan bazı açıklamaların yapılmasını doğru olduğunu düşündüğüm içindir. Arkadaşlardan gerçekten çok olumlu tepki ve yorumlar aldım, teşekkür ederim. Ancak bu durumun geri plandaki ekibin varlığına gölge düşürmesini istemem...
2. Pulsar 200 NS ürünümüzde 175 sayfayı okuyan ya da değerlendiren arkadaşlarım da çok iyi biliyorlar ki önemli sayılabilecek hiç bir kronik arıza ile karşılaşılmamıştır. Burada yaşanan bazı lokal sorunları göz ardı ediyorum gibi bir algı anlaşılmasın. Bazen bir sorun genele yayılarak ortak bir sorun var algısı oluşabiliyor. Tüm şikayetlerin varlığını bilerek tekrar arz ediyorum, Allah'a şükür kronik hiç bir sorun yok. Ama her küçük sayılabilecek sorunun dahi BAJAJ AUTO ile paylaşıldığını, Türk tüketicisinin bilinç seviyesinin ne kadar yüksek olduğunu mutlaka örnekleri ile beraber izah ettiğimizi bilmenizi isterim.
3. Bu ürünümüz 2014 yılı 6 aylık bir süreçte kendi segmentinde oldukça iddialı bir satış rakamı yakalamıştır. Hatta açık ara...Eylül ayı sonu olmasına karşılık halen talep canlı olarak devam etmektedir. Bu konuda teveccüh için tüm kullanıcılarımıza çok teşekkür ediyorum. Yollarda 30.000 km sınırına dayanmış Pulsarları görmek bize huzur veriyor.
4. Tüm Pulsar 200 NS kullanıcı arkadaşlarıma söyleyeceğim birinci muhatabınız servislerdir. Eğer sonuç alamıyorsanız, ya da memnuniyet duymuyorsanız satış sonrası hizmetler birimi 24 saat hizmetinizdedir. Bu hizmetlerin yürütülmesinde önemli sayılabilecek bir kadronun görevi başında olduğunu hatırlatmak isterim. Şu anda önemli miktarda Pulsarlar yollardadır. Güvenle dolaşmaktadır,
Sonuç olarak bu sektörde hiç bir markanın sıfır hata ile çalışamayacağını örnekleri ile biliyorum. Ama BAJAJ AUTO'nun Türkiye için çok iddialı olduğunu, bu konuda çok kısa süre içinde neler yaptığını ve yapacağını bilen bir yetkili olarak gönül rahatlığı ile tüm arkadaşlarıma ürüne ve markaya güvenmelerini, uygun fiyat, uygun yedek parça fiyatı, etkin satış sonrası desteği, uzun yıllar devam edecek sağlamlılık ve dayanıklılık, yakıt ekonomisi, yüksek teknoloji gibi genel prensiplerden taviz verilmeyeceğini bilmenizi isterim.
İyi bir hafta diliyorum.
Saygılarımla...
Ekrem bey bajaj auto ya şunu iletmenizi isterim motor bloğunda kullanılan contaları ve sıvı conta işini yapan arkadaşları ya işten çıkarsınlar yada iyi bi eğitim versinler motoru aldığım günden beri yağ kaçırıyor. Bu sorun başıma gelince araştırdım ve gördüğüm üzere sorun sadece bende değil, uyduruk çin mallarında bile sıfır motor yağ kaçırmıyor bajaj gibi bir firmaya bu hiç yakışmıyor
arkadasım bak sen polemık yapmıcam dıyosun ama kafadan bızlerı caktırmadan bılıncsız kullanıcılar olarak nıtelendırıyosun yorumlarınla, yanlıs yapıyosun. bızler bırbırımızı tanımayan burada aynı urunu kullanan ve ortak paydada muhtelıf sorunları veya negatıf veya pozıtıf ( kısılıklerımızle alakalı degıl tamamen aracla ılgılı ) goruslerımızı paylasan ınsanlarız... bızde az cok senın dedıgın gıbı motoru alıp gaz acıp gıden adamlar degılız hanı ben sahsen 40 yasında bır adamım 15 yasından berı hem motorla hem arabayla hasırnesır olmus bır surucuyum herhangı kullandıgım bır aracta en ufak ses degısıklıgını anında anlayan ve mudahele edebılen bır ınsanım az cok mekanık tamır bılgım olmasada gelen sesın arızadan mı kaynaklanıyor yoksa teknık bır sorun mu var anlarım ve hemen servıse gıder ve sıkıntıyı cozerım. balata temızleme spreyı falan demıssın bunu denemedıgımımı sanıyosunda bızı ıs bılmemezlıkle sucluyosun balata sorunu tamamen farklı bır sebepten oturu. bılıp bılmeden ve burdakı ınsanları tanımadan atıp tutma ...
Ya kardeşim neden her söyledigimi sadece sen üzerine aliniyorsun ? Ben genel konuşuyorum . senin benim motorumuza bakmamiz anlamamiz herkesin ayni olacagi anlamına gelmez demek istediğim bu. Binlerle ifade edilen satis rakamlari var ortada bunun içersinde birkaç sorun olması gayet normal olacak bunlar yaşanacak ve giderilecek karsilikli anlayisla .
senın her soyledıgını uzerıme alınmam da aslında, ben anladım sen cok dıkkatsız bır ınsansın forumu basından berı okudugunu soyluyosun ama sen okumuyosun bakıyosun bence cunku balata ıle ses sorunu yasıyan kısılerden bırı benım ve bu sorunu arkadaslarla 1 kac sayfa once bılgı paylasımında bulundum sen kalkıpta yok ses gelınce ıs bılmedıgımızı soyleyıp yok sprey sık falan dedıgın zaman kafadan muhattap ben oluyorum ve otamatıkman banada cevap doguyor yoksa meraklı degılım senınle burda laf yarıstırmaya ...
Yalniz bu problemin cozumu ne tam olarak ne ile alakali bu arkadan gelen ses, bu motorun genelinde bu problem var mi bu sekilde nitelendirmeli miyiz? Herkeste varda kullanici arkadaslar bu sesi dikkatemi almiyor yoksa almamak mi gerekir fakat jantta gorulmeyen bir yamukluk varsa virajlarda ve yoksek hizlarda zor durumlara dusebiliriz. Bu sorularin cevabini almadan kafam rahat etmiyecek ve uzgun hissediyorum kac zamandir bu motoru alacagim zamani bekliyordum su anki durumumda alabilcegim en iyi motordu bundan daha kucuk motorlar bana yeterli gelmiyor daha buyukleri ise butcemi asiyor ah pulsar ah... Bu durumu yasiyan yada bilgileri olan arkadaslar biraz daha bu konuya aciklik getirirse mutlu olurum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
Sahsen ben kendim icin konusuyorum 5 yildan beri aktif olarak motor kullaniyorum. Son aldigim motor sifir motordu ben oyle pek sagini solunu kurcalamzdim sadece temizlik ve zincir yaglamasi ile ugrasirdim. Fakat motorun frenlerinde bir problem hissettigimde, debriyajinda biraz gevseme veya farkli bir sey hissettigimde veyahut herhangi bir problem bakim zamani beklemeden yeri gelmis 600km yeri helmis 1000km servise goturudum motoru bi bindirirdim motora bi ayarlanacak bir seyi varsa ayarla derdim tabi motor garantili olmasina ragmen garantilik bir durum olmazdi servise git gel tanisiklik muhabbet oldu bi ihtiyacim oluncada oradan alirdim oda sagolsun islik filan fazla bir sey almazdi bir yemek parasi sigara parasi hallederdik isi (garanti kapsamindaki km bakimlari haric ozaman gereken servis ucretini alirdi.) Belkim lafi cok uzattim ama demem odurki millet avrupada bu fiyatlara motorun kralini binerken biz binbir zorluklarla hayallerle anca alabiliyoruz belkim elimiz anahtar tutmuyor ama motorun gidisidir sesidir frenleridir bunlari hissedebiliyoruz, malimiza zarar gelmesin omru uzun olsun diye bakim zamanini beklemeden servise goturup geregi neyse yaptiriyoruz. Bunlara ragmen yinede her sey olabilir ve bu alan seyler illa kullanicilar motora iyi bakmadigi anlamina gelmez ve eminimki buradaki cogu kimse motorunu kolay almamistir cocugu gibide bakiyodurlar motorlarina.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Yalniz bu problemin cozumu ne tam olarak ne ile alakali bu arkadan gelen ses, bu motorun genelinde bu problem var mi bu sekilde nitelendirmeli miyiz? Herkeste varda kullanici arkadaslar bu sesi dikkatemi almiyor yoksa almamak mi gerekir fakat jantta gorulmeyen bir yamukluk varsa virajlarda ve yoksek hizlarda zor durumlara dusebiliriz. Bu sorularin cevabini almadan kafam rahat etmiyecek ve uzgun hissediyorum kac zamandir bu motoru alacagim zamani bekliyordum su anki durumumda alabilcegim en iyi motordu bundan daha kucuk motorlar bana yeterli gelmiyor daha buyukleri ise butcemi asiyor ah pulsar ah... Bu durumu yasiyan yada bilgileri olan arkadaslar biraz daha bu konuya aciklik getirirse mutlu olurum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
Sahsen ben kendim icin konusuyorum 5 yildan beri aktif olarak motor kullaniyorum. Son aldigim motor sifir motordu ben oyle pek sagini solunu kurcalamazdim sadece temizlik ve zincir yaglamasi ile ugrasirdim. Fakat motorun frenlerinde bir problem hissettigimde, debriyajinda biraz gevseme veya farkli bir sey hissettigimde ve yahut herhangi bir problem oldugunu hissettogimde bakim zamanini beklemeden yeri gelmis 600km yeri gelmis 1000km de servise gotururdum motorun uzerine bi bindirirdim servisteki arkadasi, motorun ayarlanacak bir seyi varsa ayarla derdim tabi motor garantili olmasina ragmen garantilik bir durum olmazdi. Servise git gel tanisiklik muhabbet oldu bir seye ihtiyacim oluncada oradan alirdim oda sagolsun iscilik filan fazla bir sey almazdi bir yemek parasi sigara parasi hallederdik isi (garanti kapsamindaki km bakimlari haric ozaman gereken servis ucretini alirdi.) Belkim lafi cok uzattim ama demem odur ki millet avrupada bu fiyatlara daha kaliteli motorlar binerken biz binbir zorluklarla hayallerle anca alabiliyoruz; belkim elimiz anahtar tutmuyor ama motorun gidisidir sesidir frenleridir bunlari hissedebiliyoruz, malimiza zarar gelmesin omru uzun olsun diye bakim zamanini beklemeden servise goturup geregi neyse yaptiriyoruz. Bunlara ragmen yinede her sey olabilir ve bu olan problemler yuzunden illa kullanicilar motora iyi bakmadigi anlamina gelmez ve eminimki buradaki cogu kimse motorunu kolay almamistir, cocugu gibide bakiyodurlar motorlarina.
Ankaralı arkadşlar Kalecik gidebilirsiniz festival vardı bitmediyse.
3 günlük pulsar sahibiyim şu ana kadar herhangi bir eksi durumla karşılaşmadım . Bundan önce 1 hyosung gtr 250 ve 2 ninja250 vardı be hepsinde kalitesiz balata kullandıgımız da ses yapardı ve ben balatalardan bahsediyorum sizin bahsettiginiz fren kaliperleri İkisini karıştırmayalım lütfen
2006 mondial mct 250 2009 hyosung gtr 250r 2010 kawasaki ninja 250r 2012 kawasaki ninja 250r
karıstırdıgımız nedır abı kalıper ıcınde fren balatalrını bulunduran ve onlara hareket saglayan mekanık bır parcadır kalıper bybre olunca ıcındekı balatada ben degıstırmedıgım ıcınde halıyle bybre dır herhalde ee bybrede brembonun malı ıse halıyle kalıtelıdır o zanla konuya yaklasıyorum ben zaten mevcut sorun balatanın veya kalıperın kalıtelı veya kalıtesız konusu degıl balatanın bır sekılde gıderken dıske surtmesı ve akabınde uyuz bır ses cıkarması sonucta ıstersenız porsche nın seramık sıstem dunyanın en kalıtelı fren sıstemı de olsa boyle bır durumda ıllakı ses yapar haaa bu arada ben bır pulsar olarak bu fren balatası sesının cok buyuk ve halledılmeyecek bır sorun olduguna ınanmıyorum kesınlıkle bu aracı almak ısteyenler gonul rahatlıgı ıle bu aracı alıp kullanabılır nıtekım cok krıtık ve kronık hayati bir arıza degıl sonucta kuralkan garantiden problemımızı cozecek bu sesın bır kac nedenı olabılır muhtemel arızalar bence dısk veya tekerde bızım gozle belkı goremıyecegımız bır yamukluk var yanı 8 cızıyor yada kalıperde bır sıkıntı servıste bakıp teshıs koyup ogrenecez sonrada bajaj ve kuralkan fırmasından cozum beklıycez bu sekılde vonk vonk sesı cıkararak gezıcek halımız yok ...
tabi bu arada aracı aldıgım ılk gunlerden beri yuksek suratte hafıf bır yalpalama hıssedıyorum rahatlıkla duz cızgıde gıdemıyorum tamam arac naked ruzgar etkılıyor ama bence eger teker yamuksa bunada etken bence olur dıye dusunuyorum bunla ılgılı eger yanılıyorsam bılgısı olan lutfen fıkrını soylesın
Karıştırdığımız bir olay var; bende 600 Hornet var (naked)...240 km'lerde bile ''ip'' gibi...Yani motosikletin(pulsar ın) yüksek süratte yalpa yapması, çıplak olması ile alakalı değil.Jant,lastik,balans yada ön amartisörlerle,hatta arka maşa beşik burçları ile alakalı olabilir...
The Power of The Dreams.
(Diğer forum sakini arkadaşları bu polemik yazısını okumak zorunda bıraktığım için özür dilerim.
Ve bir daha böyle şeylerle meşgul etmeyeceğime şahsen söz veriyorum)
lastromantic rumuzlu arkadaşa,
Size güzel memleketimin güzel insanı diye yaklaşıp, Polemik yapmak istemediğimi en baştan belirtmiştim oysa.
İlk olarak hiç tanımadığınız bir insana önce nasıl hitap edeceğinizi öğrenin.
Öte yandan kesin yargılarla yargılayıp durmuşsunuz. Ama kimi yargıladığınız bile belli değil üstelik.
Nihayetinde sizin bu alaycı, aşağılayıcı ve ukala üslubunuz insanı polemiğe itiyor maalesef.
Siz benim aslında ne anlatmaya çalıştığımı bile anlamadan otomatize olmuş gibi Bajaj avukatlığı yapmışsınız.
Size önce okuduğunuzu anlamaya çalışmanızı öneririm. Şayet anlamış olsaydınız böyle saçmalamazdınız!
Burada insanlar sıkıntılarını paylaşıyor, bilenden de yardım istiyor. Aynı sorunu başka yaşayanların olup olmadığını merak ediyor.
176 sayfayı okuyun; Pulsar kullanıcılarının hiçbiri markayı kötülemiyor. Kaldı ki sahip olduğu motosiklete lafta söyletmiyor.
Haklı eleştirilerini de yapmaktan geri kalmıyor ama. Yapacaklar tabi. 6 ay olmuş hala satış sonrası hizmetlerin aksaklığı yazılıyor burada.
Sizin bu kadar fanatik olmanıza gerek yok: biz, sizden önce de markayı savunup abuk sabuk eleştiri yapanlara laf yetiştirmeye çalışıyorduk.
Yerinde eleştirilere de fanatiklik yapmyorduk.
Kendi segmentinde (ki bu segment kriteri sadece KTM Duke 200'dür) çok satış yapmayla övünmek Kuralkan'ın başarısı değil; ortalama 150cc segment
kullanıcılarının (ki çoğu apaçi tayfası bu segmentten çıkar) Pulsar ile bir ivme kazanmalarından kaynaklanıyor.
Öte yandan motosikletin ergonomik ve teknik farklılığı hemen dikkat çekiyor. Türk kullanıcısı bu farklılığı sevdi ama hala Kuralkan çelişkisi var.
Kuralkan'da bu çelişkiyi gidermek için elinden geleni yapıyor zaten. Burada hem fikir olduğumuzu belirtmeme rağmen markayı eleştirdiğimi nereden
çıkardınız anlamadım.
Ama sanırım benim gramer Türkçesiyle yazmam size yabancı geldi ki, anlamadan cevap yazmışsınız.
Bakın; Kuralkan ancak ve ancak satış sonrası hizmetlerdeki başarısıyla övünebilir, satış rakamıyla değil.
Kuralkan kapital nedenler ile bu ürünün Türk tüketicisine sunulması ve sonrası hizmetlerinde Bajaj Auto ile anlaşmalı bir aracı şirket.
Kuralkan'ın, önce zincir gergi ayarını kontra ayar pulu olmasına rağmen çekiçle ayarlamaya çalışarak teker dengesini bozduğunun farkına varmayan,
diske (kaliperlere) sıkacağı yağı bilmeden fren mekaniğinin yapısını bozup diskin yanmasına neden olan,
hala ilk bakıma giden araçlara yağ filtresinin değişmesine gerek abi diyen servislerle nasıl baş edeceğini bile bilmeden sizin yorumunuz çok anlamsız kaldı.
Geçmişi en fazla 4 ayı bulan bir markanın sadece sahibinden.com'da 52 adet satış ilanı var. Satmaya niyetli olanları da sayarsak neredeyse tahmini satış rakamının, kabaca %15'i satmaya çalışıyor motosikletini. Siz hala Kuralkan diyorsunuz.
Anlayın artık; demek ki hala Kuralkan bir şeyleri oturtamamış yerine!
Gelelim sadede;
Motorsiklet deneyimimi ve motorculuğuma alaycı bir üslupla yaklaşmışsınız, açıklayayım:
Öncelikle ileri sürüş ve güvenli sürüş eğitimleri alan biriyim, 150.000+ Km yol deneyimim var, hiç kazam yok, 49 yaşını bitirmek üzereyim.
1987 yılında B, 1990 yılında ise B+A2 ehliyetimi aldım. Hatta bana güldüler:Motor için ehliyetmi olurmuş diye.
Neyse,
Benim motorculuğum, 1980'li yılların başlarıydı sanırım, 4 silindirli motorların Adana'da tek tük olduğu dönemde Deli Timur'un, Hondasıyla Ziyapaşa Bulvarındaki dip gaz, tek teker resitalini görerek başgösterdi.
Yine 1980'li yılların başlarında Adana'da moda olan tek silindir 49cc'lik Mobilet marka motoru çift silindir yapan kuşaktanım.
Ve bu eserimizi Adananın ortasından geçen E5'in kuruköprü kavşağından havalanı kavşağına kadar yarıştıranlardanım.
Tekel'de gaz keserdik çünkü normalde 80 civarı yapan motor 120'ye çıkmıştı ve o hızı durdurmaya balata yetmiyordu.
2 tane Bisan bisiklet kadrosunu hurdacıdan alıp kaynakla birleştirerek iki kişininde pedal salladığı iki gidonlu, iki seleli Tır gibi bisiklet yaptık.
Eski Barkal son durakta nam-ı diğer Ayyaş ustaya bir şişe şarap götürerek ondan telli janta kalem gibi akort yapmayı öğrendik...
Lafınızı kime söylediğiniz belli değil ama şahsımı kastettiğiniz aşikar olduğu için bana yazdığınız son yorumu okuyarak cevaplandırayım:
1) Motorumda (disk sesi hariç) herhangi bir sorun yok, olsada diğer motorlarımda olduğu gibi kendim yaparım.
Motor indirip toplayacak desteğim, bilgim ve alet edevatım var.
2) Kaç kez Kanuni marka kullandınız bilmiyorum. Ben daha önce (2006) kullandım. Kanuni'nin pazardaki kendi üretimimiz diye gagaladığı dandik Çinli
motorları Kanuni markasına güvenip alarak başına bela edenlerdenim. Üstelik bu anlamda yanlışlarını ben değil bizzat Ekrem bey zaten itiraf ediyor.
Fakat Bajaj ile geçmişte yaşanan olumsuzlukları gidermeyi ve çok daha farklı bir marka olacaklarınıda yine kendisi beyan etti.
Bende yorumlarımda her zaman buna destek olmamız gerektiğini, geçmişteki yanlışlardan dolayı Pulsar'a mesafeli bakmamamız gerektiğini yazmışımdır.
3) İmajını düzeltmeye çalışan bir Kanuni var, bu Ekrem Beyle alakalı bir durum değil diyorsunuz ama yorumunuzda dert yanan bir arkadaşa "telaşlanmayın arkamızda Ekrem Bey var" diyorsunuz. Bu ne yaman çelişki!
4) hkn34'ün dediği gibi siz geçmiş sayfayı okumamış sadece bakmışsınız. Çünkü sizin Bajaj ile ilgili iyimser görüşünüzü şahsen ben 80-90'lı sayfalarda yazmıştım oysa.
5) Diskten gelen o sesin (dikkat edin disk diye yazdım) balata spreyi ile giderilemeyeceğini engin motor bilginizle tahmin etmeniz gerekirdi.
Bilgisiz servislerin çoğunun yaptığı şeydir o sprey muhabbeti. Çünkü serviste bilmiyor sesin nereden geldiğini, dahası nasıl onaracağını dahi bilmiyor çoğu.
6) O dediğiniz sprey gibi şeylerin varlığını sadece siz biliyorsunuz sanki. O gibi ürünleri kullanmak kişiyi bilinçli bir motorcu yapmaz!
Yazınızın son cümlelerinde hepten saçmalayıp, her zamanki üslubunuzla aşağılıyorsunuz.
Size göre, siz hariç sanki herkes suya sabuna dokunmadan, yağına kirine bakmadan parayı bastırıp, kontağı açıp gazlıyor...
Daha çok yazarım ama bu kadarı bile fazla oldu.
Son olarak Pulsar'a binen herkesi apaçi tayfası, yeni yetme motorlu sanmayın.
Benim portföyümde sizin henüz selesine bile oturamadığınız pek çok motosikleti kullanmışlık var, Öyle köşeye kadar sürme değil.
E üniversitede çocuk okutunca malesef bütçe daraldı cc küçüldü.
NOT: Bu forumu polemik sayfası haline çevirmeyin lütfen. Cevap yazma ihtiyacı duyarsanız özelden yazın insanları meşgul etmeyin.
Hatta mümkünse cevap bile yazmayın.
Üstadlar iyi geceler.
Bu motoru 2. El almayı düşünüyorum lakin rodaj olayı kafamı karıştırıyor. Motor 2500 km de daha geleli 4 5 ay olmuş bir motoru alıp 2500 km de satmanın mantığını da anlamış değilim. Tavsiyeniz nedir ? Sınırlı bir bütçeye sahip olduğum için 2. El daha mantıklı gibi geldi ama tabiki 0 motorunda yerini tutmayacaktır. Rodaj olayında anlaşılabilirmi ? Maksimum suratinden falan ?
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)