Ilk bakimda yag filtresi icin ilave ucret odediniz mi.
Ilk bakimda yag filtresi icin ilave ucret odediniz mi.
selamlar arkadaşlar bugün ilk bakımı yaptık Mustafa beyle konya da ençok dikkatimi çeken şu oldu,bakımdan önce azda olsa titreşim vardı ama konyadan gelirken şunu farkettim o titreşimde yok oldu sanki bu çok hoşuma gitti .. mustafa beye de tekrardan teşekkürler...
Bir deyim var sık sık kullanırız arkadaşlar arasında " kılçık atmak ". Pulsar tam anlamıyla piyasaya kılçık attı bence. Kimsenin dili bu motor olmamış demeye gitmiyor. Fiyatı ilk başta tahmin edilenden(bana göre hakediyo parasını gerçi) yüksek olsa da laf edenler piyasada Honda,Yamaha'nın kurduğu tekel sonucu oluşan faiş fiyatları aklına getirince, dizginliyorlar kendilerini .Okeyde araya gelen taş gibi bir şey. Tahminimce ,
- Başlangıç motoru olarak kullanmak isteyenler
- Skuter kullanımından sıkılıp, vitesli motor almak isteyenler
- Düşük hacimde YBR,CBF'in tipini beğenmeyip, cüsseli ve iyi tasarlanmış bir motor arayanlar
- Yeterli motor deneyimi olsa bile (forumda böyle çok arkadaş var ne güzel) 10 bin üzeri parayı motora bağlamak istemeyenler
Buradaki sayfalarca yorumu tek tek okuyorlar. Ben de bu arkadaşların arasındayım. İstanbul/Avrupa yakasındaki arkadaşlara sorum ;
Bakımlarınızı nerede yaptırıyorsunuz ve memnun musunuz ? Daha önce Kymco-TVS servisi olan Kağıthane'de bir servis, Bajaj bayiliğini almış. Önceki kötü servis hizmetlerini düşününce, yazık olur bu motora dedim kendi kendime.
Herkese kazasız belasız sürüşler.
Eklemek istediğim not : Forumdaki nicklerini aklımda tutamıyorum ama helal olsun dediğim adamlar var ;
- Mondial kullanıcısı olan, en büyük hayalinin oğluyla motor sürmek olduğunu söyleyen bir abimize ; ( Kırklareli'den diye hatırlıyorum)
- Hali hazırda büyük hacimli bir motoru olmasına rağmen, Pulsar alıp, daha önceki motoruyla karşılaştırıp detaylı görüşlerini yazan arkadaşa
- Mt-07 kullanıcısı olup, sırf muhalefet yapmak için yorum yapan "motorculara" gerekli cevapları veren, test deneyimlerini bizlerle paylaşan arkadaşa
teşekkür ediyorum, samimi yorumları için. Herkese kazasız belasız sürüşler !
Evet arkadaşlar bugün İzmitten Kadıköy'e Bay - Moto'ya geldim Pulsarı test etmek için . Baya beklediğimden daha da güzel buldum motoru . Hızlanması gayet güzel çok seri , gaza köklendin mi ivmelenmesin gayet tatminkar . Frenleride gayet tatmin edici , ön fren iyi tutuyor . Arka frende idare eder , bende kitlenme olmadı arka frende . Titreşim konusuna gelirsek , hissedilir bir titreşim var motorda fakat sürerken ben fazla bi titreşim hissetmedim . Uzun yolda belki yorucu olabilir diye düşünüyorum . Motorda yalnız çok fazla hararet vardı . Bacaklarıma çok fazla sıcak hava vuruyordu rahatsız oldum .. Uzun yolda belki sıcaklık pek hissedilmez ama , şehiriçi trafikte hararet bacaklarımı baya bi terletti . Fiyatına göre gayet güzel bir motor . Cbf ybr alana kadar Pulsar almak daha mantıklı . İnazumayıda test etmiştim aralarında çok bi fark yok . Aşağı yukarı hızlanmaları gaz tepkileri aynı sayılır . Ama tabi konfor olarak inazuma daha iyi sıfır titreşimli çünkü . Cbf'i satarsam belki pulsar alabilirim bende ama insan işte tedirgin oluyor yedek parça , servis vs gibi sorunlarla uğraşır mıyım diye düşünmüyor değilim açıkcası . Bay - Moto'ya tekrar teşükkürler test motorunu verdikleri için . Motor hakkında ki bütün soru işaretlerini kafamdan silmiş oldum
Bugun pulsarla ilk uzun yol deneyimini yasadim.
Artilari kamyon arkasinda kalmiyorsun ve eyvah dedirtmiyor. Selesi sert degil sadece amortisor yolu daha fazla hissettiriyor. Iyi yolda uzun uzun yol alabiliyorsunuz. Titresim her motorda ki gibi belirli devirlerde mevcut. 5-6 bin arasi elcikte hissedilirken 9 bin devirde peglerde hissediliyor. Ama rahatsiz etmiyor.
Eksileri aynalar yetersiz. Lastikleri de ciddi bir durumda yetersiz kalacak gibi. En onemli eksigi ise tur caminin aksesuar olarak bulunmamasi. Yol boyunca tekne yelkeni gibi ruzgarla bogustum durdum. Boynum agridi. Tur cami calismasi olan varsa hemen almaya hazirim.
Eglence icin bire bir makine pulsar. Yollarda gorusmek umidiyle.
Ekrem bey öncelikle merhabalar; Şunu belirteyim, iyi niyetinizden ve samimiyetinizden keşinlikle şüphem yok. Bir konuda bana yardımcı olmanızı istiyorum.
resimlerde görülen kurye motoru, 6.000 km de terleme sorunundan bahsediyor.
İlk km den beri benim motorsikletimde de sol motor bloğunun olduğu kısımda terleme (veya yağ sızıntısı) var. Aynı şekilde diğer bir arkadaşımın motorsikletinin yağ filtresi kısmında da terleme var...
Bu motoru çok beğenerek ve kendi bütçemi zorlayarak aldım, fiyat/performans'a diyecek sözüm yok. Bu konudan muzdarip olan başka arkadaşlar var mı bilmiyorum ama bu durum beni çok endişelendiriyor...
Servise götürdüm, vidaları sıktı "tamam artık sızıntı yapmaz" dedi ve gönderdi. Sonuç hala sızıntı var :(
Geçmiş olsun umarim sikintiniz bir an önce duzelir
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
İyi geceler.
Merhaba Perşembe günü alanya cevre yolundaki kanuni servisinde deneme sürüsü yaptim. Kendi motorun olan rtr150ile karsilastirmak istiyorum, karsilastirilmaz ama en azindan fikir edinebilicek arkadaşlar olabilir. Titreşim kesinlikle rtr gibi değil ama azda olsa var. üst devirlerde (5bin ustu) torku çok iyi hissediyorsunuz ve kahkaha atiyordum bi ara kullanması çok çok zevkli gerçekten ve 178boyum70kiloyim altimda kaybolurmu endişesi ile gittim ayaklarim rahat şekilde yere basiyor ve. Gerçekten tam oldu diyebilirim. Ve 2aydir rtrye binerken yabancilik çekerken pulsar sanki benim motorummus gibi hic yabancilik cekmedm
Değerli pashapache, irtibat bilgilerinizi alabilir miyim. Mail adresime de yazabilirsiniz. ekrem_ata@kuralkan.com.tr.
Bazı yorumları okuyunca Pulsar videosunda kullanilan bir slogani hatirladim. Arka fonda ses biz bu urunu eğlence için icat ettik diyordu. Bazı arkadaslar eğlenceli bulduğunu söyleyince aklima geldi...
Selamlar, hayırlı geceler.
Tekrar Selamlar,
(Biraz uzun yazıyorum kusura bakmayın)
Malum 11.06.2014 tarihinde Pulsar sahibi oldum ve aranıza katıldım. Almadan önce de forumdaki 80 sayfanın tamamını okudum.
Motosiklet üzerindeki son 5 yılım 150cc'likler ile geçti.
26.000 km CBF-150 ve 21.000km de TVS RTR150. Ama toplamda 180.000km'lik bir motosiklet tecrübem var.
İlgili, meraklı ve pek çok tamiratı kendi yapan biriyim.
Motosikletin plaka işlemlerine başlamadığım için işe gidip gelme ve hafta sonu gezmesini hala TVS ile yapıyorum.
Akşamları ise fazla uzaklaşmadan hem rodaj yapıyorum hem motoru tanıyorum. (Hiç rahat durmayan agresif bir makine; sakin sürmeye hiç müsait değil, hoplat, koştur, coştur beni diyor )
Bugün izinliydim. Biraz motoru kurcalamak ve bazı ergonomik ayarları kendime göre yapmakla geçirdim ayrıca Topcase için bağlama demirinin kaynağıyla uğraştım.
Bizler, Pulsar ile ilgili edindiğimiz tecrübe ve bilgiyi objektif olarak birbirimizle paylaşıp fikir alışverişinde bulunursak bilgiyi paylaşma adına faydalı oluruz ve hem de bu motosikleti almaya niyetli arkadaşlara yol göstermiş oluruz diye düşünüyorum.
Aynalardan ve koltuk sertliğinden zaten bahsetmiştik. Aynalar daha kaliteli olabilirdi. Bu önemli bence ama koltukların çözümü var, bu kusur olarak görülmemeli. Zaten bu sertlik konusu kişiye göre bence. Muhtemelen benim gibi artçılı binenlerde sorun oluyordur. Çünkü pilotların çoğu sorun etmiyor
Bugün fren ve vites pedalının dandikliği gözüme çarptı. Çok kötü değil ama biraz daha kaliteli olabilirdi. Özellikle fren pedalı ayağı küçük olanlara hiç ergonomik değil. Sorun mu? Hiç değil. Sadece daha iyi olabilirdi. TVS'ninki daha kaliteli görünüyor...
Gidon... Benim farkettiğim şu: Benim gibi omuz yapısı dar arkadaşlara fazlaca geniş bir tutuş imkanı sağlıyor, kollar fazla açılıyor. Ama çözümü basit: haftaya sanayiye gidip uçlarından 2'şer santim kestirerek halledeceğim ve böylece kolumu kelebek gibi açmak yerine omuz hizama alarak daha ergonomik bir sürüş yapmamı sağlayacağım. Sadece gidonun bu geniş kavrama biçimine dikkat ettiniz mi diye merak ettim.
Ama muhtemelen mühendisler iyi düşünmüş ve her vücut yapısına göre ayarlanabilecek bir pay bırakmış.
Sadece bu pay bana fazla geldi ve 2 santim kestirmekle halledeceğimi düşünüyorum.
Bu arada korna ve marş düğmelerinin montajı da bana gelen motosiklette bayağı aşağı doğru eğimli yapılmış, bugün onu da düzelttim.
Merak eden arkadaşlara; Gidonun başlangıç yerinde (gösterge paneline doğru) yuvarlak bir plastik tapa var, onu ince bir uçla çıkarıp 6'lık allien anahtarı ile gevşetip istediğiniz gibi duruş pozisyonunu ayarlayabilirsiniz.
Son olarak, Pulsar'da deneyimli arkadaşlara soru:
1) Motor soğukken ilk marşta rölantide normal bir çalışma yapıyor fakat ısınmaya başladıkça dengesizleşiyor. Devir 1.2 ile 1.6 arası gidip geliyor (sanırım hava ayarından)
sizde de varmı?
2) 5.viteste uğultu var ama 6'da yok. 5 vitesteki uğultu devirlendikçe azalıyor ama gitmiyor...
3) Motor çalışma sıcaklığına ulaştığında rölantide şakırtılı bir ses çıkarıyor. Fakat debriyajı çektiğimde veya vitese attığımda bu ses gidiyor.
Arabalarda (sanırım) prizdirek bilyaları vardı; debriyaja bastığınızda bu ses giderdi, bu bilyalara yeterli yağ gelmemesinden kaynaklandığı söylenirdi ve tamircilerin çoğu sorun olmaz abi diyerek geçiştirirdi) Merak ettim sizde de böyle bir şey varmı?
Okuma sabrı gösterdiğiniz için teşekkür ederim.
Keyifle, sağlıkla ve problemsiz bir şekilde motosikletlerinizi kullanmanız dileğiyle
merhaba.arkadaşlar cuma günü pulsarımla saat 13.30 da Zonguldak çaycumadan yola çıktım .
Kocaeli karamürsele varış saatim 19.00 .bunun 1 saati dinlenme olarak geçti.ben motorun performansından
çok zorlamamış olsamda çok memnun kaldım.titreşim sadece elciklerde az miktarda hisediliyor.
ben temmuz sonunu beklemek yerine uzun yorucu yolculuğu tercih edip Zonguldak Çaycuma bayisinden aldım pulsarı.
yolculuğumdan birkaç foto da ekliyorum.yakıt olarak 330km yolu 45 tl (benzin L/5.02)ile geldim.
herkese kazasız sürüşler dilerim.
http://www.directupload.net/file/d/3654/td3besdl_jpg.htm[/IMG]
http://www.directupload.net/file/d/3654/92f79nsw_jpg.htm[/IMG]
http://www.directupload.net/file/d/3654/6nw87nfh_jpg.htm[/IMG]
http://www.directupload.net/file/d/3654/6nw87nfh_jpg.htm[/IMG]
http://www.directupload.net/file/d/3654/73zuzhbk_jpg.htm[/IMG]
http://www.directupload.net/file/d/3654/vvevfkh4_jpg.htm[/IMG]
http://www.directupload.net/file/d/3654/3zrqtqst_jpg.htm[/IMG]
http://www.directupload.net/file/d/3654/z42lriaa_jpg.htm[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
kusura bakmayın linkleri beceremedim boş çıkıyor .
resim görünmüyor.linklere tıklamayın boşyere...
savaş kardeşim senin motorun terlemıyor gece iskenderun kara ağaçta durduğumuzde elımle kontrol ettım bildiyin contadan yağ kaçırıyor
1 yağfilitresi kapağından yağ kaçırıyor benım motorda ole kaçırıyor
2 yan kapaktanda kaçırıyor yan kapaktan sızan yağın 2 sebebi olabılır ya conta patlamış yada kapak çatlamış
uslu ticaretin servisine doğru hafiften yol al motorun bu durumda çok yağ eksiltir allah kourusun
merhaba.ben pulsarımın saat ayarını yapamadım menüler arasında geçiş yapmıyor.
km sıfırlama yaptım fakat .sadece km bölümü değişiyor düğmeye bastıkça .
saat ayarı kısmına nasıl geleceğim.kulanma kılavuzunda yazanları uyguladım .
M düğmesi sadece km ile ilgili geçişler yapıyor.
S yazan düğme hiç bir tepki vermiyor.
yardımcı olacak arkadaşlara şindikten teşekkür ederim.
Beyler, arkadaşlar şu motorun daha çok fotoğrafını atın videosunu atın insan merak ediyor boş geçmesin başlık Yaz sonuna kadar bunlarla idare edeceğim
Buluşma iyi olmus, 2. Ve 14. Fotoğrafta görünen yeşil sarı siyah kaskin markası nedir?
Arkadaslar bende yeni motorsiklet almaya karar verdim. Bajaj pulsar 200 ns ile honda cbr 250r 2014 cift farli model arasinda kaldim. 12.800 yeni honda fiyati. 7.300 bajaj fiyati. Dik oturus pozisyonunda en az 2 yil binip cok zarar etmeyecegim. Servis te sikinti cekmeyecegim bir motor istiyorum. Tarafsiz olarak yorum yapmanizi bekliyorum. Sizce cbr mi pulsar mi. Cbr de one yatmam gerek mi hangisinin sürüşü daha rahat. Ilk motorum olacak il ankara is:memur. Degerli cevaplariniz icin simdiden tesekkur ederim arkadaslar ve abiler.
İlk motor olarakta Pulsar , CBR 250 ile fiyat/performans karsilastirmasinda yine pulsar derim ben.Sahsen 250 lik 25 bg seviyesinde ss taklidi olan motosikletleri buyuk sehirlerde hic anlamiyorum.Trafikte Yarim saat kullaninca avuc iclerinde olusan baski yorgunluk hissi zaten CBR dan sogumak icin yeterli olacaktir.Simdi burada CBR 250 SS icin baslangic motorudur falan diyenlerde olacak ama buda sehir efsanesi kac kisi 600 cc SS e gecmis baksak binde 1 cikmaz bu oran.Bu nedenle kullanislilik keyif alma isletme maliyeti ve gercekten gorundugu gibi motor olmasi vasfi ile PULSAR diyorum.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)