Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Haziran 2014, 16:10
#1941
slm arkadaşlar dün konyadan manisaya 420 km yol geldim yakıt ortalama 15.2 kuruş yaktı 90-135 arasında kullandım bir kez mola verdim . Çok zevkli geçti hızlanma çok iyi kullanımı çok rahat hiç bir sıkıntı çekmedim şükür nasipse burdanda ayvalık altınoluk var rotada...herkese iyi sürüşler kazasız belasız ... Ramazanımızda mübarek olsun...
Reklamlar
-
28 Haziran 2014, 16:56
#1942
Öncelikle ergonomi konusunda newmoto'ya aydınlatıcı bilgisi için teşekkür ederim. Kestirmedim. O şekilde alışmaya gayret edeceğim.
Servis olayına gelince; önemli bir sorun/ya da sorun olabilir...
(Fakat Ekrem Bey bu konuda çok hassas ve şahsen bu durum beni pekte olumsuz düşüncelere itmiyor.)
Servis kalitesinin gittikçe daha iyi olacağına inanıyorum. Olmalı da zaten. Bu durumdan hem marka hem tüketici kazanır.
Pek çok arkadaş ilk bakıma girdi veya girmeye başladı. Genelde 90TL'nin içerisinde Yağ + Yağ filtresi değişimi görünüyor. Ve diğer elle, gözle ayarlamalar, kontroller.
Şahsen 90TL vermeyi sorun etmem. Ama ilk bakım kartında yazdığı halde yapılmayan şeyleri sorun ederim.
Mesela yağ filtresi yoktur elinde, gelmemiştir, onun yerine bana gerek yok filtrenin değişmesine lafını anlamam. Hele hele yağ+yağ filtresi ile birlikte ilk bakım fiyatı 90TL ise ve yağ filtresi takmadığı halde bu miktarı alırsa hakikaten acayip sorun ederim.
Çünkü salak yerine konduğumu hissederim.
Gördüğüm/okuduğum kadarı ile pek çok arkadaş yağ filtresini değiştirtmiş ilk bakımda. Ama benim gibi gerek yok cevabını da alan olmuş...
Bu kusurdan dolayı Ne Kuralkan'ı sorumlu tutarım ne de Bajaj'ı... Çünkü burada servisin para kazanma isteği var ve bunun sorumlusu marka temsilcileri değil. Bu eksikliği bildiğim halde bakım yaptırdığım için bu kusur benim! yaptırmamalıydım.
İyi de nereye gideyim; çevre illerde veya ilçelerde daha düzgün bakımı yapacak yer mi arayayım. Bu mu yani? İşi gücü bırakıp yağ filtresi peşinde mi koşacağız?
Öte yandan yine okuduğum kadarıyla her servis farklı bir yağ kullanmış. Bende Petronas 15-40 kullandılar. Bu ne yaa... 90TL'ye bu yağ oldukça basit değil mi?
Bir arkadaşım yazmış, uğultudan bahsetmiş. Aynısı bende de var, 5.viteste. Bazen fazlaca rahatsız ettiği oluyor. İlk bakımda servise söyledim durumu; hallederiz abi... Cümle aynen bu ama hala aynı!
Bana diğer yakın servis 140km ötede, bir de oraya gideyim bakalım. O nasıl?
Ama böyle olmamalı, tüm servislerin standardı aynı olmalı.
Hala iyi niyetimi koruyorum, servisler iyi olacak; 123 servisin hangisine gidersek gidelim aynı hizmeti alacağız.
-
28 Haziran 2014, 19:21
#1943
Ekrem Bey, ilgili ve guven verici yorumlariniz icin tesekkur ederim.Saniyorum sizin bu samimi cabalariniz dolasiylabircok arkadas rahatliyor..
Umariz Kuralkan sizin gibi sektorde isini tutkuyla yaptigini dusundugum birine sonuna kadar destek olur.
Bizde Bajaj dan bir basari hikayesi ciksin isteriz.
Saygilar
-
28 Haziran 2014, 19:56
#1944
Yorumlar güven verici ama servisler pek de güven vermiyor.
-
28 Haziran 2014, 21:44
#1945
Servis konusu arabalardada ayni arkadaslar iyi usta buldummu birakmayin. Kotusunu sikayet edin ki elensin.
-
28 Haziran 2014, 22:59
#1946
Merhaba arkadaslar forumu ve pulsar 200 ns 3 aydie takio ediyordum. Bugun almak nasip oldu.ilk partiden elinde kalan bayi buldum. Ayaklikli ve koruma demirli. Bugun kucuk bir sorun yasadim ama ekrem bey hemen yardimima kostu pzt gunu insallah halletcez.
-
29 Haziran 2014, 01:01
#1947
Volkan bey acaba hangi şehirden aldınız motoru
volkansacar adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaslar forumu ve pulsar 200 ns 3 aydie takio ediyordum. Bugun almak nasip oldu.ilk partiden elinde kalan bayi buldum. Ayaklikli ve koruma demirli. Bugun kucuk bir sorun yasadim ama ekrem bey hemen yardimima kostu pzt gunu insallah halletcez.
-
29 Haziran 2014, 01:26
#1948
Asil 1920,
Antalya/Demre'de beyaz rengi vardı, ilk partiden kalan. Hala elinde mi bilmiyorum.
İstersen araştırırım. Ya da cep telefonunu vereyim sen ara
-
29 Haziran 2014, 09:06
#1949
Izmir dikili ilcesinden bir bayiden. Elind3 discovery ve boxer var suan 3 er adet ama pulsar tek vardi. 3 veya 4 aydir. Onuda ben aldim. Almak isteyen arkadaslar olursa izmir bayilerine temmuz 15 inde yaklasik 3 er adet gelcekmis ozellukle tasra bayilere. Ordan hemen temin edebilirsiniz. *.
-
29 Haziran 2014, 10:38
#1950
sedat0055 adlı üyeden alıntı
EYZ senden haksız yere fazla ücret almışlar Ekrem beyle irtibata geç gereken yardımı yapaçaktır oda olmasa durumlar vahim.Fazla alınan para iade edileçektir sana.
İade edeceklerini hiç sanmam.Zaten fazla para aldıklarınıda kabul etmeyeceklerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli newmoto76; pulsar fiyatı 7500 tl olsaydı, ilk bakım ücretsiz olsaydı göze batmazdı felesefesi bajaj'da asla olmayacak. Her şey olması gerektiği fiyatta olacak. İlk bakım ücretinde yağ+yağ filtresi (takriben 30-35 tl)+işçilik için ödenen bedel 90 tl normaldir. Ama her şeyden önce ürünün kendi fiyatının uygun olması çok çok önemlidir. Şu anda sektördeki 3 bajaj ürünün de fiyat politikası bu prensibe dayanıyor. Bajaj Auto'nun yüksek verimlilik ödülünü almasının ve 17 ülkede tüm markaların önünde açık ara birinci olmasının altında yatan sebeplerden biri budur. Temel felsefe, tüketici ürünü alırken hem ürün fiyatında ve hem sonrasında aldığı hizmette kazanacak, bayi ve servis de hizmetinden kazanacak. Tüm bunlar olursa bir değer ifade ediyor.
Şu anda 123 servisimiz var. İnşallah ağustos ayı içinde Pulsar kullanıcılarını fabrikamıza davet edeceğiz ve güzel bir etkinlik yapacağız. Tüm bu değişimleri, servislerimizin eski-yeni halini bir sunumla arkadaşlarımıza göstereceğiz. Kuralkan olarak bu marka için yapılan yatırımın boyutlarını inşallah tüm arkadaşlarım görmüş olacak. Yedek parça ve servis konusunda bajaj en önlerde olacak. Kimse kuşku duymasın. Henüz Bajaj'ın Türkiye'de satış serüveni 4 ayını doldurmadı bile...
Selam ve saygılarımı sunuyorum...
Bence bir ürün piyasaya sürüldüğü anda,yedek parça stoğu yapılmış olmalıydı.En azından bir kaç aylık stok tutulur,gerekirse siparişe devam edilir,gerekmezse aynı stokla devam edilirdi.Şimdi bir sürü sorun yaşanıyor.Sanırım motoru alacak bir çok kişi bu yüzden vazgeçmiştir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------
Her serviste farklı yağ kullanımı olması servis bazlı ve daha fazla kar elde etme amaçlı.Daha ucuz ve kalitesiz yağ ama aynı fiyat.
Pek sanmıyorum bütün servislerde aynı hizmetin alınabileceğini,bu çok iyimserlik olur.
MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.
-
29 Haziran 2014, 11:11
#1951
Cuma günü Kayalar Motor'a giderek ben de pulsarı test ettim. Arkama da nışanlımı alıp artçılı olarak bir tur attık.
Motoru ciddi manada çok beğendim. Tek kusuru herkesin dediği gibi ayna meselesi. Yetkilinin dediğine göre de bir model ayna getirip isteyenlerin aynalarını değiştireceklermiş. Ellerinde çanta demiri de varmış. Benim gibi çantasız motora binmeyecekler için duyrulur.
Titreşim dikkatimi çekmedi. Bir kez frenlere asıldım arka teker kitlenmedi. Tabi bu biraz da arka-ön fren kombinasyonunu nasıl kullandığınız ile ilgili.
Hızlanma çok güzel. Duruşu çok güzel. Kısacası sürmesi heyecanlı bir motor.
Ben sesini de beğendim.
Önümüzde düğün hazırlıkları vs. var. Birkaç eksiğimizi giderdikten sonra almak istiyorum bir pulsar.
Hem de o zamana kadar sevkiyat, stok, yedek parça, servis gibi muallakta kalan konuların açığa kavuşmuş olmasını ümit ediyorum.
Bu arada ilk bakımda kendi yağımızı götüremiyor muyuz servise? Ben ne idüğü bilinmeyen yağ yerine istediğim bir yağı neden koyduramıyorum?
Bir de dip not: Bana yakın 3 adet bayiyi aradım test motoru olup olmadığını öğrenmek için. Sadece Kayalar motordan olumlu cevap geldi. Diğer 2 bayi test motorlarının olmadığını söyledi. Hatta bir tanesi ''sadece anadolu yakasında bir bayide var.'' gibisinden yanlış yönledirme de yaptı.
Ben bütün bayilerde test motoru olduğunu sanmıştım. Acaba vardı da o motorları sattılar mı, yoksa test motoru en baştan beri yok muydu bu bayilerde?
-
29 Haziran 2014, 14:12
#1952
Çok iyi olur kardeşim. Ne zaman arayabilirsin bayiyi
hak_anm adlı üyeden alıntı
Asil 1920,
Antalya/Demre'de beyaz rengi vardı, ilk partiden kalan. Hala elinde mi bilmiyorum.
İstersen araştırırım. Ya da cep telefonunu vereyim sen ara
-
29 Haziran 2014, 14:13
#1953
eyz adlı üyeden alıntı
mrb arkadaslar gunaydın hayırlı ramazanlar dun denizli bayisinde ilk bakımına yaptırdık sadece yag degisti yag fitresine şimdi gerek yok dedi degiştirmedi 90 tl para aldı. bana sadece bir yag degişimi için cok geldi bakım ararıkları sık, her bakımda 30 tl lik yağ için 90 tl paramı vericez!
honda crf 250l nin 1000 bakımını 55 tl tuttu yag ve yag fitresi degiştigi halde
200cc lik bir motorun bir yag degiştiirmek için yarın saat işcilk için 65 tl alınmamalı bencee. sabahtan aksama kadar calsıyorum günlük 41 tl para kazanıyorum insafff basaj insaff kurallkan
ilk bakimda filtre değişmesi gerekiyor bakim kitapçığında göre
kitapçıkta
filtre değişimi fiyata dahil
hakkınızı arayın derim
dandik marka yağ koydurmayin motorunuza
API SL yazısını mutlaka arayın yağın kutusunun arka etiketinde yoksa koydurmayin yağı
kitapçıkta ozellikle api sl özellikte olmasi istendigi belirtilmiş (veya tavsiye edilmiş)
gidin filtre değişimi isteyin
veya filtrenizi isteyin
20 tl bir filtre az para değil haa
o paraya yaklaşık 4 litre benzin alınır
tin tin gidersen yaklaşık 200 km yol katedersin
-
29 Haziran 2014, 16:51
#1954
-
29 Haziran 2014, 18:46
#1955
Çok güzel paylaşımlar Centil40. Teşekkürler. Devamını bekliyoruz
-
29 Haziran 2014, 19:18
#1956
Encüment bey merhaba:
Çanta demirlerinin ayrıntılı resimlerini ve nerden temin ettiginizi ve fiyatını paylasırsanız memnun olurum..
-
29 Haziran 2014, 19:54
#1957
API (American Petroleum Institue) Sınıflandırması :
Sınıflandırma iki harf ile yapılır. İlk harf yağın benzinli (S) veya dizel (C) motorlardan hangisine uygun olduğunu, ikinci harf ise yağın aynı gruptaki performans değerini gösterir. Performans seviyesi her iki grupta da A en düşük olmak üzere benzinli motorlar için A-L arası, dizel motorlar için C-I arası yapılır.
Benzinli Motor Yağları API Kalite Sınıflandırması :
SA : Ilımlı koşullarda çalışan eski benzinli ve dizel motorlar için kullanılmış ve içinde herhangi bir katkı maddesi ihtiva etmeyen yağlardır. Bu kategorideki yağ, ancak araç üreticisinin tavsiyesi halinde kullanılabilir.
SB : Ilımlı koşullarda çalışan eski benzinli motorlar için kullanılmış ve asgari katkı maddesi ihtiva eden yağlardır. 1930'lardan sonra kullanılmaya başlanan bu yağlar oksidasyona ve yatak korozyonuna karşı dirençlidir. Ancak, araç üreticisinin tavsiyesi halinde kullanılabilirler.
SC : 1964-1967 arası modelde üretilmiş arabaların ve bazı kamyonların dahil olduğu servistir. Bu serviste kullanılan yağlar, benzinli motorlarda yüksek ve düşük sıcaklık depozitlerini, aşınma, pas ve korozyonu kontrol etmektedir.
SD : 1968-1970 arası modelde üretilmiş benzinli binek arabaları ve bazı kamyonların dahil olduğu servistir. Aynı zamanda 1971 ve daha sonraki modellerde de araç üreticilerinin tavsiyeleri ile bu servis için üretilmiş yağlar kullanılmaktadır. Bu servisteki yağlar yüksek ve düşük sıcaklık depozitlerine, aşınma, pas ve korozyona karşı SC seviyesine göre daha fazla dayanıklıdır.
SE : Bu servis 1971 modeli bazı benzinli binek arabaları ile 1972'den itibaren üretilmeye başlanan ve benzinli binek arabalarını ve bazı kamyonları kapsamaktadır. Bu servis için üretilen yağlar, API SC ve SD’ ye göre yağ oksidasyonuna, yüksek sıcaklık motor depozitlerine, pas ve korozyona karşı daha dayanıklıdır.
SF : Araç üreticilerinin bakıma ilişkin önerileri doğrultusunda, 1980 yılı başında yayınlanan ve benzinli araçlar için geliştirilen bir servistir. Bu kategoride üretilen motor yağlarında, API Servis Sınıflaması SE’ de istenilen asgari şartlardan oksidasyon stabilitesi artırılmış ve aşınma önleyici performans geliştirilmiştir. Bu yağlar ayrıca, motor depozitlerine, pas ve korozyona karşı da koruyucu özelliktedir. Bu kategorideki yağlar; SE, SD veya SC seviyelerindeki yağların yerine de kullanılabilirler.
SG : Araç üreticilerinin bakıma ilişkin önerileri doğrultusunda, 1989 yılında yayınlanan ve benzinli araçlar için geliştirilen bir servistir. Bu seviyede üretilen motor yağları, daha önceki kategorilerde yer alan yağlara göre, motor depozitlerine, yağ oksidasyonu ve aşınmaya karşı performansları arttırılmıştır. Ayrıca, bu yağlar, pas ile korozyona karşı da koruyucu olup, SF, SF/CC, SE veya SE/CC seviyelerindeki yâğların yerine de kullanılabilirler.
SH : SG test neticeleri Kimyasal Madde üreticileri (Chemical Manufactures Associations, CMA) ürün onay koduna göre yapılmaktadır. Bu koda göre bir kere
test edilecek yağda her bir parametre, iki kere test edilecek yağda parametre averajı, üç kere test edilecek yağda, bir test atılarak diğerlerinin averajı geçer sayılmalıdır.
SJ : 1997 Benzinli Motor Servis Kategorisi. API servis kategorisi SJ'yi karşılayan yağların, yüksek sıcaklıkta depozit oluşumu, aşınma, köpük ve alevlenme özellikleri geliştirilmiştir. Bu yağlar, CMA (Chemical Manufacturers Association) ürün onay kodlarına göre test edilmektedir. API SH, daha önceki API ve servis kategorilerini tavsiye eden motorlarda da kullanılabilirler.
SL : 1 Temmuz 2001 itibariyle yayınlanmıştır. 1 Nisan 2002 tarihinden itibaren üretilen motorlarda önerilecektir. Bu tarihten önce üretilmiş araçlarda da kullanılabilir. Yüksek sıcaklıklarda daha iyi depozit kontrolü ve düşük yağ tüketimi sağlayan yağlardır. En son ILSAC Şartnamesi'ni karşılayabilir ve/veya Energy Conseriving Sınıflaması'na girebilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
Arkadaşlar çok sevdiğimiz motorlarımıza yağ alırken lütfen yağ kutularının üzerinde en son teknolojik özellikleri ihtiva eden APİ SL olmasına dikkat edelim.
-
29 Haziran 2014, 20:52
#1958
centil40 adlı üyeden alıntı
Centil40 merhaba.Yazılarınızı tvs'den beri takip ederim.Pulsar'ıda şekil yapmışsınız çantalarla.Nasıl?memnun musunuz pulsardan?
Tvs'den sonra nasıl buldunuz?
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
29 Haziran 2014, 21:37
#1959
Centil arkadaşım Pulsar'ınız gerçekten çok güzel olmuş tebrik ederim. Yan çantalar gerçekten yakışmış. Böylece gayet ekonomik bir enduro olmuş.
-
29 Haziran 2014, 22:04
#1960
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (1 üye ve 28 misafir)