Kesinlikle çok güzel olmus 😲
Kesinlikle çok güzel olmus 😲
Arkadaşlar ekrem bey ile iletişime geçipte telefon numarası olan var mı? Çok acil gerekli. Numarasını özelden mesaj yoluyla bana ulaştırabilen olursa çok sevinirim
Arkadaşlar sonunda beklediğim pulsar im gelmiş kuzu kuzu yatıyor 4.44 motorda inşallah bir aksilik çıkmazsa pazartesi yada salı teslim alıyorum. Deneyip olumlu olumsuz yorumlarimi paylasirim
Ömür derken ben motorun tükenip bitmesinden bahsetmiyorum. AEA'nın bahsettiği plastik aksam ve diğer detaylardaki kalite farklarından dolayı muhtemelen Pulsar'ın sağı solu daha erken gevşemeye, ilk günkü halini kaybetmeye başlayacaktır. Ama motoru o kadar uzun süre kullanacak mısın dersen, ben kullanmam. Bu dediğim şeyler de en az 15 - 20 bin km olacak şeyler değil. Motorun mekanik ömrününse KTM'den çok farklı olacağını düşünmüyorum. KTM'nin bir kere en büyük eksisi, oturuş pozisyonunun Pulsar'dan daha kötü ve konforsuz olması. İnsan sürekli öne doğru kayıyor. Bu, kişiden kişiye değişebilecek ergonomi ile ilgili bir sıkıntı ama benim için tek başına almama sebebidir. Test edene kadar ben de Duke 200 alsam mı diye hesaplar yapıyordum, denedikten sonra tamamen listeden çıktı. Hele CBF 150 kullanan bir arkdaşım var, o kadar rahatsız buldu ki bedava verseler binmez. Yani herkesin beklentileri farklı oluyor.
Kırmızı pulsarı olup sticker ları söken bi arkadaş vardı sanırım. Burdaysa eğer fotoğraflarını bana atabilir mi? Özelden numaramı veririm whatsapp tan atabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------
Arkadaşlar tamamdır forumu baya bi gezdim gerideki sayfalarda buldum 68 ya da 69 olması lazım
aarkadaşlar motoru aldığınızda orta ayak canta demirleri aynalar bakım derken bir 500ü gözden çıkarın.. iyi forumlar
Nedense enjeksiyonlu olmasından bahsetmedi. Sanki sadece motorun eksilerini araştırmış, bu esnada da gördüğü artıları söylemiş gibiydi.
Tek silindire 3 buji, 4 subap. Dünyada tek. Eee neymiş ktm nın bilmem bin kusurluk motorunda da 2 buji varmış da ...
Yaktığı yakıtı söyledi o da birşey.
3 buji motorun marş almasından tutun da yüksek devirlerde kesintisiz gaz yemesine; yakittaki cimriligine kadar çok faydası var.
Arkadaşlar bir de pulsar ı aldıktan sonraki harcamaları hesaplamış kendince. Hangi motoru alsan o masrafı yaparsın. Vstrom un orta ayaklıgini veya inazumanin orta ayakligini bir araştırın derim.
Eee... Çanta demiri yok efendim çantalar vs hepsi keyfi ve zaten standartta olmayan şeyler. Lastikleri tekrar tekrar söylüyorum: eskiyene, kullanım ömrünü doldurana kadar değiştirmeyi düşünmüyorum. Plastiği bir servis sökmüş burda bir arkadaş paylaştı abs değil ucuza kacilmis denen parçalar ABS plastik.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
selamlar, fikrimi beyan edip etmemek arasında kaldım, illaki banada fanatik 1-2 arkadaş tepki cevabı yazacaktır ama umrumda değil çünki biliyorumi oralarda biryerde benim yazdığımı okuyup, kaale alıp, bunu yada başka motoru "haaa" diyecek biri illaki olacaktır, benim yapamadığımın tersine..)
öncelikle ben 45 yaşındayım ve bir sürü irili ufaklı motorum oldu 30+ yıllık kullanıcı olarak hani bildiğiniz mobiletle başlayıp 1100 xx blackbirde kadar çıkmış sonra 1300 yamaha ile kaza yapıp tekrar cc küçültmüş sıradan tiplerden biriyim.
Şuan 1 büyük 900 lük enduro birde 200 lük rks 200 titanik im var şehiriçi için.
lafı uzatmakta istemiyorum ama şöyle bir birikim oldu bende;
sırasıyla honda, yamaha, suzuki ve kawasaki kalite anlamında süper motorlar. özellikle honda ve yamaha her segmentte iyi...almanları, italyanları ve diğer avrupa motorları kendi içlerinde değerlendirmek gereksede hepside en az bir kawa niteliğine sahipler. yani bu motorlar iyi motorlar. şimdi evet bunlar pahalı..parçada pahalı. ama toyota gibi düşünmek gerek. yani japon olduğu için vs değil araba cidden 10 numara. honda da öyle ne derseniz deyin honda motorda 1 numaraya hep oynar. bu bağlamda bir TATA mesela hint malıdır yılların firması dev kamyonları yapıyorlar dimi, ama kalite olarak yinede vasatlar. dünyaya yayılamamış olma sebebi bu. toyota-honda değil yani. bajaj iyi olabilir çok iyide olabilir ama sizce toyota olabilirmi? olamaz.çünki 10 yıl sonra yakalayacağım dese toyota yerinde durmadığı için yine yakalayamaz.
marka; ilk husus, marka herşeye rağmen sıralamaya sokulsa çok geride kalır, (hintli olmasının, tanınmışlığın dışında bu dediğim).
fiyat-kalite ; yani araba için parça alırken bile "yan sanayi " denilen bir olay var ve fiyatı orjinaline göre yarıya bile düşebiliyor. fark yokmu sizce? var. biri dha kaliteli , neden? çünki kalıbı malzemesi işçiliği daha iyi. zaten geriyede birşey kalmıyor. biri merdiven altında üretilmiş öteki fabrikanın mühendisinden işçisine verdiği emekle tam olması gerektiği gibi. kasklar için hep derizki ya aynı para malzeme aynı eee neden pahalı.değil işte. değil yani.farklı..o yüzden bajaj ucuz olacak honda daha pahalı. kimi demişki ktm nin freniyse neden farklı olsun..)..e ucuz olsun diye. canım el kadar diskin malzemesi kötü olsa ne kazanacakki üretici demeyin, kazanır, lastikten 3 diskten 4 plastikten 2 derken birde bakmışsınız maliyet %30 daha ucuz....ha şimdi ne kadar ekmek o kadar köfte dediğimiz noktaya geldik, evet ucuz olması önemliyse alınır.
kullanım; yani arka kayar, yok vites boşa geçer, ampul patlar, yağ yakar sele sert, fren dandik vs yazanlar olmuş. olabilir, ucuzsa oda olur (vites olayı önemli ama, adama kaza yaptırır, sollarken vites lazım yokşa ya kamyonun altına yada karşıdan gelene allah göstermesin.) . göze alınabilir. motor heves işi birazda yapar yapar kullanırsınız sizi delietmediği sürece.
dayanıklılık; onu şuan sadece allah bilir.
satış ; bugün baktım ilanlara daha 2 ay önce girmiş motora iyimser satıcılar yazmışlar 9000 filan. umarım satarlar. ama bence asla bir honda cbf 150 yada ybr 125 gibi satılmayacak o kesin.üstelik pahalıda 7300 + plaka ruhsat daha lastik değiştirmeden 8000 oluverir. yani satarım canım diye özellikle küçük şehirdekiler düşünmesin.
nerden çıkarıyorum bunları : RKS 200 ü alırken aynı yollardan geçtim. çok methediliyordu 3 ayda bende sıfır aldım 4900 a. şimdi çantası sis farları gayet güzel kullanıyorum geçen satayım dedim 3750 ye yüzüne bakan olmadı...1 senelik motor ..13.000 de sıfır hata..ha ben bilerek aldım honda ve yamaha küçük geldi. eski keeway in ürünü. ve oldukça kaliteli aslında forumlarda okuduğum sorunların hiçbiride olmadı bende..amaaaa...işte o ve burnun gibi forumlarda yazılan olumsuz yazılar 2 gün sonra olayı şu hale getiriyor. adam arıyor alıcı gibi diyorki ee motor ışıkta duruyormuş..)yok diyorum kim dedi..ee forumlarda var..yok başkası 4 lt yakıyormuş, kim söyledi yok öylebirşey..e forumda var..yok bu yok şu motor iyi olsada adı çıkarsa kötü. kara listeye girip unutuluyor. ben rks yi arabadan ekonomi için aldım bana 7000 tl kazandrımış oldu o yüzden ynsa sorun yok.)..ama insanın siniri bozuluyor yinede.
pulsar iyidir kötürüdr hızlıdır yavaştır kalitesi şöyledir bunları boşverin, eğer paranız çoksa ve tipi güzel diyorsanız, alın ama riske girdiğinizi unutmayın.1 sene sonra yarı fiyatına satamayabilirsiniz. ha diyorsanızki ben 5 yıl binerim sorun yok, yine alın. ama, ben yeni kullanıcıyım 1 sene bile sürmez satarım, hem yeniyim servise bağımlıyım diyorsanız, sakın almayın. sakın. gidin 4000 fazla verin japon alın, ya da cbf 150 ybr 125 alın.500 altına satarsınız. bu motordan beklentili olmayın. ben bir ticari araç aldım 98 model ford transit 10.000 verdim. bugün 8.000 tl iyi para. şey diyenlere inanmayın. o tip fanatikler heryerde olur; "motor bomba şunun ayarında yok bunun gibi bu fiyata bedava.." yok öyle birşey..8.000 tl ye alabileceğiniz tonla 2. el motorda var.
kalın sağlıcakla..
orta ayagi arastirin demissiniz en dandik çinli motorda bile var ki ilk gelen bajajlarda vardi. sonra ne olduda kaldirdilar? yakıt 1 litrede 60 km dediler 100 kmde 3 ltden fazla çıktı. ve son olarak teslimatta verilen sözlerin tutulmadigini gördük. benim güvenim kirildi bi kere. almaktan vazgeçtim alan arkadaşlara hayırlı olsun. umarim çok memnun kalirlar.
ciden yokmu orta sehpa? 7300 e satıyorsun bari onu koy. dimi ama? birde bi yerde demişki vites göstergesi yok. yahu benim çin malı rks de bile var 2 side, neden hemt hint malı hem bajaj marka bir motorda olmuyor?
Haa. Tamam simdi anlasildi. Almaktan vazgectiginiz icindi bunca hesap-kitap... Almak isteyeni de caydirma politikasi yani.
Zaten bu saydiklarimiz opsiyonel seyler. Kimse bunlari almak zorunda degil. Oldu olacak maliyete topcase disk kilidi on siper ve hatta gelecekteki yapilacak bakim masraflarini da ekleyin. Sonra ne bileyim bu isin benzini var o da bitiyor doldurmak lazim.
Bu arada dun aksam nisantasindan osmanbeye dogru akan kirmizi pulsar kimindi ortaya ciksin topcase vs cok guzel duruyordu.
arkadaşım işin gücün yok mu burada bajajın savunmasını yapıyorsun. sanane vazgeçtiysem. ben vazgeçme nedenlerimi yazdım. dikkat ediyorsan karalamıyorum vazgeçme nedenlerimi sıralıyorum.!!! Uydurma şeyler yok yani!!! bu foruma yazmayacağızda nereye yazacağız? insanlar okusun ona göre hareket etsinler. benim kullandığım motorun yarısını sen görmemişsindir. alınmışa yorum yapılmaz ama alınmadan bildiklerini gördüklerini sıralarsın. bunda sorun ne?? sanki bajajın rakipleri benim babamın malı!! banane kardeşim alan alsın.. ne dedim mesajım sonunda iyi oku. (almaktan vazgeçtim alan arkadaşlara hayırlı olsun. umarim çok memnun kalirlar.)Ayrıca sen her aldığım motora özel demir mi yaptırıyorsun yada her aldığın motora orta ayak mı taktırıyorsun yada her motorun lastiklerini mi değiştiriyorsun yada her motorun aynalarını mı yeniliyorsun? Saçma sapan tartışmaların içine sokmayın. düşüncenizi yazın kalanına da saygı gösterin.
Kimsenin kimseyi topa tuttuğu veya marka fanatikligi yaptığı yok. En azindan kendisi adıma konusayim.
1. Vites sorununu yaşamadım, kullanicilardan yurt dışı formlarından yasayani duymadım.
2. Benim pulsar a 8 bin teklif edildi düşünmedim bile
3. Ilk gelen partideki pulsar larda orta sehpa vardı benimki 2 . parti ve sonrasında olmayacağı söylendi ki hindistanda da orta sehpasiz sadece arka ikinci çamurluk ve koruma demiri standart satılıyor.
4. Pulsar i merdiven altı firmaya benzetmek manidar. Acaba bajaj daki muhendisler paralı universite mi okumuş veya okumamış. Bajaj pulsar 400 ns yi getirsin 19 bin e satılmaya çalışılan ktm duke 390 ın fiyatı ne olur o zaman görün. Eyvallah kimse pulsar a ktm - honda - yamaha dan iyidir demedi. Ama eski bir Cbr 250 kullanıcı olarak 13500 Cbr Ye verecegime gider tekrar pulsar alırım.
5. Yakıt tüketim değerlerimi genelde paylaşmaya çalıştım. Ha form ortamindayiz milletin aklinda soru işareti kalmasin diye.
70 km/h ort ile 100 km de 2 lt
110 ort ile 3lt kendi ölçümüm.
6. Lastik ve frenlerine kullanmadan falanca arkayi kaydirmis filanca soyle yapmış... 30 yildir motor üstünde olan adama kullanmadan al veya alma demek yakışmıyor, ben yakıştıramadım. 800 km oldu fren performansı Cbr ayarında; lastikler Cbr den daha iyi virajda anlıyorsunuz bunu.
7. Koltuk sert eyvallah, kişiden kişiye değişmez bu. Sert. Aynaların açısı kötü. Yağ yakma kesinlikle yok.
Servislerden muzdaripiz onu da farklı bir ile git gel 370 km mesafe yaparak çözdüm ki benim icin değişiklik oldu pişman degilim ama herkes ayni hoşgörü ile yaklasmaz.
8. Arkadaşlar pulsar şöyle imiş falan filan yok efendim almayın veya alın... Bunlar bos işler. Alacak adam araştırmasını sağlam yapar. Ben kullanıcı henuz ülkemizde olmadı gi için yurt dışı sitelerini türkçe çevirilerini okuyarak araştırdım. Resimleri teknolojisi vs hepsini Netten öğrendim. Ama şimdi alacak adam daha şanslı mal ortada git test et, kullanıcılar birşeyler paylaşıyor onları oku.
9. Kullanmadan hatta daha pulsar ı canlı canli görmeden yorum yapılıyor o yuzden bu kadar kizgin yazdim ve uzattım kusura bakmayın. Sağlıcakla. Hayırlı iftarlar şimdiden.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)