Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Mayıs 2014, 01:35
#1081
scartes başına gelenlerden dolayı üzgünüm ama şunu söliim bende ilk seri motoru aldım orta ayaklıklı hindistandan gelme diye bişi yok hepsi hindistandan geliyor direk bajaj fabrikadan bir kuşkun olmasınn şuan gelenlerde bundan sona gelecek olanlarda hindistandan gelecek lakin yazdıkların gerçekden talihsizlik diyoum yani eğer çıkar bikaç kişi daha senin yazdıklarınla aynı şeyleri yazarsa gerçekden oratada kronik bir durum olduğu ortaya çıkar umarım böyle bişi olmaz ama dediğim gibi yazdıklarının ayna dışında hiçbirini yaşamadım ve 1300 km deyim motor saat gibi çalışıyor fişek gibi kalkıyor gaz yemeside çok güzel yüksek devirde egzos sesi biokadar tatlı umarım sorunların düzelir..
Reklamlar
-
27 Mayıs 2014, 01:44
#1082
Ben bu arkadasin dediklerinin hiçbirine inanmıyorum Sahsen.yeni bir üyelik acilip ilk mesajlarinda tanismaya değil direk pulsar sayfasına motoru kötülemeye yönelik yazilar yazilip ciziliyor. Bu anlatılanlar doğruysa bile neticede garanti kapsamında bir motor ve sorun yada sorunlar cözülmediginde iade etme hakkiniz dahi var . ancak dediğim gibi yazdiklarinizin gerçek dişi abartili olduğunu düşünüyorum.
-
27 Mayıs 2014, 01:58
#1083
İlk yağ değişimini bekliyorum. Sorunları servise bildireceğim. Fakat servislerin yeterli eğitimi aldığını sanmıyorum. Motorumu teslim alırken servis aküyü monte edemedi. Sıradan kanuni servisi olduğu için sulu aküyü dik monte etmeye çalıştı. Oysaki akünün yatık ve ters vaziyette dahi çalışabilen VRLA tipi akü olduğunu kendisine izah ettim ve aküyü yan yatırarak montajı tamamladı. Bajajın internet reklamlarında kullanılan motorsikletin ECU ünitesine bağlanıp ince ayar yapan service check cihazının Türkiye'de olduğunu sanmıyorum. Servislerle sohbet ettiğimde bu hafta mekanik eğitimini tamamladık,haftaya elektronik eğitimi alacağız şeklinde konuşuyorlar. Elektronik test cihazı yok ortada neyin eğitimi bu diye soruyorum ! ! !
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
Arkadaşım ben mağdurum, derdimi anlatıyorum. 7371 liralık motora sırf 9 taksit oldun diye 7700 lira para ödedim. Sence hakkını aramak hata mı ? Bütün bunlar gerçektir. Bulunduğum bölgede servis olmadığı için 200km yol gittim diyorum. Okumadın mı sen bunları.
-
27 Mayıs 2014, 02:01
#1084
ekrem bey konuya acıklık getrecektır...
-
27 Mayıs 2014, 02:05
#1085
Motorum 1000 kmde ayna ve camurluk olayini bende yasadim.mengeneye bezle satlrip yamulttum. Baska problem yok
-
27 Mayıs 2014, 02:08
#1086
SCARTEX adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
İnternet sitelerinden izlediğim kadarıyla ve iyi umutlarla pulsarı beğenip 20 gün önce aldım.
AMMAAA…… BENİ MOTORDAN SOĞUTTU.
Motorun görüntüsü, anlatıldığı kadarıyla teknolojileri falan fark yaratıyor. Tüm parçaları kaliteli üretilmiş ve bir araya getirilmiş. Grenaj kaliteli malzemeden imal edilmiş ve çapaksız. Sürücü ve yolcu ayaklıkları içi dolu metalden imal edilmiş. Motordaki tüm elektriksel bağlantılar sigorta ve röleler su geçirmez gresle yağlanmış. Farları uzun-kısa yolu iyi aydınlatıyor. Motorun hızlanması harika. Alt eksozdaki turbo performans parçası görevini iyi yapıyor. vb…….
Tekirdağ Çorlu’da oturuyorum. Motoru Keşan bayisinden aldım. Teslimatı Keşan servisi yaptı. Bana en yakın servis Babaeski’de 90km veya Bağcılar’da 105km.
Motor şu an 475 km de.
Fazla uzatmadan başıma gelenleri anlatayım:
1- Henüz 200 km de şarj regülatörü yandı. Farlar mecburen sürekli yandığı için akü bitti yolda kaldım. Kendi imkanlarımla kurtuldum. Bağcılar Oktay Motor’un bana söylediği sebep akü kutupları düzgün bağlanmamış. Bu yüzden regülatör yanmış. Sırf parça değişimi için gidiş-geliş 200 km yol gittim başka bir pulsardan söküp değiştirdiler. (AYRICA ŞU AN SERVİSLERİN ELİNDE HİÇ YEDEK PARÇA YOK)
2- Gittiğim 200km lik yolu dönerken motor alt blok kısmından yağ damlatmaya başladı motor soğuyunca damlama durdu fakat şimdi uzun yol gitmeye cesaret edemiyorum.
3- Motorun sağını solunu kontrol ederken plakalık demirinin arka tamponu defalarca çizdiğini tespit ettim bu çok kötü tasarlanmış bir parça servise bunu gösterdim ve Türk işi çözüm buldular. Elle zorlayarak dışa doğru eğdiler.
Servise bunun amortisörden kaynaklandığını söyledim ve sertlik ayarını arttırmasını istedim. C şeklinde bir anahtar kullanarak ayarı yükselttiler fakat hiçbirşey farketmedi. Yani o arkadaki kalın kırmızı yayın hiçbir fonksiyonu yok. (NITROX GAZLI AMORTISÖR FASARYA NE AYAR TUTUYOR NEDE GAZ DOLUMU YAPILABİLİYOR ÇÜNKÜ ORJİNAL NITROX DEĞİL)
4- Dikiz aynaları berbat aynalar birbirine çok yakın arkadaki araçları görmek için kollarınızı birleştirmeniz gerekiyor. Ve aynalar çok gevşek rüzgarda dönüyor.
5- İlk 100km de motor bir anda fırlıyordu şimdi sanki egzost sesi değişti. Ağırlaştı ne oldu anlamadım.
6- Ön amortisörlerden vırk vırk kurbağa sesi gibi ses gelmeye başladı. Ön lastiği havada çevirdiğimde ses gelmiyor, yola çıktığımda ses başlıyor.
7- Vites pedalı çakır-çukur yapıyor boşluk var. Sıradan bir demir çubuğu büküp ucuna pim takmışlar. Hassas değil.
8- Arka teker frende hemen bloke oluyor. Çok dikkat. En azından düz çizgide kayıyor.
9- Lastikler kuruda iyi ancak hafif yağışta yan yatma eğiliminde.
10- Yakıt tüketimi 100km 5lt bir felaket. Sırf ekonomik olsun diye 150cc mondial mash scooterimi sattım ki 100km 4 lt yakıyordu ve kuduz gibi gidiyordu.
11- Motor yağı gözetleme camına bakıyorum yağ siyah bir renk aldı. Ve köpürüyor.
Motor şu an 475 km de ! ! !
AYRICA HERKESİ UYARIYORUM MOTORU TESLİM ALIRKEN SERVİSİN SİZE İMZALATTIĞI KONTROL LİSTESİNDEKİ HERŞEYİ ÖLÇÜP ÖYLE TESLİM ALIN.
ÖRNEK OLARAK: LASTİK HAVALARI, AKÜ VOLTAJI, MOTOR ÇALIŞIRKEN AKÜ ŞARJ OLUYORMU, ÖN AMORTİSÖRLER SES YAPIYORMU, ARKA AMORTİSÖRÜN TAM SERT VE TAM YUMUŞAK AYARLANMASINI İSTEYİN, MOTORU OLDUĞU YERDE EN AZ 20 DAKİKA ÇALIŞTIRIN ARDINDAN YAĞ FİLTRESİ KAPAĞI VE MOTOR BLOĞUNDAN YAĞ KAÇAĞI VARMI KONTROL EDİN. MOTORA TEK VE İKİ KİŞİ BİNİN VE PLAKALIĞIN ARKA TAMPONU ÇİZİP ÇİZMEYECEĞİNE BAKIN. GENELDE ÇİZİLİYOR VE YAZIK OLUYOR, KM SAYACINA BAKIN 3,5 KM OLMALI BU DINAMOMETRE TESTİ NETİCESİNDE FABRİKADA GERÇEKLEŞİYOR. KM DAHA FAZLAYSA TEST MOTORU OLARAK KULLANILMIŞ OLABİLİR.
Tüm pulsar kullanıcılarından karşılaştıkları iyi veya kötü durumları bildirmelerini bekliyorum.
Bu motor başa belamı yoksa lanse edildiği gibi bizi mutlu edecek mi göreceğiz.
yag karter tapasinin sıkı şekilde kapalı oldugundan emin olun
rebel punto nun başına gelmiş gevşek miş alirken
servise sıkın demiş
foruma yazmıştı
abuk sabuk alakasiz sorunlar haa
nerden aklına gelecek ki karter tapasinin gevşek olabileceği
4 litre 5 litre yakit cok hacı
-
27 Mayıs 2014, 02:09
#1087
Kanuni servisindeki arkadaslarin sizin kadar teknik bilgileri yok demekki ve bir aküyü dahi takamiyorlar yada nasil takilacagini bilemiyorlar sizin kadar öylemi?
Yani bu servisler ilk eğitime gitmişler mekanik egitim almislar ancak ne eğitimi ise bi aküyü takmayi ögrenemisler onuda siz gösteriyorsunuz öylemi ?
Yada sizin bu kadar servislerden daha üstün bilgileriniz yada deneyimleriniz varken gidip pulsari seçip pişman oluyorsunuz buraya sayfa dolusu şikayet yaziyorsunuz öylemi?
Bukadar bu motorun özelliklerini int reklamlarında kullanilan aletlere kadar bildiğiniz halde arka çamurluk sürtüyor diyorsunuz.
Bırakin bu isleri kardeşim .
-
27 Mayıs 2014, 02:11
#1088
Değerli abilerim arkadaşlarım
Motor 1000 kmde şimdiye kadar bakimdan sonra bikez bastım .bundan sonra nasıl kullanmaliyim.yorumlarinizi bekliyorum.
-
27 Mayıs 2014, 02:27
#1089
arslan26 adlı üyeden alıntı
Barkin Bayoglu'nun yorumlari iyi hos severekte takip ediyoruz bir cogumuz, fakat onun yorumuna gore alirim almam ne demek yahu, yani ben motordan anlamiyorum kararimi barkin beye biraktim gibi bisey heralde.. Abi biraz motordan anliyosan bi otur ustune test et kendine gore yorumla motoru, illaki cevrendeki insanlarinda genel yorumunu fikirlerinide alirsin bu da cok onemli, bence bir insanin yorumuna takili kalmak yanlis motoru barkin bayoglu satin almayacak
Bambaşka dunyalardayiz.. yahu adam kac yildir motora biniyor, egitim almis,egitim veren hocalarla iç içe,10 tane cesit cesit motoru var,kendi basina motor topluyor boyasindan macununa yapiyor, avusturyada KTM lansmanina cagiriliyor,yamaha istanbul parkta mt9 u test etsin diye veriyor vs vs vs.. adam pistte donen adam.. binmedigi motor kalmamis.. bu işe gonul vermiş ve uzmanlik alani olmus. Simdi bu adam 2-3 gun pulsara binse bi yorum yapsa senin bayideki test motoruyla 300 metre sıkışık trafikte gidip gelmenle bir mi?
bakkaldan sakiz almiyoruz,yada tek dal sigara almiyoruz ki begenezsek atalim?
Bazen oyle yorumlar yaziyorsunuz ki okuduguma inanamiyorum. Evet bir cok kisi barkinin yorumuna bakacak mesela kocaelide test motoru dahi yok ;) bak bide adamin biri madde madde ariza ve sorun yazmiş,o sorunlari bayinin test motorunda anlayabilecekmisin? Yapmayin yahu burada yazdiginiz mesajlari yuzlerce kisi okuyor
-
27 Mayıs 2014, 02:52
#1090
SCARTEX adlı üyeden alıntı
İlk yağ değişimini bekliyorum. Sorunları servise bildireceğim. Fakat servislerin yeterli eğitimi aldığını sanmıyorum. Motorumu teslim alırken servis aküyü monte edemedi. Sıradan kanuni servisi olduğu için sulu aküyü dik monte etmeye çalıştı. Oysaki akünün yatık ve ters vaziyette dahi çalışabilen VRLA tipi akü olduğunu kendisine izah ettim ve aküyü yan yatırarak montajı tamamladı. Bajajın internet reklamlarında kullanılan motorsikletin ECU ünitesine bağlanıp ince ayar yapan service check cihazının Türkiye'de olduğunu sanmıyorum. Servislerle sohbet ettiğimde bu hafta mekanik eğitimini tamamladık,haftaya elektronik eğitimi alacağız şeklinde konuşuyorlar. Elektronik test cihazı yok ortada neyin eğitimi bu diye soruyorum ! ! !
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
Arkadaşım ben mağdurum, derdimi anlatıyorum. 7371 liralık motora sırf 9 taksit oldun diye 7700 lira para ödedim. Sence hakkını aramak hata mı ? Bütün bunlar gerçektir. Bulunduğum bölgede servis olmadığı için 200km yol gittim diyorum. Okumadın mı sen bunları.
Burada bu kadar ağır iddialar dile getiriyorsanız lütfen fotoğraf veya videolarla destekleyin biz de şahit olalım. Örneğin yeşil sıvının siyaha döndüğünü, yağ damlatan noktaları rahatlıkla fotoğraf çekerek bizlere aktarabilirsiniz. Aksi takdirde bu kadar ağır söylemler inandırıcılıktan pek uzak.
-
27 Mayıs 2014, 03:07
#1091
SCARTEX adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
İnternet sitelerinden izlediğim kadarıyla ve iyi umutlarla pulsarı beğenip 20 gün önce aldım.
AMMAAA…… BENİ MOTORDAN SOĞUTTU.
Motorun görüntüsü, anlatıldığı kadarıyla teknolojileri falan fark yaratıyor. Tüm parçaları kaliteli üretilmiş ve bir araya getirilmiş. Grenaj kaliteli malzemeden imal edilmiş ve çapaksız. Sürücü ve yolcu ayaklıkları içi dolu metalden imal edilmiş. Motordaki tüm elektriksel bağlantılar sigorta ve röleler su geçirmez gresle yağlanmış. Farları uzun-kısa yolu iyi aydınlatıyor. Motorun hızlanması harika. Alt eksozdaki turbo performans parçası görevini iyi yapıyor. vb…….
Tekirdağ Çorlu’da oturuyorum. Motoru Keşan bayisinden aldım. Teslimatı Keşan servisi yaptı. Bana en yakın servis Babaeski’de 90km veya Bağcılar’da 105km.
Motor şu an 475 km de.
Fazla uzatmadan başıma gelenleri anlatayım:
1- Henüz 200 km de şarj regülatörü yandı. Farlar mecburen sürekli yandığı için akü bitti yolda kaldım. Kendi imkanlarımla kurtuldum. Bağcılar Oktay Motor’un bana söylediği sebep akü kutupları düzgün bağlanmamış. Bu yüzden regülatör yanmış. Sırf parça değişimi için gidiş-geliş 200 km yol gittim başka bir pulsardan söküp değiştirdiler. (AYRICA ŞU AN SERVİSLERİN ELİNDE HİÇ YEDEK PARÇA YOK)
2- Gittiğim 200km lik yolu dönerken motor alt blok kısmından yağ damlatmaya başladı motor soğuyunca damlama durdu fakat şimdi uzun yol gitmeye cesaret edemiyorum.
3- Motorun sağını solunu kontrol ederken plakalık demirinin arka tamponu defalarca çizdiğini tespit ettim bu çok kötü tasarlanmış bir parça servise bunu gösterdim ve Türk işi çözüm buldular. Elle zorlayarak dışa doğru eğdiler.
Servise bunun amortisörden kaynaklandığını söyledim ve sertlik ayarını arttırmasını istedim. C şeklinde bir anahtar kullanarak ayarı yükselttiler fakat hiçbirşey farketmedi. Yani o arkadaki kalın kırmızı yayın hiçbir fonksiyonu yok. (NITROX GAZLI AMORTISÖR FASARYA NE AYAR TUTUYOR NEDE GAZ DOLUMU YAPILABİLİYOR ÇÜNKÜ ORJİNAL NITROX DEĞİL)
4- Dikiz aynaları berbat aynalar birbirine çok yakın arkadaki araçları görmek için kollarınızı birleştirmeniz gerekiyor. Ve aynalar çok gevşek rüzgarda dönüyor.
5- İlk 100km de motor bir anda fırlıyordu şimdi sanki egzost sesi değişti. Ağırlaştı ne oldu anlamadım.
6- Ön amortisörlerden vırk vırk kurbağa sesi gibi ses gelmeye başladı. Ön lastiği havada çevirdiğimde ses gelmiyor, yola çıktığımda ses başlıyor.
7- Vites pedalı çakır-çukur yapıyor boşluk var. Sıradan bir demir çubuğu büküp ucuna pim takmışlar. Hassas değil.
8- Arka teker frende hemen bloke oluyor. Çok dikkat. En azından düz çizgide kayıyor.
9- Lastikler kuruda iyi ancak hafif yağışta yan yatma eğiliminde.
10- Yakıt tüketimi 100km 5lt bir felaket. Sırf ekonomik olsun diye 150cc mondial mash scooterimi sattım ki 100km 4 lt yakıyordu ve kuduz gibi gidiyordu.
11- Motor yağı gözetleme camına bakıyorum yağ siyah bir renk aldı. Ve köpürüyor.
Motor şu an 475 km de ! ! !
AYRICA HERKESİ UYARIYORUM MOTORU TESLİM ALIRKEN SERVİSİN SİZE İMZALATTIĞI KONTROL LİSTESİNDEKİ HERŞEYİ ÖLÇÜP ÖYLE TESLİM ALIN.
ÖRNEK OLARAK: LASTİK HAVALARI, AKÜ VOLTAJI, MOTOR ÇALIŞIRKEN AKÜ ŞARJ OLUYORMU, ÖN AMORTİSÖRLER SES YAPIYORMU, ARKA AMORTİSÖRÜN TAM SERT VE TAM YUMUŞAK AYARLANMASINI İSTEYİN, MOTORU OLDUĞU YERDE EN AZ 20 DAKİKA ÇALIŞTIRIN ARDINDAN YAĞ FİLTRESİ KAPAĞI VE MOTOR BLOĞUNDAN YAĞ KAÇAĞI VARMI KONTROL EDİN. MOTORA TEK VE İKİ KİŞİ BİNİN VE PLAKALIĞIN ARKA TAMPONU ÇİZİP ÇİZMEYECEĞİNE BAKIN. GENELDE ÇİZİLİYOR VE YAZIK OLUYOR, KM SAYACINA BAKIN 3,5 KM OLMALI BU DINAMOMETRE TESTİ NETİCESİNDE FABRİKADA GERÇEKLEŞİYOR. KM DAHA FAZLAYSA TEST MOTORU OLARAK KULLANILMIŞ OLABİLİR.
Tüm pulsar kullanıcılarından karşılaştıkları iyi veya kötü durumları bildirmelerini bekliyorum.
Bu motor başa belamı yoksa lanse edildiği gibi bizi mutlu edecek mi göreceğiz.
Değerli scartes; hayırlı geceler diliyorum.
1. Öncelikle yazınızı şaşkınlık içinde okuduğumu söylemek zorundayım. En başta şuna üzüldüm. Forumlarda elimden geldiğince tüm arkadaşlarımı bilgilendirmeye çalışırken ve açık olarak mail adresimi de verdiğim halde bana ulaşmamanıza ve kendinizi böyle çaresiz hissetmenize hakikaten çok üzüldüm. Çünkü yeni bir umutun böylesine çaresiz kalmasının ne demek olduğunu tahmin edebiliyorum.
2. Şu anda bayilerimizin elinde bir adet (belki test için bir kaç bayi ürünü satmadı) bile PULSAR 200 NS yok. Yüzlerce ürün piyasada dolaşıyor ve Allah'a şükür çok güzel geri dönüşler de geliyor. Onlarca arkadaşım ile özelden de mesajlaşıyorum. Özel kurulan face sayfalarında tüm detaylar paylaşılıyor. Bunu söylemekle kast ettiğim şu. Net olarak söyleyebilirim ki; tüm dünyada milyonlarca Pulsar üründe olduğu gibi bizde de hiç bir kronik sorun yok. Yazdıklarınız ile ilgili kesinlikle inkar etme, olmaz böyle şey anlayışında olmadığımı eğer biraz forumu takip etti iseniz anlamışsınızdır. Ne yaşadınız ise gereği zaten derhal yapılacaktır. Hangi zamandayız değerli Scartes kardeşim?
3. Tek tek madeler için cevap vermeyeceğim. Şu kadar yakıyor, lastikler şöyledir gibi konuları açıklamak manasız. Zira her biri gerçekten çok profesyonel olan değerlendirmeler zaten açıkça arkadaşlarımız tarafından yazılıyor. Artık söz sahada. Ama sizi mutlaka memnun edeceğimize emin olabilirsiniz. Sadece şunu söyleyeyim, üzerindeki km. konusu ile ilgili bu forumda bazı yazışmalar oldu. Bajaj'dan gelen cevabı da ilettim. Ürün üzerindeki bazılarında 3, bazılarında 5 km gibi rakamlar neyi ifade ediyor konusunda gerekli açıklamalar yapıldı. Şunu da net olarak ifade edeyim. Bu ürünlere Kuralkan tarafından hiç bir işlem yapılmıyor ve ürünler bayi-servislerde açılıyor,fabrikada da hiç bir teste tabi tutulmuyor.
4. Rodaj ile ilgili bazı arakadaşların soruları devam ediyor. Bugün gelen Bajaj resmi cevabında klavuz üzerindeki kısıtlamalara uyulması tavsiye ediliyor. Bunu da duyurmak istedim.
Son olarak değerli scartes kardeşim. Sakın beni yanlış anlama. Yazdıklarınız ile ilgili tüm detayları velev ki hiç bir abartma olmadan birebir yaşadınız. Zaten böyle kabul ederek sizlerle ilgineceğim ve buna inanmak zorundayım. Yaşananları bir şanssızık olarak görün ve Kuralkan tarafından gereğinin yapılacağına emin olun. Sadece Pulsar ürünleri için demiyorum, gerek Discover 125 ve gerekse BOXER 150 ürünlerinin hiç birinde böyle bir sorun yaşamadık. Ciddi rakamlarda ürünler piyasada ve biz Bajaj'a çok güveniyoruz. Hiç kimsenin de endişesi olmasın.
Gecenin bu geç saatinde tüm arkadaşlarıma selam ve saygılarımı sunuyorum.
Ekrem ATA
Kuralkan Pazarlama Müdürü
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------
Değerli scartes; iletişim bilgilerinizi alabilir miyim?
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
-
27 Mayıs 2014, 04:31
#1092
Sonuçta bu motorlarda insan yapımı sorunlar olabilir. Önemli olan bu sorunlara çözüm uretilmesidir.Ekrem bey sag olsun bizim sıkintilarimizla ilgileniyor. Sizin problrminizde çözüldü bilin.
-
27 Mayıs 2014, 07:05
#1093
Henüz 1 ay bile olmamış, taze Megelli 250R kullanıcısıyım. Firmaya attığım 2 maile cevap verilmedi. İkinci mailimde motosikletimde cover adlı plastik parçanın olmadığını, serviste takılmadan sahibine verildiğini ve adres bilgilerimi yazmıştım. Sağolsunlar parçayı göndermişler ama ne haber verdiler ne bir şey. Olayı kargo görevlisinden öğrendim, hatta babam ayakkabı falan mı gönderdi diye de düşündüm önce )
Uzatmayayım, Ekrem Bey'i / abiyi takdir ve tebrik ediyorum. Motosiklet bu, sonuçta mekanik bir alet. Çeşitli sorunlar her zaman her motorda yaşanabilir. Bu işte şans, kullanıcı ve servis faktörlerini de unutmamak gerek. Arkadaşın sıralamış olduğu şeylerden bir ya da ikisi haricinde ciddi bir sorun göremedim ben, o iki sorun da muhtemelen servis kaynaklı. Lakin hepsi de çözülecek şeyler. Önemli olan firmanın böyle ilgili olması. Şuan forumda birçok markanın yapmaya çalıştığı, kiminin ilk birkaç ay yaptığı ama sürdüremediği oldukça cesur bir iş yapıyorsunuz, takdirle karşılıyorum
Son olarak ailem motosiklete biraz karşı, kendim de bir ay sonra üniversiteyi bitireceğimden ve İstanbula gideceğimden dolayı (korkudan) motosiklete ara vermeyi düşünüyorum. Eğer kararım değişirse ve uzun yıllar bineceğim bir motor arayışına girecek olursam tercih edeceğim motor kesinlikle Pulsar olacak
-
27 Mayıs 2014, 07:30
#1094
Yakit meselesi kadar goreceli birseyi tartismak manasiz.Bu ulkede bahsedilen degerleri İstanbulda yakalayamazsiniz 7 tepeli bir sehirde bu trafikte yakit degisir Konyada degisir Adanada degisir.İllede yakit ekonomisi yapicam diyen adam bu motoru almamali amacina ters aykiri.Keyif icin nasil fiscover yerine Pulsar aldiniz oda +1 litre yaksin 100 km.de bu zevk keyif meselesi.
Asil sorun Baja servisleri gibi gorunuyor suan henuz cok sayida Pulsar kullanicisi olmamasina ragmen hemen hemen tum arkadaslar servislerden bekledikleri guveni edinememisler.Ekrem Bey bir pazarlama muduru olarak yakindan ilgilenmeye calisiyor ancak bir yil sonra 5 bin Bajaj satildiginda yine her musteri ile Ekrem Bey mi ilgilenecek.Bu durum koca Kuralkanin kurumsallasamamasi ve iyi niyetli bir Muduru nun sorunlara yapici yaklasmasindan ibaret.Dunyanin hicbir yerinde boyle birsey olmaz servise gidersin hizmet alirsin.Servis hizmet veremiyorsa Ekrem Bey ne yapsin??
Arkadaslar her motosiklet bambaskadir ve her motosiklet ayrica yillanmis uzmanliklar gerektirir.Bugun kac tane cok iyi motosiklet ustasi taniyoruz?? Bu gidisat pek iyi gorunmuyor satis sonrasi nedeniyle bu marka Hyosung kaderi yasamaya aday gibi.Ekrem Bey pazarlama muduru ama kendisine onerim nacizane sudur en azindan Bajajin Turkiyede pazarinin oturmasi surecine kadar Kuralkan bunyesinde bir merkez servis yapilanmasi.Bu merkez servisin diger servislere referans olmasi ve bazi kritik sorunlarin cozum noktasi olmasi..
-
27 Mayıs 2014, 08:59
#1095
arslan26 adlı üyeden alıntı
Barkin Bayoglu'nun yorumlari iyi hos severekte takip ediyoruz bir cogumuz, fakat onun yorumuna gore alirim almam ne demek yahu, yani ben motordan anlamiyorum kararimi barkin beye biraktim gibi bisey heralde.. Abi biraz motordan anliyosan bi otur ustune test et kendine gore yorumla motoru, illaki cevrendeki insanlarinda genel yorumunu fikirlerinide alirsin bu da cok onemli, bence bir insanin yorumuna takili kalmak yanlis motoru barkin bayoglu satin almayacak
Şu test motorlarını 100 metre test edipte uzmanı olan arkdşlr var
Barkın reyiz teknik detaylara giriyor öyle ezbere iş yapmıyor sana bu motoru alamassın izin vermiyorum demiyor inciğini boncuğunu araştırıyor olan şey üzerinden gidiyor
Test motoruyla bi 50 metre gidip geldim beyendim alıyorum ne kadar güzel ..
-
27 Mayıs 2014, 09:08
#1096
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Yakit meselesi kadar goreceli birseyi tartismak manasiz.Bu ulkede bahsedilen degerleri İstanbulda yakalayamazsiniz 7 tepeli bir sehirde bu trafikte yakit degisir Konyada degisir Adanada degisir.İllede yakit ekonomisi yapicam diyen adam bu motoru almamali amacina ters aykiri.Keyif icin nasil fiscover yerine Pulsar aldiniz oda +1 litre yaksin 100 km.de bu zevk keyif meselesi.
Asil sorun Baja servisleri gibi gorunuyor suan henuz cok sayida Pulsar kullanicisi olmamasina ragmen hemen hemen tum arkadaslar servislerden bekledikleri guveni edinememisler.Ekrem Bey bir pazarlama muduru olarak yakindan ilgilenmeye calisiyor ancak bir yil sonra 5 bin Bajaj satildiginda yine her musteri ile Ekrem Bey mi ilgilenecek.Bu durum koca Kuralkanin kurumsallasamamasi ve iyi niyetli bir Muduru nun sorunlara yapici yaklasmasindan ibaret.Dunyanin hicbir yerinde boyle birsey olmaz servise gidersin hizmet alirsin.Servis hizmet veremiyorsa Ekrem Bey ne yapsin??
Arkadaslar her motosiklet bambaskadir ve her motosiklet ayrica yillanmis uzmanliklar gerektirir.Bugun kac tane cok iyi motosiklet ustasi taniyoruz?? Bu gidisat pek iyi gorunmuyor satis sonrasi nedeniyle bu marka Hyosung kaderi yasamaya aday gibi.Ekrem Bey pazarlama muduru ama kendisine onerim nacizane sudur en azindan Bajajin Turkiyede pazarinin oturmasi surecine kadar Kuralkan bunyesinde bir merkez servis yapilanmasi.Bu merkez servisin diger servislere referans olmasi ve bazi kritik sorunlarin cozum noktasi olmasi..
Değerli newmoto76; hayırlı sabahlar diliyorum...
Bahsetmiş olduğunuz konular hakkında forumda zaman zaman ayrıntılı bilgiler yazdım.
Bajaj ile beraber nasıl bir kabuk değiştirildiğini, bir servis ordusu kurulduğunu, bajaj ile beraber oldukça detaylı ve önemli eğitimler alındığını, halen devam ettiğini, kesinlikle ciddi elemelerden sonra bajaj servisliklerin verildiğini ifade etmiştim. Bazı fotoğraflar da göndermiştim. Bu değişimlerin bir çok arkadaşlarımız tarafından da hem burada hem face grup sayfalarında ifade edilmesinden mutlu olduğumuzu da söylemeliyim. Hatta en son şunu da ifade etmiştim. Şu anda 101 servisimiz var ve belki bunların içinde de hata yapılanlar olacak ve elenecekler. Bu konuda hiç kimsenin gözünün yaşına bakılmayacağını da söylemiştim.
Ben bu foruma girerken arkadaşlarıma şunu söyledim. Benim her soruya cevap verme lüksüm yok, zamanım da yok. Ancak bajaj ile ilgili aklınıza takılan, kafa karşıklığına sebep olan bazı söylentilere birinci ağızdan cevap vermek gayesi ile yazıyorum, bir müddet sonra da bu forumdan ayrılmak durumunda kalacağımı, ama takibimi sürdüreceğimi ifade etmiştim.
Dolayısı ile yazdıklarımı böyle anlayın.
Satış Sonrası Hizmet Birimimiz vardır ve tüm şikayetler bu birim üzerinden yönetilmektedir.
Merkez servisimiz yıllardır oldukça donanımlı olarak zaten vardır.
Benim bu forumda birinci muhatap olarak bulunmam bu birimlerin varlığına gölge düşürmez, aksine kamçılar. Kurumsal yapımız ile de alakası yoktur.
Bu şekilde konunun anlaşılmasında fayda var. Yoksa donkişot misali bir kişi rüzgara karı savaşıyor gibi bir manzara olursa zaten ne başarı sağlanması mümkündür, ne de kurumsal yapıya uygundur. Ama her zaman bana gelen maillerde (bir çok arkadaşım sağolsun gönderiyor) konu gerekli mecralara aktarılacaktır, aktarılmaktadır. Bu böylece devam edecektir. Merak etmeyin tüm arkadaşlarımız, birimlerimiz teyakkuzda. Bu marka bir yıllığına gelmedi. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de çok çok önemli noktalara gelecek. Bunu Allah'ın izni ile hep beraber göreceğiz.
Bu vesile tüm arkadaşlara güzel bir gün diliyorum.
Selam ve saygılarımla...
-
27 Mayıs 2014, 09:34
#1097
SCARTEX adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
İnternet sitelerinden izlediğim kadarıyla ve iyi umutlarla pulsarı beğenip 20 gün önce aldım.
AMMAAA…… BENİ MOTORDAN SOĞUTTU.
Motorun görüntüsü, anlatıldığı kadarıyla teknolojileri falan fark yaratıyor. Tüm parçaları kaliteli üretilmiş ve bir araya getirilmiş. Grenaj kaliteli malzemeden imal edilmiş ve çapaksız. Sürücü ve yolcu ayaklıkları içi dolu metalden imal edilmiş. Motordaki tüm elektriksel bağlantılar sigorta ve röleler su geçirmez gresle yağlanmış. Farları uzun-kısa yolu iyi aydınlatıyor. Motorun hızlanması harika. Alt eksozdaki turbo performans parçası görevini iyi yapıyor. vb…….
Tekirdağ Çorlu’da oturuyorum. Motoru Keşan bayisinden aldım. Teslimatı Keşan servisi yaptı. Bana en yakın servis Babaeski’de 90km veya Bağcılar’da 105km.
Motor şu an 475 km de.
Fazla uzatmadan başıma gelenleri anlatayım:
1- Henüz 200 km de şarj regülatörü yandı. Farlar mecburen sürekli yandığı için akü bitti yolda kaldım. Kendi imkanlarımla kurtuldum. Bağcılar Oktay Motor’un bana söylediği sebep akü kutupları düzgün bağlanmamış. Bu yüzden regülatör yanmış. Sırf parça değişimi için gidiş-geliş 200 km yol gittim başka bir pulsardan söküp değiştirdiler. (AYRICA ŞU AN SERVİSLERİN ELİNDE HİÇ YEDEK PARÇA YOK)
2- Gittiğim 200km lik yolu dönerken motor alt blok kısmından yağ damlatmaya başladı motor soğuyunca damlama durdu fakat şimdi uzun yol gitmeye cesaret edemiyorum.
3- Motorun sağını solunu kontrol ederken plakalık demirinin arka tamponu defalarca çizdiğini tespit ettim bu çok kötü tasarlanmış bir parça servise bunu gösterdim ve Türk işi çözüm buldular. Elle zorlayarak dışa doğru eğdiler.
Servise bunun amortisörden kaynaklandığını söyledim ve sertlik ayarını arttırmasını istedim. C şeklinde bir anahtar kullanarak ayarı yükselttiler fakat hiçbirşey farketmedi. Yani o arkadaki kalın kırmızı yayın hiçbir fonksiyonu yok. (NITROX GAZLI AMORTISÖR FASARYA NE AYAR TUTUYOR NEDE GAZ DOLUMU YAPILABİLİYOR ÇÜNKÜ ORJİNAL NITROX DEĞİL)
4- Dikiz aynaları berbat aynalar birbirine çok yakın arkadaki araçları görmek için kollarınızı birleştirmeniz gerekiyor. Ve aynalar çok gevşek rüzgarda dönüyor.
5- İlk 100km de motor bir anda fırlıyordu şimdi sanki egzost sesi değişti. Ağırlaştı ne oldu anlamadım.
6- Ön amortisörlerden vırk vırk kurbağa sesi gibi ses gelmeye başladı. Ön lastiği havada çevirdiğimde ses gelmiyor, yola çıktığımda ses başlıyor.
7- Vites pedalı çakır-çukur yapıyor boşluk var. Sıradan bir demir çubuğu büküp ucuna pim takmışlar. Hassas değil.
8- Arka teker frende hemen bloke oluyor. Çok dikkat. En azından düz çizgide kayıyor.
9- Lastikler kuruda iyi ancak hafif yağışta yan yatma eğiliminde.
10- Yakıt tüketimi 100km 5lt bir felaket. Sırf ekonomik olsun diye 150cc mondial mash scooterimi sattım ki 100km 4 lt yakıyordu ve kuduz gibi gidiyordu.
11- Motor yağı gözetleme camına bakıyorum yağ siyah bir renk aldı. Ve köpürüyor.
Motor şu an 475 km de ! ! !
AYRICA HERKESİ UYARIYORUM MOTORU TESLİM ALIRKEN SERVİSİN SİZE İMZALATTIĞI KONTROL LİSTESİNDEKİ HERŞEYİ ÖLÇÜP ÖYLE TESLİM ALIN.
ÖRNEK OLARAK: LASTİK HAVALARI, AKÜ VOLTAJI, MOTOR ÇALIŞIRKEN AKÜ ŞARJ OLUYORMU, ÖN AMORTİSÖRLER SES YAPIYORMU, ARKA AMORTİSÖRÜN TAM SERT VE TAM YUMUŞAK AYARLANMASINI İSTEYİN, MOTORU OLDUĞU YERDE EN AZ 20 DAKİKA ÇALIŞTIRIN ARDINDAN YAĞ FİLTRESİ KAPAĞI VE MOTOR BLOĞUNDAN YAĞ KAÇAĞI VARMI KONTROL EDİN. MOTORA TEK VE İKİ KİŞİ BİNİN VE PLAKALIĞIN ARKA TAMPONU ÇİZİP ÇİZMEYECEĞİNE BAKIN. GENELDE ÇİZİLİYOR VE YAZIK OLUYOR, KM SAYACINA BAKIN 3,5 KM OLMALI BU DINAMOMETRE TESTİ NETİCESİNDE FABRİKADA GERÇEKLEŞİYOR. KM DAHA FAZLAYSA TEST MOTORU OLARAK KULLANILMIŞ OLABİLİR.
Tüm pulsar kullanıcılarından karşılaştıkları iyi veya kötü durumları bildirmelerini bekliyorum.
Bu motor başa belamı yoksa lanse edildiği gibi bizi mutlu edecek mi göreceğiz.
Slm. Dostum geçmiş olsun. Pulsar da kronik bir arıza vs olduğunu düşünmüyorum. Ve yazdıklarından sadece aynalar ve alttan yağ akıtma sorunu na rastladım. Yağ akıtma sorunu tamamen tahliye vidasının gevşekliğinden kaynaklanıyor. Sıkılıp bezle sildikten sonra elime gram yağ gelmedi. Alan arkadaşlar hayati paçaları kontrol etsin mutlaka. Çünkü üstündeki bizim canımız. Bu gevşeklik her motorda olabilir. Örnek vermek gerekirse yolda giderken 2014 model diriftin ekzozu düştü, cbr nin sağ aynası düştü...
Yakıt konusunda 100km de ş.dışı 2.8 lt; ş.içi 3.5 lt yaktı ki cbr aynı koşllarda ( 2. Vitesi geçmeden 20km/h civarı) 4 lt civarı yakıyordu.
Farın otomatik yanması konusunda zaten far aküyü çok etkilemiyor çünkü motor çalıştıkan yarım saniye sonra far yanıyor. Kontak açıkken mesela Vstrom da olduğu gibi farlar yanmıyor.
2 kişi bindiğim zaman plakalığın arka çamurluğa sürtme olayını ben yaşamadım. Benim kilom 85 artçım 70 kg civarındaydı orta amortisör en yumuşağın bir sert yanında - yumuşacık yani.
Ön tkerden vs gıcırdama vs ses duymadım.
Kullandıkça yorum yapmaya devam ederim. Koltuk kaplamasını şiddetle tavsiye ederim. Titreşim sıfıra yakın ve çok konforlu hale geldi.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
27 Mayıs 2014, 10:29
#1098
Ben de uzun zamandir sadece takip ediyor, yorum yazmiyordum ama arkadaşın başına gelenlere çok üzüldüm. Ben sorunların büyük kisminin servis montaj kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Yukarıda anlatılanlar ile benim kullandigim motor ayni değil. Ben pulsarimdan çok memnunum.
Ekrem bey devreye girdiğine göre sorunlar en kisa zamanda çözülecektir. İnşallah keyfini süreceğiniz günler yakindir.
Yakit konusunda ben 3 litre üstüne cikmadim. Sanirim şehir ve kullanım sekli etkiliyor. İlk bakim sonrasında tekrar olcmenizi tavsiye ederim.
Bir cok uluslarasi satilan aracta ECU ünitesine servislerde farkli bir cihaz bağlanmaz. Firmaların ürün ile ilgili yazilimlari vardır. Bu yazilim ile servise bir adet kablo gönderilir. Bu kablo USB portundan bilgisayara bağlanarak, yazilim sayesinde ayarlamalar ve Ariza tespiti yapilir. Bajaj için durum nedir bilmiyorum ama bugün bende servise uğrayacağım. Sizin için sorarım.
-
27 Mayıs 2014, 11:21
#1099
pulsarns200 adlı üyeden alıntı
scartex yazdıklarını okudum ve şaşkınlar içindeyim şuan 1300 km deyim ve bu yazdıklarının sadece ayna kısmına katılabilirim umarım sorunların çüzülür ..
Ben de yazılanları şaşkınlıkla okudum.
scartex in yaşadıkları tabi ki biraz moralini bozmuş. Ancak Ekrem Beyin konuyla ilgilenmesi sayesinde moralinin kısa zamanda düzeleceğini tahmin ediyorum.
Benim motorum da 1500 km de ve ilk 500 km yolu rodaja uygun tamamladım. Sonraki 1000 km yolu artçımla birlikte şehir dışı yaptım. Aynaların kısa olması yüzünden kollar tarafından örtülmesi haricinde motora ait üretimsel yada tasarımsal kronik bir sıkıntı görmedim.
Benzin hortumundaki bir gevşeklik yüzünden benzin sızıntım oldu. Ayrıca ilk 500 bakımında servis yağ filtresini değiştirmedi. Bu sorunlarında genelde dile getirildiği gibi servis kaynaklı sorun olduğunu düşünüyorum. Ancak gördüğüm kadarıyla Kuralkan ve Bajaj servis eğitimleri konusunda işi sıkı tutuyorlar. Belli bir düzeye gelene kadar yerel bazı sıkıntılar illaki yaşanacaktır. Bu servislerle bu iş olmaz arkadaş diyenlerin çözüm önerisi nedir acaba. 81 ile Hindistandan servis çalışanlarımı ithal etmek gerekiyor. Eldeki eski usül ustalardan bilgili ve donanımlı ustalar yaratmak tabiki zaman alacaktır. Bu konuda biz tüketiciler ya fiyat performans oranı mükemmel olan bir motora binip eksikliklerin giderilmesi konusunda firmaya geri bildirimlerimiz ile yardımcı olacağız yada BMW gibi bir motor alıp periyodik bakımına 1000 tl gibi bir ücret ödeyip gördüğümüz en ufak hatayı acımasızca eleştirme hakkına sahip olacağız.
Dikkat ettinizmi Ekrem Bey in bir mesajı gece 02 de, diğer mesajı sabah 08 de. Acaba kaç saat uyudu ve şimdi hangi sorunların üstesinden gelmeye çalışıyor. Bu çabanın sadece bir kaç yüz tane daha fazla motor satmak için olamayacağını, müşteri memnuniyeti için firmanın kurumsal bir çabası olduğunu düşünüyorum. Harcanan çabanın eldeki insan kalitesi ile ne kadar sonuca ulaşıp ulaşamayacağını zamanla göreceğiz.
Sonuçta Pulsara hatırı sayılır bir para bağladım ve elimdeki taşınır kıymetin değerini arttırması en büyük arzum.
Biraz iyi niyet ve birazda sabırla servis sorunlarının büyük ölçüde azalacağını düşünüyorum.
-
27 Mayıs 2014, 11:22
#1100
Yakıt tüketimi konusu çok göreceli arkadaşlar.
CB125E kullanıcısıyım. 2,2-2,5 litre yakıyor denilen motora 3,2-3,8 yaktırıyorum.
Kaç kilo olduğunuz bile bunda önemli arkadaşlar. Motoru genelde kaç km'lik yolculuklar için kullandığınız, arka çanta, yolun eğimi, sürüş tarzınız, jigle kullanımları, artçılı kullanım, rüzgar vs. vs. bir sürü kıstas var.
İlk zamanlarda motorumda sıkıntı olduğunu düşünmeme rağmen artık umursamıyorum çünkü devamlı olarak işe git-gel için kullanıyorum motoru. Ev-iş arası 1 km. sabah giderken motor daha ısınmadan varmış oluyorum. Akşam eve dönerken zevk olsun diye yolu uzatıp 3km gidiyorum. Yine motor ısınmış bile olmuyor. Devamlı arka çantada spor çantam yüklü. Pek de hafif değil. Bunun haricinde gezmek için kullanacaksam artçılı kullanıyorum ve arka çanta daha da yüklü oluyor. Hatta bazen arka çanta yetmiyor, iple topcase üzerine bir de sırt çantası filan bağlıyorum.
Ani gaz açmak yakıt sarfiyatını etkiliyor sanırım. Gel de İstanbul'da ani gaz açmadan kullan? Işıklarda henüz kırmızı yanarken, diğer yoldaki araçlara kırmızı yandığında (bize de 2 saniye sonra yeşil yanacak) arkadaki araçlar kornaya tıklamaya başlıyor. Yeşil yanar yanmaz aniden kalkıp arkamdaki psikopatlardan mümkün olduğunca uzaklaşmam lazım. Kimse senin ağır ağır hızlanmanı beklemez burada. Mutlaka şeridine girip seni geçmeye çalışırlar.
Bu yüzden bana kalırsa, 3 aşağı 5 yukarı farklılıkları kafaya takmayın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (1 üye ve 18 misafir)