Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2741

    Üyelik
    13 Nisan 2011
    hkn34 sesin motorda topcase varmı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2742
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı bloodwater adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hkn34 sesin motorda topcase varmı ?
    topcase yok ozellikle koymadım cunku biliyorum bu tip yalpalamaları topcase yapar daha once scooter kullanmıtım onda yapıyodu ...
    bloodwater bunu beğendi.

  3. #2743
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/WWbND4.jpg
    http://i.hizliresim.com/Do3QD3.jpg

    Bende bu ikiliyi satın aldım gelmesi için gün sayıyorum... (Sava Mc 50 M-racer)
    Sava Mc 50 M racer ben şu an TVS apache motorumda kullanıyorum , lastikler yukarda ki paylaşımdada görüldüğü gibi racing moroların lastiği gibi yan dümdüz ve diş yok henuz bı sıkıntı yaşamadım ama önumuzdekı sezon sava MC 25 ile değişmek istiyorum onlar daha iyi gibi geldi
    Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!

  4. #2744
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı ceza031 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün motorum 5000 kmye vardı ve servis ışığı yandı sabah sat9 gibi hatay antakya uslu ticarete gittim motoru servise bırakıcam eski ustalarına yol vermişler bu sevindirici haber yeni bir usta gelmiş ilgili ve dikkatli bir usta şahsen ben öyle gördüm motora bindi denedi didik didik kontrol etti heryerini özel bir şikayetim yada özel bir isteyim varmı diye sordu gözlerim yaşardı antakyadaki pulsar sahibi arkadaşlara duyrulur

    not: bütün bu 5000 km boyunca motorum 1 kere bile istem dışı stop etmedi yarı yolda bırakmadı sağlam durdu sağlam yürüdü halada ilk günkü gibi herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
    Arkadaşlar hatırlarsanız bundan bir kaç sayfa önce motorsikletimdeki "Terleme-yağ sızdırma" olayı ile ilgili bir paylaşımda bulunmuştum. Sol motor kapağının conta kısmında hafif bir sızdırma vardı, kızgınlıkla motorsikleti servise götürdüm (Hatay/Antakya uslu ticaret),yağ sızdıran yeri göstererek ustaya bakmasını söyledim. Bir yandan da sorular sormaya başladım,
    Usta sen bu motoru bana teslim ederken heryerini kontrol ettin mi? Cevap: "Motor zaten fabrikada kurulu şekilde geliyor, bizim kontrol etmemize gerek yok"
    Usta ilk bakımda yağ filtresini değiştirecek miyiz? Cevap: "Gerek yok daha erken"
    Peki ne yapacaksın ilk bakımda? Cevap:"işte yağını değiştiririz sağına soluna bakarız, sen kafana takma ben şimdi yaparım bakımını"
    Dedim hayır usta sen bakımını yapma sadece şu yağ sızdırma sorununu hallet bana yeter.
    İçeri girdim bayiye ustayı şikayet ettim, şirket sahibi gerekli uyarıyı yapacaklarını söyledi vs vs. Sonra servis bölümüne gittim baktım usta yağı değiştiriyor, ilk bakım zamanın gelmiş onu da yapalım diyor. Usta dedim ben senden bakım yapmanı istedim mi? niye yapıyorsun bakımını... dedim para vermem boşuna yapma... aldım motoru para vermeden çıktım.
    80-90km yol yaptıktan sonra Bırakın sorunun düzelmesini yağ filtresinin olduğu yerden damlalar halinde yağ sızmaya başladığını gördüm motordan :(, artık yağ sızıntısı egzosun üzerine birikmeye başladı. Egzosun üzerindeki yağ yüzünden duman çıkıyordu, neredeyse motor alev alacaktı...

    Ertesi günü önce forumdan sonra telefon aracılığı ile Ekrem Ata bey benim ile iletişime geçti, benim çalıştığım ilçeye 30km uzaklıktaki İslahiye/G.Antep bajaj (bayii/servis)'ine yönlendirdi. Orada sağ olsun "Esen usta" bütün şikayetlerimi sabırla dinledi ve başladı motor ile ilgilenmeye, bana da yemeğimi çayımı söyledi hem sohbet ettik hem de motoru tamire başladı, Yağ filtresindeki yağ sızmasının sebebi, yağ filtresini ilk söken "sözde ustanın" tornavida ile contayı nasıl parçaladığını gösterdi, motorun bütün vidalarını kontrol etti, gördüklerime inanamadım neredeyse tüm vidalar gevşek haldeydi, "usta bu motorlar banttan geçerken havalı sıkacaklar ile gelişi güzel sıkılıyor, seri üretim yapıyor adamlar dakikada 1 motor üretiyorlar, bizim tüm vidaları kontrol etmemiz lazım teslim etmeden önce, bize montaj formu veriliyor, motoru ilk teslim ederken bu form dahilinde heryer kontrol edilip o şekilde imza atılıp teslim ediliyor, biz de montaj parasını bayiden alıyoruz" sağ olsun bütün vidaları sıktı. Yağ sızdıran yere her ihtimale karşı sıvı conta sıktı.
    Artık akşam olmuştu ve benim evime geçmem gerekiyordu, usta motorun işinin henüz bitmediğini söyledi, teslim edemem dedi. ve beni mağdur etmemek için kendisinin kullandığı Discovery 125ST yi bana verdi, evine bununla git, yarın gelir motorunu teslim alırsın dedi ve beni uğurladı. Ertesi gün geldiğimde motoruma gerçek bir usta eli değdiğini, adam akıllı bir bakımın motorda neleri değiştirebileceğini anladım.
    Öncelikle Esen Usta'ya ve Ekrem Ata bey'e ilgileri ve yardımları için çok teşekkür ediyorum.
    Sorunum bir gün gibi bir sürede giderildi ve hiç bir şekilde mağdur edilmedim, motorsuz kalmadım.
    Eminim bana bu sıkıntıları yaşatan servis için gereken de yapılacak, bu tarz sektöre zarar veren kişiler sektörden temizlenecektir.
    Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.


    Bir kaç ay önce "yukarıdaki kırmızı renkteki yazım ile" servis ile ilgili sıkıntımı dile getirmiştim. Öncelikle amacım HATAY/ANTAKYA-USLU TİCARET'e yönelik bir eleştiri değildi, kendisi ile görüşüp beni yanlış anlamamasını ve şikayetimin bayiden çok servisteki ustaya yönelik olduğunu bildirdim ve yanlış anlaşıldıysam özür diledim.
    Ve sonunda onlar da sorunu anlayıp usta ile yolları ayırmışlar, yeni usta'nın ilgi ve alakası'nı da duyunca buradan öncelikle Ekrem Bey'e ve HATAY/ANTAKYA-USLU TİCARET'e teşekkür ederim.

    Bu da Hatay'daki yayla gezimizden bir fotoğraf, Hatay'da yayla gezisine katılmak isteyen olursa başımın üstünde yeri var misafir ederim
    centil40, Garip, meki 60 ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #2745
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar birkac sorum olcak cevaplarsanız sevınırım ; motordan genel olarak memnunum fakat 600 km de ıken ılk bakımı yaptırdım servıste yagı ve fıltresı degıstı bagzı vıdalar kontrol falan edıldı fakat tıtresım arttı sankı , syagı degıstıren arkadasa ne kadar yag koyuyosun dedım 1.300 lt dedı ben 1.400 lt dıye bılıyorum dedım yok boyle dedı o aradakı 0,100 lt eksık dıye tıtresım olurmu bırıncı sorum bu . bide e5 te yuksek hızlara cıkamıyorum sebebıde ruzgar yuzunden ınanılmaz bır yalpalama var 75 km/h den sonra resmen duz cızgıde gıtmekte cok zorlanıyorum bunuda servıse ılettım lastık havalarına baktı hatta kısa bır tur attı hıc bır sorun yok dedı gıdonda sıkılması gereken yerı hatırlattım yok ıyı dedı sızce bu yalpalama normalmı aynı sorrunları yasıyan varmı varsa ne yaptınız bılgı verırmısınız ...
    Öncelikle yağ 1.4Lt olmalı (filtre değişimi ile birlikte ise) yağ kutusunda ölçekler var. Göz kararı olmaz.
    İlk bakımlarda motor saplama vidalarını da sıktırın. Çoğu servis bu ayrıntıyı bazen atlıyor.
    Ben de ilk bakıma gittiğimdeki titreşim oranı saplama vidalarını da sıktırdıktan sonra neredeyse 2/3 kadar azaldı.
    Mevcut titreşim ise ne elcikte, ne pegde ve ne de bedenimde herhangi bir sıkıntı yaratmıyor.
    Naked'ın tarzı gereği özellikle önden gelen rüzgarı alması normal ama sizin belirttiğiniz anormal.
    Geçenlerde uzun yol yaptım. Rüzgar bayağı bir sertleşti. Zorladı sürüşümü fakat sizin belirttiğiniz gibi bir yalpalama veya düz gitmekte zorlama yapmadı.

    İyi günlerde kullanın
    hkn34 ve newmoto76 bunu beğendiler.

  6. #2746
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle yağ 1.4Lt olmalı (filtre değişimi ile birlikte ise) yağ kutusunda ölçekler var. Göz kararı olmaz.
    İlk bakımlarda motor saplama vidalarını da sıktırın. Çoğu servis bu ayrıntıyı bazen atlıyor.
    Ben de ilk bakıma gittiğimdeki titreşim oranı saplama vidalarını da sıktırdıktan sonra neredeyse 2/3 kadar azaldı.
    Mevcut titreşim ise ne elcikte, ne pegde ve ne de bedenimde herhangi bir sıkıntı yaratmıyor.
    Naked'ın tarzı gereği özellikle önden gelen rüzgarı alması normal ama sizin belirttiğiniz anormal.
    Geçenlerde uzun yol yaptım. Rüzgar bayağı bir sertleşti. Zorladı sürüşümü fakat sizin belirttiğiniz gibi bir yalpalama veya düz gitmekte zorlama yapmadı.

    İyi günlerde kullanın
    bu bilgiler cok faydalı oldu benim için tesekkurler. tıtresım ıcın motor saplamaları sıkılma ısı mantıklı bende yaptırıım ... sele sertlıgını bıde bu yalpalamayı cozdummu on numara olcak tesekkurler...

  7. #2747

    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    hatay/antakya
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS/ 2013 TVS APACHE RTR 150
    Pashapache savaş kardeş eski ustayı kovdular yenisi geldi ve gördüyüm kadarıylada sağlam bir usta motorumun bakımı yapıldı hersey gayet normal ve düzenli sıkıntı yok gezi fotolarından sana ayıt birkaç tane daha olacak aksama faceden gonderıyım sana
    Pashapache bunu beğendi.

  8. #2748
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu bilgiler cok faydalı oldu benim için tesekkurler. tıtresım ıcın motor saplamaları sıkılma ısı mantıklı bende yaptırıım ... sele sertlıgını bıde bu yalpalamayı cozdummu on numara olcak tesekkurler...

    Sele sertliğini pek arkadaş gibi ben de sünger takviyesi ile çözdüm ve rahatsız edici olmaktan çıktı. Esasında motosiklet selelerinin çoğu serttir. Sünger takviyesi gibi basit çözümlerle tolore edilebilir.

    Yalpalama konusunda ise, newmoto76 güzel ve dikkate değer açıklama yapmış.

    NOT: Saplama vidasını sıkarken benimkinin yapısını bozdular ama daha iyisini taktılar. Bu ayrıntıya dikkat edin. Hatta tavsiyem üzerindeki vida pek iyi değil gibi. Siz daha kalitesini taktırın. Ben öyle yaptım.
    hkn34 bunu beğendi.

  9. #2749
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı bloodwater adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu Sava marka lastiklerin kalitesi nasıldır Fiyat olarak baya uygun daha önce takan arkadaşlar oldu yorumları nelerdir ?
    Ben kullandım. Fiyatı da mükemmel kalitesi de. Forumda da sayfası var zaten.

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-lastik-4.html
    bloodwater bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  10. #2750
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben kullandım. Fiyatı da mükemmel kalitesi de. Forumda da sayfası var zaten.

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-lastik-4.html
    atılla bey sava'ları ne kadara aldınız acaba ve biz pulsar kullanıcılarına tavsıye edıyormusunuz ... bıde sız mc 25 modelını almısssınız baska bır arkadas mc 50 racer modelını almıs gundelık kullanıcagımız bu motora hangısı daha guvenlı ve kullanıslı olur acaba bır bılgınız varmı paylasırsanız sevınırım..

  11. #2751
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    atılla bey sava'ları ne kadara aldınız acaba ve biz pulsar kullanıcılarına tavsıye edıyormusunuz ... bıde sız mc 25 modelını almısssınız baska bır arkadas mc 50 racer modelını almıs gundelık kullanıcagımız bu motora hangısı daha guvenlı ve kullanıslı olur acaba bır bılgınız varmı paylasırsanız sevınırım..
    İkisini 300 TL'ye aldım. Bayilerinden birisi çalıştığım iş yerinin karşısında. Halihazırda kullanıyorum ve çok memnunum.

    Benim aldığım dört mevsim kullanılabilecek modeli çünkü çok kar boran sağnak olmadıkça motor biniyor ve her gün en az 50 km yapıyorum. Suya karşı derin yarıkları var ve yaz baharın yanı sıra normal yağmurlar için de ideal.

    Racer tipinin adı üzerinde zaten İyi havalar ve kuru asfalt dışında kullanmak tehlikeli olur. Dersen ki ben sadece caddede race motoru olarak güzel güneşli havalarda kullanacağım tabi ki o zaman da racer modelini almak daha mantıklı.
    hkn34, centil40 ve gelebek bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  12. #2752
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisini 300 TL'ye aldım. Bayilerinden birisi çalıştığım iş yerinin karşısında. Halihazırda kullanıyorum ve çok memnunum.

    Benim aldığım dört mevsim kullanılabilecek modeli çünkü çok kar boran sağnak olmadıkça motor biniyor ve her gün en az 50 km yapıyorum. Suya karşı derin yarıkları var ve yaz baharın yanı sıra normal yağmurlar için de ideal.

    Racer tipinin adı üzerinde zaten İyi havalar ve kuru asfalt dışında kullanmak tehlikeli olur. Dersen ki ben sadece caddede race motoru olarak güzel güneşli havalarda kullanacağım tabi ki o zaman da racer modelini almak daha mantıklı.
    yok abi bende sizin gibi kışında kullanıcam ınsallah o zaman mc 25 alıcaz o zaman bilgi için teşekkurler... bide bayi tam olrak nerde semt olarak yani...

  13. #2753

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Arkadaşlar iyi günler.Aranıza yeni katıldım.Bu da ilk mesajım.Yaklaşık 2-3 ay içinde motorsikletimi değiştirmek istiyorum. Pulsar da alternatiflerimden biri.Beni motor konusunda düşündüren motorun kendisinden ziyade servis olayı.İzmir'in Tire ilçesinde ikamet ediyorum ve şu an burada bir bajaj servisi bulunmamakta.Bana en yakın servisler Torbalı Bayındır ve Ödemişte.Benim sizden ricam bu bölgede bajaj kullanıcıları bana servisler hakkında bilgi verebilir mi? Servislerin durumları nasıl?
    Teşekkür ederim İyi Forumlar

  14. #2754

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Lastik seciminde AtillaExtreme abimizin secimi son derece dogrudur sport veya silik lastik secimini ulkemiz icin asla onermem.Gelismis ulkelerde uzun zamandir kullanilan bazalt kaplama asfalt henuz ulkemizde cok yeni uygulamaya geciyor bildigim kadariyla.Bu asfaltin ozelligi lastik tutunma ve yol konforunu onemli derecede arttiriyor olmasi.

    Ancak ulkemiz yol kosullarinda yaz aylari olsa bile asfaltin kakitesizliginden kaynakli olusabilecek cukur, gocuk su birikintisi vb nedenlerden dolayi silik lastiklerin kaymaya cok elverisli olmasi gibi bir risk durumu ortaya cikiyor.

    Sunu belirtmeliyimki lastik uzerindeki su kanallari olaganustu bir gorev yapiyor. Ozellikle on tekerlegin gectigi bolgedeki suyu kismen tahliye etmesi arkadan cekisli olan motosikletler icin birinci seviyede onemlidir.Hiz arttikca bu onem dereceside artar.

    Guvenli surus en onemlisi..
    hak_anm, centil40, maktama ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #2755
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik seciminde AtillaExtreme abimizin secimi son derece dogrudur sport veya silik lastik secimini ulkemiz icin asla onermem.Gelismis ulkelerde uzun zamandir kullanilan bazalt kaplama asfalt henuz ulkemizde cok yeni uygulamaya geciyor bildigim kadariyla.Bu asfaltin ozelligi lastik tutunma ve yol konforunu onemli derecede arttiriyor olmasi.

    Ancak ulkemiz yol kosullarinda yaz aylari olsa bile asfaltin kakitesizliginden kaynakli olusabilecek cukur, gocuk su birikintisi vb nedenlerden dolayi silik lastiklerin kaymaya cok elverisli olmasi gibi bir risk durumu ortaya cikiyor.

    Sunu belirtmeliyimki lastik uzerindeki su kanallari olaganustu bir gorev yapiyor. Ozellikle on tekerlegin gectigi bolgedeki suyu kismen tahliye etmesi arkadan cekisli olan motosikletler icin birinci seviyede onemlidir.Hiz arttikca bu onem dereceside artar.

    Guvenli surus en onemlisi..
    Her zamanki gibi yorum ve görüşlerinizi dikkatle okuyorum (aynı zamanda aka rumuzlu arkadaşında).
    Faydalı ve teknik bilgileriniz özellikle yeni kullanıcı arkadaşlara önemli bir yol gösterici/bilgilendirme niteliğinde.
    Her ne kadar Pulsar kullanıcısı olmasanız da bilgi ve deneyimleriniz pek çok arkadaşa faydalı oluyordur.

    Motor bilgim ve kullanıcı tecrübem fena değil, çoğu arızamı da kendim yaparım. Güvenli ve İleri sürüş eğitimleri aldım.

    Yine de yazdıklarınızı dikkatle okuyor ve okuduğumdan da yeni şeyler öğrendiğimi hissediyorum.

    Teşekkür ediyorum.
    Umarım Pulsar kullanıcısı olarakta sizi aramızda görürüz.
    newmoto76, Aka ve AttilaXtreme bunu beğendiler.

  16. #2756

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her zamanki gibi yorum ve görüşlerinizi dikkatle okuyorum (aynı zamanda aka rumuzlu arkadaşında).
    Faydalı ve teknik bilgileriniz özellikle yeni kullanıcı arkadaşlara önemli bir yol gösterici/bilgilendirme niteliğinde.
    Her ne kadar Pulsar kullanıcısı olmasanız da bilgi ve deneyimleriniz pek çok arkadaşa faydalı oluyordur.

    Motor bilgim ve kullanıcı tecrübem fena değil, çoğu arızamı da kendim yaparım. Güvenli ve İleri sürüş eğitimleri aldım.

    Yine de yazdıklarınızı dikkatle okuyor ve okuduğumdan da yeni şeyler öğrendiğimi hissediyorum.

    Teşekkür ediyorum.
    Umarım Pulsar kullanıcısı olarakta sizi aramızda görürüz.

    Cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin..Bu camiada hepimiz birbirimize destek olmaliyiz diye dusunuyorum.Sizde dahil olmak uzere bu forumda cok degerli arkadaslarimiz var ve ictenlikle paylasimda bulunuyorlar.Benim kucuk bir katkim olabiliyorsa cok memnun olurum.Pulsar sahibi olmayi dusunuyorum sanirim onumuzdeki sezon olacak artik . Pulsar Coupe araba gibi benim gozumde keyif almak icin harika bir motor oldugunu dusunuyorum.

    İyi geceler diliyorum..
    AttilaXtreme ve Pashapache bunu beğendiler.

  17. #2757
    atillapasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul çekmeköy
    Motosikleti
    TVS apache...
    son bahar geliyor. kampanya filan yokmu. bilgisi olan varmı.. hala kapora verip motor bekleyen kaldımı acaba. sahibinden ilanlarında ikinci elde artış başladı. heralde yazın hevesini alanlar satmaya başladılar. yaz sonuna kalmadan satmak istiyolar. ikinci el fiyatlarıda daha mantıklı olmaya başlamış. sıfır fiyatına veya üzerine satma heveslileri azalmış. hemen yazarlar üzerinde nekadar aksesuar var biliyomusun diye. sanki bmv gs satın alıyoruz. bu tip dar bütçeyle alınan motorda kimse aksesuara bakmaz. fiyata bakar. sen keyfine aksesuar aldıysan motoru satarken çıkaracaksın. salona biyere koyup bakıp bakıp keyfini çıkarmaya devam edeceksin..
    AttilaXtreme ve hyanax100 bunu beğendiler.

  18. #2758

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Birde lastik alıcak arkadaşlar şunu da göz önünde bulundursun iklim koşulları, yani mc-50 marmara ve karadeniz bölgesinde çok mantıksız bir seçim olacakken ege ve akdeniz de o sıcaktan erimiş kalitesiz asfaltta daha iyi sonuç verebilir. Birde işin estetik kısmı var diğer lastikler motoru bir enduro havasına sokarken bu racer lastikler daha sportif bir görüntü verebilir.Verebilir diyorum çünkü daha elime geçmedi taktırıp 200-300 km kullandıktan sonra size deneyimlerimi aktarırım.
    İyi forumlar
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  19. #2759
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Simsiyah Pulsar'ı aldım ama plaka ruhsat Pazartesi sabahına kaldı Tekerlekleri taktırdım. Öle beni bekliyor garibim

    Bu arada bayinin kendisinin kullandığı Pulsarı alıp TEM yolunda gazladım. Rodaj modaj gibi sorunları olmadığı için rahattım ama emanet atın canı burnunda olur diye biraz dikkatliydim.

    İlk izlenimim;
    - Tireşim var fakat 80-90'a kadar güzel bir kadının yanakları kadar katlanılabilir ölçekte, 90'dan sonra biraz daha artıyor. Uzun zamandır kullanılan dükkan sahibi ustanın motorunda bu titreşim varsa kesilemez demektir ve uzun yolda bayağı rahatsız eder adamı. Üzerinde ki lastikler orjinal gelen lastikleri idi. Bakalım benim lastiklerle titreşim konusunda ne verim alacağım!
    - Aynalar çöp. En büyük sorun birinin ters diş olması. Diğer standart çinlilerden uydurmak zor. Motoru alır almaz ilk işim parçacıları dolaşıp aynaları değiştirmek.
    - Koltuk sert. Hemen koltukçuda tadil ettireceğim.

    Sorunlar bunlar ama titreşim hariç hiç biri halledilemez değil ve bu paraya alınabilecek mükemmel bir motor. Gazladın mı banamısın demiyor. Araya dereye girişi çıkışı rahat ve en önemlisi dengeli bir motor. Bir kaç defa özellikle ters türs işler yapmama rağmen hiç bozmadı kendini. Afferin.

    Hafif bir racing tadı var. Boyum 1.80 olduğu için önceleri gidonun bana alçak geleceğini düşünüyordum ve gidon yükseltme aparatı ile yükseltmeyi planlıyordum ama kullanınca fikrim değişti. Gidonun bu hali motoru kafadan daha rahat ezmene ve hakimiyetinin artmasına neden oluyor. Zaten gazlayınca tork seni geriye aldığı için üstünde rahatlıyorsun.

    Boyum nedeni ile altımda küçük kalır mı korkum vardı, kalmadı. Ayaklarım yere tam basıyor. Benden uzunlar ne yapar onu bilemem

    Geri kalan deneyimlerimi kendi motorumu aldıktan sonra paylaşacağım. Bazı konularda fikrim değişir mi bilemem ama şimdilik bunlar.
    Hayırlısı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

    Bir de özellikle resimlerinden göründüğünden daha kalıplı ve güzel bir motor. Nedenini tam olarak bilemiyorum ama resimleri sanki biraz farklı gibi duruyor ya da bana öyle geldi.
    newmoto76, cenkito, Aka ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  20. #2760
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Simsiyah Pulsar'ı aldım ama plaka ruhsat Pazartesi sabahına kaldı Tekerlekleri taktırdım. Öle beni bekliyor garibim

    Bu arada bayinin kendisinin kullandığı Pulsarı alıp TEM yolunda gazladım. Rodaj modaj gibi sorunları olmadığı için rahattım ama emanet atın canı burnunda olur diye biraz dikkatliydim.

    İlk izlenimim;
    - Tireşim var fakat 80-90'a kadar güzel bir kadının yanakları kadar katlanılabilir ölçekte, 90'dan sonra biraz daha artıyor. Uzun zamandır kullanılan dükkan sahibi ustanın motorunda bu titreşim varsa kesilemez demektir ve uzun yolda bayağı rahatsız eder adamı. Üzerinde ki lastikler orjinal gelen lastikleri idi. Bakalım benim lastiklerle titreşim konusunda ne verim alacağım!
    - Aynalar çöp. En büyük sorun birinin ters diş olması. Diğer standart çinlilerden uydurmak zor. Motoru alır almaz ilk işim parçacıları dolaşıp aynaları değiştirmek.
    - Koltuk sert. Hemen koltukçuda tadil ettireceğim.

    Sorunlar bunlar ama titreşim hariç hiç biri halledilemez değil ve bu paraya alınabilecek mükemmel bir motor. Gazladın mı banamısın demiyor. Araya dereye girişi çıkışı rahat ve en önemlisi dengeli bir motor. Bir kaç defa özellikle ters türs işler yapmama rağmen hiç bozmadı kendini. Afferin.

    Hafif bir racing tadı var. Boyum 1.80 olduğu için önceleri gidonun bana alçak geleceğini düşünüyordum ve gidon yükseltme aparatı ile yükseltmeyi planlıyordum ama kullanınca fikrim değişti. Gidonun bu hali motoru kafadan daha rahat ezmene ve hakimiyetinin artmasına neden oluyor. Zaten gazlayınca tork seni geriye aldığı için üstünde rahatlıyorsun.

    Boyum nedeni ile altımda küçük kalır mı korkum vardı, kalmadı. Ayaklarım yere tam basıyor. Benden uzunlar ne yapar onu bilemem

    Geri kalan deneyimlerimi kendi motorumu aldıktan sonra paylaşacağım. Bazı konularda fikrim değişir mi bilemem ama şimdilik bunlar.
    Hayırlısı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

    Bir de özellikle resimlerinden göründüğünden daha kalıplı ve güzel bir motor. Nedenini tam olarak bilemiyorum ama resimleri sanki biraz farklı gibi duruyor ya da bana öyle geldi.

    Hayırlı olsun aga,tekerin düz bassın
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)