Merhaba Ekrem bey,yeşilyurt motordan Muammer bey ile görüştüm az önce.Motorumun ufak bir debriyaj kolu ayar için gelmek istiyorum dedim."Bu gün gelmeyin eleman imtihana girdi.Pazartesi gelirseniz yardımcı oluruz "dedi.Bende Pazartesi çalışıyor olduğum için gelemeyeceğimi söyleyip durumu da size bildireceğimi söyledim. Pendik kartal taraflarında başka servisinizde de yok sanırım.Geçen hafta da benzer bir şikayeti başka bir arkadaşımız yapmıştı.Serviste tek elemanın olması da enteresan
Kardeşim her şey de ekrem beye iletilmezki. Ufak bir sorun bu sınava gitmiş eleman ne yapsın yani. Marka yeni geldi illaki eleman sayısı az olacak zamanla yetişecek elemanlar. Şimdiden böyle sabırsız olursak olmaz bence. Anlayışlı ve uyumlu olmalıyız. Pazartesi olmaz salı olur, salı olmaz çarşamba olur. Sonuçta türkiyede servis ağı çok gelişmiş bir marka değil şu an
bizim insanlara iyilik yaramaz arkadaş...
Değerli arkadaşlar;
Bir konuyu açıklama ihtiyacını hissettim.
Malumunuz bir müddettir bazı sorularınıza cevap vermeye çalışıyorum. Şunu da söylemek isterim bu kesinlikle bir strateji değildir, sadece şahsım tarafından verilmiş bir karardır. Kendi doğaçlama hali ile de devam ediyor. Bilemiyorum nereye kadar devam edebilir? Bugüne kadar da görebildiğim kadarı ile inşallah faydalı oldu. Şahsen Global bir firmanın bir markanın stratejilerini, ne yapmak istediğini, ürünlerinin ne olduğunu direk yetkili bir ağızdan duymanızı istedim. Bu konuda bir çok arkadaşım da genelden ve özelden teveccühlerini gösterdi. Ben de çok teşekkür ederim.
Ancak şöyle bir konu var. Benim eğer gücüm varsa (sakın yanlış anlaşılmasın. Tek güç sahibi Allah'tır) bu kuvvet kesinlikle arkamdaki KURALKAN-BAJAJ işbirliğinden geliyor. Eğer ürünler bu kadar başarılı olmasa idi, geri planda bajaj-kuralkan işbirliği olmasa idi bunları yazabilmek kolay olmazdı. Şunu söylemek istiyorum. Her adımımızı BAJAJ ile beraber atıyoruz. Geri planda hummalı bir çalışma var. Bajaj bir dünya devi evet, ama onunda Türkiye gibi müşterilerinin titiz olduğu bir ülkeye alışma süreci var. Ama emin olun kısa zamanda büyük mesafe alındı. Devamlı bayi ve servislerimiz eğitim alıyorlar. Ayrıca kesinlikle bayi-servis sayımız çok olmayacak. Yeterli miktarda ama mutlaka müşteri memnuniyeti hedefleyen bir ekip olacak...
Genelde memnuniyetler az söylenir, ama şikayetler çokça ifade edilir. Ama bu işin tabiatında var. Öyle de olması gerekir. Bugün yüzlerce pulsar piyasada ve oldukça km yapıyorlar. Hepsinin hizmeti yürütülüyor. Servislerimiz gerçekten seçildi. Buna rağmen ayak uyduramayan da olacak. Sizlerden gelen eleştiri taşları asla bizi yıkmak için atıldığını düşünmememiz gerekir. Bu taşlar bir gün merdiven olacak ve engelleri de böylece aşacağız. Bugün müşteri isteklerine kulaklarını tıkayan, ya da baştan savma cevap verenler asla başarılı olamaz. Tüm ekibime de, servislerimize de aynı şeyleri söylüyorum. Makul olduğu ölçüde her eleştiri aslında bulunmaz bir nimettir.
Benim perde önünde olmam, perde gerisindeki ekbimizin başarılarını gölgelemesin. Arkadaşlarımıza ve ekibimize haksızlık etmiş olurum. Bu arada özelden bazı öyle güzel sorular geliyor ki buraya yazsam hepimize tebessüm etttirir.
Laf biraz uzadı. Kendimizden bahsetmemiz de hoş olmuyor. Ancak bir açıklama yapılmasının uygun olacağını düşündüm. Kusuruma bakmayın.
Selam ve saygılarımı sunuyorum...
Herkese merhaba,
Geçtiğimiz hafta tarz değiştirmek istediğim için maxiscooterimi satıp bajaj pulsar için bayileri aramaya başladım.
Aradığım 5-6 bayi (arz- talep dengesizliğinden dolayı ) sanki ben satıcıyım onlar müşteri gibi davrandı. Yada ben bu şekilde algıladım.
En son evime çok ters olan Sultangazi Avrupa Motoru aradım. Konuştuğum kişi Mehmet Demir Beydi ve o kadar ilgili bir satıcıydı ki. Beni showrooma davet etti önce bir motoru görmemi istedi. elinde pulsar yoktu fakat daha önce satın alan bir tanıdığını çağırdı ve motoru da görme fırsatım oldu.
Bende bir miktar kaparo bırakıp gelecek olan pulsarlardan bir tane ayırttım.
Mehmet Demir Beye ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim.
Geçtiğimiz perşembe pulsarım ı ilk bakımı için Samsun daki servisine götürdüm.Motorumun bakımı yapıldı saat gibi çalışıyor iyi güzel hoş buraya kadar.Ama servis benden 140 tl para talep etti.Bende tavsiye edilen ilk bakım ücretinin 90 tl olduğunu söyleyip fiyata itiraz ettim tabi.Fakat servis bu farkın kaliteli yağ kullanılmasından kaynaklandığını söyledi.Neyse uzatmayayım 140 tl yi servise verdim ve çıktım.Akşam eve gelir gelmezde ilk işim foruma girip konuyu Ekrem ATA bey e yazmak oldu.Sonuç; Ekrem bey bana anında döndü ve konuyla ilgileneceğini benden alınan 50 tl lik farkın hesabıma yatırılacağını söyledi.Bende bunu paylaşma gereği hissettim.Ekrem Bey forumda gerçektem çok haklı bir saygı kazandı bende burdan kendisine teşekkürlerimi iletiyorum....
Merhaba arkadaşlar.Bajaj servis konusu hepimizi ilgilendiriyor diye düşünüyorum.şimdiden Olması gereken bir serviste,olmayan servis elemanından bahsediyoruz.Tabi ki bugün motoru servise götüremesem de hayatım değişmedi Bu bölge de (pendik kartal) Bajaj servise cevap verilememsi bana ilginç geldi.
İyi de bu servislerin kontrol makanizması yokmu illa ekrem beye sikayetmi etmek lazım ya tanımıyosa adam kılit olmadı hızlı bi şekilde düzeltilmesi gerek yoksa servis yuzunden korkan arkadaslar taş gibi motoru almaktan vaz geçip baska markalara kayar iyili motor iyi yoksa halimiz harap
www.erkakurye.com
Ya, olan oldu artık ne gerek var diyordum ama yazmadan edemeyeceğim. Uşak ta basöyledilerjaj bayisi olmadığı için denizliden iki hafta önce kırmızı pulsar aldım. Ellerinde de varmış, sağolsunlar bize yakın çivril ilçesindeki bayilerine gönderdiler. Özelliklede sordum çivrilde servis eğitim aldı mı diye. Aldığını söylediler. Atladım gittim çivrile, sağolsunlar bayisi çok ilgilendi. İlgileri için teşekkür ediyorum. Neyse servise gittik motoru almaya, motoru görür görmez bayıldım, resimdekilerden çok daha yakışıklı söyleyim ) Neyse servise aklımdaki soruları, suyunu yağını vs sordum, uşağa gieceğimi rodajının nasıl olduğunu sordum. Bunlarda rodaja gerek olmadığını, eski kotorlarda olduğunu artık bunlarda rodaj olmadığını dilediğim gibi gidebileceğimi söyedi. Bende onn sözü ile Uşağa kadar 80-100 arası geldim. Peki ben motora zarar verdiysem ne olacak, benim suçum ne, eğitimlerde rodaj konusu öğretilmiyor mu bu servis elemanlarına. 10-15 gündür aklıma geldikçe üzülüyorum gerçekten. Şu an motordan memnunum, zaten burada rodaj konusunu öğrenince 5000 deviri geçmiyorum. Ama motora bir zarar verdiysem diye içim içimi yiyor. Ekrem bey bu konuda bana bir çözüm üretemez, motoru alıp yenisini verecek halleri yok diye düşünüyorum ama benim gibi başkaları da aynı tongaya düşmesin diye belirtiyorum ve soruyorum. Motora bir zarar verdiysem ne olacak. Bu arada Ekrem Beye de ilgi ve alakaları için teşekkür ederim. Bir bajaj kullanıcısı olarak içimi rahatlatıyor forumdaki varlığı.
Zafer AKYÜZ - akyuz_zafer@hotmail.com
bu motosikleti alırsam ki en kısa sürede alacağım, sırf ekrem abinin forumda kullanacılara gösterdiği ilgi ve hızlı geri dönüş sayesinde alacağım. henüz motosikleti yakından görmedim ama kafama koydum fıstık benim olacak binicem üzerine vurucam kırbacı
Not: ekrema abi mesajla sorduğum, renkle ilgili soruya geri dönmedi ama zaten aynı soruyu farklı şekillerde sorulmuş ve ekrem abi forum üzerinden defalarca cevaplamış sonra fark ettim, ki genede yoğunluktan dolayı geri dönemediğine inanıyorum. neyse işte yukarıda bahsettiğim içten samimiyetinden dolayı kendisini forumun abisi ilan ediyorum
Herşey güzelde bizim açımızdan güzel,bayii ve servisler bu durumdan hoşnut mu acaba Adamların işine taş koyuyoz sanki.90 TL bakım diyoruz,bak biri 140 ı kapmış bile.Şimdi Ekrem abi 50 TL sini iade ettirecek peki o arkadaşa bu servisin tutumu nasıl olacak? Bu arada yanlış anlaşılmasın arkadaşın yaptığı şey on numara,tebrik ederim.Ama en başından dediğimiz gibi servisler kanuninin servisleri ve en çok şikayet alan servislerdi.Şu anda eğitim alıyorlar tamam,ama içlerindeki bu para hırslarını ne yabacaz yaw? Bizim servis 15 tllik motolube yağı 30a verdi,bizde üstüne yağı beğenmediğimiz için 17.50 TL olan Castrolle değiştirdik.Tamam adamlar para kazanma peşinde ama bunlar çok para kazanma peşinde.Servis bakım ücreti 90 tl diyor ama tavsiye edilen fiyat diyede ekliyor,yani ben bu kadar ıvır zıvırla uğraşçam istediğim parayı alırım diyor.MMMMM kendine göre haklı,çünkü diğer motorlarla bu kadar ilgilenilmiyor.Ama zaten bize koyduğu yağla 15 kiyat kârdasın,yoook yetmez.
Ekrem abi bi yere kadar var ama böyle insanlar çıkarsa daha çooook bizimle bu forumda takılacağa benziyor.
Beklentimiz servisin adamakıllı yağ kullanması,bakımını kendi motoru gibi yapması o kadar.Sonra zaten hakkını vereceğiz o kadarda eşşek değiliz.Yeter ki servisler katakulli yapmasın,vazgeçin artık.Millet artık o kadar bilinçsiz değil,nerde nerde çıkar senin attığın kazık ortaya.Düzgün çalış müşteri kap be adam çok mu zor.
Herkese merhaba
Günler öncesinde bu konuyu gündeme getirdim ama kimseden ilgi görmedi cevap bile verilmedi!
hatay antakyada uslu ticaretten aldım siyah pulsarımı şuan 2000 kmye yaklaştı ilk servis bakımına götürdüm 660 km de götürdüm alınan servis ücreti 60 tl kullandığı yağ 15w50 sehell ilgili alakalı birservisti bukadar beklemiyordum doğrusu ve çoğu pulsar sahibinden duydum orta sehpa sıfır motorla birlikte gelmiyor diye arkadaş bende orta sehpada var ekstra bişey ödemedim
tvs apachemıde uslu tıcaretten aldım ne yalan soleyım tvs ye pulsar kadar bakmadılar ılgılenmedıler bende motoru normal tamırcıye goturup garanti dışı bırakmıştım
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Pulsarla 5000 km ci pilot arkadaşlar yarin adanadalar inş onlari karsilayip misafir edeceğiz adanamizda
Şu an bu konu içerisinde 44 kullanıcı var. (0 üye ve 44 misafir)