Aynen katılıyorum. En baştan beri olaya tedirgin yaklaşanlar hep haklı. Bunlardan birisi de benim. Ekimde düğünüm olacak olmasına rağmen bunca masrafın arasında gözümü karartıp alacaktım bir pulsar ama bütün bunlar hep beklememe sebep oluyor.
Yine de en son yayınlanmış olan kılavuzda (yani benim alıntısını yaptığım - şu anda bajaj.com.tr adresinden indirebileceğiniz) en geçerli bilgiler verilmiştir diye tahmin ediyorum. Ama hakkaten yağ kapasitesi nasıl değişti onu anlamıyorum.
evet sızın cektiyiniz resimde fark ettim biraz kayma var arka çamurluğa hiç dikat etmedim akşam yada yarın sabah benim pulsarın arka çamurluğunun resmini ekleyip karşılaştıra biliriz ozaman sıkıntı varmı yokmu anlaya biliriz
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------
pulsar sahibi arkadaşlar benim pulsar şuanda 4372 kmye vardı kaç aydır bende hatırlamıyorum her bındıyımde sanki daha şimdi almışım hissi veriyor bana küçük bebe gibi sevindiriyor beni lakin gözlemlediyim kusurlarda yok deyil kusur demeyelimde ufak tefek hatalar sizlerle paylaşayım sizde temkinli davranın
yan koruma demırı vidaları sürekli gevşiye biliyor
arka çamurluk vidaları gevşiyor
on direksiyonu tutan kocaman vida gevşiyor ve gevşeyince cızırtı yapıyor
akü kutup başları gevşeye biliyor ve gevşeyincede çıkan sorunda şöyle kontağı çeviriyorsunuz hersey normal ama marşa basında marş basmıyor sadece tık dıye ses geliyor herkes bunu büyük bir sorun olarak algılıyor ama deyil akünün kutup başlarını sıkın ayrıca akü kutup başları oksitlenmesin diyede üzerlerine gres yağı sürebilirsiniz
bugune dek karşılaştığım sorunlar bunlardı ufaktefek basit şeyler evde herkesin yapıp düzelte bileceyi şeyler her hafta evde motorun bakımını yaparkenbütün vidaları somunları kontrol edip sıkarım bunlara dikkat ettiyiniz sürece pulsar yolda bırakmaz
buarada 3000 kmde bir yağ deyiştiriyorum 15w50 motul yağ kullanıyorum 1 lıtre deyılde 1 litre 50 gram kadar yağ koyuyorum
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
öncelikle gevşeyen çamurluk ,koruma demirleri vs.gibi daha fazla titreşime maruz kalan parçaların civatalarına birer damla loctite sürmek size çok büyük katkı sağlayacaktır.ayrıca bilinenin aksine akü kutup başlarına gres sürmenin bi faydası olmamakla beraber elektrik iletimine negatif bir etkisi vardır,varsa parafin hatta parafin bazlı vazelin bile sürülmesi gres sürülmesinden kesinlikle daha doğrudur.
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
siz bence masraflarınız olduğu için kendinize motoru almamak için nedenler yaratmışsınız.sorunsuz motor yok tabii ki ama bahsettiğiniz şeyler sorundan bile sayılamaz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------
kısa vadede direk etki etmez özellikle de akü sağlamsa ama maalesef yüzde 90 motor ustalarının da doğru bildiği bir yanlıştır ülkemizde.
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
arka çamurluk plastik (yada plastik benzeri bi materyal) ve tek taraftan tutunuyor o şekilde yamulması ya vidalarının gevşemesinden olabilir yada camurluğun yamulmasından olabilir ki yamulmuş büyük ihtimal
tekerleği düzlem olarak alırsak onun ilerisindeki yarım camurlukta tam simetrik değil mesela sola doğru eğilmiş gibi duruyor bu gibi parçalar güneşin ısısıyla bile şekil değiştirebilir materyaline bağlı olarak
Abiler motor genep olarak nasıl? barkın abinin dediğini gibi viteslerde sikinti yasayan var mi? alipta performansindan memnun kalmayan?
Benim Motorun gidon milinin civatası gevşek, frenlerde ve kasislerde vuruntu yapıyor.
Mal iyi, iyi de sadece servis değil, montaj aşamasında da özensizlik var, hatta tasarımda da. Ayrıca Ön çamurluğu köylü usulü ek parçayla uzatmışlar. Yeni bir kalıp ve yeni bir ön çamurluk yapmamışlar.
Arka çamurluk teker ve plakalık referans alındığında simetrik değil,
Çocuk kandırır gibi, orta ayaklık iptali için, dönüşlerde yere çarpıyor muhabbeti yapılmıştı ama önemli bir ihtiyaç giderilmeli.
Aynaların montajı da, simetrik değil.
Tasarım genel hatları ile güzel olsa da, detaylara inince özen ve kalite sorunu kendini belli ediyor.
Her şeye rağmen, bu konseptte başka motor yok. bir üst sınıf alacak duruma ulaşıncaya kadar kullanacağız.
Kalite detaylarda gizlidir, Kolayca marka olunamaz.
Lütfen herkes gördüğü, yaşadığı problemleri, aksaklıkları yazsın ki, hem firmalar istifade etsin, hem de, bizler de bakış açımızı geliştirelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------
Gaz koluna dokunmadığım halde, gidonu tam sağa kırınca kendi kendine gaz veriyor ve devir 5000'e çıkıyor. Bu durumu, yaşayan var mı?
Motorumu dün teslim aldım fakat iş yoğunluğumdan dolayı plaka & ruhsat ı alamadım.
Yarın ilk işim bunları yapmak olacak.
Size sorum şu.
Zaman kaybetmemem adına ruhsat & plaka işlemlerini adım adım bana anlatabilirseniz çok memnun olacağım.
Şimdiden teşekkür ederim. Herkese hayırlı akşamlar.
fatura ve evraklar ile SİGORTA yaptırıyorsun,
sonra sigorta ve dıer evraklar ıle trafik şubeye gidiyorsun ve ruhsatın elıne düşüyor...
selam arkadaşlar yarın ALLAHIN izniyle siyah pulsarım geliyor bir kaç sorum var aldıgım bayi fatura bayramdan sonra yetişir diyor dogal olarak plakada çıkaramıyoruz fatura olmadan (ben öyle biliyorum) plakasız ve fatura olmadan trafige çıksam acaba bir sorun olurmu ceza falan
Bende dün ilçeden teslim aldım motoru. Fatura yetişmedi. İlçeden eve geldim. 1-2 tur attım sonra eve geldim. Bugünde hiç binmedim.
Sonuçta polis durdursa motorun sana ait oldugunu gösteren en ufak bir evrak bile yok. Her halukarda motora el koyma yetkisi var diye düşündüm. Zorlamadım.
Bayram motorsuz kapının önünde yatıyorken zor geçer istersen kullan risk al.. istersen kullanma için rahat olsun. Kullanırsanda polis dur desede durmazsın herhalde. nasıl olsa plaka yok. Peşine takılmazsa sıkıntı çıkmaz muhtemelen. Ama ben olsam sürmezdim.
Şimdiden hayırlı olsun. iyi bayramlar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)