Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Mayıs 2014, 22:20
#1061
Arkadaslar bu motora normalmi supermi benzinmi kullanmamiz lazim sıkıştırma orani yuksek diye biliyorum o yuzden kararsız kaldim
Reklamlar
-
26 Mayıs 2014, 22:30
#1062
semih87 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar bu motora normalmi supermi benzinmi kullanmamiz lazim sıkıştırma orani yuksek diye biliyorum o yuzden kararsız kaldim
Normal, süper, kurşunsuz diye ayrım kalmadı. En az 95 oktan diye biliyorum. Ki zaten ülkemizde daha düşüğü yok.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
26 Mayıs 2014, 22:35
#1063
ilk pulsar 200 ns alanlardan biriyim.yakıttan memnun değilim masteng gibi yakıyor 200km 9 litre 156km 6litre 245 km 9.5 litre yakıt yaktı.servise cihaz geldi baktılar herhangi bir anormallik yok dediler
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
pulsarlar 86 oktan benzine göre program atmışlar hindistanın en ekonomik benzini kaldiki turkiyede 86 oktan benzin yok
-
26 Mayıs 2014, 22:46
#1064
uzman diyar adlı üyeden alıntı
ilk pulsar 200 ns alanlardan biriyim.yakıttan memnun değilim masteng gibi yakıyor 200km 9 litre 156km 6litre 245 km 9.5 litre yakıt yaktı.servise cihaz geldi baktılar herhangi bir anormallik yok dediler
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
pulsarlar 86 oktan benzine göre program atmışlar hindistanın en ekonomik benzini kaldiki turkiyede 86 oktan benzin yok
Yav arkadaş benim pulsar mı normal yoksa saatte 90km/h 1.9 lt yaktıran mı yoksa bu arkadaş gibi 4 lt yakan mı anlamadım.
Rodajda olduğu için 5bin devir 70km/h ı geçmiyorum. Ş.dışı 2.8 lt - ş.içi 3.6 lt yaktı.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
26 Mayıs 2014, 22:54
#1065
Cevaplar icin Teşekkürler arkadaslar demek istediğim 95 octanmi yoksa su katkılı 97 octan diye satılan danmi
-
26 Mayıs 2014, 22:59
#1066
semih87 adlı üyeden alıntı
Cevaplar icin Teşekkürler arkadaslar demek istediğim 95 octanmi yoksa su katkılı 97 octan diye satılan danmi
Ben 97 oktanlı shell v power alıyorum ama 95 oktanlı fullsave daha uzun km yaptırıyor. Tecrübe ile sabit. Tavsiyem bir depo vpower bir depo fullsave alınması.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
26 Mayıs 2014, 23:05
#1067
Sagolasin dostum yorumların icin gosterge iki cizik kaldi km 280 gosteriyo bakalım ne kadar alicak
-
26 Mayıs 2014, 23:19
#1068
dostum o kişi benim 1.86 olsam hayatta satmam yanlışlık olmasın 1.96 boy
-
26 Mayıs 2014, 23:29
#1069
Ekrem bey bence mutlaka Barkin Bayogluna bir test yaptirmalisiniz,konusun cok pozitif bir insandir ve yalani dolani yoktur. Onun yorumunu bekleyen cok kisi var es gecmeyin derim
-
27 Mayıs 2014, 00:02
#1070
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Yav arkadaş benim pulsar mı normal yoksa saatte 90km/h 1.9 lt yaktıran mı yoksa bu arkadaş gibi 4 lt yakan mı anlamadım.
Rodajda olduğu için 5bin devir 70km/h ı geçmiyorum. Ş.dışı 2.8 lt - ş.içi 3.6 lt yaktı.
Bu kadar yaktığını görmek şaşırtıcı ilk defa sizlerden duyuyorum .Bir yanlışlık olmasın ... 200 km 9 litre demiş arkadaşımızın birisi bu oranı 600 cc lik bir motorda yakılıyorsunuz hemen hemen 12 lt yakıyor 600 cc motor ...
-
27 Mayıs 2014, 00:07
#1071
Az yakanda var yazdı buraya. Sanki 86 oktan programı yazan mühendis arkadaşınız. Yüzde yüz eminim üçüncü bi şahsın söylediğini burda kesin doğruymuş gibi yazmak olmaz. Onu söyleyen tamirci veya arkadaşınız veya herhangi biri sallamış. Avrupa bölgesine yapılan ihraçlarda euro 3 normlarından dolayı dediğiniz 86 oktan için program falan mümkün değil. Öyle olsa o motor buraya giremez. Yeni kasa Ninja250 niye gelemedide 300 geldi. Hep bu euro 3 yüzünden. Sizin motor arızalı
-
27 Mayıs 2014, 00:10
#1072
K.Batuu adlı üyeden alıntı
Bu kadar yaktığını görmek şaşırtıcı ilk defa sizlerden duyuyorum .Bir yanlışlık olmasın ... 200 km 9 litre demiş arkadaşımızın birisi bu oranı 600 cc lik bir motorda yakılıyorsunuz hemen hemen 12 lt yakıyor 600 cc motor ...
sıkıntıda burda kardeş bende aşırı derecede çok yaktığını söyledim cihaz gönderdiler mersin servisine efendim normal gözüküyormuş.sonra depoyu boşalttık 1litre benzin koyduk sehell den aldık oda 27 km götürdü.mastenk mübarek benzini içiyor.en fazla 7000 devire çıktık
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
gargi amca adlı üyeden alıntı
Az yakanda var yazdı buraya. Sanki 86 oktan programı yazan mühendis arkadaşınız. Yüzde yüz eminim üçüncü bi şahsın söylediğini burda kesin doğruymuş gibi yazmak olmaz. Onu söyleyen tamirci veya arkadaşınız veya herhangi biri sallamış. Avrupa bölgesine yapılan ihraçlarda euro 3 normlarından dolayı dediğiniz 86 oktan için program falan mümkün değil. Öyle omsa o motor biraya giremez. Yeni kasa Ninja250 niye gelemedide 300 geldi. Hep bu euro 3 yüzünden.
kardeş ben söyledim kardeşim servis istanbula kursa gitti Hintli motor ustası söylemiş
-
27 Mayıs 2014, 00:11
#1073
Barkin Bayoglu'nun yorumlari iyi hos severekte takip ediyoruz bir cogumuz, fakat onun yorumuna gore alirim almam ne demek yahu, yani ben motordan anlamiyorum kararimi barkin beye biraktim gibi bisey heralde.. Abi biraz motordan anliyosan bi otur ustune test et kendine gore yorumla motoru, illaki cevrendeki insanlarinda genel yorumunu fikirlerinide alirsin bu da cok onemli, bence bir insanin yorumuna takili kalmak yanlis motoru barkin bayoglu satin almayacak
-
27 Mayıs 2014, 00:13
#1074
O şu demek oluyor bu motor 86 oktan kalitesiz yakıt dahi yakar. Mesela enduro motorlarda düşük oktanlı yakıtla çalışacak şekilde yapılır. Adam dünyayı dolaşırken motorla herzaman kaliteli yakıt bulamayacağından dolayı. Okey. Yani 86 ya göre programlı derken 95 yakmaz demek değil.
-
27 Mayıs 2014, 00:19
#1075
gargi amca adlı üyeden alıntı
O şu demek oluyor bu motor 86 oktan kalitesiz yakıt dahi yakar. Mesela enduro motorlarda düşük oktanlı yakıtla çalışacak şekilde yapılır. Adam dünyayı dolaşırken motorla herzaman kaliteli yakıt bulamayacağından dolayı. Okey. Yani 86 ya göre programlı derken 95 yakmaz demek değil.
aynen öyle kardeşim benim anlatmak istediğim motorum çok yakıyor diye şikayette bulundum sorun benzindendir dediler.ama benzinden çıkmadı seninde değin gibi pulsar her türlü yakıtı yakıyor bu yönü gayet güzel
-
27 Mayıs 2014, 01:06
#1076
Merhaba arkadaşlar,
İnternet sitelerinden izlediğim kadarıyla ve iyi umutlarla pulsarı beğenip 20 gün önce aldım.
AMMAAA…… BENİ MOTORDAN SOĞUTTU.
Motorun görüntüsü, anlatıldığı kadarıyla teknolojileri falan fark yaratıyor. Tüm parçaları kaliteli üretilmiş ve bir araya getirilmiş. Grenaj kaliteli malzemeden imal edilmiş ve çapaksız. Sürücü ve yolcu ayaklıkları içi dolu metalden imal edilmiş. Motordaki tüm elektriksel bağlantılar sigorta ve röleler su geçirmez gresle yağlanmış. Farları uzun-kısa yolu iyi aydınlatıyor. Motorun hızlanması harika. Alt eksozdaki turbo performans parçası görevini iyi yapıyor. vb…….
Tekirdağ Çorlu’da oturuyorum. Motoru Keşan bayisinden aldım. Teslimatı Keşan servisi yaptı. Bana en yakın servis Babaeski’de 90km veya Bağcılar’da 105km.
Motor şu an 475 km de.
Fazla uzatmadan başıma gelenleri anlatayım:
1- Henüz 200 km de şarj regülatörü yandı. Farlar mecburen sürekli yandığı için akü bitti yolda kaldım. Kendi imkanlarımla kurtuldum. Bağcılar Oktay Motor’un bana söylediği sebep akü kutupları düzgün bağlanmamış. Bu yüzden regülatör yanmış. Sırf parça değişimi için gidiş-geliş 200 km yol gittim başka bir pulsardan söküp değiştirdiler. (AYRICA ŞU AN SERVİSLERİN ELİNDE HİÇ YEDEK PARÇA YOK)
2- Gittiğim 200km lik yolu dönerken motor alt blok kısmından yağ damlatmaya başladı motor soğuyunca damlama durdu fakat şimdi uzun yol gitmeye cesaret edemiyorum.
3- Motorun sağını solunu kontrol ederken plakalık demirinin arka tamponu defalarca çizdiğini tespit ettim bu çok kötü tasarlanmış bir parça servise bunu gösterdim ve Türk işi çözüm buldular. Elle zorlayarak dışa doğru eğdiler.
Servise bunun amortisörden kaynaklandığını söyledim ve sertlik ayarını arttırmasını istedim. C şeklinde bir anahtar kullanarak ayarı yükselttiler fakat hiçbirşey farketmedi. Yani o arkadaki kalın kırmızı yayın hiçbir fonksiyonu yok. (NITROX GAZLI AMORTISÖR FASARYA NE AYAR TUTUYOR NEDE GAZ DOLUMU YAPILABİLİYOR ÇÜNKÜ ORJİNAL NITROX DEĞİL)
4- Dikiz aynaları berbat aynalar birbirine çok yakın arkadaki araçları görmek için kollarınızı birleştirmeniz gerekiyor. Ve aynalar çok gevşek rüzgarda dönüyor.
5- İlk 100km de motor bir anda fırlıyordu şimdi sanki egzost sesi değişti. Ağırlaştı ne oldu anlamadım.
6- Ön amortisörlerden vırk vırk kurbağa sesi gibi ses gelmeye başladı. Ön lastiği havada çevirdiğimde ses gelmiyor, yola çıktığımda ses başlıyor.
7- Vites pedalı çakır-çukur yapıyor boşluk var. Sıradan bir demir çubuğu büküp ucuna pim takmışlar. Hassas değil.
8- Arka teker frende hemen bloke oluyor. Çok dikkat. En azından düz çizgide kayıyor.
9- Lastikler kuruda iyi ancak hafif yağışta yan yatma eğiliminde.
10- Yakıt tüketimi 100km 5lt bir felaket. Sırf ekonomik olsun diye 150cc mondial mash scooterimi sattım ki 100km 4 lt yakıyordu ve kuduz gibi gidiyordu.
11- Motor yağı gözetleme camına bakıyorum yağ siyah bir renk aldı. Ve köpürüyor.
Motor şu an 475 km de ! ! !
AYRICA HERKESİ UYARIYORUM MOTORU TESLİM ALIRKEN SERVİSİN SİZE İMZALATTIĞI KONTROL LİSTESİNDEKİ HERŞEYİ ÖLÇÜP ÖYLE TESLİM ALIN.
ÖRNEK OLARAK: LASTİK HAVALARI, AKÜ VOLTAJI, MOTOR ÇALIŞIRKEN AKÜ ŞARJ OLUYORMU, ÖN AMORTİSÖRLER SES YAPIYORMU, ARKA AMORTİSÖRÜN TAM SERT VE TAM YUMUŞAK AYARLANMASINI İSTEYİN, MOTORU OLDUĞU YERDE EN AZ 20 DAKİKA ÇALIŞTIRIN ARDINDAN YAĞ FİLTRESİ KAPAĞI VE MOTOR BLOĞUNDAN YAĞ KAÇAĞI VARMI KONTROL EDİN. MOTORA TEK VE İKİ KİŞİ BİNİN VE PLAKALIĞIN ARKA TAMPONU ÇİZİP ÇİZMEYECEĞİNE BAKIN. GENELDE ÇİZİLİYOR VE YAZIK OLUYOR, KM SAYACINA BAKIN 3,5 KM OLMALI BU DINAMOMETRE TESTİ NETİCESİNDE FABRİKADA GERÇEKLEŞİYOR. KM DAHA FAZLAYSA TEST MOTORU OLARAK KULLANILMIŞ OLABİLİR.
Tüm pulsar kullanıcılarından karşılaştıkları iyi veya kötü durumları bildirmelerini bekliyorum.
Bu motor başa belamı yoksa lanse edildiği gibi bizi mutlu edecek mi göreceğiz.
-
27 Mayıs 2014, 01:20
#1077
scartex yazdıklarını okudum ve şaşkınlar içindeyim şuan 1300 km deyim ve bu yazdıklarının sadece ayna kısmına katılabilirim umarım sorunların çüzülür ..
-
27 Mayıs 2014, 01:23
#1078
SCARTEX adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
İnternet sitelerinden izlediğim kadarıyla ve iyi umutlarla pulsarı beğenip 20 gün önce aldım.
AMMAAA…… BENİ MOTORDAN SOĞUTTU.
Motorun görüntüsü, anlatıldığı kadarıyla teknolojileri falan fark yaratıyor. Tüm parçaları kaliteli üretilmiş ve bir araya getirilmiş. Grenaj kaliteli malzemeden imal edilmiş ve çapaksız. Sürücü ve yolcu ayaklıkları içi dolu metalden imal edilmiş. Motordaki tüm elektriksel bağlantılar sigorta ve röleler su geçirmez gresle yağlanmış. Farları uzun-kısa yolu iyi aydınlatıyor. Motorun hızlanması harika. Alt eksozdaki turbo performans parçası görevini iyi yapıyor. vb…….
Tekirdağ Çorlu’da oturuyorum. Motoru Keşan bayisinden aldım. Teslimatı Keşan servisi yaptı. Bana en yakın servis Babaeski’de 90km veya Bağcılar’da 105km.
Motor şu an 475 km de.
Fazla uzatmadan başıma gelenleri anlatayım:
1- Henüz 200 km de şarj regülatörü yandı. Farlar mecburen sürekli yandığı için akü bitti yolda kaldım. Kendi imkanlarımla kurtuldum. Bağcılar Oktay Motor’un bana söylediği sebep akü kutupları düzgün bağlanmamış. Bu yüzden regülatör yanmış. Sırf parça değişimi için gidiş-geliş 200 km yol gittim başka bir pulsardan söküp değiştirdiler. (AYRICA ŞU AN SERVİSLERİN ELİNDE HİÇ YEDEK PARÇA YOK)
2- Gittiğim 200km lik yolu dönerken motor alt blok kısmından yağ damlatmaya başladı motor soğuyunca damlama durdu fakat şimdi uzun yol gitmeye cesaret edemiyorum.
3- Motorun sağını solunu kontrol ederken plakalık demirinin arka tamponu defalarca çizdiğini tespit ettim bu çok kötü tasarlanmış bir parça servise bunu gösterdim ve Türk işi çözüm buldular. Elle zorlayarak dışa doğru eğdiler.
Servise bunun amortisörden kaynaklandığını söyledim ve sertlik ayarını arttırmasını istedim. C şeklinde bir anahtar kullanarak ayarı yükselttiler fakat hiçbirşey farketmedi. Yani o arkadaki kalın kırmızı yayın hiçbir fonksiyonu yok. (NITROX GAZLI AMORTISÖR FASARYA NE AYAR TUTUYOR NEDE GAZ DOLUMU YAPILABİLİYOR ÇÜNKÜ ORJİNAL NITROX DEĞİL)
4- Dikiz aynaları berbat aynalar birbirine çok yakın arkadaki araçları görmek için kollarınızı birleştirmeniz gerekiyor. Ve aynalar çok gevşek rüzgarda dönüyor.
5- İlk 100km de motor bir anda fırlıyordu şimdi sanki egzost sesi değişti. Ağırlaştı ne oldu anlamadım.
6- Ön amortisörlerden vırk vırk kurbağa sesi gibi ses gelmeye başladı. Ön lastiği havada çevirdiğimde ses gelmiyor, yola çıktığımda ses başlıyor.
7- Vites pedalı çakır-çukur yapıyor boşluk var. Sıradan bir demir çubuğu büküp ucuna pim takmışlar. Hassas değil.
8- Arka teker frende hemen bloke oluyor. Çok dikkat. En azından düz çizgide kayıyor.
9- Lastikler kuruda iyi ancak hafif yağışta yan yatma eğiliminde.
10- Yakıt tüketimi 100km 5lt bir felaket. Sırf ekonomik olsun diye 150cc mondial mash scooterimi sattım ki 100km 4 lt yakıyordu ve kuduz gibi gidiyordu.
11- Motor yağı gözetleme camına bakıyorum yağ siyah bir renk aldı. Ve köpürüyor.
Motor şu an 475 km de ! ! !
AYRICA HERKESİ UYARIYORUM MOTORU TESLİM ALIRKEN SERVİSİN SİZE İMZALATTIĞI KONTROL LİSTESİNDEKİ HERŞEYİ ÖLÇÜP ÖYLE TESLİM ALIN.
ÖRNEK OLARAK: LASTİK HAVALARI, AKÜ VOLTAJI, MOTOR ÇALIŞIRKEN AKÜ ŞARJ OLUYORMU, ÖN AMORTİSÖRLER SES YAPIYORMU, ARKA AMORTİSÖRÜN TAM SERT VE TAM YUMUŞAK AYARLANMASINI İSTEYİN, MOTORU OLDUĞU YERDE EN AZ 20 DAKİKA ÇALIŞTIRIN ARDINDAN YAĞ FİLTRESİ KAPAĞI VE MOTOR BLOĞUNDAN YAĞ KAÇAĞI VARMI KONTROL EDİN. MOTORA TEK VE İKİ KİŞİ BİNİN VE PLAKALIĞIN ARKA TAMPONU ÇİZİP ÇİZMEYECEĞİNE BAKIN. GENELDE ÇİZİLİYOR VE YAZIK OLUYOR, KM SAYACINA BAKIN 3,5 KM OLMALI BU DINAMOMETRE TESTİ NETİCESİNDE FABRİKADA GERÇEKLEŞİYOR. KM DAHA FAZLAYSA TEST MOTORU OLARAK KULLANILMIŞ OLABİLİR.
Tüm pulsar kullanıcılarından karşılaştıkları iyi veya kötü durumları bildirmelerini bekliyorum.
Bu motor başa belamı yoksa lanse edildiği gibi bizi mutlu edecek mi göreceğiz.
adamın başına gelmeyen kalmamış ya la.
diğer kullanıcılardan konu ile alakalı karşılaştırma bekliyoruz.bu bir istisna mı (ben 5lt tüketim diyince istisna diye düşündüm) yoksa 1 kaç madde de benzerlikler var mı?
-
27 Mayıs 2014, 01:24
#1079
Bilemiyorum bu bir kader mi. Ancak ilk seri motoru alayım dedim. Hindistan montajı olsun, orta ayak olsun falan diye düşündüm. Hayal kırıklığı oldu benim için.
Yine de teşekkürler.
-
27 Mayıs 2014, 01:35
#1080
uzman diyar adlı üyeden alıntı
sıkıntıda burda kardeş bende aşırı derecede çok yaktığını söyledim cihaz gönderdiler mersin servisine efendim normal gözüküyormuş.sonra depoyu boşalttık 1litre benzin koyduk sehell den aldık oda 27 km götürdü.mastenk mübarek benzini içiyor.en fazla 7000 devire çıktık
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
kardeş ben söyledim kardeşim servis istanbula kursa gitti Hintli motor ustası söylemiş
kardeş bende mersinden alacağım gelecek haftaya şimdi sölediklerin düşndürdü beni ama gerçekten senin motorda mı yoksa hepsinde mi böyle araştırmak gerek...Bu kadar yakmasına ve bunun bir çözüme kavuşmamasına üzüldüm ... Buradaki yetkili eğitimini aldığını sorunları çözdüğünü söledi valla bize ...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)