Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Mayıs 2014, 01:56
#961
ceza031 adlı üyeden alıntı
bildiyim subaplı motorlarda 10w40 yağ iyidir benım yağı sorma sebebim servisteki dandik yağların farkında olmam kaliteli motul yada ipone yağ alıp kendim deyiştiriyim hem param çöp olmasın hemde pulsarım
20w50 yağ biraz daha kalındır torku güçlenir lakin aşınma oranını bilemem 10w40 yağ ince ve güzeldir şanzumanı vs vs yormaz ama nekadar sağlıklıdır bu pulsar için bilemem iki arada bir derede kaldım enson kafam atıcak zeytin yağı basıcam
Pulsar icin yazin önerilen yağ 15-50 arkadaşlar motul ve repsol markaların var bu yağdan tavsiye ederim.kisin 10-40
Reklamlar
-
24 Mayıs 2014, 15:24
#962
Bu haftasonu şansıma burada KTM deneme sürüşü organize etmişler. Öğleden önce KTM Duke 200'ü kullandım. Geçen hfataki Pulsar denemesinden sonra sıcağı sıcağına çok iyi oldu. Bazı arkadaşlar abarttığımı düşünebilirler ama bana göre koltuğunun rahat olması ve amortisörleri dışında Pulsar'a göre hiçbir artısı yok. Aradaki fiyat farkına da bakarak, Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc motor testindeki KTM sahibi bayanın deyişiyle "O paraları Duke 200'e assslaaa vermem" Bu kadar net söylüyorum. Titreşim olarak Pulsar'dan fazlası var diyebilirim. Gidişi ve frenleri tamamen aynı. Tabi yol bigisayarı da var ama o da gösterge tablosu olarak çok güzel durmuyor. Fiyat/performans anlamında Pulsar çok önde...
-
24 Mayıs 2014, 16:37
#963
Seko adlı üyeden alıntı
Bu haftasonu şansıma burada KTM deneme sürüşü organize etmişler. Öğleden önce KTM Duke 200'ü kullandım. Geçen hfataki Pulsar denemesinden sonra sıcağı sıcağına çok iyi oldu. Bazı arkadaşlar abarttığımı düşünebilirler ama bana göre koltuğunun rahat olması ve amortisörleri dışında Pulsar'a göre hiçbir artısı yok. Aradaki fiyat farkına da bakarak, Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc motor testindeki KTM sahibi bayanın deyişiyle "O paraları Duke 200'e assslaaa vermem" Bu kadar net söylüyorum. Titreşim olarak Pulsar'dan fazlası var diyebilirim. Gidişi ve frenleri tamamen aynı. Tabi yol bigisayarı da var ama o da gösterge tablosu olarak çok güzel durmuyor. Fiyat/performans anlamında Pulsar çok önde...
sen o farkı 20,000- 30,000 km devirdikten sonra sür bide abi ozaman anlaşılır asıl fark varmı yokmu sıfır motor zaten şuanda ne anlayacaksında? ybr 125 ile arora yebere arasında yada kuba xr arasındada fark yok. hatta kuba xr ybr den daha iyi gidiyor. ama ybr nin yaptığı km yi kuba yapsında göreyim. seninkide ona benzemiş bende seviyorum bajaj pulsarı ama diğer taraftada ktm duke dan bahsediyorsun. tvs ile kıyaslasan anlarım.. beni yanlış anlama bende motora gönül vermiş bi insanım nacizane fikrim bu benim her iki motoruda incelemiş biri olarak..
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
24 Mayıs 2014, 17:25
#964
Seko adlı üyeden alıntı
Bu haftasonu şansıma burada KTM deneme sürüşü organize etmişler. Öğleden önce KTM Duke 200'ü kullandım. Geçen hfataki Pulsar denemesinden sonra sıcağı sıcağına çok iyi oldu. Bazı arkadaşlar abarttığımı düşünebilirler ama bana göre koltuğunun rahat olması ve amortisörleri dışında Pulsar'a göre hiçbir artısı yok. Aradaki fiyat farkına da bakarak, Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc motor testindeki KTM sahibi bayanın deyişiyle "O paraları Duke 200'e assslaaa vermem" Bu kadar net söylüyorum. Titreşim olarak Pulsar'dan fazlası var diyebilirim. Gidişi ve frenleri tamamen aynı. Tabi yol bigisayarı da var ama o da gösterge tablosu olarak çok güzel durmuyor. Fiyat/performans anlamında Pulsar çok önde...
Yol bilgisayarı,ABS,Ters(upside downn)amortisörler,Lsatik kalitesi...Tüm bunlar fiyat farkını pluşturuyor HACI....
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Bu haftasonu şansıma burada KTM deneme sürüşü organize etmişler. Öğleden önce KTM Duke 200'ü kullandım. Geçen hfataki Pulsar denemesinden sonra sıcağı sıcağına çok iyi oldu. Bazı arkadaşlar abarttığımı düşünebilirler ama bana göre koltuğunun rahat olması ve amortisörleri dışında Pulsar'a göre hiçbir artısı yok. Aradaki fiyat farkına da bakarak, Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc motor testindeki KTM sahibi bayanın deyişiyle "O paraları Duke 200'e assslaaa vermem" Bu kadar net söylüyorum. Titreşim olarak Pulsar'dan fazlası var diyebilirim. Gidişi ve frenleri tamamen aynı. Tabi yol bigisayarı da var ama o da gösterge tablosu olarak çok güzel durmuyor. Fiyat/performans anlamında Pulsar çok önde...
Paslanmaz çelikten imal Headers,alüminyum gidon ve çift eksantrik(Pulsar tek eksantrik),alüminyum arka maşa(Pulsar balkon demirdaha Tüm bunlar ABS'yi unutma min 1000 lira fiyat farkı doğrur...
-
24 Mayıs 2014, 17:28
#965
-
24 Mayıs 2014, 17:45
#966
dolphin_star adlı üyeden alıntı
sen o farkı 20,000- 30,000 km devirdikten sonra sür bide abi ozaman anlaşılır asıl fark varmı yokmu
sıfır motor zaten şuanda ne anlayacaksında? ybr 125 ile arora yebere arasında yada kuba xr arasındada fark yok. hatta kuba xr ybr den daha iyi gidiyor. ama ybr nin yaptığı km yi kuba yapsında göreyim. seninkide ona benzemiş
bende seviyorum bajaj pulsarı ama diğer taraftada ktm duke dan bahsediyorsun. tvs ile kıyaslasan anlarım.. beni yanlış anlama bende motora gönül vermiş bi insanım nacizane fikrim bu benim her iki motoruda incelemiş biri olarak..
TVS diyene kadar yine makuldu söylediklerin kardeş ama, tvs'nin hindistandaki pazar payının %10'un altında olduğunu, bajaj'ın ise tvs'den 3 kat daha fazla sattığını söylemeden geçemiycem. ayrıca bence (tabiki zaman gösterecek ama) pulsar duke'tan çok çokta kötü bi motor değil, öyle olsa ktm biyerlerini tutuşturup 3500tl indirim yapmazdı heralde.
-
24 Mayıs 2014, 17:49
#967
tozlu adlı üyeden alıntı
TVS diyene kadar yine makuldu söylediklerin kardeş ama, tvs'nin hindistandaki pazar payının %10'un altında olduğunu, bajaj'ın ise tvs'den 3 kat daha fazla sattığını söylemeden geçemiycem. ayrıca bence (tabiki zaman gösterecek ama) pulsar duke'tan çok çokta kötü bi motor değil, öyle olsa ktm biyerlerini tutuşturup 3500tl indirim yapmazdı heralde.
Kay Ti Em 3500 tl indirim mi yaptı aboowww.E devlet vergisine noldu
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
24 Mayıs 2014, 17:57
#968
Söylediklerimi biraz daha netleştireyim. KTM Duke Bajaj Pulsar'dan iyi motor bunu tartışmıyorum ancak birine ikisini ardarda test ettirirseniz belki Bajaj'ı almaz ama fiyatını öğrendikten sonra KTM'yi de almayacaktır. KTM 10 bin TL falan olursa belki düşünülebilir. Ben bugün yaşadığım deneyim sonrası kesinlikle almam. Binene kadar ben de detay kalitesine bakarak Duke 200'ü çok üstün görüyordum ama binince iş değişti.
TVS hiçbir zaman Bajaj'dan iyi bir marka olmadı. Satış rakamları Bajaj'ın yanından geçmiyor. Pulsar ile TVS Apache'nin kıyaslaması olmaz.
-
24 Mayıs 2014, 18:06
#969
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Cbf'i satıp Pulsar alsam , acaba pişman olur muyum beyler ?
Olursun dostum cbf kadar uzun yolda konforlu olamaz.sen böle devam et
-
24 Mayıs 2014, 18:15
#970
Kocaeli İl Temsilcisi
Serk21 adlı üyeden alıntı
Dedim ya izmitin kizil topragi
burada anca bukadar. Ktm nin bayi olmadigini biliyorum,refik abiye teklif ettiler ama istemedi. Demek istedigim sifir km ktm almak istersen bulvara gidecegin
Özkan abi kawa servisi, sisman yamaha servisi.. ordaki honda tabelali sofuoglunun servisligi vs yok adapazarindan fatura keserek paravan satis ve servis yapiyor
yani hepsinin kim oldugunu, ne yaptigini biliyorum, gozum uzerlerinde
Suzuki bayisini nasıl bilirsin peki kardeşim ? İyi mi servisi sence ?
blueway2 adlı üyeden alıntı
Olursun dostum cbf kadar uzun yolda konforlu olamaz.sen böle devam et
O zaman anlaşılan uzun yol ve rahatlık için İnazumadan başka bir seçenek kalmıyor dostum Yamaha WR 125 X te düşünmüyor değilim ama onunda 125lik olması uzun yolda yine yetersiz geleceğini düşünüyorum ...
-
24 Mayıs 2014, 18:21
#971
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Suzuki bayisini nasıl bilirsin peki kardeşim ? İyi mi servisi sence ?
O zaman anlaşılan uzun yol ve rahatlık için İnazumadan başka bir seçenek kalmıyor dostum
Yamaha WR 125 X te düşünmüyor değilim ama onunda 125lik olması uzun yolda yine yetersiz geleceğini düşünüyorum ...
Beyler pulsarı test etmeden rahatlık konusunda kesin karar vermeyin derim.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
24 Mayıs 2014, 18:24
#972
Kocaeli İl Temsilcisi
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Beyler pulsarı test etmeden rahatlık konusunda kesin karar vermeyin derim.
Bizim burada ki Kocaeli bayii sağolsun test motoru getirmediği için test etme imkanım yok şuan . Anca İstanbula gitmem lazım test etmek için .
-
24 Mayıs 2014, 18:47
#973
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Bizim burada ki Kocaeli bayii sağolsun test motoru getirmediği için test etme imkanım yok şuan . Anca İstanbula gitmem lazım test etmek için .
her bayiye test için birer tane discover veriyo bajaj, pulsar test aracı yapmak isterse bayi kendisi alıyo (yanlışsam düzeltin lütfen), o yüzden izmitte sanmıyorum test motoru olacağını
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------
turkish39 adlı üyeden alıntı
Kay Ti Em 3500 tl indirim mi yaptı aboowww.E devlet vergisine noldu
valla abi vergiye noldu bilmiyorum ama, duke 200 12.500tl olduğuna göre zamanında 16.000tl verip alanların günahı neydi onu anlatsın biri çıkıp. şu millettin bi alışkanlığı var pahalıysa wuhuuuu çok kaliteli motor bu :p , bu millet böyle salak oldukça semer vuran çok olur
-
24 Mayıs 2014, 18:56
#974
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Suzuki bayisini nasıl bilirsin peki kardeşim ? İyi mi servisi sence ?
O zaman anlaşılan uzun yol ve rahatlık için İnazumadan başka bir seçenek kalmıyor dostum
Yamaha WR 125 X te düşünmüyor değilim ama onunda 125lik olması uzun yolda yine yetersiz geleceğini düşünüyorum ...
10 yildir motosiklet kullaniyorum,bir cok marka modele bindim ve istanbuldan tut izmitinden golcugune bir suru tamirci arkadasim-abim var. Ama ben yinede gidip sifir km garantili motor aliyorum ve servis harici anahtar deydirmiyorum. Sorunun cevabi burda gizli
-
24 Mayıs 2014, 19:24
#975
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Pulsar 180 km oldu. İlk yakıt ölçümüm 4 lt ile 140 km gitti. 120 km si ş.dışı ort 70km/h ile.
Yani 100 km de 2.8 lt yakıt.
silindirdeki molitop kaplama mi topitop kaplama mi neyse ondan olabilir cok (!) yakması
kaplama geçsin ilk yağ değişimi sonrasi daha net veriler alabiliriz
iddialara göre şehiriçi 2.4
sehirdisi 1.8
yav 97 cc motorla sehir disi 50 ile gitsem 100 km de 2 litre yakıyor
199 cc 90 km/h ile 98 km de 1.8 nasil yakacak aklim almıyor
iddialar yetkili agizdan bir de
hele hele 2015 te gelmesi beklenen "bajaj discover100"
1 litreyle 91-102 km gittiği iddialari ortalikta pek cok site ölçüm sonuçlarını yazmış durumda
ne guzel rodajmis bu
5000 devirde 70 km/h
hic de sıkıcı değil
yağ konusunda petrol ofisi 10 40 sentetik yag API SL
fiyat da 16.5-20 tl civarında
ilk değişime ince yag tavsiye edeceğim de havalar da isinmak üzere arada derede kalmamak mumkun değil
zirt pirt yag markasi degisimi tavsiye edilmiyor icinde bir miktar kalıyor karışıp corba olma ihtimali olabiliyor
bir kac gün onceki bakımda 10 40 koyuldu motora
1000 km de değişiyor benim motor yağı bir dahakine 20 50 koymam gerek
castrol öneririm önümüz yaz
15 50 ideal
adana da ikamet edenler 20 50 den sasmasin
10 40 daha az yakit tuketimi sagliyor iddialari uzerine kullanıyorum aklınızda bulunsun
-
24 Mayıs 2014, 19:25
#976
lastik performansı nasıl arkadaşlar.ek bir bütçe ayırayım mı lastikler için? ne marka tavsiye edilir
-
24 Mayıs 2014, 20:24
#977
tozlu adlı üyeden alıntı
TVS diyene kadar yine makuldu söylediklerin kardeş ama, tvs'nin hindistandaki pazar payının %10'un altında olduğunu, bajaj'ın ise tvs'den 3 kat daha fazla sattığını söylemeden geçemiycem. ayrıca bence (tabiki zaman gösterecek ama) pulsar duke'tan çok çokta kötü bi motor değil, öyle olsa ktm biyerlerini tutuşturup 3500tl indirim yapmazdı heralde.
satışa göremi belirliyoruz dostum bi motorun kalitesini? al ozaman senin tezine göre türkiyedeki en kaliteli motor mondial
9.02.2014 tarihinde açıklanan TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu) 2013 yılı trafik tescil adetleri motosiklet satış verilerine göre 2013 yılı satış lideri, Mondial oldu.
Kuruluşundan bu yana motosiklet sektöründe koşulsuz müşteri memnuniyeti odaklı, kaliteden ödün vermeyen, çağdaş yönetim ve üretim sistemleri ile hizmet veren UMA'nın (Uğur Motorlu Araçlar A.Ş.) tescilli markası Mondial, üst üste 9. kez satış lideri oldu.
9 yıl üst üste satış lideri olmanın verdiği sorumlulukla 2014 yılına giren Mondial, bayilerine özel uygulamalı eğitimleri ve piyasaya sunacağı yeni motosiklet modellerinin heyecanı ile çalışmalarını sürdürüyor.
Mondial Genel Müdürü Faysal Takmaklı yaptığı açıklamada "Lider olmak önemlidir ancak liderliği sürdürmek çok daha zor ve değerlidir. Kuruluşumuzdan bu yana 9 kez üst üste satış lideri olmakla aşılması zor bir başarıya imza attık. Sürekli artan ürün kalitemiz ve geniş yedek parça ağımız, satış sonrasında da değişmez müşteri memnuniyeti prensibimiz ile çalışmalarımıza devam edeceğiz. 2013 yılında da satış lideri olmamızı sağlayan Mondial ailesine ve Mondial'i tercih edenlere teşekkür ederiz."dedi. (otorehberi)
Kaynak: http://www.otomobilsayfasi.com/haber/mondial-2013_un-en-cok-satan-motoru-oldu/578425#ixzz32eQzH4Oe
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
24 Mayıs 2014, 20:44
#978
dolphin_star adlı üyeden alıntı
satışa göremi belirliyoruz dostum bi motorun kalitesini? al ozaman senin tezine göre türkiyedeki en kaliteli motor mondial
9.02.2014 tarihinde açıklanan TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu) 2013 yılı trafik tescil adetleri motosiklet satış verilerine göre 2013 yılı satış lideri, Mondial oldu.
Kuruluşundan bu yana motosiklet sektöründe koşulsuz müşteri memnuniyeti odaklı, kaliteden ödün vermeyen, çağdaş yönetim ve üretim sistemleri ile hizmet veren UMA'nın (Uğur Motorlu Araçlar A.Ş.) tescilli markası Mondial, üst üste 9. kez satış lideri oldu.
9 yıl üst üste satış lideri olmanın verdiği sorumlulukla 2014 yılına giren Mondial, bayilerine özel uygulamalı eğitimleri ve piyasaya sunacağı yeni motosiklet modellerinin heyecanı ile çalışmalarını sürdürüyor.
Mondial Genel Müdürü Faysal Takmaklı yaptığı açıklamada "Lider olmak önemlidir ancak liderliği sürdürmek çok daha zor ve değerlidir. Kuruluşumuzdan bu yana 9 kez üst üste satış lideri olmakla aşılması zor bir başarıya imza attık. Sürekli artan ürün kalitemiz ve geniş yedek parça ağımız, satış sonrasında da değişmez müşteri memnuniyeti prensibimiz ile çalışmalarımıza devam edeceğiz. 2013 yılında da satış lideri olmamızı sağlayan Mondial ailesine ve Mondial'i tercih edenlere teşekkür ederiz."dedi. (otorehberi)
Kaynak: http://www.otomobilsayfasi.com/haber/mondial-2013_un-en-cok-satan-motoru-oldu/578425#ixzz32eQzH4Oe
Tvs neye göre bajajdan kaliteli bir kaç cümleyle anlatırmısın?
-
24 Mayıs 2014, 21:37
#979
Herkese Merhaba,
Bende bu hafta kırmızı bajaj 200ns aldım hayırlısıyla. Servise rodaj konusunu sorunca herhangi bir kısıtlama getirmiyoruz, o eskidendi dedi. Doğru mu acaba???
-
24 Mayıs 2014, 21:40
#980
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Kıyası cbr ye göre yapıyorum hep. Cbr ye göre daha güzel devirleniyor. Cbr gibi 2.500 devirdeyim vites küçült demiyor. Ş.içinde çok daha pratik. Ş.dışında daha az yorucu. Rüzğar koruması olarak öyle ahım şahım bir fark yok. Lastikler daha iyi.
180 km az. Haftada bir gün izin, oda çola çocuğa gidiyor. Arada kaçamak yapmaya çalışıyorum. Bu gün bir arkadaşla drift in devri için ilçeden merkeze gittik. Dönüşte artçılı geldim. Arkadaşın dediği: abi koltuğu cbr ninki gibi sert. Cbr ye çektirdiğin kaplamadan yaptır. Aynı fikirdeyim.
Artçılı kullanımı rahat. Ağırlık öne fazla olduğundan sıkıntı yapmıyor.
Kaldırımdan iniş ve çıkışı çok güzel, enduro tadında. Ayrıca oldkça ilgi çekiyor. Üzerinde harici alarm var ve hergün sesini duyuyorum.
pulsar 200 vs java 350 desem
liseli 350 cc kullanıyor
qq kullanıcısı 199 cc kullanıyor
iyiye dogru bir gidiş beklentisi icine giriyor insan
yoksa mehter takımı gibi 2 ileri 1 geri mi :D
JAWA 350 TEKNİK ÖZELLİKLER
Model :TYPE 638 Modeli TWİNSPORT 350 cc
Yakıt Tankı Kapasitesi : 18,0 Lt.Yedek:2,8lt
Motor : 2 Zamanlı,
Hava Soğutmalı (cekoslovakya soğuk bir ülke olduğundan yaz kış fark etmez))
Silindir : 2
Jantlar : Telli
Çap X Strok : 58.5 X 60.5 (pistonlar)
motor Hacim : 343,5 cm3
Sıkıştırma Oranı : 9,8 :1
Süspansiyon Ön : Teleskobik Furş 150 mm
Maximum Güç : 27 HP / 5250 dd.
Süspansiyon Arka : Teleskobik Ünite 80 mm
Maximum Tork : 32 Nm / 4750 dd.
Frenler Ön : Tambur
LasLastikler Ön : 3,25 X 18
Lastikler Arka : 3,25 X 18
Ateşleme : Ayaktan (kick starter)
Frenler Arka : Tambur 160 mm
Transmisyon : 4 Vites Kuru Ağırlık : 152Kg
Aks Arası Mesafe : 1370 mm
Maximum Hız : 180 km/saat
Sele Yüksekliği : 820 mm
PULSAR Teknik ÖZELLİKLER
Silindir Hacmi : 199,5 cc
Motor : Enjeksiyonlu Tek Silindir 4 valf 4 Zamanlı
Maksimum Net Güç : 23,52 ps 9500 dev/dk
Maksimum Net Tork : 18,3 Nm 8000 dev/dk
Soğutma Sistemi : Su Soğutmalı
Aktarma : Zincir
Şanzıman : 6 Vites
Ateşleme : 3 buji ile Digital CDI
Çalıştırma : Elektrik / Pedal
Aks Arası : 1363 mm
Yüksüz Ağırlık : 145 kg
Yakıt Tankı (yedek dahil) : 14,3 litre
Ön Süspansiyon : Sürtünmeyi önleyici burç ilaveli
teleskopik amortisörler
Arka Süspansiyon : Nitrox gazlı tekli amortisör
Ön Fren tip/boyut : Disk / 280 mm
Arka Fren tip/boyut : Disk/ 230 mm
Ön Lastik : 100/80 - 17 52P Tubeless
Arka Lastik : 130/70 - 17 61P Tubeless
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)