Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Eylül 2014, 09:11
#3381
conmech adlı üyeden alıntı
Arıza...
Arkadaşlar biraz önce yolda giderken motorun icinden şakır şakır sesler geldi zincir gerilmesi oldu sonra motor istop etti ve bir daha calısmadı motor marşa basmam la kendisini resetliyor. Seyir hızım 50 civarı 3. Vites ne bir sıkıştırma ne de baska birşey yaptım motora. Daha 3500 km de artık sinirimden başka birsey yazamıyorum. Yorum sizin.
http://youtu.be/6RGMFz0-w8I
arkadaşım çok geçmiş olsun eğer 50 km hızla giderken motorun o şakırdama sesi inceden kalına doğru çoğalarak performansı geriye düşmüş ise silindir ama ses çoğaldı ve arka tekerlek kilitleyip kaldıysa üzgünüm krank veya şanjıman.insan bir kere motordan soğudumu isterse 600 rr olsun olmuyor güvensizlik ha şimdi olacak diye sürmeye devam. çok geçmiş olsun umarım basit bir sorundur çözülebilir ancak motor hiç marş basmıyorsa ve motor dön müyorsa sıkıntı büyük gibi gözüküyor. :(
Reklamlar
-
17 Eylül 2014, 11:10
#3382
bogusbill adlı üyeden alıntı
selam beyler. pulsar almayı düşünüyorum ama siyah mı mavi mi karar veremiyorum. mavi alırsam sticker sökmeyi düşünüyorum. söken ya da referans bir foto gösterebilecek var mı? nasıl duruyor merak ediyorum.
al dostum bu benim canavar ön cam da cok iyi durdu
http://i.hizliresim.com/PE56AN.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
volkansacar adlı üyeden alıntı
al dostum bu benim canavar ön cam da cok iyi durdu
http://i.hizliresim.com/PE56AN.jpg
http://i.hizliresim.com/PE56AN.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
-
17 Eylül 2014, 11:13
#3383
Nota not:
Özünde duke 200 de bajaj ;)
-
17 Eylül 2014, 11:45
#3384
conmech arkadasimizin acaba durumu ne oldu insanlah yasadigi problemler duzelmistir.
-
17 Eylül 2014, 11:54
#3385
Geçmiş olsun diyen bütün arkadaşlara teşekkürler. Bugün servise götürdüm motoru bıraktım işler yoğunmuş en erken akşama açıp bakılacakmış motor.ekranda bir hata kodu oluştu marşa uzun süre basarsam gözüküyor.
H:05 DT8 2.5 diye bir kod var internette ne kadar araştırsam da ne olduğu hakkında bir bilgi bulamadım.
Bir arkadaş motorun kitlemesini sormuş tekrar anlatayım Yolda gidiyorum 40-50 km arası hızım var 2 den 3 e vites attığım sırada önce şakırtı geldi daha sonra zincir gibi bir şeyden şrrrrr gibi bir ses ve arka teker kitlemesi oldu dişliler zarar görmesin diyedebriyajı sıktım kenarıya aldım motoru sonrası malum 3 km kadar elimde servise taşıdım. Servis bugün anlattığımda egzantrik zincirinden şüphelendi akşama telefonla bilgi vericek. Tekrardan herkesin ilgisi ve çözüm önerileri için teşekkürler. Elimden geldiğince onarım sırasında fotoğraf yüklemeye çalışırım. İyi günler.
-
17 Eylül 2014, 12:35
#3386
top speed benimki
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
155 km de hız kesiciye girdi en son hızım 155 gördüm yanii
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
çok geçmiş olsun.
-
17 Eylül 2014, 13:25
#3387
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
Satış rakamlarını nerden biliyorsunuz acaba bunu çok merak ettim ? Firma bunu halen aciklamis değil sadece kendi sınıfında satış rekoru beklendiğini biliyorum ben .
Pulsar şenliğinde açıkladılar. 1000 küsur tane satmış. (küsüratı hatrlayamıyorum) Bu rakam benim beklediğimden ve tahmin ettiğimden az onu da belirteyim. Türkiyede bu motorun ilk üç ayda 3000 civarında satış yapacağını bekliyor ve tahmin ediyordum. Yanıldım.
-
17 Eylül 2014, 13:31
#3388
Attila abi belki de bukadar talep göreceğini kestirip motor fazla fazla getirilmjs olsa piyasaya girerken çok daha fazla satis adedi olurdu insanlar deli gibi bayi bayi motor aradilar ben bile gidip erdemliden alip gelmjstim adanada yok diye .bunlarida göz ardi etmemek lazim simdi sezon bitti her bayide motor var neye yarar .
-
17 Eylül 2014, 14:39
#3389
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Pulsar şenliğinde açıkladılar. 1000 küsur tane satmış. (küsüratı hatrlayamıyorum) Bu rakam benim beklediğimden ve tahmin ettiğimden az onu da belirteyim. Türkiyede bu motorun ilk üç ayda 3000 civarında satış yapacağını bekliyor ve tahmin ediyordum. Yanıldım.
Atilla Abi, dediğin öngörüye bende katılıyorum. Daha öncede belirttiğim gibi Türkiye de motosiklet pazarı nüfus/potansiyel açısından gerçekten çok alt seviyelerde. ( Düşünün ki yemek / su vs siparişi için bile o kadar firma bir sürü motor alıyor almaza ne olacak ) Buradaki temel sorunun satış sonra hizmetler olduğu aşikar. Hepimiz bu camianın içindeyiz konuşuyoruz motosiklet satın almak isteyen ve daha önce azda olsa ağzı yanan herkesin ortak kullandığı bir dil var oda servis nasıl? yedek parça varmı? vs..
Bazı arkadaşların yaşadığı sıkıntılar düşündürücü evet her motorda bazı teknik sorunlar olabilir. Honda örnek verilmiş 1000 RR yağ yakıyor yani teknik bir dille yağ eksiltiyor . Bazı motorların yağ eksiltmeleri sorun değildir o motor ona göredir yağ eksiltir ama dayanıklı ve çok iyi motordur. BMW lerde de yağ eksiltme vardır. Ama çok performanslı ve dayanıklı motorlardır bunlar aynı zamanda.. Ama patlayan çatlayan bir Honda motoru kolay kolay göremezsiniz. Milyonlarca adet Honda satılır dünyada mekanik olarak güvendiğim nadir markalardan biridir. 10 yaşında Honda nın motoru patlayı p çatlayabilir bu örnek sayılmaz o motor 10 yaşındadır binlerce km.yapmıştır.
Ben özetle şunu çıkarıyorum nasil ki KTM hindistanda üretildiği halde DUKE leri avusturyada tekrar check up tan geçiriyor ise bunun da geçerli bir nedeni olmalı. Hindistandaki montaj kalitesinden emin olamadıkları ortada. Pulsarda yaşanan sorunların büyük bölümünün montaj sorunları olduğunu düşünüyorum. Aynı şey Pulsarın motoru ile de alakalı. Doğru montaj prosesinden geçmeyen bir motorda 3.000 kmlerde sorun çıkarabilir.
Hak_anm ye sonana kadar katılıyorum. Burada satış öncesi ve satış sonrası için Kuralkan ın gerçekten titiz bir çalışma yürütmesi şart. 1000 adet vs gibi rakamlar fiyat/performans ürünü için oldukça az. Yani YBR 125 alırmısın diye sorsalar büyük ölçüde herkes o sınıfta alırım der neden çünkü güvenilir motor sağlam motor kolay kolay yolda bırakmaz. Bu algı henuz Pulsar için oluşmadı. Evet sorun yaşamayan arkadaşlarda var ama sorun yaşayanlarda hiç azımsanmayacak kadar var.
Bence asıl temel sorun bu tarz mekanik sorunları Duke 125 ve 200 un yaşamamış olması. Bu düşündürücü. Bildiğim kadarıyla onlarda amortisör sorunları var ancak bu tarz mekanik sorunları daha önce hiç duymadım.
Önemli olan motorun çok satılmış olması değil camia zaten çok küçük yaşanan olumsuzluklar çok hızlı bir şekilde yayılabiliyor.
Ben genel manada yaşanan sorunları montaj kalitesine bağlıyorum. Motor , piston, egzantrik mili, egsoz, şanzıman, şasi vb. tüm montaj için söylüyorum bunları.. Buna çözüm nasıl bulunur oda ayrı bir soru işareti...
Geçmiş olsun..
-
17 Eylül 2014, 15:25
#3390
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Atilla Abi, dediğin öngörüye bende katılıyorum. Daha öncede belirttiğim gibi Türkiye de motosiklet pazarı nüfus/potansiyel açısından gerçekten çok alt seviyelerde. ( Düşünün ki yemek / su vs siparişi için bile o kadar firma bir sürü motor alıyor almaza ne olacak ) Buradaki temel sorunun satış sonra hizmetler olduğu aşikar. Hepimiz bu camianın içindeyiz konuşuyoruz motosiklet satın almak isteyen ve daha önce azda olsa ağzı yanan herkesin ortak kullandığı bir dil var oda servis nasıl? yedek parça varmı? vs..
Bazı arkadaşların yaşadığı sıkıntılar düşündürücü evet her motorda bazı teknik sorunlar olabilir. Honda örnek verilmiş 1000 RR yağ yakıyor yani teknik bir dille yağ eksiltiyor . Bazı motorların yağ eksiltmeleri sorun değildir o motor ona göredir yağ eksiltir ama dayanıklı ve çok iyi motordur. BMW lerde de yağ eksiltme vardır. Ama çok performanslı ve dayanıklı motorlardır bunlar aynı zamanda.. Ama patlayan çatlayan bir Honda motoru kolay kolay göremezsiniz. Milyonlarca adet Honda satılır dünyada mekanik olarak güvendiğim nadir markalardan biridir. 10 yaşında Honda nın motoru patlayı p çatlayabilir bu örnek sayılmaz o motor 10 yaşındadır binlerce km.yapmıştır.
Ben özetle şunu çıkarıyorum nasil ki KTM hindistanda üretildiği halde DUKE leri avusturyada tekrar check up tan geçiriyor ise bunun da geçerli bir nedeni olmalı. Hindistandaki montaj kalitesinden emin olamadıkları ortada. Pulsarda yaşanan sorunların büyük bölümünün montaj sorunları olduğunu düşünüyorum. Aynı şey Pulsarın motoru ile de alakalı. Doğru montaj prosesinden geçmeyen bir motorda 3.000 kmlerde sorun çıkarabilir.
Hak_anm ye sonana kadar katılıyorum. Burada satış öncesi ve satış sonrası için Kuralkan ın gerçekten titiz bir çalışma yürütmesi şart. 1000 adet vs gibi rakamlar fiyat/performans ürünü için oldukça az. Yani YBR 125 alırmısın diye sorsalar büyük ölçüde herkes o sınıfta alırım der neden çünkü güvenilir motor sağlam motor kolay kolay yolda bırakmaz. Bu algı henuz Pulsar için oluşmadı. Evet sorun yaşamayan arkadaşlarda var ama sorun yaşayanlarda hiç azımsanmayacak kadar var.
Bence asıl temel sorun bu tarz mekanik sorunları Duke 125 ve 200 un yaşamamış olması. Bu düşündürücü. Bildiğim kadarıyla onlarda amortisör sorunları var ancak bu tarz mekanik sorunları daha önce hiç duymadım.
Önemli olan motorun çok satılmış olması değil camia zaten çok küçük yaşanan olumsuzluklar çok hızlı bir şekilde yayılabiliyor.
Ben genel manada yaşanan sorunları montaj kalitesine bağlıyorum. Motor , piston, egzantrik mili, egsoz, şanzıman, şasi vb. tüm montaj için söylüyorum bunları.. Buna çözüm nasıl bulunur oda ayrı bir soru işareti...
Geçmiş olsun..
Haklısın.
Hatta Kuralkan mevzusu da insanları biraz irkiltti. Ben olgun adamım, çevrem var, elim anahtar tutar hatta çalıştığım işyerinin yanında ki dükkan motosiklet tamircisi ama ben bile ajite oluyorum. Şimdi Ekrem abi buraları okursa yine kızacak biraz belki ama bu Kuralkanda Ekrem abiyi aşan bir arıza var. Diğer dükkan komşumda da Boxer var. İlk alanlardan. O da eski motosiklet tamircisi. Kendine güvenip aldı Boxerı. Şimdi koruma demiri lazım oldu (öncekini motoru düşürüp eğdi) Adam titiz adam siparişini verdik on günde iki defa üzerinde Boxer yazan Discovery demiri geldi iki defa iade edildi.
Discovery demirinin stoğa Boxer diye girip müşteriye böyle gelmesi ayrı garabet. Madem böyle yanlışlıklar oluyor stoktan çıkarken kontrol edilmeden yollanması ayrı garabet. İnsanları rahatsız etmeyi sevmem o nedenle Ekrem beyi rahatsız etmedim, gerek te yok zaten.
Demek istediğim bu Kuralkanda geçmişten bu yana iç işleyiş arızası var ve hala düzelmediğini görüyoruz. Böyle olduğu müddetçe de sıkıntıları sürecektir.
Herkesten benim gibi inatçı olmasını bekleyemezsin. Kızarsam o koruma demirini kendim yaparım ama müşteri potansiyeli benim gibi olamaz. Akıl vermek haddimiz bile değil belki ama Kuralkanın içinde köklü bir revizyon şartı görünüyor.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
18 Eylül 2014, 00:15
#3391
Ne yapmalı şimdi tam taksit falanda yapılırken bi pulsar daha almayalımmi Attila abi . yılbasi gecersede ne kampanyası kalir bence nede bu seneki fiati
-
18 Eylül 2014, 08:51
#3392
eğer arka teker kilitlediyse ve debrajı sıktığında boşa çıktıysa sanjıman ile alakalı değil ama krank ve silindir ile alakalı bir sorun ya kırank rulmanı kilitledi veya yağ pompası arıza yaparak yağlamayı kesti ve silindir eksantrik yağsız kalarak sıkıştı büyük ölçüde gözüken anlattığına göre silindir piston problemi ama 3000 km de rodaj bitmiş bunun birde sebebi olmalı ya malzeme yada yağ pompası çok geçmiş olsun umarım kuralkan bunu en kısa zamanda çözerek motorunu sana teslim eder.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:47 ----------
conmech adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun diyen bütün arkadaşlara teşekkürler. Bugün servise götürdüm motoru bıraktım işler yoğunmuş en erken akşama açıp bakılacakmış motor.ekranda bir hata kodu oluştu marşa uzun süre basarsam gözüküyor.
H:05 DT8 2.5 diye bir kod var internette ne kadar araştırsam da ne olduğu hakkında bir bilgi bulamadım.
Bir arkadaş motorun kitlemesini sormuş tekrar anlatayım Yolda gidiyorum 40-50 km arası hızım var 2 den 3 e vites attığım sırada önce şakırtı geldi daha sonra zincir gibi bir şeyden şrrrrr gibi bir ses ve arka teker kitlemesi oldu dişliler zarar görmesin diyedebriyajı sıktım kenarıya aldım motoru sonrası malum 3 km kadar elimde servise taşıdım. Servis bugün anlattığımda egzantrik zincirinden şüphelendi akşama telefonla bilgi vericek. Tekrardan herkesin ilgisi ve çözüm önerileri için teşekkürler. Elimden geldiğince onarım sırasında fotoğraf yüklemeye çalışırım. İyi günler.
eğer arka teker kilitlediyse ve debrajı sıktığında boşa çıktıysa sanjıman ile alakalı değil ama krank ve silindir ile alakalı bir sorun ya kırank rulmanı kilitledi veya yağ pompası arıza yaparak yağlamayı kesti ve silindir eksantrik yağsız kalarak sıkıştı büyük ölçüde gözüken anlattığına göre silindir piston problemi ama 3000 km de rodaj bitmiş bunun birde sebebi olmalı ya malzeme yada yağ pompası çok geçmiş olsun umarım kuralkan bunu en kısa zamanda çözerek motorunu sana teslim eder.
-
18 Eylül 2014, 09:49
#3393
conmech geçmiş olsun umarım düzeltirler kısa sürede. Bende bu motoru almayı düşünüyodum şimdi biraz şüphe duydum mt125 e kaydı aklım yine böyle sorunlar görünce. Mt125 sayfasında da birisi iyi ki bajaj almamışım yazmış iyice çelişkide kaldım açıkçası..
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
18 Eylül 2014, 10:04
#3394
Gerçekten çok büyük geçmiş olsun, bu arka teker kilitlemesi iyiki yüksek hızda olmamış, çok vahim sonuçlar çıkabilirdi, o yüzden yukarıdaki videodaki gibi 150 yaparken iyi düşünmek lazım.
-
18 Eylül 2014, 11:42
#3395
Sanırım çok nadir oluyor böyle şeyler ? Bunu almak istiyorum fakat korkuyorum bir yandan da .. Diğer kullanıcılar memnun sanki ?
-
18 Eylül 2014, 11:57
#3396
M_S_T adlı üyeden alıntı
eğer arka teker kilitlediyse ve debrajı sıktığında boşa çıktıysa sanjıman ile alakalı değil ama krank ve silindir ile alakalı bir sorun ya kırank rulmanı kilitledi veya yağ pompası arıza yaparak yağlamayı kesti ve silindir eksantrik yağsız kalarak sıkıştı büyük ölçüde gözüken anlattığına göre silindir piston problemi ama 3000 km de rodaj bitmiş bunun birde sebebi olmalı ya malzeme yada yağ pompası çok geçmiş olsun umarım kuralkan bunu en kısa zamanda çözerek motorunu sana teslim eder.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:47 ----------
eğer arka teker kilitlediyse ve debrajı sıktığında boşa çıktıysa sanjıman ile alakalı değil ama krank ve silindir ile alakalı bir sorun ya kırank rulmanı kilitledi veya yağ pompası arıza yaparak yağlamayı kesti ve silindir eksantrik yağsız kalarak sıkıştı büyük ölçüde gözüken anlattığına göre silindir piston problemi ama 3000 km de rodaj bitmiş bunun birde sebebi olmalı ya malzeme yada yağ pompası çok geçmiş olsun umarım kuralkan bunu en kısa zamanda çözerek motorunu sana teslim eder.
Hocam şuan motorun yan kapaklarını açtılar egzantrik, egzatrik zinciri ve dişliler kontrol edildi herhangi bir sorun yok. Usta silindir ve kranktan şüphelendi motoru komple aşağı indiyorlar. Sorun baya kötü olabilir. Benim yeni almak isteyen arkadaşlara önerim biraz beklemeleri olur. Biz biraz acele edip aldık ama pişman olmadım desem yalan olur. Yada sadece benim şanssızlığımdır bilemem ama benim için artık pek bir güveni kalmadı özellikle uzun yola giderken insanın içinde hep bir acaba olur.
-
18 Eylül 2014, 12:27
#3397
beyler bu arka frenin vug vug vug ötmesine çözüm bulabilen oldu mu? ben öylesine bir baktım kaliperin bağlantı yerinde çok boşluk var gibi disk konumuna göre çapraz durmasından sürtüyo sanki ve yolda sağa dönüşlerde ötüyor sola dönerken birşey yok
-
18 Eylül 2014, 12:29
#3398
Allah Allah sorunları çoğaldı motorun heralde tam karar vermiştim
-
18 Eylül 2014, 13:00
#3399
Yağ olarak ne kullanıyordun ?
-
18 Eylül 2014, 13:12
#3400
Seko adlı üyeden alıntı
Yağ olarak ne kullanıyordun ?
Servisin elinde bulunan Repsol 15w50 yağ kullandım. Ayrıca kitapçıkta 5000 km de bir yazsada ben ne olur ne olmaz diye daha yeni değiştirttim serviste filtre ile birlikte.(3100 km de iken değişmişti.) Ayrıca manyetik filtresini çıkardılar ve üzerinde çok fazla demir talaşı vardı. Servis sorunu bulduklarında arayacaklarda daha hala aramadılar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)