Titreşimden hiç bahsetmediğine göre demek pek dikkatini çekecek bir titreşim görmemiş. Apache testinde motorun titreşimli olduğunu vurgulamıştı.
Titreşimden hiç bahsetmediğine göre demek pek dikkatini çekecek bir titreşim görmemiş. Apache testinde motorun titreşimli olduğunu vurgulamıştı.
barkını severım ve yakından takip ederim yorumalrı ve tavsıyelerı cok faydalıdır onun hakkını hayatta yemem ama kendısının ktm ile yakınlıgı var gıbı gis akademi ile(onlarda ktm cı dır) ktm dıstırbıtor fırma ıle yakın arkadaslıkları var galıba o yuzden bajajın ktm ıle bu kadar bıre bırmıs gıbı kıyaslanmasına kızılmıs ve barkına da soylenmıs bu rahatsızlık, oda ona gore konusmus sankı tabi bu naçizane benim fikrim yanılıyoda olabılırım basta da dedıgım gıbı aea faydalı ve degerlı bır ınsandır hayatta onun hakkını yemem hatta bu forumda barkın pulsarı test etsın dıyen ılk kısılerden bırıyımdır...
AEA belirsiz yada göreceli bir şeyden bahsetmiyorki incelemesinde. Adam açık açık diyor Lastikler şu teknik sebepten ötürü kötü, plastik malzeme kalitesi şu yöntemle üretildigi için kalitesi düşük vb.. Ayrıca sürüş tespitindeki yüksek devirlerdeki motorun nefessiz kalması zaten ktm 200 dede olan bir negatif durum. Sonuçta bu makina 200 cc. 23 beygirle uçacak halide yok. Bende Gilera Runner 200 ST vardı 155 i gördüm. 19 HP ile....Ben son derece tarafsız ve net buldum incelemeyi...Sonuçta bu fiyata bu motor kötü almayın dememiş adam..
Cbf 150'den sonra 250 cc ye geçmeyi cbr 250 ile düşünüyordum ama fiyat politikasından dolayı şuan hondayı eledim . Muhtemelen bende bir kaç ay içinde pulsar alabilirim bakalım kısmet ne olacak .
Bir pulsar kullanıcısı olarak AEA incelemesine katıldığım ve katılmadığım noktalar.
1. Plastik polietilen, ABS değil. Kırarsanız UCUZA alırsınız. Katılıyorum.
2. Aynaların yetersizliği Katılıyorum. (Gevşekliği veya sıkılığı ayarlanabiliyor.)
3. 4. ve 5. vites arasındaki boş vites. Katılmıyorum. 1 ile 2 arasındaki boş vitesi bulmak bile alışkanlık gerektiriyor. Vites geçişleri yumuşacık. Acemi olduğum halde Şankırt diye hiç vites değiştirmedim. Vitesi tekmelemek zorunda kalmadım.
4. Lastik. Kısmen katılmıyorum. Evet lastikler kaliteli değil. Ancak piyasadaki nylon lastikler kadar da kalitesiz değil.
5. Duke 200 diski ile aynı marka olup da nasıl aynı disk olmaz anlayamadım. Duke 200 ile yana yana koyup detaylı incelenmeli.
6. Uzun kısa far düğmesi. Katılıyorum.
7. Bana göre başka bir eksiklik sinyallerin sesli bir ikazının olamaması ben sinyali hep açık unutuyorum.
Ooo gündem değişmiş Barkın abi de test etmiş daha ne istiyonuz la Valla onu bunu bilmem,almaya niyetiniz olsa da olmasa da bi kullanın pulsarı.Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır.Bana göre lastik kötüdür sana göre değil,bana göre sele sert sana göre değil...
Helalin var Barkın Bayoğlu
Bir iki konu dışında çoğuna katılıyorum yorumlarının.
Şu an 1.500km deyim.
4. ve 5. vites arasında vites yok gibisinden bir sorun ile ben karşılaşmadım. Tek alışamadığım şey pedalı biraz fazla kaldırmak gerekiyordu.
O sorunu da vites pedal ayarını bir tık yukarı alarak halletmiş oldum.
20.000 km de ne hale gelir bilemiyoruz denmiş. 2007 yılından beridir kullanıldığını biliyoruz bu motorun. Güvendim ve aldım. İnşallah pişmanda olmayız.
AEA'nın hiç bir eleştirisi halledilemez veya kafaya takılacak şeyler değil ama gözden kaçırılmayacak şey motoru yatırınca arkanın kayması. Lastikleri değiştirip bunu kontrol eden birinin gözlemi şart.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Arkadaşlar motorun fiyatı 7350 TL kimse beklentilerini uçurmasın. Ama gel gör ki motor 7300 TL nin hakkını sonuna kadar veriyor. AEA incelemesini şimdi izledim ve 2 hafta önce arkadaşımla (kayalar motorda test ettik) ne konuştuysam bire bir ( 4-5 vites hariç) solemiş.
Frenler Ktm duke 200 ile aynı marka. Fakat pulsarın on frende 2 pistonlu kayar tip (gavurlar floating type diyor) frenler kullanılırken Ktm duke 200 de 4 pistonlu frenler kullanılmış. Arka frenler kağıt üzerinde aynı duruyor
Bajaj pulsar 200 ns frenler
Brake Front Petal Disc with floating caliper
Brake Rear Petal Disc with floating caliper
Brake Front Dia 280 mm Disc
Brake Rear Dia 230 mm Disc
Ktm duke 200
Brake system Front Disc brake with four-pot brake caliper
Brake system Rear Disc brake with one-pot brake caliper, floating brake discs
Brake discs - diameter front 300 mm
Brake discs - diameter rear 230 mm
Ama burada birçok kişinin motor ole titriyor bole kıpırdıyor yorumlarına AEA değinmedi bile. Bu titreşim konusunun sonunu getiririm umarım.
İnceleme yerinde ve hala bajaj pulsarı 200 ns yi beğeniyorum
Evet motoru gömmemiş (zaten çarpılır öyle bişey olsa) ama hakkınıda vermemiş bana kalırsa. Evet pek bi eleştri yok gibi duruyor ama videonun genel tavrında sanki küçümseyici bi hava var. Barkın beyin kendisi bir japon fanatiği olduğundan normal karşılıyorum. Diger 250'liklerden performans olarak farkı yok demesini vs. beklerdim ben.
Ülkemizde fiyat-performans motoru 2 tane var pulsar ve mt07. Bakın bugün cbr250 13.500 tl oldu, bunların milletimizi ne yerine koyduklarını sizin hayal gücünüze bırakıyorum. Yazık...
7 numaraya çözüm
sesli flasor alıp takabilirsin 5 tl
ben kullanıyorum çok memnunum
millet tir geri geri geliyor sanıyor
epey farkediliyor
http://www.rialli.com/urunler/312_am...ikazli-ms1655/
Dostum servisde yanlis montajdan kaynaklanan bir sorundu beyin saglam ustundeki basinc noktasini kirmis cakma servis akuyu yanlis monte ettigi icin.
Arkadaşlar herhangi bir elektrik montaji direk garantiyi bozuyor mu? Yoksa belirli kriterler var midir?
AEA'nın değerlendirmesini izledim, bu forumda yazılanları özetler gibiydi, sonuç olarak bence bu motor alınır, tabii bulunabilirse
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)