arkadaşlar şu testi birde siz denermisiniz, enjeksiyonlu pulsarda birde görelim
http://www.youtube.com/watch?v=dlPw1VnDZvE
arkadaşlar şu testi birde siz denermisiniz, enjeksiyonlu pulsarda birde görelim
http://www.youtube.com/watch?v=dlPw1VnDZvE
burada (eskişehir) beyaz eşyacı satıyor. (: yakında bimde de satacaklarmış:p
şaka bi yana yağ filtresini getirmeyi unutmuş olsalar gerek. yoksa şimdiye kadar bir açıklama gelirdi.
servise gidipte yağ filtresini değiştiremeyen arkadaşlar bakım kağıdına not düşürtsünler. yarın bi aksilik olursa garanti kapsamı dışında derlerse itiraz edemezsiniz.
Değerli arkadaşlar, hayırlı geceler, hayırlı cumalar diliyorum...
İki günlük bayi-servis ziyaretlerimiz için şehir dışında idim. Eve biraz önce girdim. Epeyce sorular gelmiş. Gördüğüm önemli sorulara cevap vermek istiyorum;
1. Yağ filtre konusu: Bu ürünümüzde yüksek kaliteli ürünlerde olduğu gibi 2 yağ süzme sistemi var. İlk önce yağ süzgeci var ve süzgeç üzerinde manyetik alan var. Metal tozlarını üzerinde tutuyor. İkinci olarak yağ filtresi var. Mevzu olan filtre. Tamamen Bajaj Auto kaynaklı bir sevkiyat planlama hatası yapılmıştır. Acil kapsamında talep edildi ve şu anda fabrikaya geldiğini öğrendim. Hafta sonu sevkiyatı yapılacaktır. Ancak değişim yapılmasa bile motorda sorun kesinlikle çıkmamaktadır. Zira ilk filtre zaten bu maksatlıdır. Zaten ürünümüz Bajaj-kuralkan garantisi altındadır.
2. byturuncu rumuzlu arkadaşım bir sorun yaşamış. Zannedersem 3 gün önce idi. Bajaj yetkili servisi olmadığı halde Kanuni servisinde ilk bakımı yaptırmış. (Afyon-sandıklı). Her yönü ile hata. Daha sonra bajaj yetkili servisi olmadığını öğrenince bize şikayetini iletmişti. Şahsen bu şikayeti hemen sabah ilgili birime ilettim. Aynı gün kendisine en yakın Denizli servisimize gerekli talimat verildi. Bu arkadaşımızın ilk bakımın ücretsiz yapılması ve ilk bakımının kartına işlenmesi ile ilgili. SSH Birim Müdür tarafından da kendisine bilgi verildi. Tüm bu işlemler aynı gün yapıldı. Eğer yaşananlar bu anlattığım detayların dışında ise arkadaşım bana yazabilir. ekrem_ata@kuralkan.com.tr Bu konuda firma iyi niyet çerçevesinde elinden geleni yapmıştır. Ama arkadaşımız bir şey değişmedi diyorsa bana iletebilir.
3. Servisler ve yedek parça konusunda hiç bir arkadaşım endişe duymasın. Şahsen seyahatlerimde gördüğüm manzara beni daha da mutlu kılıyor. Elinden geleni yapmaya hazır bir ekip var. Bunu arkanızda hissedin. Çok söyledim, hatalar olabilir, ancak bu değişimin gerçekleşmesine Allah'ın izni ile bir şey mani olamayacaktır. Bajaj Auto tarafından da özellikle yeni bir ülkenin konseptine alışma sürecinde bazı aksaklıklar yaşanbilir. Ama inanın şu anda kadar yok denecek kadar az yaşandı. Ürünler Allah'a şükür çok sorunsuz. Hiç bir kronik sorun şu ana kadar yaşanmadı. İşte konuştukalrımız sele, ayna, yağ filresi... Ayrıca servislerimiz yıllardır kendi yörelerinde bu işe yıllarını vermiş ehil ustalardır. Şu anda bu personele bajaj misyonu da katılıyor. Yoğun eğitim programları devam ediyor. İki gündür dolaştığım Çanakkale-Bursa-Balıkesir il ve ilçelerinde bu ürüne duyulan sevgi ve teveccühü görmekten büyük mutluluk duydum. İnşallah gerisi de gelecek.
4. Yağ konusunda teknik spektler sağlandığı müddetçe kullanılan yağlardan bir endişe duyulmasın. Bu konuda servis müdürlüğünce servislere gerekli bülten yayını yapıldı,
Benim şu anda görebildiklerim bunlar.
Unutmadan son not?
Bugün bir gazetede yarım sayfa şahsım ve Bajaj ile ilgili yapılan röportaj vardı. Sabah haberi okuduğumda beynimden vuruldum. Kuralkan Pazarlama Müdürü "Ahmet TAN" diye haber geçilmiş. Kimdir nedir belli değil. Aklıma hemen bu forum geldi. Çünkü benim adım Ekrem ATA ve Kuralkan Pazarlama Müdürüyüm. Bu forumdaki arkadaşlar bu haberi okursa ister istemez bir zihin karışıklığı yaşayacaklar dedim. Tabi özür dilemeler oldu ve hemen haberin düzeltmesi yapılacak bilgisi tarafıma verildi. Ama olan olmuştu bir kere. Bunu da duyurmak istedim.
Hayırlı geceler diliyorum...
Saygılarımla...
http://www.yeniakit.com.tr/haber/hintli-bajaj-motorla-avrupaya-acilacak-19184.html
Yazım hatası olan haber buydu sanırım.düzeltmişler..
ekrem beyın davranısları gercekten taktıre deger.
Bıze geveleyıp konusan baska yere yonlendıren yada acıklama yapan bırı degıl tam tersı Cozum getıren bırı lazım.
Ekrem beyde tam olarak bunu yapıyor her konuyla bızzat ılgılenerek cozum getırmeye calısıyor.
Ekrem beyle ılgılı alakam yoktur pulsar almayıda dusunmuyorum sadece ınsan olarak yaptıgı davranısını ele alıp taktır edılmesını gerektıgını dusunuyorum
Bajajıda takıp etmıyor degılım ızmır mt'den bır uye aldı pulsar ıcınde bırkac kısı teste gıdecek bakalım.
Ben dıscovery modelını test ettım gayet yeterlı fıyat performans olarak degerlendırdıgımde 2ncı motorum olarak sehır ıcı almayı dusundugum modellerden bırı
Takıpteyız bakalım pulsar200ns kullanıcı yorumlarını beklıyoruz..
Barab79 honda cb125 ile titresim konusunda dusuncen nedir? Pulsar daha az mi cok mu titriyor?
Öncelikle Ekrem Bey'e ve diğer tüm eleştiri yorum yapan arkadaşlara teşekürler.
Ben de kendime başlangıç motoru olarak Pulsar almayı düşünüyorum. Antalyada Doğaner Motor'a giderek Pulsar'a baktım. İlk gittiğimde kafamda tarz olarak tam bir şey oturtamamıştım. Daha çok gezi amaçlı kullanacağım için cruiser (chopper) tarzı bir motor alayım diye düşünürken servis ve bakım sorunları çok olacağı için vazgeçtim. O diyolog da şöyledir;
Yine bütçemi aşmayacak ve teknik özellikler olarak da iyi sayılabilecek hyosung 250 aquilla'ya bakıyordum. Fiyatı 11,500 görünüm tatmin edici, kullanım başlangıç motoru olarak tercih edilmese de uzun yolda rahat ettirecek gibi. Çok uzatmayayım motoru biraz övmelerinden sonra firma yetkilisine şunu sordum. "Hyosung ve muadili kore-çin motorlar için çok yolda kalırsın diyorlar eskaza ben Olymposta yolda kalırsam ne yapmam gerekiyor?". Firma sahibi hemen kendilerini aramam gerektiğini söyledi. Getirebilirsem kendim getiremezsem de onların yolladığı bir kurtarıcıyla servise çekeceklerini ve garanti kapsamında ise parça bedelini almayacaklarını söyledi. Fakat tüm Çekme-kurtarma-servis-bakım ücretleri bana ait sadece parça masrafını almayacaklarını söyledi. Belki birçok markada bu geçerlidir ama asıl aklıma takılan yetkilinini yolda kalmazsınız lafının hiç ağzından çıkmamış olması Belki dürüst satıcı olduğu içindir belkide sattığı ürüne güvenemiyordur bilemem. Velhasıl başka marka modellere bakmaya başladım ve Bajaj'a denk geldim. Yorumlarınızı okudum umarım servis bakım konusunda bu tür sıkıntılar çıkmaz. Yada rutin bakım dışında servise gitmem gerekmez.
ÖNCELİKLE EKREM BEYİN BYTURUNCU DİYE LANSE ETTİĞİ KİŞİ BENİMDİR ARKADAŞLAR BEN KESİNLİKLE TENKİT AMAÇLI KONUŞMADIM. SAYIN EKREM BEY AYRICA BEN MOTORDAN MEMNUNİYETİMİ, FAKAT PROBLEMİN SİZİNLE BİRLİKTE AYRICA BİR KAÇ KİŞİNİN DAHA FİRMANIZA BAĞLI SERVİSLER TARAFINDAN YANLIŞ BLGİLENDİRİLME SONRASI ARANMAN AMA BUNUN BİR SONUCA ULAŞMAMASI SORUNDUR(BENİ KŞİMSE ARAYIP HATAYI TELAFİ ETMEK AINA ÜCRETSİZ BAKIM GİBİSİNDEN BİRŞEY SÖLEMEDİ) BU KONUNUN BU ŞEKİLDE BİR SONUCA ULAŞMIŞ OLMASI SÖZ KONUSU İSE BU YÖNLÜ OLARAK FİRMANIZ TARAFINFDAN ŞAHSIMIN BİLGİLENDİRİLMESİNİ TALEP EDERİM TEŞEKKÜRLER.
Ekrem bey sizi tebrik ederim. Özveriyle çalışıyorsunuz, motosiklet sektöründeki çalışanlarda çok az karşılaştığım bir durum şimdiye kadar. Ben pazarlama müdürüyüm bu işlerle uğraşmam da diyebilirdiniz, motosiklet kullanan kimse şaşırmazdı. Ben burada 15.000 tl vererek sıfır aldığım motorun sürecinde yaşadığım komedileri anlatırım yol olur.
Bajaj emin ellerde sanırım.
EKREM BEY beni şahsen aradı ve bu denli karekterli duruşuyla karşıma geçi çatır çatır sorunu çözdü. bunun için kendisine sonsuz tşklerimi sunuyorum. Beklediğim de tam olarak pazarlama sonrası böle ADAM'ların bu işin arkasında duruyor olduğunu göstermesiydi. ayrıca alçak gönüllüde hee belirtmek istiyorum. bunu foruma yazıcam dediğimde ''yok gerek yok dedi'' ama ben insanların bu şekilde yaklaşımı bilmeleri gerektiğini düşünerekten yazıyorum. ekrem bey telefondsa da sölediğim gibi bekliyorum yolunuz düşerse hoş zaten söz verdiniz de teşekkürlerimi sunuyorum.
dün demiştim ki: UFAK SİNEKLER HER ZAMAN MİDE BULANDIRIR. şimdi de diyorum ki: SİNEK İLACI DİYE BİRŞEY VAR. TEŞEKKÜRLER..
Cbf'in en büyük avantajı zaten yormaması Titreşim neredeyse yok . Sadece 5000 5500 devirlerde sabit giderseniz hafif bi titreme oluyor ama rahatsız edici bir yanı yok .
Merhaba arkadaşlar alan arkadaşlara bir sorum olucaktı plaka çıkarma masrafları ne kadar tuttu ? Ona göre kredi cekicem de birde manisa civarında en yakın teslimat 10 temmuz diyorlar diğer bölgelerde de aynı mı ?
160 tl trafik
30 lira ek-1 belgesi doldurtma
12 lira plaka bastırma
Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)