Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Mayıs 2014, 10:37
#861
Bütün kontrollerin elektronik beyin tarafından sağlandığını, motor sıcaklığının bile müşür ile değil elektronik beyinden kontrol edildiğini söyledi. Motor kolay kolay hararet yapmıyormuş ama aşırı zorlayıp hararet yaptırsak bile elektronik beyin motoru stop ediyormuş. Yaklaşık 10 dk sonra tekrar çalıştırabiliyormuşuz.
anlamadım motor ısınınca hararet yapınca elektronık beyın motoru stopmu ediyormus? 10 dk beklıyormusuz oylemı? o öndeki radyatörü süs olsun diyemi koymuşlar oraya. motor ısındığında devreye girip motoru soğutmaya hararet yapmasına izin vermeyen şey radyatör değilmi? hava soğutmalımı bu mübarek. öyle saçma şeymi olur
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Reklamlar
-
22 Mayıs 2014, 10:41
#862
dolphin_star adlı üyeden alıntı
Bütün kontrollerin elektronik beyin tarafından sağlandığını, motor sıcaklığının bile müşür ile değil elektronik beyinden kontrol edildiğini söyledi. Motor kolay kolay hararet yapmıyormuş ama aşırı zorlayıp hararet yaptırsak bile elektronik beyin motoru stop ediyormuş. Yaklaşık 10 dk sonra tekrar çalıştırabiliyormuşuz.
anlamadım motor ısınınca hararet yapınca elektronık beyın motoru stopmu ediyormus? 10 dk beklıyormusuz oylemı? o öndeki radyatörü süs olsun diyemi koymuşlar oraya. motor ısındığında devreye girip motoru soğutmaya hararet yapmasına izin vermeyen şey radyatör değilmi? hava soğutmalımı bu mübarek. öyle saçma şeymi olur
Radyator var diye motor isinmayacak diye birsey yok,arabalarda kocaman radyator var ama hararet yapiyorlar? R1 de hararet yapiyor,1000rr da.. gayet normal..
ayrica ayni sistem kawasaki ninja 250r da var, cok zorlayinca stop ediyor 10 dakika fln bekleyince calisiyor.
-
22 Mayıs 2014, 10:45
#863
Serk21 adlı üyeden alıntı
Radyator var diye motor isinmayacak diye birsey yok,arabalarda kocaman radyator var ama hararet yapiyorlar? R1 de hararet yapiyor,1000rr da.. gayet normal..
ayrica ayni sistem kawasaki ninja 250r da var, cok zorlayinca stop ediyor 10 dakika fln bekleyince calisiyor.
ya hararet yapar yapmaz değil ama radyatör devreye girer motoru soğutur. rampa aşağı kaptırdım gidiyorum diyelimki akan trafikte motor dediğiniz gibi kendini kapattı napacağım ben öyle bir durumda? ölümcül kazalara sebebiyet vermezmi?
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
22 Mayıs 2014, 10:46
#864
Ezio41 adlı üyeden alıntı
İstanbula geliyorum devamlı olarak
Kadıköy'de nerede acaba yeriniz ? Test etmeye gelmek isterim şahsen .
Acıbadem' deki Carrefour Tepe Nautilus'un karşısında, Vatan Computer' in sokağındayız. Bekleriz..
-
22 Mayıs 2014, 11:00
#865
Rampa aşağı kaptırıp giderken motor hararet yapmaz zaten. Motorun kendini kapatması ancak aşırı ısınma durumları için düşünülmüştür muhtemelen. Yani 50 derece hava sıcaklığı aşırı trafik vs gibi durumlarda belki kapatabilir. Motorun zarar görebileceği sıcaklıklara çıkması o kadar kolay değil. Mesela motor orta sehpadayken boşta tam gaz yarım saat falan çalıştırırsanız belki olabilir.
-
22 Mayıs 2014, 11:14
#866
kuralsızlar adlı üyeden alıntı
Kardesim motoruna tam olarak neler yaptı anlatirmisin.benim motora yag değişti sadece. Bide filitre ye baktı. Bikac Civata sıktı okadar.
Aynen benimde öyle oldu. Kitapçığa bakamadım, hatırladığım kadarıyla yağ filtreside değişmeliydi herhalde. Bir kontrol etmem lazım.
-
22 Mayıs 2014, 11:17
#867
Seko adlı üyeden alıntı
Rampa aşağı kaptırıp giderken motor hararet yapmaz zaten. Motorun kendini kapatması ancak aşırı ısınma durumları için düşünülmüştür muhtemelen. Yani 50 derece hava sıcaklığı aşırı trafik vs gibi durumlarda belki kapatabilir. Motorun zarar görebileceği sıcaklıklara çıkması o kadar kolay değil. Mesela motor orta sehpadayken boşta tam gaz yarım saat falan çalıştırırsanız belki olabilir.
O kadar motosiklet kullandım, 2 zamanlı pejo JAWA dahil: şiştiğini sıcaklıktan zarar gördüğünü görmedim. Beğenmediğiniz 49cc lik pejo ile Osmaniye adana; osmaniye iskenderun yapmışlığım var. Hem de tepe gaz. Kayış koparmışlığımız da mevcut bu arada
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
22 Mayıs 2014, 11:17
#868
dolphin_star adlı üyeden alıntı
Bütün kontrollerin elektronik beyin tarafından sağlandığını, motor sıcaklığının bile müşür ile değil elektronik beyinden kontrol edildiğini söyledi. Motor kolay kolay hararet yapmıyormuş ama aşırı zorlayıp hararet yaptırsak bile elektronik beyin motoru stop ediyormuş. Yaklaşık 10 dk sonra tekrar çalıştırabiliyormuşuz.
anlamadım motor ısınınca hararet yapınca elektronık beyın motoru stopmu ediyormus? 10 dk beklıyormusuz oylemı? o öndeki radyatörü süs olsun diyemi koymuşlar oraya. motor ısındığında devreye girip motoru soğutmaya hararet yapmasına izin vermeyen şey radyatör değilmi? hava soğutmalımı bu mübarek. öyle saçma şeymi olur
Normal kullanımda hararet sorunu yokmuş Hani reklamlarında ve youtube daki videolarında gördüğümüz hareketler var ya, o şekilde uzun süre zorlayıp motoru ısıtsan bile kendini motor kendini koruyor anlamında yani.
-
22 Mayıs 2014, 11:19
#869
centil40 adlı üyeden alıntı
Aynen benimde öyle oldu. Kitapçığa bakamadım, hatırladığım kadarıyla yağ filtreside değişmeliydi herhalde. Bir kontrol etmem lazım.
Her yağ değişiminde filtresini de değiştirin. mutlaka
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
22 Mayıs 2014, 12:11
#870
Ekrem bey merhaba;
Öncelikle göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için sizlere teşşekkür ediyorum pulsar 200 sahibi olmamdaki ana etkenlerden biride sizin göstermiş olduğunuz samimiyettir. haziranın 13 ünde siyah bir pulsar sahibi olacağım allah izin verirse ilk motorum olacak ancak kafama takılan bir nokta var , pulsar için mayıs ayının 7 sinde bayiye ödemeyi yaptım motoru teslim almama tam 34 gün vardı özellikle siyah renkde cok sıkıntı var o an heyecanla sürenin önemli olmadığını düşündüm ancak şimdi her gecen gün motora sahip olmak için sabırsızlanıyorum ,bildiğim kadarıyla coğu bayide çift renkler mevcut ancak düz siyah renge talep daha fazla gördüğüm kadarıyla kuralkan bununla ilgili bir talepde bulunmuyormu? yani teslim tarihleri çok uzun tutuluyor özellikle siyah renk için ve benim motoru almama hala 18 gün var :( bu konuyla ilgili bir çalışmanız varmı ?
iyi günler diliyorum sizlere
-
22 Mayıs 2014, 12:12
#871
onurgunez adlı üyeden alıntı
Ekrem bey merhaba;
Öncelikle göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için sizlere teşşekkür ediyorum pulsar 200 sahibi olmamdaki ana etkenlerden biride sizin göstermiş olduğunuz samimiyettir. haziranın 13 ünde siyah bir pulsar sahibi olacağım allah izin verirse ilk motorum olacak ancak kafama takılan bir nokta var , pulsar için mayıs ayının 7 sinde bayiye ödemeyi yaptım motoru teslim almama tam 34 gün vardı özellikle siyah renkde cok sıkıntı var o an heyecanla sürenin önemli olmadığını düşündüm ancak şimdi her gecen gün motora sahip olmak için sabırsızlanıyorum ,bildiğim kadarıyla coğu bayide çift renkler mevcut ancak düz siyah renge talep daha fazla gördüğüm kadarıyla kuralkan bununla ilgili bir talepde bulunmuyormu? yani teslim tarihleri çok uzun tutuluyor özellikle siyah renk için ve benim motoru almama hala 18 gün var :( bu konuyla ilgili bir çalışmanız varmı ?
iyi günler diliyorum sizlere
Görüldüğü üzere çift renk pek tutulmayacak gibi,Ekrem abi duy sesimizi.Kırmızı istiyok,sarı istiyok
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
22 Mayıs 2014, 12:40
#872
turkish39 adlı üyeden alıntı
Görüldüğü üzere çift renk pek tutulmayacak gibi,Ekrem abi duy sesimizi.Kırmızı istiyok,sarı istiyok
ilginçtir 2013 lerin tasarımı ( ilk çıkan kitapçıklardaki modeller) daha şıktı.. neden bu yeni deseni sunmuşlar anlamadım sevimsiz bence bu yüzden ben de siyah Pulsar alırım zamanı gelince... diğer düz renkleri de görmek lazım varsa mavi çok hoş olur mesela
Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..
-
22 Mayıs 2014, 12:47
#873
dün maslak tarafında önümde giderken rastlaştık motorcu arkadaşla... arkadan ve yandan görünüşü gayet şık ve heybetliydi... verdiğim selamı alması da beni ayrıca memnun etti... yolda kesinlikle güzel görünüyor... boyutları da cbf ybr gibi motosikletlerden daha heybetli olduğu kesin... kazasız belasız sürüşler herkese...
-
22 Mayıs 2014, 13:08
#874
dolphin_star adlı üyeden alıntı
ya hararet yapar yapmaz değil ama radyatör devreye girer motoru soğutur. rampa aşağı kaptırdım gidiyorum diyelimki akan trafikte motor dediğiniz gibi kendini kapattı napacağım ben öyle bir durumda? ölümcül kazalara sebebiyet vermezmi?
Şanzuman kitlenmiyor,benzin bitmis gibi farzet,tekerler donuyor ama motor calismiyor dolayisi ile motor freni yapmis oluyorsun yani rapma asagi sknti yartmaz. Virajda olursa evet tehlikeli olabilir ama virajli yolda da o duruma geleni hic duymadim.
ninjada izmit gişelerden girip otoban boyunca hiç gazi kesmeden hep gaz tam acik pozisyonda yaz sicaginda 10 gidişten 1inde belki stop ediyordu. Bizde ariza sandik arastidik motor kendini emniyete aliyormus. Sonuc olarak sadece hararet olarak bakmayin,yuksek devirde ust kafanin yaglamasi da tehlikeye giriyor. Hyosunglarinda baş belasidir,yuksek devirde egzantrikler gidiyor hemen yaglamayi yetistiremedigi icin.
bahsettigim ninja şuan 50.000 km yi gecti ve hala saglam sistem belli ki işe yariyor
-
22 Mayıs 2014, 13:15
#875
öyle bir sistem varsa bile zaten pat diye stop etmez, daha önce sesli ve/veya ışıklı ikaz eder herhalde.
-
22 Mayıs 2014, 13:54
#876
Benim usta eğitim almamış yağ filtresini çıkaramadı eline ine falan aldı bende oringi falan deler diye boşver abi dedim. Servislere acil eğitim istiyoruz.denizli merkez. Bu arada yag filtresi nasıl çıkarılıyor bilen varsa paylaşırsa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Şu an motorumun yag filtresi değişmedi cok problem olurmu. 2500 km de tekrar yag değişimi yapacağım. Ozamana kadar skinti olurmu. ??
-
22 Mayıs 2014, 14:15
#877
Metal parçalarını - curufu yağ filtresi toplar. Özellikle Rodaj bakımında yağ içinde normalden daha fazla curuf olacağı için mutlaka filtrenin de degismesi gerekir. Bundan sonra bakıma gidecek arkadaslar yağ ile birlikte mutlaka filtrelerinizi de degistirin. Hava filtresi eyvallah bir dolu bir boş derler yapabilirsiniz ama yağ filtresinde 2 bakıma bir değiştiriyoruz diyenlere inanmayın.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
22 Mayıs 2014, 14:18
#878
-
22 Mayıs 2014, 14:20
#879
Yağ filtresini çıkaramayacak ne var , küçük yuvarlak kapağı açıp çekeceksin çıkar, aynı apache gibi gözüküyor hatta youtube ye apache oil filter change yaz orada gösteriyor nasıl olduğunu.
Bu da pulsar yağ değişim linki
http://www.youtube.com/watch?v=Z5Xjv8tFVNk
-
22 Mayıs 2014, 14:34
#880
Değerli arkadaşlar;
Hayırlı günler diliyorum. İki gündür bayi-servis ziyaretlerinde idik. Bazı sorular birikmiş. Elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım;
1. Öncelikle tüm motorcu arkadaşlarım için dua ediyorum. Hele son günlerde her gün unutmadan bu duamı yapmaya çalışıyorum. Motosiklet sadece güç, adrenalin hissetmek değildir. Motosiklet her şeyden önce bir keyiftir, ihtiyacı gidermektir, kendini özgür hissetmektir, bir farklılıktır. Bu keyif almak illa ki limitleri zorlayarak olmaz. Lütfen tüm kurallara uyarak ve limitleri zorlamadan bu keyfi almanızı bir abiniz olarak isterim. Bir üzücü haber inşallah hiç gelmesin. Ürünün kendi limtileri son derece yeterli...
2. Servis konusunda sizinle her zaman hem fikirim. Bir servis ile yaşanan olay buraya aktarıldı. o servisin hem sahibi, hem ustası fabrikamızda 3 gündür pulsar eğitiminde idi. Cuma günü kendisine gelmesi söylenmiş. Olabilir ancak uslupten de rahatsız olmuş. Bu yorumu gördüm ve hemen konuyu servis müdürüne de ilettim. Eğitim esnasında bu yorum tüm servislerin huzurunda okundu. YETERLİLİK-GÖRSELLİK-STANDARLIK-DAVRANIŞ ŞEKLİ gibi ana maddelerin bir servis için ne kadar önemli olduğunun canlı bir kanıtı oldu. Şuna emin olun, ciddi bir servis ordusu kuruluyor ve eğitim alıyorlar. Dün Ödemiş-Bayındır bayi ve servsilerimizi ziyaret ettik. Şahsen servislerimizin durumundan ve yeni halinden gurur duydum. Hatta hatırarsınız Bayındır servisi ile ilgili pulsar tesliminde acemi çırakların elinde test yapılıyor konusu gündeme gelmişti ve arkadaşımız bahsedilen hadisenin yazıldığı gibi olmadığını beyan etmişti ve sonradan da forumdan da kaldırmıştı. İşte bu servisimizi gördüm ve işini bilen iki ustanın elinde olduğunu abizzat şahit oldum.
3. Şunu da söylemek isterim. Sizler bizim patronlarımızsınız. Çok net ifade ediyorum. Şu anda büyük gayret sarf ediliyor. 81 bayimiz ve 109 bajaj servisimiz var. Servislerimiz büyük kabuk değiştirdi ve halen devam ediyor. Kesinlikle şunu iddia etmem. Her seçilen bayi-servis % 100 doğrudur. Zaman içinde elemeler de olacaktır. Ama bilin ki büyük değişim yaşanıyor. Tüm markaları biliyorum. Hizmet sektöründe memnuniyetin kolay olmadığının da farkındayım. Ama bir pazarlama müdürü olarak arz ediyorum, bajaj.com. tr 'de kayıtlı olan bir bajaj bayisi ya da servisi her zaman sizin denetiminizdedir. Bütün şikayetler dikkate alınmaktadır. Hiç bir hatayı af etme lüksüne sahip değiliz. Bu kadar net söylüyorum. Ama dakika bir gol bir gibi bir tutum içinde olunursa, bu anlayış markaya ve sektöre hizmet etmez. Kuralkan çok güçlü bir firma. Bajaj bir dünya devi. Kimse endişe etmesin her şey iyi gidiyor. Her eleştiri olacaktır, bunlar altın değerindedir.
4. Pulsar reklamı ile ilgili yorumları var. Aslında birinci madde ile ilintili. Reklam BAJAJ'ın Pulsar için uyguladığı global bir reklamı. Aslında çok güzel ve ürünün özelliklerini ortaya çıkarıyor. Olumlu tepkiler de alınıyor. Güç, çeviklik, heyecan, görsellik... gibi. Ama forumda bazı tenkitler var. Özellikle bazı gençlerimizi tahrik ediyor ve limitleri zorlamaya sevk ediyor diye. Şahsi kanaatim bu değerlendirme haklıdır. Özellikle bu algı Türkiye'de zaten istenmeyen bir yerde. Motosiklet kullanımı tehlikelidir, risklidir, işte bu reklam da bunu doğruluyor gibi... Reklam gençleri tahrik ederken anne-babaları ve toplumun genelini de böyle olumsuz bir algıya itiyor. Bu görüş genel mana olarak doğru. Ama zannedersem bizde algı biraz yanlış. Özellikle Hindistan'da bir şeyi net gördüm. Motosiklet evet bir tutku ama insanlar özellikle ihtiyaçlarını gideriyor ve bundan keyif alıyor. Biz herhalde keyif alma algımızı biraz değişitirmemiz gerekiyor. Bir discover reklamı böyle asla olamaz, olmamalı...
5. Ser21 rumuzlu kardeşim Kocaeli bayisini aradım, bulamadım gibi bir ibare var ve Kocaeli gibi bir merkezde nçin doğru dürüst bir bayi bulunmaz serzenişi var. Bayi listesinde bulunan USTALAR MOTOR hem bayi yapısı ve hem de servis yapısı ile memnuniyeti çok yukarda olan bir bayimizdir. Konuyu tam anlayamadım?
6. Renk konusunda talepleri biliyorum. Ancak global kararlar biraz geç değişecek. Sizlerin görüşleri ile genelde aynı görüşe sahibim. Farklı düşünenler de var. Ama son siparişlerimiz sizlerden gelen taleplere mümkün olduğunca uyulmaya çalışıldı. Sadece ilk siparişler renklerden seçildi.
7. Orta sehba konusu maalesef bu şekilde.
8. Enjeksiyon sistemi ve markası KTM Duke 200 ile aynı, sadece yazılımları farklı,
9. Erzincan, Sivas, Erzurum gibi yerlerden gelen talepler var. Servislik oluşturmadan satış yapmıyoruz. Bunun sıkıntılarını hep beraber yaşarız. Zaten yukarda yazdıklarım da bunu ifade ediyor. Bu yüzden kusura bakılmasın. Mutlaka bajaj bayisi ya da servisi olan yerlerden satış yapabiliyoruz.
Şimdilik bu kadar yazabildim. Başınızı ağrıttım. İnşllah önemli bir soru atlamamışımdır.Birinci maddede yazdığım konuyu tekrar vurgulayarak selam ve saygılarımı sunuyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)