Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Ağustos 2014, 23:50
#2941
atillapasa adlı üyeden alıntı
ha ha ha ..densiz sensin..benim daha ne demek istediğimi anlamamışsın. doksan liraya o kadar usta bulursun işte zincir yağlamasını bilmeyen ayar yapmasını bilmeyen. ustalık emek ve zaman ister. iş bilen ustalarda ucuza iş yapmaz. doksan liya adamın dükkanınımı satın alacan. bide işten almadığın tıpinden belliyse usta adam hemen anlar. iki fısfıs yapıp senin gibileri yollar. sende kasksız korumasız motora binip arabalara makas atmaya kalkaresın biri arkadan yandan bi dokanır bi bakmışsın eşek cennetindesin.
paran azsa kendi ustan kendin olucan. zincir yağladın diye motorun garantiden çıkmaz. gevşek vida varsa sıkınca da garantiden çıkmaz. oto boka servise gidersen adamı yolarlar..tamirciler taşmı yesin.
ben yazdıklarından senin densiz olduğunu çok rahat söyleyebilirim. Ama ne yaparsan yap tanmadığım biri için "sende kasksız korumasız motora binip arabalara makas atmaya kalkaresın" demem ve hiç bir motorcu arkadaşım için "biri arkadan yandan bi dokanır bi bakmışsın eşek cennetindesin." gibi bir temennide bulunmam.
doğru demişler; eşek hoşafdan da hoş laftan da anlamazmış.
sbr adlı üyeden alıntı
Ben bu konuda atillapasaya hak veriyorum.sen apachenin sagini solunu sokerken apachenin garantisi yokmuydu? Apacheyi ufak ufak sokebiliosan pulsarada elin yatkindir.Kaldiki atillapasa oturunda silindiri sökün dememiş, ses gelen vidalar sıkılır vs vs.. Kiz gibi mizmizlanma muhabbeti sanirim yanlis anlasilmis. 90tl bakim icin odedikten sonra tabiiki zincir yaglanmasini bekleyecegiz, bu en dogL hakkimiz. Ama burda deginilen konu o degil, motora binen herkesin azda olsa motor bilgisi olmasigerektigidir. .Forumu incelersek hic elle tutulur bir problemin olmadgini goruruz. Seleden ses geliomus, ordan burdan ses geliyormus bunlari problem diye nitelendrmek bence yanlis olur.ama maalesef bizim insanimiz para verdigi herseyden, parasinin hakkinin cok daha fzlasini istiyor ve bekliyor... Bircok servisin durumu gercekten kotu ama iyi olanlarda pahali.. Bu konu hakkinda soyle bir ornek verecegim. Serviste motorun yapilmasini beklerken bi adamin motoru yapiliyordu . on arka balatalari degistirdiler. on balatada hidrolikle alakali bi sknti vardi biraz ugrastirdi ustayi. Daha sonra Yag ve yag filtresini degistirdiler. İscilik olarak 15 tl istediler adamdan. Adam dediki 15lira cok, 10 lira yeter. Yani adama 5lira deseler, 2 lira teklif edecek.. Bu zihniyetteki insanlar yuzunden duzgun ustalarda bozuluyor.. Son olarak densiz diye bir kelime kullanilmis yakismamis. Atillapasanin yasina hurmet etmek gerekir. Adam fikirlerini paylasmis. Densiz kelimesi biraz agir olmus. Daha seviyeli olalim..
ikimizin yazdıklarını okudun ve çıkardığın sonuç "Densiz kelimesi biraz agir olmus" sa yapacak bi şey yok. burada kişi yaşıyla değil yazdıklarıyla hürmet görür yada görmez...
Reklamlar
-
18 Ağustos 2014, 00:06
#2942
Bugün Topçular-Eskihisar feribotunda kırmızı bir pulsar'la yan yana denk geldik.
Sahibini de rahatsız edip birkaç soru sordum. Buradan bir arkadaşsa kusura bakmasın lütfen. Sağolsun sorularıma yanıt verdi, içimi rahatlattı.
Sonra bir anda birisi çıkıp arkadaşın motorunun yanına geçip fotoğraf çektirdi. Hatta dediğine göre yolunu da kesip taciz ediyorlarmış motoru merak edenler.
İlgiyi kıskanmadım değil ha...
-
18 Ağustos 2014, 00:31
#2943
sbr adlı üyeden alıntı
Ben bu konuda atillapasaya hak veriyorum.sen apachenin sagini solunu sokerken apachenin garantisi yokmuydu? Apacheyi ufak ufak sokebiliosan pulsarada elin yatkindir.Kaldiki atillapasa oturunda silindiri sökün dememiş, ses gelen vidalar sıkılır vs vs.. Kiz gibi mizmizlanma muhabbeti sanirim yanlis anlasilmis. 90tl bakim icin odedikten sonra tabiiki zincir yaglanmasini bekleyecegiz, bu en dogL hakkimiz. Ama burda deginilen konu o degil, motora binen herkesin azda olsa motor bilgisi olmasigerektigidir. .Forumu incelersek hic elle tutulur bir problemin olmadgini goruruz. Seleden ses geliomus, ordan burdan ses geliyormus bunlari problem diye nitelendrmek bence yanlis olur.ama maalesef bizim insanimiz para verdigi herseyden, parasinin hakkinin cok daha fzlasini istiyor ve bekliyor... Bircok servisin durumu gercekten kotu ama iyi olanlarda pahali.. Bu konu hakkinda soyle bir ornek verecegim. Serviste motorun yapilmasini beklerken bi adamin motoru yapiliyordu . on arka balatalari degistirdiler. on balatada hidrolikle alakali bi sknti vardi biraz ugrastirdi ustayi. Daha sonra Yag ve yag filtresini degistirdiler. İscilik olarak 15 tl istediler adamdan. Adam dediki 15lira cok, 10 lira yeter. Yani adama 5lira deseler, 2 lira teklif edecek.. Bu zihniyetteki insanlar yuzunden duzgun ustalarda bozuluyor.. Son olarak densiz diye bir kelime kullanilmis yakismamis. Atillapasanin yasina hurmet etmek gerekir. Adam fikirlerini paylasmis. Densiz kelimesi biraz agir olmus. Daha seviyeli olalim..
vardı olmazmı ilk 1 sene hariç motorun lastik degiştirme kısmı hariç silindirinden tut a dan z ye motorun altını üstüne getirdim
sizin anlamak istemediginiz şeyi bi türlü anlamadım dogrusu
motoru aldık bismillah anahtar takımını alıp sagı solu söküp bilmem ne yapıp (motoru daha tamımadan)motora girişmemizmi lazım anlamadım
taki motorun aylarca egitimini almış ustaları bile motora pek yatkın degiller
deymi yerindeyse neredeyse korkarak girişiyorlar motora
ee sonuc şimdi
motor arıza ısıgı verdi beyni sökelim sigortaların yerini degiştirelim (ya tutarsa)
bu konu uzaarrrr gider
atilla pasa güzel deginmiş konuya ama USLUBU VE TAVRI TARZI HAKARET içerir şekilde oldugu için biraz tepki alması NORMAL derim ben
herkez anadan anahtar takımıyla dogmuyor maalesef
-
18 Ağustos 2014, 00:41
#2944
Neyi tartışıyoruz?
90TL ilk bakım için bajaj tr tarafından belirlenmiş bir tutar.
Bunu biz belirlemedik ki? ''Ağabey benim cebimde 90 papel var, nolur motoruma bakım yap'' mı dedik?
Sadece ''sıfır km'' alınan motora, periyodik bakımına götürünce yapılması gereken herşeyin, gerektiği gibi yapılmasını ve bununla birlikte biraz da özen gösterilmesini istiyoruz. (pulsar sahibi değilim, motosiklet sahibi herkes bunu ister.)
Yani verdiğimiz paradan daha fazlasını istemiyoruz. Yap arkadaş şunun bakımının gereği neyse, parasını alacaksın korkma. Değil mi?
-
18 Ağustos 2014, 00:48
#2945
reverse adlı üyeden alıntı
Neyi tartışıyoruz?
90TL ilk bakım için bajaj tr tarafından belirlenmiş bir tutar.
Bunu biz belirlemedik ki? ''Ağabey benim cebimde 90 papel var, nolur motoruma bakım yap'' mı dedik?
Sadece ''sıfır km'' alınan motora, periyodik bakımına götürünce yapılması gereken herşeyin, gerektiği gibi yapılmasını ve bununla birlikte biraz da özen gösterilmesini istiyoruz. (pulsar sahibi değilim, motosiklet sahibi herkes bunu ister.)
Yani verdiğimiz paradan daha fazlasını istemiyoruz. Yap arkadaş şunun bakımının gereği neyse, parasını alacaksın korkma. Değil mi?
dogrudur söylediklerinde işte bi arkadaş çıkıyor başlıyor saydırmaya filozof gibi konu uzayıp gidiyor
-
18 Ağustos 2014, 01:03
#2946
atillapaşaya bende hak veriyorum ıvır zıvır seyler için markayı kötülemeyin bajaj o fiyata alınabilecek en iyi motor 2005 ten bu yana çin malı kullandım hep sıfır motor aldım aldıgımın 1. günü grenajları komple söküp motor kulakçıklarını kontrolünden tutun zincir gerginliğine, gaz teli, debriyaj teli yağlamasına kadar aklınıza gelebilecek heryerini elden geçirdim ve kullandığım sürece hiç bir sorun yaşamadım pulsara şu an sahip değilim ama kullandım emin olun kıytırık çin mallarının 7 8 bin liraya satıldığı bir ülkede pulsar o parayı sonuna kadar hakediyor ha belki motorunuzun pistonunda enjeksiyon beyninde vs. bir sorun çıkar o zaman servis ilgilenmezse ve sorununuzu çözmez ise yazın marka kötülenmeyi hakediyorsa hep beraber yapalım bunu. ama bajaj bunu haketmiyor yazılardan okudğum kadarıyla Ekrem Ata bey son derece ilgili ve ben şu ana kadar son kullanıcı ile bu kadar ilgilenen bir yetkili görmedim ve eminim ki servislerin yaptığı hatalar Ekrem bey duyduktan sonra karşılıksız kalmıyordur
-
18 Ağustos 2014, 01:25
#2947
Burada prensipler önemli. Sevgili Atillapaşa ne kadar ekmek o kadar köfte diyor.
Bu ekmek köfte meselesi değil, sadece kalite ve prensip meselesi. Servis olmak, marka olmak; prensipleri ve standartları oturtmak ile ilgili bir kavram.
100 tl. lik bir elektrikli ev aletinin de servis standartları olmalı, fiyatı, ne olursa, olsun bir motosiklet servisinin de.
Bir süre önce AEA!nın lastik yorumuna da çok karşı çıkılmış AEA tu kaka ilan edilmiş idi. Bazı arkadaşların bu çizgiye gelmesi zaman aldı ve şimdi herkes lastik konusunda hemfikir.
Biraz daha sakin, kelimeleri biraz daha dikkatli seçerek tartışabilirsek forumun keyfi kaçmaz.
Örneğin bir Bajajın, hondaya tercih edilmesini sağlayan fiyatı olabilir ama bazıları bu riski almıyor ve Suzuki 180 veya CBR 250 alabiliyor. Şahsen ben, fiyatının yanı sıra tarzı yüzünden Pulsarı tercih ettim. Biraz da yerli üretim olma sürecine destek vermek istedim. Ve sonuçtan mutluyum.
Sonuç olarak pulsar, kaliteli ve hoş bir makine. Lastik, hemen her motosiklette sıkıntı. Sele ve ayna da düzeltilmesi basit ve ucuz konular. Lütfen Servislerin, servis gibi olması sürecine mükemmelliyetçi yaklaşımlarla destek olun.
Memleketimizde, pek çok konuda olduğu gibi usta konusunda da, servis konusunda da standartlar oluşmadığı için bu sıkıntı yaşanacak. Ama bu problemler, pazar hacminin artması ve eğitim süreci ile eminim aşılacak.
Lütfen idare ederlere razı olarak, kaliteden vaz geçerek yaşamayınız.
-
18 Ağustos 2014, 01:43
#2948
denizhan_d adlı üyeden alıntı
atillapaşaya bende hak veriyorum ıvır zıvır seyler için markayı kötülemeyin bajaj o fiyata alınabilecek en iyi motor 2005 ten bu yana çin malı kullandım hep sıfır motor aldım aldıgımın 1. günü grenajları komple söküp motor kulakçıklarını kontrolünden tutun zincir gerginliğine, gaz teli, debriyaj teli yağlamasına kadar aklınıza gelebilecek heryerini elden geçirdim ve kullandığım sürece hiç bir sorun yaşamadım pulsara şu an sahip değilim ama kullandım emin olun kıytırık çin mallarının 7 8 bin liraya satıldığı bir ülkede pulsar o parayı sonuna kadar hakediyor ha belki motorunuzun pistonunda enjeksiyon beyninde vs. bir sorun çıkar o zaman servis ilgilenmezse ve sorununuzu çözmez ise yazın marka kötülenmeyi hakediyorsa hep beraber yapalım bunu. ama bajaj bunu haketmiyor yazılardan okudğum kadarıyla Ekrem Ata bey son derece ilgili ve ben şu ana kadar son kullanıcı ile bu kadar ilgilenen bir yetkili görmedim ve eminim ki servislerin yaptığı hatalar Ekrem bey duyduktan sonra karşılıksız kalmıyordur
tartışma hiç olmasa iyiydi ama oda yanlış anlaşılıyor galiba. burda kimse yada en azından ben pulsarı kötülemiyorum.daha öncede yazmıştım 22 temmuzda askerlik hizmetini yapıp adana ya döndükten sonra maddi durumum sıkışık da olsa hemen iki gün sonra 24 temmuzda gidip pulsarımı aldım. askerdeykende burayı takip ediyordum ve kullanıcı yorumlarından da oldukça faydalandım. pulsarı iyiki almışım hiç bir sıkıntım yok motorumla ilgili çok şükür.
che guevara adlı üyeden alıntı
Burada prensipler önemli. Sevgili Atillapaşa ne kadar ekmek o kadar köfte diyor.
Bu ekmek köfte meselesi değil, sadece kalite ve prensip meselesi. Servis olmak, marka olmak; prensipleri ve standartları oturtmak ile ilgili bir kavram.
100 tl. lik bir elektrikli ev aletinin de servis standartları olmalı, fiyatı, ne olursa, olsun bir motosiklet servisinin de.
Bir süre önce AEA!nın lastik yorumuna da çok karşı çıkılmış AEA tu kaka ilan edilmiş idi. Bazı arkadaşların bu çizgiye gelmesi zaman aldı ve şimdi herkes lastik konusunda hemfikir.
Biraz daha sakin, kelimeleri biraz daha dikkatli seçerek tartışabilirsek forumun keyfi kaçmaz.
Örneğin bir Bajajın, hondaya tercih edilmesini sağlayan fiyatı olabilir ama bazıları bu riski almıyor ve Suzuki 180 veya CBR 250 alabiliyor. Şahsen ben, fiyatının yanı sıra tarzı yüzünden Pulsarı tercih ettim. Biraz da yerli üretim olma sürecine destek vermek istedim. Ve sonuçtan mutluyum.
Sonuç olarak pulsar, kaliteli ve hoş bir makine. Lastik, hemen her motosiklette sıkıntı. Sele ve ayna da düzeltilmesi basit ve ucuz konular. Lütfen Servislerin, servis gibi olması sürecine mükemmelliyetçi yaklaşımlarla destek olun.
Memleketimizde, pek çok konuda olduğu gibi usta konusunda da, servis konusunda da standartlar oluşmadığı için bu sıkıntı yaşanacak. Ama bu problemler, pazar hacminin artması ve eğitim süreci ile eminim aşılacak.
Lütfen idare ederlere razı olarak, kaliteden vaz geçerek yaşamayınız.
dostum söylediklerine katılmamak mümün değil bana göre....
-
18 Ağustos 2014, 09:35
#2949
100 mg prince konforsuz eleştirileri almasina rağmen pulsara artci olan biri princeye artci binince prince daha rahat diyor
ayni şekilde cbr250 kullanıcısı da daha rahat buluyor
-prince arka amortisorler gercekten berbat sanki 2 kişi binsin diye ayarlanmış yaylar. sagda ve solda ikiser helezon yay var-
pulsari bozan on amortisorler
10 bin km de bir amortisor yagi degismeli deniyor kitapçıkta
degisim sırasında yagin daha konforlusunu bulup onu koydurun derim
arka amortisoru en yumusaga getirin
lastik tamir köpüğü olmadan yola çıkmayın
yan koruma demirlerini siyah hortum gibi veya lastik takoz gibi bir şeyle kaplayabilirsiniz devrilirse en az zararla atlatirsiniz
debriyaj maneti oyuncak gibi birsey
ilk darbede yamuluyor
uzun yol cular hiz sabitleyici alabilirler
plastik bir parça gaz koluna takılıyor
ucuz bir ürün
plakalik iptali yapan "apaci kardeşliği" severler ufak kirmizi reflektor takmayi ihmal etmeyin plaka ayni zamanda reflektor görevi gördüğü için gece farkedilmenizi sağlar
reflektif jant seridini ihmal etmeyin
gece parlar
spor görünümü de çabası
1 cm kadar olandan alin daha ince olanlar pek gitmiyor
kırmızı tank pad alın depo yeterince siyah zaten
yan diz dayama yerlerine tank pad kesip takarsaniz cizilmesini onlersiniz ve daha iyi diz tutuşu elde edersiniz nispeten kaymayı onleyicidir
gaz telini debriyaj telini yaglamayan varsa yaglasin
zincirleri yaglamayi pek cok kullanıcı ihmal ediyor
yakit tuketimini artırabilir demedi demeyin
zincir disli seti fiyati yuksektir ona göre şimdiden tedbir alın
motor ısınmadan gaza yuklenmeyin
özellikle hatirlatayim
ilk bir kac km sakin sürün
-
18 Ağustos 2014, 09:48
#2950
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Zorkun a çıkan yaylacılar sağ sağlim indi mi
Sizi sizi...
Ekonomi, vico ayarlayın çalışma saatlerini bi gezide biz yapalım.
İndik indik sağ salim çok şükür İsmini soracaktım aşağıdasınız diye düşündüm, geldiğimizde gitmiştiniz. Hayırlısı olsun. Teşekkür ederim tekrardan. Forumdan biri ile tesadüfen karşılaşmak gerçekten çok mutlu etti. İyi çalışmalar
-
18 Ağustos 2014, 12:49
#2951
Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
merhabalar motorun ilk 500km servis zamanı geldi ve izmir karsıyaka motoshop'a motoru götürdüm sabah 9 30 gibi bana akşama 8 de alırsın dediler (çok uzun sure) serviste motorun başında asla müşteri bekletmiyorlarmış bu kısma kafam bi türlü basmadı
bende motorun işlem görmesi gereken yerlerini söyledim
1=gidondan gelen ses (cukura girince vurma sesi amosördende gelebilir diye düşünmüştüm)
2=artcı koltugu kilit kısmı (plastik centik tam oturmuyor yerine koltugu elle sökebiliyorsunuz)
motoru bıraktım akşam oldu gittim motoru almaya hayda motor yok dedim abi nerde motor bizim başka biryerde daha servisimiz var orda dedi. aradı artık ustamıdır nedir döndü bana senin motor daha bitmemiş yarın 11e kadar sürermiş.yok artık dedim 11 saat ne işlemi görüyor bu motor biraz tatlı dille tartıştık bana emanet motor verdiler yarına kadar idare et diye
peki dedim
ertesi gün saat 11 oldu gittim motoru aldım iş yerine geldim şöyle bir baktım gidondan ses hala geliyor maşa kısmına sanki çekiçle vurmuş ezik izleri var. artçı koltugu kilit kısmı hala aynı elle sökülüyor koltuk
dur dedim yağ'a bakıyım yuh dedim adam resmen 2lt yağı doldurmuş motora
yani böyle iştir bu böyle
Dostum bu motorcudan uzak derim ben. adamların bilgisizliği atıp tutmaları meshurdur. tanıyan herkes iyi bilir ne kadar üç kağıtçı olduklarını. servisten de anlamadıklarını.. aman uzak durun lütfen....
-
18 Ağustos 2014, 14:03
#2952
Dostum bu motorcudan uzak derim ben. adamların bilgisizliği atıp tutmaları meshurdur. tanıyan herkes iyi bilir ne kadar üç kağıtçı olduklarını. servisten de anlamadıklarını.. aman uzak durun lütfen....[/QUOTE]
dostum
konuyu hallettik 2 alt mesajdada düzeltme yapmıştım
alıntı yaptıgın mesajı silebilirmisin sana zahmet
-
18 Ağustos 2014, 18:59
#2953
Değerli arkadaşlar;
24 AĞUSTOS pazar günü 12.00-17.00 saatleri arasında fabrikamızda yapılacak PULSAR ETKİNLİĞİ'ne tüm arkadaşlarımız davetlidir. Katılmak isteyen arkadaşlarımızın Pulsar sahibi olup olmaması da önemli değildir. İnşallah değerli konuklarımızla, soru, öneri ve şikayetlerinizle, sürpriz çekilişlerle ve hemen akabindeki mangal partisi ile güzel bir gün geçireceğimizi ümit ediyorum. Katılmak isteyen arkadaşım olursa PULSAR 200 NS Facebook sayfasına katılımı bildirebilirler. Bana da iletebilirsiniz. ekrem-ata@kuralkan.com.tr
Bu vesile ile selam ve saygılarımı sunuyorum...
-
19 Ağustos 2014, 00:43
#2954
Bir ürün satin alan her bireyin ust seviye olmasa da standart servis hizmeti almak en tabii hakkidir. Herhangi bir arkadasin motosiklet kullanmasi icin teknik donanima sahip olmasi beklenemez.Ayrica her insanin yetenek alani ve ilgilendigi konular farklidir..
Kimse kimseyi anahtar tutmuyo eli diye elestiremez.Bu teknik olarak cok iyi oldugunu iddia eden arkadaslara soruyorum siz fren diskinde herhangi bir catlak ve/ veya balans bozuklugu oldugunu gozle mi anlayacaksiniz.Yada bazi lastiklerde urwtimden kaynakli cok onemli sikintilar oldugunu olcum yapmadan mi tespit edeceksiniz.Bunlari gectim artik motosikletler de ve otomobillerde hafif metaller aluminyum alasim vs kullaniliyor bunlarla ilgili bir montaj sorununu , yada 1 cm bile olsa sase egikligini yine tahmin mi edeceksiniz..Yada artik saniyede bilmem kac islem yapan elektronik enjeksiyondaki sorunu bu motor gaz yemiyor budur sorun diyerekmi netlestireceksiniz.
Bazen burada yazilanlara sasiyorum siz istediginiz kadar "usta" olun daha gecen gun bir Pulsardaki ariza , ariza tespit cihazi ile bulundu..Yeni nesil motorlara sizin ustalik bilginiz sokmez arkadasim..Bu motorlar sizin bilmediginiz kadar detay teknolojilerle uretiliyor.Cin mali 200 cc motor 14 bg ken bu motor bu yuzden 24 bg.Yada bu motor bu bg/kg oranini kulandigi tekbolojiye sahip.
Siz bu engin ustalik bilginizle ancak cok cok basit sorunlara mudehale edebilirsiniz.Bu islere yillarini vermis adamlar her yeni motosiklet ve araba icin ayrica egitim aliyorlar.
Kimse burda ustalik bilirkisilik taslamasin.Herkesin bildigi kendine.İstersen motorunu sok topla istersen mutfak robotu yap. Ama dunyanin heryerinde bir urun aldiginda servis hizmeti almayi beklersin zaten 2 yil garantisi vardir buda zaten bu isin olmasi gerektiginin ispatidir.
Kalitesiz hicbir cozum kimseyi biryere goturmez..Pulsar hindistanin KTM ile kaliteyi ve teknolojiyi yakalama hamlesi.Bu motoruda kapinin onunde sokup takmak konunun ruhunu hic anlamamak olur.Fiyati uygun diye cinli 20 yil oncesi teknoloji motorlarla kiyaslamak olmaz.Pulsar Tvs apachi ilede kiyaslanamaz bambaska teknolojiler.
Kaliteli ve seffaf servis hizmetini her daim bekleyecegiz.Burasi muz cumhuriyeti degil.Sen arabanla yolda kaliyosun seni 30 dk kada gelip aliyorlar.Bu motosiklet icin mucize degil.Bu islerle cok ugrastim cokta kolay isler bunlar.Yeterki yapilmak istensin.
Kimse zaten mucize beklemiyor.İlgili bakim veya ariza onariminin net tespiti ve titiz cozumunu bekliyor..
Kaliteliyi beklemez ve istemezsek 1980 lerdeki gibi her kazada tost olan guvenliksiz arabalari almak zorunda
kaldigimiz yere geri doneriz..
-
19 Ağustos 2014, 01:59
#2955
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bir ürün satin alan her bireyin ust seviye olmasa da standart servis hizmeti almak en tabii hakkidir. Herhangi bir arkadasin motosiklet kullanmasi icin teknik donanima sahip olmasi beklenemez.Ayrica her insanin yetenek alani ve ilgilendigi konular farklidir..
Kimse kimseyi anahtar tutmuyo eli diye elestiremez.Bu teknik olarak cok iyi oldugunu iddia eden arkadaslara soruyorum siz fren diskinde herhangi bir catlak ve/ veya balans bozuklugu oldugunu gozle mi anlayacaksiniz.Yada bazi lastiklerde urwtimden kaynakli cok onemli sikintilar oldugunu olcum yapmadan mi tespit edeceksiniz.Bunlari gectim artik motosikletler de ve otomobillerde hafif metaller aluminyum alasim vs kullaniliyor bunlarla ilgili bir montaj sorununu , yada 1 cm bile olsa sase egikligini yine tahmin mi edeceksiniz..Yada artik saniyede bilmem kac islem yapan elektronik enjeksiyondaki sorunu bu motor gaz yemiyor budur sorun diyerekmi netlestireceksiniz.
Bazen burada yazilanlara sasiyorum siz istediginiz kadar "usta" olun daha gecen gun bir Pulsardaki ariza , ariza tespit cihazi ile bulundu..Yeni nesil motorlara sizin ustalik bilginiz sokmez arkadasim..Bu motorlar sizin bilmediginiz kadar detay teknolojilerle uretiliyor.Cin mali 200 cc motor 14 bg ken bu motor bu yuzden 24 bg.Yada bu motor bu bg/kg oranini kulandigi tekbolojiye sahip.
Siz bu engin ustalik bilginizle ancak cok cok basit sorunlara mudehale edebilirsiniz.Bu islere yillarini vermis adamlar her yeni motosiklet ve araba icin ayrica egitim aliyorlar.
Kimse burda ustalik bilirkisilik taslamasin.Herkesin bildigi kendine.İstersen motorunu sok topla istersen mutfak robotu yap. Ama dunyanin heryerinde bir urun aldiginda servis hizmeti almayi beklersin zaten 2 yil garantisi vardir buda zaten bu isin olmasi gerektiginin ispatidir.
Kalitesiz hicbir cozum kimseyi biryere goturmez..Pulsar hindistanin KTM ile kaliteyi ve teknolojiyi yakalama hamlesi.Bu motoruda kapinin onunde sokup takmak konunun ruhunu hic anlamamak olur.Fiyati uygun diye cinli 20 yil oncesi teknoloji motorlarla kiyaslamak olmaz.Pulsar Tvs apachi ilede kiyaslanamaz bambaska teknolojiler.
Kaliteli ve seffaf servis hizmetini her daim bekleyecegiz.Burasi muz cumhuriyeti degil.Sen arabanla yolda kaliyosun seni 30 dk kada gelip aliyorlar.Bu motosiklet icin mucize degil.Bu islerle cok ugrastim cokta kolay isler bunlar.Yeterki yapilmak istensin.
Kimse zaten mucize beklemiyor.İlgili bakim veya ariza onariminin net tespiti ve titiz cozumunu bekliyor..
Kaliteliyi beklemez ve istemezsek 1980 lerdeki gibi her kazada tost olan guvenliksiz arabalari almak zorunda
kaldigimiz yere geri doneriz..
ellerine klavyene saglık güzel bir yaklaşım ve tespit
-
19 Ağustos 2014, 09:46
#2956
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bir ürün satin alan her bireyin ust seviye olmasa da standart servis hizmeti almak en tabii hakkidir. Herhangi bir arkadasin motosiklet kullanmasi icin teknik donanima sahip olmasi beklenemez.Ayrica her insanin yetenek alani ve ilgilendigi konular farklidir..
Kimse kimseyi anahtar tutmuyo eli diye elestiremez.Bu teknik olarak cok iyi oldugunu iddia eden arkadaslara soruyorum siz fren diskinde herhangi bir catlak ve/ veya balans bozuklugu oldugunu gozle mi anlayacaksiniz.Yada bazi lastiklerde urwtimden kaynakli cok onemli sikintilar oldugunu olcum yapmadan mi tespit edeceksiniz.Bunlari gectim artik motosikletler de ve otomobillerde hafif metaller aluminyum alasim vs kullaniliyor bunlarla ilgili bir montaj sorununu , yada 1 cm bile olsa sase egikligini yine tahmin mi edeceksiniz..Yada artik saniyede bilmem kac islem yapan elektronik enjeksiyondaki sorunu bu motor gaz yemiyor budur sorun diyerekmi netlestireceksiniz.
Bazen burada yazilanlara sasiyorum siz istediginiz kadar "usta" olun daha gecen gun bir Pulsardaki ariza , ariza tespit cihazi ile bulundu..Yeni nesil motorlara sizin ustalik bilginiz sokmez arkadasim..Bu motorlar sizin bilmediginiz kadar detay teknolojilerle uretiliyor.Cin mali 200 cc motor 14 bg ken bu motor bu yuzden 24 bg.Yada bu motor bu bg/kg oranini kulandigi tekbolojiye sahip.
Siz bu engin ustalik bilginizle ancak cok cok basit sorunlara mudehale edebilirsiniz.Bu islere yillarini vermis adamlar her yeni motosiklet ve araba icin ayrica egitim aliyorlar.
Kimse burda ustalik bilirkisilik taslamasin.Herkesin bildigi kendine.İstersen motorunu sok topla istersen mutfak robotu yap. Ama dunyanin heryerinde bir urun aldiginda servis hizmeti almayi beklersin zaten 2 yil garantisi vardir buda zaten bu isin olmasi gerektiginin ispatidir.
Kalitesiz hicbir cozum kimseyi biryere goturmez..Pulsar hindistanin KTM ile kaliteyi ve teknolojiyi yakalama hamlesi.Bu motoruda kapinin onunde sokup takmak konunun ruhunu hic anlamamak olur.Fiyati uygun diye cinli 20 yil oncesi teknoloji motorlarla kiyaslamak olmaz.Pulsar Tvs apachi ilede kiyaslanamaz bambaska teknolojiler.
Kaliteli ve seffaf servis hizmetini her daim bekleyecegiz.Burasi muz cumhuriyeti degil.Sen arabanla yolda kaliyosun seni 30 dk kada gelip aliyorlar.Bu motosiklet icin mucize degil.Bu islerle cok ugrastim cokta kolay isler bunlar.Yeterki yapilmak istensin.
Kimse zaten mucize beklemiyor.İlgili bakim veya ariza onariminin net tespiti ve titiz cozumunu bekliyor..
Kaliteliyi beklemez ve istemezsek 1980 lerdeki gibi her kazada tost olan guvenliksiz arabalari almak zorunda
kaldigimiz yere geri doneriz..
Bu motora sahip olupta hala daha küçümseyen , ekmek köfte hesabını yapan , 10-11 anahtar ile motoru yeniden inşaa edebileceğini düşünen arkadaşların motorları 25 Bg.
-
19 Ağustos 2014, 10:18
#2957
2000 TL para verip android telefon alıyorsun, ufak bi arızada hemen servis, teknik destek istiyorsun. Al eline tornavida sök telefonu yap o zaman bu mantıkla. Bir ürün satın alırken sadece ürünü değil teknik desteği de satın alıyoruz. Tamam ufak tefek şeyleri bilmek çok daha iyi fakat evin önünde motoru indirip bir usta marifetiyle bakım yapamayız. Arkadaşın demek istediği herkesin az da olsa kullandığı araç hakkında bilgisi olması, fakat söylemi biraz ters olmuş. Ben bu markayı tercih ederken ürünün fiyat-kalite performansına hemen ardından teknik destek-servis ağına baktım. Kuralkan büyük bir firma, özel eğitim vererek tüm yurda servis ağı kuruyorsa bizim de bundan faydalanmamız gerekir, yeni bir teknoloji yeni bir marka. Diğer alışılagelmiş motorlarla bir tutup karga burun penseyle dalmamak lazım motora
-
19 Ağustos 2014, 13:46
#2958
katilkoala adlı üyeden alıntı
2000 TL para verip android telefon alıyorsun, ufak bi arızada hemen servis, teknik destek istiyorsun. Al eline tornavida sök telefonu yap o zaman bu mantıkla. Bir ürün satın alırken sadece ürünü değil teknik desteği de satın alıyoruz. Tamam ufak tefek şeyleri bilmek çok daha iyi fakat evin önünde motoru indirip bir usta marifetiyle bakım yapamayız. Arkadaşın demek istediği herkesin az da olsa kullandığı araç hakkında bilgisi olması, fakat söylemi biraz ters olmuş. Ben bu markayı tercih ederken ürünün fiyat-kalite performansına hemen ardından teknik destek-servis ağına baktım. Kuralkan büyük bir firma, özel eğitim vererek tüm yurda servis ağı kuruyorsa bizim de bundan faydalanmamız gerekir, yeni bir teknoloji yeni bir marka. Diğer alışılagelmiş motorlarla bir tutup karga burun penseyle dalmamak lazım motora
yeni bir marka mi?
dedem bile bajaj kullanıyordu zamanında
biz dededen bajaj ciyiz
pazarda yeni demek istedin sanırım
ONEMLI NOT
bugün pulsar ın sigortasını yaptırdım
kredi kartıyla odemeyi yaptım
verdim karti elemana
ben de telefonuma sifre gelecek veya adam kart sifresi isteyecek diye bekliyorum
islem tamam diye verdi kartı
güvenlik 0
sadece kartin uzerindeki bilgilerle hesaptan para cekilebiliyormus
cüzdan veya kredi kartiniz kaybolursa aninda iptal ettirip yenisini isteyin
mail order sistemi bu sekilde çalışıyormuş
kart no ve kartin arkasindaki cvv denen bilgilerle internet uzerinden hesaptan para çekilebilir miş
karttan para cekilince
ne telefonuma mesaj geldi
ne mail geldi
ne onay istendi
musteri hizmetlerini aradim mail order denen seyi gecici olarak kapattım
surekli hesaplari kontrol etmek lazım
-
19 Ağustos 2014, 14:15
#2959
EKONOMÝ adlı üyeden alıntı
yeni bir marka mi?
dedem bile bajaj kullanýyordu zamanýnda
biz dededen bajaj ciyiz
pazarda yeni demek istedin sanýrým
ONEMLI NOT
bugün pulsar ýn sigortasýný yaptýrdým
kredi kartýyla odemeyi yaptým
verdim karti elemana
ben de telefonuma sifre gelecek veya adam kart sifresi isteyecek diye bekliyorum
islem tamam diye verdi kartý
güvenlik 0
sadece kartin uzerindeki bilgilerle hesaptan para cekilebiliyormus
cüzdan veya kredi kartiniz kaybolursa aninda iptal ettirip yenisini isteyin
mail order sistemi bu sekilde çalýþýyormuþ
kart no ve kartin arkasindaki cvv denen bilgilerle internet uzerinden hesaptan para çekilebilir miþ
karttan para cekilince
ne telefonuma mesaj geldi
ne mail geldi
ne onay istendi
musteri hizmetlerini aradim mail order denen seyi gecici olarak kapattým
surekli hesaplari kontrol etmek lazým
Mail order ı kapattığın zaman internet üzerinden alışveriş yapamıyorsun haberin olsun. En güzeli sanal kart kullanmak.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
19 Ağustos 2014, 16:13
#2960
İşlem tamam. Camı da taktım. Cam kutusunun içinden kısa 5'lik dört cıvata ve somunu çıktı. Conta filan yoktu.
4 adet 5x10'luk cıvata, 8 adet somun ile 8 adet 3'e8 musluk contası uydurdum. Arkaya ve öne o kalın üçesekizlik musluk contalarından taktım. Böylece esneme ve montaj esnasında ki çatlamalara karşı da önlemimi almış oldum. Arkalarada 2şer somunla kontralı taktım taş kibin oldu
Eğer fikrim değişmez ise müsait bir zamanımda ön camı üstten 10 cm civarında kısaltmayı düşünüyorum.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)