onuda öğrenmiş oldum saolun
Arkadaşlar kusura bakmayın bir kaç gündür iş yoğunluğu sebebiyle foruma giremedim İzmirdeki arkadaşlar bahri ustanın telefonunu istemiş sitede cep numarası yazmıyor onun için kendisinden aldım 0532 393 26 19 yeri çamdibin de ben navigasyon ile gittim ara bi sokakta çünkü...
Kronik sorunlar derken çok önemli birşey değil hatta en çok duyduğumuz denge sensörü sesi benim motorda henüz yok ki bu konuda dahi sesi keserim ben diye açıklamada bulundu kendisi sadece kronik olarak arkadaşlarımızda biliyordur bu egzoz altındaki vida onu söküp sıvı conta ile sarmalayıp sıktılar açıklaması da egzozda aşırı ısınan vida genleşme yapıyor ve yuvadan çıkıp sonrada egzoz bölgesinden ses geldiğini söyledi durum bundan ibaret kesinlikle gidin tanışın memnun kalırısınız ayrıca sava marka lastik konsun da bilgi verdi onunda bayiliğini alacağını belirti buda başka bi tiyo olsun )) hepinize kazasız mutlu sürüşler.
cuma_01 arkadasim fotograflariniza baktim gercekten cok guzel. Ayni hissiyatlari tasidigimiz belli. Bu motordaki lastikler kendi lastiklerimi yada hangi marka model?
cuma_01 kardesim; Benimde onceki motorum mondial 150mr volture idi orjinal lastikleri kullanmistim Allaha sukur bir problem yasamamistim yeri gelmistir siddetli yagmurda bile 100 km hizin uzerinde araclari sollamisimdir fakat herzaman yol analizini iyi yapmaya calismisimdir. Ornegin: yagis yeni baslamissa ve tekerler ve yollar yeterince islanmamissa temkinli ve yavas gitmisimdir. islak ve stabilize yollarda ani fren ve on frenden kacinmisimdir; ani fren yapacak durumlari olusturmamaya dikkat etmisimdir. Kuru ve asvalt zeminde yuksek devir yuksek vitesle kullanirken diger yol sartlarinda dusuk devir yuksek vitesle kullanmisimdir. Lastik konusunda cogu arkadas problemli diyor. Ne derce dogru artik moru ayin 28 de alinca gorcegim.
Bütün markalarda üzerinde gelen lastiklere problemli diyolar.
Çinli motorların üstündeki kadar kötü değil. çok iyi de diyemem.
Dediğim gibi dikkatli kullanıyorum sıkıntı çıkartmadı bana. Baktım ki kaydırıyor sıkıntı çıkaracak hiseetiğim anda verrim 300 TL ön arka SAVA ile değiştiririm. bukadar basit
evet genelinde lastik problemli ama panik fren disindaki lastik problenleri birazda kullaniciyla alakali galiba.
Lastikler yatışlarda bence biraz daha iyi tutunuyor. Düz giderken yere değen kısımları etkisiz bence. Tabi hızlı gitmesirede neden oluyor o ayrı.Koruyucu ekipmanlarım olmadığından yaptığım uzun turda yatışta zorlamaya korktum açıkçası.
Arkadaşlar bu denge sensörü sesi nasıl bir sestir acaba çok merak ettim
video koyabilirmisiniz
Bu hafta motorumu alarak aranıza katılmış bulunuyorum.
Ben de yorumları incelediğimde hemen, yeni, markalı bir lastik alırım diyordum ancak üzerinde gelen lastikler özellikle yeni başlayan ve temkinli kullananlar için gayet yeterli. Daha önce markalı bir lastik ile motor sürmüş kişiler beğenmeyebilir ancak önceki motorum mondial mr 150 vulture ın üzerinde gelen lastikler ile kıyasladığımda çok iyi olduklarını söyleyebilirim.
Önceki motorum ile yol ıslak ise direk hızımı durma seviyesine getiriyordum. İnanılmaz bir şekilde yol ıslak olduğunda adeta yağ üzerinde gidiyormuşum hissi veriyordu. Bunda ise öyle bir his ile karşılaşmadım. Kuru zeminde virajlarda da iyi olduğunu söyleyebilirim. Tabi rodaj hızları ve önceki sınırlı tecrübem ile değerlendiriyorum.
İlk kez yaptığım panik frende arkayı kitledi ancak çok düzgün bir şekilde arka tekerin kaydığını gözlemledim. Bence 6-7 bin km bu lastiklerle motora alıştıktan sonra markalı bir lastik ile devam edilerek motordan daha fazla keyif alınabilir.
Arıza...
Arkadaşlar biraz önce yolda giderken motorun icinden şakır şakır sesler geldi zincir gerilmesi oldu sonra motor istop etti ve bir daha calısmadı motor marşa basmam la kendisini resetliyor. Seyir hızım 50 civarı 3. Vites ne bir sıkıştırma ne de baska birşey yaptım motora. Daha 3500 km de artık sinirimden başka birsey yazamıyorum. Yorum sizin.
Sağolun teşekkürler oneri icin denedim olmuyor. Sanırım içerlerden birşeyler koptu sanki dislilerin arasına birsey girdi baya sürdü şakırtısı yarın sabah erkenden servise götüreceğim motoru sorun çıkarmasın diye o kadar para veriyorsun 9 yıllık mondial 110 ft motorum böyle birsey yapmıyor demekki parada değil birazda şans ve işçilik meselesi yarın ogrenince sorun hakkında bilgilendirme yaparım. Bari ilerde aynı sorunla karşılaşma ihtimali olan arkadaşlara yardım olur. İyi akşamlar
Bence biraz sakin olun arkadaşlar bu tip hatta daha büyük sorunlar her markada her modelde yasanabilir. 2008 model Honda 1000 rr larin pek çoğundaki yağ yakma sorununu eminim duymuşsunuzdur Honda pek çok motosiklete yeni komple motor takti garantiden neticede kimse 1000 rr yada Honda almaktan vazgeçmedi hala satiliyor. Bence kim ne derse desin bajaj kullanicilarinin tr deki en büyük şansi ekrem bey gibi müşteri memnuniyeti odakli çalisan ve ayırt etmeksizin herkesle ilgilenen anlayan dinleyen bir yöneticinin bu isin basinda olmasidir. Bu anlayısli ve özverili yaklasımlada bajaj ın çıkabilecek tüm sorunların üstesinden geleceğini düşünüyorum.
Pulsar ı iyi bir gelecek beklemiyor bu gidişle.
Şanslı olup arıza görmeyenler bu paraya bu makina deyip geçecekler.Şanssızlarsa elden çıkarmayı deneyecekler.Bu sayının artması 2 el piyasayı öldürür. 2 el ölürse kimse motoru almak istemez. Türkiye'de satış rakamlarına göre bence ilan sayıları iyice artıyor. Bir oran söylemek zor ama psikolojik olarak lüşterileri etkileyecektir. Sahibinden ilanlarda fiyatlar hala yüksek gibi dursada alıcı bulunamıyor.
Satış rakamlarını nerden biliyorsunuz acaba bunu çok merak ettim ? Firma bunu halen aciklamis değil sadece kendi sınıfında satış rekoru beklendiğini biliyorum ben .
Size karşı cevap niteliğinde yazmak amacında değilim; Polemik yapmayı hiç istemem.
Evet, haklısınız: bu gibi sorunlar her araçta olabilir. Bu biraz da şans meselesi maalesef. Kaldı ki, yaşanan sorunun marka veya Km ile
alakası yok: mekanik bir arızaya benziyor ve sistem kendini güvenliğe almış ve ateşlemeyi yapmıyor.Her an, herkesin ve her marka kullanıcısının başına gelebilir.
Arkadaşın sorunu mutlaka çözülecektir.
Ama maalesef bu durum yaşadığı rezilliği ve moral bozukluğunu gidermeyecek, belki hep bir tedirginlik yaşamasına neden olacaktır.
Ben yazınızdaki Pulsar kullanıcılarının, özetle Ekrem Ata gibi bir değere sahip olması fikrini garipsedim sadece.
İlk alanlardanım; 6000km'ye yaklaştım. Bu forumda da aldığım günden beri deneyim ve görüşlerimi yazıyorum. Pulsar ilk motorum değil; 100-500cc arasında 10.motorum.
Ekrem bey için çoğu zaman olumlu ve size paralel görüşler yazmışımdır.
Ekrem beyi takdir edenlerdenim: markanın arkasında durmasını, kişisel özverisiyle büyük küçük her soruna yardımcı olmasını kimse inkar edemez. Bende etmem.
Evet, Ekrem bey bize güven veriyor; sorunumuzla ilgileniyor ve çözüm üretiyor.
Ekrem beyin iyi niyetle ama markanın tutunması gibi pazarlama stratejisi ile
istisnasız, kayda değer her kullanıcıya yardımcı olma gayreti de bizi bu markaya bağlayan etkenlerden.
Fakat, biz Pulsar'ı satın aldık; Ekrem Beyi değil.
Çünkü bu Ekrem bey meselesi değil artık. Pulsar'ın km kat ettikçe bu tarz sorunların yaşanıp yaşanmayacağı meselesi. İhtiyatla yaklaşanları haklı çıkarıp çıkarmama
meselesi, hala 20-25 binden sonra motor yiyormuş diye abuk sabuk konuşanları haklı çıkarma meselesi.
Ve, en önemlisi servise gittiğimiz zaman hala işin ehli insanları bulamamamız meselesidir...
Hala millet birbirine hangi servis iyi diye soruyorsa, 6 ay olmuş hala Bajaj sitesinden yedek parça alamıyorum, "stoklarda yok" deniyorsa demekki
Ekrem Bey'inde yetemediği sorunlarımız var aslında...
NOT: Kendi sınıf segmentinde rakibi sadece KTM Duke 200. Başka rakibi yok. Kendi sınıfında satış grafiğinin tek ölçütü yine KTM Duke.
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)