Atilla abi emeginize sağlık .
Sanmıyorum.seninki normal.benim disk yanmaktan kararmış.üstelik 40 km hızı aştımı fren diye birşey yok
Geçen hafta Antalya/Serik'de bir Trafik Polisi'ni daha durdurarak aynı konuyu sordum. "Bize yönetmelik ulaştı ve ceza kesmeye başladık, ruhsata işli olmayan çantalara ticari-şahsi ayırmadan ceza kesiyoruz" dedi. Bağlıyormusunuz diye sorduğumda ise maalesef "evet" cevabını aldım. Şu an ruhsata işli olmayan tüm motorlar tehtid altında. 400-450 Tl çizilemeyen bir projeye, 200 tl arka çantaya, 130 Tl bağlantı demirine , 90 Tl ruhsata işletmeye verdiğim zaman 870 TL masraf çıkıyor. Topcase taktırmak istememin nedeni eşimle ufak bir taile çıkmaktı ama bu paraya 5 yıldızlı bir otelde 3 gün tatil yapabiliyorum zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------
Daha önce paylaşılmış fakat tazelemek için tekrar paylaşaym.
güzel olmuş ben parklara beyaz led taktım + philips 5k beyaz ampül taktım gayet güzel oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
yok bende kararma yok işe geldim bakıyım dedim ısınma var
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
arkadaşlar kafam birşeye takıldıda
alt kısımdaki antifiriz kısmına sadece antifirizmi dolduruyoruz suyla karışık antifiriz koysak ne olur acaba bir zararı olurmu
birde yesil antifiriz piyasada yok diye biliyorum onun yerine farklı renk kullansak olurmu
benim bildiyim antifriz ve saf su aynı ölçude karıstırılır oyle kullanılır yeşil antifriz tabikide var buyur buraya bı bak
https://unluoto.com.tr/urunler/1369/...z-petrol-ofisi
birde o açıkta duran hortum radyatörün hava almasını sağlayan bir dalga olabılır
Arkadaşlar merhaba,
Bajaj Pulsar 200 NS almak istiyorum fakat aklımda bi kaç soru var beni aydınlatırsanız sevinirim
1-Kalite olarak kıyaslayabileceğimiz alternatif motor veya marka hangisidir.
2-konfor olarak okuduğum kadarıyla pek rahat bi motor değil sanırım, öylemidir ?
3-Bu motor ilerleyen zamanlarda kurye motoru olurmu ?
4-Sıfır alındıktan sonra toplamla ne kadar ekstra masraf yapmak gerekiyor(mesela lastiklerin değişmesi gerekiyor gibi)
5-Aynaların yetersiz olduğunu okumuştum altarnatif aynalar varmı?
6-Aldıktan sonra 1 sene sonra pişman edermi ?
7-Eğer imkanınız daha fazla olsaydı inazuma yı tercih edermiydiniz?
Bu bu gibi sorular daha önce mutlaka sorulmuştur fakat bütün sayfalara bakmak mümkün değil, yardımlarınızı rica ediyorum.
1- Bu fiyatla 24,5 beygir 9500 devir basan başka bir motor yok.
2- Evet. Koltuklara sünger takviyesi yaptırmak gerekiyor.
3- İstanbulda şimdiden bazı kuryelerin altında var zaten.
4- Tekerlekler+aynalar+koltuk ve ruhsat masrafı vs ile maximum 8.000 TL maliyeti var.
5- Var TVS aynaları kaymak gibi.
6- Etmez.
7- Evet.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-Kalite olarak KTM ile aynı firmada üretildiğinden bahsetmek yeterli bence
-Her gün yüzlerce KM yol yapıcaksan neticen biraz ağrıyabilir ama uzun yol için bir arkadaş bim den alınmış hava yastığı önermişti gayette uygundur.Onun dışında şehir içi kullanımda okadar eğlenceli ve hareketli bir motor ki herhangibir yerinin ağrıyacağını düşünmene fırsat kalmıyor.
-Kurye motoru olurmu mantığı yanlış antalyada Mercedes ten taksi gördüm ben yapan herşeyden herşeyi yapıyor
-7300 civarı motor + 200 civarı sigorta ( Şehir ve yaşa bağlı değişiyor ) + 160 ruhsat + 20 plaka + Ekstralar sana kalmış Lastik değiştirirsen iyi olur Pilot serisi michelin 550-650 civarında takımı
-Aynalar ayarlarsan az çok gösteriyor ama TVS Apache RTR 150 aynaları ile güzel görüş açısı yakalayan arkadaşlar var 25 TL civarı maliyete
-Benim imkanım olsaydı 2007 600 RR tercih ederdim zevk meselesi ama bu fiyata hatta 10 bin TL ye kadar olan motorlar içinde bence alınabilecek en iyi motor.Motor alırken yedek parçayıda göz önünden bulundurmak lazım örneğin pulsarın motor koruma demiri tanesi 80 çifti 160 TL inazuma koruma demiri 300 TL gibi
Bana sorarsan gerçekten istediğin motoru al.Üzerindeyken keyif alabileceğin veya gördüğünde seni heycanlandıran.Evde anahtarını masanın üzerinde görünce kalbinin atışını değiştiren motora sahip ol.Paranın tabikide önemi çok ama illede almış olmak için alma imkanın varsa hayalindekini al ama pulsar hayallerin ötesinde bir motor bende alırken çok tereddüt ettim ama her geçen gün beni dahada şaşırtıyor.Tam diyorumki şimdi şişecek kalıcak, burdanda geçmez, yetişemem dediğimde gazı açmamla konuşmaya başlaması bir oluyor ve büyük keyif sunuyor.200cc motor sınıfında olduğunuda unutma sınıfına göre en iyisi.
Şuanki Şartlarda pulsarı yarısı peşin yarısı kredi kartına taksit şeklinde alabiliyorum anca zaten inazuma şuan için çok uzak
İnazumanın + sı benim için konforu ve görüntüsü aslında, gerçi pulsarda çok güzelde işte şu marka takıntım yok desemde biraz ürkütüyor beni Bajaj.
Dün gece saat 23.00'da işten çıkıp bu motoru yağmurlu bir havada 25 km kullandım.
Tecrübeli olmayanlara yağmurlu havalarda kullanmasını tavsiye etmiyorum. Hele dün akşam rüzgarsızdı. Bir de rüzgar olduğunu düşün. Yanarsın.
Kuru asfaltta canavar gibi olan motorda yağmurlu havada yollar jilet gibiyken denge menge hikaye oluyor. Tork ve devir bindirme yapıyor ve motoru zaptetmek başlı başına bir iş haline dönüşüyor. Benim çinli X-Treme Max karbüratörlü ve gücü az olduğu için yağmurlu havalarda bundan on kat daha motor. En azından gazı kapattığın an hemen deviri düşürüyor gazladığında ise kendine gelene kadar zaten dengeyi oluşturmuş oluyor. Aman ha, kuru caddede kullanmanın verdiği alışkanlıkla yağmurlu havada kullanmaya kalkmayın. Aklınızın bir köşesine şunu yazarsanız iyi olur "kuru havada pulsar kullanıyorsunuz, yağmurlu havada bambaşka bir motor".
Kesinlikle birinci viteste çok hafif ve yavaş bir kalkış yapıp hemen ikinci vitese atılması ve yüksek vites düşük hız ile kullanılması gereken bir motor. Üstünde tecavüz etmeye kalksalar 4.500 deviri hadi bilemedin en fazla 5.000 deviri geçmeyeceksin. Çinliler scutterler filan yanından hızla geçip gidecek onlara kafayı takma. Onların durumu farklı.
Mümkün olduğunca kıyıdan kıyıdan gideceksin. Trafiğe karışsam bile hızlı trafikte gazlar sıyrılırım diye düşünürsen hapı yutarsın. Sakın. Gazladığın an yerdesin.
Bir de yağmurlu havalarda fren yapma zorunluluğu duyduğunda ön frene arka frenden bir milisaniye önce bas. Motorcu gazlamayı bilen değil motoru durdurmayı bilendir.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Saygılarımla.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
ben bayiye inazuma niyetiyle gittim bütçemde senınkı gibiydi az çok belli kısmı nakit gerisi kredi ama yedek parça ve ilk bakım fiyatlarını görünce 600 cc motoramı biniyoruz bu ne dedım. pulsarı görüp peşinatını verip çıktım. İnazuma kalite olarak mükemmel ama o kadar masrafa değermi bence değmez. ha paran çoksa o başka
Param çok olsaydı kesinlikle mt-7 nc750x ne bilim er6n gibi şeylere giderdim
ya inazumayı mototaş da test etmiştim 10 dk diye cıktım yarım saat gezmişim beni hayran etmişti açıkcası, daha sonrasında baymoto da pulsarı test ettim inazuma gibi değildi açıkcası arka frene basınca hemen kayıyordu o yuzden bi hoşnut olamadım. lastikleri değişmiş bi pulsarla daha teste cıkmak isterim açıkcası pulsar sahiplerine duyurulur ataşehir tarafında test etirecek varsa çok iyi olur :D
5100km'deyim, ilk alanlardanım. Genel olarak memnunum. İyi ki de almışım diyorum çoğu zaman.
1) Kalite olarak kıyaslayabileceğiniz yok. Hindistan malı. Üretici firmanın ciro/üretim büyüklüğü var. KTM ve Kawasaki ile aynı bantta üretiliyor.
Bence kalitesini veya kalitesizliğini sadece son kullanıcı yorumlarından anlayabilirsiniz. Birde aynı segmentteki KTM Duke ile. çinli gibi kalitesiz
değil. KTM gibi kaliteli de değil. 7500TL için bazı yerlerde kalitesizliğe göz yumdukları belli ama o kalitesizlik, sürüş güvenliğinizi ve
performans beklentinize handikap oluşturmuyor.
2) Sürüş konforu olarak rahatsız edici değil bence. Bu kişiye ve kullanıcıya göre göreceli bir kavram. Şahsen konforundan rahatsız değilim.60kg/1.74
boy. Çok uzun yol yaptım/yapıyorum. Uzun yolu eğlenceli; yormuyor, üzmüyor, tırmanıyor, iniyor, hızlanıyor, yatıyor... Yaramaz çocuk gibi, yerinde
durası yok. Ama yine de sizin konfor sözcüğünden ne beklediğinize bağlı. Bir CBR250 veya Inanzuma ile kıyaslamayın. Bu Naked Sport. Rüzgar alıyor,
uzun yolda rahatsız ediyor diyorlar... E, bu Naked. Alacak tabi. Tarzı böyle. Tur camı ile çözülebilir şeyler.
3) İleride kurye motoru olma ihtimalinden kastınızı anlamadım. Mercedes alıpta taksi yapan var. Bu motoruun ayağa düştüğü anlamına gelmez bence.
Hele kalitesiz olduğu hiç gelmez... Kurye motorları, sağlam, dayanıklı yedek parçası ucuz ve az yakan motorlardan tercih edilir. Ticari amaca hitap
eden motorlardan. Bu motosiklet tarz olarak uymaz kurye işine. Ama kullanmak isteyen kullanır. Çünkü atik ve süratli bir motor.
4) Ekstra dediğinizden ilk anladığım lastikler. Buda bütçenize ve beklentinize göre değişir 300-600TL arası lastikler var.
5) Aynalar yetersiz. Uzun yolda üzerimde mont var iken aynaları görmek zordu. Kollarımı içeri çekmem gerekiyordu. Ki, bu da yolda dikkat dağıtan bir şey.
Ben alır almaz TVS-RTR aynası taktım. 25TL. Görüş açısı çok iyi. Ölü nokta yok. Yolun tamamını görüyorsunuz. Forumda birkaç arkadaşa da önerdim,
taktıranlar çok memnun olduklarını söylüyorlar.
6) Aldıktan sonra pişman edip etmeyeceği de göreceli bir kavram. Beklentiniz ne? 200cc segmentindeki bir motosikletten beklentiniz de 200cc kadar olur.
İvmelenme, sürüş konforu ve rahatlığı, şehir içi ve şehir dışı kullanıma çabuk adapte olup sizi yolda üzmemesi, yedek parçasının ucuzluğu ve servis
ağının genişliği. Bir motosikletten beklenen temel nitelikler bu sanırım. En azından benim için bu.
7) İmkanım olsa sıfır olarak belirttiğiniz marka/modeli almazdım. Pulsar, benim beklentimi karşılıyor ve 5-6 bin TL daha öz ödüyorum. Türkiye yol
şartlarında yapabileceğim hız belli. Onu da rahatlıkla yapabiliyorum. 7500TL'den bir Suzuki konforu ve kalitesi beklemek olmaz ama ona yakın bir fiyat
ve performans veriyor. Çokta aşağıda kaldığını düşünmüyorum. Yine de imkanım olsa Touring motor alırdım. En az 500cc.
Elbette bu yazdıklarım kişisel görüşlerim. Herkes farklı şeyler yazar ve yorumlar. Size tavsiyem mutlaka alacağınız motosikleti test edin. Sürüş tarzınıza uygun olup olmadığına bakın.
Çok teşekkür ederim açıklamalarınıza,
Benim için sorun olan şeylere çözümleri sunmuşsunuz.
Zaten 200 cc bir motordan bazı insanlar gibi 200-250 km yapsın beklemiyorum benim için önemli olan 90 la giderken sollamak için veya sıkışıklıktan kurtulmak için gaz verdiğimde 120 ye kadar hızlanması yeterlidir. Bu arada boyum 1.86 kilo 93 altımda çok ufak durmaz inş.
7000 TL ye motoru alsam uzerine maksimum 1 tlde lastik ayna ruhsat tutar diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------
bu arada kurye motoru olması kötü değil tabikide iyi olduğu anlamına gelir. Sadece cok fazla piyasada olacağından albenisi kalmaz
dogan34,
Evet, 90 ile giderken 120'ye rahatlıkla çıkabilirsiniz. Uzun yolda bu rahatlığı çok yaşıyorum. Son Köyceğiz festivaline giderken bir ara 130'a gelmişim. Farkında bile olmadım. %10-15 meyilli rampaları 95 ile çıktığım da oldu.
Kanımca (maşallah)boy ve kilonuz Inanzuma'ya da fazla gelecektir, Pulsar'a da. İmkanınız ve tarzınız olsa keşke, sizin boyunuza en uygun olanlardan biri
kesinlikle Tenere derdim.
MT7'de, ER6N'de tarz ve anatomik olarak Pulsar'a benzer.
Fakat NCX700 apayrı bir segment: Touring. Ama çok ideal. Hele bir kombine ABS var ki insana güven veriyor. Ekonomik ve şehir içi için de gayet devirli, kıvrak ve hakimiyeti çok rahat.
Pulsar'ın en belirgin özelliği fiyatı. Uzun yolda üzmez, şehir içinde sinir yapmaz.
Hayırlısı olsun.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)