arkadaslar zinciri ne sıklıkla yaglıyalım. bide artcı koltugunun altında sıgorta var bılıyorsunuz oraya yagmurda az da olsa su gırıyor bısey olurmu..
Ben zinciri her 300-400 km de bir yaglıyorum her 3. Yağlamamda gaz yağı ile temizliyorum tabi ortam kosullarına gore goreceli olur bu. ayrıca bunu yaparken dikkat etmeniz gereken yer motor çalısırken yapmamak ne olur ne olmaz. Ayrıca yağlarken zincir korumayı sökerseniz daha rahat çalısma alanınız olur.
Sigorta konusunu ne olur ne olmaz diye ben poşetle korumaya aldım.
İyi forumlar
Savaş kardeşimizden bizle ilgili açıklamalar okumak gerçekten bizi üzmüştü,çünkü kendisini müşterimiz gibi değil samimi bir arkadaşımız olarak görüyorduk..ki halen öyledir..tatlı bir anı olarak kalacaktır..
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle Savaş..
Hızın artması için ön dişliyi büyültüp arkayı küçültmek lazım fakat ön dişlide büyültmek sıkıntı yaşatabilir yuvasına sığmayabilir etrafına zarar verebilir bence sadece arka dişliye müdahele edilmeli arka istenildiği gibi küçültülebilir tabiki abartmamak lazım salıncağa sürtme v.s yaşanabilir.
Konu ile ilgili ustalardan yorum bekliyoruz tavsiyeleriniz önerileriniz önemli bizim için.Arka dişlide küçültme işleminde ne önerirsiniz??
yanlış hatırlamıyorsam ön dişli ya 16 yada 17 diş zincir çapıda 5.20 ayrıca direkt olarak büyütemeyiz öndişlinin etrafında metal çerçeve var onu sökmek lazım motorumu aldığımın 2 ci günü dişliyi deyiştirmek istedim ama olmadı yar sağlam bir tornacı ustası bulmak lazım ki dişlinin 2 diş büyük modelini yapsın .
Dişli ve daha fazlası ile ilgili aşağıdaki sitede oldukça faydalı bilgiler var.
Sayfayı ilk açtığınızda Marka model ve üretim yılı bilgilerinizi giriyorsunuz. Size gerekli teknik verileri gösteriyor.
http://www.gearingcommander.com/
SAVA MC-50 M-Racer ilk 20 km izlenim...
İlk izlenim olarak motora takıldıktan sonra eski lastiğe oranla daha geniş durduğu ve daha sportif bir hava kattığını söyleyebilirim. Lastiğin rodaj da olması nedeniyle üst limitleri zorlamadım ancak konfor konusunda çok çok iyi olduğunu söyleyebilirim eski lastikle taş döşeli yollarda giderken bileklere gelen titreşimden eser yok. Ayrıca geniş olmasının avantajı mıdır nedir bilmiyorum ama elleri bıraktığınızda motor dümdüz gidiyor eski lastiklerim hafif sola çekiyordu. Kesinlikle 380 tl masrafa değdi. 200-300 km yaptıktan sonra tekrar yeni bir lastik hakkında yorumlarımı yazarım Bunlarda bonus olsun
Kardeşimiz sayesinde aynalara da sahip olduk hayırlısıyla. Şirinevler Motobest'ten 55 TL'ye aldım. Adamlar uyanmış, satan abimiz "Bajaj Pulsar sayesinde ayna satışımız patladı fiyatını arttıracağız" diyerek beş kuruş aşağı inmedi
Ön cam uygulaması yapan oldu mu?
Yaptıysa İstanbul'da nerede ve kaç liraya yaptırdı merak etmekteyim
Saygılar.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
25 tl'lik aynayı 55tl'ye almazdım, tamam esnaflar, kazanacaklar ... da bir yere kadar. Tabi ihtiyaç/keyif/aciliyet meselesi herkese göre değişiyor
Ön cam çalışması var, hatta cam yapıldı ancak sağlam bağlantı yapılacak yer bulmakta zorlanılıyor. bajajpulsar200nstürkiye face sayfasında camın fotoğraflarını görebilirsiniz.
Oooo, sayfanın dışarı kapalı olması olayına ben karışamıyorum ne yazık ki, sadece üyeyim Ancak Face sizi niye üye kabul etmiyor ya da o konuda ne yapabiliriz hiç bilmiyorum
Az da olsa şöyle yardımcı olmaya çalışayım ben size. Üretimi yapan firmanın sitesi:
http://www.motorcami.com/L/1987/2126/pulsar.html
Cam bu.
Allah razı olsun. Bu kadarı bile yeter. Çok teşekkür ederim. Saygılar.
- Facebbok'a gelince; Artık neden kıllandıysa ben insan değil botmuşum (robot program) Öyle diyor çapsız. Muhtemelen soyadım çoğacayip diyedir. Bana bilgisayarı ve interneti öğreten üniversiteli çocuğum bile çözemedi sorunu Ben de ettum inat facebook'u tanımayrum. Botun aslı o terbiyesiz Yalan mı
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
tüm gönül dostlarına selamlar arkadaşlar biliyorsunuz şu sıralar bajaj aksesuarlarından arka çanta aparatı,orta sehpa,motor koruma ve yan çanta taşıyıcıları üzerinde çalışmaktayız gerçii arka çanta taşıyıcısı yeni çıkan yasadan sonra ruhsata işletme durumları çıksada çanta takmayacak arkadaşlarında çok işine yarayacak bir parça öncelikle bana ! hiç bir şeyi motoruma bağlayamıyor olmam benim için kötü oluyor , atıyorum çantanızı,çadırınızı hiç olmazssa bağlayabilir yan çantalarada diğer eşyaları saklayabilirsiniz bu gün itibari ile bajaj pulsar ns 200 ve bajaj dıscovery 125 arka taşıma aparatının ilk prototiplerini bitirdik gelişmeleri zaman buldukça buradan ve www.irfmotor.com web sitemden paylaşacağım zaman yine her zamanki gibi değerli ve aşırı bir yoğunluk sözkonusu , çünki elime 4 model daha bakmakta o yüzden çokça fazla detaya giremiyorum prototip ham çalışmalardan bir kaç kare paylaşıp müzadenizle ben kaçıyorum kazasız sürüşler cümleten...
BAJAJ DISCOVERY 125 ÇALIŞMASINDAN.
BAJAJ PULSAR NS 200 ÇALIŞMASINDAN.
YAPILAN ÇALIŞMALAR HAM TAM OLARAK GÜNCELLENMEMİŞTİR ! BİR ÇOK YERİNİ DAHA ESTETİK SAĞLAM KULLANIŞLI OLMASI YÖNÜNDE ÇALIŞTIK BAĞLANTI KOLLARI GÜNCELLENDİ RESİM ÇEKMEK AKLIMA GELMEDİ, 3. NOKTA BAĞLANTISI GÜNCELLENDİ KISMETSE 1 HAFTA 10 GÜNE TAMAMI MONTAJA HAZIR OLACAK DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR BURADAN YADA WEB SİTEMDEN BENİMLE İRİTİBATA GEÇEBİLİRLER ,ALLAH TEKERİNİZE ZEVAL VERMESİN KALIN SAĞLICAKLA.
Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)