Değerli scartes; hayırlı geceler diliyorum.
1. Öncelikle yazınızı şaşkınlık içinde okuduğumu söylemek zorundayım. En başta şuna üzüldüm. Forumlarda elimden geldiğince tüm arkadaşlarımı bilgilendirmeye çalışırken ve açık olarak mail adresimi de verdiğim halde bana ulaşmamanıza ve kendinizi böyle çaresiz hissetmenize hakikaten çok üzüldüm. Çünkü yeni bir umutun böylesine çaresiz kalmasının ne demek olduğunu tahmin edebiliyorum.
2. Şu anda bayilerimizin elinde bir adet (belki test için bir kaç bayi ürünü satmadı) bile PULSAR 200 NS yok. Yüzlerce ürün piyasada dolaşıyor ve Allah'a şükür çok güzel geri dönüşler de geliyor. Onlarca arkadaşım ile özelden de mesajlaşıyorum. Özel kurulan face sayfalarında tüm detaylar paylaşılıyor. Bunu söylemekle kast ettiğim şu. Net olarak söyleyebilirim ki; tüm dünyada milyonlarca Pulsar üründe olduğu gibi bizde de hiç bir kronik sorun yok. Yazdıklarınız ile ilgili kesinlikle inkar etme, olmaz böyle şey anlayışında olmadığımı eğer biraz forumu takip etti iseniz anlamışsınızdır. Ne yaşadınız ise gereği zaten derhal yapılacaktır. Hangi zamandayız değerli Scartes kardeşim?
3. Tek tek madeler için cevap vermeyeceğim. Şu kadar yakıyor, lastikler şöyledir gibi konuları açıklamak manasız. Zira her biri gerçekten çok profesyonel olan değerlendirmeler zaten açıkça arkadaşlarımız tarafından yazılıyor. Artık söz sahada. Ama sizi mutlaka memnun edeceğimize emin olabilirsiniz. Sadece şunu söyleyeyim, üzerindeki km. konusu ile ilgili bu forumda bazı yazışmalar oldu. Bajaj'dan gelen cevabı da ilettim. Ürün üzerindeki bazılarında 3, bazılarında 5 km gibi rakamlar neyi ifade ediyor konusunda gerekli açıklamalar yapıldı. Şunu da net olarak ifade edeyim. Bu ürünlere Kuralkan tarafından hiç bir işlem yapılmıyor ve ürünler bayi-servislerde açılıyor,fabrikada da hiç bir teste tabi tutulmuyor.
4. Rodaj ile ilgili bazı arakadaşların soruları devam ediyor. Bugün gelen Bajaj resmi cevabında klavuz üzerindeki kısıtlamalara uyulması tavsiye ediliyor. Bunu da duyurmak istedim.
Son olarak değerli scartes kardeşim. Sakın beni yanlış anlama. Yazdıklarınız ile ilgili tüm detayları velev ki hiç bir abartma olmadan birebir yaşadınız. Zaten böyle kabul ederek sizlerle ilgineceğim ve buna inanmak zorundayım. Yaşananları bir şanssızık olarak görün ve Kuralkan tarafından gereğinin yapılacağına emin olun. Sadece Pulsar ürünleri için demiyorum, gerek Discover 125 ve gerekse BOXER 150 ürünlerinin hiç birinde böyle bir sorun yaşamadık. Ciddi rakamlarda ürünler piyasada ve biz Bajaj'a çok güveniyoruz. Hiç kimsenin de endişesi olmasın.
Gecenin bu geç saatinde tüm arkadaşlarıma selam ve saygılarımı sunuyorum.
Ekrem ATA
Kuralkan Pazarlama Müdürü
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------
Değerli scartes; iletişim bilgilerinizi alabilir miyim?
ekrem_ata@kuralkan.com.tr