Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Haziran 2014, 15:36
#1981
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Daha geçen gün bir arkadaş sol ayak basamagının olmadığını yazdı foruma. Yani olması gereken en kritik parçalardan biri motoru devirdiginizde kırılma bozulma ihtimali yüksek..Bence servislere Debriaj , Fren maneti , elcik vb. varmı diye bir sorun
Sevkiyatında sorun olan motorun yedek parçası var yorumu bana hiç inandırıcı gelmiyor açıkçası.
Doğamız gereği olumsuz şeyler daha akılda kalıcı oluyor.
Sol ayak basamağı almak isteyen arkadaşın sipariş sepetinde 3 adet ürün var ve bunlardan 2 si stokta, biri değil. Yani aslında bardak boş değil, üçte ikisi suyla dolu, üçte biri boş. Kaldı ki online olarak stokta görünmeyen bir ürün kesinlikle yok demek de değildir. Zaten Ekrem bey de bu şikayetin ardından ihtiyaç sahibi arkadaşımıza servis üzerinden istekte bulunmasını, en geç 24 saat içerisinde kendisine dönüleceğini belirtmiş.
Parça ihtiyacı olan askinyilmaz arkadaşımız inşallah tekrar mesaj yazar da parça sorunu çözüldümü çözülmedimi biz de öğreniriz.
Samsun gibi bir büyük şehirde opel astra gibi en çok satan arabalardan biri için yetkili serviste 2 ay arka sinyal duyu beklemiştim.
Tabiki parça bekleyen bir kişi için bu yazdıklarımın hiç bir önemi olmaz. İnşallah hiçbirimizin motoru yedek parça eksikliğinden yatmaz. Ancak birkaç örnekle parça sıkıntısı var demek haksızlık olur. Kaldı ki verilen örnekte de parça yok denmiyor, o an stokta görünmüyordu, bizi arayın deniyor.
Reklamlar
-
30 Haziran 2014, 16:31
#1982
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu sene ilgi ve talep gorecegi kesin..Ancak hintlilerin az cok ticaret yaklasimini bilirim bir kanal varsa oraya cok yuklenirler ve onlarda cok disiplinli ve sistemli adamlar degiller.Yani bu siparislerin gecikmesine hic sasirmadim.Cok yuksrk ihtimal bu uygun fiyatlar da bir sure sonra olmayacak..
Cok sattinin karsiligi binler degil neticede 50 bilemedin 100 motor.Ha bu sayi artarmi ? Artacak motor fiyatina gore iyi ve talep goruyor.
Ancak boyle uygun fiyatli ve azicik iyi kacan motorlarin en buyuk sorunu kimlerin eline gectigi meselesi.Bu da motoru hirpalamayi ve sekil yapacam diye zorlamayi seven tiplerinde bol olacagi kanaatindeyim. Buda ongorulemeyen mekanik sorunlara bir tarafa Pulsar in negatif algilanmasina yol acacak saniyorum. Ulkemiz motosiklet pazari cok kucuk zaten.Potansiyel musteri sayisi belli.
Bazi motosikletler vardir kaderleri kotudur.Eski kasa cbr 125 , Derbi GPR , hyosung gt 250 , ve bicok commuter soba borusu egsoz takilan genelde iki bilincsiz tiplemenin canini cikardigi motorlardir bunlar.Pulsar ikinci elde tam olarak boyle bir motor olmaya aday fiyati ve kolay ulasilabilirligiyle. Bazen fiyatla markayi ve motoruda korursunuz...Tam olarak bu sebepten dolayi bile almaktan vazgececek sahislar olacaktir.
Bence biraz daha ilgi ve lojistik yapilanmada daha sistematik ve lafla degil kurumsal sablonlarla calican bir is akisi gerekirdi.Suan da kurumun pazarlama muduru her seye cevap vermeye calisiyor bu bile tuhaf bana gore.Madem boyle neden oldugu ifade edilen Kuralkan merkez servise mail yolu ile ulasip soru sorulamiyor? Gibi dogal bir soru geciyor aklimdan.
Velhasil Kuralkan in ici bi hayli zor.Bu fiyat skalasinda talep goren ve motoru hor kullanacak potansiyel musterisinin olacagi malum bir durumda pisayasadaki genel algiyi olumlu ve cozum uretir bir yerde tutmak zor olacak.
Aslinda meselenin ozu motor geldi yedek parca var da degil..Disiplinli mustetiyi mutlu ve memnun edecek.Gerekceleri laf degil teknik spekler olacak bayii ve servisler.Buna kim yatirim yaparsa bu iste basarili olur.Neden hala su usta iyi bu ustaya gidelim dedigimizin cevabida budur.
Herkese hayirli haftalar..
Yazdıklarınıza, tamamen katılıyorum, bajaj ve kuralkan kesinlikle çok stratejik bir hata yapmışlardır, ne kadar dünya devi olursa olsun, piyasa asla hata affetmez ve hızlı davrananlar pazarda yerini alır, davranamayanlar kaybederler. Zaten bir zamanlar Ekrem beyin deyimiyle efsane MZ'yi üretip, şimdi üretmiyor olması ve onu geliştirememiş olması sadece onların değil, Türkiye'nin de sorunudur. Stratejik zeka ayrı bir şeydir, strateji belirleyip, onu uygulayabilmekte, öngörebilmekte ayrıdır.
Dün Inazuma'ya baktım ve kaliteyi hissettim. Pulsar özellikleri ile benim için şimdilik ön sırada olmasına karşın, hiç merak etmeyin kısa bir süre sonra, emsalleri çıkacaktır.
Doğa ve pazar boşluk affetmez. Bu kaybedilen süre ar-ge altyapıları olan rakipler için ürün geliştirme açısından, yeterince uzun zaman.
Pulsar heyecanı kaybolmasa da kırgınlık, kızgınlık ve acabalar oluşmaya başladı. Ve "Başarısızlar'ın her zaman bir mazereti vardır." ve "mazeret üretmeyi alışkanlık edinenler, bundan asla vazgeçmezler."
Zaman her şeyi gösterecektir ama şüphe kolay, kolay yok olmayacaktır.
-
30 Haziran 2014, 17:02
#1983
Kötüden emsal olmaz derler. Ben çok basit birşey yazdım Debriay Fren Maneti , Elcikler vs. Piston gömlek takımı, şanzıman dişli gurubu vb. birşey yazmadım. Hep olumsuz örnekler yazılıyor. Evet Opelde sorun vardı Opel in durumu gelinen noktada ortada sadece Türkiye de değil global ölçektede ortada. Kusursuz bir lojistik yapılanma öngörülemez ancak satışta olan motorun sol ayak pasamağı nın olmayışı bana göre tuhaf. Bunu temin eden markalar demekki bu işi iyi yapıyor. Mondial yapıyorsa mondial iyi yapıyor. Ducati iyi yapıyorsa Ducati iyi yapıyor. Bu tamamen matematik hesap.
Bu sektörün en büyük sorunu motosikletten beklentisi yuksek bir sürü kullanıcının söz konusu servisler olunca beklentiyi "iyi usta" seviyesine çekmesi. Bu asıl saşılacak şey. Kaliteli servis Honda gibiyse öyle olması lazım. Kolay kırılır , zarar görür, değişebilecek olan parçalarında en azından birkaç tane stokta olması lazım..
Sürekli söylenen bir şey var daha yeni düzelecek Düzelmesini yıllardır bekliyoruz..Düzelsin o zaman hakkını verelim. Temenni ile olur , hallederiz abiler ile teknik meseleler çözülmez..
-
30 Haziran 2014, 17:46
#1984
centil40 adlı üyeden alıntı
Sevgili Apices pulsar dan son derece memnunum.
Biraz tezat olacak ama aslında Apache den çok memnun kaldığım için uzun yolda daha rahat ederim düşüncesi ile cc yükseltip Pulsar alsammı diye düşünmeye başladım.
İlk gelen partiden motoru kutusundan çıkar çıkmaz gördüğümde bu benim olmadı dedim. Pulsarı görür görmez zaten aradaki fiyat farkına değdiği anlaşılıyor.
Motoru alıp kullanmaya başlayınca doğrusu bir miktar hayal kırıklığı yaşadım. Çünki arada çok bariz bir performans farkı bekliyordum ama beklediğim kadar büyük bir fark görmedim. Yaklaşık iki hafta kadar gereksiz masraf edip etmediğimi düşündükten sonra bir gün tekrar Apache ye bindim ve o zaman doğru karar verdiğimi anladım. Beklentim büyük olduğu için Apache den sonra Pulsar beni çok tatmin etmeyecek gibi hissetmeme rağmen, Pulsar dan sonra Apache ye bindiğimde Apache altımda oyuncak gibi kaldı ve performans farkını bariz olarak hissetttim.
Diyeceğim şu ki, hem yakıt tasarrufu hem de sunduğu performans hem de fiyat farkı nedeniyle Apache bulunduğu yeri ve verilen parayı fazlasıyla hak ediyor. Daha fazla bütçesi olanlar içinse Pulsar alternatifsiz durumda. İyi bir yerli araba ile iyi bir ithal araba arasındaki fark gibi düşünüyorum.
Aradaki 2000 tl fiyat farkı bana göre kalite, teknik üstünlükler ve performans açısından kesinlikle çok az bir fark ve son kuruşuna kadar değer.
İçten ve samimi olarak düşüncelerinizi paylaştığınız için gerçekten çok teşekkür ederim.
Allah her şeyi gönlünüze göre versin. Eşiniz ile birlikte yaptığınız gezilere de imrenmemek elde değil.
İnşallah zamanı gelince bende eşimle gezilere çıkabilirim. Tekeriniz düz bassın. Kalın sağlıcakla.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
30 Haziran 2014, 18:53
#1985
Değerli arkadaşlar;
Bazı arkadaşlarım üzülerek söylemek durumundayım haksız yorum yapıyorlar. Satış süreci henüz 4 ay olan bir süreçte nasıl oldu da böyle olumsuz bir yargı oluştu acaba? Ben söyleyeyim;
1. Bajaj Auto 3 ürün ile sektöre girdi. Allah'a şükür 3 üründe hiç bir kronik arıza çıkmadı.Bu forumdaki discover ve boxer yorumlarını meraklı arkadaşlarım eminim takip ediyorlar. Böyle güçlü ürünleri uygun fiyata sunmanın heyecanı içindeyiz.
2. Discover ve Boxer modelleri fabrikamızda üretildiği için stoğu istediğimiz gibi yönetebildik. Hiç bir ürün için müşterilerimiz stok sorunu yaşamadı. Eğer bayimizde istediği renk ve model yok ise 24 saat içinde sevkiyatını yapabiliyoruz,
3. Yedek parça fiyatları sektörde bir çok marka ile kıyaslanmayacak kadar uygun tutuldu. Bu konuda Bajaj Auto ile ciddi işbirliğinde bulunduk. Yan sanayi oluşmasına müsade etmeyecek ölçüde kaliteli ve uygun fiyata. Bu politikamız devam edecek.
4. Kaldı Pulsar sevkiyatındaki gecikme. Bunun sebeplerini ve yaşanan gecikmeleri hiç bir abartma olmadan bir kaç defa izah ettim. Şu an itibari ile temmuz ayında yapılacak 3 sevkiyatla bu sorunun çözüleceğini izah etmeye çalıştım. Ürünlerimiz de yolda ve belirtilen tarihlerde sevkiyata inşallah hazır.
Acaba ne sorun yaşanmış başka bilemiyorum? Yedek parça konusu bizim yıllardır yaptığımız temel işlerden. Örnek olarak arz edeyim, zannedersem burada bir arkadaşım da hafta sonu yazdı. Cumartesi günü satın almış olduğu ürün ile ilgili bugün garanti başvurusu yapıldı, onay verildi. Gene bugün kargo ile parçası sevk edildi. Yarın bu parçalar servisimizde olacak inşallah. Bu konu zaten bizim temel işimiz. Sadece açık yüreklilikle Bajaj Auto da olsa yeni bir ülkenin kültürüne ve işleyişine alışması yönünden başlangıçta alışma dönemi olur diye de yazdım.Bu da çok kısa sürecek. Çünkü bazı prosdürleri farklı düşünüyorsunuz, ama bu da aşıldı sayılır.
Yedek parça servis stoğunda bulunmayabilir. Ancak Türkiye'nin her tarafına en geç 48 saat içinde parçayı ulaştırbailiyoruz. Bu zaten normal bir süreç.
Kuralkan hiç bir ürünün garanti kapsamındaki parçasını 20 iş gününden fazla bekletmez.
Eğer ürünün yürümesini engelleyen bir parça elsiği var ise bu süreyi göz önüne almadan en erken sürede aksiyon alır.
İnşallah bu marka sizlerin desteği ile Türkiye'de bir başarı hikayesi yazacak. Zaten yazılmaya başladı bile.
Başını ağrıttığım tüm motorsever arkadaşlarıma selam ve saygılarımı sunuyorum...
-
30 Haziran 2014, 20:17
#1986
İnazumaya bakıp kaliteyi hissedenler, 12.450 TL yi de hissetti mi?
Bana göre 200-250 cc motor 10.000 TL den 1 kuruş fazla etmez Japonlar bizi eline geçirmiş bi kere!!! Sanırsın bizde ki 200-250 lik motorlar özel üretim, maşallah fiyatlar 12-13-14.000. 250 cc altı motor için kimse vergi yükünden bahsetmesin, çünkü ötv oranı düşük.
Yamaha o vergi yüküyle MT07 yi nasıl satıyor 19.000 e? Zaten o da piyasada yok 2. eli 0 ından pahalı, pulsar gibi.
Yedek parça sıkıntısı var diyen insanlar inazuma, wolf, duke, MT07 gibi motorların servisine gittiklerinde her aradıkları parçayı raftan alıp takabileceklerini zannediyorlar sanırım.
Örneğin Edremit te suzuki, sym, ktm servisi yok. Servisi bulamıyoruz ki parçayı bulsak kime taktıracağız?
Pulsar ın Edremit te servisi var ayrıca 7 km ilerideki Havran da bile var. Bir de yağ filtresi burada servislerde var, sahibinden.com da bile satılıyor.
Bırakın da düşük gelirli insanlar kaliteli motosiklete binsin, felaket tellallığı yapıp insanları korkutmayın.
Unutmayın herkes 200 cc motora 5000 EUR, 250 cc motora 12.450 TL verecek kadar rahat para kazanmıyor.
-
30 Haziran 2014, 21:04
#1987
Pulsar almayı düşündüğümden beri forumun Bajaj(pulsar,discovery,boxer) bölümünü takip ediyorum. Bence asıl sorun pulsarın zamanında motorsiklet severlere ulaştırılamaması. Bu sebepten ötürü tüm bajaj modellerinin bölümlerinde sırf eleştiri yapmak için yazanlar var. Sevkiyatın gecikmesi haklı olarak eleştirildi. Sonra olmayan titreşimi malzeme yapıldı. Şimdi ise yedek parçaya takmış vaziyetteler.
Görüşlerim
1. Bu motor fiyat-performans ürünüdür. Bu gözden kaçırılmamalıdır.
2. inzuma, cbr vb ile karşılaştırıp pulsarı hakir görenler. Pulsarın bu motorlar ile kıyaslanması bile yeterlidir. Çünkü fiyatı bahsi geçen motorların yarısıdır.
3. Sanki tüm japon modellerinin yedek parçası servisi ve test motorsikleri varmış gibi bajaj haksız bir şekilde eleştirildi.
4. Sanki diğer japon modellerinde hiç sıra olmadı kaparo verilmedi. Honda Pcx almayı düşündüğüm zamanı hatırladım. Kaparo verilip sıraya girildi. Türkiyenin ekonomik koşulları stabil olduğu halde motorsiklete 3-4 defa zam geldi. (Emin değilim ama 5900TL den 7000Tl sınırına dayanmıştı.) Bırakın nakit para ile pazarlık yapmayı, vadedilen fiyata motoru almak bile yeterliydi. İnsanlar aylarca motorsiklet bekledi.
5. Bajaj veya Kanuni ile pulsar sahibi olmaktan başka hiç bir ilgim yoktur. Marka fanatiği de değilim.
6. Elbette motorun eleştirilecek yönleri vardır. Ancak eleştiri yaparken de biraz insaflı olalım.
-
30 Haziran 2014, 21:12
#1988
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Bazı arkadaşlarım üzülerek söylemek durumundayım haksız yorum yapıyorlar. Satış süreci henüz 4 ay olan bir süreçte nasıl oldu da böyle olumsuz bir yargı oluştu acaba? Ben söyleyeyim;
1. Bajaj Auto 3 ürün ile sektöre girdi. Allah'a şükür 3 üründe hiç bir kronik arıza çıkmadı.Bu forumdaki discover ve boxer yorumlarını meraklı arkadaşlarım eminim takip ediyorlar. Böyle güçlü ürünleri uygun fiyata sunmanın heyecanı içindeyiz.
2. Discover ve Boxer modelleri fabrikamızda üretildiği için stoğu istediğimiz gibi yönetebildik. Hiç bir ürün için müşterilerimiz stok sorunu yaşamadı. Eğer bayimizde istediği renk ve model yok ise 24 saat içinde sevkiyatını yapabiliyoruz,
3. Yedek parça fiyatları sektörde bir çok marka ile kıyaslanmayacak kadar uygun tutuldu. Bu konuda Bajaj Auto ile ciddi işbirliğinde bulunduk. Yan sanayi oluşmasına müsade etmeyecek ölçüde kaliteli ve uygun fiyata. Bu politikamız devam edecek.
4. Kaldı Pulsar sevkiyatındaki gecikme. Bunun sebeplerini ve yaşanan gecikmeleri hiç bir abartma olmadan bir kaç defa izah ettim. Şu an itibari ile temmuz ayında yapılacak 3 sevkiyatla bu sorunun çözüleceğini izah etmeye çalıştım. Ürünlerimiz de yolda ve belirtilen tarihlerde sevkiyata inşallah hazır.
Acaba ne sorun yaşanmış başka bilemiyorum? Yedek parça konusu bizim yıllardır yaptığımız temel işlerden. Örnek olarak arz edeyim, zannedersem burada bir arkadaşım da hafta sonu yazdı. Cumartesi günü satın almış olduğu ürün ile ilgili bugün garanti başvurusu yapıldı, onay verildi. Gene bugün kargo ile parçası sevk edildi. Yarın bu parçalar servisimizde olacak inşallah. Bu konu zaten bizim temel işimiz. Sadece açık yüreklilikle Bajaj Auto da olsa yeni bir ülkenin kültürüne ve işleyişine alışması yönünden başlangıçta alışma dönemi olur diye de yazdım.Bu da çok kısa sürecek. Çünkü bazı prosdürleri farklı düşünüyorsunuz, ama bu da aşıldı sayılır.
Yedek parça servis stoğunda bulunmayabilir. Ancak Türkiye'nin her tarafına en geç 48 saat içinde parçayı ulaştırbailiyoruz. Bu zaten normal bir süreç.
Kuralkan hiç bir ürünün garanti kapsamındaki parçasını 20 iş gününden fazla bekletmez.
Eğer ürünün yürümesini engelleyen bir parça elsiği var ise bu süreyi göz önüne almadan en erken sürede aksiyon alır.
İnşallah bu marka sizlerin desteği ile Türkiye'de bir başarı hikayesi yazacak. Zaten yazılmaya başladı bile.
Başını ağrıttığım tüm motorsever arkadaşlarıma selam ve saygılarımı sunuyorum...
Bu yorumların bir çoğu sevkiyatların gecikmesinden dolayı ortaya çıkıyor ekrem bey ...Bizler duygusal insanlarızdır alacak kişilerin birçoğu sizin şuradaki çabanız için bekliyorlardır diye düşünüyorum. Şu sevkiyat sorununu keşke bize yaşatmasaydınız ...İyi çalışmalar diliyorum.
-
30 Haziran 2014, 22:09
#1989
Merak ettiğim bir konu var. Küçük yerde yasadigimdan dolayı bilmiyorum, bilenler lütfen cevaplasin. Kawasaki, KTM, Honda, Yamaha, Suzuki, SYM gibi markaların bayisine gidince almak istediğin modelin test motorunu verip git bi dolaş test et diye motor veriyorlar mı?
-
30 Haziran 2014, 22:46
#1990
[QUOTE=Ümit IŞIK;3385613]İnazumaya bakıp kaliteyi hissedenler, 12.450 TL yi de hissetti mi?
evet aradaki 5000 tl. farkı gayet iyi biliyorum. Ama şu anki önceliklerim dolayısı ile yazıda da belirttiğim gibi, benim için de Pulsar önde. Hayat budur" Ne kadar ekmek, o kadar köfte." imkanlar ve beklentiler konusu ayrı bir sohbetin konusu. Ayrıca fazla heyecanla, felaket tellallığından bahsetmişsin, lütfen lügate bak, o deyim benim yazdıklarımla ilintili değil.
teşekkürlerimle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
che guevara adlı üyeden alıntı
Bugün dişçi için Kadıköy'e gitmiştim. O arada bay moto'ya uğrayıp motoru test ettim, öncelikle
1- Frenler çok iyi
2- lastikler iyi
3- amortisörler çok iyi
4- sele bana çok sert gelmedi ve rahatsız etmedi, belki 10-15 dak. kullandığım içindir.
5- tork eh- 200 cc motor
6- kornası iyi
7- oturuş pozisyonu rahat
8- fiyat olarak daha önce konuştuğum bayi ile aynı olmasına karşın, hem bu sorgulamalardan kurtulmak, hem de deneme imkanı sundukları için, onlara da jest yapmak istedim ve kaporayı verdim ve 6 haziranda teslim alacağım, renk kırmızı
9- rüzgarı fena alıyor ön cam şart
10- orta ayak önemli, bir şekilde halledilmeli, koruma demiri ve çanta bağlantı demiri de halledilmeli
11- bana biraz küçük geldi, ama sadece biraz
12- bir kez vitesten attı
13- bir kaç kez elim debriyaja tam alışmadığı için stop ettirdim.
14-NC 750X alabilme imkanım doğana kadar, pulsar yeni yol arkadaşım olacak.
aslında Pulsar'a hiç çamur atmadım arkadaşlardan anlama kapasitelerine uygun yazamadığım için özür dilerim.
-
30 Haziran 2014, 23:09
#1991
Arkadaşlar ben dahil tüm Türk milleti sabırsız ve istediği şeyin hemen olmasını ister. Daha öncede yazdım 4 aydan bu yana pulsar bulamadım ve 2 adet sıfır motor aldım bu süreçte. Ama bildiğim tek şey Kuralkan'a ben dahil hepimiz bu sabırsızlığımız yüzünden haksızlık ettik. Çünkü işin başında Ekrem ATA bey gibi ilgili ve hem forumdan hem de özel maillerden herkese iyi niyetle yardım etmek isteyen bir kişi var. Yedek parça konusunda hiçbir Bajaj'ın serviste yatacağını düşünmüyorum. Yeni motorumu pulsar bulamadığımdan dolayı 15 gün önce aldım ama artık pulsar'ın 400 cc'lik motoru gelirse artık ona bakarız ileride. Herkese hayırlı ramazanlar
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Bazı arkadaşlarım üzülerek söylemek durumundayım haksız yorum yapıyorlar. Satış süreci henüz 4 ay olan bir süreçte nasıl oldu da böyle olumsuz bir yargı oluştu acaba? Ben söyleyeyim;
1. Bajaj Auto 3 ürün ile sektöre girdi. Allah'a şükür 3 üründe hiç bir kronik arıza çıkmadı.Bu forumdaki discover ve boxer yorumlarını meraklı arkadaşlarım eminim takip ediyorlar. Böyle güçlü ürünleri uygun fiyata sunmanın heyecanı içindeyiz.
2. Discover ve Boxer modelleri fabrikamızda üretildiği için stoğu istediğimiz gibi yönetebildik. Hiç bir ürün için müşterilerimiz stok sorunu yaşamadı. Eğer bayimizde istediği renk ve model yok ise 24 saat içinde sevkiyatını yapabiliyoruz,
3. Yedek parça fiyatları sektörde bir çok marka ile kıyaslanmayacak kadar uygun tutuldu. Bu konuda Bajaj Auto ile ciddi işbirliğinde bulunduk. Yan sanayi oluşmasına müsade etmeyecek ölçüde kaliteli ve uygun fiyata. Bu politikamız devam edecek.
4. Kaldı Pulsar sevkiyatındaki gecikme. Bunun sebeplerini ve yaşanan gecikmeleri hiç bir abartma olmadan bir kaç defa izah ettim. Şu an itibari ile temmuz ayında yapılacak 3 sevkiyatla bu sorunun çözüleceğini izah etmeye çalıştım. Ürünlerimiz de yolda ve belirtilen tarihlerde sevkiyata inşallah hazır.
Acaba ne sorun yaşanmış başka bilemiyorum? Yedek parça konusu bizim yıllardır yaptığımız temel işlerden. Örnek olarak arz edeyim, zannedersem burada bir arkadaşım da hafta sonu yazdı. Cumartesi günü satın almış olduğu ürün ile ilgili bugün garanti başvurusu yapıldı, onay verildi. Gene bugün kargo ile parçası sevk edildi. Yarın bu parçalar servisimizde olacak inşallah. Bu konu zaten bizim temel işimiz. Sadece açık yüreklilikle Bajaj Auto da olsa yeni bir ülkenin kültürüne ve işleyişine alışması yönünden başlangıçta alışma dönemi olur diye de yazdım.Bu da çok kısa sürecek. Çünkü bazı prosdürleri farklı düşünüyorsunuz, ama bu da aşıldı sayılır.
Yedek parça servis stoğunda bulunmayabilir. Ancak Türkiye'nin her tarafına en geç 48 saat içinde parçayı ulaştırbailiyoruz. Bu zaten normal bir süreç.
Kuralkan hiç bir ürünün garanti kapsamındaki parçasını 20 iş gününden fazla bekletmez.
Eğer ürünün yürümesini engelleyen bir parça elsiği var ise bu süreyi göz önüne almadan en erken sürede aksiyon alır.
İnşallah bu marka sizlerin desteği ile Türkiye'de bir başarı hikayesi yazacak. Zaten yazılmaya başladı bile.
Başını ağrıttığım tüm motorsever arkadaşlarıma selam ve saygılarımı sunuyorum...
-
30 Haziran 2014, 23:12
#1992
Pulsar Ülkemize gelmeseydi ben de MT07 ye para ayarlayana kadar 2006 yılında 0 km aldigim salcano ile devam edecektim. Bi de Çinli diye kücümserler 60.000 i devirdi taş gibi sadece rengi soldu, satmadım kullanıyorum daha. Parasını hak eden motor sayısı bir elin parmağını geçmez, öyle bir düzen varki milleti yolmak üzerine kurulmuş. Bakın fuardan sonra o çok sevilen Honda, Yamaha gibi firmalar hatta çinliler bile hemen zammı yapıştırdı, halbu ki kur aynı. Bajaj zam yapmadı bu bile takdir edilir.
-
01 Temmuz 2014, 01:36
#1993
pulsar dan şimdilik hala bi sıkıntım yok km 5000 oldu fırsatını buldugumda teker de yaparım yolunu bulursam 140 150 de giderim ortalama hızım genelde işe gittiğim için e5 de 70 ile 90 arası biri sıkıstırırsa zevk baslıyor tabiki hoop 130 sonra düş yine
-
01 Temmuz 2014, 01:49
#1994
Bajaj Pulsar yıllardır üretilen ve dünya çapında kendi toplulukları olan yaygın bir motosiklet. Ülkemizde yeni satışa çıkmış olsa da motosiklet forumlarını takip eden insanlar bu motosikletten haberdardı. Ancak bu kitle bana sorarsanız forumdaki %5 üye sayısını geçmez. Bundan 6 ay önce kimsenin böyle bir motosikletten haberi yoktu. Şimdi herkes Kuralkan'ı suçlar oldu nerde motorlar diye.
Ocak ayında Ankara'daki Honda bayisine gittim CBR250 için görüşmeye. Kapora vereyim dedim bana Mayıs'ta belki gelir olmadı Haziran dediler. Kalsın motorunuz dedim çıktım. Buna laf edebilen delikanlı var mı aramızda? Çünkü o Honda, 3 büyüklerden biri laf etseniz de boş. Burda Ekrem Bey'den yüz bulup motoru ve markayı karalayan arkadaşlardan artık bıktım. İlk 70 sayfaya kadar seviyeli bir bilgi paylaşımı yapılıyordu. Şimdi sadece sızlanma var. Özellikle son 10 sayfa
Daha 6 ay önce böyle bir fiyat / performans canavarının ülkemize geleceğini bilemiyorduk. Ekrem Bey gayet güzel izah etti. 1 yıllık satış hedefimizi 3 ayda gerçekleştirdik. dedi. Lütfen yeter artık. Ben bu başlık altında kullanıcı deneyimleri, custom çalışmaları, ufak sorunlar ve çözümleri vs gibi kayda değer paylaşımlar görmek istiyorum.
Okumaktan üşenen arkadaşlar için tekrar yazalım : Temmuz ve Ağustos aylarında yüklü sevkiyatlar olacak!
Saygılar ve sevgiler.
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Bazı arkadaşlarım üzülerek söylemek durumundayım haksız yorum yapıyorlar. Satış süreci henüz 4 ay olan bir süreçte nasıl oldu da böyle olumsuz bir yargı oluştu acaba? Ben söyleyeyim;
1. Bajaj Auto 3 ürün ile sektöre girdi. Allah'a şükür 3 üründe hiç bir kronik arıza çıkmadı.Bu forumdaki discover ve boxer yorumlarını meraklı arkadaşlarım eminim takip ediyorlar. Böyle güçlü ürünleri uygun fiyata sunmanın heyecanı içindeyiz.
2. Discover ve Boxer modelleri fabrikamızda üretildiği için stoğu istediğimiz gibi yönetebildik. Hiç bir ürün için müşterilerimiz stok sorunu yaşamadı. Eğer bayimizde istediği renk ve model yok ise 24 saat içinde sevkiyatını yapabiliyoruz,
3. Yedek parça fiyatları sektörde bir çok marka ile kıyaslanmayacak kadar uygun tutuldu. Bu konuda Bajaj Auto ile ciddi işbirliğinde bulunduk. Yan sanayi oluşmasına müsade etmeyecek ölçüde kaliteli ve uygun fiyata. Bu politikamız devam edecek.
4. Kaldı Pulsar sevkiyatındaki gecikme. Bunun sebeplerini ve yaşanan gecikmeleri hiç bir abartma olmadan bir kaç defa izah ettim. Şu an itibari ile temmuz ayında yapılacak 3 sevkiyatla bu sorunun çözüleceğini izah etmeye çalıştım. Ürünlerimiz de yolda ve belirtilen tarihlerde sevkiyata inşallah hazır.
Acaba ne sorun yaşanmış başka bilemiyorum? Yedek parça konusu bizim yıllardır yaptığımız temel işlerden. Örnek olarak arz edeyim, zannedersem burada bir arkadaşım da hafta sonu yazdı. Cumartesi günü satın almış olduğu ürün ile ilgili bugün garanti başvurusu yapıldı, onay verildi. Gene bugün kargo ile parçası sevk edildi. Yarın bu parçalar servisimizde olacak inşallah. Bu konu zaten bizim temel işimiz. Sadece açık yüreklilikle Bajaj Auto da olsa yeni bir ülkenin kültürüne ve işleyişine alışması yönünden başlangıçta alışma dönemi olur diye de yazdım.Bu da çok kısa sürecek. Çünkü bazı prosdürleri farklı düşünüyorsunuz, ama bu da aşıldı sayılır.
Yedek parça servis stoğunda bulunmayabilir. Ancak Türkiye'nin her tarafına en geç 48 saat içinde parçayı ulaştırbailiyoruz. Bu zaten normal bir süreç.
Kuralkan hiç bir ürünün garanti kapsamındaki parçasını 20 iş gününden fazla bekletmez.
Eğer ürünün yürümesini engelleyen bir parça elsiği var ise bu süreyi göz önüne almadan en erken sürede aksiyon alır.
İnşallah bu marka sizlerin desteği ile Türkiye'de bir başarı hikayesi yazacak. Zaten yazılmaya başladı bile.
Başını ağrıttığım tüm motorsever arkadaşlarıma selam ve saygılarımı sunuyorum...
-
01 Temmuz 2014, 02:10
#1995
newmoto, 09.53'te yazdığınız yorumu yine dikkatle okudum. Bilgi ve birikimlerinizi bizlerle paylaştığınız için şahsen teşekkür ederim. Çoğuna katılmakla birlikte 50-100 rakamına takıldım, pek gerçekçi gelmedi bana. Çünkü bulunduğum şehir genelinde araştırdım, soruşturdum sadece buraya gönderilen neredeyse 50 adet.
newmoto'dan alıntı:
Ancak boyle uygun fiyatli ve azicik iyi kacan motorlarin en buyuk sorunu kimlerin eline gectigi meselesi.Bu da motoru hirpalamayi ve sekil yapacam diye zorlamayi seven tiplerinde bol olacagi kanaatindeyim. Buda ongorulemeyen mekanik sorunlara bir tarafa Pulsar in negatif algilanmasina yol acacak saniyorum.
Müthiş bir tespitti. Göreceli olmasına rağmen oldukça gerçekçi buldum yorumunuzu. Bu durum bilinçli kullanıcıları da etkileyecektir.
Genelde satış sonrası en büyük sorun tüm eşyalarda servis/bakım sorunudur. Kuralkan'ın seçici davranarak ortaya çıkardığı 123 servisten de aynı standartta hizmet beklemek olası ama belliki aksaklıklar yaşanıyor. Bu durum mutlaka düzelecek ve bir standarda ulaşacaktır.
Bu aralar Kuralkan'ın da işi bayağı zor; bir yandan patlayan siparişler, geciken sevkiyat, homurdanan müşteriler, pazara gecikmenin nedenini anlatabilmek, potansiyel müşterilerin kaçma ihtimali... İlk bakımlarını tamamlayan kullanıcıların servis hizmetlerinin bazılarından şikayet etmeleri... Şu anda Kuralkan yöneticilerinin yerinde olmayı istemezdim şahsen.
Ama bir gerçek var ki, gözardı kesinlikle edilmemeli!
Bakın 100 sayfadır motosikleti şikayet etmiyoruz; uygulamayı veya hizmeti şikayet ediyoruz. Kimse verdiği parayı haram etmedi. En kritik dönem olan rodajdayken bile motoru patlayan, kilitleyen olmadı. Ben dahil herkes sınırlarını zorladı motorun.
Hafta sonları eşimle geziyoruz; 150-250km arası. İyi ki de almışım dedirtiyor bana. 90-110km arası sorunsuz seyahat edeyim yeter bana demiştim. Fazlası bile var.
Şahsen benim markaya koyduğum süre Eylül ayı. Tanıtım ve lansmandan sonra eksik-gedik ve aksaklıkları giderebilmek için oldukça makul bir süre.
Bu arada servislerde aksamalar olabiliyor ama ben kızmıyorum; Yıllarca ufak tefek motorlarla uğraştılar. Sorunlu makinelerden dolayı günah keçisi olup, işi bayağılaştırdılar. Çoğu skuter tamir etmekten bıkmış ama yetkili servis ve ondan para kazanıyor, mecbur.
Ama Pulsar ile birlikte doğru dürüst bir motorla uğraşmak, kendilerini servis gibi hissetmelerine neden olmuştur.
Servisten şikayetim olmamakla birlikte diğer arkadaşların bakımları ile kıyasladığımda benimkinde bazı aksaklıklar olmuş. Ama gözlemlediğim kadarıyla daha bir şevk ve heyecanla ilgilendiler.
Onlar da yeniler, zamanla markanın ve distribütörün kriterlerine/standartlarına uyum sağlayacaklardır. Acele edip yermek yerine biraz zaman verilmeli bence.
Yedek parça temini konusunda henüz olumsuzluk için erken. Basit bir ayaklık için motor yatar mı, yatmaz. Motorcuyum diyen birisi zaten bunun geçici de olsa çözümünü bulur ve bulmalı da!
Debriyaj halatı kopan biri yolda kalıyorsa zaten o motordan pek anlamıyordur. Debriyaj olmadan da vites atılır; bunun tekniğini bilmek gerekir. Ve kendine motorcuyum diyen birisi de zaten bu gibi aksaklıklarda yoluna devam edebilendir. Commuter'le enduro yapmaya kalktım zincirim koptu. Avadanlığımdaki yedek baklayı takıp devam ettim.
Tüketici olarak aksaklıkları eleştiririm, eleştiriyorum da. Ama Sezar'ın hakkını da Sezar'a vermek gerektiğine inanıyorum.
Sağlıcakla kalın.
-
01 Temmuz 2014, 02:26
#1996
-
01 Temmuz 2014, 02:40
#1997
Öncelikle tüm üyelerin ramazanı hayırlı huzurlu sağlıklı mutlu geçirmesini Allah'tan diliyorum bende uzaktan takip ediyorum forumun tüm sayfalarını okudum imkanım olsa hemen bende pulsarı alırım madi imkanlar el vermiyor.
ben daha önce kanuni racer vardı yedek parça sorunu hiç yaşamadım ama sol aynam kırılmıştı tek satmıyorladı mecburen çift aldım belli bir süre sonra tekra sol aynayı kırılınca bir çift daha aldım ikinci aynalar zoruma gitmişti elimde iki adet sağ ayna vardı ve parçalarında biraz pahalıyı inşallah pulsarda bu olmaz olacağınada inanmıyorum açıkçası inşallah bende seneye alacağım Allah nasip ederse şimdilik tavanvaya devam.
Benim Ekrem beye bir sorum olacak müsait olduğunda cevaplarsa sevinirim seneye 400cc getireceklermiş galiba 200cc yola çıkarak fiyatı ne olur bizler kaça alabiliriz 200cc kıyaslarsa ÖTV kadeve v.s gibi hesaplardan sonra ve arkadaşımda almak istiyor vergiden muaf kendisi bayileri aradık kaça alabilir diye kendileri biz hiç böyle satmadık bilmediklerini vede fark edeceklerini zannetmediklerini söylediler sizce ÖTV ve kadevesiz alabilirmiş alabilirse nasıl alabilir.
Hayırlıramazanlar ve hayırlı geceler tüm herkese.
-
01 Temmuz 2014, 11:21
#1998
Arkadaslar gereksiz yorumlar yapıyorsunuz. Bugün Hangi markaya giderseniz gidin bu tür olumsuzlukları yasıyacaksınız. mükemmel bir marka gösterin bana sadece motorsiklet olarak düşünmeyin bunu, varmı??? Tabiki yok. Stok gec gelme olayı gibi sorunları hemen hemen her marka modelde yasanıyor. arz talep meselesi o kadar kolay çözümlenecek birşey degil. bence tartışılması gereken konular bence motorun kalitesi kronik sorunları aldıgı parayı hakediyormu gibi şeyler olması gerek. gereksiz yere büyütülen bir sorundur bu. Ekrem bey genel olarak gayet acık bir sekilde anlatıyor sıkılmıdan bıkmadan anlayısından dolayı tesekkür etmek istiyorum kendisine. Ayrıca ben bile cmt sorun yasadım pazar gunu motor servise gönderildi, pzt tanı koyuldu ve parca siparisi verildi aynı gün kargo yapıldı, nasip ser bugun de teslim edilecek. önemli olan ve dikkat edilmesi gereken tek sey satış sonrasıdır bunu unutmayın lütfen. ben ford focus alacaktım 2009 yılında araba ilk geldigi ay hiçbir bayide yoktu 2 ay sıra bekleyenler oldu samsun note 3 telde oyle iphone 5 de oyle hemen hemen her markada bunlar yasanıyor sadece bajaj da degil kanunide degil. haklı eleştirilerde bulunun lütfen. kafanızı ağrıttım kusura bakmayın. hayırlı günler diliyorum sizlere...
-
01 Temmuz 2014, 12:59
#1999
Kendi adıma (henüz dayanaksız bulduğum) satış sonrası hizmetler konusunda yorum yapmayacağım artık.
Bence yorumlarla yeterince yol gösterici olduk Kuralkan'a. Şirkette yapılan eleştiriler konusunda hassasiyetlerini ifade ederek gerekli düzenlemelerin yapılacağını bu sayfalarda defalarca beyan ettiler. Bekleyip görelim.
Bu motosikleti henüz edinememiş arkadaşların tercihlerine ipotek koymayalım bence.
Önceki yorumumda da yazdım: 100 sayfadır motosikleti kötüleyen kimse yok. Satış sonrasını konuşuyoruz hep.
Oysa ciddi bir yedek parçadan veya servis hatasından yatan/bekleyen bir motorda yok üstelik! Eee...
Konuştuğumuz genelde sevkiyat konusu.
Defalarca açıklama yaptılar, temmuz ayı içerisinde tüm ihtiyaçlar karşılanacak, diye.
Eleştirenlerden fazla kaparosunu yatırmış bekleyen arkadaşlar var. Bu insanlara haksızlık etmeyelim.
Bir ara okudukça bunaldım; satsam mı acaba diye düşünmeye başlamıştım. İçim karardı valla.
Ben servisin koyduğu yağı beğenmedim, filtrede değiştirmedi. Paramı ödedim ama. Yağı ve filtreyi kendim değiştiririm. Kuralkan'a da gerekli uyarımı yaptım. Anında ilgilendiler... E, daha neyi konuşuyoruz. İlgisiz değiller, kendilerine iletilen soruna büyük küçük demeden çözümünü arıyorlar... Bir tüketici olarak bu beni tatmin eder arkadaşlar. Şu yağ konusuna da bir standart getireceklerdir eminim.
Baktık olmadı, o zaman eleştirelim.
Yeni doğmuş bir çocuğun emeklemeden direk yürümesini istiyoruz. Biraz zaman.
Kullanan insanların da moralini bozmayalım.
-
01 Temmuz 2014, 17:21
#2000
An itibariyle izmir ödemiş ve bayındır bayilerine bizzat uğrayarak pulsar sordum.maalesef aldığım cevaplar pek de içimi açmadı.temmuz 1 bugün be ilk gelecek sevkiyatın 12 temmuz olduğunu öğrendim.üstelik her iki bayiye de sadece 2şer adet gelecekmiş ve de onlarda tabi ki satılmış.temmuz sonuna belki dediler.ama bayilere 2 şer adet sevkiyatla bu iş olmaz.sayın ekrem ata beyin temmuzdaki sevkiyatlardan biri zanlımca yalan olmuş.motor güzel tamam ama bi de alabilsek.bir de arkadaşlar forumda diyor ki serviste bekleyen yatan motor yok.olamaz zaten doğru düzgün motor satılmamış daha doğrusu satılamamış.koskoca izmir be ilçeleri de dahil olmak üzere heralde 15 motor ancak satılmış.satılmamış motor da bozulmaz zaten... Neyse beklemeye devam edelim bakalım daha ne kadar yok çekecekler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)