Harbiden de bir motosikleti nasıl daha çirkinleştirebiliriz diye boktan yapıştırmalar var hintlimiyiz biz onun için siyah daha alınası
Harbiden de bir motosikleti nasıl daha çirkinleştirebiliriz diye boktan yapıştırmalar var hintlimiyiz biz onun için siyah daha alınası
Eightarm
Bu benim motorumun resimleri kırmızı siyah al bantlarını sök o zaman hoş duruyor
[IMG] bence http://imageshack.com/a/img844/4176/u1xa.jpg[/IMG]
Herkese merhaba;
Pulsar ile 12 Günde 5.000 KM turunun Antakya/HATAY ayağında Sefa ve Bülent bey ile tanışma fırsatı buldum, bütün kötü hava koşullarına rağmen saati saatine programa uymaya çalışıyorlar, dün gece Hatay'da kızılca kıyamet gibi yağmur vardı ve yine yağmur altında Uslu Ticaret'e kadar geldiler, bunca olumsuzluğa rağmen bizleri güler yüz ile karşıladılar ve bütün sorularımıza samimiyetle cevap verdiler,
Motosikleti daha önce test etmiştim 80KM de iken. Kendi kullandıkları motorsikleti de test ettim inanılmaz keyifli ve kusursuz gidiyordu. Sefa beyin motosiklet ile ilgili şikayeti selesinin sertliği, naked tarzı olması nedeniyle rüzgarı tamamiyle hissetmek ve aynaların görüş açısı ile ilgiliydi. Bunun dışında parasını tamamiyle hakeden bir motorsiklet olduğunu dile getirdi. Samimi ve dürüst yaklaşımları için kendilerini tebrik ediyorum.
Eski bir Tvs Apache kullanıcısı olarak beni en çok korkutan "titreşim" konusuydu. İlk test sürüşünde yüksek hızlara çıkamadığım için üst devirlerde ve hızlarda titreşim olup olmadığı büyük bir soru işaretiydi. Kendilerinin hali hazırda kullandıkları motorsiklet ile 134 km ye çıktım beni endişelendirecek bir titreşim hissetmedim. Tvs Apache'den sonra nur nimet gibi geldi bana
Velhasıl kafamdaki soru işaretleri de bittikten sonra Antakya'daki Uslu ticaretten Kırmızı-Siyah renkli motorsikletimi aldım. Aküsü Şarj edildi, bütün vidalar ve yürüyen aksam gözden geçirildi, yıkandı, kurulandı, usta motoru test ettikten sonra anahtarı teslim etti. Öncelikle Uslu Ticaret sahibi Kenan Uslu bey'e; Samimi yaklaşımları için Sefa ve Bülent bey'e çok teşekkür ediyorum.
Motosikleti 80km uzaklıktaki ikamet yerime götürdüm, yolda bahsedilen 45-50 km hızlarda seyretmek mümkün değil, yolda sürekli TIR'lar yanınızdan gelip geçiyor, haliyle ilk 100km 80-100 km hızlarda seyretmek zorunda kaldım. ve inanın bu motorsikleti sakin sürmek istemezsiniz, motorun ruhunda performans, devirlenme ve hız var. Bir, iki, üç, dört, beş, altı :D derken 100 km yi görüyorsunuz zaten.
Biraz uzun oldu affınıza sığınıyorum. kazasız belasız sürüşler yakın zamanda fotoğrafları paylaşırım.
Sıfırı kaç paraydı bu motorun, ikinci eli 8750 olmuş nedir durum?
arkadaşlar bu extra lari nereden bulabilirim?
Yalnız Türkiye'ye gelen stickerlı kırmızı-siyah motorun kırmızısı ile diğer düz kırmızının tonları arasında dağlar kadar fark var.
O düz kırmızı gelse kesinlikle tek tercihim o olurdu ama bu stickerlı kırmızı bence güzel değil. Benim tercihim düz siyah olurdu.
Hindistanda bulabilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
Semih87 arkadaşım o resimdeki motorun üstündeki aksesuarları türkiyede bulman çok zor anca Hindistanda vardır onlar
Bir kac arkadaş birleşip fiber yapan bir atölyede yaptırabilinirmi veya ekrem abiden aksesuar olarak bir kaçta parça istesek çok mu fazla olur?
bunun gibide olabilir birazdaha motoru kapalı olsa cok daha hosuma gider
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------
Birde boyle bakalim
375cc
Abs
40bhp 32nm tork
Sivi soğutma
6 vites
3 buji
Fiyat (pulsar 200ns ×2=TL )
2015 yazi piyasada
Şu rodaj konusunu çok uzattınız bence. Motoru zorlamayın yeter ilk birkaç bin kilometre, rakamlarla şartlandırmayın kendinizi yok 40 km hız yok 5 bin devir vs.
bajaj sitesinde 1 UCRETSİZ SERVİS ten bahsedilmis
zaten ilk servis ucretsiz olur genelde
eger öyle bir sey varsa hakkınızı arayin derim
adres cubuguna yapistirip enter tusuna basin
link:
bajaj.com.tr/orjinal-yag-kullanin
"Orjinal Yağ Kullanın
Bajaj Auto 4 Valfli Motosikletlerde her 10.000 km'de motor yağı değişimini tavsiye eden Hindistan'daki ilk iki tekerlekli araç üreticisidir. "Bajaj DTS-i 10.000" motor yağındaki üstün teknoloji ve gelişim bunun gerçekleşmesine imkan sağlamıştır. Motor yağı ömrü 5.000 km'den 10.000 km'ye çıkarılarak hem zamandan hem de paradan tasarruf sağlanmış olunuyor.
"Bajaj DTS-i 10.000" API SL ve JASO 'MA2' Uluslararası Spesifikasyonlarına uyacak şekilde tasarlanmıştır. Bajaj 4 Valfli Motosikletler için komple yağlama gereksinimlerini karşılamak için özel olarak tasarlanmıştır.
Önerilen Orjinal Motor Yağı Değişme Sıklığı: 1 Ücretsiz Servis & sonra her 10.000 km'de*
"Bajaj DTS-i 10.000" kullanmanın avantajları :
Daha iyi Yağlama ve Yakıt Verimliliği için daha iyi Akışkanlık Dengesi
Motor Parçalarını, özellikle Piston, Piston Pimini vb. temizler
Daha İyi Debriyaj Performansı
Vites Dişlilerinde Aşınmaya Karşı Daha Yüksek Direnç
Daha İyi Yıpranma Direnci
* Bazı durumlarda 5.000 km'de değiştirmek gerekebilir."
ekrem beyefendiden cevap beklediğimiz yag konusu bu yag servislerde ne zaman bulabiliriz
Benim şahsi fikrim servislerde bu yağ satılmaz..Türkiye ye yağ ithal etmek motosiklet ithal etmeye benzemez..10 numara yağ akaryakıt ile karıştırılıp satıldığı ve vergi kaybına neden olduğu için yağ ithalatında çok sıkı tedbirler uygulanıyor..Keşke gelse..Kurtuluruz bizde şu yağ mı bu yağ mı muhabbetinden..
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (1 üye ve 10 misafir)