Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Eylül 2014, 14:01
#3161
cuma_01 adlı üyeden alıntı
Merhaba . Hayırlı olsun kameranız.
Birkaç foto çekip koyarmısınız_ Orjianl olup olmadığının ayrımını nasıl yaptınız? Mümkünse dıştan çekilmiş birkaç foto rica ediyorum. iyi günler
Bende aldım yeni geldi orjinal ürün satıyorlar güvenilir alabilirsin.
Reklamlar
-
01 Eylül 2014, 17:43
#3162
cuma_01 adlı üyeden alıntı
Merhaba . Hayırlı olsun kameranız.
Birkaç foto çekip koyarmısınız_ Orjianl olup olmadığının ayrımını nasıl yaptınız? Mümkünse dıştan çekilmiş birkaç foto rica ediyorum. iyi günler
Orjinal olan aslında çok bariz bir şekilde belli housing e koyduğunuz zaman sağda solda neredeyse hiç boşluk bırakmıyor ve görüntü kalitesi çok hoş. Sadece renkleri olandan daha sıcak gösteriyor buda benim hoşuma gitti. Youtube ye video sunu yükledim.Ancak videonun kalitesi düşmüş anlamadım heralde format değiştirirken bitrate'i düşürmüş.
Dış kasa fotoğrafları :
-
01 Eylül 2014, 20:04
#3163
Beyler üç sorunum var cevap arıyorum
1- Motor çalışırken ilk başta kontağı açarken bi cıyaklama sesi geliyor elektrik aksanından sanırım sorun ne olabilir. hep olmuyor.
2- motor 10 km ile felan giderken ilk sürtünme sesi oluyor sanki paslanmış demiri birbirine sürter gibi bi iğrenc bi ses.
3- 90 km hızı geçemiyorum neden acaba performansı acayip düştü
motor 307 km de 500 bakımı bekliyorum
sizce motorda bi sorun mu var kronik. ? milletin pulsarı görünce 120 rahat görüyor.
-
01 Eylül 2014, 20:26
#3164
tekoklava adlı üyeden alıntı
hocam hassasiyet nasıl acaba ürünü biraz eksi ve artı yönleriyle anlatırmısınız teşekkürler
hacı ebaydan falan alirsan cok daha ucuza alabilirsin
120 db ses
40 saniye alarm
9v pille çalışıyor
çok çok hassas sensoru var
20 metre kumanda mesafesi
montaj gerektirmez yapistir veya vidala biryere
veya arka koltuk bagajinda dursun
küçük boyutlar
kablolu alarm alırsan 125 db ses var
daha yuksek ses çıkışı tabi
her 3 db de ses 2 kati diye duymuştum db olayı biraz karışık
kablolu da alsan alarmı artı eksi uçları bagla (siyah ve kırmızı) gene işini görür
dugmeden start olmasa da olur gazla git ne ugrasacan dugmeyle
uzun sure durunca akuyu bitiriyor iddialari var da ne derece dogru ALLAH bilir
rebel punto vico EKONOMİ hepimiz de kullaniyoruz memnunuz
normal alarm da alsan bunu kullanmani oneririm
normal alarm aku bağlantısı kesilerek iptal edilebiliyor
-
01 Eylül 2014, 20:27
#3165
Eightarm adlı üyeden alıntı
Beyler üç sorunum var cevap arıyorum
1- Motor çalışırken ilk başta kontağı açarken bi cıyaklama sesi geliyor elektrik aksanından sanırım sorun ne olabilir. hep olmuyor.
2- motor 10 km ile felan giderken ilk sürtünme sesi oluyor sanki paslanmış demiri birbirine sürter gibi bi iğrenc bi ses.
3- 90 km hızı geçemiyorum neden acaba performansı acayip düştü
motor 307 km de 500 bakımı bekliyorum
sizce motorda bi sorun mu var kronik. ? milletin pulsarı görünce 120 rahat görüyor.
İlk bakımı beklemeden bi servise uğra sen bence.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
01 Eylül 2014, 21:48
#3166
kablosuz alarmı 1 yıldır kullanıyorum, hassasiyeti güzel.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
tekoklava adlı üyeden alıntı
hocam hassasiyet nasıl acaba ürünü biraz eksi ve artı yönleriyle anlatırmısınız teşekkürler
kablosuz alarmı 1 yıldır kullanıyorum, hassasiyeti güzel.
-
01 Eylül 2014, 21:54
#3167
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
hacı ebaydan falan alirsan cok daha ucuza alabilirsin
120 db ses
40 saniye alarm
9v pille çalışıyor
çok çok hassas sensoru var
20 metre kumanda mesafesi
montaj gerektirmez yapistir veya vidala biryere
veya arka koltuk bagajinda dursun
küçük boyutlar
kablolu alarm alırsan 125 db ses var
daha yuksek ses çıkışı tabi
her 3 db de ses 2 kati diye duymuştum db olayı biraz karışık
kablolu da alsan alarmı artı eksi uçları bagla (siyah ve kırmızı) gene işini görür
dugmeden start olmasa da olur gazla git ne ugrasacan dugmeyle
uzun sure durunca akuyu bitiriyor iddialari var da ne derece dogru ALLAH bilir
rebel punto vico EKONOMİ hepimiz de kullaniyoruz memnunuz
normal alarm da alsan bunu kullanmani oneririm
normal alarm aku bağlantısı kesilerek iptal edilebiliyor
eyvallah cevap için
mesela direksiyon kitli biri geldi direksiyonu kitlimi diye oynattı alarm tepki veriyormu hemen
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
Eightarm adlı üyeden alıntı
Beyler üç sorunum var cevap arıyorum
1- Motor çalışırken ilk başta kontağı açarken bi cıyaklama sesi geliyor elektrik aksanından sanırım sorun ne olabilir. hep olmuyor.
2- motor 10 km ile felan giderken ilk sürtünme sesi oluyor sanki paslanmış demiri birbirine sürter gibi bi iğrenc bi ses.
3- 90 km hızı geçemiyorum neden acaba performansı acayip düştü
motor 307 km de 500 bakımı bekliyorum
sizce motorda bi sorun mu var kronik. ? milletin pulsarı görünce 120 rahat görüyor.
hiç bekleme ilk bakımı hemen servise derim ben
geçmiş olsun umarım önemli bir sorun yoktur
-
01 Eylül 2014, 22:37
#3168
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Bizimkinin denge sensörünü bugün garantiden değiştirdiler. Çok az fark etti. Daha az zırıldayanını taktılar. Anlaşıldığı kadarı ile ya bu zırıltıya alşacağız ya da denge sensörünü iptal edeceğiz. Başka çaresi yok gibi görünüyor.
atilla abi benimkide değişti garantiden. sendeki durumun aynısı bende de var. bir dahaki bakımda iptal ettireceğim. cok can sıkıcı bir ses.
-
02 Eylül 2014, 00:21
#3169
Ya arkadaşlar dönüp dolaşıp pulsar'a geliyorum. Gönlümden çıkmıyor bu motor ama balerin gibi kalıyorum üstünde. Gözü karartıp alsam bi dert almasam bi dert. Bi kere denedim mağazada tek ayakla çok rahat idare edebiliyorum. ne dersiniz abiler.? Boyu problem edip bunu satanlar var üzüldüm yani.yoksa gidip inazuma alıcam
-
02 Eylül 2014, 00:34
#3170
Al gitsin. Cok düşünme sezon bitiyor.
-
02 Eylül 2014, 12:46
#3171
pulsar artci için cok rahatsız edici zaten aea videoda bahsetmişti
iskenderun arsuz arasi seyahat ettim
35 km lik yol yaklaşık
zemin malum turkiye yolları (sanki kar yağıyor da nasıl öyle bozuluyorsa)
neden pulsara tek kişi biniyor millet anlayın
mono şok nitrox gazli falan filan hikaye
bir cukur hafif tumsek kut kut vuruyor beline
motorun hakkını verecegim derken beden sağlığımız tehlikeye giriyor artci icin keyiften cok acı hissi hakim
130 basıyor 2 kişi gps ile kac gösteriyor onu olcemedim
gps olcumlerimde 5-6 km fazla hızlı gidiyormuş gibi gösteriyor
yaklaşık %10 fazla gösteriyor
şehiriçi sürüş keyifli
gazi kokledin mi yarış motoru havasina bürünüyor
vitesler takır takır atılıyor kemikli (10 50 castrol yag var motorda)
ayak freni cok yumuşak
bastin mi basmadin mi anlaşılmıyor
ayagini frenin uzerinde basmadan tutmak tam bir rezillik
illa yanda tutacaksin o da yeterince güvenli değil
belki fren ayari ile durum çözülebilir
depoyu dizle kavrama tam ayarında (boy 1.75)
lastikler yeterince iyi
aea ya bakmayin bir videoda lastik kaydi diyor obur videoda ne olmuş kaydiysa diyor goreceli bir durum reklam kokan yorumlar tabi
uzun yolda arabanin rahatlığını konforunu aratıyor pulsar
arsuzdan dönüş yolunda yol daha düzgün konfor yerinde
rahatlık monosok süspansiyon isteyenler discover 125 i deneyebilir onda da aynı suspansiyon olmasına ragmen daha konforlu buldum
o kadar para veriyorsun konfor 2. planda kalıyor
karizma yapacağım diye sagliginizdan olmayın
artcinin dizlerdeki agrisindan bahsetmedim degil mi
sanki belediye otobüsünde 1 saat ayakta gitmis gibi ağrıyor
otobuste gitsem dizleri hafif kırarım süspansiyon gorevi görür
bunda o da yok
konforunu arttırmak isteyenler bir kaç psi daha az hava bassin tekerine tabi bu durumda yakit tuketimi artabileceğini göz önünde bulundurun
havayi fazla da azaltmayin tubeless tekerler yerinden cikmasin virajda falan dikkatli olun
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
tekoklava adlı üyeden alıntı
eyvallah cevap için
mesela direksiyon kitli biri geldi direksiyonu kitlimi diye oynattı alarm tepki veriyormu hemen
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
hiç bekleme ilk bakımı hemen servise derim ben
geçmiş olsun umarım önemli bir sorun yoktur
yanindaki motorda 125 db ses geldigi zaman bu alarm da ötmeye başlıyor
şimşek cakinca da otebiliyir
ozetle hassas alarm istiyorsan bunu almalisin
-
02 Eylül 2014, 13:51
#3172
Giderken vico nun pulsar ın arkasındaydın onun arka amortisör en yumuşakta; dönüşte yolun daha iyi gelme sebebi o. Benin pulsar 3. Tıkta sertlikte.
2 kişi resim çekindiğimiz sahilden sonra 135 km/h ı gördü ama normal bir iki kişi demeyelim istersn. Resimleri koyarım yoksa ( senin paraşüt görevi yapan adana yöresi şalvarın ve spor - büyük çantanla )
Resimleri atın da sayfa şenlensin...
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
02 Eylül 2014, 14:49
#3173
EKONOMÝ adlı üyeden alıntı
pulsar artci için cok rahatsýz edici zaten aea videoda bahsetmiþti
iskenderun arsuz arasi seyahat ettim
35 km lik yol yaklaþýk
zemin malum turkiye yollarý (sanki kar yaðýyor da nasýl öyle bozuluyorsa)
neden pulsara tek kiþi biniyor millet anlayýn
mono þok nitrox gazli falan filan hikaye
bir cukur hafif tumsek kut kut vuruyor beline
motorun hakkýný verecegim derken beden saðlýðýmýz tehlikeye giriyor artci icin keyiften cok acý hissi hakim
130 basýyor 2 kiþi gps ile kac gösteriyor onu olcemedim
gps olcumlerimde 5-6 km fazla hýzlý gidiyormuþ gibi gösteriyor
yaklaþýk %10 fazla gösteriyor
þehiriçi sürüþ keyifli
gazi kokledin mi yarýþ motoru havasina bürünüyor
vitesler takýr takýr atýlýyor kemikli (10 50 castrol yag var motorda)
ayak freni cok yumuþak
bastin mi basmadin mi anlaþýlmýyor
ayagini frenin uzerinde basmadan tutmak tam bir rezillik
illa yanda tutacaksin o da yeterince güvenli deðil
belki fren ayari ile durum çözülebilir
depoyu dizle kavrama tam ayarýnda (boy 1.75)
lastikler yeterince iyi
aea ya bakmayin bir videoda lastik kaydi diyor obur videoda ne olmuþ kaydiysa diyor goreceli bir durum reklam kokan yorumlar tabi
uzun yolda arabanin rahatlýðýný konforunu aratýyor pulsar
arsuzdan dönüþ yolunda yol daha düzgün konfor yerinde
rahatlýk monosok süspansiyon isteyenler discover 125 i deneyebilir onda da ayný suspansiyon olmasýna ragmen daha konforlu buldum
o kadar para veriyorsun konfor 2. planda kalýyor
karizma yapacaðým diye sagliginizdan olmayýn
artcinin dizlerdeki agrisindan bahsetmedim degil mi
sanki belediye otobüsünde 1 saat ayakta gitmis gibi aðrýyor
otobuste gitsem dizleri hafif kýrarým süspansiyon gorevi görür
bunda o da yok
konforunu arttýrmak isteyenler bir kaç psi daha az hava bassin tekerine tabi bu durumda yakit tuketimi artabileceðini göz önünde bulundurun
havayi fazla da azaltmayin tubeless tekerler yerinden cikmasin virajda falan dikkatli olun
---------- Mesajlar birleþtirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamaný 11:44 ----------
yanindaki motorda 125 db ses geldigi zaman bu alarm da ötmeye baþlýyor
þimþek cakinca da otebiliyir
ozetle hassas alarm istiyorsan bunu almalisin
Ekonomi cok afedersin ama bir elestrim olacak. Eminim ki motosiklet tecruben benimkinden fazla, bunda hic tereddutum yok.
Biraz sert olacak kusura bakma. Daha motosiklette dogru oturus sekli nedir bunu uygulamadan, fren pedalinin yumsakligindan bahsediyorsun. Abi ayagini fren pedalinin uzerinde tutuyotsan orada sen hatalisin zaten. Hele hele yanda tutmak daha da tehlike. Eh, durum boyle olunca da yaptigin yorumler havada kaliyor bana gore. Tahmin ediyorum ki selede oturus pozisyonun ve vücudunun soktugun pozisyon da dogru olmayabilir. Pulsar rahattir degildir bilmiyorum ama senin ayagini yanlis konumlandirmandan yola cikarak tahminlerde bulunuyorum. Belki de rahatsizlik duyman tamamen senin hatalarindandir.
Tekrar soyluyorum kusura bakma amacim farkli bisey degil sadece gordugum celiskiyi vurgulamak.
-
02 Eylül 2014, 15:13
#3174
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
pulsar artci için cok rahatsız edici zaten aea videoda bahsetmişti
iskenderun arsuz arasi seyahat ettim
35 km lik yol yaklaşık
zemin malum turkiye yolları (sanki kar yağıyor da nasıl öyle bozuluyorsa)
neden pulsara tek kişi biniyor millet anlayın
mono şok nitrox gazli falan filan hikaye
bir cukur hafif tumsek kut kut vuruyor beline
motorun hakkını verecegim derken beden sağlığımız tehlikeye giriyor artci icin keyiften cok acı hissi hakim
130 basıyor 2 kişi gps ile kac gösteriyor onu olcemedim
gps olcumlerimde 5-6 km fazla hızlı gidiyormuş gibi gösteriyor
yaklaşık %10 fazla gösteriyor
şehiriçi sürüş keyifli
gazi kokledin mi yarış motoru havasina bürünüyor
vitesler takır takır atılıyor kemikli (10 50 castrol yag var motorda)
ayak freni cok yumuşak
bastin mi basmadin mi anlaşılmıyor
ayagini frenin uzerinde basmadan tutmak tam bir rezillik
illa yanda tutacaksin o da yeterince güvenli değil
belki fren ayari ile durum çözülebilir
depoyu dizle kavrama tam ayarında (boy 1.75)
lastikler yeterince iyi
aea ya bakmayin bir videoda lastik kaydi diyor obur videoda ne olmuş kaydiysa diyor goreceli bir durum reklam kokan yorumlar tabi
uzun yolda arabanin rahatlığını konforunu aratıyor pulsar
arsuzdan dönüş yolunda yol daha düzgün konfor yerinde
rahatlık monosok süspansiyon isteyenler discover 125 i deneyebilir onda da aynı suspansiyon olmasına ragmen daha konforlu buldum
o kadar para veriyorsun konfor 2. planda kalıyor
karizma yapacağım diye sagliginizdan olmayın
artcinin dizlerdeki agrisindan bahsetmedim degil mi
sanki belediye otobüsünde 1 saat ayakta gitmis gibi ağrıyor
otobuste gitsem dizleri hafif kırarım süspansiyon gorevi görür
bunda o da yok
konforunu arttırmak isteyenler bir kaç psi daha az hava bassin tekerine tabi bu durumda yakit tuketimi artabileceğini göz önünde bulundurun
havayi fazla da azaltmayin tubeless tekerler yerinden cikmasin virajda falan dikkatli olun
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
yanindaki motorda 125 db ses geldigi zaman bu alarm da ötmeye başlıyor
şimşek cakinca da otebiliyir
ozetle hassas alarm istiyorsan bunu almalisin
Ekonomi biraz abartmışsın, Eşimle 1 günde 400 km yol yaptım ne bende ne de eşimde bir sıkıntı vardı. gayet rahattık. sadece benim gaz açtığım sağ el parmaklarında biraz uyuşma oldu okadar.
Artı asfalt yolda Ayak frenin üstünde kullanılmaz. Bahsettiğin yumuşaklık olayı da ayarla istediğin şekilde değiştirilebilir.
Artçın muhtemelen ilk defa motosiklete binen biriydi. Motor üstünde ayaklarda yük olmaz (cross hariç) sadece ayak koymak ve denge için kullanılır ayaklık. sanırım artçın biraz korkmuş ve ayaklaından kuvvet almaya çalışmış buda yormuştur. Acemi birinin gidonu çok fazla sıkması ve 10-15 km sonra kollarm agrıdı demesi gibi birşey olmuş.
GPS olayını ben denedim. Motorla 110 KM ile giderken GPS te 105 gösteriyordu. Bunu araştırdığımda çoğu araç ve motorda bu normalmiş.
-
02 Eylül 2014, 15:23
#3175
Amortisörlerin tüm ayarlarını denedim. Artçı koltuğu beş para etmez. Şirinevlerde büyütüp yumuşak sünger takviyesi yaptırdım. On numara oldu. Amortisörüm en yumuşak ayarında.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
02 Eylül 2014, 16:09
#3176
Arkadaşlar İzmir torbalı, bayındır, ödemiş servislerini kullanan arkadaşlar servislerden memnunlar mı ?
-
02 Eylül 2014, 16:44
#3177
tekoklava adlı üyeden alıntı
eyvallah cevap için
mesela direksiyon kitli biri geldi direksiyonu kitlimi diye oynattı alarm tepki veriyormu hemen
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
hiç bekleme ilk bakımı hemen servise derim ben
geçmiş olsun umarım önemli bir sorun yoktur
emin olun o kadar hassas.yanı direksiyonu şöyle hafifçe oynatsa dahi çalar höpörlör kısmını tamamen kapatmazsanız (yüzüstü koltuk altına sıkıştırmazsanız : )yüksek şekildede sesi cıkar caydırıcı olur
-
02 Eylül 2014, 17:10
#3178
Merhabalar
1.90 boyunda kalıplı birisiyim. Acaba motor benim boyuma gider mi küçük mü kalır acaba ? Teşekkürler.
-
02 Eylül 2014, 19:07
#3179
arkadaşlar Ankara'da motoru kullanan var mı? servisten ne derece memnunlar acaba?
-
02 Eylül 2014, 19:32
#3180
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Giderken vico nun pulsar ın arkasındaydın onun arka amortisör en yumuşakta; dönüşte yolun daha iyi gelme sebebi o. Benin pulsar 3. Tıkta sertlikte.
2 kişi resim çekindiğimiz sahilden sonra 135 km/h ı gördü ama normal bir iki kişi demeyelim istersn. Resimleri koyarım yoksa ( senin paraşüt görevi yapan adana yöresi şalvarın ve spor - büyük çantanla )
Resimleri atın da sayfa şenlensin...
amerikanin kotunu giymekten iyidir
canta konusu dersek
komandonun atasozu vardır
"eşşek gibi taşırım kral gibi yaşarım"
patlak lastik tamir spreyi olmadan yola çıkmayın
çekici parasıyla ugrasmayin sonra
veya fitil adi verilen tamir urunleri bulundurun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)