Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1921

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı lickup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok dile getirildi ama yapacak birşey yok bajaj böyle uygun görmüş... Ben alınca direk stickerları söküp profesyonel biyerde boyatacağım. Çünkü yeni kırmızının tonuda farklı tek sticker sökmek yetmiyor
    Gonlunuzden geceni anliyorum ancak Pulsari boyatmanizi tavsiye etmem.Hicbir boya ( opak boyalar haric) tonlamada fabrikasyon rengi tutmaz.Hosunuza gitmezse geri donusu olmaz.Fabrikasyon boyalar farkli teknoloji ve yontemle yapilir.Hicbir servis ve boyaci ayni tonda ve kalitede boya yapamaz.Yinede karar sizin tabiki..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1922

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Şehir
    Soma/MANİSA
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Sevgili centil bey sizden özür diliyorum yanlış anlamışım.
    Alıntı centil40 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Asil 1920 amacım zaten size üslup öğretmek değildi.
    Yorumumda dikkat ederseniz "üslubunuz uygun değil" demedim, "uygun olmadığını düşünüyorum" diye yazdım. Yani size üslup dersi vermeye kalkmamışım, kendi yorumumu yapmışım. Siz nasıl yorum yazabiliyorsanız, sizin yazılarınızın da olumlu yada olumsuz yorumlanacaktır doğal olarak.


    Yorumumun genelinden "motorumu aldım gerisi bana ne" gibi bir üslubumun olduğunu söylemek sanırım bana karşı biraz haksızlık olur. Tam tersine beklemenin ne kadar zor olduğunu, iki haftalık bekleyişin bile beni bunalttığını, siz ve sizin gibi bekleyenleri anladığımı ifade etmeye çalıştım.

    Yanlış anlamaları önlemek adına tekrarda fayda görüyorum; Kimse için beklemek kolay değil. Hele de tam motor mevsimi gelmişken. İnşallah bekleyen arkadaşlarım da benim gibi güzel bir sürpriz yaşarlar da motorlarını beklediklerinden erken teslim alırlar. Bu temennime tüm içtenliğimle siz de dahilsiniz sevgili Asil 1920.
    centil40 bunu beğendi.

  3. #1923
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Ekrem Bey sevkiyat olayıyla ilgili son bir kez durum değerlendirmesi yaptı.
    Eleştirenlerden biri de ben olduğum için bu açıklama biraz daha objektij düşünmeme neden oldu.
    Ve bu konuda son bir kez burada fikir beyan edip kendi adıma konuya bir daha müdahil olmayacağım.

    Ürün tedariği konusunda Kuralkan'a haksızlık ediyoruz sanki; Asıl gözden kaçırdığımız konu piyasada oluşan arz-talep!
    Bunun nabzını da bayiler tutuyor.
    Özetin özetiyle (tamamen kendi senaryom) proses şöyle işliyordur: Bayiler ticareten riske girmemek için finansmanlarına ve/veya gelen talebe göre siparişlerini belirleyip merkeze bildiriyor. Kuralkan da bu siparişleri değerlendirip üretici firmaya bildiriyor. Ardından gerekli döviz cinsinden ödemeler yapıldıktan sonra üretici üretime geçiyor. Nakliye ve gümrük gibi bürokrasiden sonra ürün bayilere dağıtılıyor. Ürün piyasaya sunulup satışlar başlayınca "Seyyar Tayyar" tabiriyle "PATLADI GİTTİ" oluyor...
    Bayilerden sipariş geçen geçene ama ürün yok. Yıl sonuna kadar hedeflenen rakam Temmuz ayında yakalanıyor. Kuralkan bunalıma giriyor, talep geldikçe miktar habire değişiyor. Sonuç olarak Kuralkan'da hummalı bir çalışma başlıyor: talepleri partilere bölmek zorunda kalıyorlar.
    Çünkü üretici, "bolca gönderelim elinizde bulunsun, olduğu zaman verirsiniz; dükkan sizin" demiyordur. Partner de olsak ne kadar para o kadar mal diyordur herhalde. Kuralkan'da parayı tarlada yetiştirmiyor, bu arada döviz cinsinden aldığı için döviz de hareketli...
    Galiba durum bu, mantıklı geldi bana.

    Oysa asıl sorun satış sonrası yaşanacaklar...
    Ürünü aldık. oh be nihayetle bitmiyor. Aslında dikkat edin Ekrem Bey en çok satış sonrası hizmetlerde aksama olmaması için çabalıyor.
    Mesela servis kartında "ilk bakımda yağ filtresi değişir" yazıyor. Bende değiştirmediler. Gerek yok dediler. Ama görüyorum ki değiştiren servisler de olmuş. Benim serviste muhtemelen filtre yoktu ve ondan dolayı gerek yok dediler. E yoksa servis kartında neden yazıyor... Ayrıca Petronas diye bir yağ kullandılar, adını hiç duymadım. Kalitesi ne bilmiyorum. Ama bildiğim motosiklet ilk 1-5000km'de kaliteli bir yağlamaya ihtiyaç duyar, ileriki ömrü buna bağlı.

    Neyse asıl bunlarla gelelim Kuralkan'a derim. Olabilecek aksaklıkları bildirip müdahale ettiklerini takip ederek...

  4. #1924
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Altin elbiseli adam video hazirliyor, pozitif gorus bildirirse ozaman yandiniz ramazanda pide kuyrugu gibi pulsar kuyrugu olcak bayilerde guzeli beklemekte guzeldir yeter ki sonu hayir olsun

  5. #1925

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    sahıbinden de 9000 TL'ye satmaya çalışan elemana (167095920 nolu ilan) msj atmıştım cevap garip

    Slm
    Sifiri kaç para bu motorun


    7.300 diyor ama bana 9.5 a falan geldi motor bayilerde yok özel gettittriyosun

    özel geliyomuş bilginize
    dyavol-77 bunu beğendi.

  6. #1926

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı borana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sahıbinden de 9000 TL'ye satmaya çalışan elemana (167095920 nolu ilan) msj atmıştım cevap garip

    Slm
    Sifiri kaç para bu motorun


    7.300 diyor ama bana 9.5 a falan geldi motor bayilerde yok özel gettittriyosun

    özel geliyomuş bilginize
    Ducati 1199R çorsa Superleggera Panigale sanki....
    The Power of The Dreams.

  7. #1927
    tazy21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hedefim DL650 :)
    Alıntı borana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sahıbinden de 9000 TL'ye satmaya çalışan elemana (167095920 nolu ilan) msj atmıştım cevap garip

    Slm
    Sifiri kaç para bu motorun


    7.300 diyor ama bana 9.5 a falan geldi motor bayilerde yok özel gettittriyosun

    özel geliyomuş bilginize
    gariban avı işte resmen bilmeyen tezcanlı arkadaşları kandırıp üç kuşuş fazla sokacak cebine... Allah ıslah etsin ne diyelim

  8. #1928

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bir mali avam tabirle karaborsa mantigi ile satmaya calismak maalesef sadece Pulsar a ozel birseyvdegildir arkadaslar.Bu ulkede yasayan her kisi uyanik ve cok akilli gecinir.O nedenle birakin aya fezaya gitmeyi Hintlinin yapabildigi motosikletin yarisini bu yerli kafa yapamaz..
    Soruyorum size yerli motosiklet varmi motor ureten bir tesis varmi Allah askina..

    Uretmeyi ,bilgiyi, ar-ge yi kucumseyen yan gelip yatan bir toplumun bireyi tabiki ilk firsatta piyasada tutmus bir urunu oldugundan daha pahaliya satmaya kalkar..

    Ancak benim bu sahistan cok elestirecegim yer buna sebep olan yapilardir.Yillardir bir yerli motisiklet uretmeyen Kuralkan vb kim varsa sektorde ve Hintliler kadar olup 125 250 cc lik motosikletler uretemiyorsak hala yanlisin nereden basladigini cok net goruruz.

    Sark kurnazi satarim elde ettigim kazanca bakarim der..İyi niyetli uretken toplumlarda calisalim daha iyisini yapalim daha iyisine sahip olalim vs.der..

    Gormemisin Bajaji olmus bu bile agir gelmis...Tanidigim motosiklet sevdalilarinin hepsi adam gibi adam cok sukur..Bu tip iki binliralik tipleri gorunce kapora verip satin almayi bekleyen duzgun arkadaslar icin uzuluyorum.
    che guevara bunu beğendi.

  9. #1929
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Arkadaşlardan ergonomi ile ilgili bir konuda yardım talep ediyorum:

    İlk kullanmaya başladığımdan beri gidonun genişliği sanki benim anatomik yapıma biraz fazla gibi geldi. Omuz yapım biraz dar; genişliği 40cm.
    Gidonun genişliği ise 65cm. Uzun kullanımda sanki biraz yoruyor gibi. Kelebek gibi kollarımı açıyorum.
    Önceki motosikletimde böyle bir sıkıntı yaşamıyordum. Gidonun genişliği iyiydi.
    Benim gibi dar omuzlu kullanan arkadaşların böyle bir sıkıntısı var mı acaba?
    Kestirmeden önce fikrinizi almak istedim.
    Kenarlardan ancak 2’şer cm kısaltılabiliyor. Sanki bu yeterli gelecek gibi.

  10. #1930

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlardan ergonomi ile ilgili bir konuda yardım talep ediyorum:

    İlk kullanmaya başladığımdan beri gidonun genişliği sanki benim anatomik yapıma biraz fazla gibi geldi. Omuz yapım biraz dar; genişliği 40cm.
    Gidonun genişliği ise 65cm. Uzun kullanımda sanki biraz yoruyor gibi. Kelebek gibi kollarımı açıyorum.
    Önceki motosikletimde böyle bir sıkıntı yaşamıyordum. Gidonun genişliği iyiydi.
    Benim gibi dar omuzlu kullanan arkadaşların böyle bir sıkıntısı var mı acaba?
    Kestirmeden önce fikrinizi almak istedim.
    Kenarlardan ancak 2’şer cm kısaltılabiliyor. Sanki bu yeterli gelecek gibi.
    Pulsar kullanmadim ancak yasadiginiz problemi deneyimlerime dayanarak yorumlayayim.

    Genelde genis gidon Enduro Touring tipi motosiklerde mevcut ve yol konforu harika gercekten sebebide gidonun biraz yuksekte kalmasi aslinda.

    Naked motosiklerde genellikle gidon dusuk seviyede kaldigi icin dar secilir. Orn.Er6N , CBF600 vb motorlarin oldukca dardir. Ancak yamaha mt03 le baslayan bir yeni tasarimla sasisi kisa gidonu dusuk ama genis motosikletler uretilmeye baslandi.KTM Duke te tam olarak boyle bir motor.

    Bence bu sorunun temel kaynagi bu yani dusuk gidon seviyesine karsilik genis gidon secimi.Yani motosikleti genel olarak dik oturus pozisyonunda kullanirsaniz bir sure sonra yoracaktir. Duke ve Pulsar tarzinda motorlar hafif beli kirarak kollari biraz serbest birakarak kullanilirsa cok daha rahat edilir. Gidonu kisaltmak cozum olmayacaktir.Ozellikle uzun suruslerde cok hafif deponun uzerine egilerek kullanmak daha konforlu olacaktir diye dusunuyorum.Yada extra gidon yukseltme aparati bu sorunu buyuk olcude azaltacaktir.

    Keyifli surusler hak_anm..
    maktama ve hak_anm bunu beğendiler.

  11. #1931
    askinyilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2014
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4) Kuralkan'ın geçmişte yaşadığı sıkıntılardan pekte ders almadığını göstererek.

    Tüketici ürünü istiyor ama ulaşamıyor. Bunu ithalat sıkıntısı yaşıyoruz, gemiye yüklemede sorun oldu, vb. şeylerle anlatamazsınız tüketiciye, anlamaz; anlamayız...

    Kuralkan veya Bajaj, tüketiciyi ilgilendirmez. Cebinde parası var ve ürüne sahip olamıyor. Olamıyorsa kork! O, artık Altın'da da olsa ona teneke muamelesi yapar...

    Ayrıca, bir süre sonra yedek parça ihtiyaçları başlayacak. O zaman ne yapacağız?
    Yine gemi mi bekleyeceğiz?
    Sanki önce satalım, sonra servisi hallederiz ardından da yedek parçayı, gibi bir mantık olmuş.

    Benim gibi pek çok kullanıcı lay lay lom sürüyoruz... Ya sonrası.
    2 aydır kullanıyorum ama talihsiz bir olay yaşadım.Neticede şuan yedek parça lazım!

    Şuan basit bir sol ayak basacağını öve öve bitirilemeyen yedek parça satış sitesinden temin edemiyorum ?

    Basacağı bulamazsam motosikleti kullanamayacağım ne yazık ki ve gemi beklkersem yaz ayları boşa geçecek sanırım.Basacak olmadan kullanılmaz ki :(

    Nasıl yaparız arkadaşlar uyumlu alternatif bir markanın var mıdır ?


  12. #1932

    Üyelik
    26 Şubat 2011
    Şehir
    denizli
    mrb arkadaslar gunaydın hayırlı ramazanlar dun denizli bayisinde ilk bakımına yaptırdık sadece yag degisti yag fitresine şimdi gerek yok dedi degiştirmedi 90 tl para aldı. bana sadece bir yag degişimi için cok geldi bakım ararıkları sık, her bakımda 30 tl lik yağ için 90 tl paramı vericez!
    honda crf 250l nin 1000 bakımını 55 tl tuttu yag ve yag fitresi degiştigi halde
    200cc lik bir motorun bir yag degiştiirmek için yarın saat işcilk için 65 tl alınmamalı bencee. sabahtan aksama kadar calsıyorum günlük 41 tl para kazanıyorum insafff basaj insaff kurallkan

  13. #1933

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu ucretlerle Honda ya haksizlik ediliyor bu ulkede..Hem bu kadar guzel tertemiz , kaliteli servisler yapacaksin hemde diger markalar bunlar olmadan senden daha cok servis bakim ucreti alacak..

    Bu bayiilik anlayisinin bir mantigi olmasi lazim.Bu kadar bayii olursa bayiide para kazanamiyorum der.Daha az sayida daha kaliteli servis lokasyonlari sart.Bir tane Honda gibi servis yapmak bile zor geliyor bu adamlara neden cunku para harcayacaklar olmaazzzz.

    90 TL İlk bakim icin coktur .Pulsar fiyati 7500 olsaydi ilk bakim ucretsiz olsaydi goze batmazdi.Bu mantik motoru satalim satis sonrasindan gotururuz zaten mantigi.Ha birde yedek parca meselesi var oda uok piyasada..Motorda yok sokup takamiyorlar Bu kadar zor gelen Pulsar in yedek parcasi hic gelmez soyliyeyim.Bu tamamen firma us yaoma bicimiyle ilgili.Suzuki elestriliyordu suan inazumada parca sikintisi yasayan bir kisi yok.
    Bu sorun Yamaha da var, Ferco da var, gorunen oki Bajaj dada olacak..
    ESAD ve gelebek bunu beğendiler.

  14. #1934
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı eyz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb arkadaslar gunaydýn hayýrlý ramazanlar dun denizli bayisinde ilk bakýmýna yaptýrdýk sadece yag degisti yag fitresine þimdi gerek yok dedi degiþtirmedi 90 tl para aldý. bana sadece bir yag degiþimi için cok geldi bakým ararýklarý sýk, her bakýmda 30 tl lik yað için 90 tl paramý vericez!
    honda crf 250l nin 1000 bakýmýný 55 tl tuttu yag ve yag fitresi degiþtigi halde
    200cc lik bir motorun bir yag degiþtiirmek için yarýn saat iþcilk için 65 tl alýnmamalý bencee. sabahtan aksama kadar calsýyorum günlük 41 tl para kazanýyorum insafff basaj insaff kurallkan
    Dostum filtre değişmeden yağın değişmesinin çok bir anlamı yok. Curuf olduğu gibi filtre ve filtre haznesinin içinde zaten.

    Yakındaki serviste filtre olmaması da bir sebep olduğu için urfadan antep e elinde filtre olan servise gittim. Toplam 350 km yol yapmış oldum.

    Öncelikle motosikletinize kendiniz değer verip özen göstermelisiniz.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  15. #1935

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Ekrem bey iyi günler bugün Pulsar ımın ilk bakımını yaptırdım repsol 15w50 yağ ve yağ filtresi ile 80 tl tuttu. İlk bakım için yalnızca filtre ve yağ parası aldı usta isçilik almadı ayrıca motorda titreşim azaldı buraya kadar hersey iyi fakat egsoz da son 2 haftadır uğuldama gibi bir ses geliyor ilk geldiğinde bu ses çok azdı fakat şuan sinir bozucak kadar uğulduyor isin garibi yarım saatlik sürüşün ardından bu ses kalkıyor. Servise bundan bahsettim test ettiler geri beslemesinde sorun var dediler egzoz u garantiden degistiricez fakat suan sistem oturmadı daha sonra yapabiliriz ancak dediler bu sistem tam ne zaman oturur ? Yedek parça ve servis konusu honda nın eski bilboardlardaki reklamı geliyor insanın aklına servis motorun yarısıdır.

  16. #1936

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Hayırlı günler değerli arkadaşlar;

    Pulsar yedek parça siparişleri için bir-iki detay anlatmak istiyorum;

    1. Her kullanıcı bajaj.com.tr\on line satış\yedek parça bölümünü seçerek sipariş verebilir.
    2. Ancak buradaki ödeme nakit/kart üzerinden olduğu için o parça stokta mevcut değilse sepete ekleyemezsiniz,

    Bu durumda söz konusu parça Motorunuzun yürüyüşünü engelleyecek önem derecesinde ise mutlaka servis üzerinden başvuru yapın ya da bajaj.com.tr 'den iletişim formunu doldurarak bize sorununuzu anlatın. 24 saat içinde size dönüş yapılacaktır. askınyılmaz arkadaşım bana yazabilirse (ekrem_ata@kuralkan.com.tr) gerekli yardımı kendisine yaparım. Ya dediğim yöntemi de izleyebilir.

    Pulsar ilk bakımda servislere önerilen bakım ücreti 90 tl dir. Bu konuyu bir kaç defa gündeme getirdik. Ancak konu sadece yağ değişimi değildir. Yağ filtresi değişim de dahil olmak üzere (şu anda herahngi bir stok sorunu yoktur) kullanma klavuzunda yazılan tüm detaylar gözden geçirilmektedir. Nitekim burada bazı arkadaşlarımızyapılan işlemleri yazdılar. Eyz rumuzlu arkadaşım sadece yağ değişimi yapıldı ve bu ücret talep edildi diyorsa lütfen bana detayları yazabilir mi? Ya da iletişim formunu doldurabilir.

    conmech arkadaşım direk servis müracaatını yapabilir. Şu ana kadar garantiden değişen parçalar için ne işlem yapılıyorsa aynı işlem yapılacaktır.

    Arkadaşlarım beni yanlış anlamayacağını umduğum için yazıyorum. Satış sonrası hizmetler birimi gibi algılanıp sorulara cevap verebilmem mümkün değildir. Ne kadar hassas olunduğunu biliyorum. Bu hassasiyetinize ortak olduğuma kesinlikle emin olun. Bundan da kaçınmam. Ama bu forumda ben Ekrem ATA'ya yazdım, cevap bekliyorum gibi bir beklenti olursa gereksiz zaman kaybı olur. Sürecin sizin lehinize hızlı yürümesi için arz ediyorum. Zira her an takip mümkün değildir. Doğru bir yöntem de değildir. Sık sık seyahatlerde oluyoruz. Normal süreç üzerinden mutlaka daha hızlı sonuç alırsınız. Yoksa mail adresime de bir çok arkadaşımın yazdığı gibi sizlerle her an beraber olmaya, sıkıntılarınızı paylaşmaya hazırım.Yukardaki conmech arkadaşımın yazdığı gibi servisin verdiği cevaptan ikna olmadığını açıkça iletişim formunda belirtsin. Ama sonuç alamaz ise ben her zaman sizin yanınızda olmaya hazırım.

    Bu vesile ile tekrar tüm arkadaşlarımının Ramazan ayını tebrik ediyorum.

    Selam ve saygılarımla...
    polo34, hak_anm, rebel_punto ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #1937

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    çorum
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Benim ilk bakımda yağ değişti shell advance 15-50,filtre değişti, hareketli parçalar kontrol edildi. hava filtresi temizlendi , zincir bakımı yapıldı..soğutma sıvısında az eksik wardı tamamlanndı. bu hizmetler karşılığıda 70 tl ödeme yaptım..

  18. #1938

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Her yağ değişiminde Filtrenin de değişmesi gerek arkadaşlar, adamlara sorun "filtreyi de değiştireceksiniz değil mi" diye gitmeden önce, olumsuz bir cevap alırsanız o servise gitmeyin mümkünse bakım için, ve bunu da söyleyin ki müşteri kaybettiğini bilsin, belki doğru yola gelirler. "Gerek yok" diye bir bahane olAmaz/olMAmalı. Alınan 90 tl, yağ değişimi yeni filtre ve genel bakım için(tüm gevşeyecek vidaların kontrolu falan). "Elimizde filtre yok" olayını da anlamış değilim, ktm duke filtresi ile aynı bu filtre(kn 155 olarak geçiyordu sanırım, araştırın.)

    Hatta hindistan forumunda gördüğüm üzere yağ değiştirilirken manyetik filtreyi de temizlemeniz gerekiyor(öneriliyor), Türkiye'deki pulsarlarda da bu filtre vardır sanırım, fotoğrafı şu



    Yağ değişimi hakkında daha detaylı bilgiyi ve daha fazla fotoğrafı şu linkte bulabilirsiniz, özellikle linkteki #8 nolu mesajı inceleyin.

    http://www.xbhp.com/talkies/do-yours...il-change.html

    Yanlış bir bilgi aktarımım varsa lütfen uyarın, düzelteyim.

    Ekleme: Ben yazarken Ekrem Ata bey de açıklama yapmış zaten.
    hak_anm bunu beğendi.

  19. #1939
    sedat0055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    tvs apache 150
    EYZ senden haksız yere fazla ücret almışlar Ekrem beyle irtibata geç gereken yardımı yapaçaktır oda olmasa durumlar vahim.Fazla alınan para iade edileçektir sana.
    YOX-DEW

  20. #1940

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ucretlerle Honda ya haksizlik ediliyor bu ulkede..Hem bu kadar guzel tertemiz , kaliteli servisler yapacaksin hemde diger markalar bunlar olmadan senden daha cok servis bakim ucreti alacak..

    Bu bayiilik anlayisinin bir mantigi olmasi lazim.Bu kadar bayii olursa bayiide para kazanamiyorum der.Daha az sayida daha kaliteli servis lokasyonlari sart.Bir tane Honda gibi servis yapmak bile zor geliyor bu adamlara neden cunku para harcayacaklar olmaazzzz.

    90 TL İlk bakim icin coktur .Pulsar fiyati 7500 olsaydi ilk bakim ucretsiz olsaydi goze batmazdi.Bu mantik motoru satalim satis sonrasindan gotururuz zaten mantigi.Ha birde yedek parca meselesi var oda uok piyasada..Motorda yok sokup takamiyorlar Bu kadar zor gelen Pulsar in yedek parcasi hic gelmez soyliyeyim.Bu tamamen firma us yaoma bicimiyle ilgili.Suzuki elestriliyordu suan inazumada parca sikintisi yasayan bir kisi yok.
    Bu sorun Yamaha da var, Ferco da var, gorunen oki Bajaj dada olacak..
    Değerli newmoto76; pulsar fiyatı 7500 tl olsaydı, ilk bakım ücretsiz olsaydı göze batmazdı felesefesi bajaj'da asla olmayacak. Her şey olması gerektiği fiyatta olacak. İlk bakım ücretinde yağ+yağ filtresi (takriben 30-35 tl)+işçilik için ödenen bedel 90 tl normaldir. Ama her şeyden önce ürünün kendi fiyatının uygun olması çok çok önemlidir. Şu anda sektördeki 3 bajaj ürünün de fiyat politikası bu prensibe dayanıyor. Bajaj Auto'nun yüksek verimlilik ödülünü almasının ve 17 ülkede tüm markaların önünde açık ara birinci olmasının altında yatan sebeplerden biri budur. Temel felsefe, tüketici ürünü alırken hem ürün fiyatında ve hem sonrasında aldığı hizmette kazanacak, bayi ve servis de hizmetinden kazanacak. Tüm bunlar olursa bir değer ifade ediyor.

    Şu anda 123 servisimiz var. İnşallah ağustos ayı içinde Pulsar kullanıcılarını fabrikamıza davet edeceğiz ve güzel bir etkinlik yapacağız. Tüm bu değişimleri, servislerimizin eski-yeni halini bir sunumla arkadaşlarımıza göstereceğiz. Kuralkan olarak bu marka için yapılan yatırımın boyutlarını inşallah tüm arkadaşlarım görmüş olacak. Yedek parça ve servis konusunda bajaj en önlerde olacak. Kimse kuşku duymasın. Henüz Bajaj'ın Türkiye'de satış serüveni 4 ayını doldurmadı bile...

    Selam ve saygılarımı sunuyorum...
    twona bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)