Değerli arkadaşlar;
1. Sevkiyat konusunu çok ayrıntılı açıkladım. Anlaşıldığını zannediyorum. Bu sorunun çözüldüğünü bildirmiştim ve bugüne kadar yaşananların sebebğlerini izah etmiştim. Temmuz ayında peşi sıra 3 sevkiyat var. Ağustos ayında da devam edecek. İlk hafta, 3 ncü hafta ve dördüncü haftalarda yapılacak sevkiyatlara inşallah sıkıntı kalmayacak. Yeni talepler için de ağustos ayında da devam edecek,
2. Bu kadar satış yapılan bir ürün için yedek parçanın ne demek olduğunu, yedek parça taleplerinin ne manaya geldiğini herhalde Kuralkan da Bajaj Auto da çok iyi biliyorlar. Kuralkan gibi sektörde 27 yıllık geçmişi olan, 4.000 m2 bir alanda 3 milyon usd lik yedek parça stoğunu envanterinde bulunduran bir firma herhalde bajaj ürünleri için çok daha titiz olacaktır. Bir bilgi sahibi olunmadan sanki hiç bir tedbir alınmamış, sanki hiç bir yedek parça bulunmuyor gibi bir söylemde bulunmak doğru değildir. Başlangıçta yaşanabilecek sıkıntılar sadece kısa dönemlidir. Yaşanabilecek olumsuzluklara sizlerin sabrı olmayacağı gibi bizim de tahammülümüz yoktur. Bajaj Auto'nun Türkiye ve Kuralkan'ı seçmesinin özel bir önemi var. Bunu zaman içinde göreceğiz inşallah.
3. Centil 40 arkadaşıma çıkacağı Avrupa seyahatinde başarılar diliyorum. Kuralkan güvencesi altındadır. Dünyanın neresinde olursa elimiz üzerinde olacaktır.
Newmoto76 arkadaşımın da değerli yorumları sektör içinde oldukça deneyimli olduğunu gösteriyor. Pulsar almak niyeti var ise tüm samimiyetimle bu kararından vazgeçmesin diyorum.
Onun değerli yorumları ürüne değer katacaktır.
Bu vesile ile tüm arkadaşlarıma hayırlı geceler, sahurda olan arkadaşlarıma hayırlı sahurlar diliyorum.
Selam ve saygılarımı sunuyorum...