Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1861
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Arkadaşlar Motoron dergisinin Pulsar deneme sürüşü yazısıBURADA.
    Sepetçioğlu ve fiyakalim bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1862

    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    izmir torbalı
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6
    enescanatar kardeşim evet bizzat denedim 60 km sabit hızda 100 km de 3 lt yaktı istersen gel ispatlayım bir kuşkun varsa bizim gayemiz burda insanları bilgi sahibi yapmak gerçekleri konuşmak dürüst olmak en iyisi bence

  3. #1863

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı fiyakalim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enescanatar kardeşim evet bizzat denedim 60 km sabit hızda 100 km de 3 lt yaktı istersen gel ispatlayım bir kuşkun varsa bizim gayemiz burda insanları bilgi sahibi yapmak gerçekleri konuşmak dürüst olmak en iyisi bence
    Facebookta pulsar grubumuz var. Üye misin bilmiyorum fakat orayı bir incelemeni tavsiye ederim. Özellikle Uğur Akçay adlı arkadaşımızın tüketim paylaşımlarını. Bir de Pulsar ile 5000 km adlı Türkiye turunu gerçekleştiren arkadaşlarımızın verdiği tüketim değerlerini incele derim. 60 km sabit hız fakat devir de önemli onu sormayı unuttum önceki yorumumda. bu resimdeki veriler Türkiye turuna çıkan arkadaşlarımızın verdiği bilgilerdir.

  4. #1864

    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    izmir torbalı
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6
    bende bundan farklı bişey demedimki ama şunu belirteyim ben yakıttan memnunum daha önce inazuma kullanıyordum çok fazla yakıyordu pulsarı alınca yakıt derdinden kurtuldum

  5. #1865

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Arkadaslar yakit tuketiminde farkliliklara yol acan birden fazla unsur vardir.Daha oncede belirtmeye calismistim İstanbul gibi 7 tepeli bir sehirde farkli izmirde farkli olacaktir.Kullanilan guzergah bile bunu degistirir.

    Burada 60 km sabit hiz gibi gercek hayatla bagdasmayan bir kullanim sekli uzerinden tartismak bana gore cok anlamli degil.

    Pulsar hizli ivmelenen yuksek devir cevirmeyi seven bir motosiklet.Bu motosikletin keyfi cikarilir 60 la gidip ekonomi modu yaparim ben diyosaniz yanlis motor almissiniz.Cok daha ekonomik motosikletler var.

    Daha cok kullanim sekli onemlidir.Dogru devirde vites degistirmek ve bu degisimlerde sert veya yumusak debriaj gaz yapmak dahi bu tuketime etki eder.

    Bu performansa 4 litre absurt bir rakam degil.Sakin kullanimda istanvul sartlarinda 3 lt civari mumkun olur bence.

    +1 litre yaksin bu motor 100 km.rede buna takilmayin herkesin performansindan cok memnun oldugu bir makineye az bile..

    Pulsar sehir ici yaramaz cocuk.Motoru agresif .bu makina boyle.

    Ama sunuda belirteyim buyuksehir trafiginde kullaniliyor ise Pulsar 3 litrelerin uzerinde kalacaktir.Herseyin bir matematigi bir kutle enerji endeksi var.3 litre yaktirmaya cakisan arkadasta bu motorun performansindan atikliginden kullanim zewkinden feragat ediyodur.Ona da be kardesim gidip niye discover almadin demek caizdir...
    turkish39 bunu beğendi.

  6. #1866

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Ben zaten 3-4 litre arasına makul gözüyle bakan biriyim. Motoru aldığım bayi sahibiyle de konuştum. Arkadaş 4 litre yaktı demiş olabilir. Ama 60la gidersen 3 litre yakar gibi bi genelleme yapmış hissi verdiği için cevap verme gereksinimi duydum. Yoksa 3-4 litre böyle bir motor için gayet makul

  7. #1867

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bir dip not dusmek istiyorum.Motosiklet gonul isi .Zaten olmasa burada forumun icinde olmazdik.Yeni motosiklet almak isteyen arkadaslara daha anlayisli ve sert yorumlar yapmadan ,makul ve mantikli onermeler yaparsak kimseyi incitmemis ve sogutmamis oluruz.Burada ben dahil hepimizin bildigi ve bilmedigi cok sey olabilir.Kaliteli ve motosiklet kulturune katki saglayici paylasimlarda bulunur isek.Buyuk kucuk hepimiz memnun ve mutlu oluruz diye dusunuyorum.

    Keyifli sohbetler..
    centil40, morpho ve gelebek bunu beğendiler.

  8. #1868

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    İstanbul Anadolu yakasında bu motorun satıldığı yerler nereler acaba?
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  9. #1869

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Şehir
    Soma/MANİSA
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Arkadaşlar hepinizi saygı ve sevgi ile selamlıyorum. Ben pulsarı ilk geçen yıl eylül ayında internetten tanıma imkanı buldum ve kuralkan aracılığı ile 2014 mart ayında güzel ülkemin her yerinde satışa çıkacağını öğrendim. Bir motora ihtiyacım vardı ve bu pulsar olmalıydı dedim. Motor kullanmayı biliyordum ama kendime ait ilk motorum olacaktı. Konuyu ilk olarak yine geçen eylül ayında bacanagıma açtım ve motor onunda çok hoşuna gitti o da 2008 ybr'sini satıp pulsar almayı düşündü. Geldi 2014 mart ayı ve bizim pulsarların satışlarının mayıs ayını bulacağını öğrenince çok üzüldüm ama motor benim için acil ihtiyaçtı ve gittim 0 km. bir ybr aldım. Ybr'mle 4 ayda 5500 km yol yaptım geçen 4 ayda ve artık ybr bana küçük gelmeye ihtiyacımı tam olarak görememeye başladı. Dedim ki şu içimde kalan pulsar modeli herhalde gelmiştir artık bi araştırıp pulsarımı alayım dedim. Haziran ayının 15. de ybr'mi sattım ve ege bölgesinde aramadığım bayii kalmadı motor hala yok ve kaparo alıyoruz,sıraya giriyorsunuz, motor önce sipariş ediliyor ve son olarak da motorunuzu alıyorsunuz dedi bayiiler. Sanki bir an İtalya'dan ferrari sipariş ediyor gibi hissettim kendimi.Ben her gün kullanmak zorunda olduğum için o kadar bekleyemezdim ve 2. tercihim olan SYM WOLF marka motorumu 0 km. olarak gidip istediğim rengini bu ayın 16'sında hemen aldım. Ekrem Ata bey'i uzun zamandır takip ediyorum bu forumdan ve şahsının iyi bir insan olduğuna kanaatim kesindir. Ama
    1. Bajaj Türkiye Türk insanının ne istediğini daha ve hala tam olarak tespit edememiştir.
    2. Bunda tüm Bajaj Türkiye çalışanları ilk ve tek sorumludur, bayiiler değil.
    3. Şimdi soruyorum Bajaj Türkiye Türkiye'ye kaç adet pulsar getirdi şu ana kadar.
    4. Çok güvendikleri pulsar'lardan daha fazla getirselerdi ellerinde mi kalacaktı motorları.
    5. Ama riske girmediler ya satamazsak dediler.
    6. Motorlar önce kanuni satış bayilerinde satılacaktı sonra biz motorumuza ayrı showroom isteriz dediler ve zaten 3 ayı da böyle yediler.
    7. Mayıs ayında büyük hayallerle kaparo verip motor almak isteyen arkadaşlarımız hala motorlarını alamadılar ve sezon yarı oldu onlara yazık değil mi
    8. Ve son olarak bacanağım geçen hafta ybr'sini sattı ve bir bajaj bayisine kaparosunu yatırdı sözde 26.sında pulsarını teslim edeceğiz dediler şimdi 30.na sarktı bakalım daha sarkacak mı
    9. Bajaj Türkiye böyle giderse benim gibi daha çok Türk insanını kaybedecek. Saygılarımla.
    maktama, hak_anm, che guevara ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #1870
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Bugün ilk defa pulsarı canlı gördüm. Bir AVM otoparkıydı ve sahibi de ortada yoktu tabi ki.
    Yalnız malesef motor kazalıydı, çok üzüldüm.
    Şöyle bir etrafında dolandım, bakındım.
    Gerçekten benim cb125e'den sonra gayet kalıplı, heybetli güçlü bir görünüşü var. Bu kadar olacağını tahmin etmiyordum. Motor durduğu yerden bile heyecanlandırıyor adamı. Nışanlım da görünüş olarak beğendi. Sırada bir bayiye gidip artçılı olarak denemek kaldı.

  11. #1871

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Asil 1920 arkadasimizin yazdiklarina kesinlikle katiliyorum.

    Bu mesele bukadar basit degil ve bu kadar belirsiz bir platformda biz koklu ve guclu distributoruz vs derseniz bende biz baska bir ulkedemi yasiyoruz derim.

    Daha once bende ayni seyi yazmistim kac adet Pulsar geldi ve satildi Turkiyede? Benim olup bitenlerden sonra yorumum sudur Bajaj Tyrkiye partnerine yani Kuralkan a itubar etmemis ve yeteti kadar siparisi verme konusunu onemsememistir.Bunun sorumlusu yuksrk ihtimal yine Kuralkan dir.Diger bir konu da Kurumsal ve guclu oldugunu iddia eden Kuralkan in bu siparis organizasyonunu aylardir yonetemeyisi ve bir takvime baglayamayisidir.

    Bana sorarsaniz Kuralkan Bajaj distributorlugu tarafinda kemdisini oyke gorsede cok onemsenmiyor.Sonuc ortada.

    Diyelimki motorlar 20 temmuzda geldi yahu bu sayi kac adet? Kac tane gelecek yetecekmi yetmeyecekmi bi dahaki siparis Eyluldemi gelecek halen belirsiz..

    Benim asil endisem yedek parca bulunabilirligi bu gelemeyen motorlarin onemli parcalarini ileride saniyorum servislerde bulamayacak arkadaslar.Daha yag filtresinin akibeti belli degil.

    Biz burada bazi distrubutorlere kotu derken bunca yillik yerel marka olan Kuralkan in gectigimiz yillarda yasananlari tekrar ediyor olmasina tesaduf demek sacma olur.

    Bu isi bayilerin yonetemedigi acik Kuralkan in bu siparis yonetimini en azindan marka oturana kadar birebir musteri talebiyle hareket ederek yonetmesi gerekirdi.

    Ozeti su, ne Bajaj Kuralkani onemsemis , ne Kuralkan meseleyi dogru algilamis , ne de bayiler nasil siparis alacaklarini ve ne kadar gelecegini bilememis...

    Bunlarin hicbirinden saglikli bir surec cikmaz..
    Asil 1920, maktama, hak_anm ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #1872
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Arkadaşlar,Temmuz ayında yüklü bir sevkiyat var diye defalarca söyledi Ekrem bey okumuyor musunuz.Yağ filtresi ulaşmayan bayi de kalmamış diye de okumuştum.Eğer Temmuz ayında bu sıkıntılar devam ederse haklısınız.Siz benden de gaddar çıktınız yaw.Temmuz ayında gelecek motorlar için haziran ayında hergün aynı şeyleri yazıp durmak bi fayda sağlamaz.Malesef yurtdışına bağımlı olduğumuz için bunlar olan şeyler.9850 kiyada bi türlü gelemeyen İnazumayı ne çabuk unuttunuz.
    centil40 ve jackonbir bunu beğendiler.

  13. #1873

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam çırpındıkça batıyorsunuz. 2000li yıllarda ferrari başta olmak üzere( adamlarda para bol) birçok marka tek yarış için tek motor kullanırdı, daha sonraları getirilen bazı düzenlemelerle 1 motorun en az 2 yarış için kullanılması zorunluluğu getirilmişti sanırım(parası daha az olan takımlara haksız rekabet olması, daha dayanıklı motor blokları üretimi teşviki vs vs için). Bu her daim bilinen bir gerçekti, kimsenin sakladığı yoktu ve bir çok firma da bu pahalı yaşamdan elini eteğini çekmek durumunda kaldı zaten. Yerlerine para harcamak isteyen başkaları geldi.

    Savunduğunuz tez genel olarak yanlış olmakla birlikte tezinizi savunmak için verdiğiniz örnekler ise hepten batırıyor sizi. Siz ilk önce "kendinizin yanlış olabileceği" ihtimalini bir kabul edin, konular hakkında biraz daha bilgilenip öyle gelin.
    Biz burda çok miktarda "sorgulayıcı kafa"ya sahibiz gördüğümüz üzere, merak etmeyin.

    Sağlıcakla kalın.

    sana göre batıyorumdur bana göre başka bir şey. Sizden bir ricam olacak burada verdiğiniz bilgilere dipnot çekerek nereden aldığınızı belirtin. özellikle blirttim hangi firma açıklama yapıyor veya uygulamasını gösteren video bilgi kaynağı ... ben cahilim bilmiyorum öğrenmek istiyorum hadi bakalım söylediklerinize dayanak linkleri istiyorum hem de ciddi araştırmacıların görsel veya yazılarından._???????

  14. #1874

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    bu ay içinde bayılığı kesinleşip üçer getirip satan yer biliyorum,
    nerden biliyom ilk boxer almak istemiştşim nasip değilmiş.
    yani 2 aydır bekleyenlere haksızlık yapılıyor.
    haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
    ESAD bunu beğendi.

  15. #1875

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir dip not dusmek istiyorum.Motosiklet gonul isi .Zaten olmasa burada forumun icinde olmazdik.Yeni motosiklet almak isteyen arkadaslara daha anlayisli ve sert yorumlar yapmadan ,makul ve mantikli onermeler yaparsak kimseyi incitmemis ve sogutmamis oluruz.Burada ben dahil hepimizin bildigi ve bilmedigi cok sey olabilir.Kaliteli ve motosiklet kulturune katki saglayici paylasimlarda bulunur isek.Buyuk kucuk hepimiz memnun ve mutlu oluruz diye dusunuyorum.

    Keyifli sohbetler..
    Örneğin; Pulsar yüksek devir çeviren ve çok hızli ivmelenen bir motosiklet-biraz açarmısın konuyu???
    The Power of The Dreams.

  16. #1876
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asil 1920 arkadasimizin yazdiklarina kesinlikle katiliyorum.

    Bu mesele bukadar basit degil ve bu kadar belirsiz bir platformda biz koklu ve guclu distributoruz vs derseniz bende biz baska bir ulkedemi yasiyoruz derim.

    Daha once bende ayni seyi yazmistim kac adet Pulsar geldi ve satildi Turkiyede? Benim olup bitenlerden sonra yorumum sudur Bajaj Tyrkiye partnerine yani Kuralkan a itubar etmemis ve yeteti kadar siparisi verme konusunu onemsememistir.Bunun sorumlusu yuksrk ihtimal yine Kuralkan dir.Diger bir konu da Kurumsal ve guclu oldugunu iddia eden Kuralkan in bu siparis organizasyonunu aylardir yonetemeyisi ve bir takvime baglayamayisidir.

    Bana sorarsaniz Kuralkan Bajaj distributorlugu tarafinda kemdisini oyke gorsede cok onemsenmiyor.Sonuc ortada.

    Diyelimki motorlar 20 temmuzda geldi yahu bu sayi kac adet? Kac tane gelecek yetecekmi yetmeyecekmi bi dahaki siparis Eyluldemi gelecek halen belirsiz..

    Benim asil endisem yedek parca bulunabilirligi bu gelemeyen motorlarin onemli parcalarini ileride saniyorum servislerde bulamayacak arkadaslar.Daha yag filtresinin akibeti belli degil.

    Biz burada bazi distrubutorlere kotu derken bunca yillik yerel marka olan Kuralkan in gectigimiz yillarda yasananlari tekrar ediyor olmasina tesaduf demek sacma olur.

    Bu isi bayilerin yonetemedigi acik Kuralkan in bu siparis yonetimini en azindan marka oturana kadar birebir musteri talebiyle hareket ederek yonetmesi gerekirdi.

    Ozeti su, ne Bajaj Kuralkani onemsemis , ne Kuralkan meseleyi dogru algilamis , ne de bayiler nasil siparis alacaklarini ve ne kadar gelecegini bilememis...

    Bunlarin hicbirinden saglikli bir surec cikmaz..

    newmoto76, yazdıklarınıza harfiyen katılıyor, yorumlarınızı dikkatle okuyorum.

    Kuralkan-Bajaj ortaklığında bir sıkıntı var, daha doğrusu varmış sanırım.
    1) Ta en baştan başlarsak; Mart ayındaki fuarda görücüye çıkardıkları Pulsar'ın piyasa araştırmasını yapamayarak (kimse Discovery veya Boxer için bulamıyoruz demiyor).
    2) İddialı ve bütçeli reklam harcamasına rağmen gelen siparişleri karşılayamadığı için çuvallayarak.
    3) Bu durum karşısında aslında sosyal medyanın, en kuvvetli reklam mecrası olduğunu, tüketicinin buradaki olumsuz yorumunun önüne geçmesinin mümkün olmadığını bilmeyerek.
    4) Kuralkan'ın geçmişte yaşadığı sıkıntılardan pekte ders almadığını göstererek.
    Daha yazılabilir ama sadece bunlarla bile üretici ve distribütör arasında bir kopukluk olduğu izlenimi veriyor.

    Tüketici ürünü istiyor ama ulaşamıyor. Bunu ithalat sıkıntısı yaşıyoruz, gemiye yüklemede sorun oldu, vb. şeylerle anlatamazsınız tüketiciye, anlamaz; anlamayız...

    Kuralkan veya Bajaj, tüketiciyi ilgilendirmez. Cebinde parası var ve ürüne sahip olamıyor. Olamıyorsa kork! O, artık Altın'da da olsa ona teneke muamelesi yapar... Önce Kuralkan sonra Bajaj, Türk tüketicisinin psikolojisini çözememiş...

    Diyorlarki, E Suzuki Inanzuma'da 3 ay bekletti insanları...
    Güzel kardeşim, o Suzuki, Sen Bajaj... Tüketici ona saygı duyar, çünkü o Suzuki, güvenilir ve markasını kanıtlamış; Türk tüketicisi onu beğenmiş ve kabullenmiş; ona sabır gösterir.
    Sen... Bajaj: hele beni malının iyi olduğuna, markanın güvenilir olduğuna bir ikna et bakalım.

    Çok konuşuruz daha;
    Kuralkan ve Bajaj'ın öngörüsüzlüğünden talebi karşılayamamalarının faturası tüketiciye çıktı: cami duvarı yani...
    Burada Ekrem Bey'in hakkını teslim etmek gerek; bu kadar eleştiriye laf yetiştiriyor, patronlarının eksikliğinden dolayı. Helal onsun!

    Öte yandan ben de merak ettim, İlk parti kaç adet geldi ve satıldı. 2. ve 3.parti kaç adet gelecek...
    Bu ticari bir sır mı? Bilmeye hakkımız yok mu? Öğrenmek için TUİK'e mi yazalım...

    Ayrıca, bir süre sonra yedek parça ihtiyaçları başlayacak. O zaman ne yapacağız?
    Yine gemi mi bekleyeceğiz?
    Sanki önce satalım, sonra servisi hallederiz ardından da yedek parçayı, gibi bir mantık olmuş.

    Benim gibi pek çok kullanıcı lay lay lom sürüyoruz... Ya sonrası.

    Son olarak: Kuralkan Pulsar ile ayağına kurşun değil top sıkabilir; ya da sektörün en iyisi olabilir... İşte bütün mesele bu.
    Merak etmeyin, biz yedek parça ve servis ihtiyacını bir şekilde karşılarız... Bu Kuralkan veya başkası; yolda kalmayız.

    Hakikaten beklemeye değecek bir motosiklet, paranızın fazlasını veriyor. Ama bekleyen arkadaşlara kabak tadı da veriyor!

  17. #1877

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Örneğin; Pulsar yüksek devir çeviren ve çok hızli ivmelenen bir motosiklet-biraz açarmısın konuyu???
    Soruyu cok net anlamadim ancak motorun karakterini vurgulamak istedim. Yakin guclere sahip motosikletlerde daha dusuk devir/guc orani sozkonusu. Orn.Cbr 250 ,inazuma ..Pulsar ve Ktm200 daha yuksek devirlerde max.guce ulasan motorlara sahip.İnazuma 6500 ddk.da max tork yaparken Pulsar 8000 de yapiyor.Yani motor karakteri yuksek devirleri seviyor diyorum.Dusuk devirlerde kullanim bu motorun surus keyfini azaltir kanaatindeyim.

  18. #1878

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Buda demek ki bu alet çok yakar hep ortalarda dolaşan bir laf var 1lt ile 60 km nerde formu takip ediyorum hiç rastlamadım
    gelebek bunu beğendi.

  19. #1879

    Üyelik
    24 Haziran 2014
    Temmuz ayinda 3 agustos ve eylul ayindada 3 ayri siparis gelecek diye soyledi ekrem bey. Sabirsizlanmakta haklisiniz.kuralkan pulsar 200 u turkiyede 25000 adet satmayi planliyor diye okumustum. Bu kadar yuksek satisli bir motorun parcalarida illaki olacaktir.bir sevkiyat sorunu var fakat bu kuralkanlami alakali yoksa bajajlami bilmiyorum. Motoru begendiyseniz beklemeye deger diye dusunuyorum

  20. #1880
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soruyu cok net anlamadim ancak motorun karakterini vurgulamak istedim. Yakin guclere sahip motosikletlerde daha dusuk devir/guc orani sozkonusu. Orn.Cbr 250 ,inazuma ..Pulsar ve Ktm200 daha yuksek devirlerde max.guce ulasan motorlara sahip.İnazuma 6500 ddk.da max tork yaparken Pulsar 8000 de yapiyor.Yani motor karakteri yuksek devirleri seviyor diyorum.Dusuk devirlerde kullanim bu motorun surus keyfini azaltir kanaatindeyim.
    doğru olabilir de saydığın emsaller arasındaki 5bin fiyat farkını da kapatmak için insanın yüksek devir çevirmesi lazım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)