Pulsar bu fiyatla çok güzel, seneye zamlanmaz umarım.
AEA in pulsar videosundan da izleyeceğiniz üzere ön amortisörler slalom larda gayet basarili. Bu ani manevrada amortisörlerin yol ile başedebilecegini gösteriyor. Arka amortisör ü ise gereğinden yumuşak bulmuştum. Ve bu güne kısmet Apache servisi arkadaşın yanına ugradim ve arka amortisör ü bir tık sertleştirdim. Tavsiye ederim. Üzerine oturunca esneme azalıyor ve amortisöre yaylanmasi için daha fazla yer kalıyor. Sağlıcakla.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
iyi gunler afyonun bi ilçesindeyim afyon servisi hakkında bilgisi olan var mı aradım sabah müsait zaman sormak için sabah bırakırsın öğlene doğru öğlen bırakırsın akşama doğru alırsın filan dedi çıraktan yakındı bana gelmiyor etmiyor diye eğitimi kim aldı dedim konu değişti kim müsait olursa o yapar diye sonraya atmaya çalıştı 500 600 700 fark etmez dedi yedek parça var mı dedim yok dedi 1 hafta oldu motor çıkalı filan dedi bende çaktırmadım kapattım..motoru alırken parça olmayan servise yetki verilmedi denildi inandık tabi ilk bakımda filtre değişmez dedi sağolsun ustam e ben değiştirmek istiyorum maliyeti ne olabilir sonuçta filtre kapağından sızıntı var conta lazım olsa o bile yok el yordamıyla olucak..açıkcası midem bulandı afyon servisi konusunda tavsiye verir misiniz bi abim gitmiş sanırım mesaj attım ona da eskişehire mi gitmeliyim acaba sizce en az 220 km oda..
motordan son derece memnum fakat servis ne olucak akıl karıştırıyo
Beyler motoru alıcamda 1.5 aydır bekliyorum haziran dediler temmuz oldu felan baya oyaladılar.
birde aradım sordum ha bire isterseniz kaporanızı geri alabilirsiniz tercih sizin paranızı veririr deyip duruyorlar.
anlamadım ? antalyada alan var mı başka ?
29 MAYIS KAPAORA TARIHIM.TESLİM TARIHI SIRASIYLA 5 HAZIRAN 25 HAZIRAN 5 TEMMUZ 15 TEMMUZ..YANİ BENIM YAKLAŞIK 50 GÜNÜMÜ ÇALDILAR BUDA DEMEK OLUYORKİ BENİM HAKKIM HARAM ZIKKIM OLSUN..KAPARYAI GERİ VEREBILIRLERMİŞ..SEN O KPORAYI ALDA...40 GÜNÜMÜ YEMİŞSİN 10 GÜN DAHA KENDİNE MECBUR EDIOSUN..ALMAYIP NAPICAN..BU KDAR BECERİKSİZ BU KDAR BASİRETSİZ BU KDAR ÖNGÖRÜSÜZ Bİ FİRMA OLAMAZ YA..YOK ARKADAŞ MAYMUN ETTİLER İNSANLARI ..AĞIZLARI ÇOK İYİ LAF YAPIYOR AMA ALLAH VAR.ONA 10 POİNTS.MANGALDA KÜL BIRAKMAMA 10 POİNTS....ARZ-TALEP-DENGE BRİFİNGİ GIRLA......SÖYLEYECEK ÇOK SÖZÜM VAR AMA EY ORUÇ TUT BENİİİ....
The Power of The Dreams.
Merhaba arkadaşlar geçen hafta size ampul patlatma sorununu yazmıştım bazı arkadaşlar baya sert çıkmışlardı. Ama yinede ilerde birinin işine yarar diye paylaşayım dedim. Ampul patlatma sorunu biraz kötü işçilikten kaynaklıymış sorunu geçen cuma günü çözdüm.Bu sırada motoru kullandım ve düzeldi bir daha tekrarlanmadı.
Asıl sorun 1 ile gözüken Duydaymış arkadaşlar çevresinde ki kauçuktan içeriye yağmur suları ya da yıkama sırasında su girmiş. Bu nedenle takılan ampuller 3-5 dk de patlıyormuş bunu anlayana kadar 3 ampul patlattım ve bir tanesi gerçek anlamda patladı. Ve bu yüzden farın içinde beyaz lekeler ve ufak çatlak oluştu. Daha sonra Farı tamamıyla söküp içini yıkadım ve kuruttum bütün konektörleride pas sökücü sprey sıktım sonuçta az da olsa ıslanmışlar ilerde sorun çıkarmasınlar diye pas sökücü sıkıp kuruttum. Daha sonra farı topladım su girmesi muhtemel yerleri bantladım. Ve sonra 2 numarada gözüken konektörün aslında yanlış yere konulduğunu az yukarıda ona ait yer yapıldığını farkettim zaten mantıklı olanda o dik olduğunda içine su almaya müsait duruyordu göstergelerin altına yerleştirdikten sonra kafayı topladım. Hindistan daki toplayan arkadaşlar üşenip resmen teperek koymuşlar konektörü yerine koyunca zaten kafa daha rahat yerine yerleşti. Hindistan daki arkadaşların kulağını baya çınlattım. Bunlarda farın sökülmesi ve temizlenmesi sırasında iki fotoğraf.Herkesi iyi günler yardımcı olabildiysem ne mutlu.
Arkadaşlar herkese hayırlı ramazanlar...
Bu hafta sonu (12.07.2014) bakıma gideceğim. Uşak da ikamet ediyorum. Afyon, İzmir, Manisa, Eskişehir, Denizli illerinde bakım yaptırıp memnun olan arkadaşlardan ACELE tavsiye bekliyorum. Doğru düzgün bakım yapan, elinde filtre bulunan bir servis tavsiye ederseniz sevinirim. Birde pulsar 200 kullanıcısı arkadaşlarla tanışmak ve seyahat etmek istiyorum. Tek başına gezi hiç hoş olmuyor Birde son günlerdeki yorumlarla ilgili bir kaç fikir beyan edeceğim naçizane...
- AEA denen arkadaşın videosunu izledim. Tamam biraz çekimser yorum yapmış ama bence Pulsarı da yerden yere vurmamış. Hatta bence olumlu.
- 4 le 5 arasında boş vites var demiş. Bende boş vites olayı olmadı ama vites küçültürken bir kaç vites düşeceksem vites pedalı aşağıda takılı kalıyor. Servis ne diyecek bakalım.
Kalın Sağlıcakla...
conmech,
Şanssızlık olmuş, önemli olan sorunun düzelmesi.
Paylaştığınız bilgi bence önemli ve umarım bu gibi sorun yaşayan arkadaşlara ışık tutar.
Ama daha da önemlisi kendi probleminizi kendiniz çözebilecek bir yetkinliğe ve beceriye sahip olmanız.
Sağlıkla binin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Bulunduğun coğrafyada değilim, servis önerim olamaz ama ilk bakım ile ilgili tecrübemi izninle paylaşayım:
Koyacakları yağın düzgün ve bilinen bir marka olmasına dikkat et. Antalya sıcak 10w40 yağ koydular iyi gelmedi, uyarmıştım oysa. Vuruntulu çalışıp vites geçişlerinde sorun oldu. Sonra kendim motul 15w50 koydum, Motor rahatladı ve ısındığında bile daha stabil çalışıyor. Bulunduğun şehrin iklim şartlarını gözardı etme. Gerek yok diyebilirler ama yağ filtreni mutlaka değiştirt. Değişmezlerse bakımını yaptırma. KN155 filtre uygun olan, gerekirse kendin al ama bakım fiyatından da filtre parasını düş. Çünkü Yağ+Y.Filtresi+İşçilik 90TL.
Somut bir şikayetin yok ise genelde gözle ve elle kontroller yapıyorlar. Mutlaka ama mutlaka saplama vidalarını ve diğer motor bağlantı vidalarını kontrol ettir ve gerekirse sıktır.
Senin anlayacağın sıfır motorların ilk bakımları genelde adı bakım. Fazla bir beklentiye girme. Bence 5.000-10.000Km bakımları daha dikkatli olunması gereken bakımlar.
Son olarak: Vites düşerken birkaç vitesi hızlıca düşürüyorsanız eğer, muhtemelen ondandır belirttiğiniz sorun. Motosikletlerde sıralı şanzuman var. Vitesi yükselttiğiniz sırayla da küçültmeniz gerekir. Km katettikçe bu problemi yaşayacağınızı sanmıyorum ama yine de hızlıca, seri bir şekilde vites düşürmeniz ileride şanzuman problemleri yaşatabilir size.
Sağlıcakla kalın, iyi günlerde kullanın
Birkaç sayfadır yapılan mesnetsiz ve tamamen öngörülere dayanan eleştirilere gerekli cevabı zaten arkadaşlar vermişler. Forum mantalitesinin dışına çıkan, polemiğe zorlayan ve kışkırtan bu yazılar yüzünden foruma nitelik sorunu yaşattıklarının da farkında değiller maalesef.
Bu forumun sakinleri kullanıcıların deneyimlerini, ilgi duyanlara objektif olarak aktarmak yerine, bu motosikletin selesine bile oturmamış “deneyimli”(!) arkadaşların b…k atmalarıyla uğraşmak zorunda kalıyorlar.
“Eleştiri hakkımı kullanıyorum” edasıyla yaptıkları dayanaksız ve bilgisiz eleştirilerine gelen karşı cevaba da marka fanatikliği yaftasını yapıştırıp polemik yaratıyorlar ve dahası “Ben düşüncemi paylaşıyorum, eleştiriye katlanın biraz” diyorlar…
Bir sefer eleştiri kavramından bi haberler. Bir şeyi eleştirirken onun hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olunması gerekir. Ve bu tecrübeye dayanarak varsa eleştiriler yapılır. Varsayımla, kehanetle, bence’yle dayanaksız ve öngörüyle eleştiri yapılmaz. Bu sadece kişisel görüştür ve o da o kişiyi bağlar. Fakat bu öngörünüzü dikte etmeye çalıştığınız anda tepki çekmeniz de kaçınılmazdır ki bu seferde siz katlanacaksanız.
Dahası Türkiye pazarına sunulan çoğu motosikletin standardında olmayan özellikleri Pulsar’ın eksikliği gibi sunmaya ve bize inandırma gayretiyle de saçmalamakta tavan yapıyorsunuz.
Satın almaya niyetli arkadaşlara kılavuz olması dileğiyle 1500Km’lik deneyimim:
EKSİLERİ
1) Artçı selesi sert, uzun kullanımda rahatsız edebiliyor. (Çözümü çok basit.)
2) Aynaların kör noktası fazla, görüşü zayıflatıyor. (Ben TVS’nin aynasını taktım. Çok güzel oldu, kör nokta yok, görüş açısı gayet güzel.)
3) Orta sehpanın olmaması benim gibi kendi işini kendi yapanlara dezavantaj (ama unutulmamalı ki pek çok marka ve modelde orta ayaklık standart donanıma girmiyor).
4) Lastikler; daha iyi olabilirdi belki. Ama ülkemize gelen pek çok marka ve modelin kanayan yarası. Ama alır almaz değiştirmenizi gerektirecek kalitesizlikte değil. Asfaltta yol tutuşu tatminkar. Islak zeninde test etmedim. Stabilize yolda (toprak, çakıllı) test ettim dokusu gereği yol tutuşu iyi değil, iyi markanın da tutuşu olmaz bence, çünkü benzer tabanlar kullanılıyor.
5) İvmelenmesi çok yüksek, alışık olmayanları zorlayabilir.
ARTILARI
1) Fiyatından beklenmeyecek bir güç ve performansa sahip. 200cc olmasına karşın 500-700cc gibi motorlarla Türkiye yol şartlarında beraberce seyahat edebilme imkânı veriyor, eziklik hissettirmiyor.
2) Sıvı soğutmalı, enjeksiyonlu, 3 buji ve 4 valf. Bu özellikleri ile aynı segmentteki rakiplerine bariz bir fark atıyor. Ve bu farkı yolda hissediyorsunuz.
3) Tasarım dikkat çekici, işçilik kalitesi tatminkar. Boyasında kaynağında bir kalitesizlik göze çarpmıyor. Yakıt durumu gayet iyi; benim ş.içi tüketimim 100km/3.2Lt
4) İvmelenme ve atikliği sizi araç arkasına mahkûm bırakmadığı gibi şehir içi sıkışık trafikte avantaj kazandırıyor. Kıvrak ve seri motor. Sizi üzmüyor ve beklentinize cevap veriyor.
5) Önceki ithalatlarının bazılarından ağzı yanmış bir distribütörünüz var. Sizi yolda bırakmamaya azimliler ve herhangi bir sorun ile karşılaştığınızda (ki yok denecek kadar az) size hemen yanıt veriyorlar. Muhatabınızı var. Yedek parça ucuz ve perakende de alabiliyorsunuz.
6) Dandik bir plastik karenajı yok, fren sistemi üst seviyenin bir altı, size sürüşte risk yaratmıyor. Oturuş pozisyonu iyi uzun kullanımda rahatsız etmiyor.
7) Bajaj Pulsar200NS ülkemizde yeni ama uzun yıllardır yollarda. Üretimde 10.yılını bitirdiler.
Sağlıcakla kalın, iyi günlerde kullanın.
şu motorun üstünde honda yazsaydı aynı fiyata ortalığı süpürür geçerdi. bizde honda diye biniyoruz ama motorumuz çin . kendimizi kandırıyoruz.
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)