valla ınazumayı bılmem ama pulsara soyle bı oturdum malzeme ve kalıte on numada da bana bıraz fazla yuksek ve on tarafı bıraz agır geldı agırlık merkezı bıraz onde mı ne ?
valla ınazumayı bılmem ama pulsara soyle bı oturdum malzeme ve kalıte on numada da bana bıraz fazla yuksek ve on tarafı bıraz agır geldı agırlık merkezı bıraz onde mı ne ?
Onu bunu bırakın da bugün teslim alan arkadaş var mı?
Bu Inazuma'nın rakiplerine göre vites oranlarının daha kısa olmasındaa bazıları şikayet etmiyorlar mıydı ? Vites oranları kısa olan motor hantal olur mu ?
Serkan abi seninle konuştuktan bir hafta sonra Eskişehir de pulsar ve inazumayı aynı günde kullanma imkanı buldum her ikisinide yanlış hatırlamıyorsam 45 50km kullandım tabi motor sahiplerine güzel bir yemek karşılığında inazumaya hantal diyen arkadaşlara burdan selamlar her iki motoruda 6. Viteste 5000d/dk düşürerek tekrar gaz açtım inazuma gerçekten güzel ivmeleniyor yani ara hızlanmalarda pulsarı asfalta eker bunu gönül rahatlığıyla söylerim fakat pulsar kalkışlarda sanki daha seri kalkıyor gibi tabi bu benim sürüşümle alakalı olabilir emsal teşkil etmez
Arkadaşlar herkese merhaba,
pulsar bugün 120 km ye ulaştı, iyi kötü yorum yapmak için çok erken. Fakat bir iki şikayet ettiğim konu var. öncelikle Aynaları söylemeden edemiyeceğim. Gerçekten çok kötüler. anlamadığım konu şuki Bajaj gibi bir firma neden böyle bir ayna üretir, bununla ilgili hiç şikayet almamışmıdır biraz daha uzatması ve aynaları belki biraz daha büyük yapması yeterli olurdu. sele sert gerçekten, yumuşarmı bilmiyorum fakat artçıda bende rahatsız oldum( seleyle ilgili modifikasyon yapan arkadaş var ise nerede yaptıkları, nekadar ücrete yaptırdıkları konusunda yardımcı olursa sevinirim.) son olarak vites kolu beni çok yoruyor. biraz yukarda kalıyor ve özellikle vites düşürmek için ayağımı çok fazla yukarı bükmem gerekiyor ve bu durum ayak bileğimi çok fazla yoruyor. vites kolunu aşağı yukarı kaydırmak mümkün mü ? bilen varsa şimdiden teşekkürler.
Herkese hayırlı formular
Sevgili Arslan26 daha önce yazılmıştı 0-60 arası Pulsar biraz daha atak, 0-100 de ise Inazuma. Yani Sizin yaptığınız gibi 5000devir/dk dan sonra Inazuma daha da atak.
Ama bu Inazuma için hantal demeyi gerektirmese de, düşük viteslerde göreceli olarak daha az ataktır.
Ayrıca Sevgili Seko hantal motosikletin vites aralıkları (oranları demiş) bu kadar kısa olur mu demiş. Vites oranlarını belirleyen 1. faktör motorun gücü ve aracın ağırlığıdır. Vites dişlisi büyüdükçe güç artar, devir ve hız azalır. Gücü ağırlığına göre çok fazla olmayan araçlarda özellikle 1. ve bazen 2. vites dişlileri büyük olur bu rahat kalkış ve hızlanmaya hazırlık sağlar. 3. vites ve sonrasında dişli çapı küçülür ve hızlanma artar.
Bazı arkadaşlar, konuyu polemik ve tartışma ortamına taşımış. Burası bilgi verme ve sohbet ortamı. Kimse ikna olmak ve etmek zorunda değil.
Arkadaslar motoron pulsar testinde gosterge tablosunda kawasaki yaziyor digerlerinde bu yazi yok bilgisi olan ??
Konu inazumanın kagnı arabasına benzetilip pulsarın seriliği övüldüğü için ufakça dahil olmak istedim.
İnazuma pulsardan daha seri zaten.
özellikle 50-100 arası bir miktar daha iyi ivmeleniyor. Arslan26 nicli arkadaşta zaten hem inazuma hemde pulsar kullanınca inazumanın iyi olduğunu söylemişti. Tamamen katılıyorum Ve inazumanın gaz tepkisi ve esnekliği de tartışma götürmeyecek şekilde daha iyi. Tereddütte kalmanız olası değil... Pulsar alt devirlerinlerindeki güçsüzlüğü belirgin.
Motor karakterine, tork dağalımına ve sürücüye verdiği performans duygusuna bakıldığında Suzuki 10 pulsar 7-8 arkadaşlar.
250 cc nin performans öncelikli motoru olmaması pulsardan yavaş olacağı anlamına gelmiyor.
Çok yanlış benzetmeler yapılıyor. İnazumacılar kızmakta fena haklı. Vur deyince öldürüyoruz malesef!
arkadaslar bajaj hındıstanda fabrıkasında ktm duke serısını cıkardıgı gıbı aynı bantlardan kawasakı nınja 300 ve nınja 636 yı da uretıyor yanı ortaklıkları var ayrıca pulsarı endonezyada ve bazı uzakdogu ulkelerınde kawasakı adı altında satıyorlar muhtemelen kuralkanın test ıcın kendılerıne getırdıgı araclar bunlardan
Dostlar, dizlik deponun boyasını çiziyor mu ya da dizlik nereye denk geliyor dikkat ettiniz mi acaba boya kalitesi nasıl
Onemli olan kuralkanin sitesinde fiyati gormek degil,yarin siparis ver bakayim geliyor mu o fiyatiyla yuzunu gulduren parcalar.. ben 2010 yilinda hyosung gt250r ima parca almak icin bahsettigin siteye girdim ama stokta yoktu en hayati parcalar.. hatta bazi parcalar icin istanbulda gitmedigim yer kalmadi mahvoldum.. sitede 200 tl olan parcanin çıkmasını 250 tl ye satiyordu malum çikma parca satan beyfendiler ve kapiş kapiş gidiyordu,sence neden? Cunku sevgili kuralkanin stogunda parcalar yok..
diyecegim o ki, kuralkanin sitesinde krank,silindir,piston,segman komple 50 tl yazsa, almak istediginde stokta yok ise seve seve gidip fatih kiliçlidan çıkmalarini 500 tl ye alacaksin
al bak çok onem veriyoruz servisleri egitiyoruz, 90 tl ilk bakim cunku cok detayli vs diye reklam yapiyorlar ama ne hikmetse yag filtresini degistirmiyorlar )) ellerinde yok? Daha yag filtresini getiremeyen sirket acaba pistonu segmani,farı,sinyali,depoyu ne zaman getirir Allah bilir..
simdi beni de taşlamayin pulsar severler,ne yaşadiysak,ne gorduysek onu yaziyoruz..bende pulsar almayi dunuyordum ama hyo dan canim yandigi icin izliyorum ne olup bittigini. Asla almam demiyorum ama suan pek cazip gelmiyor. Allah korusun bugun biri kaza yapsa kim bilir ne zaman parca gelecek te yaptirip binecek..
Forumun başından beri okuduklarımdan bir çok kişinin Kuralkan a güvenemediğini anlıyorum. Benim firmanın geçmişi ile ilgili bir bilgim ve fikrim yok. Ancak okuduklarım beni gelecekle ilgili bir kaygıya sokmadı. Neden mi? Çünkü bildiğim kadarıyla bu sefer Kuralkan sadece distribütörlük yapmıyor. Bajaj ile ortaklık içerisindeler. Yani bütün operasyonlarda Bajaj yetkilileri Türkiye de ve Kuralkan ile birlikte bu operasyonları (servisler, yedek parça, üretim vs.)yürütüyorlar. Bu nedenle Kuralkan ın geçmişte yaptığı bazı hataları istese de yapamayacağını düşünüyorum. Bajaj ın tek derdi Türkiye de iyi bir satış rakamı yakalamak değil. Burada başarılı olup, tecrübe kazanıp Avrupa pazarına açılmak. Bu nedenle işi sıkı tutuyorlar.
Toplumumuzun genel davranış ve düşünce kalıpları belli. Her ne kadar iyi olmaya çalışsak ta Ortadoğu kültürünün getirdiği bazı olumsuzlukları da içimizde taşıyoruz. Kuralkan içinde de işini iyi yapamayan personeller ve yetkililer vardır mutlaka. Ancak hem firma içindeki değişim rüzgarının (Ekrem Ata bey gibi), hem Bajaj ın ve hem de bizim gibi bilinçli tüketicilerin baskısıyla zaman içerisinde ayıklanacaklardır.
En azından ben böyle ümit ediyorum.
Cbf 150 den pulsara geçen arkadaşlarımız hafta sonları 300 km lik uzun yol yapıyorum konfor,yakıt gibi alanlarda karşılaştırmalarını yapabilirmisiniz bajaj'ın yetkili satıcısı uzun yolda cbf konforunda olmadığını amaçlarınınfarklı olduğunu uzun yol içîn değiştirmenin gereksiz olduğunu belirtti sizlerinde fikirlerini alabilirmiyim
Merhaba Arkadaşlar;
Bana taahhüt edildiği gibi dün pulsarıma kavuştum. Ancak bugün yazabiliyorum İlk motorsikletim olduğu için başka motorlar ile kıyaslayıp ahkam kesemem Scooter'den (Kymco people S) motorsiklete geçiş yaptığım için acemiyim. Ancak kymco servisi olan arkadaşım motorsikleti çok beğendi.
Ben bilgisayar öğretmeniyim olayı bilgisayarcı gözü ile değerlendirmek istiyorum. Bu motosiklet tam bir fiyat/performans ürünü. Araştırmalarım sonucu beni endişelendiren en önemli husus, servis ve yedek parça desteği. Ancak Ekrem Beyin (Kanuni Pazarlama Müdürü) burda yazılanlara kulak vermesi, İşi ne kadar ciddiye aldıklarının göstergesi.
Motosikletin bayiye gelir gelmez aynı gün teslim etmek için yoğun çaba harcayan ve benimle yakından ilgilenen Menemen Kızılkayalar Bayisine ve servisine burdan çok teşekkür ederim.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)