Bu gidişle bi mg 150 ben alicam galiba
Bu gidişle bi mg 150 ben alicam galiba
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Yanlış anlamayacağınızı umarak yazıyorum:
Yağı araştırmanızı takdir ettim. Yağ konusunda haklısınız. Zaten servis sırf sizden para koparmak için garanti dışı kalır ayağına yatmış. Kendisi garanti dışı mı kalır diyor. Başka servise gidersiniz olur biter.
Tork anahtarı konusunda; adı üstünde servis adamlar bu işi yapıyorlar harbi ustanın eline geçmişse motor diş izi olmaz yok çırağın elinde kalmışsa olabilir. Tork anatarı abartı olur sonuçta bu adamlar bu işi yapıyorlar güvenip de gidiyoruz di mi zamanla torklaşıyorlar onlar...
gaz kolu tepkisi sert diyerek neyi kastettiğinizi anlamadım. cümlenin ardından gelen açıklama gaz vermenin insanı zorladığı anlaşılıyor ancak gaz tepkisi ayrı bir kavram.
servisteki adamın işi zaten böyle şeylerle uğraşmak. işi var uğraşmıyor kabul edilebilir bir şey değil...
Zincir spreyi konusunda hemen servisi suçlamamak lazım. Çünkü bir kutu sprey harcanınca 20 küsür lira belki daha fazla bir masraf çıkıyor. Sonra da kullanıcı yok daha neler araba mı bu ayaklarına giriyor. Bizzat iyi servisin böyle bozulduğunu gördüm. zincir konusunda çok abartılacak bir şey yok. isteğe göre temizletebilirsiniz. özellikle zincir oringlilerden ise....
yağ konusunda şırıngayla çekmek gerekecek kısmını okuyunca inanın (ve alınmayın) lütfen biraz tebessüm ettim (çünkü abartılı gibi oldu). Hiç çekmeye felan gerek yok. Şayet hakikaten yağın fazla olduğunu motosikletinizde sizin gibi düşünüyorsa silindir arkasındaki hava deliğinden atacak ve siz de bunu fark edeceksiniz.100 ml den hakikaten bir şey olmaz.
Eğer dört dörtlük hizmet bekleniyorsa ve servisin isteyeceği meblağı da kabul ediyorsak o zaman ben bu işi yaparım be ya. Evinize özel servis olarak gelir gözünüzün önünde bakımını yapar bol cömertliğinizi görürüz artık :D .
Saygılarımla........
Boyuma cok ufak geliyor yoksa hemen alicam
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
kubanın motorlarını tavsiye ederim. ilerde modifiye etmek isterseniz en az sorunu yaşarsınız veya yaşamazsınız. Mesela 250 cc üstü modifiyeye çelik marka cg lerin kartel boğazı kısmı olumlu cevap vermiyor (ben ölçmedim uğraşan bi arkadaş söylemişti). Ben de kuba kullanıyorum cg100 dik sport siperlikli.
bajaj pulsar arka çanta taşıyıcısı bu gün itibari ile şekillenip seri üretime hazır hale geldi arkadaşlar , ardından yan çanta ,orta sehpa ve motor koruma çalışmaları izleyecek , şimdiden camiaya hayırlı olsun. müsait zamanda gereken tüm görselleri atacağım yoğunluk sebebi ile aşırı yorgunum cümleten kazasız sürüşler.
İrfan abi eline sağlık.
Bir şey sormak istiyorum müsadenle. Demirin arka alt kısmından uzanıp, motorda -artçı pegi gibi- bir noktaya bağlanan bir destek çubuğu olacak mı acaba?
Bu tip demirler nedense bana pek sağlam olacakmış gibi gelmiyor. Gerçi bu işin üstadı sensin, böyle düşünüp yaptığına göre vardır bir bildiğin elbet. Bizimkisi cahillikten.
--eline saglık iyi bir çalışma olmuş ama yapıcı bir eleştiri yapmak isterim arka kısım idare eder ama şaseye baglantı kısmı pek hoş durmuyor kendi tutamagını düşün yani biraz daha uzatıp veya senin o ana lama demiri aynı şekilde burkup yekpare şekilde şaseye monte yapsan dahamı hoş olurdu ne.ama şunuda söyleyim piyasada benim int.netten gördügüm,satılan ların bir çogundan daha güzel duruyor..
Değerli arkadaşlarım;
Maalesef bazı yorumların algı oluşturmaya yönelik olduğunu söylemek durumundayım.
Belki uzun yıllar sonra ilk defa sport segmentinde naked tarzı bir ürün oldukça uygun bir fiyata sektöre hızlı bir giriş yaptı. Ucuz yedek parça fiyatı, farklı teknolojisi, gücü, yakıtı ve tasarımı ile dikkat çekti. Temmuz ayında yapılan 3 sevkiyatla kendi segmentinde rekor bir satış rakamını yakaladı. Ağustos ayında yapacağımız yüklü sevkiyatın da tamamı satıldı. Bütün bunlara rağmen talep durdu, alıcılar üründen soğudu, bütün servisler aynı zaten, fazla para vermeye değmez gibi yorumları bütün iyi niyetimle masum göremiyorum.
Pulsar 200 NS facebook sayfasında kısa zamanda 2000 üyenin üzerinde bir üye sayısına ulaşan forumdaki yorumları arkadaşlarımın vakitleri müsait olursa lütfen incelesinler. Ürün memnuniyetini de şikâyetini de açıkça görebilirler. Biraz insaflı olmak hepimizin istifadesi için önemlidir. Yapılan tüm yatırımları ve şu anda yollarda seyreden oldukça yüksek miktardaki pulsarların arkasındaki desteği görmezden gelmek maalesef acıdır. Ancak güneş balçıkla sıvanmaz. Kimleri rahatsız ettiğimizi biliyoruz. Bütün bunlara rağmen bu politikamızı devam ettireceğiz. Kaliteli ve uygun fiyata ürün, ucuz ve bol yedek parça, yaygın ve eğitimli servis ağı… Bütün bunlar olmazsa olmazlarımız. Bunların hepsi tamam mı derseniz her zaman söylediğim eksiklikler olabilir ama nereden nereye gelindiğini de çok iyi biliyoruz. Garanti başvurusu onaylanıp 20 günde onarılmayan bir ürün göstermezsiniz. Allah’a şükür üründe de hiçbir kronik sorun bulunmamaktadır. Servis ağımızın tamamı eğitimden geçirilmiştir ve her geçen gün yaşadıkları tecrübelerle ürüne olan hâkimiyetleri daha da artmaktadır. Genelde memnuniyetler ifade edilmez. Hep şikâyetler göz önündedir. İşin tabiatında bu vardır ve farkındayız. Ama özelden yazıştığım birçok arkadaşım memnuniyetlerini ifade ettiler, ediyorlar.
Sadece centil40 rumuzlu arkadaşımızın değerli eşleri ile beraber yurt içi-yurt dışı 6.000 km ye yakın bir mesafeyi sorunsuzca yapabilmeleri bu ürünü anlamak için oldukça yeterli bir sebeptir. 100 km de 3,36 lt ortalama sarfiyatı da (1 km.de 17 kuruş kadar) gerçekten göz önüne alınması önemli bir değerdir. Bizlere çok güzel paylaşımlarda bulundular. Kendilerine teşekkür ediyoruz.
Bir ürün alımında neler göz önüne alınır? Kalite-güç-görsellik-yakıt ekonomisi-yaygın satış sonrası destek-ucuz yedek parça. Bütün bunları sağladığımıza inanıyoruz. Ancak daha alacağımız yol olduğunu da biliyoruz. Haddimizin farkındayız. Büyük konuşmaktan Allah’a sığınırız…
Bütün bunları yazmak hoş değil. Ama bazı haksız yapılan yorumlara cevap verme hakkımızın olduğunu düşünüyorum. Umarım değerli arkadaşlarım yazdıklarımı yanlış değerlendirmezler.
Değerli arkadaşlarım; biz ve şahsen ben markamızın amansızca arkasındayız ve Bajaj Auto Türkiye’de Allah’ın izni ile mutlak surette markasını başarılı kılacak. Başarısız olma gibi bir lüksleri yok. Kendilerini tanıdıkça dünyadaki başarılarının sebebini daha iyi anlıyoruz. Sektörde dünya üçüncüsü olmak tesadüflerle izah edilemez.
Bu arada İrfan Ustamızı meraklı gözlerle izliyoruz…
Bu vesile ile geçmiş bayramınızı tebrik eder hayırlı geceler dilerim…
Sayın Ekrem bey ve tabiki diğer arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve ne yazık ki biraz üzülerek katılım. Bir konuda desteğinize ve özellikle ekrem beyin ilgisine ihtiyacım var.
Bodrumda bayinizden 4 gün önce aldığım Pulsar 200ns ne yazık ki aldığım günden beri motor arızası ışığı yanık bir şekildeymiş. Ben bunu 2 gün önce fark ettim. Bu süre zarfında motor düşük viteste ve devirde boğularak hız kesiyor ve aniden atağa kalkıyordu. 1. viteste dahi yokuşta çıkmadığı zamanlar oldu. Motor boğuldu ve aniden atak ile çıkmaya başladı. Servise durumu anlattım sensör arızası görünüyor motorda o nedenle kendini korumak için gaz kesiyor şeklinde bir yorum getirdi. Motoru açıp egzoz bölümünde bulunan şuan adını hatırlamadığım bir sensörü söküp tekrar taktığını söyledi. motoru bana geri verdi ve kullan dedi. Lakin ışık hala sönmemişti. Durumla ilgili fabrikaya haber verdik bu durumla karşılaşan başklarıda var dedi. ölçüm cihazı ve bir alet getirip test edip beyni sıfırlamayı deniyeceğiz dedi ve beni gönderdi. Ben yeni aldığım motorun bu tür bir arıza çıkarmasını beklemiyordum. Normalde bunun iade alınıp yerine yenisinin verilmesi gerekmez mi? Bu konuda aydınlatıcı bir cevap ve mümkünse servis ile görüşülüp konuya bir açıklık getirmenizi rica ediyorum. Bodrumda zaten sadece bir servisiniz var. Şuan gece yazdığım için adını falan veremeyeceğim ayrıca bazı yazım hataları olabilir kusura bakmayın. Benimle iletişime geçerseniz çok sevinirim. Adım Volkan EKMEN. Servise söylerseniz onlar size gerekli açıklamayı yapar diye düşnütyorum.
Bakin ben size bir animi anlatayim..Vakti zamaninda levent-taksim metrosunun dutlrak bolumlerinde Ulker in bozuk para ile calisan makinalari vardi.Bende ara ara kullanirdim ancak benim ve daha sonra sahit oldugum diger insanlarin paralarini makinaya kaptirdiklarini gorunce Ulkere bir mail attim dedimki sayin yetkili marka olarak biz ulkeri hakka insana saygili biliriz ancak makineleriniz para yutuyor insanlarin hakkina giriyorsunuz.Bu mailden sonra beni sorumlu mudur aradi dediki bu makineler avusturya mali olup en iyisidir boyle bisey olmaz vs vs.Dedimki bizim urunle ilgili bi derdimiz yok ancak makina para yutuyor urun vermiyor.Yine mudur makinayi ovdu vs vs bende siz anlamak istemiyosunuz deyip kapadim.Aradan bir kac ay gecmedi Ulker o makinalari kaldirdi..Ustelik iyide ciro yaptiklarini biliyorum.
Yukaridaki ornegi sizin icin yazdin Ekrem Bey..
Kimsenin ben dahil urunle ilgili bir derdi yok.Burada onlarca kez satis ve satis sonrasindan sikayet edildi ve bazi arkadaslar agir dil kullandilar bense nezaket kurallarini asmus degilim.
Sizin israrla hicbir olumsuz seyi uzerinize almayisiniz enteresan suz almiyorsaniz satis sonrasi servis mudurunuz alsin.Sahi o kim? Yokmu oyle biri? Siz demussinizki ben ve arkadaslarim.Arkadaslariniz kim? Siz satis sonrasininda arkasindaysaniz gecen gun servisin bir hatasi sonucu freni kilitlenip dusen arkadasimizin yasadigi seye de bunlar olabilir mi diyirsunuz?
Siz istediginiz kadar satis yapin.Asil kalite denen sey balcikla sivanamaz..
Bu koca forumda cok degil 5 arkadas ciksin ben gittigim Bajaj servisinden memnun kaldim desin bi daha bu foruma yazmayacagim.
Ancak cikmazsa yukaridaki Ulkerin bozuk makinesine muhalefet ettigi gibi hak ve digruyu soylemek adina bildigimi soyleyecegim.
Ha birde bugune kadar cok fatkli marka motor kullanmama ragmen hic bir marka ile organik veya inorganik baglantim yoktur.Oteki markalarida yeri geldiginde elestirmisizdir.
Siz profesyonel Bajaj calisanisiniz birakinda bayi ve servislerinizi gercek musteri yorumlari savunsun..
Değerli newmoto;
Karşılıklı polemiğe konuyu dökmeyeceğim. Faydalı olduğunu düşündüğüm yazı ve yorumlarınızı her zaman izlemeye devam edeceğim. Ama bu konu hakkında tekrar bir polemik yapmayı arzulamıyorum. Forumun amacına uygun kullanılmasını engelliyor olmak istemem. İsterseniz özelden yazabilirsiniz. Son yazdığınıza bir-iki cevap verip kendim açımdan konuyu kapatacağım inşallah…
1.“Sizin israrla hicbir olumsuz seyi uzerinize almayisiniz enteresan siz almiyorsaniz satis sonrasi servis mudurunuz alsin. Sahi o kim?”
Bu ifadeniz için sadece şaşırdığımı ifade edeyim. Hiç benim tarzım değildir. Bu forumda şikâyetini dile getiren arkadaşlarım şahittirler ki mutlaka kendileri ile gerekli irtibat sağlanmıştır (atladığım olabilir), sorunu çözüme kavuşturulmuştur. Hatayı kabullenmemek, üzerine almamak nasıl olabiliyor bunu anlamış değilim. Bilakis ne yaşandı ise gerekli hesapları sorularak…
2.Birkaç defa yazdım. Benim bu forumda yazma gayem yeni bir marka ve ürün ile ilgili birinci ağızdan bazı şeyleri doğru olarak duyulmasını sağlamaktır. Benim de şahsi kararımdır. Yoksa satış sonrası, servis müdürünüz kim, onlar nerede gibi müstehzi ifadeler yakışıksız. Bütün birim müdürlerinin buradan cevap veriyor pozisyonda mı olması bekleniyor? Böyle bir şey mümkün olabilir mi? Kurumsal hiyerarşi içinde zaten normal süreç yürütülüyor.
3.Ben satış sonrasının arkasındayım demedim, demiyorum. Kuralkan ve Bajaj olarak markanın arkasındayız diyorum. Bu da çoğu zaman müşterinin yanında olmak demektir. Şahsen bunu uygulamaya çalışıyorum.
4.“birakin da bayi ve servislerinizi gercek musteri yorumlari savunsun..” cümlenizin sonuna kadar arkasındayım. Bundan kaçacak olsa idim burada isim ve unvanımla bulunmazdım.
Selam ve saygılarımı sunuyorum…
Ekrem bey, yapıp yapmadığınızı bilmiyorum ama şu servislerin durumunu anlamak için gizli müşteri göndermenizi tavsiye ederim.
Yalnız bu tip durumlarda ''her nasılsa'' o gizli müşteri bir şekilde tanınıp, bayiler-servisler arasında ''işte geldi'' durumu oluşur.
Bunun da önüne geçebilmek lazım.
5 yıldızlı uluslararası isme sahip bir otelde çalışıyorum. Koskoca otele gizli müşteri gelecek, ortadaki tiyatroyu bir görseniz.
Daha müşteri gelmeden fotoğrafı geliyor otele. Bütün departmanlara dağıtılıp, sıkı sıkı tembihleniyor o kişinin aslında gizli müşteri olduğu, çok ama çok dikkatli olunması gerektiği ancak durumun belli edilmemesi gerektiği vs. Hatta kişinin kaç gün kalacağı, hangi odada kalacağı vs. her şey belli.
Eee? Nerede kaldı ''gizli'' müşteri? Şimdi burada kim neyi kandırmaya çalışıyor? Sonra bu gizli müşteri de iş olsun diye notunu verip gidiyor. Komedi.
Benim fikrim, servislerin durumunu tespit edebilmek için gizli müşteri uygulaması yapılmasıdır. O zaman eğitimli servislerin vaziyetini daha iyi anlayabilirsiniz.
bugün motorum 5000 kmye vardı ve servis ışığı yandı sabah sat9 gibi hatay antakya uslu ticarete gittim motoru servise bırakıcam eski ustalarına yol vermişler bu sevindirici haber yeni bir usta gelmiş ilgili ve dikkatli bir usta şahsen ben öyle gördüm motora bindi denedi didik didik kontrol etti heryerini özel bir şikayetim yada özel bir isteyim varmı diye sordu gözlerim yaşardı antakyadaki pulsar sahibi arkadaşlara duyrulur
not: bütün bu 5000 km boyunca motorum 1 kere bile istem dışı stop etmedi yarı yolda bırakmadı sağlam durdu sağlam yürüdü halada ilk günkü gibi herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
yapıcı yorumların ve fikirlerin için teşekkür ederim daewo dostum şu an resimlerde paylaştığım pulsar 200 ün arka çanta taşıyıcısı sizlere açıları duruşu ve az çok neye benzeyeceği hakkında fikir vermesi amaçlıydı ,üretime başlayacak olduklarımız aynı açılarda ve duruşu sergileyecek ancak herşeyi farklı olacak elimizdeki numune parçalarla bağlantı ayaklarını vs. sini hatasız çıkardık , orijinal parça gibi tüm aparatlarıyla sorunsuz basit bir şekilde son kullanıcıyıda düşünerek ince noktalar üzerinde özellikle duruyoruz ki kullanan dostlarımız böyle sosyal medya dan klavye ardından yazıp çizip sallıyor demesin ürünü eline alıp baktığında bu iş olmuş derse işte mutluluk budur bizim için ,
öte yandan yan çanta taşıyıcıları kappa gıvı gıbı dünya markaları ürünlerin çoğuna uyumlu olacak ve tabiki basit bir işlemle hiç bir modifikasyon yapmadan arka çanta taşıyıcınızada bağlanabilecek ve gereken tüm aparat ve vidaları üzerinde olacak aslında arka çanta taşıyıcısının son şeklinin resimleri var ama sürpriz olsun , benzer ama farklı açılarda taşıyıcıyı bajaj ın dıscovery modelinide hayata geçirdik seri üretime geçilecek yani her iki modelinde prototip arge çalışmaları bitti sayılır , acele edip ticari düşünerek para kazanayım mantığında olaya bakmıyoruz şu an maneviyat bizim için daha önemlidir hedefimiz ve ideallerimiz zamanı geldiğinde dünyaya açılıp büyük markalara rakip olmaktan ötesi değildir , kendimizde o enerji ve cesareti bulmaktayız tabiki emeklemeden koşamıyor insan her şey zamanla ve sırayla , senin güzel eleştirinden dolayı bajaj dıskovery modelinin arka çanta resmini yükleyeceğim ve pulsar 200 daha farklı olacak extreları 3 nokta bağlantı aparatları olacak sadece fikir vermesi açısından yüklüyorum kafanız karışmasın ,bizi eleştirin eleştirinki hepbirlikte en doğruya ulaşalım ne söylediğiniz kadar nasıl söylediğiniz konusunuda unutmayalım ama cümleten kazasız sürüşler.
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Sahibinden.com üyesi yine yapmış yapacağını
Link vermiyorum,açıklama aynen ctrl+v
Direksiyon yükseltme aparatı (3cm.) takıldı.daha rahat kullanım için.bakımı yetkili serviste yapıldı.araba alınacağı için satılık.
HONDA CRF 250 L İLE TAKAS OLUR..
merhabalar ekrem bey , bajaj pulsar talebi ve ürün üretimi içerisine bir şekilde girdikten sonra , kendiminde bajaj pulsar sahibi olarak bulduğumdan beridir adınızı sıkça duyar oldum kullanıcı arkadaşlarımızın yönelttiği sorulara sıkılmadan cevapladığınızı bizzat gördüm açıkçası bajaj pulsar ile bağınızı tam olarak çözemedim af buyurun 24 saatin yetersiz geldiği gecemi gündüzüme kattığım bir zaman dilimindeyim aslında 1 yıldır hep böyleyim yoğunluk ve yorgunluğuma verin
merak ettiğim için soruyorum
bajaj markası ve ürettiği modelleri yakından görüp inceledim detayların ince ayrıntılarda gizlendiği görüşü değil göremeyenin hakikaten kör olması, yada bisikletten direkt motosiklete geçiş yapmış olması gerekir fiyatı, özellikleri ve performansıyla bu motosiklet ciddi anlamda satış rekoru kıracağından hiç şüphem yok ,bunu motosikletin teknik detay, bajaj firmasının geçmişi ve tarihi, neler yaptığı kimlere yaptığını bildiğim için bundan daha öncelerinden daha fikirlerimi farklı ağlar üzerinde söylemiştim çok şahane kusursuz bir motosiklet diye yere göğe sığdıramamak durumu değil evet ufak tefek ama önemli güncellenmesi gereken yerler var ve bunlarında güncelleneceğinden hiç kuşkum yok ,bu gün Ferrari üreticisi bile banttan motor bloğunu geri alıyor, üretim işini bilen biriyim ve motosiklet dediğimiz bu aleti özelliklede bajaj 200 size değil 7350 lira !!!! 73 milyar verseler aynı kalite ve bire bir aynı motosikleti yapmanız mümkün değildir! bunun aslını inkar eden biri varsa hodri meydan tartışalım kısacası
bajaj markası güzel bir ürün sundu önümüze piyasada ciddi anlamda bir rekabet olacağı aşikardır bu durum tabiki birilerini rahatsız edecektir , buda son kullanıcıya yarayacak bir durumdur onun için tadını çıkarın derim kullanıcı arkadaşlarıma şu şahsi fikrimi sunmak istiyorum dilerim bajaj pulsarın satış fiyatı 9 bin civarlarına çıkmaz çünki bu motosikleti ben üretmiş olsaydım o paradan aşşağı kesinliklede vermezdim
olacağı söyleyeyim size zaman herşeyin ilacıdır bir kaç markanın tekeline girmek doğru değil , yavvv irfancım bajaj aldın yere göğe sığdıramıyorsun mevzuusuda değil ama bu fiyata bajaj doya doya daha çok köfte veriyor , ve iyi olan her zaman konuşulur kötü olan unutulur gider ! bekleyip göreceğiz ... kazasız sürüşler.
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)