Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2014, 14:02
#2701
Reklamlar
-
05 Ağustos 2014, 15:03
#2702
Hayırlı olsun Halil kardeşim.Malesef halen Pulsara çin malı gözüyle bakan servisler var gördüğümüz kadarıyla.Ama bu forum ve Ekrem Bey sayesinde bu tarz olaylar gün yüzüne çıkıyor ve gereken yapılıyor,onu da görüyoruz.Gönül ister ki hiç yaşanmasın bu tarz şeyler ama,senelerin alışkanlığını bi çırpıda değiştiremeyiz.Çözüm onlar nasıl davranıyorsa bizimde öyle davranmamızdır.Kısasa kısas.Bu arada da temiz çalışan servisleride yazmayı unutmayalım.
-
05 Ağustos 2014, 15:17
#2703
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
Çok güzel olmuş, eline sağlık. Bence aşağıya bağlantı yapılan demirler çok kötü duruyorlar, bu çok şık olmuş. Şasi bağlantısını sağlayan kulaklar ile arkaya uzanan kollar arasındaki kaynak iyi olduktan sonra dayanıklılık konusunda bir sorun çıkarmaz. Yalnız bence o kulakların malzeme kalınlığı çanta bağlantı demiri kadar olmalı. Böyle ince kalmış.
-
05 Ağustos 2014, 15:26
#2704
The Tardis adlı üyeden alıntı
Sayın Ekrem bey ve tabiki diğer arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve ne yazık ki biraz üzülerek katılım. Bir konuda desteğinize ve özellikle ekrem beyin ilgisine ihtiyacım var.
Bodrumda bayinizden 4 gün önce aldığım Pulsar 200ns ne yazık ki aldığım günden beri motor arızası ışığı yanık bir şekildeymiş. Ben bunu 2 gün önce fark ettim. Bu süre zarfında motor düşük viteste ve devirde boğularak hız kesiyor ve aniden atağa kalkıyordu. 1. viteste dahi yokuşta çıkmadığı zamanlar oldu. Motor boğuldu ve aniden atak ile çıkmaya başladı. Servise durumu anlattım sensör arızası görünüyor motorda o nedenle kendini korumak için gaz kesiyor şeklinde bir yorum getirdi. Motoru açıp egzoz bölümünde bulunan şuan adını hatırlamadığım bir sensörü söküp tekrar taktığını söyledi. motoru bana geri verdi ve kullan dedi. Lakin ışık hala sönmemişti. Durumla ilgili fabrikaya haber verdik bu durumla karşılaşan başklarıda var dedi. ölçüm cihazı ve bir alet getirip test edip beyni sıfırlamayı deniyeceğiz dedi ve beni gönderdi. Ben yeni aldığım motorun bu tür bir arıza çıkarmasını beklemiyordum. Normalde bunun iade alınıp yerine yenisinin verilmesi gerekmez mi? Bu konuda aydınlatıcı bir cevap ve mümkünse servis ile görüşülüp konuya bir açıklık getirmenizi rica ediyorum. Bodrumda zaten sadece bir servisiniz var. Şuan gece yazdığım için adını falan veremeyeceğim ayrıca bazı yazım hataları olabilir kusura bakmayın. Benimle iletişime geçerseniz çok sevinirim. Adım Volkan EKMEN. Servise söylerseniz onlar size gerekli açıklamayı yapar diye düşnütyorum.
Dün gece yazmış olduğum ve gece olması nedeni ile biraz karmaşık olan bu yazıya biraz daha açıklayıcı bir dil ile tekrar dile getirmek istiyorum. Öncelikle aranıza katılmaktan mutluyum fakat motorla ilgili sorun yaşadığım içinde içim baya bir üzüntü dolu.
5-6 gün kadar önce kardeşimin isteği üzerine alınan Pulsar 200ns motor ilk günden beri arızalıymış ve benim bunu fark etmem 2 günü aldığı için biraz geciktik. Olay şu şekilde gerçekleşiyor. Ben motoru alıyorum ve servisten eve geliyorum. Motoru ben araştırıp almadığım için forumlardan bilgi edinmek için yaklaşık 2 gün araştırma yaptım. Burada'da başlangıçtan beri 25 sayfa kadar okudum. Ardından kardeşiminde uyarması ile motor arıza lambasının yandığını fark ettim. İlk vitesli motor tecrübemdi ve ben lambanın yanık olduğunu fark etmeden önce yolda yokuş yukarı kalkamadığı için motoru stop ettirdim. Yokuş dediğim yer dik bir yer deği max 15 derece kadardır tahmini. Ardından düz yolda devam ederken motor bir ara gaz kesti ve hızlanmadı. Alırken 20 liralık benzin atılmasını söylemiştim aldığım bayiye parası karşılığında tabi. Unuttuklarını düşündüm ve göstergeye baktım doluluk çizgisi yoktu. Ardından yine 15 derece kadarlık bir yokuşta devam ederken motorun zorlandığını fark ettim. 3. viteste ve yaklaşık 4 bin devirde girdiğim yokuşta vites düşürerek devam ettim ama motorda bir aksaklık var gibiydi. Ardından benzincide durdum ve depoyu açıp kontrol ettiğimde içinde benzin olduğunu gördüm. Depoyu fulleyip yoluma devam ettim ve yolda karşılaştığım sorunu kafaya takmadım. Sonuçta hem motorun hemde vites teknolojisinin yabancısıydım benden kaynaklı olduğunu düşündüm. Ardından kullanmaya devam ettim haliyle. Ertesi gün ufak bir gezinti için yola çıktım. Burada yaklaşık 30 derecelik bir yokuş var 15 - 20 dk kullanım sonunda oraya girdim. 2. viteste girdiğim yokuşta daha başında çekemedi ve yavaşlayarak 1. vitese düştüm. 1. vitese düşüş devrim 4bindi lakin gaz verince motor gazı almadı ve durmaya başladı. Anlık bu olay sonrası motor aniden gazı almaya başladı ve beni arkaya doğru iterek ani kalkış yapar gibi hızlandı. Ardından yokuş bitiminde olayı çok önemsemeyip yoluma devam ettim.
Bu olaylar arıza ışığını fark etmeden önce yaşanan olaylar. Ardından ışığı fark edince babama anlattım olayı ve servise gitmemi söyledi. Cuma günü gittiğim servis pazartesi gelmemi şuan bakamayacağını söyledi. Pazartesi olup tekrar gittiğimde durumu anlattım ve motor kalsın bakacağız dedi. Ertesi gün arayıp durumun egzoza bağlı bir sersörde olabileceğini (sensörün bir adı var ama bilmiyorum kusura bakmayın) söyledi. Sensörü söküp tekrar taktığını söyledi. Motoru almamı ve kullanmamı söyledi. Lakin arıza ışığı yanmaya devam ediyordu. Alamasam daha iyi olacağını sonuçta ışık sönmediine göre bir sorun olabileceğini söyledim. Test etmeden bilemeyiz dedi ve motoru verdi. Elinde test aleti olmadığını istediğini ve geldiğinde tekrar gelip gerekirse beyne reset atcağını söyledi ve gönderdi beni. Ardından testler sırasında ben bir durum fark etmedim lakin. Yaklaşık bu yazıyı yazmamdan 2 saat kadar önce kardeşim motorun yokuşta aynı şekilde gaz kestiğini söyledi. Bende motoru çalıştırken falan tek seferde çalışmadığı biraz gaz verip çalıştırmam gerektiğini ve ayrıca yolda falan 5-6 sefer stop ettiğini gözlemledim. Yolda boşta giderken bile stop ettiğini gözlemyebildim ayrıca kalan 4-5 seferde çalıştırmadan sonra yada park sırasında stop etti.
Şuan servise gitmek istemiyorum çünkü bir tatsızlık çıkacak. Aldığım sıfır motorda arıza var ve bunu kabul etmekte zorlanıyorlar. Ekrem bey ile irtibata geçmeye çalışıyorum. Benden bilgilerimi istedi arayacağını söyledi ve ben şuan beklemedeyim. En kısa sürede mümkünde iade alınıp yeni motor verilmesini isityorum. Sonuçları buradan size bildirmeye devam edeceğim. Umarım en kısa sürede bir çözüme kavuşuruz. :(
-
05 Ağustos 2014, 15:51
#2705
Sıfır motorda arıza çıkması çok can sıkıcı bir durum gerçekten. Benim CBF'in de karbüratöründe arıza çıktı, ikinci gün servise gitti. Sıfır araçlarda arıza çıktığında neden iade edilemiyor bunu da anlamak mümkün değil. En azından ilk km'lerdeki bu tip arızalarda iade imkanı olmalı yoksa insanı motordan soğutabiliyor.
Bajaj servislerinden şikayetçi olan arkadaşlara kendimin de Honda servisinden şikayetçi olduğumu belirtmek isterim. Adamlar karbüratörü düzeltirken anahtarla sıfır motorun motor bloğunu çizdiler. Garantiden değiştirmek istediler ama onu değiştirirken kimbilir nelereleri çizerler diye değiştirtmiyorum. Motoru teslim ederken karbüratörde sıkıntı olduğunu anlamamaları mümkün değildi ama özensizlikten görmediler. Yine teslim sırasında rodajı sorunca "Abi biz rodaj uygulamıyoruz, istediğin gibi kullan" dediler. Kafalarına göre bir takım şeyler söylediler, yaptılar. Özetle, sorun markalarda değil, bizim insanımızın kafa yapısında. Bunu da eğitimle, cezayla falan bir yere kadar düzeltebiliyorsunuz. Zamanla kullanıcılar da bilinçlendikçe hepsi düzelecektir. Bu arada servilserdeki kural tanımaz, iş bilmezlerin de ayıklanması gerekiyor tabi...
-
05 Ağustos 2014, 16:02
#2706
Seko adlı üyeden alıntı
Özetle, sorun markalarda değil, bizim insanımızın kafa yapısında. Bunu da eğitimle, cezayla falan bir yere kadar düzeltebiliyorsunuz. Zamanla kullanıcılar da bilinçlendikçe hepsi düzelecektir. Bu arada servilserdeki kural tanımaz, iş bilmezlerin de ayıklanması gerekiyor tabi...
Mükemmel teşhis.Sonuçta ne Ekrem bey ne de bi başkası bu zırtapozları uyarmak zorunda değil.İş yapıyorsun ve karşılığında para alıyorsun öpücük değil töööbe töbe yaaaa...Biraz azim yaparak dürüst olunabilir.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
05 Ağustos 2014, 16:05
#2707
Seko adlı üyeden alıntı
Sıfır motorda arıza çıkması çok can sıkıcı bir durum gerçekten. Benim CBF'in de karbüratöründe arıza çıktı, ikinci gün servise gitti. Sıfır araçlarda arıza çıktığında neden iade edilemiyor bunu da anlamak mümkün değil. En azından ilk km'lerdeki bu tip arızalarda iade imkanı olmalı yoksa insanı motordan soğutabiliyor.
Bajaj servislerinden şikayetçi olan arkadaşlara kendimin de Honda servisinden şikayetçi olduğumu belirtmek isterim. Adamlar karbüratörü düzeltirken anahtarla sıfır motorun motor bloğunu çizdiler. Garantiden değiştirmek istediler ama onu değiştirirken kimbilir nelereleri çizerler diye değiştirtmiyorum. Motoru teslim ederken karbüratörde sıkıntı olduğunu anlamamaları mümkün değildi ama özensizlikten görmediler. Yine teslim sırasında rodajı sorunca "Abi biz rodaj uygulamıyoruz, istediğin gibi kullan" dediler. Kafalarına göre bir takım şeyler söylediler, yaptılar. Özetle, sorun markalarda değil, bizim insanımızın kafa yapısında. Bunu da eğitimle, cezayla falan bir yere kadar düzeltebiliyorsunuz. Zamanla kullanıcılar da bilinçlendikçe hepsi düzelecektir. Bu arada servilserdeki kural tanımaz, iş bilmezlerin de ayıklanması gerekiyor tabi...
Lütfen ukalalık saymayın ama Toros zamanından beri Reno kullanıcısıyım. Şimdi de Kangom var. Reno servislerinde ki değişime gözlerimle şahit oldum. Bugüne kadar taşınmalardan dolayı defalarca reno servisi değiştiridiğim oldu. Hepsi mi mükemmel olur be kardeşim. Evet kaç tanesine gittiysem hepsi mükemmel. Arabanızı tamir veya bakımdan aldıktan bir müddet sonra mutlaka arayıp arabanızda sorun var mı arabanızın yeni halinden ve servisten memnun musunuz kaç puan verirsiniz vs diye mutlaka sorarlar.
Kısacası demek istediğim şu; O reno servislerinde çalışanlar da bizim insanlarımız. Onlar nasıl öyle oluyor da hemen hemen tüm markalarda ki motorcu bayi/servis tayfası bu kadar kaba ilkel ve edepsiz.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
05 Ağustos 2014, 16:06
#2708
turkish39 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Halil kardeşim.Malesef halen Pulsara çin malı gözüyle bakan servisler var gördüğümüz kadarıyla.Ama bu forum ve Ekrem Bey sayesinde bu tarz olaylar gün yüzüne çıkıyor ve gereken yapılıyor,onu da görüyoruz.Gönül ister ki hiç yaşanmasın bu tarz şeyler ama,senelerin alışkanlığını bi çırpıda değiştiremeyiz.Çözüm onlar nasıl davranıyorsa bizimde öyle davranmamızdır.Kısasa kısas.Bu arada da temiz çalışan servisleride yazmayı unutmayalım.
sağol emre abi inşallah sende yakında alırsın motorunu sanırım sende pulsar almak niyetindesin. Evet gönül isterki hiç sıkıntı yaşanmasın ki henüz çok da önemli bir sıkıntı yaşamadım.Motorumu seviyorum ve iyiki de almışım.değişim bir süreçtir tabiki ve süreç devam ediyor...
www.motorumlaben.blogspot.com/
-
05 Ağustos 2014, 16:30
#2709
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Lütfen ukalalık saymayın ama Toros zamanından beri Reno kullanıcısıyım. Şimdi de Kangom var. Reno servislerinde ki değişime gözlerimle şahit oldum. Bugüne kadar taşınmalardan dolayı defalarca reno servisi değiştiridiğim oldu. Hepsi mi mükemmel olur be kardeşim. Evet kaç tanesine gittiysem hepsi mükemmel. Arabanızı tamir veya bakımdan aldıktan bir müddet sonra mutlaka arayıp arabanızda sorun var mı arabanızın yeni halinden ve servisten memnun musunuz kaç puan verirsiniz vs diye mutlaka sorarlar.
Kısacası demek istediğim şu; O reno servislerinde çalışanlar da bizim insanlarımız. Onlar nasıl öyle oluyor da hemen hemen tüm markalarda ki motorcu bayi/servis tayfası bu kadar kaba ilkel ve edepsiz.
Yazdıklarınız kesinlikle Renault için yaşanan süreçtir. Ben otomotiv kökenliyim sektörde 10 yıldan fazla farklı projelerin içinde bulundum. Renault cotech eğitimleri çok çok başarılıdır. Ayrıca satış sonrası hizmetlerin iyileştirilmesi adına çok iyi işler başarılmıştır. Otomotiv sektöründeki finansal ve lojistik güç maalesef motosiklet sektörüne %5 bile yansımış değil. Ulkemizdeki nüfusa orantı ile düşük motosiklet pazarı bu finansal ve lojistik güce erişime çok imkan vermiyor bu doğru.
Ancak yapılacak çok şey her zaman var bazı disiplinler bazı iyileştirmeler ve en azından sorunun tespit edilmesi ve çözüm sürecinde gösterilen hassasiyet ve işçilik titizliğini tüketici her zaman hakediyor..
Ben motosiklet sektöründeki tüm markaları satış sonrası hizmetler açısından eleştiriyorum ve kendilerini iyileştirmedikleri sürece motosiklet pazarının hiçbir zaman büyümeyeceğini bir tüketici olarak görebiliyorum.
Sadece 1 tane örnek servis olsun ve bu servis standardı üzerinden akreditasyon öngörülsün. Burada yünbinlerce liralık yatırımdan bahsetmiyorum , titiz , müşteri lehine insiyatif öngörebilen ve motosikletin salt bir makine değil tutku unsuru olduğunu düşünen ve işini tutkuyla yapan insanlar diyorum..
Hayırlı günler.
-
05 Ağustos 2014, 16:51
#2710
Seko adlı üyeden alıntı
Sıfır motorda arıza çıkması çok can sıkıcı bir durum gerçekten. Benim CBF'in de karbüratöründe arıza çıktı, ikinci gün servise gitti. Sıfır araçlarda arıza çıktığında neden iade edilemiyor bunu da anlamak mümkün değil. En azından ilk km'lerdeki bu tip arızalarda iade imkanı olmalı yoksa insanı motordan soğutabiliyor.
Bajaj servislerinden şikayetçi olan arkadaşlara kendimin de Honda servisinden şikayetçi olduğumu belirtmek isterim. Adamlar karbüratörü düzeltirken anahtarla sıfır motorun motor bloğunu çizdiler. Garantiden değiştirmek istediler ama onu değiştirirken kimbilir nelereleri çizerler diye değiştirtmiyorum. Motoru teslim ederken karbüratörde sıkıntı olduğunu anlamamaları mümkün değildi ama özensizlikten görmediler. Yine teslim sırasında rodajı sorunca "Abi biz rodaj uygulamıyoruz, istediğin gibi kullan" dediler. Kafalarına göre bir takım şeyler söylediler, yaptılar. Özetle, sorun markalarda değil, bizim insanımızın kafa yapısında. Bunu da eğitimle, cezayla falan bir yere kadar düzeltebiliyorsunuz. Zamanla kullanıcılar da bilinçlendikçe hepsi düzelecektir. Bu arada servilserdeki kural tanımaz, iş bilmezlerin de ayıklanması gerekiyor tabi...
Hocam beni üzen nokta arıza çıkması değil. Rodaj döneminde özenle kullanmaya çalıştığım motor yokuşta çekmeyip ani atak yapıyor ayrıca stop ediyorsa o rodajdan hayır gelmez zaten. Çok canım sıkkın kusura bakmayın yazdıklarınızı sakin bir kafayla okuyamadım. İyi günler...
-
05 Ağustos 2014, 17:02
#2711
Motoru aldığım bayinin söylediği " Pulsar piyasaya girdiğinden beri Honda satışları durdu Yamaha 2 kez fiyat düşürdü buna rağmen talep Pulsardan yana"
-
05 Ağustos 2014, 17:04
#2712
co2fix adlı üyeden alıntı
Motoru aldığım bayinin söylediği " Pulsar piyasaya girdiğinden beri Honda satışları durdu Yamaha 2 kez fiyat düşürdü buna rağmen talep Pulsardan yana"
bayilerin her dediğine inanmamak lazım. çok bilirler bayiler
-
05 Ağustos 2014, 17:29
#2713
2 ay daha oynamasın şunun fiyatı yoksa yıkılırım.
-
05 Ağustos 2014, 17:45
#2714
haloogle adlı üyeden alıntı
sağol emre abi inşallah sende yakında alırsın motorunu sanırım sende pulsar almak niyetindesin. Evet gönül isterki hiç sıkıntı yaşanmasın ki henüz çok da önemli bir sıkıntı yaşamadım.Motorumu seviyorum ve iyiki de almışım.değişim bir süreçtir tabiki ve süreç devam ediyor...
Eyvallah kardeşim,istiyoz da kısmet artık.Millet aldıkça ben de seviniyorum
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
05 Ağustos 2014, 18:05
#2715
Ceketi diktirmeden düğmesini alan tipik bir Karadenizli olarak SAVA MC25 serisinden 100x80x17 130x70x17 lastikleri aldım. Yarın sabah erkenden yine bayilerle cebelleşmek üzere cenke çıkacağım. Alırım bir hayır duanızı
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
05 Ağustos 2014, 18:06
#2716
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Ceketi diktirmeden düğmesini alan tipik bir Karadenizli olarak SAVA MC25 serisinden 100x80x17 130x70x17 lastikleri aldım. Yarın sabah erkenden yine bayilerle cebelleşmek üzere cenke çıkacağım. Alırım bir hayır duanızı
http://i.hizliresim.com/q9EnGV.jpg
Allah (C.C.) tamamına erdirsin
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
05 Ağustos 2014, 18:20
#2717
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Lütfen ukalalık saymayın ama Toros zamanından beri Reno kullanıcısıyım. Şimdi de Kangom var. Reno servislerinde ki değişime gözlerimle şahit oldum. Bugüne kadar taşınmalardan dolayı defalarca reno servisi değiştiridiğim oldu. Hepsi mi mükemmel olur be kardeşim. Evet kaç tanesine gittiysem hepsi mükemmel. Arabanızı tamir veya bakımdan aldıktan bir müddet sonra mutlaka arayıp arabanızda sorun var mı arabanızın yeni halinden ve servisten memnun musunuz kaç puan verirsiniz vs diye mutlaka sorarlar.
Kısacası demek istediğim şu; O reno servislerinde çalışanlar da bizim insanlarımız. Onlar nasıl öyle oluyor da hemen hemen tüm markalarda ki motorcu bayi/servis tayfası bu kadar kaba ilkel ve edepsiz.
Toros zamanından bu zamana 30 sene geçmiş, o arada tabi ki pek çok şey de zamanla düzelmiştir. Bir de tabi otomobil servislerinin profesyonel yöneticiler tarafından yönetilmelerinin de bunda etkisi büyük. Hepsinin kuralları prosedürleri var. Telefonla arayanlar çoğunlukla o prosedürlere uymak için arıyorlar. Olay büyük oranda kişilerden bağımsız işliyor. Oysa motor servislerinin %90'nını ustaları yönetiyor. Yalnız otomobilde de aracınızın garantisi bittikten sonra sanayideki ufak servislere gitmeye başladığınızda oralarda da keyfi uygulamalar başlıyor ama durum motordaki kadar kötü değil.
Bu arada belki alakası yok ama Renault servisleri benim tanıdığım kişiler arasında en çok şikayet alan servisler olarak görülüyorlar. Tabi diğer markalara kıyasla söylüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
The Tardis adlı üyeden alıntı
Hocam beni üzen nokta arıza çıkması değil. Rodaj döneminde özenle kullanmaya çalıştığım motor yokuşta çekmeyip ani atak yapıyor ayrıca stop ediyorsa o rodajdan hayır gelmez zaten. Çok canım sıkkın kusura bakmayın yazdıklarınızı sakin bir kafayla okuyamadım. İyi günler...
O kadar kafaya takmayın, binlerce kilometrelik rodajın ufak bir bölümünde aksaklık çıkmasının bir zararı olmaz. Siz rodaja devam edin.
-
05 Ağustos 2014, 20:00
#2718
Benimde arıza giderildi şükür..Klasik kişi ihmalkarlığı..
Yani hintli statörü bağlarken sacın temas ettiğine dikkat etmeden kapatmış.
Hiçbir kimseninde akü bitinceye kadar farketmeyeceği bir durum voltaj geliyor ama kısa devreden dolayı eksik geliyor.
İstisnai bir durum yani..Normal bir servis ve profesyonellik olsa idi tutanak tutulur gerekli prosedürler işler ve taa Hindistanda o motorun parçasını takan kişi hakkında işlem yapılırdı..O zaman taa fabrikada işler halledilirdi bizde uğraşmazdık.
Nerdenmi biliyorum ?taa 1988 yılında UZEL Massey Ferguson traktör fabrikasında çalışırken tork ayarını unutupda emme manfioldunu fazla sıkmışım kasmış.Motorun nosundan benim yaptığımı buldular.Soğuk terler döktüm şefin karşısında fırça yedikçe.sene 1988 ya.
Servislerle alaklı şikayetler olacaktır hep.Çünki otomotiv endüstrisi gibi bir gelişmişlik altyapısı yok bu sektörün.
Bir okulu stajyerliği felan yok..Hepsi alaylı tabir ettiğimiz insanlar.Yani belli bir sistem içinden daha önce geçmedikleri için çok fazla beklentide olmamak gerekir.Bildiğiniz kurallara göre size izin verselerde servis esnasında bence gidip izlemeyein çünki o kadar çok kusur görürsünüzki içinize sinmez..Usta iyidir işinin ehlidir mesela.Ama susturucuya yağ damlar o önemsemez sizse gıcık olursunuz.
üstelik bürokrasi ve boşvermişlik bizde hayli çok..
10 yıl içinde bu model üretimden kalmış olacak belkide.Hiç umulmadık bir parça bile olsa ithalatçı bu parçadan sorumludur bulup getirmek zorundadır.Getirmeyenin canını yakacak sistem var ama uygulayacak kimse varmı?
Bu işlerde beklediğimiz gibi sistemin oluşması için bir profesyonellik gerekiyor altyapı gerekiyor.Şu ana kadar hiç bir firma bu işlere bulaşmış görünmüyor.Çünki bu yatırımın karşılığınıda alacağına inanmıyor.
Yani biz bu malı aldık artık.İyisi kötüsü ile kullanacağız yada satacağız.Pulsar'ın geleceğini ise arıza çokluğu ve sorun giderilme şekilleri belirleyecek bence.
-
05 Ağustos 2014, 20:53
#2719
co2fix adlı üyeden alıntı
Motoru aldığım bayinin söylediği " Pulsar piyasaya girdiğinden beri Honda satışları durdu Yamaha 2 kez fiyat düşürdü buna rağmen talep Pulsardan yana"
Merak ettim Yamaha hangi modelinin fiyatını 2 defa düşürdü???...Söyle-biz de bilelim!-
-
05 Ağustos 2014, 21:54
#2720
Yamaha fiyat dusurmedi aksine fiyatlarini iki kez artis yonunde revize etti.Hondada oyle.Japonlar icinde fiyat dusurwn kimse yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (1 üye ve 21 misafir)